POWIETKIN NOWYM MISTRZEM ŚWIATA WBA

Po świetnym pojedynku Aleksander Powietkin (22-0, 15 KO) pokonał Rusłana Czagajewa (27-2-1, 17 KO) i zyskał status mistrza świata wagi ciężkiej według federacji WBA. Po ostatnim gongu sędziowie punktowali 116:112 i dwukrotnie 117:113 na korzyść Rosjanina.

W pierwszej rundzie obaj bez zbędnego wybadania terenu ostro ruszyli do ataku. Aktywniejszy wydawał się Powietkin, ale Rusłan zakończył wszystko ładną kontrą po odchyleniu lewym sierpowym. W drugim starciu widać była, że Uzbek szykuje się na jeden, bardzo mocny cios, natomiast Aleksander bił seriami złożonymi z 3-4 ciosów, zarówno po dole jak i na górę, co przynosiło trochę lepsze efekty. W trzecim starciu Czagajew zranił przeciwnika lewym sierpowym, lecz doświadczony Powietkin natychmiast odpowiedział równie mocnym lewym podbródkowym, a w końcówce przypieczętował rundę swoim lewym sierpem bitym po zwodzie.

W czwartej rundzie rozgorzała niezła bitka, a obaj pięściarze starali się przełamać swojego rywala mocnymi bombami z obu rąk. Świetna w wykonaniu Powietkina była runda piąta, lecz nie ustrzegł się w niej straszliwej kontry Czagajewa, który przyjął dwa ciosy na gardę i wystrzelił swoim lewym sierpem na głowę Rosjanina. "Sasza" zachwiał się, ale szybko opanował sytuację i złapał przed przerwą jeszcze kilka razy oponenta swoimi seriami. W szóstym starciu niepokonany od dekady Powietkin był na skraju porażki, kiedy po kilku udanych akcjach rozluźnił się i nadział na straszliwy lewy sierpowy. Zachwiał się, zatańczył, ale ustał. Czagajew w końcówce zamarkował jeszcze lewy sierp, by po zwodzie trafić krótkim prawym, pewnie wygrywając w tej rundzie. Po przerwie "Sasza" wyszedł już ostrożnie, do tego stopnia, że trochę przechodził te trzy minuty i po raz pierwszy oddał inicjatywę Uzbekowi. W ósmym starciu Powietkin trafił czysto prawym podbródkowym, ale większość czasu spędził w defensywie i trudno było punktować to na jego korzyść. W przerwie Teddy Atlas nie udzielał zbędnych rad, tylko motywował swojego chłopaka kolejnymi anegdotami. To widocznie pomogło, bo Powietkin wyszedł z narożnika mocno pobudzony i teraz - tak jak na początku tego pojedynku, zepchnął Czagajewa do obrony. Znów bił po dole, seriami złożonymi z kilku ciosów i powrócił do gry.

W dziesiątej rundzie Powietkin zdominował swojego przeciwnika do tego stopnia, że Rusłan ograniczał się tylko do pojedynczych bomb z lewej ręki. Oczywiście było to zbyt sygnalizowane, ale wciąż bardzo groźne. Podobny przebieg miała przedostatnia, jedenasta runda. Ostatnie trzy minuty miały zadecydować więc o wszystkim.

W ostatniej odsłonie obaj bokserzy dali z siebie wszystko. Nokaut wisiał w powietrzu, lecz więcej sił zachował Aleksander i przypieczętował swoje zwycięstwo.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: black1
Data: 27-08-2011 23:57:02 
Ale czy to wystarczy na Władka?
 Autor komentarza: Klimek
Data: 27-08-2011 23:57:23 
mistrzem wałka mam nadzieje ze Haye dostanie walke i go oklepie
 Autor komentarza: ZeusZeus
Data: 27-08-2011 23:58:00 
nie wiem czy dobrze przeczytalem ale on jest mistrzem? haha conajwyżej pretendentem do mistrza świata
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 27-08-2011 23:58:24 
Adamek wypunktował by obu. :-))
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 27-08-2011 23:58:24 
Myślę że Sasha nie miałby większych szans z braćmi, Adamkiem, Haye'm i Solisem.

Co do była walka o mistrzostwo czy eliminator??, bo według Kostyry zwycięzca walki zdobył prawo walki z Władem. Co to Sasha wygrał pas i teraz musi walczyć z Kliczko??
 Autor komentarza: ADS
Data: 27-08-2011 23:58:59 
A co z Lachowiczem i Heleniusem???
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 27-08-2011 23:59:20 
Czagajew nie miał pomysłu za bardzo, właściwie tylko lewy hak. Powietkin miał większy repertuar ciosów. Teddy Atlas miał za to największy repertuar przemów motywacyjnych.
 Autor komentarza: ADS
Data: 27-08-2011 23:59:39 
Dobra juz wiem. Myslalem ze byla przed ta walka :D
 Autor komentarza: Whisper
Data: 27-08-2011 23:59:39 
Walka dobra, chyba najlepsza walka w HW tego roku. Ciekawe z kim teraz zawalczy Povietkin. Z Władem nie ma szans. Haye? Bez sensu murzynowi znowu dawać walkę o pas. Thompson/Chambers mają eliminator więc zostaje: Arreola, Helenius? Sam nie wiem.
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 27-08-2011 23:59:42 
Będą teraz walczyć.
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 27-08-2011 23:59:48 
Walka bardzo ciekawa, spotkało się dwóch techników, ale ten tytuł "mistrza świata" mało przekonywujący wręcz wkur...iający - bo jak sobie pomyśle, że mistrzem świata będzie się mienił gość który unika prawdziwego mistrza - to stwierdzam, że jest to żałosne ze strony WBA które do takiego kuriozum doprowadziło,
 Autor komentarza: artez1
Data: 27-08-2011 23:59:53 
bardzo podobały mi się podbródkowe Povietkina i mnie to nie obchodzi czy wystarczy na Władka ważne że pokazał dobry boks;)
 Autor komentarza: Pete44
Data: 27-08-2011 23:59:54 
nie da mu się odmówić ,że jest dobry...

ALE MISTRZEM ŚWIATA TEJ FEDERACJI JEST WLAD !!
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:00:04 
http://www.wszystkogratis.pl/pages/Polsat-Sport-Extra.html to link. Obecnie reklama:-)
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 28-08-2011 00:00:06 
"W przerwie Teddy Atlas nie udzielał zbędnych rad, tylko motywował swojego chłopaka kolejnymi anegdotami. To widocznie pomogło, bo Powietkin wyszedł z narożnika mocno pobudzony i teraz - tak jak na początku tego pojedynku, zepchnął Czagajewa do obrony"


To nie byly zadne anegnoty, tylko Atlas powiedzial Povetkinovi , ze dzisiaj sprowadzimy twego ojca spowrotem , on zobaczy jak ty zwyciezysz. Ojciec Povetkinazmarl w 2010 roku.
 Autor komentarza: Stup
Data: 28-08-2011 00:00:35 
Nalezaloby teraz zawalczyc z prawdziwym mistrzem WBA Wladimirem Klitschko,czuje ze Povietkin bedzie go unikal jak ognia
 Autor komentarza: rogal
Data: 28-08-2011 00:00:56 
Odpowiam do góry: nie wystarczy.

Bardzo dobra walka, sędziowie punktowali jak trzeba, 4 punktami.

Pokaz boksu, dwóch cwanych lisów, techników, lubię takie widowiska.

Povietkin wygrał zasłużenie bo miał więcej inicjatywy, był bardziej wszechstronny, zadawał więcej ciosów, różnorodne kombinacje.

Mimo to w 6 rundzie myślałem, że Rusłan odprawi go z kwitkiem... świetna runda i mocny zwrot akcji.

Ukłon dla Czagajewa, bo też dał popis umiejętności.

Najlepsza chyba walka w wadze ciężkiej w Europie w tym roku.

pozdrawiam
 Autor komentarza: milek762
Data: 28-08-2011 00:01:57 
HMm powiem tak fajna walka !!obaj dobrze przygotowani

ale nie zgadzam sie z werdyktem moim zdaniem Wygrał
Szagajew grozniejszy był uzbek


wynik mógł iśc w każdą strone zacieta walka jak dla mnie wygrał Szagajew!!

ten Atlas mnie wkurwia może dobry trener ale newrus

myśle że z HEym povietkin powalczy ale faworytem Angol

z Władem nie wygra Povietkin!!
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 28-08-2011 00:02:24 
tedy Atlas mnie rozbawił - to jest stara pierdoła lubiąca duża gadać - i podobnie było w narożniku. Miałem niezły ubaw gdy go słuchałem
 Autor komentarza: GaD1
Data: 28-08-2011 00:03:20 
Śmieszy mnie ten Atlas niesamowicie,showman bardziej niż trener.Opowiada w narożniku dyrdymały,używa górnolotnych przenośni a wszystko do zawodnika który nie zna angielskiego.
 Autor komentarza: black1
Data: 28-08-2011 00:03:36 
świetne podbródkowe bite z ruchem ciała do przodu povietkina. widac ze jest moc w tych uderzeniach ale szagajew ma mocny łeb
 Autor komentarza: fop
Data: 28-08-2011 00:03:37 
Z całym szacunkiem ale ta walka to po prostu żenada.

OGŁASZAM, ŻE TYTUŁ WBA MA DLA MNIE ZNACZENIE TAKIE SAMO JAK IBC, WBF itp. Povitekin może sobie być kim tam chce, aczkolwiek nawet w dzisiejszej wadze ciężkiej wielu by go położyło!!!

Czagajew nigdy żadnym fenomenem nie był, lecz dzisiaj mistrz świata nie miał do pokazania nic poza jakimiś sierpami i cepami tylko szczęka niezła.

Mam takie przeczucie, że Wach mógłby spokojnie z tymi "gotowanymi kluchami" walczyć i nie byłby na straconej pozycji.

BOŻE JAKIE SZANSE MA TA PYZA POVIETKIN Z KILCZKO???
 Autor komentarza: sslimm
Data: 28-08-2011 00:04:12 
rogal


Dokładnie to samo.

Povietkin wygrał zasłużenie 4 punktami.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 28-08-2011 00:04:19 
Powietkin zapewne zawalczy z Holyfieldem... fajnie gdyby Haye zaczął znów szczekać i dostał walkę z Powietkinem, emocje gwarantowane, bo Davidek już nie walczyłby tak jak z Władkiem.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:05:27 
Naprawde jaszczur Sauverland po latach przerwy ma dobrych ciężkich, teraz czekam na Heleniusa, ten dopiero jest prawdziwym zagrożeniem dla Kliczków którzy będą unikać go do końca kariery
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:05:30 
Sasza bierze walke z Tomkiem i dostaje rozbity jak bum,,Latwy pas dla Tomka,,ale pewnie bedzie bronił paska z wypalonymi starcami,,,Niedlugo sie okaze ze zawalczy z Holyfieldem w obronie pasa,.,Mistrza Swiata podopieczny Teddego Atlasa haha
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 28-08-2011 00:05:32 
piszcie co chcecie,ale wg mnie super walka i szacun dla obu!
Sasza dla mnie jest świetnym bokserem,bo mimo wyłapania takich petard otrząsnął się i narzucił swój styl od 8 rundy! naprawde jestem pełen podziwu dla obu ! widze realne szanse Saszy z Władkiem i przypominam wam,że gdy Czagajew dostał walkę z Władkiem miał tylko 3 tyg czasu do walki,a Wład był w regularnym treningu,a w 3 tyg to można co najwyżej do Łeby na plaże pojechać i się poopalać,a nie przygotować formę na walkę mistrzowską. Porównując tą walkę do Chisora-Fury to tak jakby porównać Bolid F1 do fiata126p ,brawo Sasza! Masz we mnie fana!
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 28-08-2011 00:06:07 
Dla mnie już WBA nie ma żadnej renomy. Coś w stylu IBO, które nic nie znaczy w środowisku i świadomości kibiców. WBA w tej chwili jest dla mnie tym samym. Zero wartości. Najbardziej poważam IBF w tej chwili
 Autor komentarza: sslimm
Data: 28-08-2011 00:06:08 
lubieznyzenon


Coś w tym jest. Chetnie zobaczylbym Povietkina vs Haye.. Chłopaki zrobiliby dobre widowisko.
 Autor komentarza: black1
Data: 28-08-2011 00:06:16 
fop, nie pierdol ze zenada, bo walka stała na wysokim poziomie i punktowana była prawidłowo, chu. ze pasek regular mozna sobie dupe podetrzec bo to prawdziwy pas dzierzy Wład. Ale nie można pisać ze ta walka to zenada
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:06:42 
Wach?
Człowieku co ty za brednie wypisujesz.
Walka była dobra, techniczny boks na przyzwoitym poziomie. Dla mnie Povietkin może być nawet mistrzem federacji ABC, kogo to obchodzi. Mnie interesują dobre walki a nie jakieś pasy.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:06:49 
Fajna ?Bo byli obaj wolni jak żółw,,wchodzi w miejsce Czagajewa ..Tomek Adamek i robi Povietkinowi z geby tatar
 Autor komentarza: cops
Data: 28-08-2011 00:06:54 
gratuluje szasza a teraz mozesz przymierzyc pasek do spodni..
 Autor komentarza: mtyson7777
Data: 28-08-2011 00:07:05 
Gratulacje gratulacje i jeszcze raz gratulacje

Sprzedam 3 bilety na adamek kliczko

kontakt 784055007
 Autor komentarza: milek762
Data: 28-08-2011 00:07:12 
fajna walka brawa dla obu ! troche silniejszy cios Miał Szaajegajewa !!szkoda szagajewa walczyl Heroicznie!
Walka bardzo wyrównana!!mozę Povietkin zadal wiecj ciosów wynik mógł isć w obie strony!
myśle ze ADAMEK MIAŁ BY PROBLEM I ZJEDNYM I DRUGIM!!
jEDNAK ARREOLA JEST GORSZY OD pOVIETKINA I SZAGAJEVA!1

NIE SKREŚLAM pOVIETKINA W WALCE Z HEYEM I WŁĄDEM

ALE Z wŁADEM NIE WYGRA!!
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 28-08-2011 00:07:18 
Dziwne że Povietkin jeszcze nie nauczył się angielskiego.

Perez powinien się postarać dorwać Saszke
 Autor komentarza: egon446
Data: 28-08-2011 00:07:22 
Wy piszecie poważnie czy żartujecie?Powetkin wygrał pas zwykły a Kliczko ma Super Championa.WBA odcina po prostu kupony z walk mistrzowskich.A to fakt że miałem nadzieje że Aleksander pokaże więcej i będzie KO na Czagajewie...
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 28-08-2011 00:07:28 
koledzy!!

w co wy wierzycie, że Povietkin zawalczy z władem??? hahahahah niezły mam z tego polew.

Przecież jak by tak miało być to by nie tworzono nowego tytułu mistrza swiata! WBA będzie chciało, żeby równocześnie istniały dwa tytuły - bo walka z kliczką oznaczała by unifikację i powrót do punktu wyjścia. A Povietkinowi będzie to na rękę. Jedyna szansa dla bokserów, że zwekszą swoje szanse na zdobycie mistrzostwa bo Władek jest poza zasięgiem obecnie.
 Autor komentarza: mw121
Data: 28-08-2011 00:07:31 
Povetkin - Holyfield to bylaby parodia boksu, Rusek moze i nie jest wybitnym piesciarzem, ale dziadka Evandera zlalby okrutnie. Natomiast walka Povetkin - Haye moglaby byc ciekawa, z tym, ze rowniez jednostronna. Anglik ze swoja szybkoscia i balansem ciala nie dalby sie trafic Povetkinowi.
 Autor komentarza: Ryba85
Data: 28-08-2011 00:07:38 
brawa dla atlasa...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:07:43 
O teraz wywiad z przyszłym rywalem Saszy prawie 50 letnim Holyfieldem hehee
 Autor komentarza: black1
Data: 28-08-2011 00:08:30 
walka arreola vs czagajew byłaby interesująca
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 28-08-2011 00:08:41 
Walka byla dobra , a nawet w niektorych fazach swietna, ale tylko dlatego , poniewaz walczyli zawodnicy na podobnym poziomie technicznym i tych samych gabarytach. Jestem pewny ze walka ktoregos z nich przeciwko K2 bylaby juz nie tak wyrownana , a napewno nie tak emocjonujaca.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 28-08-2011 00:08:54 
Ja widziałem w tych ciosach prawdziwą HW. Chodzi mi o siłę. Co świadczy też, że twarde chłopy. Niestety, ale Adamek by gówno zdziałał. Znowu by 12 rund uciekał i szczypał z doskoku.
 Autor komentarza: mtyson7777
Data: 28-08-2011 00:08:58 
bilety adamek 784055007
 Autor komentarza: mtyson7777
Data: 28-08-2011 00:09:39 
gratulacje dla powietkina dobry bokser
 Autor komentarza: black1
Data: 28-08-2011 00:09:58 
Widziałem we wzroku Evandera coś jakby strach ale moze to tylko złudzenie, tez sadze ze povietkin zlałby Hollyego
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:10:08 
Raczej Povietkin-Arreola,,Povietkin wdaje sie w wymiane i dostaje Ko od Arreoli ,,Arreola zbyt niebezpieczny dla Nowego Mistrza ŚWIATA .Sasza zawalczy z Holyfieldem,,a potem Monte Barret pogromca Davida Tuy hahha
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 28-08-2011 00:10:08 
Co z heleniusem ? Będzie to w TV ?
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 28-08-2011 00:10:13 
MatMaister90

nie pierdol i idź spać!
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:10:28 
Podobno Johnson miał walczyć z Perezem.
Może zwycięzca zawalczy z Povietkinem.
A tak wgl. to jeżeli Aleks trenował tylko 3 tygodnie to naprawdę dobrze się spisał.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:10:48 
Powietkin tą walką pokazał moim zdaniem,że jednak potrafi się odnaleźć psychika jednak dobra,będę mu w dalszej karierze kibicował.Wilka z Heleniusem nie widzę coś
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:10:55 
Wychodzi Liachowicz ,,na egzekucje
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 28-08-2011 00:11:08 
krytykbokserski

A ty lepiej tornister pakuj, bo wakacje się kończą
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:12:10 
wchodzi Helenius, przyszły mistrz świata
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:12:24 
Dobra uciszcie się trolle.
Następna walka się zaczyna.
 Autor komentarza: black1
Data: 28-08-2011 00:12:54 
Povietkin to prawda ma dobra psyche , przełamał się po 6 rundzie a juz go cienko widziałem wiec szacun, co do jego walki z arreola to oklepalby go mysle porzadnie ale to tylko moje zdanie
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:12:54 
Uwaga wchodzi helenius piosenka z rocky 6 jak wchodził przeciwnik rockego :-))
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 28-08-2011 00:13:14 
Dziwne to gdybanie ale jesli juz..... . Adamek jest gorszy technicznie, slabszy fizycznie od Povetkina i wydaje mi sie ze przegral by wyraznie takze z Chagaievem, ten ma zbyt dobra obrone i jest za silny. W jaki sposob wygrac by mogl z nimi Adamek? Jedyna przewaga i to dyskusyjna Adamka to szybkosc, choc ta trudno porownywac patrzac w ekran, Polak bije szybsze serie ale slabe, nei robiace zbyt duzego wrazenia na przeciwnikach i duzo odskakuje, obrone tez ma moim zdaniem nie najlepsza do tego Adamka uniki i balans cialem jest jakby z innej, niestety nizszej ligi niz walczacych dzisiaj piesciarzy. Nie bardzo widze to zwyciztwo Adamka. Choc podobnego wzrostu to i Rosjanin i Kazach sa prawdziwymi cizkimi Adamek zas nadmuchanym. Nigdy nie widzialem Adamka dajacego tak dobra techniczna walke jak w/w, facet po pobiciu Maddalone, Granta i McBride dostal walke, nie dostal jej dlatego iz to sobie wywalczyl ale dlatego iz dzikie temu walka odbedzie sie w Polsce a wiec bedzie kasa. Adamek moze jest dobrym piesciarzem ale jak do dzisiaj to nikogo oprucz zapasionego Arreoli w heavy nawet z bardzo szerokiej czolowki nie pokonal. To sa fakty, nie sympatie czy antypatie.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 28-08-2011 00:13:29 
Czuję, że będzie brutalne KO
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:13:48 
żeby Liachovich był formie tak jak Chagaev
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 28-08-2011 00:13:56 
MatMaister90

Przepraszam że o pierdoleniu Tobie gadam - z taką watą w gaciach nic nie zdziałasz... hahahhahaha
 Autor komentarza: horhe88
Data: 28-08-2011 00:16:34 
Walka była nudna. Mistrz olimpijski w pierwszych rundach nie miał zadnej recepty na mańkuta i widać ta odwrotna pozycja Czagajewa mu nie leżała. W 6 rundzie Czagajew podłaczył Povetkina i Povetkin przez całą 6 rundę chodził podłączony a Czagajew nie mógł podłączonego przeciwnika skończyć. Zawodnik z mocną szczęką nie dałby się podłączyć po takim ciosie na tak długi czas. W 7 rundzie povetkin bał się podejść do Czagajewa. Od 8 rundy Czagajew nic nie robił. Niby "wspaniała" niby "techniczna" a wg mnie walka była nudna i obnażyła wiele braków obu pięściarzy.
 Autor komentarza: wielebny
Data: 28-08-2011 00:17:26 
toz to ten kutas z norwegi co boruty narobil na wyspie
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:17:43 
Helenius coraz lepiej wygląda.K.O bedzie
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 28-08-2011 00:18:51 
krytykbokserski

Żałosne to było....
Dobrej nocy.
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:18:59 
http://www.wszystkogratis.pl/pages/Polsat-Sport-Extra.html
Link do walki. Fajna jakość.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 28-08-2011 00:19:10 
Dobra walka! Miło się oglądało!!!
Czagajev trochę bez pomysłu i zabrakło sił w drugiej połowie walki , chociaż patrząc na Povietkina chętnie bym go zobaczył z Adamkiem bo z Kliczkami jest kompletnie bez szans i nie wyobrażam sobie jego podłamania psychicznego po pierwszym trafieniu Kliczki
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:19:12 
Chciałbym by wygrał biały wilka ,ale to raczej nierealne
 Autor komentarza: fop
Data: 28-08-2011 00:21:33 
LUDZIE!!! PUKNIJCIE SIĘ W GŁOWĘ ;)

WALKA BYŁA WYRÓWNANA, FAKT, BO WALCZYŁO DWÓCH PODOBNYCH RYWALI, ŻADEN Z NICH NIE MA NAWET CIENIA SZANSY Z KICZKAMI!!! JASNO TO BYŁO WIDAĆ!!! NIE SŁUCHAJCIE KOSTYRY BO TO POTEM FATALNE SKUTKI MA, PISZECIE O SUPER WALCE, KTÓREJ JA NIE WIDZIAŁEM!!!

W ringu poruszali się wolno, obejrzyjcie sobie klasykę boksu, a najlepiej wybierzcie się na trening jakiś, walka średniaków, bez historii!
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:22:02 
Robert jest dobry, z Peterem też pokazał ,że odporny nabt=rał pewności i cholernie mocno bije
 Autor komentarza: robak1
Data: 28-08-2011 00:22:10 
Dla mnie powietkin nigdy nie bedzie mistrzem WBA jeśli nie wygra z Władem. Totalna żenada z tym paskiem. Wład wygrywa pas,wszystkie są w rekach Kliczków a później mu się ten pas odbiera.Dla mnie od dzisiaj pasek WBA znaczy tyle co pas "Polsatu" chociaz w sumie to juz nie pierwszy numer tej organizacji.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:24:04 
Helenius walczy o przeszczep włosów :D ciekawi mnie szczęka Roberta , Alexander jak przed chwilą widzieliśmy może przyjąć
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 28-08-2011 00:24:14 
Helenius jaki on kurwa gibki :D niczym dąb
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 00:24:56 
Helenius to jakiś listonosz Pat. On nie zostanie mistrzem bo śmiechowo wyglada. Boksuje też słabo.
 Autor komentarza: wielebny
Data: 28-08-2011 00:25:07 
ja pierdole oboje walczą jakby mieli jakis zespol bez kitu :D
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:25:38 
Czy wam również Liahowicz stylem (obroną głownie )przypomina trochę Gołotę ?
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:25:48 
Biały Wilk całkiem dobrze sobie radzi.
 Autor komentarza: robak1
Data: 28-08-2011 00:25:49 
A jak to się w ogóle stało, że Powietkin i Czagajew wyszli wczesniej w walce o pasek niż Liachowicz z Heleniusem w walce o nic. Czyżby specjalna zagrywka, żeby Czagajew wyszedł "zimny"?
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:25:57 
Kolejna dobra walka, Liachovich bobrze jest przygotowany, będą emocje
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:27:36 
@robak
widocznie pas EBU jest ważniejszy niż te gówno WBA
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 00:28:45 
Szkoda, że Wach nie wziął walki z tym listonoszem. Spokojnie mógłby wygrać.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:29:41 
Liachowicz już rozbity
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:31:02 
No nie wydaje mi się żeby Wach wygrał z Heleniusem. Dużo Mariusz jest wolniejszy od niego.. Ale nie ma co gdy bać
 Autor komentarza: cops
Data: 28-08-2011 00:31:03 
pie...ne streamy, dziekuje, dobranoc...lol..
 Autor komentarza: mw121
Data: 28-08-2011 00:32:09 
Liakovich na razie dominuje, zadaje wiecej celnych ciosow, Helenius praktycznie wszystko na garde.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:32:19 
największa wada Roberta to Uli Wegner w narożniku
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 00:33:35 
Helenius wszytko na ryj zbiera, przegrał wszystkie rundy, mogą dać jedna na remis.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:33:41 
Helenius przyjmuje warunki Liakhovich, mają wspaniały zasięg ramion idzie na pół distans, raciej brak doświadczenia
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:33:58 
Helenius go kontroluje i skończy przed czasem bije o wiele mocniej jest twardy.Dobry
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:34:01 
Liahovicz a minę typu-a pójdę i mu dopier..le :D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 00:36:23 
DAB
Na KO na Liakhoviczu postawiles:)? Przecież ten Fin to drewno bez techniki.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:37:56 
MrAdam
On jest konsekwentny i będzie K.O myślę Siergiej już obrywa
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:38:03 
Fin ma nie stalową a tytanową szczęke
 Autor komentarza: mw121
Data: 28-08-2011 00:38:05 
Helenius sie juz abrdzo zmeczony wydaje, jak sedziowie nie zrobia wala, to przegra na punkty. Nokautu nie bedzie, bo jednak to twardy kloc.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:38:16 
Hellenius oddycha rękawami,,,Słaba kondycja
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:38:27 
Coś czuję że pojedynek nie będzie trwał 12 rund.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:38:37 
''Helenius go kontroluje ''
Kiedy Helenius go kontrolował?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 28-08-2011 00:38:38 
Ja postawiłem na Povetkina na punkty i na wygraną Liachowicza, ale to zwłaszcza ze względu na wysoki kurs ;)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:38:39 
Sergiej dobrze sobie radzi , te moje nierealne zwycięstwo robi się coraz realniejsze :D
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:39:44 
Liachowicz sie boi zaryzykowac powinien ruszyc na zmęczonego wielkoluda śmielej
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 28-08-2011 00:39:50 
Liachowicz wymiata!!
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:40:31 
Hahaha Hellenius ma kondycje na 5 rund żenada,,Do boju Liachowicz
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 00:40:43 
Zamiast na dystans go trzymać to pozwala na pol dystans. Co za cep, a naroznik tez nie raczy mu powiedzieć
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 28-08-2011 00:41:13 
Będzie nokaut
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:41:25 
czemu Kostyra nie mówi cios za cios według kodeksu Hamurabiego ?
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:41:30 
Kulej ogląda inną walkę niż ja
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:41:47 
Liachowicz jedziesz postaw wszystko na jedna karte,,,zaatakuj ...
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:42:17 
Wilk przypomina Gołotę.
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:42:20 
DAB zgadzam się z Tobą słuchając go wydaje mi się że jest na innym pojedynku.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:42:42 
w narożniku jest Uli Wegner ,on mu tego nie powie , co najwyżej go nawyzywa , szkoda trochę krwotoku z nosa Serhei'a ,na pewno utrudnia oddychanie
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:43:11 
A mówi Kulej cos o Papie Stammie?Bo oglądam na ard
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:45:26 
Nie nic nie mówił o nim i o jego szkole ;D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 00:45:53 
Nie o papie stammie nic nie było. Przyznam się ze dużo walk z udziałem Kuleja nie widziałem, ale czy aż tyle zebrał po łbie żeby tak bredzic?
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:46:00 
Nie mówi.
Póki co Siergiej wygrywa zdecydowanie na punkty.
 Autor komentarza: mw121
Data: 28-08-2011 00:48:15 
Nie wiem czemu Helenius w ogole nie stara sie walczyc na dystans. W poldystansie Liakovich go mocno punktuje.
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:48:30 
Jakiś przestój ma Liachowicz..
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:49:17 
fuck !
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 00:49:46 
O.o DAB jasnowidz
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:49:51 
niestety
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:49:52 
O fuck! Dobra walka.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 28-08-2011 00:49:57 
Mądrze przyklęknął Serhiej.
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:49:58 
KLOPS!
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:50:19 
Kulej dobrze,że nie mówi ,że Helenius ma kryzys.Dominuje większość rund jest kozakiem i odporny jak cholera
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:50:58 
Koniec Ko
 Autor komentarza: lukasx
Data: 28-08-2011 00:50:59 
uuu koniec:(
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:51:08 
Pięknie.Dobry jest ma kondycje ,szczękę jest naprawdę dobry zmiótł go
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-08-2011 00:51:16 
To nie zmienia faktu ze Helenius jest słaby.
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 28-08-2011 00:51:18 
O jjjjjj
 Autor komentarza: wielebny
Data: 28-08-2011 00:51:22 
buahha tak to przyszly mistrz o ja pierdole chyba w bierkach ludzie opanujcie sie , chyba was pojebalo ten gosc to drewno niech lepiej potowarzyszy ahonenowi na skonczni...
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:51:28 
KO. Szkoda bo dobra walka była.
 Autor komentarza: mw121
Data: 28-08-2011 00:51:28 
Jedno trzeba przyznac Heleniusowi, cios ma potezny.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:51:28 
swoim stylu
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 28-08-2011 00:51:30 
Dziękuje za wspólnie oglądaną walkę i komentowaną. Dobranoc..
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 28-08-2011 00:51:51 
BUM BUM BUM :o
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-08-2011 00:51:54 
nie widzę w nim przyszłego mistrza
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 28-08-2011 00:51:54 
kurwa pierdolony drewniak wygrał z kolejnym średnim byłym mistrzem i myśli że jest dobry, kiedy on wyjdzie do rywal w primie
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:52:02 
Dobranoc
 Autor komentarza: Truj
Data: 28-08-2011 00:52:09 
David Price by go zmiótł jak Dallasa
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:52:15 
Ma warunki fizyczne ,twardy leb i mocny cios,,Na Kliczke to za mało.Przyjał duzo ciosów Liachowicza,,które jednak mniej ważą niz cios Kliczki
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 28-08-2011 00:52:24 
Ładna akcja Heleniusa, ale i tak dostał dzisiaj małą lekcje boksu. Raczej wyjdzie mu to na dobre
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-08-2011 00:52:41 
DAB
Helenius jest wolny i sztywny.
Ale szczękę i cios ma.
 Autor komentarza: lukasx
Data: 28-08-2011 00:52:57 
Szkoda Liachowicza, a co do Heleniusa, to w tej walce zostały obnażone wszystkie jego braki.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 28-08-2011 00:53:26 
Związek radziecki 1 liga, Europa 2 liga a stany zjednoczone 3 liga.
Naprawde mamy dobrych bokserów w wadze ciężkiej w Europie
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 28-08-2011 00:53:31 
ale by go Adamek wypykał :D:D
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:53:41 
Jak będzie pora to wyjdzie ,kur.a idiotyzm narzekać na jego rywali.Co od razu do mistrza aktualnego ma iść po kilkunastu walkach.Rywali ma dobrych.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 28-08-2011 00:53:44 
Chodź sama akcja "nokautująca" bardzo dobra
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:54:03 
Duzo przyjmuje a jednak ma mocny łeb,,Z młodym szybkim puncherem z twardą glową by dostał Ko,,
 Autor komentarza: mw121
Data: 28-08-2011 00:54:12 
Helenius to drewniak, ale w wadze ciezkiej cios robi roznice. Kliczko moglby sie czasem nadziac.
 Autor komentarza: wielebny
Data: 28-08-2011 00:54:30 
ten gosc nie ma w oogole techniki ! kurwa moze przerzucac wory z ziemniakami nic wiecej!
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:54:36 
On by Włada złamał.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 28-08-2011 00:54:51 
nawet po 8 rundzie Liachowicz prowadził u mnie 76-75. Tym bardziej brawa dla Heleniusa
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:55:10 
Solis gdyby schudł znokautowalby tego Wielkoluda
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 28-08-2011 00:55:45 
Autor komentarza: DAB Data: 28-08-2011 00:54:36
"On by Włada złamał."

Chyba w rąbaniu drewna :D
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:56:05 
Solis to inna bajka on jest najlepszy:)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:56:12 
Zobaczyłbym go z Arreolą jak sobie radzi z presją
 Autor komentarza: lukwoj33
Data: 28-08-2011 00:56:44 
Walka Liachowicza moim zdaniem duuużo bardziej przyjemna dla oka niż walka o pas WBA.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-08-2011 00:57:44 
Dobre walki były.Arreolę też by znokautował twardy jak cholera jest.Super technik Solis by go pokonał.Reszta będzie miała problemy:)
 Autor komentarza: lukasx
Data: 28-08-2011 00:58:16 
BYKZBRONXU2011
Też chętnie bym to zobaczył, z Arreolą mógłbym mieć spore problemy bo tamten potrafi naprawdę dużoooo przyjąć.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 00:58:18 
Jakby walczyl z takim zawodnikiem śliskim jak Toney Hellenius mógłby zgłupiec
 Autor komentarza: Truj
Data: 28-08-2011 00:59:25 
David Price vs Helenius
 Autor komentarza: wielebny
Data: 28-08-2011 01:00:10 
dla mnie to jest zenada jak sie mowi o takim gosciu " przyszly mistrz swiata" kurwa z czym? co ona ma zeby nim zostac? nic! to kurwa jakis ułom ,wstyd ze takich gosci sie okresla takim mianem , troche powagi! emeryt gołota moglby z nim wygrac o czym ty w ogole pisac...zenada
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 01:00:20 
Pasowałoby zeby Hellenius zlał Furrego
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-08-2011 01:01:47 
Gołota wygrac?Hahaha
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 28-08-2011 01:05:56 
wielebny

ułom ,nie ułom,ale 3 mistrzów świata na rozkładzie ma.
przestań pisać głupoty ,bo dopóki jest niepokonany to możesz sobie tylko gadać i pisać pierdoły.Na gorąco moja ocena jest taka:

silny kolos, szczena żel beton, para w prawej łapie, surowy technicznie ,ale wie kiedy przyśpieszyć.

nie wiem czy mieliście takie wrażenie podczas oglądania tej walki,że Helenius oddychał rękawami,a jak tylko nadarzyła się okazja wystrzelił jak nowonarodzony i co najśmieszniejsze nie wiadomo skąd tak nagle nabrał na to sił.
 Autor komentarza: lukasx
Data: 28-08-2011 01:09:51 
trapatom11
Wegner ten ręcznik którym machał namoczony mial w redbullu:D:D
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 28-08-2011 01:11:07 
chyba bardziej w tussipeku :DD
 Autor komentarza: lukasx
Data: 28-08-2011 01:13:35 
Jedno jest dziwne, że to prędzej Liachowicz wyglądał na 27 lat a Helenius 35(jak nie 40);p
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 28-08-2011 03:45:14 
Jakim k... mistrzem świata?!!!! Co najwyżej pretendentem do pasa.
 Autor komentarza: hazmat
Data: 28-08-2011 08:47:13 
Chagajew i Povietkin walczyli dobrze technicznie i w dobrym tempie ale obaj to tylko drugi garnitur. Federacje aby zachęcić do walk wymyślają fikcyjne tytuły i jakoś leci.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 28-08-2011 09:39:39 
povietkin w koncu ma co chcial a kibice i tak wiedza ze ten pas jest teraz gówno wart to cos jak pas international Adamka
mozna go porownac do pasa z allegro
mistrz co nie pobil mistrza
 Autor komentarza: Frog
Data: 28-08-2011 09:49:34 
Wład niech nie płacze że nie ma z kim walczyć: Helenius, Powietkin, Adamek, Arreola, Haye czy dziadki Tooney czy Holyfield...
 Autor komentarza: Mats
Data: 28-08-2011 09:53:24 
Mimo iż, sercem byłem za Chagajevem to tą walkę wygrał jednak Povietkin 3 punktami. Spodziewałem się tego, ale Sasza nie pokazał nic specjalnego i myślę, że nie ma czego szukać u Władymira. Chagaev moim zdaniem się za bardzo nie starał żeby tą walkę wygrać. Po 6 rundzie miałem nadzieję, że coś ruszy, ale jednak Povietkin się pozbierał. W moim odczuciu jeżeli Chagaev dał by dwie lub trzy rundy więcej takie jak ta 6-ta to Povietkin by nie wytrzymał. Po raz 2 próbowałem puntkować walkę i wyszło mi 117:115 dla Povietkina, ale to raczej subiektywna ocena, bo jak już wyżej wspomniałem bylem za Chagajewem. Uczciwie przegral 3-4 punktami.
 Autor komentarza: swietypio
Data: 28-08-2011 10:33:35 
wicemistrz
 Autor komentarza: nik
Data: 28-08-2011 12:34:48 
pseudomistrz
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.