DZIENNIKARZE 'THE RING' TŁUMACZĄ ADAMKA

Doug Fischer z magazynu "The Ring" odpowiada na maile czytelników w cyklicznym blogu "Dougie's Monday mailbag". Jeden z czytelników zapytał go, dlaczego David Haye tak bardzo był przez niego krytykowany za swój występ, gdy jednocześnie chwalił Tomasza Adamka, za to że zostawił serce w ringu.

- Haye ma warunki fizyczne, aby zdobywać mistrzostwo świata wagi ciężkiej. Zabrakło mu jednak serca do walki, gdy miał okazję stanąć do takiego pojedynku. Adamek nie ma warunków fizycznych, nie jest ani wysoki ani atletyczny, aby spełnić swoje marzenie o tytułach mistrzowskich w trzech najcięższych kategoriach wagowych. Zrobił jednak wszystko, aby osiągnąć swój cel - tłumacz na blogu Fischer.

Adamka broni również inny dziennikarz "Biblii Boksu" - Michael Rosenthal. W swoim cotygodniowym podsumowaniu, pisze że Adamek zrobił co mógł, na więcej zabrakło mu jednak warunków fizycznych. Uważa też, że po braciach Kliczko, Adamek jest w stanie wygrać z każdym ciężkim na świecie.

- Twardy Polak zrobił wszystko co mógł. Nikt nie pracuje ciężej od niego na treningach, prowadzi bardzo zdrowe i sportowe życie, co pozwala mu pokonać prawie wszystkich ciężkich na świecie. Prawie. Problemem jest, że nie urośnie już większy, bez czego nie był w stanie pokonać Witalija Kliczkę w sobotnią noc. Mierzący 187 cm i ważący 98 kg Adamek, byłby małym ciężkim nawet w czasach  Rocky'ego Marciano czy nawet Muhammada Ali. Pięściarz tak mały, musiałby mieć umiejętności Muhammada Ali albo Larry'ego Holmesa, aby mieć szanse z Ukraińcami. Adamek aż tak dobry nie jest. Polak nie ma się jednak czego wstydzić. Przez cały pojedynek robił co tylko mógł, do czasu gdy sędzia przerwał pojedynek. Teraz najprawdopodobniejszy scenariusz jest taki, że Adamek powróci, i pobije wszystkich pozostałych ciężkich - pisze w podsumowaniu tygodnia Rosenthal.

- To może zabrzmi sadystycznie, ale wolałem oglądać skarconego Adamka, niż pasywnego i nie podejmującego walki Haye'a. Faktem jest, że Haye miał dość siły, by zmienić przebieg pojedynku albo nawet znokautować Władimira, ani razu jednak nie zaryzykował choćby jednej próby, aby przeprowadzić skoncentrowany atak i spróbować wygrać tę walkę. To było bardzo dla mnie frustrujące. Z kolei to co robił Adamek, kontrastowało z pojedynkiem Haye'a. Choć nie było dla małego Adamka nadziei, podejmował ogromne ryzyko, nastawiając się na potężne ciosy Witalija. Może jestem staroświecki, ale do mnie przemawia ten rodzaj odwagi w ringu - podkreśla Rosenthal.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 12-09-2011 15:29:58 
Albo musiałby byc Tysonem lub Sonny Listonem
 Autor komentarza: Luton
Data: 12-09-2011 15:33:13 
Szkoda ze gdy Vitali sie poślizgnął to Adamek w tym czasie nie zaczepił jakimś ciosem. Miałby swoje 5 minut w historii
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 12-09-2011 15:33:57 
Coś w tym jest jednak nie do końca.
Adamek zaczynał rundy już na wstecznym i za mało atakował. Nie mógł? Jak stał i "nic nie robił" to i tak bomby zgarniał , to już lepiej dobrze "uciekać" jak Haye czy ciągle atakować, bomby i tak te same zgarniał gdy "nic nie robił".
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-09-2011 15:36:25 
Adamek nie zawalczyl w swoim stylu, i to nie dlatego ze Wit mu nie pozwolil, stac go bylo na wiecej ale dal slaba walke, zupelnie jakby zapomnial co ma robic.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 12-09-2011 15:38:29 
Mała różnica

Ja widziałem Haye walczącego z defensywy a Adamkam zbierającego wszystko co Vit wyprowadzał nawet podczas rozpaczliwych ucieczek po całym ringu...
 Autor komentarza: cooper
Data: 12-09-2011 15:39:24 
wg mnie Adamek nie zaprezentował się lepiej od Heya z jednego powodu - nie miał żadnego planu na tę walkę...podobnie jak Heye dlatego ich występ oceniam podobnie.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 12-09-2011 15:47:51 
cooper ja dziwnym trafem widziałem że Haye poluje na jeden cios aby Włada podłączyć i wykończyć serią, jednak taka taktyka z reguły powoduje porażkę na punkty, a Adamek to co próbował?? szarpnął w 4 rundzie ale nie w swoim stylu a raczej w stylu Arreoli czyli nogi podczas ataków szły na końcu a twarz jako pierwsza
 Autor komentarza: outsidermma
Data: 12-09-2011 15:49:08 
Niestety ale musimy poczekać jak panowie z Ukrainy zawieszą rękawice na kołku. Wtedy zacznie się coś dziać w ciężkiej.
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 12-09-2011 15:52:49 
Docencie trud zadania jakiego podjoł sie Adamek. - Swiat docenia.





-------------------- SZACUNEK. -------------------------------
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 12-09-2011 15:54:13 
......................................................................


ADAMEK -WYWIAD na lotnisku, w dobrej formie, dobrze wygląda, dobrze mówi. Jest OK :) Dzięki Bogu.


http://dziendobry.tvn.pl/
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 12-09-2011 15:54:25 
amatuk
Adamek nie zawalczyl w swoim stylu, i to nie dlatego ze Wit mu nie pozwolil, stac go bylo na wiecej ale dal slaba walke, zupelnie jakby zapomnial co ma robic.

skoro tak mowisz to pewnie tak bylo,mogl tez miec sraczke ,bo Wit to cienias i to nie on wygral tylko Tomas przegral,a tez trenezy Adamka nie sa bez winy ,gdyz napewno sie przetrenowal i to wszystko wziete do kupy dalo taki efekt.Przeciez Tomas tak wspaniale wypadl na tle swych ostatnich rywali,ktorzy byli w zyciowych formach a teraz cos musialo sie stac moze ktos mu zlozyl nieszczere zyczenia Noworoczne ,trudno powiedziec cos musialo sie stac ,bo Tomas nie byl soba,moze tez tak sie stalo bo Haye mu nie kibicowal ,tak to napewno wina Haye ,ukrzyzowac sukinsyna
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 12-09-2011 15:55:15 
Nic się nie będzie dziać, czy teraz mamy walki zawodników z czołówki między sobą?? Adamek vs Arreola i Povietkin vs Chagaev to tylko ciekawe pojedynki czołówki w ostatnim czasie, głównie widzimy walki jak to się ładnie nazywa rankingowe
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 16:00:53 
Poczekamy i co zobaczymy ? niesamowicie słabe pojedynki mistrzowskie i przechodzenie pasów z ręki do ręki , chociaż na dwoje babka wróżyła , możliwe ,że dzisiejsze prospekty tej wagi będą dawały niesamowity show
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 16:02:16 
@zeitgeist
doskonale ujęte :)
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 12-09-2011 16:03:55 
Luton
"Szkoda ze gdy Vitali sie poślizgnął to Adamek w tym czasie nie zaczepił jakimś ciosem. Miałby swoje 5 minut w historii"

I szkoda ze nie skrecil sobie przy tym upadku nogi w kolanie jak Solis.
A tak powaznie to osmieszyl Adamka i pozbawil zludzen o zdobyciu pasa.
On sie z nim bawil jak z Albertem Sosnowskim.
To pokazalo,ze zawodnik wagi cruiser nie ma najmniejszych szans z Viealijem.
Przed walka dawalem Tomaszowi 15% szans,ale widze ze to bylo duzo na wyrost.Nawet jednej rundy nie zdolal zremisowac,a co dopiero mowic o wygraniu rundy,czy walki.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-09-2011 16:06:13 
''Autor komentarza: zeitgeist Data: 12-09-2011 15:54:25 amatuk
Adamek nie zawalczyl w swoim stylu, i to nie dlatego ze Wit mu nie pozwolil, stac go bylo na wiecej ale dal slaba walke, zupelnie jakby zapomnial co ma robic.

skoro tak mowisz to pewnie tak bylo,mogl tez miec sraczke ,bo Wit to cienias i to nie on wygral tylko Tomas przegral,a tez trenezy Adamka nie sa bez winy ,gdyz napewno sie przetrenowal i to wszystko wziete do kupy dalo taki efekt.Przeciez Tomas tak wspaniale wypadl na tle swych ostatnich rywali,ktorzy byli w zyciowych formach a teraz cos musialo sie stac moze ktos mu zlozyl nieszczere zyczenia Noworoczne ,trudno powiedziec cos musialo sie stac ,bo Tomas nie byl soba,moze tez tak sie stalo bo Haye mu nie kibicowal ,tak to napewno wina Haye ,ukrzyzowac sukinsyna''

nie zesraj sie, to po pierwsze, mozesz wychwalac Wita pod niebiosa, dla mnie to jest Tyczka nie Kliczka a Adamek zawalczyl ponizej swoich mozliwosci.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 12-09-2011 16:06:22 
Adamek stwierdil krotko,bylem slabszy dlatego przegralem ,zrbil to jak mezczyzna ,po jaka cholere go na sile usprawiedliwiac
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 12-09-2011 16:08:50 
No własnie !Myślę że sam Witek był zaskoczony tak słabą postawą Adamka!
 Autor komentarza: artez1
Data: 12-09-2011 16:11:13 
Jest jeszcze jedna droga "STERYDY" Mike Tyson brał sterydy a nikt o tym nie mówił ;)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 12-09-2011 16:11:55 
Masz pretensje do swiata ze Wit byl lepszy i sie spinasz,to jak juz jestesmy przy temacie srania to powinienes zmienic nik na odbyt ,bo to co piszesz jest kupa gowna .Narazie bez odbioru
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 12-09-2011 16:15:29 
artez1 pokaż mi sportowca który jedzie na domowej diecie, to co kiedyś nazywano sterydami teraz nazwa się suplementem diety, oczywiście upraszczam ale nie powiesz chyba że Pacman skacze po wagach w sposób czysty oraz że Adamek doszedł do ciężkiej na schabowym
 Autor komentarza: liscthc
Data: 12-09-2011 16:15:50 
amatuk
Dla ciebie może to być "tyczka",ale dla jego rywali(w tym Adamka) jest po prostu katem.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-09-2011 16:16:19 
Haye "mógł, a nie chciał" zawalczyć, a Adamek "chciał,a nie mógł". Szacunek za ambicję mu się należy, ale jednocześnie krytyka za walkę sporo poniżej swoich realnych możliwości. Szczytowy Adamek też nie miałby szans z Witalijem , ale mógłby ulec w dużo lepszym stylu.
 Autor komentarza: voutan
Data: 12-09-2011 16:17:33 
Ci ludzie żyją z boksu, a piszą jakby nawet nie oglądali tej walki, albo pisali o jakiejś regionalnej walce która ich nie interesuje.

Tutaj nie chodzi o to, że przegrał, ale chodzi o to w jakim stylu, a zrzucanie wszystkiego na warunki to pójście na łatwiznę. Adamek przegrałby z Vitem zawsze i wszędzie, jednak na tak fatalny występ złożyło się kilka czynników.
1. Adamek nie radzi sobie z wysokimi zawodnikami. Mcbride i Grant śmiali się z jego ciosów.
2. Zamiast nabierać doświadczenia i rozwijać się, obijając leszczy tylko się uwstecznił.
3. Roger B. to dupa, a nie trener. Z nim Adamek nie dał ani jednej dobrej walki (przypominam, że do Arreoli przygotowywał Adamka Shields), a podczas walki nie było widać u Adamka żadnego pomysłu. Wypowiedź, że Adamek dał walke życia tylko go pogrąża.
4. Adamek jest przereklamowany. Z dobrymi zawodnikami wygrywał zawsze po zaciętych bojach (Briggs, Cunn), a z bardzo dobrymi wiemy jak to się kończyło.
5. Vit to prawdziwy mistrz, a w wieku 40 lat przeżywa renesans formy. Można się śmiać z fanatyków Adamka, że dla nich każdy jego rywak jest w życiowej formie, jednak Kliczko imponował w tej walce wszystkim. Dosłownie wszystkim, mimo wieku, mimo tego, że nie walczył na maksimum swoich możliwości. Dla mnie to absolutny top 10 heavyweight wszech czasów.
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 12-09-2011 16:17:55 
Adamek miał ich pas, po przejściu do HW też go stawiali wysoko w rankingu to teraz będą go tłumaczyć. Logiczne skoro chcą zachować swój prestiż.
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 12-09-2011 16:21:07 
zgadzam się z tym co napisali panowie z USA ale w tej walce z Vitalijem miało być inaczej, miała być szybkość,uniki, refleks, uważna obrona, plan na walkę, taktyka, walka na środku ringu, doskoki z serią ciosów a nie było nic, może po tym pierwszym ciosie w 1 rundzie i następnych w 2 rundzie Adamek wszystkie założenia runęły i Adamek stracił szybkość, refleks, był oszołomiony, wyłapywał wszystkie prawe Vitka, które aż takie szybkie nie były, dał się zamykać w linach

wielkie rozczarowanie ale i wieli mój szacunek za odporność na ciosy i że Adamek ostatecznie nie zaliczył desek, poza tym nie widzę właściwie nic pozytywnego, Haye poradził sobie lepiej w obronie z znacznie szybszym Władymirem ale nie ma co porównywać
 Autor komentarza: artez1
Data: 12-09-2011 16:24:12 
Powiem tak do tej wagi co Adamek dobił bardzo łatwo przytyć zauważcie że Adamek nie ma zarysu mięśni tak jakby był nadymany to oznacza że na 100% teścia(testosteron) nie bierze jak już to bym jedynie dał na metanabol on powoduje właśnie retencje wody. Dobrym przykładem jest Sosnowski który bierze sterydy a nikt mu nie wypomina ;)

A odżywki to tak naprawde wielka bujda np taka kreatyna przytyjesz na niej 5 kg a po odłożeniu 3 kg spada

Wiem coś o tym bo chodzę na siłkę ;)
 Autor komentarza: xionc
Data: 12-09-2011 16:27:37 
Moze ktos podac linka z plikiem do walki Adamka?
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 12-09-2011 16:28:07 
Hugo
Adamek jest profesjonalita ,gabaryty Wita i jego styl dla Tomasa sa nie do przejscia ,sprobowa i spoko nie dal rady i tyle nie ma co go za to kopac i pluc na niego,poprostu wyzej Ch ja nie podskoczy i trzeba sie z tym pogodzic.
Co do Haye to moim zdaniem walczyl moze nie efektownie ,ale bezpiecznie dla siebie liczac na cios ktory mogl by zmienic oblicze walki.W przypadku Adamka to ze przyjol mase ciosow wcale mnie nie cieszy ,bo nie posiadal zadnego argumentu w tym starciu ktory by cos zmienil i wcale bym do niego nie mial pretensji jakby zakonczyl walke wczesniej.To jest HV i ciosy waza ,a zdrowie jest najwazniejsze
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 16:28:16 
Na jakiej podstawie stwierdzasz ,że Sosna brał sterydy ? co do tego tematu to Holyfield miał jakieś powiązania z Victorem Conte
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 12-09-2011 16:28:32 
adamek przegrał bo był gorszy obojętnie kiedy by nie walczył wcześniej za rok czy za 2 lata za każdym razem dostał by po mordzie nawet jak by trenera zmienił po prostu adamek jest średnim zawodnikiem z tragiczną obroną słaby cios tylko technika dobra i odpornosc reszta to zero
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 16:29:31 
Co do trenera to powtarzam ,mógłby go trenować i Eddie Futch a i tak by to nic nie zmieniło
 Autor komentarza: Faraon
Data: 12-09-2011 16:30:44 
Autor komentarza: voutan

Całkowita racja!
Przed chwileczką zobaczyłem dopiero ten pojedynek i jak pisałem zostawie to bez komentarza.
No szkoda że tak ucierpiał Adamek no szkoda!
POZDRAWIAM!!!!
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 12-09-2011 16:34:36 
Adamek vs. Haye o status czempiona świata nie wliczając w to braci. :)
 Autor komentarza: neme
Data: 12-09-2011 16:35:32 
jak już minie cały ten galimatias i jadowite trolle się wyciszą to postaram się napisac bloga choć zabieram się do tego jak pies do jeża :)
bardzo dobre wypowiedzi tych dziennikarzy jednak ja bym tak łatwo nie przechodził do porządku dziennego po tej porażce.
Przede wszystkim Tomek musi przejrzeć na oczy i nie być tak ślepo oddanym Rogerowi. Tomek wierzy mu bezgranicznie ale efektów dużych nie widać. Niestety sprawdzają się słowa Kuleja. Roger może i jest świetnym kucharzem podczas obozów natomiast.... Już przed walką Bloodworth wyglądał jakby był we Wrocławiu z musu bez większej wiary a po walce powiedział ze on chciał tej walki za rok...
Tomek musi się zastanowić co dolej. Czy pozostać w HW czy próbowac zdominować CW. Wyciąganie dziwnych wniosków po tej porażce i stawianie Adamka w roli przegranego już niemal z każdym z czołowki w HW jest jakąś paranoją ale bycie tym trzecim czy nawet posiadanie tego pasa WBA regular nigdy sportowego splendoru mu nie przyniesie z tym że będzie kasowe. Walki w HW kosztują go mnóstwo zdrowia a i ewentualne zwycięstwa nad kimś takim jak Fury czy Heleniusem poza utratą zdrowia nie wiele mu sportowo dadzą... bo i tak na horyzoncie pojawią się BRacia K...
Próba zdominowania CW z punktu widzenia kasowego to klapa ale sportowego to juz zupełnie co innego...
 Autor komentarza: zombi
Data: 12-09-2011 16:37:33 
Co za bzdury. Adamek robił wszystko co mógł, na co mu warunki pozwalały itd. ?
Śledzę karierę Adamka od bardzo dawna i jego stać było na znacznie więcej. W tej walce nie pokazał dosłownie nic. Taktyka fatalna. Jak można było walczyć w dystansie Witalija? Tomek cały czas poruszał się w polu rażenia Kliczko i zbierał prawie wszystko co ten wyprowadzał. Mały z dużym nie może tak walczyć. Dobra taktykę miał właśnie Haye, tyle że on nie zaryzykował w ataku i to można mu zarzucić. Natomiast Tomek nie dość że nie atakował (nie wiem czy nie miał pomysłu, czy taki był plan), to walczył cały czas w dystansie Witalija i b. dużo zbierał. On powinien być cały czas poza jego zasięgiem i w odpowiednim momencie próbować skracać dystans, zadawać serie cisów, ryzykować prawy na prawy i próbować zmienić tym obraz walki. A Adamek niestety walczył idealnie pod Kliczko, poruszał się cały czas w jego dystansie, bezpiecznym dla Witalija, a zabójczym dla samego Tomka.

A jeśli chodzi o atak to po paru nieudanych próbach bicia z dystansu lewego sierpowego, ktoś w narożniku powinien się zastanowić, że nie tędy droga. Tomek powinien skracać dystans i dopiero wyprowadzać serie ciosów, a następnie wycofywać się poza dystans Kliczki lub zmieniać kont i bardzo szybko ponawiać taki atak. Adamek powinien próbować narzucić właśnie taki styl walki i nie pozwolić Ukraińcowi na przeprowadzanie jego akcji w dystansie. Może łatwo o tym pisać, a trudniej wykonać, ale ja nie widziałem nawet próby wykonania tego. Przecież można było spróbować, bo z rundy na rundę przebieg walki był taki sam, tyle tylko że Adamek przyjmował coraz więcej. Nie twierdzę że Adamek walcząc inaczej wygrałby walkę, być może przegrałby ją szybciej nadziewając się na jakąś bombę. Styl który jednak zaprezentował był jednak najgorszy z możliwych i przez całą walkę nie próbowano nic zmienić. Dziwię się, bo przecież Adamek zbierał bardzo mocne ciosy.
No i słynny balans Rogera jednak nie pomógł, bo i przy takiej taktyce pomóc nie mógł. Wielu innych z dużo lepszym balansem, wrodzonym, czy wpajanym od małego, nie dawało rady i nie wiem jak można było myśleć, że to będzie klucz do sukcesu Adamka? Ok ten element można było wykorzystać, a ja widziałem, cofającego się i balansującego Tomka, który raz po raz zbierał dyszle.
Moim zdaniem Roger zabrał dużo Adamkowi, w szczególności w ataku. Zmiana i obniżenie pozycji moim zdaniem wpłynęły na siłę pojedynczego ciosu, zarówno z lewej jak i z prawej ręki. Nie twierdzę że pod Gmitrukiem Tomek by wygrał, ale walka inaczej by wyglądała. Gdzie ten prawy na prawy z Banksa, czy USS, który ma przecież nie mniejszy zasięg niż Kliczko. Trzeba było ryzykować bo wtedy byłaby szansa na zmianę przebiegu walki, a tak to była niestety powolna egzekucja i dużo niepotrzebnie przyjętych ciosów.
 Autor komentarza: robak1
Data: 12-09-2011 16:37:50 
Dzisiejszy wywiad Adamka przed wylotem do USA. Sorki za jakość ale nagrywane telefonem z tv. http://www.youtube.com/watch?v=Kd8yV1CWDl4
 Autor komentarza: neme
Data: 12-09-2011 16:42:04 
zombi dobrze prawisz
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 12-09-2011 16:44:24 
Widzieliście na onecie galerię zdjęć z walki? Polecam. Vit ma takie kopyto że Jezusieńku. Nie chciałbym przyjąć tego na gardę.
 Autor komentarza: TERMINATOR2
Data: 12-09-2011 16:49:58 
Po co gadanie co powinien był zrobić Tomek ?? ,,Powinien skracać dystans" - owszem, ale NIE DAŁO SIĘ tego zrobić, bo NIE DAŁO się przedrzeć przez lewy Vita bity z dołu. NIE DAŁO SIĘ Vita obskoczyć, bo nie był powolnym emerytem, jak zakładał Adamek, tylko był co najmniej równie szybki jak Tomek. NIE DAŁO się ciągle być w ruchu i zmęczyć rywala, bo rywal był w fenomenalnej formie, poza tym po zebraniu kilku gongów Adamkowi odechciało się ruszać i stał jak cep naprzeciw Vitosława.
Wszyscy, którzy nadal wierzą, że istniał sposób, żeby Adamek pobił Kliczkę, mówię po raz kolejny - NIE BYŁ W STANIE tego zrobić w ŻADEN sposób. I kropka.
Żadna taktyka by nie pomogła, bo Vitali walczy NIEKLASYCZNIE, bez gardy, nie ma na to recepty. To nie złe przygotowanie Adamka spowodowało, że ta ,,walka" wyglądała jak mismatch. Wszyscy przeciwnicy Vita po powrocie wyglądają jak bezradne dzieci we mgle. Doktor uczy ich w ringu pokory i pokazuje im, gdzie ich miejsce. Vit jest klasą samą dla siebie, na dzień dzisiejszy nie ma na horyzoncie nikogo, kto mógłby mu w jakikolwiek sposób zagrozić.
 Autor komentarza: cooper
Data: 12-09-2011 16:54:52 
zombi
dokładnie

Nie chodzi o to, że Adamek przegrał bo nie można mieć o to pretensji do niego. Nie miał warunków żeby wygrać i wiedział to każdy(może poza kilkoma osobami jak cop itp). Chodzi o styl w jaki to zrobił. Nie zrobił nic żeby zmienić oblicze walki mimo, że stał bezradny i zbierał kolejne strzały. Nie twierdzę, że miał Kliczkę zasypać ciosami ale byłbym zadowolony gdyby chociaż zrobił coś żeby uniknąć tylu strzałów...a tak zbierał praktycznie każdy cios a jego narożnik patrzył na te egzekucję bez żadnej reakcji...
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 12-09-2011 16:57:11 
Autor komentarza: Hugo Data: 12-09-2011 14:54:03
"Bardzo wielu userów przedstawiło wartościowe analizy walki Kliczko - Adamek, z których generalnie wynika, że Adamek boksował w sobotę grubo poniżej swoich możliwości, które prezentował np. w walkach z Cunninghamem, Banksem, czy Arreolą. Był cieniem samego siebie i zawiódł we wszystkich elementach sztuki bokserskiej z wyjątkiem odporności na ciosy i ambicji. Warto się zastanowić nad przyczynami takiego stanu rzeczy."

Przyczyna jest jedna i sie nazywa Vitalij Klitschko. Gdy by w sobote przeciwnikiem Adamka byl ktos inny , np. Areola ,Adamek dal by prawdopodobnie inna walke. Nie gra zadnej roli z kim Adamek walczyl do tej pory oraz jak i z kim trenowal , skutek byl by ten sam. Czy w ostatnia sobote , czy w ktoras inna za dwa lata , z K2 jest bez szans.
 Autor komentarza: zombi
Data: 12-09-2011 17:02:58 
terminator, sęk w tym że Adamek nie próbował. Jak nie idzie to coś trzeba zmienić, tego nie było, zero pomysłu. Od samego początku poruszanie się cały czas w idelaneym dystansie Wita, balansik głową, w lewo, znowu balansik, w prawo i znowu w lewo, a w między czasie parę dyszli Wita. Ile tak można, strasznie sie wukr.... podczas walki, bo nic nie zrobiono by to zmienić. Jeśli się nie dało, np. Tomek powiedział, że nie daje rady, nie może itp., to narożnik powinien to przerwać i już. Powinna być prosta piłka - Tomek jak nie będziesz inaczej walczył, to przerywamy. Ja natomiast nie widziałem, żadnej próby, żadnego planu B. Jak dla mnie to nie było nawet planu A. Kompromitacja i mam tu na myśli narożnik. Wit bardzo dużym faworytem zawsze i wszędzie, jednak mozna było poprzeczke zawiesić wyżej. Moze bym zrozumiał, gdyby Tomek nie ryzykował ale i by nie zbierał dużo. Zadanie przetrwać, skasować kasę i OK. Ale on przyjmował i to nie mało.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 12-09-2011 17:08:56 
Druga sprawa jest tez to , ze jak chyba wielu z was juz zauwazylo , kazdy byly i potencjalny przeciwnik Vittka wie badz wiedzial co zrobic by go pokonac. Kazdy trener i zawodnik mial odpowiednia taktyke , ale na tym sie tez konczylo , a dlaczego odpowiedz jest prosta. Teoria a praktyka to dwie rozne sprawy.
 Autor komentarza: observer
Data: 12-09-2011 17:09:03 
KUR..A, adamek to pomylka w HW, HAYE przegral z mlodym na punkty, tak za malo zrobil, ale zostawil mlodemu na mordzie tyle sladow jak nikt inny przed nim!!! uwazam ze Haye powroci i wygra z starszym klicko, Haye w porownaniu do adamka jest potega i szybki jak nikt, a ze glupio gada, mnie to nie interesuje, jego walki sa spektakularne, tyle w temacie, czekam na Haye-stary Kliczko
 Autor komentarza: pyra90
Data: 12-09-2011 17:12:15 
Jak Haye wyjdzie do starszego Kliczki to skończy szybciej niż Adamek ,
Vitalij nie będzie się patyczkował z Anglikiem .
 Autor komentarza: TERMINATOR2
Data: 12-09-2011 17:13:40 
Ludzie! Proszę o jedno - nie mówcie już o walce Vita z Solisem...
,,Solis wygrał(by) pierwszą rundę" - otóż nie wygrał, bo padł i nie wstał. A nawet gdyby wstał i walczył dalej, to i tak by ją przegrał 10-8 za te dechy.
Gdyby nie padł, przegrał by tą rundę 10-9. Zadał DWA CELNE CIOSY, Vitek kilkanaście.
Zobaczcie pierwszą rundę walki z Sandersem - jak by mówiono o tej walce, gdyby skończyła się w I rundzie kontuzją Sandersa ?? A jak się skończyła naprawdę ??
 Autor komentarza: liscthc
Data: 12-09-2011 17:19:22 
TERMINATOR2
Z Hidem było to samo,gość w moim mniemaniu wygrał pierwszą rundę z Vitem i co...w drugiej było po nim.Więc też mnie trochę śmieszą te komenty typu: Vit był spanikowany,zaskoczony itp.
 Autor komentarza: observer
Data: 12-09-2011 17:22:45 
wczoraj zobaczylem sobie jeszcze raz haye-kliczko, to byla wyrownana walka, w angli zapewne bylby remis i nikt by z tym niemial problemu, sam haye jak zobaczyl sobie jaka szanse zawalil poprzez zbyt ostrozna taktyke, to pewnie do dzisiaj sie skreca, kliczko byl do skasowania. Jestem przekonany ze w rewanzu pokonalby mlodego zdecydowanie, mlody sie gubi jak musi sie bronic, widac to w kazdej jego walce, tak bylo tez z haye w trakcie tych kilku atakow. walka haye stary kliczko jest pewna, ale kliczko sie zdziwi. to nie bedzie ten sam haye, tym razem wykona robote.
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 12-09-2011 17:34:16 
Przestańcie pisać, że Haye ma jakiekolwiek szanse z Vitem. Po takim ciosie jak przyjął Adamek w drugiej rundzie, anglik nie miałby siły wstać. Jeżeli dojdzie do takiej walki to Haye skończy na dechach do trzeciej rundy. Adamek walczył na swoim poziomie ale na Vita nie ma bata i tyle. Cała reszta w HV jest do obicia przez Tomka.
 Autor komentarza: observer
Data: 12-09-2011 17:41:25 
przypominam ze haye pokonal knockoutem jona ruiza, z ktorym tez golota sie nameczyl i przegral(zreszta nieslusznie)mysle ze adamek z topowymi HW nie ma zadnych szans, wyglada jak polciezki, gdyby grant niebyl taka ciota, tez znokautowalby adamka. Z tym adamkiem to byl napompowany balon bez pokrycia, teraz nawet jak adamek zejdzie do cruser, bedzie mial juz ciezko. nawet watpie zeby mial odwage na rewanz z areola!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 12-09-2011 17:44:09 
observer


Nie masz racji
 Autor komentarza: muniek
Data: 12-09-2011 17:48:03 
co do Adamka to myślę że mógł to wygrać, ale żle był przygotowany do walki
1. Każdy wie że Adamek nie ma atutu wagi ciężkiej jakim jest nokautujący cios więc trener powinien wszystko zrobić żeby Adamek miał możliwość wygrać walkę na punkty
2. Do tego nie od dziś wiadomo że Adamek nie jest najlepszy w obronie. Dlaczego aż tak się cofał to tylko sam Adamek wie.
3. Nie wiem co się stało ale Adamek stracił swoją szybkość...
Nie widziałem w tym pojedynku kombinacji ciosów ani zmiany rytmu. Już nie wspomnę o taktyce na pojedynek bo ani planu A ani planu B nie wiedziałem. Tak jakby Adamek stracił wszystkie swoje atuty
4. Dlaczego walczył w dystansie to też nie potrafię tego wyjaśnić. Jak dla mnie to momentami wyglądał jak worek treningowy.

Z tego co zaprezentował Adamek to jedynie można powiedzieć że biznes plan został wykonany w 100%. Jak myślicie że Adamek nie miał szans to wystarczy sobie przypomnieć walkę Holyfielda z Wałujewem. Doskonale dobrana taktyka i mimo ogromnej przewagi warunków fizycznych miał szanse wygrać na pkt gdyby nie sędziowie. Już nie wspominając o tym że miał już prawie 50 lat! Holy walczył w pół dystansie i jak mógł to wypunktował Wałujewa. Doskonale wykorzystał jego warunki fizyczne przeciwko jemu samemu. Ale widocznie trenerzy Adamka na to nie wpadli. Myśleli, że wystarczy szybkość Adamka tyle że Kliczko w tej walce był szybszy.
Tak więc jeszcze trochę poczekamy na mistrza
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 12-09-2011 17:50:25 
jesli jednak porównywac walki Haye z Wladem i Admaka z Vitem to nie jestem z tych vco mowia ze Adamek sie lepiej zaprezentowal. HAye jednak tak jak pisza na the Ringu ma narzedzia by walczyc w HW, jest silny i ma tzw ekspolzje w ringu umie doskoczyc i zajebac
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 12-09-2011 17:51:25 
Adamek nie ma tak mocnego ciosu w HV ale oprócz braci wygrywa ze wszystkimi. Nie piszcie, że Haye i Solis, bo ani jeden ani drugi nigdy nie będzie mistrzem w HV. (Jeden bez jaj a drugi śmierdzący leń)
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 12-09-2011 17:51:45 
Vit z Hayem jakby mu nie szło poszedłby na wymianę, a tu wątpię żeby dawidek miał jakieś sznse, nie ta sama twarda czacha co u Vita
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 12-09-2011 17:52:18 
muniek



Adamek w zadnym razie nie mial szans na wygrana z Vitalijem, po prostu nie ma narzedzi do tego, to nie jest realne na 10 walk przegralby 10.zbyt duza róznica sily wzrostu i zasiegu przy braku róznicy w szybkosci ciosów
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 12-09-2011 17:53:47 
Janusz2526



Tak ale w walce Admaka z nimi dwoma daje mu 40% szans na wygraną, oni sa po prostu bardziej ze tak powiem naturalnie utalentowani, gibcy i silniejsi
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 12-09-2011 17:55:28 
muniek
Walujew to nie Kliczko ,a trenerzy nie sa idiotami zeby liczyc na KO ,bo jak pisales Tomas nie posiada ciosu .Walczyl tak jak mu pozwolil Witek ,a pozwolil mu na niewiele ,oprocz tego ze mu odpuszczal co by go nie znokautowac zbyt szybko
 Autor komentarza: observer
Data: 12-09-2011 17:56:39 
dotych ktorzy twierdza ze solis nie mial szans, juz w 1 rundzie odpalil kilka celnych trafien na czache kliczki, a jedno nawet wstrzasnelo klicka, to byla jedna runda i niestety kontuzja.Adamek nie oddal w ciagu calej walki ani jednego konkretnego trafienia!!!!! prosze zobaczcie sobie jeszcze raz na spokijnie tu http://www.youtube.com/watch?v=8WDar6lt3A8
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 12-09-2011 18:04:55 
Autor komentarza: muniek Data: 12-09-2011 17:48:03
"Jak myślicie że Adamek nie miał szans to wystarczy sobie przypomnieć walkę Holyfielda z Wałujewem. Doskonale dobrana taktyka i mimo ogromnej przewagi warunków fizycznych miał szanse wygrać na pkt gdyby nie sędziowie."

Wedlug twojej logiki , mozna tez napisac , ze Adamek pomimo roznicy gabarytow poradzil sobie z Grantem . Niestety taki Walujew czy Grant to nie Vittek . Ludzie zejdzcie na ziemie. Z k2 Adamek i wielu innych jest , sa bez szans.
 Autor komentarza: muniek
Data: 12-09-2011 18:18:49 
MyStyle


jednak myślę że Adamek miał szanse to wygrać na punkty ale nie miał taktyki na walkę. Jego największa broń jaką jest szybkość okazała się dla niego zabójcza. Pół dystans to było to w czym Adamek mógł upatrywać swoją szanse ale trenerzy widzieli to inaczej. Woleli postawić na dystans i szybkość


zeitgeist

oglądałeś walkę z 2008r Holyfielda z Wałujewem? nawet jakby Holyfield walczył z Kliczko to na bank miałby taką samą taktykę na walkę
 Autor komentarza: liscthc
Data: 12-09-2011 18:24:16 
muniek
Z całym szacunkiem,ale Holy prawdopodobnie został by rozbity przez Vita mimo swojej taktyki.Nico nie ma nawet dobrego Lewego,nie ma pracy nóg,nie ma kompletnie nic po za gabarytami,o szybkości nie wspomnę bo i po co.
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 12-09-2011 18:35:57 
Jak można porównywać Walujewa z Vitem? Vitek to ekstraklasa a reszta czołówki to niższa liga.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-09-2011 18:40:24 
A te glupie amerykanusy znowu swoje
Jest im wstyd ze "balonik" ktory tak dlugo pompowali,pekl z hukiem przy pierwszym "ukluciu" drewnianego Ukrainca
Przypomne tylko ze Haye wygral przynajmniej 2 rundy,obsiniaczyl buzke Wladzia,walczyl tez z lepszym z braci(tak przynajmniej twierdza amerykanskie experty z the ring)Do tego jest podobnych rozmiarow co Adamek,no i walczyl z kontuzjowanym palcem
 Autor komentarza: Calaf
Data: 12-09-2011 19:15:02 
Witali z Haye'a zrobi mielone ( jak bedzie trzeba, jesli nie to go zyskownie wypyka ), ale mlody Kliczko jest do obicia przez Haye'a. Zla taktyka angola, szkoda. Adamek nie mial zadnej taktyki i nic nie mogl,porownywanie tej egzekucji do walki mlodego Kliczki z Hayem swiadczy o zaslepieniu piszacych. Amerykanom zal dupe sciska bo Kliczek przejechal walcem ich kolejna nadzieje.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 12-09-2011 19:17:59 
Vitali daje swoim rywalom trochę poboksować natomiast młodszy z braci nie. Taktyka Władimira polega na ciągłym wywieraniu presji lewym prostym tak by rywal ani na chwilę nie miał czasu zastanowić sie nad jakąś akcją ataku. Wg mnie Haye zawalczył na tyle na ile Władimir pozwolił. Poza tym David walczy w swoim stylu a Adamek w swoim. Amerykanie lubią takich jak Adamek, Paweł Wolak czy Arturo Gatti którzy zostawiają serce i zdrowie w ringu i którzy dużo zbierają na twarz. Anglik inaczej do tego sportu podchodzi, wg mnie chce po odejściu z tego sportu wyjśc bez uszczerbku na zdrowiu. Amerykańscy eksperci nie są obiektywni, a przynajmniej niektórzy z nich. Składa się na to zwykła niechęć w stosunku do Europejskich bokserów. gdyby Haye walczył w USA i do tego był Amerykaninem to byłby pewnie tak popularny jak Floyd Mayweather, a przynajmniej ma ku temu warunki: jest wygadany, kontrowersyjny, świetnie wygląda i walczy efektownie. Amir Khan walcząc w USA zdobywa uznanie. wcześniej, gdy walczył w Anglii uważano, że Timothy Bradley i Devon Alexander są bokserami z lepszej półki.
 Autor komentarza: endriu
Data: 12-09-2011 19:31:54 
robak1
Data: 12-09-2011 16:37:50
Dzisiejszy wywiad Adamka przed wylotem do USA. Sorki za jakość ale nagrywane telefonem z tv. http://www.youtube.com/watch?v=Kd8yV1CWDl4


To już w piz** po Adamku nawet tych bzdur nie słuchałem do końca, Vitek mu mózg rozwalił. Boże co on wygaduje
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 23:53:40 
@Ghostbuster
Nie powiedziałbym ,że są nieobiektywni , przed pojedynkiem z Kliczkami to Haye był obwołany zbawcą wagi ciężkiej , miał nawet okładkę w the ring. Po prostu zdenerwował ludzi 2 letnim unikaniem walki z Kliczką ,a potem unikaniem walki w ringu , całość dopełniło zwalanie winy na paluszek u nogi
 Autor komentarza: Deter
Data: 13-09-2011 01:23:04 
Haye znalazł wymówkę w złamanym palcu, Adamek w woli bożej - ręce opadają.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.