KADROWICZ NA DOPINGU. BĘDZIE PROFESJONAŁEM?

Podczas badań antydopingowych przeprowadzonych  po meczu ELB w Białymstoku, w próbce krwi Mateusza Mazika (56 kg) wykryto niedozwolone substancje. Choć aktualny wicemistrz Polski ma prawo odwołania, to zdaniem dziennikarzy z lokalnego portalu rybnik.com, szansa na uniknięcie dyskwalifikacji jest bardzo mała. W organizmie pięściarza wykryto bowiem pochodną haszyszu - THC, która figuruje na opracowanej przez Światową Organizację Antydopingową (WADA), liście substancji zakazanych sportowcom. Za tego typu wykroczenie, zgodnie z przepisami PZB, Mazikowi grozi kara 2 lat zawieszenia.

Pięściarz RMKS Rybnik w swoim oświadczeniu, które opublikował na rybnickim portalu odpiera zarzuty informując, że do Białegostoku przybył bezpośrednio z Anglii ze zgrupowania kadry narodowej. Informuje w nim także, że w trakcie podróży nie jadł posiłków (bowiem zbijał wagę) i nie palił nieznanych papierosów. Jednocześnie zapewnił, że ostatnie posiłki, napoje i odżywki spożył na obozie w Anglii, następnie w samolocie oraz w pociągu jadącym z Warszawy.

O dalszych losach jednej z największych nadziei polskiego boksu amatorskiego 22 sierpnia zadecyduje Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie Polskiego Związku Bokserskiego. Dziennikarze z Rybnika zauważyli jednakże, że ewentualna dyskwalifikacja nie będzie obowiązywać Mazika w boksie zawodowym. Podobno dlatego już od pewnego czasu do 22-letniego pięściarza wydzwaniają menadżerowie grup zawodowych.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-08-2011 20:54:32 
Ale mi wielka afera bo zapalil pewnie raz trawke bo pic nie moze bo alkohol jeszcze gorzej wplywa na trening.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 21-08-2011 20:54:33 
papierosów może i nie jarał ale joty kręcił i smażył trzeba być idiota żeby będąc sportowcem jarać zioło !!!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 21-08-2011 20:57:09 
Hahhaha w gruncie rzeczy szkoda chłopaka.
 Autor komentarza: nuKER
Data: 21-08-2011 20:58:44 
RZeczywiście doping pełną gębą. Przypomina mi się "zdopingowany" Tyson po walce z Gołotą. Zielsko pod żadnym względem nie poprawia sportowych walorów, wręcz przeciwnie, ale cóż jest zakaz.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 21:01:20 
Popieram HILTI,toż to tylko zioło,żaden narkotyk,a tym bardziej nie doping.Nawet nie musisz tego sam palić,wystarczy że będziesz w pomieszczeniu z kimś kto jara Jointa,a też wejdzie ci do płuc.

Swoją drogą,ciekawe jak się mają przepisy do Holenderskich bokserów,bo np. piłkarze w tamtej lidze mogą jarać zioło,bo ich federacja nie ma THC na liście zakazanych środków.
 Autor komentarza: Lucky
Data: 21-08-2011 21:10:24 
Może jestem staroświecki, ale zawsze uważałem, że SPORTOWIEC
 Autor komentarza: costamjest
Data: 21-08-2011 21:11:00 
Dyskwalifikacja za coś co tylko mogło mu przeszkodzić w przygotowaniach i walkach- DEBILIZM.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 21-08-2011 21:12:22 
Myślałem że chłopaczyna na jakimś winku czy dece był a on jointa se spalił. Ciekaw jestem dlaczego federacje dopieprzają się o zioło?
THC wpływa na rosrzerzenie oskrzeli to może wydolność jest po tym lepsza, ale na pewno pozytywnie nie wpływa na refleks i bystrość umysłu.
Testy na THC to chyba jedyna rzecz jaką badają na tych kontrolach antydopingowych a prawdziwego koksu nie wykrywa.
 Autor komentarza: pigwus
Data: 21-08-2011 21:20:29 
Chłopaki trenujący boks jarają troche zielska, bo nie wpływa tak na forme jak alko. To jest norma:D ja dopingiem bym tego nie nazwał...
 Autor komentarza: Lucky
Data: 21-08-2011 21:20:59 
Może jestem staroświecki, ale dla mnie SPORTOWIEC powinien być przykładem do naśladowania, a palenie trawki do tego nie należy.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-08-2011 21:23:16 
Śmieszne jest demonizowanie marihuany przedstawia się ją jako mega-niebezpieczny środek a tutaj widzimy jasno,że można palić i utrzymywać bardzo wysoką formę fizyczną.Wkurwiający jest ten świat na każdym kroku próbują ci narzucić jak masz żyć
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-08-2011 21:23:49 
Trzeba odroznic dwie rzeczy doping THC jest zakazany gdy celowo sie wspomagasz przed walka aby mniej odczuwac bol czy cokolwiek innego czy to wplywa negatywnie czy pozytywnie jest niewazne i slusznie ze jest to zakazane ale co innego gdy ten gosc nie robil tego celowo tylko zapalil sobie z kolegami a zostalo to wykryte. To tak jakby zostal ukarany za to ze tydzien wczesniej wypil sobie piwo.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 21:26:40 
Lucky
Ale Sportowiec to też człowiek,trudno żeby każdy był nieskazitelny czy wręcz święty,a trawka to żaden wielki występek z moralnego punktu widzenia.Ja wolę to niż jaranie papierochów.
 Autor komentarza: FighterGBP
Data: 21-08-2011 21:27:29 
przez 2 miesiace non stop obozy i wazne turnieje stresowal sie i wrocil z obozu to sobie zakopcił blancika prosta sprawa . to nie jest doping popierwsze bo w niczym nie pomaga . i napewno lepiej sobie zapalic blanta niz pic wode . marihuana jest stosowana w wielu krajach jako lek antydepresyjny a alkohol ma taki wpływ ze wiele osob popada po nadmiernym spozywaniu w depresje . pozdro mazik trzymaj sie iczym szybciej na zawodostwo ... troche przypakujesz i bez koszulki jazda :D
a coprzykladu donasladowania czlowiek jest czlowiek czy sportowiec czy za biurkiem trzeba sprobowac co w zyciu smakuje a conie :)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-08-2011 21:29:27 
Lucky" SPORTOWIEC powinien być przykładem do naśladowania" ok fajnie jak jest wzorem ale czy powinno być mu to narzucone na siłę?Najlepiej wszystkiego zakazać!
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-08-2011 21:29:42 
Jest sportowcem i nie powinien w ogole (lub prawie w ogole) brac uzywek ale za to ze raz zapalil i to nie w celach dopingowych nie powinien byc zawieszany na 2 lata.
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 21:29:44 
liscthc ^^ święta racja :) to kiedy umawiamy się na jakiegoś blancika ^^
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 21:35:02 
ajemdeczempion
Ja już trochę pofolgowałem z blancikami,ponad 10 lat kopciłem jak fajki,ale od czasu do czasu zajarać dalej lubię więc jestem otwarty na wszelkie propozycje.
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 21:44:05 
liscthc uwierz mi że ja mam tak samo ^^ już nie te lata i nie ta bania ^^ ale od czasu do czasu idzie się zrelaksowac ;) więc również nie widzę problemu żeby coś skręcic ;) skąd jesteś kolego ? ^^
 Autor komentarza: Rasminho
Data: 21-08-2011 21:47:50 
i to jest chore z tym THC,kto chce to i tak jara a oni robią z tego wielki narkotyk...sam od czasu do czasu chilluje i jakoś refleks od tego mi się nie zwiększa :)
 Autor komentarza: Rasminho
Data: 21-08-2011 21:48:12 
i do tego 2 lata zawieszenia...kpina...
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 21:53:16 
Cóż ;) żyjemy w chorym kraju ;) szkoda że po wódzie ludzie giną :/ ale jest niby ok :) a jeżeli chodzi o ganje :) hmm.. niech mi ktoś napisze:) że jest coś w tym złego :) że ludzie są agresywni itp. :) to ich wyśmieje :) tyle na ten temat ;)
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 21:56:30 
panowie z tego co troszkę się oriętuje to sqnik bywa spidowany , krakiem a to już zwiększa szanse w ringu , pozatym to dalej narkotyk , a kto spożywa ten łamie prawo więc nie wypaDA OKA PRZYMYKAĆ a nie może być tak ze zioło ok . a inne bee .. wszyscy to wszyscy babcia też..
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 21:58:30 
kapitanbomba gdzie słyszałeś że marysia jest spidowana ^^ nie wyrobię ^^
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 22:00:29 
Marysia ma ona w zależności od warunków działanie: uspokajające, lekko euforyzujące i przeciwbólowe, pobudzające apetyt, rozkurczające mięśnie, zmniejszające ciśnienie śródgałkowe i rozszerzające oskrzela :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 22:04:17 
ajemdeczempion
Warszawa mym miasteczkiem.

kapitanbomba
Zioło z krakiem??? Coś chyba nie w temacie kapkę jesteś,zioło jest często w eterze ale nie w kokainie.Dla tego po zielku się fajnie śpi,a po fecie raczej nie.
A prawo jest stworzone przez Polityków,a co grupa Polityków może wiedzieć w sprawie narkotyków??? Zioło to nie Heroina,nie wrzucaj wszystkiego do jednego wora,bo Alco jest o wiele bardziej destrukcyjne od Marychy,to wie każdy kto trochę pali.
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 22:08:41 
Katowice pozdrawiają Warszawę ;) święta prawda co napisałeś ;) boli mnie jedno 0_o ludzie którzy nie mają o tym pojęcia :) piszą tak chocby mieli z tym do czynienia przez wiele lat 0_o
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 22:09:17 
ajemdeczempion
wóda zła alezioło też złe , nie powinno być legalne . a on nie trawe jarał pewnie tylko sqna , a to troszkę inna bajka , ale poza tym to z tego co rozumiem bokser może być naje.. wódą???
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 22:10:01 
ajemdeczempion

Coś dla ucha!

http://www.youtube.com/watch?v=mr3hP8yzWyk&feature=related
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 22:15:03 
Alkohol jest ok i dla ludzi mądrych,umiejących go kontrolować,do zabawy w odpowiedniej ilości.Nie agresywnych.Mało jest takich osób stąd problemy.
Marihuana również.Z tym ,że tu przesadzanie to zamulenie ,z czasem głupia bania,dziury w głowie,kłopoty z pamięcią.Ale agresji nie ma.Jednak to i to czasem dla przyjemności życia jest ok moim zdaniem.
Reszta narkotyków w tym chemia to gówno.Koks ,Heroina,Amfetamina,kwasy wszystko to gówno.Nie powinno istnieć.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 22:16:18 
kapitanbomba
Zioło jak najbardziej powinno być legalne,skoro wóda i inne trunki są legalne to w czym niby zioło jest od nich gorsze??
Wóda niszczy ludzi,rodziny,przyjaźnie,powoduje że człowiek przestaje myśleć i jest powodem 90% przypadków przemocy domowej.A po ziole człowiek nawet nie myśli o awanturach czy burdach.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 22:17:34 
No pewnie racja , dilerzy nie mieszali by sqna z krakiem czy herą bo to by było niemoralne . Pewnie u mnie na wsi ktoś bajki opowiadał , małe wsie mają to do siebie..
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 22:19:54 
Bas Tajpan ;) cała prawda ;) często leci w głośnikach ;)
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 22:21:07 
kapitanbomba pewnie że nie mieszali ;) nie opłacało by im się to ;) uwierz drogi kolego ;)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 22:28:19 
Kapitan chyba nie wie ile kosztuje Kokaina skoro twierdzi że ja dodają do marychy.I nie chodzi tu o morały czy ideologie tylko o biznes,Koka jest 4 czy 5 x droższa w hurcie od zioła,a feta jest tania ale jest w proszku(koks też) i nijak nie pasuje do zioła.
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 22:28:44 
Niestety czasem robi się różne rasowania kapitanbomba ma rację ,zdarza sie i nie chodzi czy sie opłaca tylko o większe uzależnianie odbiorców.Bywają i tacy.Dlatego legalizacja Marihuany powinna być i u nas.Wtedy,legalnie z pewnego źródła każdy mógłby skorzystać.Teraz i tak kto chce znajdzie jednak raz to cholerne kary za to,grzywny,więzienia a dwa częste oszustwa i brak pewności do tego co bedziemy palić.Eter swoją drogą ale są i inne mniej ciekawe dodatki.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 22:29:41 
hmm...
dlaczego powinno być legalne.. bo w holandii jest? Dopalacze były legalne i co? dziesiątk tysięcy małolatów Cpały na potęgę? różnca między kmś kto nie pali trawy a kimś kto pali jest taka że jeden nie zażywa narkotyków a drugi zażywa... rozumiem ze ktoś ma 20 -30 lat pali zoło ale , po co małolaci mają się wciągać , wóda niszczy ale jej nikt nie zabroni , jest zła o.k. ale po co jeszcze więcej syfu legalnego . Pewnie padnie argumęt ze ci co mają jarać to będą , ale nie , wielu nie pali bo to nielegalne. łatiwj przejść od zioła do fety, hery, i nnego gówna niż nie palić i zacząc wciągać coś mocniejszego. no.. nie znam się u nas wszyscy jarali a potem wpadal w herę , uprzedzony jestem i nikt mnie nie przekona .. teraz jest inaczej inna Swiadomość społeczna ale i tak zawsze będę perzeciw legalizacji , pomimo tego że nie widzę nic złego w tym że dorosły człowiek pali..
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 22:30:13 
liscthc
Nie chodzi o Kokainę ale rózne rzeczy w tym leki o działaniu podobnym ale uzależniającym,nawet tego nie zuważysz jednak się uzależnisz mocniej
 Autor komentarza: curu
Data: 21-08-2011 22:34:35 
za buchanie zioła 20 lat paki proponuje!
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 22:36:27 
Ja jestem za legalizacją ale nikogo przekonywał nie będę.Jest wiele argumentów za ale kampanią się nie zajmuję
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 22:39:34 
mam wiadomości z przed paru ładnych lat wię może teraz jest inaczej ,
faktycznie kontakt mam teraz bardzo ograniczony ale kiedyś zioło wchodzło na rynek i dopierdzielali co popadło żeby pozyskiwać klientów, w moich czasach czyściocha to było gówno którego nikt nie palił bo nie klepało, a co do legalizacji , nie da rady nawet holandia się wycofywała , turyśtyka narkotykowa rozpier.. miast i ogólnie kicha , zawsze będę się upierał że , więcej małolatów wpadnie w kanał jeżeli będzie legalna niż nie . Ale jednocześnie przyznaje DAB że nagdy nie myślałem w kontekście czystego zioła bo dla mnie zoło to sqn..
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 22:40:21 
kapitanbomba palę zioło od 15 roku życia :) mam lat 28 :) i jakoś nie mam ochoty na twarde narkotyki :) wyssałeś to z palca :) zawsze tak piszą ludzie którzy nie palili ;)m uwierz mi ;) wolę zapalic ;) coś wszamac ;) i isc spac ;) niż walic wódę ;) i miec kaca :) a dobrze wiesz że człowiek jak za dużo wypije :) nie kontroluje siebie :) a na 2gi dzień łapie się za głowę i mówi ojej co ja zrobiłem :) a po marysi tego nie ma :) wierz mi :) oczywiscie nie mam sie czym chwalic :) ale pisze prawdę :) wolę zapalic :) niż pic alk :) tyle na ten temat :) pozdrawiam :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 22:43:16 
DAB
Ale Kapitan pisze o kraku,a krak to kokaina.Wiem że dodają gówna różne do marychy,ale wprawne płuco wie co jara,ba nawet oko odróżni baledre od porządnego zioła,wiem o czym mówię bo w tym siedziałem.Ale sam nic nie dodawałem.A widać Kapitan myśli że Dopalacze to to samo co Konopia,ręce czasem mi opadają jak czytam takie komenty.To że ktoś wpadł w Here to nie wina zioła tylko innych czynników,ja znałem ludzi co nigdy zioła nie jarali a wpierdolili się w Brauna.
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 22:43:29 
2ga sprawa :) skoro człowiek zapali raz ganje :) i ludzie biorą go za narkomana :) tak samo mogę powiedziec o was :) skoro raz wypiliście piwo :) jesteście alkoholikami :)
 Autor komentarza: curu
Data: 21-08-2011 22:45:31 
ja jestem uzależniony od pornosów
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 22:47:50 
ajemdeczempion

wyssałem to z palca? no pewnie tak, to że ty palisz i nie ogarniasz nic więcej to super , wielu jest takich , ale wielu eksperymentuje dalej , a tam nie jest tak słodko...znam kilkanaście osób które paliły browna , zgadnij ile z nich zaczynało od zioła?
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 22:52:13 
liść Nie myślę Ze zioło to dopalacz , tylko że legalizacja przekłada się wprost na liczbę odbiorców , z tąd porównanie do dopalaczy , Ze ty nie dodawałeś to znaczy że nikt nie dodawał ?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 22:52:44 
ajemdeczempion
No to ja palę rok dłużej,bo zacząłem jak miałem lat 16 a mam 30 i co prawda miałem epizod z koką,ale nie zwalam tego na zioło,ba zioło pozwoliło mi wyjść z Koki i rzucić palenie szlugów.

Pewnie że dzieci do tego nie namawiam,ale od lat 18 powinno to być legalne jak Fajki czy Alco.A u nas grozi za to paka i znam nie jednego który siedział za to w pierdlu,nie za handel tylko za to że go złapali 2 razy ze śmieszną ilością.
Po za tym w moim świecie Diler zioła to nie gość sprzedający dragi pod podstawówką,tylko koleś co ma dla kumpli trochę uśmiechów,takiego co sprzedaje fetę pod szkołą sam bym skopał i obsikał.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 22:55:30 
ajemdeczempion
zgadzam się ale nie napisałem że jak ktoś zapalił to jest ćpunem , tylko że różnica między tym co pal i nie pali jest taka że jeden zażywa narkotyki a drugi nie. chodzi o definicje . Tak masz rację ci co nie piją widzą w pijących alkocholików , czasami prawidłowo , na ogół nie..
 Autor komentarza: badintentions
Data: 21-08-2011 22:56:06 
Komentarze do artykułu o dyskwalifikacji pięściarza zamieniły się w temat, który powinien być roapatrywany na Wiejskiej. Pamiętajcie, że w Polsce i na całym świecie marihuana jest na liście substancji niedozwolonych a z faktami się nie dyskutuje. Po prostu chłopak wpadł...
 Autor komentarza: TERMINATOR2
Data: 21-08-2011 22:57:20 
@Kapitanbomba
Piszesz bzdury - nie ma żadnych dowodów (badań naukowych etc.), które potwierdzały by Twoją tezę, że ludzie zażywający marihuanę sięgają potem po mocniejsze narkotyki. Jest to jeden z mitów na temat marihuany, często stawiany jako zarzut w stosunku do zioła - ,,No dobra, może zioło nie szkodzi tak jak alkohol, nie wywołuje agresji, nie uzależnia, ALE ci co palą, częściej sięgają po dragi chemiczne".
Pokaż mi dowody na tą tezę, link do wiarygodnych badań. Nie pokażesz, bo takowe nie istnieją.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 22:58:40 
kapitanbomba
Ale za posiadanie nawet małej ilości zioła grozi więzień,a to kurwa sprawiedliwe nie jest,niech się zajmą gwałcicielami i pedofilami,a nie wieczne rewizje,nawet jak do sklepu po bułki wychodzę,to jest główna przyczyna tego że mam wyjebane na Policję,skoro oni nie szanują mnie to jak do ku.wy nędzy ja mam szanować ich.

curu
Uuuuu,tobie to już tylko czapa!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 21-08-2011 22:58:41 
z ziolem to zajebista hipokryzja ,bo jaraja wszystkie warstwy spoleczne a na nielegalnosci trace jako konsument ,gdyz rozne niezdrowe kombinacje sa na rynku,jesli nie mieszkasz tam gdzie jest legal lub sam nie farmisz to trafiasz czesto na jakies toxic.W UK zmienili kategorie i jest trsktowana jak koks.A cena poszla w gore jakies 70% a kokainy w kokainie jest 13%
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 23:01:03 
Dla mne to utopjne zbytnio...
odbiorcami w największej grupie były by stada małolatów od 13 do 18 roku życia , ciekawe kto by ich powstrzymał..
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 21-08-2011 23:01:43 
To nie jest temat o legalizacji. Jest zabronione przez AIBA, to albo to akceptujesz albo zajmujesz się rolnictwem i wtedy sobie jarasz. Proste. Zaczęła się wielka dysputa, jak o pijanych kierowcach. Też na gazie sobie jeżdźą, bo co to tam "jedno piwko". Typowo polskie tłumaczenie.

Może gdyby nie palił itd. i nie bawił się to byłby Mistrzem Europy. Ten aspekt właśnie zawsze odróżniał Adamka od reszty. 100% profesjonalizmu, a talent średni. Dlatego takie Maziki będą zawsze tylko wicemistrzami Polski.

Tłumaczenie tego typu zachowań uwazam za chore, bo to tylko pokazuje, ze dajemy przyzwolenie na sportowe miernoty. Kariera trwa 10-15 lat i w tym okresie trzeba zap***.
 Autor komentarza: badintentions
Data: 21-08-2011 23:02:15 
miało być rozpatrywanych ale chyba nie trafiłem w klawisze. I druga poprawka: chodziło mi o listę substancji zakazanych dla SPORTOWCÓW na całym świecie.
 Autor komentarza: curu
Data: 21-08-2011 23:05:07 
ciekawe co bardziej żre płuca zioło czy faje?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 23:05:33 
bokspoznan
Jasne tylko że taki Adamek może se strzelić kielicha,a taki Mazik nie może se złapać Bucha,to nie zioła powinni szukać we krwi sportowców tylko prawdziwego dopingu.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 21-08-2011 23:07:45 
TERMINATOR
To ze palacy ziolo czesciej siegaja po twarde nie jest prawda,

w Ameryce byla prohibicja ,a czy po jej zniesieniu amerykanskie spoleczenstwo stalo sie spoleczenstwem alkoholikow?Nie
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 21-08-2011 23:07:55 
To nie jest dyskusja o buchach, czy kielichach.

Mieszkasz w danym państwie, to akceptujesz jego prawo, jesteś amatorem, to godzisz się na regulamin AIBA. Tyle.

Jest tyle zwodów, gdzie można jarać. Niech wybierze jeden z nich, jak mu się AIBA nie podoba.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 23:08:11 
badintentions
Ale w Holandii np. Piłkarze normalnie mogą jarać zioło,tamtejsza Federacja za to nie każe,bo doskonale wie że to żaden doping,a raczej coś na rozluźnienie,jak seta wódy.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 23:09:02 
kapitanbomba
Ale za posiadanie nawet małej ilości zioła grozi więzień,a to kurwa sprawiedliwe nie jest,niech się zajmą gwałcicielami i pedofilami,a nie wieczne rewizje,nawet jak do sklepu po bułki wychodzę,to jest główna przyczyna tego że mam wyjebane na Policję,skoro oni nie szanują mnie to jak do ku.wy nędzy ja mam szanować ich.

Mają argument żeby walczyć z drobnymi dilerami , a dalej to już tylko ludze , chcą się do kogoś dosrać to się dosrają, można się bez końca przeżucać argumentacją , jak małe ilości były by dozwolone to jak mieli by walczyć z drobnymi dilerami sprzedającymi pod szkołami?
kto powiedział że masz ich szanować?
system w tym wypadku jest spoko, zawodz czynnik ludzki.. smutne ale
tego Zaden przepis nie zmieni..
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 21-08-2011 23:09:26 
I potem Holendrzy w najważniejszych momentach wszystko wtapiają. Widacznie zbyt rozluźnieni są :)
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 23:09:52 
Szczerze ... ? :) zakazany owoc smakuje :) i wierzcie mi że jak marysia byłaby legalna :) to ludzie nie sięgali by po tak często jak teraz :) jestem tego pewny na 100% :) 2ga sprawa :) jak widzę że ludzie piszą ... a bo jak zapali to zaraz będzie brał twarde narkotyki :) ok przyznaję się :) spróbowałem wszystkiego po koks grzyby itp :) ale stwierdziłem że jednak marysia jest najlepsza :) zero problemów jakiś głupich akcji itp :) i zostałem przy tym :) już tyle lat :) jest impreza i typ do mnie podchodzi :) mówiąc :).. Łukasz może kreskę :) zawsze odmawiam :) wolę zapalic :) i nikomu nie szkodzę :) lubię i szanuję spokój :) a nie typów po wódce :) co się bija między sobą jak wypiją ;) tyle na ten temat :)
 Autor komentarza: badintentions
Data: 21-08-2011 23:10:33 
bokspoznan

A ja np. byłem MP i alko piłem czyli to tylko potwierdza Twoją teorię, że Mazik dlatego właśnie jest tylko v-ce MP.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 23:11:40 
bokspoznan
Dyskusja jest jak najbardziej na miejscu,bo dyskutujemy o tym czy takie coś jak zioło jest słusznie zabronione,przecież głupia kawa czy Red Bull też oddziałowują na organizm i to w stopniu bardziej przydatnym w kontekście jakiegoś wysiłku.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 21-08-2011 23:11:47 
Arena międzynarodowa weryfikuje potem te MP :)
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 23:14:18 
TERMINATOR
To ze palacy ziolo czesciej siegaja po twarde nie jest prawda,

w Ameryce byla prohibicja ,a czy po jej zniesieniu amerykanskie spoleczenstwo stalo sie spoleczenstwem alkoholikow?Nie

Terminator
naprawdę uważasz ze wśród ludzi którzy wpadli w ciężkie dragi jest większość takich którzy nie zaczynali o trawy? ? ?
Takich którzy wpadzją w here bezpośrednio jest pewnie z 10 procent, jakoś nie mam przy sobie wyników badań ale raczej każdy przyzna..
 Autor komentarza: badintentions
Data: 21-08-2011 23:15:42 
bokspoznan

Zgadza się ale chociaż tym MP się później można dzieciom pochwalić...
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 21-08-2011 23:17:48 
Pieściarze ery Stamma chlali, ale potem trzeba było na kacu przeżyć trening i starty, których było dużo więcej, niż dzisiaj. Słabi wypadali.

Miłośnicy zioła kojarzą mi się z dwudziestoparoletnimi koniami, które siedzą na garnuszku mamusi i nic im się nie chce. To jest właśnie długofalowa różnica między ziołem, a alko.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 21-08-2011 23:18:35 
Stammowcy przywozili medale IO :)
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 23:20:07 
Autor komentarza: bokspoznan Data: 21-08-2011 23:11:47 Arena międzynarodowa weryfikuje potem te MP :)

Tayson jarał i jakoś Gołotę zweryfikował:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 23:21:05 
ajemdeczempion
Dokładnie.Śmieszy mnie natomiast wypowiadanie się alkoholików z powykrzywianymi mordami na temat palenia.Gdyby oni to robili przynajmiej nie zdychali by o każdym poranku i nie stali 5.40 czekając na otwarcie pobliskiego sklepu żuląc kasę.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 21-08-2011 23:21:40 
Lennox był grzeczny i zweryfikował Tysona :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 23:22:43 
bokspoznan
A ci pijacy kojarzą się z lumpem pod sklepem,przecież to ma się nijak do prawdziwego żytka,ja jaram ponad 10 lat i jakoś od 7 mieszkam sobie sam z Panną i mamy własny garnuszek w którym sami sobie pichcimy.
 Autor komentarza: badintentions
Data: 21-08-2011 23:23:31 
Jedno jest pewne... Jaranie nie jest dopingiem. Z tym zgodzą się chyba wszyscy - i zwolennicy jaranie i przeciwnicy.
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 23:23:37 
bokspoznan .....Miłośnicy zioła kojarzą mi się z dwudziestoparoletnimi koniami, które siedzą na garnuszku mamusi i nic im się nie chce. To jest właśnie długofalowa różnica między ziołem, a alko. .................... i tu jest błąd :) bo tak jest po alk ;) wierz ;) mam 28 lat :) od 15 roku palę (nie mam się czym chwalic) :) mam piękne mieszkanie :) dobrą a wręcz ciężką pracę :) i jestem kawalerem :) nikt mi nie pomaga :) a jakoś potrafię zapalic na 2gi dzień pracowac :) itp. :) trzeba robic to z głową ;)
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 23:24:25 
bokspoznań
Długofalowo alkohol zabija,piszesz nie trzymając się zasady,że albo bierzesz pod uwagę codzienne zażywanie bez umiaru albo sporadyczne.Sporadycznie obie rzeczy są niegroźne.Codziennie alkohol zabija wiele ludzi natomiast często go uzywających.Stereotypem natomiast jest,że osoba paląca przy jakiejś okazji sobie nie poradzi w życiu albo jest w czymś gorsza.Czasy medalów I.O mają inne podłoże to tylko dorabianie swojej teorii
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 21-08-2011 23:25:07 
Beznadziejny przepis, już dawno nie powinno być zielska na liście zakazanych substancji.

Dziwne tylko, że musi zrzucać wagę, a zapalił. Baaardzo nieprofesjonalnie ;)
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 21-08-2011 23:28:05 
Wiem - Marihuana to panaceum na wszystko :)

Koniec dyskusji z mojej strony. Pociąg jarania dla Rudkowskiego i Rybickiego. Związek będzie miał sponsorów, a my będziemy się cieszyć z medali IO.

;)

Pewnie jeszcze by na kryzys pomogła, na łupanie w krzyżu, zmarszczki, brak apetytu, kurcze, pewnie jeszcze afrodyzjakiem jest :)
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 23:29:00 
Pozdrowienia dla ogarniętej osoby :) ---- liscthc bless :)
 Autor komentarza: badintentions
Data: 21-08-2011 23:29:23 
DAB

Zgadzam się - medale w tamtych czasach i ich brak w tych ma zupełnie inne podłoże.
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 23:31:50 
Sobota
http://youtu.be/cRNH4PyJ0So
Do kolacji,do nagrywek do Amorów:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 23:32:13 
bokspoznan
Zapomniałeś dodać że jest najlepsza na kaca.No i na bezsenność.

ajemdeczempion
Też pozdrawiam,niech moc konopi będzie z tobą!
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 23:33:21 
Tak ,lekarstwo na kaca,można jeść:P)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 21-08-2011 23:33:59 
wlasnie zlepie sobie lolka
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 23:35:19 
Jaranie to nie doping ale na olimpiadę z fają? Nieelegancko tak ,z bytelcyną też nie..
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 23:37:59 
młody pójdzie do stajni Wasyla i o blantach zapomnie.. za tą kasę co dostanie to na chleb nie zarobi..
 Autor komentarza: DarekR
Data: 21-08-2011 23:38:32 
a matka wie, że ćpiesz ? hehe dla mnie ziółko też jest ok. nie rozumiem czemu uznają to za doping
 Autor komentarza: DarekR
Data: 21-08-2011 23:38:34 
a matka wie, że ćpiesz ? hehe dla mnie ziółko też jest ok. nie rozumiem czemu uznają to za doping
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 23:40:58 
DAB
Dobre,przyznam że wcześniej nie słyszałem.
Ale to też jest dobre,choć to nie jest mój ulubiony skład.

http://www.youtube.com/watch?v=UMJ1Y-4lqaI
 Autor komentarza: coolpix
Data: 21-08-2011 23:43:38 
zapalił bata...o co chodzi?afera?to pokazuje w jakim stanie jest pzb.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 23:52:15 
ajemdeczempion
Dobre!!

A tu coś z przymrużeniem oczka.

http://www.youtube.com/watch?v=kVqIm4FZWHA
 Autor komentarza: coolpix
Data: 21-08-2011 23:52:21 
ajemdeczempion...ufffff...MANIFEST!:)
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 23:52:34 
taaaa
 Autor komentarza: coolpix
Data: 21-08-2011 23:53:54 
http://www.youtube.com/watch?v=BlN6gXqZKbM................a to znacie:))?
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 23:55:36 
liscthc
Zaje.iste Pezet wymiata
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 21-08-2011 23:56:22 
Trochę pozytywu w negatywnym świecie!
Czemu tego nie widzicie?! Legalizacji nie chcecie! wielkie pozdro dla ---- liscthc ;)
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-08-2011 23:59:44 
coolpix
Nuta tego wieczoru stary:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-08-2011 00:02:49 
Jamayka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powinna zagościć wszędzie nawet w AIBA
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 22-08-2011 00:02:54 
http://www.youtube.com/watch?v=3Q4NHAxRckY cała prawda :) wcześniej o tym pisałem ;)
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 22-08-2011 00:05:15 
Ale wiecie co ^^ na bokser.org weszliśmy na zj3bisty temat ^^ pozdrawiam kumatych ^^
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 00:06:04 
O losie za taki wpis czerwona kartka!!!!
Przecież ta kura nie była obraźliwa dla nikogo.
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 22-08-2011 00:10:44 
Dali dupy :/ my rozmawiamy o tym co się dzieje :/ o tym co jest piękne ;p a co złe ;p dla mnie ----- liscthc jest the best ;) tyle na ten temat ^^
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-08-2011 00:11:57 
http://youtu.be/ERChf3CzPEw
Sokół "Dentysta"
Doskonały przykład nietolerancji osoby palącej.
Mazik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-08-2011 00:14:29 
nietolerancji w kierunku osoby palącej powinno być:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 00:16:46 
Marycha mówią mi gdy wdychasz to cię....

http://www.youtube.com/watch?v=pQ0D62MA4n4
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 22-08-2011 00:25:03 
http://www.youtube.com/watch?v=va7hEbscHKM&feature=related skoro ten temat ^^ to coś ode mnie ^^
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 00:25:06 
Kurna Sokół też gość niezły.
A to jego Braciak!
http://www.youtube.com/watch?v=UXjgCbCuHIk
 Autor komentarza: mma
Data: 22-08-2011 00:25:47 
Rozumiem, że dla chłopaka dwa stracone lata to dużo i przejście na zawodowstwo wydaje się być naturalnym krokiem w takiej sytuacji.
Tylko...
Jak to świadczy o "zawodostwie"?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-08-2011 00:30:20 
heh , tyle komentarzy ,że ktoś by pomyślał ,iż chodzi o szpilkę ,adamka albo kliczko :D
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 00:33:56 
Ta a mój ten z czerwoną kartką usunęli,przecież on nie był nawet w odrobince obrażający!!
Nie wiem co redakcja chciała tym pokazać??
Chętnie bym poznał wyjaśnienie tej anomalii.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-08-2011 00:38:34 
A tak w ogóle to teraz Mazik powinien nadrobić skoro i tak mają go dyskwalifikować to trzeba się odstresować:)Głupotą jest dyskwalifikowanie za takie coś w dodatku wykrywane na długo po użyciu.
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 22-08-2011 00:38:49 
Panowie ;) bless ;) i dobranoc ^^
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-08-2011 00:45:42 
"faktem jest ze zioło to mój lek na stress faktem jest ze na każdym rogu ..... pies"
Jedni piją żeby żyć inni żyją żeby pić.
To jest kurcze klasyk!
http://www.youtube.com/watch?v=UXjgCbCuHIk
 Autor komentarza: speed
Data: 22-08-2011 09:00:01 
w dzisiejszych czasach kazdy pali blanty i nie ma w tym nic dziwnego...
 Autor komentarza: DarthMar
Data: 22-08-2011 10:38:21 
Nie każdy.Mów za siebie.
 Autor komentarza: jordan
Data: 22-08-2011 12:09:32 
http://www.youtube.com/watch?v=T6tR2fSJJgA
Redman, Snoopy ! 3
Nate DogG R.I.P.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 22-08-2011 12:59:26 
Pany... Od tej trawy to wy nagminnie zaczeliscie lamac regulamin... Zadnych linkow... :D
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.