A NIE WIERZYŁEM...

Dwa tygodnie temu rozmawiałem sobie prywatnie z Mateuszem Masternakiem. Oczywiście tematem przewodnim była gala we Wrocławiu 10 września i jego potyczka z Carlem Davisem. Nagle Mateusz  wystrzelił "Wiesz co, rozmawiamy tak sobie ostatnio z Andrzejem (Gmitrukiem) i jesteśmy przekonani, że tydzień przed pojedynkiem Paweł nabawi się jakiejś kontuzji, ja dostanę w ostatniej chwili ofertę walki z Afolabim i wyjdzie na to, że tylko krzyczę, a tak naprawdę się boję".

Ja się tylko uśmiechałem i przekonywałem "Mastera", że to zbyt duża gala na takie numery. A jednak... Mateusz ze swoim trenerem pomylili się tylko trochę - to nie tydzień przed galą, a dwa - może żeby było bardziej wiarygodnie?

Niektórzy ludzie naprawdę mają wrocławianinowi za złe, iż tego wyzwania nie przyjął. To dziwne, bo obóz Masternaka dwa miesiące wcześniej składał oficjalnie propozycję potyczki z Ola Afolabim, która wówczas nie została przyjęta. Na tym poziomie nie przyjmuje się walki z kimś tak mocnym, jeśli nie miało się czasu na odpowiednie przygotowania i każdy kto miał do czynienia z boksem zawodowym na takim szczeblu doskonale o tym wie. Są też inne aspekty - pojedynek nie miałby statusu eliminatora, a sam Mateusz zarobiłby... tyle samo, a nawet mniej, niż w niektórych swoich walkach na Canal Plus z dużo słabszymi przeciwnikami. Pytanie więc, po co miałby grać w gierkę pana Andrzeja Wasilewskiego, który ogłaszał już różne rzeczy, różne walki, różne konwencje w Polsce, różnych rywali i tylko nikt jakoś go nie rozlicza z tych "różne". Nie zmuszam do tego nikogo, przestańcie jednak mieć pretensje do kogoś, że nie gra w takt muzyki rywalizującego z nimi promotora.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że Paweł Kołodziej naprawdę jest już gotowy na rywala pokroju Afolabiego i on sam zapewne chętnie z kimś takim by się skonfrontował, podobnie jak Dawid Kostecki czy Damian Jonak. I tego im życzę, bo stać ich na niespodzianki...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Mats
Data: 28-08-2011 14:01:54 
A ja nie wierze, że Bolt zostal zdyskwalifikowany.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 14:10:35 
Spokojnie...
Juz niebawem nowe zapowiedzi wielkich walk zawodnikow 13kp...
Choroby, wypadki... Moze klatwe ktos na nich rzucil? Idzcie wy do jakiegos szamana...
 Autor komentarza: Warren
Data: 28-08-2011 14:12:26 
ja tam nie mam za złe, że nie przyjął tej walki, pojedynek z tak mocnym przeciwnikiem jak Afolabi wymaga dobrego planu przygotowań opracowanego specjalnie z myślą na taką walkę. Trzeba przyznać, że Gmitruk i Master nie boją się wyzwań, tylko O'chikara nie ma wystarczającej siły przebicia i siły finansowej by ściągnąć dla Mastera dobrego rywala lub zapewnić mu eliminator. Szanuję A. Gmitruka i jego grupę, bo jest tam kilku ciekawych ludzi, którzy niekoniecznie napinają się po efektownych wygranych z 'renomowanymi' rywalami, których nie brakuje na galach organizowanych przez polskich promotorów...
 Autor komentarza: wojkal
Data: 28-08-2011 14:16:05 
Ojciec Tadeusz
Klątwę na Kp rzucił Palacios(czarodziej)
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 14:18:07 
Jak to Wasile.ski celowo ustawił to niech cię piekło pochłonie A.W
 Autor komentarza: robinson85
Data: 28-08-2011 14:21:55 
Chyba troche przeceniamy AW, on jest mało bystry żeby takie coś wymyślić...a jeżeli to prawda i Kołodziej w tej intrydze świadomie uczestniczył to niech sie ze wstydu spali!
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 14:22:25 
Ostre słowa, nie do końca się z tym zgadzam ale niechaj będzie. Master ma Carla Davisa. To też nie jest jakiś tam kelner. Z tak wysokim i silnym przeciwnikiem Master jeszcze nie walczył więc może być ciekawie.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 28-08-2011 14:22:43 
Mozna się było spodziewać,że tak to własnie wygląda.Kołodziej to jedyny bokser na którym Wasyl zarabia,więc w razie porażki zostałby mu Hutkowski:-)Dobrze,że Masternak nie wziął walki,Gmitruk to stary lis,nie da się wciągnąć w takie dziecinne gierki serwowane przez Wasilewskiego.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 14:24:25 
A co u Pana Cygana z kim teraz bedzie walczył?
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 14:25:12 
GaD1
A Ty niby skąd wiesz jak to "wygląda"?
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 14:28:02 
GaD1
Fakty są takie, że Kołodziej "nie może" walczyć z Afolobim a Masternak nie podjął wyzwania i teraz Ola jest bez przeciwnika.
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 28-08-2011 14:28:08 
mocuch

Zobaczył w telewizji :) Co do walki, to może było ze 3 tygodnie, to Master i trener Gmitruk wzięli by tą walkę.
 Autor komentarza: rogal
Data: 28-08-2011 14:29:07 
Nie będę rozliczał, czy Kołodziej ma kontuzję czy nie ma, bo tego nie wiem, jednakże nasuwają mi się dwie refleksje, które podzielam z Furmanem:

1. wielka szkoda,że tej walki nie ma, bo starcie Harnasia z Afolabim zapowiadało się wybornie, typowa walka 50:50

2. Mateusz zrobił bardzo dobrze, że nie wziął walki, na takim poziomie było by to nieprofesjonalne.

To grupa Kołodzieja najadła się wstydu, a Pan Gmitruk i Mateusz wyszli z sytuacji honorowo.


Jeżeli jednak naprawdę nie było tej kontuzji, a Janik nie trenował, to nie wiem po co robić cyrk z walką dla Janika i Kołodzieja, mącić interesy grupy K2 , która teraz nie ma rywala dla Oli i ogólnie psuć tym wspaniałą galę.

Jeżeli zrobili to z premedytacją jest to po prostu świństwo.

Dla mnie najważniejsze pytanie teraz: z kim walczy Afolabi ?

Drugie ważne pytanie: Dlaczego Sosnowski nagle walczy w Warszawie z kelnerem ?

pozdrawiam
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 28-08-2011 14:30:18 
To wszystko prawda. Jedyne watpliwosci mam do tego iz Afolabi tez byl przygotowywany pod innego przeciwnika, calkiem innego, o innym stylu walki, innych warunkach fizycznych i co nagle zgodzil sie na MM a ten zas doszedl do wniosku ze jest na Anglika nie przygotowany? Poza tym zgadzam sie z teamem MM, nie powinien tak pozwalac sie traktowac i wdawac w te gierki tylko ze tlumaczenie jak dla mnie powinno byc troche inne, kasa, profesjonalizm, Wasilewski itp.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 14:30:48 
Elesshar
W telewizji to nawet mało o Adamku słychać a co dopiero o Afolabim jego kłopotach. Tutaj i na rp.pl rozgywa się to przedstawienie.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 14:31:28 
Cygan wyzwal Hopkinsa na pojedynek, a tamten z nerwow przytyl i uciekl do wyzszej kategorii wagowej...

13kp poprzez Wasilewskiego jest zdolne do wielu rzeczy... I to takich na ktore bysmy nie wpadli...
 Autor komentarza: Klimek
Data: 28-08-2011 14:35:48 
prawda jest taka ze i kolodziej i masternak nie chca tej walki
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-08-2011 14:36:24 
najgorsze jest to ze zaden z naszych zawodnikow nie bedzie walczyl z Afolabim i ze wzgledu na brak dobrze zapowiadajacej sie walki straca kibice
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 14:37:33 
Grzywa
Zgadzam się z pierwszym zdaniem ale później to jest śmiechota. Jakie gierki? Jest okazja stoczyć ważny pojedynek z klasowym rywalem? Za małe pieniądze i na gali rangi światowej? Prawda jest taka, że Gmitruk nie chce takich wyzwań dla Mateusza, woli poczekać jeszcze 2 lata i go odpowiednio przygotować.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 28-08-2011 14:38:13 
zaraz będzie kontra na rp.pl :)
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 14:39:34 
mocuch przesadzasz... Gmitruk to nie Wasilewski, a Masternak to nie zawodnik 12kp zebytrzymac go pod kloszem...
 Autor komentarza: Warren
Data: 28-08-2011 14:40:35 
Najgorsze jest to, że babramy się w tym naszym grajdołku i karmimy się 'wspaniałymi galami' a gdy już przychodzi bezprecedensowe wydarzenie i wielka gala nie korzystamy z możliwości, jakie ona stwarza. Najpierw się bili żeby zawalczyć z Afolabim a teraz się biją, że nie ma komu walczyć. I nie mam tu pretensji do Mastera, któremu należała się walka z Afolabim podobnie jak Kołodziejowi, walkę dostał Kołodziej i nie skorzystał z szansy. A Masternak i Gmitruk nie chcą być pionkami i nie zatańczyli w rytmie Wasyla.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 14:42:22 
Ta... Jednostka dyspozycyjna w osobie Kopera M juz pisze riposte...
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 28-08-2011 14:42:59 
Tyle osób jeszcze parę dni temu szczekało na Mastera a dziś wszyscy sie zgadzają z artykułem.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 28-08-2011 14:43:02 
mocuch

fakty są takie,że Kołodziej nie walczy z Afolabim,bo go nie chcą na niego wystawić,a Masternak nie walczy z Afolabim,bo mu powiedzieli o takiej opcji 2tygodnie przed walką.To z kim będzie Ola walczył,nic mnie nie obchodzi,bo Polak to raczej nie bedzie.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-08-2011 14:43:29 
Nie wiem co myslec o wyznaniu Wacha na temat Gmitruka ale jesli jest prawda to obie grupy sa siebie warte
 Autor komentarza: Warren
Data: 28-08-2011 14:44:34 
zeitgest

A co Wach konkretnie mówił?
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 14:44:48 
Warren - Prawda jest inna... Wasilewski zajaral sie PPV i stwierdzil, ze jego gale wygeneruja wiecej widzow niz Kliczko z Adamkiem...
Postanowil wiec nie dorabiac K2 i schowal gleboko swoja najwieksza gwiazde w gymie...
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 28-08-2011 14:45:10 
To samo co w tym artykule pisałem parę dni temu pod innym i mało kto się ze mną zgadzał
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 14:45:41 
Masternak od dawna przygotowuje się pod wyższego przeciwnika i jest w treningu od dawna. Afolabi też do niedawna zastanawiał się czy zawalczy z Kołodziejem czy z Janikiem. A tu nagle psikus i Masternak w perspektywie. I co robi Olka? Podejmuje rękawice bez wahania. A Master się kurczy wykręcając się "Wsilewskim", brakiem czasu na "odpowiednie" przygotowania itd. Nie tego się spodziewałem.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 14:46:12 
zeitgeist - Pewnie czesc prawdy w tym jest, ale jezeli Wach walczyl bez kontraktu to raczej sam sobie winien...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-08-2011 14:48:30 
Warren
Opowiadal jak ciezko bylo wyrwac kase za walki i stwierdzil ze
Gmitruk to dobry trener ale jako czlowiek juz nie koniecznie,dokladnie nie pamietam jak chcesz to szukaj w artykulach z przed tygodnia tam jest obszerny wywiad z Mariuszem
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-08-2011 14:50:38 
Ojcze tadeuszu
Chyba nie na tym zycie polega zeby jeden jebal drugiego ,a i gdyby to bylo na temat Wasyla pewnie krytyka trwala by do dzis
 Autor komentarza: Warren
Data: 28-08-2011 14:51:09 
Dużym problemem Gmitruka jest to, iż jego gale są puszczane raczej z powtórki na CanalPlus i nie ma na tym porządnej kasy, przez co nie stać go na dobrych przeciwników i jak się okazuje na wypłaty dla swoich(jeśli to prawda co powiedział Wach).
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-08-2011 14:53:59 
A i bokser zeby sie rozwijac powinien miec wsparcie ze strony trenera {jakis komfort psychiczny} a nie myslec czy czlowiek ktory jest w pewnym sensie odpowiedzialny za niego nie bedzie chcial go wydymac
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 14:54:26 
Dajcie spokój Wasylowi, Kołodziej kontuzjowany czy spękany - wszystko jedno. Master nie poniósł rekwic i nawet nie mam mu tego za złe, młody jest. Niech zawalczy z Davisem - to też niezły sprawdzian dla niego.
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 28-08-2011 14:54:42 
Wach pier..dolił głupoty! nie dość że dostawał 4 tysiące miesięcznie plus wynagrodzenie za walki to jeszcze najlepsze jest to że nie miał kontraktu
 Autor komentarza: pigwus
Data: 28-08-2011 14:55:48 
Wg mnie master mógł zaryzykować..był w treningu, obaj mieli zmienianych zawodników. Afolabi to czołówka a master jeszcze nie walczył z nikim poważnym. Wg mnie więcej do stracenia mial Ola niz Master. Jakby z nim wygral to by od razu mogl wskoczyc na pretendeta. Poza tym master nie przygotowywal sie pod jakiegos leszcza tylko pod solidnego zawodnika. Jestem zawawiedzony trochy , po tych wywiadach co mowil ,ze wszyscy sie go boja i nie ma kozaka nad masternaka. Teraz juz wiem, ze to bylo szczekania psa ktory sie boi.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 28-08-2011 14:57:35 
Jeśli jakiś bokser z naszego kraju(nie walczący w USA)zrobi kariere to Proksa i właśnie Masternak,także spokojnie,szansa przyjdzie(tzn. nie tak spokojnie jak w stosunku do wielkiej walki Kosteckiego).
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 14:57:57 
Warren
Widzę, że mamy tu eksperta od telewizyjnych honorarium, może podasz jakieś szczegóły bo ja np. nie mam pojęcia jak TV płaci Gmitrukowi.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 28-08-2011 15:00:51 
@mocuch
Myślę, że obóz Mastera nie wziął tej walki nie z obawy o porażkę, tylko dlatego, że był to najzwyklejszy wnyk zastawiony na Mateusza. W końcu konkurencję w dzisiejszym biznesie niszczy się wszelkimi środkami.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-08-2011 15:01:47 
To ze Wach nie mial kontraktu wcale nie upowaznia do tego zeby go dymac
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 15:02:20 
pigwus
Zgadzam się z każdym Twoim zdaniem ale trzeba wziąć pod uwagę jedną rzecz, Master nie wybiera sobie przeciwników. Gdyby mu Gmitruk powiedział "bierz go" to Master by się rzucił. TO NIE MATEUSZ WYBRAŁ.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 15:06:14 
mocuch
"Master nie poniósł rekwic"

a to zdanie z artykułu powyżej.

"To dziwne, bo obóz Masternaka dwa miesiące wcześniej składał oficjalnie propozycję potyczki z Ola Afolabim".

Jak się udziela wpisów pod artykułem to warto by go przeczytać.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 15:07:22 
Jaki wnyk? Co, ten Afolabi w kastetach miał walczyć? Facet do pokonania przez Mastera ja na mój gust. Żadnego przekrętu bym się tu nie dopatrywał. Po prostu była okazja zabłysnąć - nie ma okazji.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 15:07:27 
Bez sensu ze redakcja ewidetnue stoi po stronie jednej z grup , samego artykułu tez nie rozumiem , jeżeli master był pewny ze tak się stanie to dlaczego nie przygotowywał się na 110 % , ja to widzę jak wielka stracona szanse , chłopaka nie skreslam bo talent jest ale na jeden pociąg już die spoznil , a następny nie wiadomo kiedy nadjedzie
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 15:08:48 
zeitgeist - Nie o to chodzi? Wasilewski mowil cos innego :D

Hubosz - Zgodze sie z tym... Dla 13kp pechowy czas nastaje... Gmitruk na polsacie...
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 28-08-2011 15:09:30 
pan wasilewski mógłby pokazać zdjęcia rozbitego samochodu albo zdjecia kołodzieja ze szpitala i uciąć tym samym wszelkie spekulacje a tak temat będzie się ciągnął w nieskończoność.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-08-2011 15:10:38 
Sa to jakies rozgrywki miedzy grupami a traca zawodnicy i kibice
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 28-08-2011 15:10:49 
Nikt wacha nie dymał! Chyba że dla niego i dla Ciebie wydymaniem jest dostawać 4 tysiace miesiecznie plus premie za walki
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 15:12:29 
horhe88
To co, Do Davisa przygotowywał się gorzej niż miałby przygotowywać się do Afolabiego? Myślisz, że miałby o niebo lepszych springpartnerów? Może jednego by Gmitruk sprowadził "lepszego" ale efekt byłby podobny. Albo Gmitruk stwierdził, że Master nie podoła albo za mało było kasy. Może jedno i drugie.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 15:13:35 
milan1899 - Dobrze, ze rp jest obiektywne :D
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-08-2011 15:15:26 
Ja sie sugeruje wypowiedzia Wacha ,a czy dostawal 4 tysie i premie ? tego nie wiem ,byc moze nie czytalem tego artykulu co Ty
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 15:16:57 
mocuch
"To co, Do Davisa przygotowywał się gorzej niż miałby przygotowywać się do Afolabiego?"

Oczywiście ze tak.

"Myślisz, że miałby o niebo lepszych springpartnerów?"

Ja tak nie myślę tylko wiem że tak po prostu by było.

"Może jednego by Gmitruk sprowadził "lepszego" ale efekt byłby podobny."

To teraz podaj jutrzejsze liczby w lotka

"Albo Gmitruk stwierdził, że Master nie podoła albo za mało było kasy. Może jedno i drugie."

Może jedno i drugie, a czy opłacało się brać tą walkę pokazał Wasilewski, który wycofał swojego dobrze przygotowanego zawodnika na 2 tygodnie przed walką.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 15:19:11 
OjciecTadeusz tylko kto na poważnie bierze RP ??? Mateusz przegapil duża szanse tłumaczenia ze nie przygotowywał się na 100 pozostawienie bez komentarza , ale i tak wierze ze chłopak się jeszcze go czołówki dokopie i za to trzymam kciuki sle tej decyzji nie rozumiem i tyle
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 15:22:15 
Horthe wytłumacz mi jak do walki można przygotować się na 70 albo 75 % bo mnie tofrapuje ? Wiem ze sparingi Sa mega ważne tyle ze Ola tez na sparingach trenował całkowicie inne elementy pod kolodzieja które na Mastera raczej by się nie sprawdziły
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 15:27:14 
horhe88
"Może jedno i drugie, a czy opłacało się brać tą walkę pokazał Wasilewski, który wycofał swojego dobrze przygotowanego zawodnika na 2 tygodnie przed walką. "

Tzn. dlaczego się nie opłacało? Ja jestem strasznym zwolennikiem Masternaka ale nie mogę przeboleć, że nie podjął tej walki. Afolabi jest znany na całym świecie, pokonanie go oznaczałoby dla Mastera duży przeskok w karierze.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 15:29:22 
"Myślisz, że miałby o niebo lepszych springpartnerów?"

Ja tak nie myślę tylko wiem że tak po prostu by było.

Chyba jesteś naiwny w tym względzie :)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 15:30:35 
horhe88
Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 15:29:22
"Myślisz, że miałby o niebo lepszych springpartnerów?"

Ja tak nie myślę tylko wiem że tak po prostu by było.

Chyba jesteś naiwny w tym względzie :)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-08-2011 15:31:47 
Autor komentarza: beniaminGT
Data: 27-08-2011 03:10:55
Tomasz (Redaktor bokser.org):

"Zmieniamy layout strony. Wprowadziliśmy zakładki: czerwoną - boks zawodowy, niebieską - amatorski, zieloną - boks kobiet. Mamy nadzieję, że to ułatwi odszukiwanie informacji w serwisie. Oczywiście wszystkie informacje trafiają najpierw na stronę główną, która tradycyjnie pozostanie czerwono-czarna. Niebawem kolejne zmiany, mamy nadzieję, że z pożytkiem dla Czytelników. Pozdrawiam!"

Krok w bardzo dobrym kierunku, ale już na pierwszej stronie kategorie te powinny posiadać swój kolor. Nie ma żadnego powodu, by było inaczej.

Kolejne zmiany? Ciekaw jestem jakie.

Napiszę, co by się przydało:

1. Logowanie wykonywane przy kolumnie komentarzy nie powinno wracać do strony głównej.

2. Komentarze pod artykułami powinny bydź ponumerowane ( jeśli piszę w jakimś temacie, a potem do niego wracam po dłuższej przerwie, to chciałbym mieć możliwość szybkiego odszukania komentarza, po którym wyszedłem z dyskusji ).

3. Powinno się dać komentować nie tylko dany artykuł, ale również poszczególne komentarze. Gdyby komentarze były ponumerowane, nie trzebaby było cytować całych fragmentów. Pojawiałby się tylko informacja, że komentarz odnosi się do komentarza autorstwa X-ska, o numerze porządkowym Y. Po zalogowaniu użytkownik powinien mieć dostęp do informacji, że ktoś się odniósł bezpośrednio do jakiegoś jego komentarza - i powinien mieć możliwość bezpośredniego przeniesienia się w to miejsce. Dałoby to możliwość prowadzenia dyskusji przez kilka dni. Teraz wszystko trwa najwyżej jeden dzień.

4. Po wejściu w komentarze, ramka na własny komentarz powinna bydź na dole ekranu, żeby było widać ostatnie komentarze innych. Teraz jest na górze i nic nie widać.

5. Po wybraniu strony archiwalnej powinna bydź możliwość przechodzenia do kolejnych stron archiwalnych. Teraz trzeba wracać za każdym razem do strony głównej.

6. Powinna zostać zachowana chronologia artykułów. Nie wiem czemu, ale jak wchodzę na strony archiwalne, to widzę artykuły w innej kolejności, niż gdy były na stronie głównej.

7. I teraz najważniejsze: powinna bydź możliwość zaznaczania ulubionych użytkowników. Po zalogowaniu, obok liczby pokazującej ilość komentarzy pod danym artykułem powinna się pojawić liczba komentarzy wystawionych przez użytkowników "ulubionych" ( na przykład: 112/8 ); a po wejściu w kolumnę komentarzy, ich komentarze powinny mieć inny kolor ( kolor widoczny oczywiście tylko dla użytkownika, który zaznaczył ich autorów jako "ulubionych" ). Możnaby nawet spróbować pokazywać informację, ile osób danego użytkownika zaznaczyło, jako "ulubionego" ( przykładowo: zdzisek(4) ) Byłoby to lepsze, niż plusiki i minusiki dawane sobie wzajem przez użytkowników boxingnews.pl. Bo nie da się ukryć, że bokser.org ma wielu bezwartościowych użytkowników. Nie jest to zarzut, jest to po prostu strona dość masowa i musi tak bydź. Ale w tej sytuacji wypadałoby popracować nad jakąś metodą wyróżniania tych lepszych. A zaproponowana przeze mnie jest na pewno lepsza, niż jakieś demokratyczne głosowania ( burak zawsze będzie głosował na buraka, natomiast jest nadzieja, że nie będzie chciał go czytać ).

Wszystkie te pomysły i uwagi są całkowicie darmowe i możecie z nich bezkarnie skorzystać :) Pewnie nie skorzystacie, bo lepiej zapłacić za pomysły gorsze, ale spłodzone przez "eksperta", niż dostać za darmo lepsze, ale spłodzone przez "amatora". Ale gdyby ktoś tam u Was upadł na głowę i wziął również mój głos pod uwagę, to nie mam nic przeciwko.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 15:32:20 
Zależy co rozumiemy pod "opłacało" , jeśli tylko kasę to tak nie opłacało się ale dla Mastera ważniejsza powinna być promocja , adsmek za briggs tez kokosoq nie dostał a jakim kamieniem milowym w jego karierze była ta walka wszyscy wiemy, optykany Ola na takiej gali to rozpoznawalnisc na świecie a na tym pewnie im zależy a tak kto po kilku tygodniach będzie pamiętał na świecie o wrovkawdkiejbwslce mastera ??
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 15:32:26 
milan1899 - Koper i armia gosiomaniakow... Przepraszam kpmaniakow...
 Autor komentarza: cops
Data: 28-08-2011 15:35:41 
2 pytania :
od kad czuliscie ze kp sie wymiga i dlaczego akurat od wtedy??
czy majac takie przeczucia(mocne skoro redaktor o tym pisze) nie trzeba bylo przygotowywac sie pod olke(a)? Co by wtedy utarlo nos wasylowi... Lol szkoda..
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 15:40:23 
Jak tak obserwuje to wszystko to wydaje mi się ze Gmitruk ma asa w rękawie , może jakieś qspolpromowania się szykuje trochę ostatnio naspotykal się z duva a wiadomo ze mainevebrs tracą za chwile gorala a kasy trochę za wrzesień dostaną , jeden Polak od Gmitruk doszedł na szczyt może ME zaryzykujd z Masterem bo widzi talent w chłopaki , jak uważacie ?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 15:43:40 
mocuch, milan

panowie jak komentujecie artykuł to chociaz go przeczytajcie. zacytuje kolejne zdanie z powyższego artykułu, ponieważ samemu nie mam ochoty zbierać myśli aby tłumaczyc takie banały.

"Na tym poziomie nie przyjmuje się walki z kimś tak mocnym, jeśli nie miało się czasu na odpowiednie przygotowania i każdy kto miał do czynienia z boksem zawodowym na takim szczeblu doskonale o tym wie."
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 15:46:47 
Horthe z autorami artykułów nie można dyskutować ??? Od kiedy ??? Odpowiedz na moje pytanie jak można przygotowywać się na 70 % szczególnie na etapie kariery wvjakiej jest Nateusz ?
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 28-08-2011 15:47:37 
Ja tam czuje, ze jak Gmitruk wejdzie na antene Polsatu to z kp moze byc zle. Tak czuje... Co by nie gadac Masternak moze pociagnac cyrk Gmitruka topiac jednoczesnie zalosny cyrk Wasilewskiego...

Wasilewski wiec chcial
a - przejac Masternaka
b - dodac mu porazke do rekordu liczac, ze wystawi go Afolabiemu, a do publiku rzucal kawalkami: Jednak jest kozak na Masternaka i to nazywa sie Ola chcac wmowic nam, ze Masternak sie obsral niczym Harnas...
 Autor komentarza: robinson85
Data: 28-08-2011 16:04:12 
Jeżeli chodzi o zmiany na portalu i o nowości to już kiedyś pisałem coś takiego:
"Fajnie by było jakby redaktorzy bokser.org uruchomili radiostacje. Raz w tyg. sympatycy portalu mogli by się łączyć poprzez Skype i dyskutować nt. boksu. Oczywiście prowadzącym był by któryś z redaktorów. Jeżeli była by taka możliwość zaproszenia do takiej dyskusji w roli gościa któregoś z bokserów, trenerów, promotorów, ludzi ze środowiska byłoby super. Kibice mogli by przy okazji zadać pytania bezpośrednio itp Pomyślcie nad tym!

Ja np. słucham w wolnej chwili radiostacji którą prowadzi jeden z najmłodszych milionerów w Polsce Kamil Cebulski (tematyka biznesowa) zaprasza zawsze do audycji jakąś młodą osobe która odnosi sukcesy w biznesie (jest to główny gość tygodnia) i sobie dyskutują, oczywiście każdy słuchający się może właczyć do dyskusji łącząc sie poprzez skypa
Pozdrawiam!

Nikt sie do tego wtedy nie odniósł, wydaje mi się, że to całkiem fajny pomysł...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 16:07:45 
milan

"autorami artykułów nie można dyskutować"

Ty nie dyskutujesz tylko piszesz byleby pisać, i dlatego wychodzą z tego głupoty.

"jak można przygotowywać się na 70 %"

Masternak przygotowywał się na 100% pod słabszego przecinika walczącego w innym stylu oraz na walkę zaplanowaną na innym dystansie (początkowo 8 rund), przez to miał słabszych przygotowanie fizyczne niż na pojedynek 12 rundowy, miał inne przygotowanie taktyczne przez co miał innych sparingpartnerów niż powinien mieć na Afolabiego, i dlatego Masternak zgłaszał chęć walki z Afolabim PRZED rozpoczęciem przygotowań, a nie w tydzień przed ich zakończeniem, reszty mi się nie chce tłumaczyć bo już na ten temat pisałem pod innymi artykułami i ktoś kto interesuje się boksem powinien takie rzeczy dawno wiedzieć.

Furman bredzi Gmitruk bredzi wszyscy bredzą, a milan ma racje.
Czy zamiast bezmyslnie klepać w klawiature te laickie bzdury nie warto by się czasem zastanowić nad tym co się pisze?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 16:15:50 
Horthe uspokoj się bo sam bredzisz , piszesz ze przygotowywał się na 100 % tylko pod słabszego przeciwnika, wytłumacz mi ( poza doborem sparing partnerów ) jakie Sa różnice w przygotowaniu na 100 % pod dobrego rywala z przygotowaniem się na 100 % pod słabszego rywala , jazdy kto trochę siedzi q boksie wue ze nikogo w ringu nie można lekceważyć bo za takie podejścia Sa pózniej przykre niespodzianki , poczytaj co pisze dokładnie i wtedy się odnos a nie strzelasz na ślepo , reasumujac Matrusxowi mimo ze decyzji nie rozumiem życzę jak najlepiej i modlę się o dobrego wspolpromotora , może wtedy nauczy się ze zadnrj gali nie można robić na pól gwizfka
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 16:17:18 
I jeszcze jedno nie wciskają mi dlow których nie używam , gdzie w moich wypowiedziach jest ze ktoś bredzisz , jest kilka pytań i tyle
 Autor komentarza: mtyson7777
Data: 28-08-2011 16:18:45 
bilety adamek kliczko: 784055007
boks to kasa kto ma leb to ma kase a andrzej dba o swoich bokserów
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 16:35:00 
milan1899

porażasz swoją tępotą. Masz odpowiedzi na swoje pytania powyżej.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 16:39:06 
Horthe z innych ust bym się przejął ale jak sobie przypomnę co pisales o floydzie , hayu czy adamku to przejmować się nie mogę bo Twoje wywody rzadko maja pokrycie w rzeczywistości a ostatnia reakcja to dobitny dowód brak argumentow ,
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 28-08-2011 16:53:16 
@milan1899
Co ty człowieku wypisujesz, nie wiesz jaka jest różnica w przygotowaniu pod takiego, a innego rywala? Jakby Master wyszedł do Oli, to tak samo jakby Adamek podczas przygotowań do Maddalone, nagle wyszedł do Kliczki. I to bym jeszcze bardziej zrozumiał, bo to była by walka o coś, a tu nie ma ani pieniędzy ani paska. Myślenie nie boli.
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 28-08-2011 16:59:49 
Autor komentarza: Hubosz
Jak widać na załączonym obrazku, jednak u niektórych myślenie boli, wyższy -niższy przeciwnik, 8 - 12 rund,wysoki poziom sportowy-średni,walczący w dystansie-skracający dystans, walka o pas-o pietruszkę , większa-mniejsza kasa, białe-czarne, według niektórych to to samo- przygotowujmy się jednakowo...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 17:00:09 
Hubosz w sumie to macie racje , za Masterem stoi wielka grupa wszyscy w świecie go znają , w kolejce czeka huck , cunn dlatego dobrze zrobił ze do Oli nie wychodzi , mimo ze Master 10 boksuje ze słabym przeciwnikiem nie wierze ze nie przygotował się na 100% na galę która obejrzy cały świat czy nie ??? W jednym się zgodzę spatingoarterzy sle taki sam problem miały alofabi , reasumujac nie chce się klocic bo w Mastera wierze tyle ze tej decyzji nie rozumiem mam prawo ?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 17:03:04 
milan1899
"z innych ust bym się przejął"

No to masz "innych".

HEHHEHEHE
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 17:03:22 
Jacekwroc ironia widzę nie jest Twoja mocna strona , pomysł gdyby Master się zdecydował to czy Ola nie byłby w takiej samej sytuacji , widzisz podobieństwo pomiędzy kolodziejem a Masterem , a na koniec ile rd 10 walczy Mateusz 8 ???
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-08-2011 17:08:18 
horhe88
Masz 100% racji. Żeby to jeszcze dokładnie zobrazować, posłużę się taki przykładem - biegacz szykuje się na 10000m, żeby wygrać musi pobiec 29:00... aż tu tu nagle 3 tygodnie przed startem mu mówią, że musi pobiec 2:08 w maratonie. Może przejaskrawiłem, ale może dotrze.

robinson85
Pomysłów jak ożywić ten portal jest mnóstwo. Niestety Ci, którzy się zajmują tą stroną, albo nie chcą, albo nie potrafią prowadzić profesjonalnego serwisu.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 17:08:45 
Afolabi miał dobry obóz ,świetnych sparingpartnerów,fizycznie na 12 rd się szykował.Masternak nie.Ale moim zdaniem Mateusz na tym etapie na każdą walkę jak na 12stki powinien fizycznie się przygotowywać i mieć twarde sparingi.Teraz jego sytuacja i Afolabiego była zupełnie skrajna,bzdurą jest pisanie,że mieliby podobnie,kompletną bzdurą.
Inna sprawa to cała otoczka biznesowa walki i to,że nie miałaby ona statusu eliminatora.Dobrze,że ją odrzucili kij W. w buty niech się wypcha z taką "pomocą"
Ale grupa Masternaka powinna Mateusza do każdej walki szykować jak najlepiej i nie chodzi tu o taktykę na konkretnego rywala a o kondycję i całe fizyczne przygotowanie ma być na 12rd w rzeczywistości na 15 nie ma co oszczędzać.Ewentualne zmiany wtedy wchodzą w grę i wtedy Masternak miałby sytuację jak Afolabi i podjęliby uważam rękawicę.Jak ktoś na teraz nie widzi jaka była sytuacja Oli i Mastera pod kątem tego pojedynku to nie wiem o czym tu rozmawiać.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 17:17:47 
Deter przejaskrawiles i to strasznie , Ja tylko pisze ze Mateusza grupa to nie jest potęga z czym się zgodzimy , nawet jeśli wyjdzie do tego Davisa to powinnien być przygotowany na 120 % i go rozwalić na oczach swiata tak szybko jak to jest tylko możliwe , kiedy Masyer wyjdzie do następnej walki gdzie walka wieczoru będzie mecz o tytuł prestiżowej federacji w wadze ciężkiej , kiedy ?? Ola ma nazwisko ale nie jest to żaden wybitny cruiser był idealny dla Mateusza na wybicie czego Master przez jakieś głupie decyzje w okresie przygotowawczym nie był w stanie wykorzystać
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 28-08-2011 17:23:27 
Autor komentarza: milan1899
Mateusz walczy 10 ,a nie 12 rund , jak cokolwiek trenowałeś to wiesz,że czasami 2 rundy dodatkowo to duuużo, poza tym uważam,iż Gmitruk podjął słuszną decyzje, co od razu po pojawieniu się info popierałem.A co do Mateusza, czasami z nim trenuję i rozmawiam i wiem,że analizował i zastanawiał się długo nad korzystnym dla Niego rozwiązaniem.Bez sensu jest brać tak ważną walkę bez odpowiedniego przygotowania.
- Podobieństwa są takie,że obaj walczą w junior cięzkiej - nie znam Kołodzieja osobiście, nigdy z nim nie trenowałem, nie znam jego psychiki, widzę tylko, że cięzko trenuje i do czego jest zmuszany przez |promotora.
-Ola przygotowywał sie na 12 rund
Pzdr
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 17:33:24 
Jacek dokładnie będzie 10 rd o 8 była mowa tylko przez chwile , widzisz Tu trenujesz z Nasterem a ja sobie wale w worek u Nas w klubie i co to zmienia , jeżeli trenujesz z Mateuszem proszę zadaj mu pytanie kiedy OGT planuje mu kolejna walkę na gali porowntwalnej do Adamek- kliczko , jeżeli Nateusz nie był w stanie 10 orzeboksowac w dobrym tempie 12 rd to macie racje jak najbardziej nie powinnien brać tej walki , tylko ja mam prawo pytać dlaczego zawodnik biorący udział w takim wydarzeniu pozwolił sobie w tej chwili na takie przygotowania , teraz uciekam , Maldini przyjechał idziemy dobie piłkę okopac , pogadać bo dawno die nie widzieliśmy .., he..,
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-08-2011 17:36:01 
milan1899
Strasznie? A co w moim przejaskrawieniu budzi lęk, strach, obawę?

Przygotowywanie się zawsze i wszędzie na 120% nie ma żadnego sensu.
 Autor komentarza: Remal
Data: 28-08-2011 17:37:09 
Offtopic: Spotkalem Wilczewskiego na stacji benzynowej i chcialem sie pochwalic :) Mowil ze "jest wk... tym ciaglym przekladaniem walki z DeGale"
 Autor komentarza: Tarciu
Data: 28-08-2011 17:39:18 
Mi też to śmierdziało cyniczną zagrywką Andrzeja Wasilewskiego.
To ochocze wskazanie Masternaka jako zastępcy Kołodzieja już w pierwszej informacji o jego kontuzji...

Master - rób swoje, ciężko pracuj i wykorzystaj szansę, która z pewnością wkrótce nadejdzie.

A chłopakom od Wasyla życzę wreszcie prawdziwych walk o top. Szkoda tylko, że jak już dochodzi do takiej walki pod skrzydłami Wasyla, to zazwyczaj jest ona obstawiana "swoimi" sędziami i w przypadku decyzji kończy się oszustwem. Weźcie sprawy w swoje ręce, panowie. Nie dawajcie szansy sędziom, tylko nokautujcie lub bądźcie znokautowani.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 17:43:21 
Deter jezykowcu :) ( pewnie w tym wyrazów tez zrobiłem błąd , ale trochę wyrozumienia proszę ja po mat - fizie jestem :) ) pełna zgoda ze w każdym sporcie jest określona górka po której jest określony czasowo spadek formy w dół , po to planuje się cykle przygotowań tak żeby być w najlepszej formie na najważniejsza cześć sezonu , tylko ze ja myślałem ze dla Mastera najważniejsze w tym roku jest jak najlepiej wypaść we wrocku , Wy tak nie sadziliscie ? No chyba ze Gmitruk wyciągnie na jesień - zimę asa z rękawa i załatwi masterowi walkę z kimś z 10 CW wtedy moje pisanie faktycznie jest bez sensu tyle ze jaka jest szansa na taki rozwój wypadków ?
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 17:45:10 
Deter
Mylisz się a to nie rozmowa o zawsze i wszędzie tylko o przygotowaniu do walk.Lepiej więcej popracować i wydajniej niż mniej.Każdy konkretny obóz przygotowawczy to plusiki dla zawodnika i jego ciała.Między nimi jest czas na opieprzanie się czy lekki trening ale obozy powinien w tym wieku i na tym etapie mieć w pełni profesjonalne,powinno się do nich dokładać nawet jak walka nie jest lukratywna.Bo Masternak może dawać miliony zysków kiedyś ale trzeba go szlifować.O tego są przygotowania na walki w konkretnym terminie.Skąd ty masz to zawsze i wszędzie to nie wiem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 17:46:12 
A poza tym walka odrzucona ile można to wałkować.Na razie!
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 28-08-2011 17:55:19 
milan1899
- glupie pytania zadajesz:
-przygotowywał sie najlepiej jak potrafi pod Swojego przeciwnika-zrozum to wreszcie
-o pytanie o galę nie odpowiem-jest żałosne
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 28-08-2011 17:57:24 
CO ZA GÓW....Y ARTYKULIK SPŁODZONY Z NA POTRZEBY PODSYCANIA ZAMIESZANIA WOKÓŁ TEJ SYTUACJI I ŻERUJĄCY NA WIELKIM ZANITERESOWANIU PUBLIKI BY PRZYSRAĆ KONKURENCJI. NIE TAKIE WYZWANIA PRZYJMUJĄ PIESCIARZE A MASTERNAK KTÓRY JEST KREOWANY NA ZAWODNIKA TAK KOMPLETNEGO PODKULIŁ OGON BO NIE JEST GOTWY. DROGA REDAKCJA PISZE,ŻE MASTERNAK POSTAPIŁBY NIEPROFESJONALNIE BO ZAROBIŁBY ODROBINE MNIEJ I NIE BYŁBY PRZYGOTOWANY(ZAWODNIK PO OBOZIE)STAWIAJAC SPRAWĘ W TAKIM ŚWIETLE JAKBY PO STONIE ZYSKÓW NIE BYŁO NIC. KAŻDY ROZUMIE,ILE MASTER MIAŁ DO WYGRANIA. NIE UPRAWIAJCIE SWOJEJ REDAKCYJNEJ POLITYKI W TAK ORDYNARNY SPOSÓB!!! I PROSZĘ NIE USUWAĆ MOJEJ WYPOWIEDZI JAK TO NIE RAZ BYWAŁO.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 18:00:55 
Jacekwroc dlaczego pytanie o walce Mastera na następnej wielkiej gali która obejrzy cały świat jest żenujące ?
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 28-08-2011 18:02:32 
@mocuch
BARDZO DOBRY WPIS Z TYMI UWAGAMI NA TEMAT POPRAWEK NA STRONIE!!!
Ogólnie to wszystko to samo leżało mi na sercu - może dla pewności napisz to w e-mailu do redakcji żeby było pewne że to zauważą!!!
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 28-08-2011 18:04:06 
@GoodStance

Zapomniałeś się podpisać - Andrzej W.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 18:09:02 
JUNIOREK

To raczej Kontuzjowany Kołodziej z oddziału intensywnej terapii po tragicznym wypadku w którym obtukł sobie plecy uderzając się nimi o fotel samochodowy. No ale cóż poradzić, wypadki chodzą po ludziach, gdby nie ta "kontuzja" to Kołodziej na pewno wytstąpiłby we Wrocławiu:)
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 28-08-2011 18:17:07 
JUNIOREK
horhe88
Po tym co piszecie łatwo się można zorientować jaki zbiór mitomanów i poszukiwaczy spisków zbiera sie na tym portalu

Kibic z Kalisza Sławomir S. Reszta znana redakcji
 Autor komentarza: pyra90
Data: 28-08-2011 18:19:04 
GoodStance
Założę się ze jesteś tym skurwesynkiem z RP ,niejakim "Duncanem"
Wasz portal to żadna alternatywa,powstał tylko dlatego że właściciel BKP nie potrafił znieść/przyjąć w swoją stron konstruktywnej krytyki kibiców pięściarstwa napływającej z tego i innych portali.
Skoro Masternak "podkulił ogon" jak to piszesz to zapytaj się swojego Guru dlaczego najpierw był Janik a pózniej Kołodziej a nie na odwrót ?
OGT złożył propozycje Afolabiemu parę miesięcy temu i ten odmówił więc o co chodzi?
Widać ze Mateusz jest prowadzony profesjonalnie ,bo raz: nie bierze się nagle na dwa tygodnie przed galą takiego mocnego zawodnika jak Afolabi ,bo pod boksera z czołówki potrzeba wielu tygodni specjalistycznych treningów ,bo dwa OGT jako poważna firma chcę się wywiązać do końca z umowy dotyczącej walki z Davisem .
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 28-08-2011 18:19:15 
Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 18:00:55
Jacekwroc dlaczego pytanie o walce Mastera na następnej wielkiej gali która obejrzy cały świat jest żenujące ?

Daj spokój,widocznie tego nie ogarniasz,-nie chce mi się tłumaczyć Ci jak dziecku jakie warunki muszą zaistnieć ,aby taka gala się odbyła...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 18:21:13 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik MrAdam piszący z IP: 62.69.217.212 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Chyba żukiem popierdalali że takie niewygodne, twarde fotele.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 18:22:03 
GoodStance
"Po tym co piszecie łatwo się można zorientować jaki zbiór mitomanów i poszukiwaczy spisków zbiera sie na tym portalu"

Mylisz się, kontuzja i wypadek Kołodzieja to nie mit - zapytaj się Wasyla sam ci powie.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 18:23:42 
milan1899
"spadek formy w dół"

Czy na mat-fizie uczyli takiego pojęcia jak spadanie w górę?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 18:26:11 
Jacek widzisz Tobie bliżej do dzieciaka bo nie wyczules tak widocznej ironni , oczywiście za szanse Mateusza na występ na gali podobnej rangi do wrześniowej nie Sa za duże w najbliższym , żeby nie napisać niemożliwe dlatego tak bardzo dziwi mnie ze na tej gali nie będzie w 100% gazie , takie to trudne do zrozumienia ?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 18:29:23 
Horthe ale mnie znokautowsles , podobnie jak znokautowales Kolodzieja w jednym z ostatnich postów , ręce same składają się do okladkow , Brawo
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 18:31:58 
milan1899

ja się ciebie nie pytałem czy cie znokautowałem tylko czy na mat-fizie uczyli takiego pojęcia jak "spadanie w górę". Jeżeli tak, to odpowiedz również na jakim przedmiocie uczyłeś się takich pojęć.
 Autor komentarza: cisiek
Data: 28-08-2011 20:03:16 
Prośba, nie piszcie "rp.pl", jeśli nie macie na myśli stron Rzeczpospolitej i raczej dobrych artykułów J. Pindery.

A co do meritum - ani tu, ani na ringpolska nie widzę informacji, w którym Wasyl, czy ktokolwiek, jedzie po Masterze, że nie wziął walki, więc skąd to, że "niektórzy mają za złe"? I jaki związek ma rzekoma kontuzja z tym, że Master nie wziął walki? Dlaczego Afolabi - jeśli nie z zawodnikiem 12RKP - miałby od razu akurat walczyć z Masterem, a nie z kimkolwiek? Coś za dużo tych ale, żeby Wasyl ugadał walkę Kołodzieja z Afolabim tylko po to, by zrobić Masterowi koło pióra...

Jeśli Kołodziej nie nadaje się do pojedynku z Afolabim, bo np. jest w słabszej formie, to czemu się obrażać, że do mediów poszła informacja o kontuzji? Wszyscy tak robią i wolę rzekomą kontuzję, niż walkę do 1 mordy. I tak samo w całej rozciągłości popieram decyzję i argumentację OGT, że Master walki nie wziął.

Na koniec, obydwu życzę dużo zdrowia i szczęścia - co się odwlecze, to nie uciecze :-)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 28-08-2011 20:06:18 
Niestety ale boks to taki zawod ze liczy sie w nim rowniez odwaga w podejmowanie trudnych i nielatwych wyzwan.
Jak przez kilka miesiecy mowi sie glosno i nieskromnie o swoich umiejetnosciach,a potem przy pierwszej okazji podwija ogon pod siebie to mozna odnies wrazenie ze taki zawodnik to wyszczekany tchorz...Teraz Masternak bedzie mial trudno udowodnic wielu kibicom ze:"Nadeszla era Master" Po odmowie walki z Afolabim brzmi to conajmniej niepowaznie
Czy byl to zabieg Wasyla,tego nie wiem.Jezeli tak to jedynym sposobem na utarcie nosa Wasilewskiemu bylo pokonanie Afolabiego
Mala gaza jaka oferowano Masterowi mnie nie przekonuje.Czasami trzeba przyjac to co daja,udowodnic swoja wartosc i w przyszlosci dyktowac warunki...
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 20:32:48 
Wygra z kimś dobrym i udowodni a pisanie o podkulaniu ogona można włożyć między bajki dla dzieci.Przed nim całe lata kariery jest bardzo młody wciąż.Co do odmowy to w normalnych okolicznościach Afolabiego team odmawiał a teraz w tych okolicznościach propozycja była widocznie nie do przyjęcia.Trudno to zrozumieć co nie?:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 20:36:05 
A.W powinien gdzieś zagrać Drakulę,wyglądem pasuje a i krew ze swoich zawodników wysysa,przy tym z zazdrości próbuje podgryzać Masternaka.Jeśli jest jak pisze autor i to przewidzieli oraz faktycznie zrobił taką intrygę to jest jakimś sp.e.dol.nym Homo Sapiens
 Autor komentarza: Hugo
Data: 28-08-2011 20:55:19 
Masternak formalnie nie dostał propozycji walki z Afolabim, więc rozważanie, czy powinien z nim walczyć jest bezprzedmiotowe. Równie dobrze można mieć do niego pretensje, że nie walczy z Huckiem lub Cunninghamem.
 Autor komentarza: nik
Data: 28-08-2011 21:12:52 
Chyba nikt nie sadzi ze Kolodziej bral walke z Alofabim zeby pozniej z niej zrezygnowac; nie wierza w wygrana Masternaka i sie teraz tlumacza.
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 28-08-2011 21:33:40 
Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 18:26:11
Jacek widzisz Tobie bliżej do dzieciaka bo nie wyczules tak widocznej ironni , oczywiście za szanse Mateusza na występ na gali podobnej rangi do wrześniowej nie Sa za duże w najbliższym , żeby nie napisać niemożliwe dlatego tak bardzo dziwi mnie ze na tej gali nie będzie w 100% gazie , takie to trudne do zrozumienia ?

ostatni raz Ci tłumacze, jest na 100% w gazie na tego przeciwnika , z którym podpisał kontrakt i ma walczyć !!!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 22:25:12 
Jacekwroc Laszczyk to Ty ?? :) nie spinaj się mianownik mamy identyczny czyli sukces Mateusza , na te chwile roznimy się odbiorem ostatnich dni i tyle , ważne żeby 10 pozostawił dobre wrażenie a pózniej tylko ciężka praca w wedrowce do góry , ma lekcje ze nie warto wyztwac mistrza tygodniami na pojedynek bo to die może obrocic i tyle
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 28-08-2011 22:33:49 
Autor komentarza: milan1899
Data: 28-08-2011 22:25:12

Luz ,ja spokojny jestem hehe
Ja nie Laszczyk, moje konto na youtb- centy96
pzdr
 Autor komentarza: martinez688
Data: 28-08-2011 22:35:25 
A mnie to zwisa czy to czyjas gierka czy nie, uwazam ze gdyby nie Wasilewski to ten portal bylby pewnie ze trzy razy mniejszy. Niewazne. Zalamany jestem ze Master nie podjal rekawicy. Bylem pewny ze to tylko etap w negocjacjach. Zeby byc wielkim trzeba podejmowac ryzyko. Pokazal to Tomasz Adamek, ale jak juz nie byl pod skrzydlami pana Gmitruka. Mysle albo chcialbym zeby to byla wina tylko i wylacznie teamu a nie tylko tchorzostwo i asekuranctwo samego Mastera. Ale jak slabo to wyglada, cieniutko, wielki obciach. Adamek, Sosna, Jackiewicz z kazdym walczyli z kim mieli mozliwsoc. Teraz dopiero mozna docenic bohaterska walke Wlodarczyka we Wloszech. Tam nie mial raczej szans wygrac we Wloszech, tutaj Master, w Polsce byl faworytem. Przeciez w takich Wloszech tez Wlodarczykowi napewno dobrze nie zaplacili. Master, uciekaj do Stanow i przenos sie natychmiast do ciezkiej !
 Autor komentarza: coolpix
Data: 28-08-2011 23:39:59 
a ja myślałem,że to konkurencja i niezależność cenionego gmitruka i kombinatora wasyla.niestety,polska cruiser nie stoi,tak jak nie stoi żadną inną wagą w boksie zawodowym.ambicje masternaka cenilem wyżej,myślałem że afloabiego weźmie bo to żaden king.poobserwuję,bo teraz nic nie wiem.pzdr.
 Autor komentarza: kazan
Data: 29-08-2011 10:37:13 
Kołodziej wycofał się z pojedynku, bo dowiedział się od kolegów, że Ola Afloabi to mężczyzna, a nie ja wcześniej przypuszczał - kobieta!
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 29-08-2011 10:37:17 
Ah... piękny artykulik na zamówienie, pogratulować:)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-08-2011 16:49:41 
jak tak wszystko wiedzieli to mogli sie od razu pod afolabiegio szykowac
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.