DZIŚ WIECZOREM DECYZJA W SPRAWIE WALKI AFOLABI-MASTERNAK?

W związku z kontuzją Pawła Kołodzieja (28-0, 16 KO), która uniemożliwi mu występ 10 września na gali boksu zawodowego we Wrocławiu, przed absolutnie nieoczekiwaną szansą walki z byłym mistrzem świata WBO wagi jr. ciężkiej, Olą Afolabim (17-2-3, 8 KO) stanął Mateusz Masternak (23-0, 17 KO). Jak poinformował redakcję BOKSER.ORG promotor i trener "Mastera", Andrzej Gmitruk, decyzja w sprawie ewentualnej walki z Anglikiem zapadnie najwcześniej dzisiaj wieczorem.

- Dzisiaj wieczorem będę rozmawiał o tym z moimi partnerami i szefową Main Events, Kathy Duvą - powiedział były trener Tomasza Adamka. - Wspólnie podejmiemy decyzję, czy pozostaniemy przy wcześniej dobranym rywalu, czy zdecydujemy się na walkę z Afolabim - stwierdził szef Gmitruk Promotion.

Przypominamy, że rywalem "Mastera" podczas gali we Wrocławiu miał być 37-letni Amerykanin Carl Davis (15-3, 11 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rafal007
Data: 25-08-2011 11:04:27 
Ta, kontuzja :)
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 25-08-2011 11:06:06 
Panie Andrzeju... bierzcie tą walkę!
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 25-08-2011 11:09:39 
bierzcie Afolabiego!!!
 Autor komentarza: mike1979
Data: 25-08-2011 11:12:14 
Bierzcie walkę!
Master spokojnie rozklepie Afolabiego, umiejętności ma o klasę wyższe od naszego pseudoajemdeczempiona!
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-08-2011 11:24:02 
Zawsze byłem i jestem za walkami polskich bokserów z najbardziej wymagającymi rywalami, ale w tym przypadku mam wątpliwości, czy Masternak nie ma więcej do stracenia, niż do zyskania. Nie jest to walka o pas, ani nawet eliminator. Przeciwnik jest trudny i znajduje się w doskonałej formie (ostatnio 2 efektowne zwycięstwa przed czasem). W przeciwieństwie do Wacha, Kołodzieja i Kosteckiego Masternak jest młodym zawodnikiem i na pewno nie jest to dla niego ostatnia szansa na zaistnienie w czołówce wagi cruiser. Jest wybitnym talentem, ale brakuje mu ringowego doświadczenia.Przed walką z bokserem klasy Afolabiego przydałyby mu się jeszcze ze 2-4 walki z solidnymi średniakami i bokserami z szerokiej czołówki. W sumie uważam, że jedynie przy dużej motywacji finansowej Mateusz powinien wyjść do ringu z Afolabim. Za małe pieniądze to lepiej niech walczy z Davisem.
 Autor komentarza: black1
Data: 25-08-2011 11:24:33 
Master bierz walkę jesteś lepszy od "miszczow" wasila
 Autor komentarza: artur111
Data: 25-08-2011 11:25:25 
Master dajesz nie odrzucajcie tej walki,pokarz wszystkim że ty się nie boisz jak tamci z tej pseudo grupy.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 25-08-2011 11:29:32 
Hugo dla mnie afloabi to właśnie taki solidny średniak z szerokiej czołówki,żaden superklasowy bokser.jeśli tylko jest szansa masternak powinien ją brać,takich szans wiele nie ma dziś w boksie.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 25-08-2011 11:30:10 
Iles lat temu pewien chlopak o imieniu F.Sturm dostal propozycje stoczenia walki o mistrzostwo swiata wagi sredniej na dzien przed pojedynkie , kolega ze stajni odniosl kontuzje. Felix go zastapil i zastal mistrzem swiata WBO.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 25-08-2011 11:31:50 
@Hugo

Ale Masternak cały czas walczy z średniakami... Jeżeli jest tak jak mówią inni, jeżeli Masternak na prawdę chce zasłużyć na walkę z Włodarczykiem i jeżeli on na prawdę uważa się za lepszego niż Krzysiek to powinien brać walkę z Afolabim albo dalej obijać bumowskich średniaków i domagać się walki z Diablo... Pierwsza wielka walka na największej w Polsce gali w historii, chyba byłby głupi nie walcząc z Afolabim.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 11:35:54 
Master wezmie walke - nie ma innej mozliwosci, sam zreszta tak mowil, trenuje od ponad miesiaca, ma 2,5 tygodnia na lekka korekte taktyki, idealnie sie sklada. Avolabi nie jest taki znowu mistrze a Master tak!
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 25-08-2011 11:36:04 
@Hugo

W innych warunkach Afolabi absolutnie nie weźmie walki z Masterem! Bo to właśnie dla niego jest olbrzymie ryzyko. Kasa niewielka a ryzyko duże. Mastera będą unikać a kupienie przeciwnika klasowego będzie wymagało olbrzymich pieniędzy.

To jest naprawdę okazja. Nie ma tu też znaczenia czy są paski czy ich nie ma. Ta walka może mieć takie znczenia jak walka Adamka z Gołotą. Jeśli Master wygra wskakuje na najwyższe piętro cruiser!
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 25-08-2011 11:37:03 
Hector Velazco byl wtedy przeciwnikiem Sturma. Moim skromnym zdaniem taka walka , nawet jesli ja przegra (w dobrym stylu)daje wiecej jak obijanie pana x albo y na bardzo anonimowej "gali" w anonimowej wiosce.
 Autor komentarza: XXXAdamXXX
Data: 25-08-2011 11:46:04 
Ciekawe, co o całej sytuacji, a zwłaszcza o takim zastępstwie sądzi Afolabi? Wszak do tego tańca trzeba dwojga...
Wierzę w świetlaną przyszłość Masternaka, ale nie wiem, co bym w tym momencie zrobił na jego miejscu.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 11:49:06 
Ja nie mam zadnych watpliwosci ze Master wezmie walke, on nie stchorzy!
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 25-08-2011 11:53:47 
Brać i nie marudzić. Jeśli nie wezmą tej walki to powinni (bo się ośmieszą) w przyszłości narzekać na trudności ze znalezieniem wartościowego przeciwnika bądź na brak oferty walki o tytuł. To jest po prostu okazja, np Albert jakby Go nie oceniać pod względem czysto sportowym to ostatnimi czasy nie szedł na łatwiznę i mimo porażek zyskał szacunek kibiców.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 25-08-2011 11:54:39 
To może być deja vu z gali Gołoty z Brewsterem. Wtedy to Adamek przebił pojedynek wieczoru swoją walką z Briggsem ;) Oczywiście nie życzę Adamkowi pójścia w ślady Gołoty z tamtego wieczoru ;)
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 11:57:46 
Wczoraj przyciśnięty Yale, napisał że Paweł Kołodziej nabawił się "STŁUCZENIA KRĘGOSŁUPA" w wypadku samochodowym. Niestety nie trzeba być ortopedą ani neurochirurgiem żeby zrozumieć na czym polega STŁUCZENIE KRĘGOSŁUPA. To jest uraz który powstaje w wyniku bezpośredniego uderzenia o kręgosłup tj jak stłuczenie piszczela jak się w coś twardego kopnie itd. Większość urazów kręgosłupa powstałych w wypadkach samochodowych powstaje w wyniku pośredniego działania energii mechanicznej tj.pęd czy siła odśrodkowa i w takich wypadkach kręgosłup nie ma bezpośredniej styczności z jakimkolwiek przedmiotem. Czyli Paweł podczas wypadku samochodowego uderzył się swoim kręgosłupem o coś twardego. Pytanie w jaki sposób można się uderzyć o kręgosłup, siedząc w fotelu samochodowym? Jedyna możliwość jest taka, że Paweł by musiał jechać BEZ ZAPIĘTYCH PASÓW, następnie Pawła musiało wyrzucić z siedzenia i wtedy doszło do uderzenia kręgosłupa o coś twardego. Teoria bardzo wątpliwa, ponieważ żeby wyrzuciło z siedzenia chłopa który waży ponad 90kg to musiał to być groźny i duży wypadek, któremu z dużym prawdopodobieństwem powinny towarzyszyć inne urazy, a tak nie było bo to była "tylko stłuczka". Drugie pytanie, czy Paweł wydaje się komuś osobą na tyle nieodopowiedzialną, żeby jeździć bez zapiętych pasów? Prędzej uwierzyłbym że Szpilka lub Kostecki nie zapinają pasów a nie Kołodziej.

Przedwczoraj yale poinformował, że WBC nie chciała zrobić z tego pojedynku eliminatora, wcześniej nie chciała zrobić tego WBA. Tak więc pojedynek Afolabi Kołodziej byłby pojedynkiem bez żadnej stawki. Czyli duże ryzyko, małe korzyści...

Yale, dla którego OGT jest konkurencją którą zwalcza różnymi niekonwencjonalnymi metodami, dzwoni do Gmitruka z którym nie podaje sobie ręki "z prezentem". No no no historia jak w bajce....

Do walki pozostało 2 tygodnie, a tydzień przed walką zaprzestaje się jakichkolwiek treningów tylko odpoczywa i łapie świeżość. Tak więc Gmitrukowi i Masternakowi pozostałby 1 tydzień w którym to Gmitruk musiałby przestudiować Afolabiego, opracować na tej podstawie plan taktyczny, ściągnąć dla Masternaka sensownych sparingparnerów którzy mogliby imitować chociaż w jakimś stopniu Afolabiego, oraz przeszkolić w sposób treningowy te założenia taktyczne. Oczywiście to jest wszystko niemożliwe do zrealizowania w tak krótkim czasie. Więc albo nieprzygotowany w 100 % Masternak musiałby wyjść do swojej walki życia, albo przez KPowców zostanie okrzyknięty tchórzem. Ciekawa historia jak na to że to ich zawodnik w sposób tchórzliwy wycofuje się z walki.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 25-08-2011 12:01:40 
Horhe, Yale w sumie kręcił, bo z początku pisał, że Kołodzieja bolały plecy i lekarz zalecił mu po prostu kilka dni przerwy i nie wiadomo dlaczego go bolały. a potem że wypadek i stłuczenie.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 12:03:33 
HeadCrusher

Tak było, ale już nie chciałem się na ten temat rozpisywać.
 Autor komentarza: Gretzky
Data: 25-08-2011 12:07:52 
Tak, czy inaczej mozna wiec wspolczuc Pawlowi.

Jesli to jest faktycznie dolegliwosc - to z powodu wielkiego pecha
Jesli jest to gierka jego promotora - to z powodu, ze jest jej swiadkiem
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-08-2011 12:13:44 
Moim zdaniem to nie kontuzja tylko zwykłe pieprzenie paweł wie że by przegrał i odwołują walkę.1 pytanie po co ja brali.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-08-2011 12:15:12 
MASTERNIAK POWINIEN WZIĄĆ TA WALKĘ A NIE CIĄGLE OBIJAĆ KELNERÓW I BUDOWAĆ A DOKŁADNIE RZECZ UJMUJĄC POMPOWAĆ REKORD...mA TALENT WIEC CZAS NA POWAŻNE WYZWANIE TYM BARDZIEJ ŻE ANGLIK TO ŻADEN PIĘŚCIARZ Z TOP 5
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 12:17:28 
WARIATKRK

Przede wszystkim tą walkę powinien wziąc o 6 lat starszy Kołodziej który obija jeszcze większych kelnerów i się przygotowywał pod Afolabiego.
 Autor komentarza: XXXAdamXXX
Data: 25-08-2011 12:18:34 
Póki co proponuję nie nazywać Kołodzieja tchórzem, chociaż znając praktyki w grupie każdy scenariusz wydaje się prawdopodobny. Ale spokojnie, zmieszać człowieka z błotem jest łatwo, a przeprosić zwykle nie ma komu.
A już w ogóle nie można rozpatrywać ewentualnej odmowy Masternaka jako przykładu tchórzostwa. Za to wzięcie walki w tych okolicznościach byłoby dla jednych "kozactwem", dla innych - lekkomyślnością. Mateusz nie jest zobligowany ani do jednego ani do drugiego. Niech spokojnie zdecyduje. Nie naciskajcie!
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 12:18:49 
Wy dalej o Kolodzieju? Przeciez to jest temat o Mastrenaku! Rodzi sie nam nowa gwiazda. To sie liczy a wy tylko szukacie dziury jak obgadac grupe ktora do tej pory absolutnie dominuje. Ale jak Master wygra to sie moze zmienic !
 Autor komentarza: Gretzky
Data: 25-08-2011 12:19:21 
prawde mowiac brac walke w takich okolicznosciach, w takim czasie i z takim rywalem byloby mało profesjonalne

to nie ma nic wspolnego z odwaga Mastera (wielu z Was wystawia ja teraz na niepotrzebna probe); co innego, gdyby to byla walka o jakas wysoka stawke (mistrzostwo), wowczas mozna byloby pojsc va banque
 Autor komentarza: montanelli
Data: 25-08-2011 12:21:35 
Ciekawe, czy buki wystawią tę walkę a jak tak, to jakie kursy na Mastera będą :)
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 12:23:17 
Gretzky - co ty psizesz? a dlaczego okolicznosci zle? walka w Polsce, ktos za nia placi, Master w swietnej formie, widzialem, trenuje od miesiaca ! Jakie okolicznosci moga byc lepsze? Wreszcie taka walka na jaka czekalem i to w doskonalym momencie !
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 25-08-2011 12:24:29 
Może i będzie to ryzykowne z punktu widzenia sztabu Mastera, ale z punktu widzenia kibica (czyli mojego) chciałbym tej walki tak samo mocno jak walki Adamek-Kliczko.
Pozatym, kto nie ryzykuje ten nie zyskuje, a tu jest sporo do zyskania (pomimo braku pasków, eliminatorów itp.). Po tej walce mogą pojawić się naprawdę kasowe propozycje z całego świata.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 12:25:56 
A na co czekac? Ile lat moz esie nie trafic taka walka i to w Polsce?
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 25-08-2011 12:26:57 
@XXXAdamXXX - Czy nie można nazywać tchórzem człowieka, który mając 30 lat akceptuje obijanie kelnerów? Czy nie można nazwać tchórzami ludzi, którzy widzą polityczkę Wasilewskiego i nadal kiszą sie w tym sosiku?

Pewnie nie można. Ale co nam pozostaje?

Czyż nie stwierdzenie, że wszyscy są tacy sami? Czyli po prostu to, że im to odpowiadada?

Zdaje się, że Włodarczyk ostatnio znakomicie pokazał jakie osobowości znajdują się w KP. A stara prawda mówi "ciągnie swój do swojego". Nie ma co żałować Kołodzieja. On KP zna od podszewki i od lat akceptuje całą filozofię Wasilewskiego. On i cała ekipa.

Póki co jest im z tym dobrze. Widać kasa się zgadza więc po co się męczyć?
 Autor komentarza: montanelli
Data: 25-08-2011 12:27:27 
Mateusz to weźmie, trzeba pamiętać, że Afolabi nie przygotowywał się na Mastera i Master na Afolabiego. Ciężko powiedzieć ile do stracenia ma Master w razie porażki, wszystko zależy, jak zawodnik przegrywa, ale nie chce mi się wierzyć, żeby Master słabo wypadł. Należy jednak myśleć ile ma do zyskania, a moim zdaniem bardzo dużo, Master sam często mówi, że chce dobrych przeciwników, żeby jego nazwisko zaczęło istnieć wśród czołówki - lepsza okazja nie mogła się nadarzyć, tylko brać i to wygrać!
Pozdrawiam
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-08-2011 12:27:37 
horhe88
ZGADAM SIĘ Z TOBĄ ALE TO MASTERNAK ZA PÓŁ-BOGA JEST TUTAJ TRAKTOWANY.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-08-2011 12:28:26 
@AdamekFight

Masternak walczył głównie z bumami, a nie średniakami. Ze średniaków to był Ismaiłow, Janik, Abdoul i może jeszcze ze dwóch.

@coolpix

Afolabi to nie jest średniak z szerokiej czołówki cruiser, tylko ścisła czołówka tej wagi. Z Huckiem przegrał przy problematycznym werdykcie.

Dziwi mnie to, że kiedy w grę wchodziły walki Wacha z Heleniusem, a potem z Witalijem Kliczką (za duże pieniądze), to większość uważała, że jest na to za wcześnie. A tymczasem Masternakowi wszyscy doradzają, żeby ryzykował za darmo.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-08-2011 12:31:10 
Przygotowania były na ten sam termin.Rywal jednak zupełnie inny ale Master długo nie wiedział z kim będzie walczył.Fizycznie jest na pewno gotowy na taką walkę.Problem tkwi w taktyce ale Afolabi ma również nieciekawą sytuację jak mu zamienią Pawła na Mateusza.Zupełnie inny zawodnik i wymagania które trzeba spełniać w ringu.Trochę w tej walce widzielibyśmy inteligencji i wygrałby ją ten który lepiej się odnajduje.Afolabi w formie pokonać może każdego w tej wadze.Ale ja wierzę w umiejętności Masternaka,chciałbym by zawalczył ale decyzja należy do nich
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 12:31:38 
WARIATKRK

Ale przez ciebie nie jest uważany za pół boga, więc rady co powinien zrobić Masternak mógłbyś sobie darować a skupić się bardziej na tym co powinien zrobić Kołodziej ktory wiedział o walce z Afolabim od dawna.
 Autor komentarza: glaude
Data: 25-08-2011 12:33:51 
Powiedzmy sobie szczerze, że Yale ma w swojej stajni przeciętniaków i celebrytę (Rudy).
Tych ludzi, Łapin nawet gdyby stanął na głowie, nie jest w stanie nauczyć myślenia w ringu. Im trzeba przecież przypominać: żeby oddychali, zadawali ciosy i dawali szansę sędziom.
On ich może nauczyć tylko taktyki: liewyj, liewyj, prawyj. A to na solodnego średniaka jakim jest Afolabi może nie wystarczyć.

Master, mimo że młody i bez doświadczenia z klasowymi rywalami, ma inteligencję ringową.
Do tego Ola jest zarówno wolny na nogach, jak i w rękach. Nie wali seriami, tylko pojedynczymi. A ciosu nokautującego nie ma.

Żeby tylko Duva się zgodziła (czytaj wyłożyła kasę) i Mateusz powinien wziąć tę walkę. Wygrana wywinduje go na szczyty CW.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 12:34:17 
Horhe, masz jakis problem z glowa? TO jest artykul o Masternaku a nie Kolodzieju. Strasznie chcecie komus dogryzac.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 12:38:40 
martinez688

Mam problem przede wszystkim z tanimi sztuczkami Wasilewskiego, które mają na celu w sprytny sposób odwrócić uwagę od cyrku z odwołaniem Kołodzieja a przerzucić uwagę na to czy Masternak jest tchórzem czy nie.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 12:40:41 
To sobie pisz do Wasilewskiego a tu jest temat o Masterze.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 25-08-2011 12:43:32 
@horhe88
Dokładnie! Chyba nikt normalny nie wierzy w wypadek. Niby "czołowy" polski bokser, wypadek, odniesione obrażenia, a w mediach cisza! Rozumiem, że grupa ukrywałaby to, ale media? Może celowa zagrywka, żeby udupić Masternaka. Sprytne, ale myślę, że Master wygra.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 12:44:06 
Hubosz, ja tez mysle ze wygra !
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-08-2011 12:44:40 
horhe88
Ale 50% użytkowników tak pisze o Masterniaku.Kołodzieja tak szczerze mam w dupie poza tym artykuł jest o Masternaku nie o Kołodzieju!!!Master powinien ta walkę wziąć skoro sam mówi że chce walczyć z znanymi zawodnikami a nie ciągle obijać kelnerów.Takiej szansy szybko już nie dostanie taka jest moja opinia.
 Autor komentarza: piotr
Data: 25-08-2011 12:47:17 
Masternak miał walczyć prawie za darmo, nie miał porządnego (drogiego) obozu i porządnych (drogich) sparingpartnerów...
Nie jest przygotowany na walkę z czołowym (top 5 lub nawet top 3) bokserem dywizji.

AW jest niepoważny, ma tylu Cruiserów powinien mieć kogoś w zapasie...
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 25-08-2011 12:47:22 
Wiecie co... Jeśli Duva z ME wyłoży kasę to pewnie za coś dla siebie... Zakładam, że współpromowanie Mastera. Byłoby to całkiem całkiem rozwiązanie.
 Autor komentarza: michalbuffer
Data: 25-08-2011 12:48:13 
no to zrobiło by sie miejsce dla Artura Szpilki który mógłby zaboksowac:D
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 12:53:49 
Szpilka? wazy chyb agrubo ponad 100 kilo, tak jak Tomasz Hutkowski. A poza tym Szpilka ma 5 czy 6 walk, o czym ty piszesz?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 12:55:50 
martinez688 WARIATKRK

Rozważania o Masternaku wynikają BEZPOŚREDNIO z odwołania walki przez KP i Kołodzieja więc trudno nawet rozmawiać na temat walki Masternak Afolabi nie dotykając tematu Kołodzieja i KP. Jeżeli nie chcecie rozmawiać o Kołodzieju to nie rozmawiajcie ale darujcie sobie rady w moim kierunku w jakim to ja zakresie powinienem czy nie powinien dyskutować.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-08-2011 12:58:56 
Sprawa rozbudziła dużo emocji, a tymczasem nie wiemy, co na to druga strona. Z punktu widzenia Afolabiego walka z Masternakiem jest także problematyczna. Jeżeli jego honorarium za walkę jest definitywnie ustalone, to lepiej mu obić jakiegoś naprędce sprowadzonego leszcza, niż ryzykować z Masternakiem. Z kolei nie wiadomo, czy Kliczkowie doceniają znaczenie takiej walki dla oglądalności całej gali w Polsce.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 25-08-2011 13:03:08 
@WARIATKRK - Masternak nie jest tu półbogiem.

Jest nadzieją na zastąpienie mizerii KP.
Jest też nadzieją na pokazanie, że można inaczej niż KP.
Jest w związku z tym solą w oku Wasilewskiego i jego popleczników.

Stąd takie wrażenie. A poza wrażeniem - chyba nikt nie kwestionuje tego, że to młody i perspektywioczny zawodnik, przed którym jenak duuuuuuuużo pracy do wykonania.

I wierz mi - jeszcze rok, dwa kontynuacji tego co robi i też go weźmieny na języki, Niezbyt przyjemne.
 Autor komentarza: SGS
Data: 25-08-2011 13:11:13 
Tej walki nie bedzie, za malo czasu. Za duże ryzyko, w stosunku do tego co może Masternak zyskać. Branie walki w ostatnim momencie z takim zawodnikiem, bez sensu. Pytanie tylko jak nie teraz to kiedy?
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-08-2011 13:12:42 
UrbanHorn
Dokładnie ale do pewnego momentu daje się zawodnikowi i promotorowi czas.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 13:12:52 
horhe ok, ja sie nie narzucam, mozesz dyskutowac o czy chcesz tylko twoje jakies prywatne zatargi z KP powoduja ze zmieniasz temat ktory tu przez nas kibicow jest prowadzony
urban, gdyby nie mizeria KP to by nie bylo polsatu, a wiec calego boksu, gdyby Master byl taka sola w oku to by go kupili/podkupili. Master jest strasznie fajnym zaowidnikiem, dobrze sie go oglada, na treningach jeszcze lepiej i mam nadzieje ze wygra te walke ! Nie robcie tu polityki,piszecie jakies dziwne rzeczy, cieszmy sie sportem !
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-08-2011 13:21:15 
Ja jako kibic jestem za tą walką,Master jest młody i nawet porażka z zawodnikiem dość mocnym i znanym nie skreśla jego kariery,a zwycięstwo da mu sporo szacunku.
Natomiast w kwestii przygotowań to obaj jadą na tym samym wózku,obaj się przygotowywali pod innych rywali,ale na ten sam termin,a czasu jednak jeszcze trochę jest i można opracować taktykę.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 13:25:48 
Jaka porazka? Nie ma mowy!
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 25-08-2011 13:26:05 
@martinez688 - no sorry, ale to ty robisz politykę robiąc z KP jakieś cudo. Co to znaczy podkupili?

Naprawdę sądzisz, że KP może mieć wszystko?
Naprawdę sądzisz, że każdy człowiek może się sprzedać?
Naprawdę sądzisz, że KP jest dla wszystkich bokserów atrakcyjne?

Jeśli bokserów nie będziemy traktować jak bezmyślnych ułomów to zaczniemy inaczej dyskutować. To nie są z zasady kukły bez własnego zdanie i śmiem wątpić czy Masternak byłby zainteresowany pracą u Wasilewskiego.

A co do Polsatu i KP. Fakt razem wykonali dobra robotę, ale do czasu. I tu zaczyna się problem. Ileż bowiem można dyskutować o historii? Świat idze naprzód a boks KP z Polsatem od ok. 2 lat to zastój i marazm. Potrzeba nam świeżości, jakiegoś ruchu, rozwoju...
 Autor komentarza: bzzzyk
Data: 25-08-2011 13:41:27 
Master dawaj...!!!!!!!!!!!!
Teraz albo nigdy!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 13:44:19 
Urban - ja nie jestem takim znawca polityki bokserskiej jak pewnie wiekszosc z was. Ja wiem ze do tvp wprowadzil boks Wasilewski, potem do polsatu wprowadzil boks Wasilewski i ostatnio znowu wprowadza boks do tvp Wasielwski. Jestem kibicem wiec interesuje mnie boks, jestem fanem Mastera jako sportowca, jako biznes to KP bardzo dobrze pracuje i dzieki KP mamy w ogole w Polsce boks. Wroc do boksu, zostaw to cale KP w spokoju bo jak nedziesz tak o nich dyszal to sie jeszcze okaze ze trzeba im troche podziekowac i glupie ci wyjdzie.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-08-2011 14:00:56 
Mart
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 14:01:43 
martinez688
ja sie nie narzucam, mozesz dyskutowac o czy chcesz tylko twoje jakies prywatne zatargi z KP powoduja ze zmieniasz temat ktory tu przez nas kibicow jest prowadzony.

Ja nie mam żadnych zatargów z KP, po prostu demaskuje fałsz i obludę a swoje zdanie argumentuje, dlatego jak chcesz rozmawiać to rozmawiaj na argumenty a nie zarzucaj mi coś zupełnie niezwiązanego ani z prawdą ani z tematem ani bezpośrednio z tym com piszę.
Wasilewskiemu na rękę jest aby dyskusja przeniosła się jedynie na temat Masternaka pomijając zupełnie kwestie odwołania walki przez Kołodzieja i kolejnego cyrku związanego z KP. Widzę że Ty świadomie lub nieświadomie z żelazną konsekwencją realizujesz założenia Wasilewskiego. Ja niestety tego robić nie muszę ani nie chcę.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-08-2011 14:03:18 
Martinez
Nie wiem czy dzięki KP mamy boks, bo obijanie kelnerów zlapanych w Estonii , Gruzji to cieżko nazwać boksem.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 25-08-2011 14:10:43 
martinez688 boks do tv po 89 roku wprowadził solorz,do polsatu tenże sam jako szef,a kp,bulici czy jak tam będzie się nazywać ta stajenka z kucykami w przyszlości działa skrajnie nieprofesjonalnie.wystarczy spojrzeć na wyniki sportowe i pozaringowe życie zawdoników.
 Autor komentarza: KAOS
Data: 25-08-2011 14:12:31 
Nie ma zadnych podstaw do tego aby napalac sie zbytnio na ta walke w przypadku Mastera bo ani to eliminator ani walka o pas ani przygotowan nie bylo pod katem danego zawodnika, a ryzyko duze.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-08-2011 14:36:57 
Zrozumie Gmitruka jak odrzuci propozycje ..2 tygodnie przed walką z takim zawodnikiem to nie halo.Taki termin przed walką to dostają journeymani,,albo Wegrzy przed walką z zawodnikiem Wasyla.Moze zyskac duzo przez tv ale moze tez stracic..Wogole Hbo bedzie pokazywac całą gale czy tylko 2-3 walki?RTL JAK ILE WALK POKAŻE?
 Autor komentarza: wgtw
Data: 25-08-2011 14:43:52 
ZE WZGLĘDU NA TO, ŻE PONIŻSZY KOMENTARZ ZOSTAŁ PO KILKU GODZINACH USUNIĘTY Z KONKURENCYJNEJ STRONY WKLEJAM GO TUTAJ (WIDAĆ TAM PANUJE CENZURA):

yale daruj sobie te mętne tłumaczenia.
Grupa bierze mocne walki? O czym ty mówisz.
Walki Waszego tabletkowo-tabloidowego guru:
Włodarczyk vs Cunn I - wygrana na punkty Cuninghama (naturalnie sędziowie widzieli to inaczej)
Włodarczyk vs Cunn II - tak go Cunn zlał, że nawet na Waszej gali wałek nie miał prawa bytu
Włodarczyk vs Frag I - remis, według mnie walkę zdecydowanie wygrał Frag
Włodarczyk vs Frag II - wygrana Włodarczyka z Fragomenim, pierwsze zwycięstwo w poważnej walce, by the way ile lat miał wtedy Frag, przypomnisz?
Włodarczyk vs Palacios - Krzysztof zasypywał Palacios'a przez całą walkę seriami ciosów, dosłownie nie pozwalał mu złapać oddechu :-) Tak poważnie, wygrana Palaciosa na punkty (ajemdeczempion obronił tytuł).

Inne ważne walki:

Haye vs Bonin - ileż to trwało? 70 sekund ?
Jackiewicz vs Zaveck I - wygrana Zavecka, tzn tfu! sędziowie przyznali wygraną Jackiewiczowi tyle że 80% ludzi w ramach protestu opuściło trybuny
Jackiewicz vs Zaveck II - no tak, dziwne KOLEJNY REWANŻ :-), ciekawe dlaczego zawodnicy Waszej grupy jak walczą z kimś poważnym to zazwyczaj dochodzi do rewanżu. Co do walki Zaveck ponownie pokonał Jackiewicza, tym razem werdykt sprawiedliwy.
Kogóż tam jeszcze mamy?
Kołodziej (pierwsza na serio walka - niespodziewany wypadek o którym nikt nic nie wie),
Janik - do tej pory jedna walka z klasowym przeciwnikiem (poszedł spać w starciu z Masternakiem)
Wawrzyk, Hutkowski itd same boom'y.
No i mamy jeszcze JP TEAM. Szpila+Kostecki, Kostecki+Szpila JOŁ, JOŁ. Kostecki podejrzewam do 50 roku życia będzie czekał na tego trudnego rywala. Jeżeli chodzi o Szpile to jako młody prospekt mam nadzieję, że szybko od Was ucieknie i pojedzie do Stanów.

Teraz próbujesz wywrzeć presję na Mateuszu, który wcale nie musi brać tej walki. Uważam, że nawet nie powinnien. Wasz wizerunek wśród większości fanów polskiego pięściarstwa jest totalne zepsuty. Polsat to zauważył i powoli zaczyna nawiążywać współpracę z OGT. Ludzie zaczynają mieć coraz większą świadomość i mają dość oglądania walk ze Słowakami i podstarzałymi Węgrami.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 25-08-2011 14:49:12 
BYKZBRONXU2011
RTL pokazuje zawsze tylko samych Kliczków a HBO to nie wiem
 Autor komentarza: Truj
Data: 25-08-2011 14:54:47 
Brać walke masternak vs afolabi mateusz zniszczy afolabiego !!!
 Autor komentarza: Daro603
Data: 25-08-2011 14:59:43 
Oby Master zawalczył z Olą Afolabim. Ola to wspaniały bokser i master miałby z nim OGROMNY problem:-l
Myślę że szanse obu to 60:40 dla Oli.
Master jest dobry... ale jeszcze niewalczył z nikim tak dobrym jak Ola.
Według mnie Ola taką walkę by wygrał na pkt.
Myślę że ta walka była by nawet ciekawsza od tej głównej;-)!!!
 Autor komentarza: Clevland
Data: 25-08-2011 15:00:32 
12 Rund Promotions odstąpiło miejsce Kołodzieja.
Ktoś powie że nie mają nikogo na jego miejsce.
Mogli wystawić np. Janika dla prezentacji marki i sponsora...


Wypadek Kołodzieja.
Pamiętajmy że przy zderzeniu ciało gwałtownie przemieszcza się do przodu a potem równie gwałtownie wraca.
Właśnie od tego nagłego uderzenia w fotel mógł pojawić się uraz.
Kołodziej nie jest niski i do tego sporo też waży.
Dźwignia robi się wtedy dość duża.
Samo przeciążenie i siły działające na kręgosłup są duże.
Gdyby nie miał zapiętych pasów to rozwaliły sobie twarz o kierownicę lub przednią szybę.
Wydaje mi się że Kołodziej (studiował AWF) to myśląca osoba i zdaje sobie sprawę, iż musi dbać o swoje bezpieczeństwo.


Master staje przed szansą, ale to trener oceni na jakim etapie jest i w jakiej jest formie.
Szansa jest, ale trzeba mierzyć siły na zamiary.
Jeżeli się wycofa to znaczy że chłodna kalkulacja pokazuje iż jest za wcześnie, albo nie ten etap przygotowań.

Walka przy pełnym stadionie to nie walka na zwykłej gali.
Tu człowieka może zjeść stres.
Nie wiadomo jak Master pod tym kątem wygląda.
Pomoc psychologa tu byłaby jak najbardziej potrzebna...
Małysz dużo zawdzięcza pracy z psychologiem...


Dla Mastera to możliwość, która może się nie powtórzyć.
Pamiętajmy że grupa OGT, to gale których nie pokazuje żadna telewizja.
Szans na wypromowanie nie ma.
12Rund Promotions dostrzega talent Mastera i chciało go ściągnąć do siebie.
Ktoś krzyczał że oczekują zaporowych warunków, ale pamiętajmy że to oni mają kasę i załatwiają walki o pasy.

Może Wasilewski w ten sposób chce pokazać Masterowi na jakie gale może liczyć w 12Rund, i będzie chciał go ściągnąć.



Haczyk może tkwić w kontrakcie na tą walkę.
12 rund Promotions dopuści go do tej walki ale pod jakimiś warunkami.
Tego nie wiemy.
Gmitruk może się z tego powodu nie zgodzić.
A może perspektywa walki tak podkręci Mastera że ten przejdzie do 12 rund.


OGT ma oczywiście szanse na rozwój ale to jest powolna droga...
Gdyby Master wygrał walkę to może kolejne walki pokaże jakaś telewizja.
Grupa która ściąga dla promocji gali kogoś takiego jak Marcin "Klepacz" Najman (klepał po knocout-cie od Wawrzyka; w walce z Saletą odklepał coś czego nikt nie odklepał czyli przedramię na szyi)
szuka wszelkich środków na zaistnienie...
 Autor komentarza: Daro603
Data: 25-08-2011 15:01:40 
Truj równie dobrze może być w drugą stronę!:-o
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-08-2011 15:03:22 
wgtw
Cenzura to tam normalka i przez to też KP ma coraz gorszą renomę.Uraziłeś guru
 Autor komentarza: rumburak
Data: 25-08-2011 15:06:34 
Clevland
Pamiętajmy że grupa OGT, to gale których nie pokazuje żadna telewizja.

Pokazuje Canal+
 Autor komentarza: Tajson22
Data: 25-08-2011 15:06:50 
Ciekawi mnie inna kwestia czy Afolabiemu jest wszystko jedno z kim bedzie walczyl ?
 Autor komentarza: Truj
Data: 25-08-2011 15:10:02 
@Daro czemu uważasz afolabiego za jakiegoś mistrza kogo on pokonał??? 42-letniego dunstana czy siproshviliego którego niedawno Dariusz Sęk pokonał jedyny porządny w jego rekordzie to enxo który mimo że był już wypalony wygrywał z Afolabim na pkt. tylko Afolabiemu wyszedł lucky punch.To jak ty możesz myśleć że afolabi zniszczy Mastera nie rozumie takich ludzi jak ty -.-.
 Autor komentarza: Truj
Data: 25-08-2011 15:10:43 
enzo*
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-08-2011 15:11:34 
Z bOBY gUNNEM HEHEHEE.Kazdy szanujący sie bokser nie wezmie walki 2 tygodnie przed,,z dobrym zawodnikiem to musi byc jakis kelner ,,moze Mike Molo hahah ,,Bj Flores bylby dobry ale tez sie nie zgodzi..Aleksiejew,Kayode, Ross chcialbym zeby weszli za Kołodzieja ale to nie realne,,.Niech wepchają tego Janika albo Izu Ugonoha haha
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-08-2011 15:14:27 
Oczywiscie nie Mike Molo tylko BRIAN MINTO
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-08-2011 15:14:44 
BANKS?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-08-2011 15:15:15 
Banks chyba za duzo wazy..Wezma jakiegos frajera z Niemiec dla Oli
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-08-2011 15:18:23 
Czakijewa moze?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 15:22:47 
"Pamiętajmy że przy zderzeniu ciało gwałtownie przemieszcza się do przodu a potem równie gwałtownie wraca.Właśnie od tego nagłego uderzenia w fotel mógł pojawić się uraz"

Nie, nie mógł w tedy pojawić się żaden uraz, bo po pierwsze siła zwrotna przy działających prawidłowo pasch nie będzie na tyle duża żeby mogła sprawić stłuczenie kręgosłupa o miękki fotel. Tym bardziej ze wg informacji była to jedynie stłuczka. W samochodach produkowanych w ostatnich latach nie montuje się w miejscu siedzeń drewnianych ławeczek, tylko miękkie fotele które są przetestowane w crash testach, montuje się napinacze pasów bezpieczenństwa które są ściągane do dołu i unieruchamiają pasażera w fotelu przez co nie ma żadnych sił zwrotnych itd itd. Nie ma możliwości żeby w stłuczce, przy zapiętych pasach nawet bez napinaczy nabawić się stłuczenia kręgosłupa o miękki samochodowy fotel.

Teoria z wypadkiem to zwykły kit. Prwadziwa przyczyna brzmi tak.

Wasilewskiemu nie udało się usankcjonować w żadnej federacji pojedynku jako eliminator, więc nie opłacało się wystawiać Kołodzieja w ryzykownej walce o nic i jednocześnie nadarzyła się okazja żeby wsadzić na minę nieprzygotowane zawodnika konkurencji. Bo albo Masternak będzie musiał zaryzykować i wyjść nieprzygotowanym, albo Masternaka KP-owcy pojadą od tchórzy, czego początki już są.
Wypadek i kontuzja to zwykły kit, który się wciska zawsze jak chce się odwołać walkę. Przecież oczywiste jest to że lepiej wymyśleć taki kit niż na 2 tygodnie przed powiedzieć że "rezygnuje z walki bo mi się nieopłaca". I w przypadku to że było tam jakiekolwiek "stłuczenie kręgosłupa" każdy logicznie myslący człowiek może dojść do wniosków że taka możliwość jest wysoce mało prawdopodobna.
 Autor komentarza: Truj
Data: 25-08-2011 15:23:11 
afolabi to jest solidny może troszke ponad przeciętniak
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 15:36:37 
*Nie, nie mógł w tedy pojawić się żaden uraz

Sory- mógł się pojawić uraz ale nie "stłuczenie kręgosłupa", tylko urazy które nie wynikają z bezpośredniego kontaktu kręgosłupa z jakimś przedmiotem, tylko urazy na skutek dzialania sił przeciążeniowych, czyli zaczynając od naciągnięcia mięśni przykręgosłupowych, zwichnięć stawów miedzykręgowych, rozerwania pierścienia włóknistego dysku, złamań, ale nie powstanie w ten sposób "STŁUCZENIE KRĘGOSŁUPA". Stluczenie kręgosłupa powstaje na skutek bezpośredniego uderzenia o inny przedmiot może się objawiać siniakiem bólem, ale to wszystko jest niegroźne i ustępuje samoistnie po kilku dniach.
 Autor komentarza: loobelak76
Data: 25-08-2011 15:38:36 
Moim zdaniem Mateusz nie powinień i nie weźmie tej walki. Nie możemy dawać się rozgrywac Wasylowi a tak to wyglada. Na chwilę obecną Mateusz ma plan, jest przeciwnik jest walka 10 września jest już termin kolejnej gali..... wiec po co nagle zmianać coś co jest już zaplanowane i jednocześnie przewidywalne. Wbrew twierdzeniom Wasyla to nie jest dla Mateusza żadna szansa (On już na tej gali sie pokaże szerokiej publiczności)... w rozkładzie Afolabiego było by miec fajnie ale nie w takich okolicznościach .... gdyby to była walka któa COŚ da ...w sensie gdyby to był elimator albo już walka o tytuł to pewnie by sie nad tym nikt nie zastanawiał tylko brał to w ciemno bez względu na wynagrodzenie itp. A tak to trzeba to rozwazyć taką ewentualność pod każdym wzgledem i wybrać opcję nalepszą dla Mateusza pod wzgledem długofalowym. Więc wiem że Mateusz tej walki nie weźmie i dobrze sie tak stanie.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 15:49:41 
horhe ja wlasnie o tym pisze ze ty zamiast podniecac sie, cieszyc sie walka Mastera to caly czas szukasz jakis spiskow, planow Wasilewskiego. Mnie to ziembi ani grzeje jego ewentualne sposki ale ty sie strasznie podniecasz krytykujac KP wiec jednak jakas zadre masz. Coolpix boks zawodowy w 2000 do tvp wprowadzil bardzo zrecznie Wasilewski a do Polsatu w 2005 roku, w 2011 wlozyl kilka gal do tvp1 powtornie, np. ostatnia walke Kliczki. To sa fakty. Wszyscy kibice powinni grzecznie podziekowac. Ale jak widac n tu jest jakies kolko rozancowe gdzie modne jest cos zlego powiedziec o KP. Nawet w temacie o moim ulubionym zawodniku Masterze. Kilku z was powinno sie chyba leczyc.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 15:50:33 
A wracajac do tematu dla normalnych ludzi : Mateusz powodzenia, jak cie spotkam moze dzisiaj to ci to sam powiem !
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 15:54:25 
martinez688

To ty strasznie się podniecasz moimi wpsiami, NIE CZYTAJ ICH jak ci one nie odpowiadają. Spisek jest co właśnie udowodniłem a jeżeli ty wolisz być traktowany jak debil oraz być chorągiewką na wietrze to jest tylko i wyłącznie twoja sprawa. W takim wypadku jednak proponuje wizytę u specjalisty od głowy. Pozdrawiam i nie czytaj moich wpisów bo będzie takich więcej.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-08-2011 15:56:23 
@truj

Afolabi pokonał Simmsa, Fieldsa, Norrisa, Sudę. To wszystko solidni zawodnicy. Stoczył też bardzo wyrównany pojedynek z Huckiem, zdaniem wielu wcale go nie przegrał. Różnica w doświadczeniu ringowym między nim i Masternakiem jest ogromna.Jest też wyższy i ma lepszy zasięg od Masternaka, co ma duże znaczenie, kiedy obydwaj bokserzy preferują walke na dystans ( a tak jest w tym przypadku). To jest zawodnik ścisłej czołówki światowej na pewno lepszy od niektórych mistrzów świata (Włodarczyk, Jones?).
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 16:03:44 
horhe teraz juz sie na mnie denerwujesz? a co ja ci zrobilem? pisze prawde, bez trzymania jakis stron, polityki, podaje fakty. Ja nie jestem traktowany jak debil, mam po prostu swoje zdanie. Mysle ze takie opinie jak niektore twoje i urbana to sa na poziomie umyslowym przedszkolaka ktory nic nie rozumie co go otacza poza komputerem. Na szczescie dopoki tacy ludzie tylko pisza w necie i w necie wyrzucaja swoje frustracje to nic nie szkodzi. Kiedy napisales cokolwiek o wspanialej okazji Mastera a nie tylko o jakims KP?
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 16:05:12 
Mysle Hugo ze od Jonesa i WLodarczyka to Afolabi jest znacznie slabszy ale to zdecydowanie swiatowa klasa choc zdarzaja mu sie bardzo slabe walki. CIekawe kto w jego walce z Masterem bedzie stal w narozniku. Sdunek przeciez bedzie z Kliczko.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 25-08-2011 16:07:52 
Truj Widziałem kilka walk Oli i dokładnie wiem że jest naprawdę dobry.
Ola minimalnie przegrał na pkt z Marco Huckiem. W tej walce nawet był bliski znokautowania Hucka!.
Ola trafił potężnym prawym podbródkiem.
A czy według Ciebje Master jest jakimś wspaniałym bokserem??. Jest dobry ale niesprawdzony z kimś z najwyższej półki.
Wiesz Master może by wygrał na pkt z Olą, ale myślę że u bukmacherów minimalnym faworytem byłby Anglik.
Chciałbym bardzo żeby podczas tej wielkiem gali doszło do walki Afolabi-Masternak
Bo ten Carl Davis to chyba jest trochę słaby??:-(
I Master powinien go łatwo pokonać...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 16:13:12 
martinez688

Jak któreś opinię są wg. ciebie są na poziomie przedszkolaka czy coś w tym stylu, to czekam na kontrargumenty dotyczące tych dzicinnych opini. Czy stać cie na coś innego niż gadanie o kółku różańcowym, leczeniu głowy i nazywaniu przedszkolakami? Obal moje przedszkolne tezy logicznymi argumentami. Czekam KPowski klakierku.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 25-08-2011 16:17:25 
Ale co ja mam udowadniac? Ze ty dyszysz nienawiscia do KP? Przeciez ty to potwierdzasz w kazdym poscie. Nawet tym na ktory odpowiadam. Mam moze udowadniac ze nie piszesz w temacie? Przeciez to kazdy widzi? Mam ci udowadniac ze jestes jakis dziwny? A sam tego nie widzisz?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-08-2011 16:19:49 
martinez688
Ale co ja mam udowadniac?

Znowu stek farmazonów i ogólnikowych hasełek a ja tylko chciałem
żebyś mi udowodnił logicznymi argumentami to że moje tezy są "przedszkolne". CZEKAM.
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 25-08-2011 18:14:45 
i wcale sie nie dziwię, że nie wystawią.
-W końcu to problem Wasyla, a nie Gmitruka
-Za duże ryzyko dla Mastera, w momencie gdy sie nie przygotowywał pod Alofabiego, a za małe profity- to nie jest walka o pas, ani eliminator
-Dlaczego Master ma naprawiać cudze błędy
-smród pozostanie jakby nie było po Kołodzieju i Wasilewskim- nie wpłynie to dobrze na wizerunek grupy pana W.
Pzdr i do zobaczeniu na stadionie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.