POWIETKIN DUŻYM FAWORYTEM

Już w najbliższą sobotę na gali w Erfurcie dojdzie do bardzo ciekawego starcia dwóch czołowych pięściarzy wagi ciężkiej. Niepokonany Aleksander Powietkin (21-0, 16 KO) zmierzy się z Rusłanem Czagajewem (27-1-1, 17 KO) w walce o wakujący pas federacji World Boxing Association.

TYPUJ, WYGRYWAJ I ZARABIAJ Z UNIBETEM >>

Dużym faworytem jest 31-letni Rosjanin - niegdyś znakomity amator, który jeszcze kilka lat temu w oczach wielu fachowców uważany był za przyszłego zbawiciela królewskiej kategorii. Po mocnym początku na zawodowych ringach Powietkin spuścił jednak z tonu i naraził się kibicom unikając walk z braćmi Kliczko, co jego team tłumaczył słowami "Sasza jest jeszcze za młody, jego czas dopiero nadejdzie". Kurs na jego zwycięstwo w sobotnim pojedynku wynosi 1.20.

W żadnym wypadku nie należy skreślać Czagajewa, który w ostatnich kilku występach prezentował się tylko przeciętnie. Obóz "Białego Tysona" uznał, że wszelkim niepowodzeniom winne były kiepskie warunki do przygotowań i cała grupa Universum opuściła swój dawny gym i przeniosła się do nowego, znakomicie wyposażonego ośrodka na obrzeżach Hamburgu. Z relacji Krzysztofa Busza wynika, że Rusłan znajduje się w bardzo dobrej formie i wciąż stać go na bardzo wiele. Kurs na wygraną Uzbeka to 4.50.

JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W UNIBET?

Powietkin przed czasem - 3.00
Powietkin na punkty - 1.80
Remis - 29.00
Czagajew przed czasem - 6.50
Czagajew na punkty - 9.50

Wygrana Powietkina w rundach 1-3 - 15.00
Wygrana Powietkina w rundach 4-6 - 12.00
Wygrana Powietkina w rundach 7-9 - 10.00
Wygrana Powietkina w rundach 10-12 - 11.00

Wygrana Czagajewa w rundach 1-3 - 21.00
Wygrana Czagajewa w rundach 4-6 - 19.00
Wygrana Czagajewa w rundach 7-9 - 17.00
Wygrana Czagajewa w rundach 10-12 - 17.00

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 22-08-2011 16:34:27 
Zobaczymy na co stać Powietkina w ostatnich walkach prezentował się kiepsko ale i tak powinien łatwo wygrać bo Czagajew to już nie prezentuje nic
 Autor komentarza: KakenxD
Data: 22-08-2011 16:39:57 
Powietkin wygra na punkty ; )A pozniej spierd*lanie przed Wladem ;)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 16:41:40 
A ja stawiam na Czagajewa,oczywiście bardziej z sympatii,ale 4,50 to niezły kurs i dorzucając Heleniusa i jeszcze jakieś wydarzenie można za 10pln uzyskać znaczącą sumkę.
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-08-2011 16:49:12 
kto pokaze walke?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-08-2011 16:50:57 
Tak się zastanawiam czy nie postawić na Heleniusa i Povetkina...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 16:52:12 
Polsat Sport od 21:00
http://www.telemagazyn.pl/wyszukiwarka/32,20110827,3,1,st,dz,go,cpr.html
 Autor komentarza: SGS
Data: 22-08-2011 17:11:38 
Warto postawić na unibecie na naszego zająca, że wytrzyma pełen dystans. Kurs na Vita na pkt. ponad 4 zł, sytuacja bardzo podobna do tej z walki z Hayem.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-08-2011 17:26:02 
@liść

Od 18 gala. Pewnie ok. 19-20 walka Heleniusa
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-08-2011 17:31:50 
Raczej koło 22, Helenius - Lachowicz to ostatnia walka przez Povetkin - Czagajew, a przed nią jest jeszcze 5 innych pojedynków.

Jak dla mnie to bardzo wysoki kurs jest na Czagajewa, ja widzę szanse na zwycięstwo bardziej wyrównane, zwłaszcza, że od blisko roku obaj panowie nie walczyli, więc ich forma jest sporą zagadką.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 17:37:22 
AdamekFightPL
Racja,ale Gala od 18:00 to na Polsat Sport Extra,a na Soprcie pewnie tylko walka wieczoru,ewentualnie 2 walki Povietkina i Heleniusa.
 Autor komentarza: Deter
Data: 22-08-2011 18:06:38 
Ja stawiam na Czagajewa.
 Autor komentarza: cop
Data: 22-08-2011 19:28:27 
Patrzac na takich piesciarzy jak Povetkin, Chagaev, Heleniusa czy inne nazwiska typu Liakhovich etc, dochodze do wniosku iz jezeli Haye odejdzie na emeryturke a Adamek przegra z Vitaliyem, bede prawdopodobnie musial zahibernowac swoje nadzieje na interesujace pojedynki w wadze ciezkiej na kilka lat.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 20:12:32 
cop
Haye i interesująca walka w HW??? Która,bo chyba nie ta z Valuevem czy Harissonem,a może z Boninem ewentualnie z Ruizem,był jeszcze Barrett no i paluszek w walce z Kliczko.Emocje sięgające zenitu jak do tej pory fundował nam "Pyskaty".
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-08-2011 20:21:42 
Z Władem były szachy, ale całkiem efektowne. Ja bym Haye'a chętnie obejrzał z kimś bardziej jego rozmiarów (Povetkin, Adamek, Czagajew)
 Autor komentarza: cop
Data: 22-08-2011 20:44:29 
"liscthc Data: 22-08-2011 20:12:32 cop
Haye i interesująca walka w HW??? Która,bo chyba nie ta z Valuevem czy Harissonem,a może z Boninem ewentualnie z Ruizem,był jeszcze Barrett no i paluszek w walce z Kliczko.Emocje sięgające zenitu jak do tej pory fundował nam "Pyskaty"."

Oczywiscie mozna sie niefascynowac ringowymi poczynaniami Haye, aczkolwiek docenienie jego niewatpliwego talentu marketingowego jest wskazane, wrecz niezbedne. Musimy pamietac iz rozmawiamy o boksiue zawodowym. Nie neguje, iz walki takie jak ta z Valuevem czy Harrisonem byly nudnymi wieczorami, aczkolwiek emocje towarzyszace walce Wladimir-David zrekompensowaly IMHO ten problem. Oczywiscie rowniez zawiodlem sie zachoiwaniem Anglika, ale wciaz uwazam go za znacznie bardziej interesujacego piesciarza niz cala wymieniona przeze mnie grupa. Oczywiscie to tylko moja subiektywna opinia i nie oczekuje by sie ktos ze mna zgadzal badz tez nie.
Haye ma wiecej chaaryzmy w swym malym palcu, ktory rzekomo byl kontuzjowany (LOL...), niz Povetkin i Chagaev razem wzieci. Nigdy nie ekscytowalem sie nudziarstwem w wykonaniu bylych Sovietow, a wielki Fin rowniez nie jest typem piesciarza, ktory moze nas wprowadzic w stan ekstazy.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 20:55:31 
cop
Owszem Haye może i jest charyzmatyczny,ale coś ta jego charyzma pryska w momencie pierwszego gongu,a niestety samymi unikami mojej sympatii nie zdobędzie.Co prawda nie jestem za tym żeby kończył karierę,ale widowiskowość jego walk pozostawia równie wiele do życzenia co walki Heleniusa,a obaj są na zupełnie innych etapach kariery,jeden dopiera się wspina po drabince,a drugi z niej spadł,co prawda na razie niezbyt znacząco,ale jednak.
 Autor komentarza: cop
Data: 22-08-2011 21:03:33 
@liscthc - Jak juz zaznaczylem wczesniej, jezeli Haye odejdzie na emeryture juz teraz a Adamek przegra z Vitaliyem (w co watpie...), bede prawdopodobnie musial zahibernowac swoje nadzieje na interesujace pojedynki w wadze ciezkiej na kilka lat.
Piesciarze pokroju Povetkin, Chagaev, Dimitrenko, Helenius, Fury etc nie interesuja mnie w zadnym wymiarze.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 22-08-2011 21:03:49 
W sumie jak Adamek przegra z Vitem o ile werdykt będzie niejednoznaczny który mógł pójść w 2 strony może dojdzie do rewanżu w końcu Adamek to jedyny obecnie zawodnik który może pokonać Kliczków do tego walczący widowiskowo więc jego walka zawsze wzbudzi zainteresowanie
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-08-2011 21:07:09 
Sierak2012
W ostatnich walkach prezentował się kiepsko? W których, konkretnie bo jakoś nie rozumiem? W ostatniej walce nabawił się kontuzji i wyglądała jak wyglądała ale w pozostałych prezentował się rewelacyjnie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 21:09:30 
cop
No sopko,każdy lubi co lubi,ja tam lubię Kliczków i Heleniusa,który stylem nieco przypomina mi taki mix Braci,znaczy bardziej Włada,ale zdaje się że ma twardą szczękę,no i liczę na Pereza,jednak ten ma chyba ogromne problemy z zakontraktowaniem jakiegokolwiek rywala,a co dopiero mówić o znaczącej walce.
Dla tego jednak wolę niższe kategorie,tam przynajmniej są walki z "jajem".
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-08-2011 21:36:41 
Uważam, że takich zawodników jak Povietkin jak najbardziej potrzeba w obecnej HW. Ma ciekawy styl, szybkość, technikę i nie boi się pójść na wojnę w ringu. Czagajew to też kawał wojownika ale myślę, że będzie za wolny dla Saszy.

liscthc
Ja też liczę na Pereza, szkoda, że chłop nie ma z kim walczyć. Może jeszcze Mitchell coś zawojuje w HW. A za takimi drewnianymi tykami jak Helenius, Furry czy W.Kliczko to nie przepadam.
 Autor komentarza: cop
Data: 22-08-2011 21:41:40 
"liscthc Data: 22-08-2011 21:09:30 cop
No sopko,każdy lubi co lubi,ja tam lubię Kliczków i Heleniusa,który stylem nieco przypomina mi taki mix Braci,znaczy bardziej Włada,ale zdaje się że ma twardą szczękę,no i liczę na Pereza,jednak ten ma chyba ogromne problemy z zakontraktowaniem jakiegokolwiek rywala,a co dopiero mówić o znaczącej walce.
Dla tego jednak wolę niższe kategorie,tam przynajmniej są walki z "jajem". "

Oczywiscie nie staram sie zmienic wojej opinii. Jezeli styl Heleniusa jest tym czego oczekujesz od piesciarzy w wadze ciezkiej, to OK. Ja prawdopodobnie patrze zdecydowanie w nieeuropejskim stylu na boks zawodowy. Zauwazylem, iz wiekszosc z was oczekuje aspektow sportowych i niech to beda nawet bokserskie szachy...LOL...
Ja musze byc zafascynowany pojedynkiem bokserskim i nudy zwyczajnie nie umiem strawic. Patrzac na tych wymienionych powyzej przeze mnie piesciarzy wagi ciezkiej, niestety ale nie umiem sie zmusic by byc odrobine nawet zainteresowanym.
Rozumiem jednak, ze kazdy oczekuje czegos innego od boksu zawodowego.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 21:43:28 
Ja myślałem że ten cały Prizefighter będzie jakąś trampoliną w karierze Pereza,a tu się okazuje że dupa zbita,ile to już czasu minęło od tego turnieju a tu dalej cisza,przydało by się żeby wziął go któryś ze znaczących promotorów pod swoje skrzydło.25 lat to niby nie dużo,zwłaszcza w HW gdzie aż roi się od gości grubo po trzydziestce,ale to wiek szalenie rozwojowy i głupio było by go przespać.
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 22-08-2011 22:08:50 
no cisza w eterze... z Perezem, Solisem ( przecietny przeciwnik na widoku )...

W sumie w HW ... nie ma sie czym jarac cza czekac na Górala...

wlasciwie to nie ma perspektywy w Hw.. oprocz "naszego"...

Helenius ? Povetkin ... pol zartem puki co .. WAch...?:)

Bardziej juz Arreola.. Haye kolejny eliminator... perez vs - Thomson / Chambers
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-08-2011 22:25:45 
Darxoon1
Solis przecież kontuzjowany, jeszcze długo będzie o nim cisza. Natomiast Perez powinien zawalczyć z kimkolwiek puki co. Może jednak z tym Harrisonem coś wyjdzie?
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-08-2011 22:34:41 
cop
Zgadzam się, że Helenius Dimitrenko czy Fary to "nudziarze" ringowi - drewniaki. Ale dlaczego stawiasz obok nich Povetkina i Chagaeva to za cholerę nie potrafię zrozumieć :/
 Autor komentarza: cop
Data: 22-08-2011 22:46:06 
"mocuch Data: 22-08-2011 22:34:41 cop
Zgadzam się, że Helenius Dimitrenko czy Fary to "nudziarze" ringowi - drewniaki. Ale dlaczego stawiasz obok nich Povetkina i Chagaeva to za cholerę nie potrafię zrozumieć :/ "

Zdecydowanie Povetkin i Chagaev sa lepszymi technicznie piesciarzami i nie porownuje ich do Heleniusa, Dimitrenki czy Fury'ego, aczkolwiek zaznaczylem iz cala ta grupa nie wzbudza wiekszych emocji swoimi wystepami. Kazdy z nich jest z pewnoscia piesciarzem z szeroko pojmowanego grona 30-40 najlepszych ciezkich, ale czy to w chwili obecnej ma jakiekolwiek znaczenie.
Oprocz Klitschkos, tylko Adamek i Haye sa dla mnie jedynymi wartymi $$$. Jest oczywiscie grupa nowych "gniewnych" ale to jeszcze dluzsza chwila zanim dojda do glosu.
 Autor komentarza: milek762
Data: 22-08-2011 22:59:12 
Ja tak jak litsch postawie na Szagajeva a ładny kurs 4,50!ale faworytem jest Povietkin!

co do walki Hellenius choć nie mam nic do lahowicza to uważam ze Hellnius jak czysto trafi to wygra przez czasem

może kotś sie niezgodzić myśle ze Heeelnius w przyszłosći może wygrać z Povietkinem
a nawet z Adamkiem Heyem bo na Kliczków za wczesnie

nie bardzo szybki ale ma noktujący cios!
 Autor komentarza: milek762
Data: 22-08-2011 23:12:04 
aha krytykujecie Kliczków czy to sie komuś podoba czy nie Kliczkowie rzadzą W cieżkiej!może komuś niepodobać styl Władimira sie komuś Niepodobać ( Asekuracyjny ale i poteżny cios)ale NP Vitalij walczy inaczej bardziej widowiskowo odważniej ma bardzo twardą szczeke serce do Walki Cios
dla mnie juz przeszedł do Historii Cieżkiej (legenda)
jak Adamkowi jakimś Cudem uda sie pokonac Vita
(co bedzie dla mnie bardzo ciezkie i myśle ze wygra Vitalij )to sam przejdzie do historii!!

jak odejdą Kliczki a pozniej Adamek i Hey wtedy sie zacznie kryzys w cieżkiej!
 Autor komentarza: adekw
Data: 23-08-2011 00:31:48 
jak odejdą Kliczki a pozniej Adamek i Hey wtedy sie zacznie kryzys w cieżkiej!

Ja myślę, że pojedynki będą bardziej wyrównane i ciekawsze, gdyż czołówka będzie w miarę na jednakowym poziomie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.