KOŁODZIEJ: OFERTA KLICZKI WPŁYNIE JUTRO

Jak informowaliśmy kilkanaście godzin temu, obóz mistrza świata wagi ciężkiej WBA/WBO/IBF oraz magazynu The Ring Władimira Kliczko (56-3, 49 KO) złożył promotorom Mariusza Wacha (25-0, 13 KO) propozycję walki w listopadzie. Propozycja została przyjęta i teraz Mariusz Kołodziej, współpromujący "Wikinga" razem z Jimmym Burchfieldem, oczekuje na ofertę kontraktu na ten pojedynek. Ma ona wpłynąć do Global Boxing jutro po południu.

- Shelly Finkel zapytał, czy jesteśmy zainteresowani walką z Władimirem w listopadzie. Odpowiedziałem: tak, prześlij nam ofertę. Mamy wiele propozycji ciekawych walk dla Mariusza. Oczywiście Wach chce wykorzystać szansę zdobycia mistrzowskich pasów w wadze ciężkiej, ale musimy być pewni, że to będzie dobra umowa dla nas - stwierdził Kołodziej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ponikwoda
Data: 04-08-2011 13:04:01 
Mariusz trzymaj się.
 Autor komentarza: marKO
Data: 04-08-2011 13:11:58 
Za wcześnie, niech Mariusz otrzaska się najpierw z czołówką wagi ciężkiej. Nie zmarnujcie Wacha, szansa jeszcze przyjdzie.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 04-08-2011 13:13:29 
ZA WCZEŚNIEJ JEST NA TAKA WALKĘ DLA MARIUSZA POWINIEN JESZCZE STOCZYĆ Z 3-4 POJEDYNKI Z ZAWODNIKAMI TOP10.a TAK MARIUSZ WYJDZIE PO WYPŁATĘ TYLKO..
 Autor komentarza: adamch
Data: 04-08-2011 13:13:35 
@marKO

Szansa na co? Dobrze wiesz, że Wach nigdy nie będzie w stanie pokonać któregokolwiek z Kliczków.
 Autor komentarza: Ironbaca
Data: 04-08-2011 13:14:15 
bez sensu będzie ta walka , oczywiście mariusz zarobi troszke $ sława podskoczy, ale nie wygra brakuje mu umiejętnośći, co pokazała walka z Mc Birdem ? Obijanie grubaska za pieniądze, no ale tak to jest niepoważni ludzie gdy Povietkin miał mieć walke z kliczką promotorzy chcieli tej walki bo wiedzieli ze dostaną kase, nie interesuje ich wynik ważne , że będzie kasa wtedy Teddy Atlas się nie zgodził bo wiedział że Povietkin nie jest gotowy z Mariuszem jest ta sama sytuacja tylko nie ma mądrego trenera.
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 04-08-2011 13:16:44 
Kliczki napewno chcą go teraz!!!!

a to dlatego że jak powalczy jeszcze 2-3 lata z top HW to moze byc bardzo silny dla nich przeciwnik... a tak to jak go teraz połoza na dechy to on sie bedzie musial jak sosnowski odbudować i juz bedzie kicha... dlatego niech Wachu nie bierze tej walki choćby nie wiem jakie pieniadze dawali, jeszcze troche potrenować, pewnie kiedy bedzie gotowy to Vitalij bedzie juz na emeryturze, więc dlaczego nie może zostać mistrzem? Ja tam uważam i wierze że ma duże szanse...

Adamek jaki jest to jest, ma szanse tylko na pkt, z szczenki nie ma mocnej, dwa celne strzały i po nim, przypomnijcie sobie 6runde z Grantem. Także Wach może mieć duze szanse nawet z Adamkiem ale jeszcze nie teraz...
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 04-08-2011 13:24:58 
Uważam, że należy podjąć wyzwanie. To że Mariusz przegra jest prawie pewne ale może postarać się o dobry występ a po walce będzie już znanym bokserem i dobre walki nie będzie trudno. Ci co piszą ojeszcze 2, 3 pojedynkach z dobrymi rywalami w HW mają nikłe pojęcie o biznesie... Kto da te 2, 3 szanse Mariuszowi?
 Autor komentarza: bosz
Data: 04-08-2011 13:33:40 
Nie mam nic do Wacha, ale ten przykład tylko pokazuje jak się spieprzył boks w ostatnich latach. Taki typ nie powinien w ogóle być brany pod uwagę do walki o tytuł. On nikogo nie pokonał, nie wiem jakim cudem on może dostać walkę o tytuł...no, ale takie są realia. Z Sosną było podobnie, tyle że on był chociaż mistrzem Europy.
 Autor komentarza: oxy10
Data: 04-08-2011 13:35:22 
Oczywiście Wach chce wykorzystać szansę zdobycia mistrzowskich pasów w wadze ciężkiej, ale musimy być pewni, że to będzie dobra umowa dla nas - stwierdził Kołodziej.
Liczy się tylko hajs jaki można zgarnąć,a pasy już tak przy okazji,jeśli by się udało, to też fajnie.Oni wszyscy dobrze wiedzą, chyba włącznie z Wachem ,że nie wygrają tego.Jak już wspominałem nie ma "za wcześnie" kiedy by nie walczył z którymś Kliczków i tak przegra
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-08-2011 13:38:57 
Pokonal McBrida wiec walka o pas nalezy mu sie jak psu kosc ;)
 Autor komentarza: horhe88
Data: 04-08-2011 13:39:05 
I bardzo dobrze niech walczy.
Jak przegra po:
-słabej po kompromitującej walce - to straci
-słabej ale nie kompromitującej to nic nie straci i będzie znajdował się na podobnym poziomie co teraz
-niezłej walce to zyska bardzo dużo i po kilku przetarciach za większe pieniądze niż te na które teraz może liczyć, znów dostanie title shota
-po dobrej twardej i wyrównanej walce, uzyska status rozpoznawalność Rockiego Balboa

I w każdym z tych przypadków można powiedzieć "był niedoświadczony", a rozpoznawalność którą zyska na promocji ze strony obozu K2 można porównać do tego Chisory, który bez walki stał się TOP zawodnikiem w HW.
 Autor komentarza: piotr
Data: 04-08-2011 13:39:52 
Wach niewiele straci jak przegra.

Sosnowski jak przegrał z Kliczką to tylko zyskał, dopiero przegrana z Dimitrenką mu mocno zaszkodziła.

A Chisora? Nie zawalczył z Władkiem i teraz przegrał z Furym!
Czy będzie miał kiedykolwiek jeszcze szanse?

Przegrana z średnikiem by Wachowi bardzo zaszkodziła, przegrana z Kliczką to nie tragedia.
 Autor komentarza: bandit
Data: 04-08-2011 13:42:43 
WalterAlfa
Jedyne co Mariusz może zrobić w tym momencie to nauczyć się ładnie układać na macie po KO do zdjęcia.
Ma warunki ale jeszcze dużo pracy przed Nim. A na skróty daleko nie zajdzie.
Ja mu życzę wszystkiego naj.... ale bez pracy nie ma efektów. A walka o tytuł jeszcze przyjdzie.
 Autor komentarza: Adam89
Data: 04-08-2011 13:47:30 
Ta walka to parodia, idealnie podsumowuje poziom dzisiejszej wagi ciężkiej. Braci Kliczko są świetni, ale ich pretendenci to w zdecydowanej większości jakiś żart i z Wachem nie jest inaczej.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 13:48:45 
Jakie rozpatrywania kiedy straci kiedy nie.A przełożenia na rzeczywistość to może nie mieć w ogóle.Oby zdrowia nie stracił z Władem,Życzę mu jak najlepiej ale będzie pod ostrym ostrzałem.Mobilność tych zawodników to przepaść na dziś dzień.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 13:49:44 
Co niektórzy boks chyba traktują jakby to było Xboksie:)
 Autor komentarza: fack
Data: 04-08-2011 13:50:06 
bosz: "ten przykład tylko pokazuje jak się spieprzył boks w ostatnich latach"

Nie generalizuj, bądź precyzyjny.
Nie boks się spieprzył, tylko jest zbyt mało wybitnych zawodników wagi ciężkiej. Tak jak ze wszystkim, że są lata tłuste i chude, teraz niestety są te drugie.

Więc nie wińmy braci za wybory.
 Autor komentarza: Tim
Data: 04-08-2011 13:56:14 
Przestańcie sapać a taki Kevin Johnson w czym był lepszy od Wacha, że dostał walkę o tytuł od Vitalija?
Ten sam poziom i prawie identyczny bilans.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 13:59:00 
Tim
Nie byl Polakiem to powód dlaczego mnie nawet nie interesował:)Wacha lubię ,kibicuję mu ale mam wyraźne obawy co do teraz tego starcia.Jednak jak podpiszą pozostanie tylko wspierać
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 04-08-2011 14:00:42 
Pan Mariusz dostąpił zaszczytu jakim jest taka walka, wie że nie jest dmuchany w tej wadze , nie potrzebuje obijać bumów bo zna swą wartość i nie robi w ch... Kibiców.
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 04-08-2011 14:03:40 
Z jednej strony umiejętności Wacha nie pozwalają na wyrównaną walke z Kliczką ale z drugiej ciekawi mnie jak Władimir poradzi sobie z zawodnikiem który posiada lepsze warunki fizyczne. Nie bedzie juz miał tak łatwo kontrolować walke w dystansie tak jak to było w poprzednich walkach i prawie całej karierze. Jeśli Wach trafi tak jak McBridea to bedzie sensacja , jestem pewien. Może to być ciekawsza walka niż sądzimy...
 Autor komentarza: amatuk
Data: 04-08-2011 14:10:24 
Heavyweight World Champion Mariusz Viking Wach :):):) hahaha

Niech bierze ta walke, kiedy on tyle zarobi? Kliczki nie pokona ani dzis ani jutro bo jest wielkim cielakiem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 14:16:46 
Też jestem żeby brał tą walkę,wszak drugiej oferty może nie być.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 04-08-2011 14:21:04 
wygląda na to że McBride jest przepustką do wielkich walk :D
co do samej walki to jeżeli dostanie dobry kontrakt powinien szybko podpisać a potem ew się roześmiać
 Autor komentarza: amatuk
Data: 04-08-2011 14:21:55 
Inna sprawa ze on na nia zwyczajnie nie zasluzyl, no coz waga ciezka to dno.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 04-08-2011 14:22:45 
''Autor komentarza: bonkers Data: 04-08-2011 14:21:04
wygląda na to że McBride jest przepustką do wielkich walk :D
co do samej walki to jeżeli dostanie dobry kontrakt powinien szybko podpisać a potem ew się roześmiać''

tylko w przypadku Wacha
 Autor komentarza: redd
Data: 04-08-2011 14:24:02 
Można z różnych stron patrzeć na tę walkę.

1.Strona sportowa- trochę za wcześnie, przydałby się jeszcze 3-4 walki z w miarę dobrymi, doświadczonymi przeciwnikami. Wydaje mi się, że Wach w Stanach poczynił postępy, z czasem staje się lepszym pięściarzem. Szanse na zwycięstwo z Władkiem ma bardzo mizerne, ale który z dzisiejszych ciężkich ma spore szanse? Chyba tylko drugi brat Wit :)
2. Strona finansowa – Mariusz pewnie na tej walce zarobiłby 2x więcej niż we wszystkich poprzednich. Na pewno taka propozycja bardzo kusi, szczególnie, że przy ewentualnym odrzuceniu taka oferta może się już więcej nie powtórzyć.
3. Marketingowo- reklamowa – Mariusz nawet jakby dostał szybkie KO to zostałby rozreklamowany. Walka z K2 jednak sporo znaczy. Swoje zrobiłby też marketing braci przed samą walką, konferencje itp. Wach zostałby przedstawiony, jako „groźny bokser z wielką ambicją”. Z Chisory zrobili mega prospekta, to czemu nie z Wacha?

Podsumowując, nie zdziwię się jeżeli zaakceptują ofertę. Dużo do ugrania, mało do stracenia.
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 04-08-2011 14:24:50 
pan Kevin przecież mówił że pokona pana wacha i czeka go walka z panem kliczko ;D więc co to za zdziwko ?;D
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 14:25:45 
amatuk
Ale teraz niewielu jest takich co na taką walkę zasługują.No i dodajmy jeszcze tych co już walczyli z którymś Klikiem i tych co zwyczajnie się nie palą do takiej walki,bo czekają na ich Koniec kariery.
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 04-08-2011 14:27:54 
moim zdaniem pan Mariusz oczywiście nie umniejszając mu to taka lepsza wersja Pana Kliczko. Weźmy pod uwagę fakt warunków w jakich trenowali ostatnie lata.
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 14:31:28 
redd
Jakikolwiek aspekt nie będzie opłacalny.
Finansowo zarobiłby o wiele, wiele więcej gdyby walka miała się odbyć za rok czy dwa.


PS Za przeproszeniem, po jakiego grzyba redakcja we wcześniejszym artykule pisze, że Wach będzie walczył z Kliczką, skoro jeszcze tego nie wiadomo?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 14:32:22 
PWpmbjtniccots
Może masz jakieś ciekawe spostrzeżenia na temat innych Polaków?
 Autor komentarza: amatuk
Data: 04-08-2011 14:34:08 
''Autor komentarza: liscthc Data: 04-08-2011 14:25:45
amatuk
Ale teraz niewielu jest takich co na taką walkę zasługują.No i dodajmy jeszcze tych co już walczyli z którymś Klikiem i tych co zwyczajnie się nie palą do takiej walki,bo czekają na ich Koniec kariery. ''

niech zawalczy Wach 2-3 walki z zawodnikami typu Arreola, wtedy mozna bedzie powiedziec ze nie jest to przypadek.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 14:35:19 
Deter
Za rok czy dwa to może nie być takiej oferty.Wach wirtuozem nie jest,więc bardzo prawdopodobne że niebawem przegra z kimś solidnym i dla Włada przestanie się liczyć.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 04-08-2011 14:37:35 
Zdecydowanie za wcześnie na taką walkę oczywiście, jeżeli K2 położy na stół milion$ to warto to rozważyć, natomiast popatrzmy realnie przez chwile, Mariusz nie był jeszcze nigdy przetestowany tak na prawde, nie otrzymał jeszcze żadnego mocnego ciosu i nie wiemy jak by sobie z tym problemem poradził...OK, wszystko ładnie pięknie w efektowny sposób rozprawił się z McBride, ale powiedzmy sobie szczerze, takiego McBride w takiej formie pokonałby Szpilka czy nawet Bonin... Uważam, że jeszcze z 3-4 walki zanim Mariusz mógłby stanąć do walki o pas. Może walka o mistrza europy z Dimitrienką? To byłoby już coś, jako mistrz europy europy Mariusz mógł by więcej wygenerować dla siebie pieniędzy, bo ja na jego miejscu nie wyszedł bym dzisiaj do Kliczki za kwotę mniejszą niż milion dolców. Tak jak pisałem, 3-4 walki z dobrymi nazwiskami sprawi, że Mariusz zdobędzie większe doświadczenie, kibiców i lepszą pozycje wyjściową - koniec 2012 roku byłby optymalnym rozwiązaniem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 14:37:38 
amatuk
Ja nie mówię że on na to zasłużył wojażami ringowymi,tylko mówię że Kliczko za bardzo nie ma z kogo wybierać.
 Autor komentarza: vvojtek
Data: 04-08-2011 14:39:39 
a gdyby tak Adamek wygrywa, zdobywa pas...potem Wach wygrywa, zdobywa pasy i...polska rzadzi w wadze ciezkiej :))) no to by sie dzialo :)))
 Autor komentarza: robinson85
Data: 04-08-2011 14:40:06 
Pomyliłem dolary ze złotówkami oczywiście... :):):):)
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 14:40:59 
Liść
Z Kliczkami nikt nie chce walczyć, albo chcą walczyć Ci, którzy na to nie zasługują. Wach mógłby przez kolejne 3-4 walki podnieść swoją pozycję i zyskać na prestiżu. Oczywiście ryzyko przegranej z kimś po drodze jest zawsze.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-08-2011 14:41:43 
Można załamywać ręce nad upadkiem moralności w boksie zawodowym, ale ten sport taki już był od zawsze. Jasne, że jest wielu bokserów, którzy bardziej zasłużyli na walkę o 4 pasy mistrzowskie HW od Wacha, ale biznesowo on pasuje Kliczkom i to się tylko liczy. Zresztą jest wiele przykładów na to, że szanse walki o pas mistrzowski otrzymują przypadkowi bokserzy. Np. 26 sierpnia o pas WBA World w supper middleweight bedą walczyć Karoly Balzsay i Stanisław Kasztanow pseudonim Staś. Czy naprawdę w tej bardzo dobrze obsadzonej wadze nie ma lepszych zawodników, niż Staś Kasztanow Nr 100 na Boxrecu? Trzeba się cieszyć, że Kliczkowie biorą Wacha i podsuwać im Szpilkę jako następnego kandydata.
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 04-08-2011 14:43:30 
Liść tak ale to temat o Panu Mariuszu Wachu.
 Autor komentarza: pyrek85
Data: 04-08-2011 14:43:33 
Nie no jak zobaczyłem tą informacje o ewentualnej walce Kliczko - Wach to ręce mi opadły ... Przecież to nie ma sensu, nie teraz . Ja rozumiem ze ze strony Wacha i jego obozu to zyciowa szansa ale na prawdę na pewno nie w tej chwili... Władek go zdominuje i zniszczy, bo Wach powinien stoczyć pare pojedynków z bokserami lepszymi od McBrida a dopiero wtedy ewentualnie brać się za Kliczke, teraz to tylko czyste samobójstwo i pójscie po wypłatę !!!!
 Autor komentarza: redd
Data: 04-08-2011 14:46:25 
Deter
Nie wiadomo czy za 2-3 lata dostałby propozycję. Mógłby, ale niekoniecznie. Trudno przewidzieć, co stanie się przez te 2-3 lata z Wachem, a co z Kliczką.
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 14:46:56 
pyrek
Mnie ręce nie opadły - ale zacząłem się śmiać.
Potem dopadła mnie konsternacja. Najpierw pojawia się informacja o tym, że Wach będzie walczył z Kliczką, a potem jest informacja o tym, że jeszcze nie wiadomo.
Tę informację jednak taktuję humorystycznie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 14:48:02 
Deter
Tak to dziś nad ranem napisałem.

"Nie za bardzo czaję tych co piszą że Kliki dobierają se rywali,przecież to oczywista oczywistość,kogoś wybrać muszą.Zważywszy że nie każdy się kwapi do walki z nimi,a ci co się kwapią są raczej podstarzali,albo wątpliwej klasy.
Niech Maniek walczy,przynajmniej coś zarobi,a Władek kogo by nie wziął to i tak będą narzekania że jest słaby,stary albo mały."

Więc ja jestem za tym żeby walczył z Władem,przegrać z nim to żadna ujma,a solidna lekcja boksu.
 Autor komentarza: pyrek85
Data: 04-08-2011 14:49:19 
Dajcie spokój to jakis kabaret - juz nie ważne czy to prawda czy nie - oba te przypadki zakrawają na kpine
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 14:49:53 
Hugo
Szpilkę zostaw w spokoju co to mięso armatnie?To bokserzy a takim myśleniem daleko nie pojadą jak im karzesz walczyć.
Raz narzekanie na Adamka ,że szans nie ma a to to jakaś kpina,żart,nie wiem.Ale kciuki będę trzymał jednak nie widzę go absolutnie.Wład się dwa razy szybciej porusza, nie mówię uderza ale w ogóle porusza.Chyba ,że cel to $ ale dla mnie to pewna porażka.Zależy tylko jaka i czy nie za ciężka.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 14:50:40 
PWpmbjtniccots
To może chociaż rozwiniesz nieco wątek lepszości Wacha nad Kliczko,no i sprecyzujesz od którego jest lepszy,a może od obu.W jakich aspektach to Maniek przewyższ ich???
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 14:51:59 
redd
Kariera Kliczków i sytuacja w HW jest obecnie tak przewidywalna, jak deszcz w lipcu. Zabawne ale i smutne jest to, że za 2-3 lata nic się nie zmieni.
Jedyna niewiadoma to Vitalij - czy po wygranej z Adamkiem i Haye`em będzie kończył karierę, czy jeszcze nie... Władek jednak nadal będzie obijał rywali o klasę słabszych.

Za 2-3 lata wystarczy, że ktokolwiek będzie chciał walczyć z Władkiem, i przy braku dużej pazerności na kasę dostanie walkę o pas.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 14:53:33 
liscthc
Ty wierzysz ,że ktoś tak naprawdę myśli?
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 14:54:25 
Deter
Nie bądź taki pewny przegranej Adamka.
 Autor komentarza: pyrek85
Data: 04-08-2011 14:55:09 
Deter


ale tak powaznie się przygladajac to teraz troche trudno znalezc dla Wladka boksera tej samej klasy w HW?
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 14:56:01 
Gros zawodników, którzy dostają i będą dostawać walki o pas, to ta sama półka co Wach. Nie obawiałbym się o to, że za 2 lata Wach nie dostanie szansy.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 14:57:31 
DAB
Nie,tylko liczyłem na coś zabawnego.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 04-08-2011 14:57:31 
I to są te "większe wyzwania" o których mówili bracia K. demonstrując pasy.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 04-08-2011 14:57:35 
Kliczko wiecej niz 500 tys mu nie dadzą,,,chyba ze sie zlitują i 12 rnd beda walczyc dodatkowa kasa z reklam
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:03:55 
Lebowski
Gabarytowo:)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-08-2011 15:05:30 
@DAB

Niedawno zachwycałeś się Szumenowem, że w 9 zawodowej walce zdobył tytuł mistrza świata. Szpilka ma już 7 stoczonych walk. W 8 obowiązkowo "na przetarcie" McBride, a na marzec/kwiecień niech się szykuje na któregoś z Kliczków. Trzeba kuć żelazo póki gorące.
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 15:06:06 
pyrek85
No właśnie o to chodzi. Wach nie będzie odstawał poziomem od tych, którzy będą pretendowali do pasa.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:08:07 
Hugo
Gadasz jak połamany zalecałem ostrożność Szumenowowi i rozumiałem ją ,że po 13 nie walczy nie wiadomo z kim.Więc bzdur nie pisz.Cały czas broniłem jego promotora,że jak zdobył pas to go trzyma bo zawodnik jest niedoświadczony.
To po co takie bzdury mi tu piszesz?
 Autor komentarza: redd
Data: 04-08-2011 15:09:06 
Deter
Co do Władimira to prawda, jest wielce prawdopodobne, że jeszcze kilka lat będzie kontynuował karierę i obijał kolejnych pretendentów. Niespecjalnie wierzę, że będzie chciał zakończyć karierę w najbliższe 3 lata. Zdaje się, że będzie celował w WBC, kiedy Vitalij odejdzie na emeryturę (myślę, że jeszcze da z 2-3 walki).

Co innego z Wachem. Jeżeli przykładowo przegrałby pojedynek z jakimś zawodnikiem średniej klasy, myślę że przekreślałoby to szanse Mariusza na starcie z Kliczką.
K2 szukają zawodników, którzy stwarzają pozory i K2 rozdmuchuje te pozory do gigantycznych rozmiarów. Na pewno w razie porażki Wacha znalazłby się jakiś inny „niebezpieczny i niepokonany” rywal, którego dałoby się rozreklamować.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:09:33 
Hugo
A to ,że zdobył z Campillo to nie Władimir K. dla Wacha to dwa.Pisałem ,że jest odważnie prowadzony a wy narzekacie,oraz ,że na miejscu jego promotora także bym go trzymał przed walkami z najlepszymi więc nie kłam!
 Autor komentarza: krajana
Data: 04-08-2011 15:15:44 
Obóz Wacha się boi starcia z czołówką bo Mariusz mógłby tam przegrać i tym samym stracić szanse na walkę z Kliczko a że Kliczko proponuje już teraz walkę to Wach ją przyjmie aby nie stracić tej szansy i tym samym zarobić troszkę więcej grosza... To są czyste kalkulacje
 Autor komentarza: piotr
Data: 04-08-2011 15:21:05 
@redd
100% zgody, przegrana z średniakiem bardzo by zaszkodziła.
 Autor komentarza: marecki611
Data: 04-08-2011 15:24:54 
Witam Polityka Kliczków jest prosta i jak na razie bardzo skuteczna.Gdy pojawia się ktoś kto mógłby w przyszłości zagrozić im to składają ofertę walki.Niszczą go w ringu mentalnie zanim naprawdę stanie się groźny.Trzeba mieć na tyle rozsądku by taką ofertę odrzucić.Tak zrobił Adamek wiedział że więcej straci niż zyska.Liczę na to że Mariusz oraz jego promotorzy to wszystko jeszcze raz przemyślą.Zaczekają by go należycie przygotować.Szanuję pracę Mariusza ale to dla niego za wysokie progi, jak na razie.Albercik naiwnie przyjął ich ofertę i jak na tym wyszedł.Popłynął ba ale w dół,zachłanność nie popłaca.
 Autor komentarza: marecki611
Data: 04-08-2011 15:33:44 
Przegrana na pewno by mu zaszkodziła ale tu jest rola promotorów.Odpowiedni dobór zawodników,by mu mógł się rozwinąć, zachować swoją pozycję medialną oraz w ranku.Jeżeli będą się kierować tylko chwilowymi zyskami daleko nie zajdą,niszcząc przy okazji karierę sportową Mariusza.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:36:43 
$ jednak potrafią działać.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-08-2011 15:40:16 
@DAB

W którym miejscu skłamałem? Podoba ci się odważne prowadzenie u innych, a u Polaków nie? Dlaczego? Co jest złego w tym, że Kliczkom się opłaca walczyć z Polakami? Trzeba to wykorzystać, bo jak oni odejdą, a pasy trafią w ręce jakiegoś Amerykanina lub Anglika, to będzie walczył 5 lat tylko ze swoimi.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:43:15 
Hugo
Masz głupie porównania i powtarzam ci ,że zalecałem tam ostrożność mimo 13 walk i posiadania pasa.Tłumaczyłem ci,że jest prowadzony i tak odważnie ale nie głupio.Poza tym nie mam ochoty ci tego tłumaczyć,sytuacja całkiem inna na razie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:45:11 
Hugo
Nie wiem co miało ci to dać w tej dyskusji i jakim dowodem jest kariera Szumenowa na to ,że Szpilkę można podstawiać pod braci.Masakra weź skończ ,bo czytać tego nie mogę.
 Autor komentarza: smok997
Data: 04-08-2011 15:45:26 
Albert Sosnowski za swoją walke dostał 1 mld USD do tego doszły umowy reklamowe wyszło w sumie 1,3 USD opłacił trenerów,obozy,sparngpartnerów,hotele i podatki zostało okolo 700 tys USD to jakieś 1,8 mln PLN do kieszonki.Wczesniej bił się za kilka najwyżej kilkadziesiąt USD.
Wach może dostać 2 mln USD i wejdzie w ciemno bo kasa jest w zyciu sportowca bardzo istotna,zwłaszcza boksera który może w kazdej chwili skonczyć kariere i być dziadem.Znam wielu bokserów tych naprawdę świetnych,ktorych los zepchnął na margines i dziś zamiast lekkiego zycia cieciują na parkingach lub zasilają armię ochroniarzy za 1000 PLN
pozdrawiam
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:47:38 
Co do Szumenowa jeszcze to od kiedy uważasz ,że jest odważnie prowadzony skoro narzekałeś ,że asekurancko.I jak tu z tobą Hugo poważnie dyskutować.Nie wiem do czego tu zmierzałeś,bo ja głupich rozwiązań nie popieram jak Szpilkę przymierzać na braci.Ku.wa chore na teraz
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 04-08-2011 15:51:31 
@Deter - zalecasz walkę z Kliczko za 2,3 lata i jednocześnie masz świadomość, że po drodze do tej walki coś się może zdarzyć - coś, co ją uniemożliwi. A może rozumowanie oparte na takich wyborach jest kiepskie?

Ja proponuję inną wersję: teraz i za 2,3 lata.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:52:24 
smok997
No właśnie pieniądze.Jego kariera jego wybór.Ale szans nie umiem dostrzec
 Autor komentarza: ragnos
Data: 04-08-2011 15:53:15 
Maly offtop, ale nie ma jak dotad nigdzie informacji, wiec podaje:

BUNDRAGE jednak z Mayorga nie z Wolakiem. 15 listopada na stadionie w Nikaragui - Managua. Szkoda..
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 04-08-2011 15:55:17 
@smok - dobrze napisane!

Dodajmy do tego aspekt kompletnie bagatelizowany - poczucie finansowego bezpieczeńśtwa. Chyba wszysycy wiedzą jak się funkcjonuje mając zapewniony byt. Kasa daje też bezpieczeństwo od strony zaplecza trenerskiego. Nie oszukujmy się - zaplecze trenerskie wymaga rónież kasy i jego poziom jest wprost od niej zależny.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 15:58:52 
Ale jak ma gdzie i z kim trenować ,ktoś w niego inwestuje inną drogą można zarobić więcej.Porażki potrafią uczyć ale też rujnować kariery.Adamek odrzucił ofertę i walczy gdy czuje się gotowy ja za taką opcją obstaję,takie podejście wolę.Tylko dla pieniędzy rzucanie kogoś na pożarcie dla mnie to nic fajnego.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 04-08-2011 16:00:16 
rangos Pisalismy juz o tym pod tematem o Wolaku.Pewne na razie jest to ze Don King uzyskal zgode od prezydenta Ortegi na walke w Nikaragui po wyborach prezydenckich w tym kraju 15 listopada.Reszta jeszcze niepewna ale wiedzac ze King ma w swojej stajni obu bardzo niestety realne.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-08-2011 16:01:16 
@DAB

Weź wsadź łeb pod wodę, skoro nie rozróżniasz pisania serio i dla żartu.Gotujesz się tak, że mi ekran się nagrzewa.

@UrbanHorn, smok997

Popieram wasze stanowisko. Odrzucenie propozycji Kliczków byłoby równoznaczne z zarżnięciem złotej rybki lub kopnięciem Św. Mikołaja w dupę.
 Autor komentarza: ragnos
Data: 04-08-2011 16:02:20 
clyde22

Racja, teraz widze, @Corduroy juz o tym wspominal. W kazdym razie szkoda bylaby gdyby tak bylo..
 Autor komentarza: stefek
Data: 04-08-2011 16:02:23 
szykuje sie piekne KO.na Mariuszu, no ale jak wazniejsza kasa to tak bywa,zycze szybkiego powrotu ze szpitala.
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 04-08-2011 16:05:28 
Powiem tak:
Adamek poobija i wygra na ptk z Vitkiem, a Wach musi mocno trafic Władzia i wygrac przez KO inaczej nie ma raczej szans. Liczę na dominację Polaków w Heavyweight :D:D
 Autor komentarza: bokser1
Data: 04-08-2011 16:05:41 
WACH WYJDZIE TYLKO PO WYPŁATE I WRÓCI DO POLSKI DO RODZINY BO PRZECIEZ NIKT NIE WIERZY ZE WACH MOZE POKONAC KLICZKE ZNOWU BEZ SENSU WALKA JAK SOSNOWSKI
 Autor komentarza: Champion20
Data: 04-08-2011 16:06:55 
WSZYSCY Z GORY NA DOŁ BZDETY!
Mariusz bierz ten pojedynek odrazu ta walka ci da dużo masz swoje lata szansa juz sie raczej nie powtorzy niektórzy pisza ze jeszcze 3-4 pojedynk z top 10 ludzie! Mariusz przegral by ze 2 z nich wiec o czym gadac potem szansy mu nikt nie da. Po pierwsze brac pojedynek po drugi solidnie trenowas po trzecie przegrac z honorem i po piekej walce po czy za rok czy za dwa mariusz i tak przegra pozdro
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:08:43 
Hugo
Weź spadaj:) ja ci nie biorę tez z innych wątków twoich po czym nie przekręcam tak by do mojej tezy pasowało!Wyskoczyłeś jak Filip z konopii.Po pierwsze nie uważałeś Kazacha za dobrze prowadzonego a za zbyt asekurancko.Mi się jego prowadzenie podobało i rozumiałem ostrożność.A Ty teraz ten przykład podajesz ,tłumacząc walkę Wacha czy Szpilki z Władimirem.Co ma piernik do wiatraka.Tu wiele osób przekręca wypowiedzi ,uzywa na opak lub wycinków pojedyńczych zdań.Mnie to wkurza a nie widzę Cię czy żartujesz czy nie więc tego nie rozumiem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:10:27 
A co do rybki i Mikołaja to Mikołaj po łbie nie bije ani porażek do rekordu nie dodaje.Rybkę to Mariusz może po walce przypominać łapiąc oddech ale oby nie
 Autor komentarza: bagheera
Data: 04-08-2011 16:18:07 
Szkoda troche za wcześnie .
Wacha widziałem wielokrotnie na żywo i naprawdę wierze że ma warunki żeby zostać wielkim bokserem ale przez pare osób które nie idą z duchem czasu jego kariera stała bardzo długo w miejscu .
Mówiono że jest za duży , wolny , pokraczny i przez to niedaje się na boksera ale waga ciężka tak się już zmienia . Zawodnicy nie będą tak zwinni jak dawniej . Są coraz więksi a przez to coraz wolniejsi i gorzej skordynowani . Nie da się tego uniknąć .
Jednak dla wacha jak już pisałem troszke za wcześnie .
Nie jestem fanem jak to ost modne do czekania na swoja szanse do 40stki ale Wachowi przydały by się jeszcze dwie walki przed takim sprawdzianem .
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 16:18:27 
A co to jest zero w rekordzie???
Przecież przez porażkę z Kliczko on ma szansę się wypromować bardziej niż przez inne,nawet wygrane walki.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 04-08-2011 16:19:49 
liscthc święte slowa mądry gość
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:23:00 
liscthc
Porażka to przegrana walka.
A wygraną ma większe szanse się wypromować ale ,żeby móc wygrać trzeba być przygotowanym.Zera w rekordzie nie poruszałem a porażkę zauważ
 Autor komentarza: bagheera
Data: 04-08-2011 16:23:07 
DAB A ja nie rozumiem takiego czekania . Jest okazja trzeba walczyć .
Zwykle z czasem nie przychodzi nic innego oprócz starości .
Bokserzy zwykle zwlekają z ważnymi walkami nie dlatego że myślą że jeszcze się rozwiną ale dlatego żeby jeszcze trochę zarobić przed ewentualną porażką .
Adamka trochę akurat rozumiem bo musiał wage robić .
Wach też powinien poczekac z dwie walki bo jego kariera po wielkim przestoju i beznadziei jest naprawde blyskawiczna .
Ale zazwyczaj nie ma na co czekać . Bokser w wieku 22-30 lat zazwyczaj jest lepszy niż w wieku 30-40 . A ost o tytuły wychodzą walczyć pretendecni niestety w tym drugim przedziale .
 Autor komentarza: Pete44
Data: 04-08-2011 16:24:09 
Widać teraz żeby mieć szansę walki o MŚ HW wystarczy mieć spraingi z czołówką, nie trzeba z nimi nawet walczyć.
Zgadzam się z tymi co piszą, że to marketing i jedyna szansa Wacha bo jak by przezgrał z kimś z TOP-u to raczej nie miał by szansy na walkę o MŚ.
Dla mnie powninni wprowadzić obowiązkowe eliminatory o tytuł pretendenta. Przecież my nie wiemy czy Wach jest nawet średni a co dopiero dobry. On nie walczył dosłownie z żadnym przyzwoitym zawodnikiem.

MARIUSZ POCZEKAJ ZDROWIE MA SIĘ TYLKO JEDNO !!!
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:24:46 
Moim zdaniem tylko chodzi o dolary! Ale jak chce zarobić proszę bardzo na skróty to można po łbie dostać a liczenie na bycie drugim Douglasem to parodia.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 04-08-2011 16:25:59 
choć z drugiej strony Wach nic ta walką nie traci . Przegra to jak ma jaja i rzeczywiście jest dobry to zawsze może wrócić do walki o tytuł.
A jest szansa to trzeba próbować z całych sił .
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:26:32 
bagherra
Ja rozumiem czym jest trening którego Wach potrzebuje.Rok by mu dużo dał.Bo ja na niego w takim starciu liczyłem ale za rok.A wy widzę tylko przez pryzmat $ patrzycie.Bo porażka ostra hu.a go nauczy,
 Autor komentarza: Pete44
Data: 04-08-2011 16:27:07 
tak mi jeszcze wpadło do głowy:

McBride dla Wacha to jak Wach dla Kliczko :P
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:27:21 
Ale co tam Do boju Waszka!!!!!!!!!!!!:)Ugryź go!
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-08-2011 16:28:27 
@DAB

Nie uważałem Szumenowa za asekurancko prowadzonego, tylko za takiego, który doszedł do tytułu "na skróty", a po jego zdobyciu obija bumów. Wypisz wymaluj nasz miszcz Diablo, tylko póki co prochów nie bierze. Jeżeli natomiast wziąłeś na serio moje słowa o 8 walce Szpilki z McBride'em, a 9 z którymś z Kliczków, to pozostaje mi tylko ci współczuć.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 04-08-2011 16:28:59 
Wach dostanie za tą walke wiecej niz za wszystkie swoje stoczone walki hahhaa dziwne jakby odrzucił,,,Przeciez na obijaniu Boby Gunna czy Charra nie zarobi duzo hehe a ci za którym by dostał wiecej siana zrobiliby mu kuku wiec woli wziasc walke z Kliczko to jak wygrana w lotka ..Pewna kasa jak sie dobrze zaprezentuje to zdobedzie popularnosc w Stanach,,,ale wątpie ze Stany bedą chcialy to pokazac,,walka w Niemczech lub na Ukrainie,,Kliczko cos wspominal ze chcialby zawalczyc na Ukrainie zrobią stadion to akurat,,
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 16:29:54 
DAB
Ale je widzę tą porażkę i co z tego,przegrać z Kliczko to żadna,powtarzam żadna ujma,a świetna lekcja.Mnie nie bawią wyśrubowane rekordy.Nie wierzę żeby Wach był kiedykolwiek gotywy na pokonanie Kliczków,on już wielkich postępów raczej nie zrobi.Nie będzie wirtuozem,nie będzie szybki,będzie po prostu Wachem.On swój progres już osiągnął.Dużo lepszy nie będzie,a teraz ma szansę życia.Ja bym ją brał.Nie jeden już przegrywał z Kliczkami i dalej walczą.Ba nawet dalej są w czołówce.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:30:46 
Hugo
To po kij to piszesz.Poza tym to współczucie w buty sobie wsadź będziesz wyższy:)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 04-08-2011 16:30:53 
Przeciez go nie zabije,,tylko troche obije haha .Potem moze walczyc z Wawrzykiem po laniu od Kliczki na Polsacie hehe
 Autor komentarza: Pete44
Data: 04-08-2011 16:31:23 
Hugo współczuć trzeba Tobie, a niby z kąd mamy wiedzieć, że nie piszesz poważnie ? tutaj nie brakuje takich co widzą szansę Szpilki z Kliczko.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:31:47 
liscthc
Jaka lekcja co ty się śmiejesz?Nauka czego?Jemu trening jest jeszcze potrzebny.Lekcja przyjmowania ciosów twarzą chyba.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 04-08-2011 16:31:49 
Dab Nie patrze przez przyzmat forsy . Po prostu uważam że jak zawodnik ma trwardą psychikę to i porażki mu nie szkodzą . Są dwa typy psychiki jak ta Holyfielda którego każda porażka wzmacniała i jak ta Tysona który wierzył w siebie tylko do czasu aż przekonał się że też jest człowiekiem . Jednym porażka nie szkodzi a inni faktycznie jak raz poznają dechy to już się boją .
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:33:02 
Hugo
Zachowujesz się jak prostak.Piszesz,nie wiem czy żartujesz i przekręcasz moje wypowiedz a teraz z jakimś wspólczuciem,weź skończ to już żałosne się robi.Nie mam ochoty się spierać
 Autor komentarza: bagheera
Data: 04-08-2011 16:34:04 
liscthc
Akurat myślę że bardzo się myslisz ze Wach nie może zrobić postępu . To facet który trenował bez zaplecza ,forsy i profesjonalnej ekipy .
Napewno mogli by go bardzo wzmocnić fizycznie a to ma duże znaczenie .
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:35:12 
bgheera
Porażki a ja boję się jego pogromu a to nic nie uczy.Brakuje mu treningów,walk z kimś słabym nawet on nie ma żadnego atutu na dziś na Włada.Deklasacja ale kciuki trzymam.:)No obawiam się Wład jest duży ale jaki szybki.Nie chce Wacha pobitego widzieć po prostu.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 04-08-2011 16:35:37 
Z Kliczką przegrac to nie wstyd,,do tego duża gala, duża oglądalnosc i duża gaża .Mariusz jest szczęsliwcem ze dostal taką oferte byłby głupcem gdyby ją odrzucił ma juz swoje lata,,
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:36:45 
Hugo
Szumenow ma 13 walk Diablo ponad 30.Z Brehmerem nie walczył z winy Niemca.Na 14 walkę chcą już coś dużego.Co Ty do Diablo porównujesz zobacz na jego rekord zejdź na ziemię
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:37:38 
Z jednej strony Wacha rozumiem z drugiej nie.Weź to pogódź
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-08-2011 16:38:52 
@DAB

To ty zachowujesz się jak furiat i to nie pierwszy raz. Daj sobie na wstrzymanie, bo robisz się mało sympatyczny.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 04-08-2011 16:42:38 
Wahcha wartosci nie znamy ,moze i jest za wczesnie ale taka sytuacja moze sie nie powtorzyc i uwazam ze jezeli wezmie ta walke to trzeba jego decyzje uszanowac.Moze Mariusz nie ma nikogo wartosciowego na rozkladzie ,sle jak McBurger walczyl z Adamkiem to byl doskonalym zawodnikiem na przetarcie ,walczac z Wachem byl juz bumem
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 04-08-2011 16:42:48 
Wahcha wartosci nie znamy ,moze i jest za wczesnie ale taka sytuacja moze sie nie powtorzyc i uwazam ze jezeli wezmie ta walke to trzeba jego decyzje uszanowac.Moze Mariusz nie ma nikogo wartosciowego na rozkladzie ,sle jak McBurger walczyl z Adamkiem to byl doskonalym zawodnikiem na przetarcie ,walczac z Wachem byl juz bumem
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 16:43:17 
Hugo
Ty też zważywszy na to,że zrozumiałem twój komentarz z głową pod wodą ale już ze współczuciem dalej pociągnąłeś.Sorry ale jak ty mi takie rzeczy piszesz to nie będę się uśmiechał:)Ale nie gniewaj się
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 16:47:24 
bagheera
Nie napisałem że nie zrobi woglę postępów,tylko że nie będą one duże.Bo te duże już zrobił.

DAB
Lekcja boksu na światowym poziomie! Niech się przekona ile mu brakuje do Władka.Austin też dostał bolesną lekcję,a jednak dalej był w czołówce.zresztą nie on jeden.Z kim ma Wach walczyć jeszcze przez rok czy dwa,jak trafi na takiego Pereza czy Heleniusa to walka z Kliczkiem pozostanie tylko niespełnionym marzeniem.

A ogólnie to nic mnie nie przekona że Wach będzie miał kiedykolwiek poważne szansę na ogranie Włada.Jak? Czym?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 16:48:54 
bagheera
Nie napisałem że nie zrobi woglę postępów,tylko że nie będą one duże.Bo te duże już zrobił.

DAB
Lekcja boksu na światowym poziomie! Niech się przekona ile mu brakuje do Władka.Austin też dostał bolesną lekcję,a jednak dalej był w czołówce.zresztą nie on jeden.Z kim ma Wach walczyć jeszcze przez rok czy dwa,jak trafi na takiego Pereza czy Heleniusa to walka z Kliczkiem pozostanie tylko niespełnionym marzeniem.

A ogólnie to nic mnie nie przekona że Wach będzie miał kiedykolwiek poważne szansę na ogranie Włada.Jak? Czym?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 16:49:04 
bagheera
Nie napisałem że nie zrobi woglę postępów,tylko że nie będą one duże.Bo te duże już zrobił.

DAB
Lekcja boksu na światowym poziomie! Niech się przekona ile mu brakuje do Władka.Austin też dostał bolesną lekcję,a jednak dalej był w czołówce.zresztą nie on jeden.Z kim ma Wach walczyć jeszcze przez rok czy dwa,jak trafi na takiego Pereza czy Heleniusa to walka z Kliczkiem pozostanie tylko niespełnionym marzeniem.

A ogólnie to nic mnie nie przekona że Wach będzie miał kiedykolwiek poważne szansę na ogranie Włada.Jak? Czym?
 Autor komentarza: bezols
Data: 04-08-2011 16:55:52 
a co mu da jak to niektórzy piszą ze za rok lub za 2 3 walki powinen walczyc teraz gdy jest szansa ja go widze pokonującego kliczke za kilka lat a po porazce jest wielu bokserów z którymi jego walki będo ciekawe helenius fury price oni jezeli bedo walczyc z coraz lepszymi przeciwnikami w koncu dojdo do stowarzyszenia pokonani przez kliczko róznica bedzie tylko taka ze wach bedzie pierwszy
 Autor komentarza: bezols
Data: 04-08-2011 16:56:01 
a co mu da jak to niektórzy piszą ze za rok lub za 2 3 walki powinen walczyc teraz gdy jest szansa ja go widze pokonującego kliczke za kilka lat a po porazce jest wielu bokserów z którymi jego walki będo ciekawe helenius fury price oni jezeli bedo walczyc z coraz lepszymi przeciwnikami w koncu dojdo do stowarzyszenia pokonani przez kliczko róznica bedzie tylko taka ze wach bedzie pierwszy
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 17:03:28 
Ops sorki z powielenie,ale miałem jakieś kłopoty techniczne.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 17:05:40 
Ja też coś było z serwerem.
liscthc
W skrócie- trzymam za niego kciuki.A szansę na za jakiś czas widziałem poważnie.Jak podpiszą będę mu kibicował proste.Nawet atuty na siłę znajdę jak trzeba:)Ale mi się tam za rok jego walka wygrana marzyła.Jego kariera niech robi co chce.Kończę,muszę ochłonąć od tej strony wyjść.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 04-08-2011 17:14:13 
moim zdaniem niech walczy bo potem może nie być takiej okazji
Ci co piszą żeby stoczył jeszcze dwie trzy walki a jak przegra to co?
Jest kasa do zarobienia która może się nie powtórzyć
 Autor komentarza: marecki611
Data: 04-08-2011 17:47:09 
Wypromuje go ta walka, nie rozśmieszajcie mnie tak jak się wypromował Albercik buhahahaha.Co skorzystał poza kasa pytam??
 Autor komentarza: marecki611
Data: 04-08-2011 17:49:25 
Przewali swoją szanse którą może mieć w przyszłości ot co!I która może nieźle zaowocować.
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 17:49:44 
UrbanHorn
Być może moja propozycja jest kiepska. Poje podejście wynika z tego, że nie traktowałbym karier zawodników jak pracy sapera, gdzie przy jednej pomyłce wszystko jest przekreślone.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-08-2011 17:50:58 
przepraszam jak kogoś powiele ale dzisiaj za duzo roboty żeby wszystkie wpisy przeczytać
dla mnie jego wybór jak najabrzdiej zrozumiały , wypłata dobra , największa w karierze , na rozpoznawalności też zyska a porażka z Kliczką krzywdy mu nie zrobi bo takie czasy że do Klików wszyscy obrywają ,
ma opcje niech bierze i daje z siebie wszystko bo przy jego skali talentu porażka z zawodnikami z czołowki ( wyłączając K2 ) prędzej czy pózniej przyjdzie

Kliczko też rozumiem w końcu wybiera wyzszego niepokonanego przeciwnika który w ostatnim pojedynku poromcę samego Tysona :)
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-08-2011 17:51:59 
Mnie to aż mdli od tej propozycji i to nie względu na Mariusza, którego wszyscy znamy miejsce w szeregu tylko Kliczki który zabija wagę ciężką
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-08-2011 17:57:22 
Autor komentarza: marecki611
Data: 04-08-2011 17:47:09
Wypromuje go ta walka, nie rozśmieszajcie mnie tak jak się wypromował Albercik buhahahaha.Co skorzystał poza kasa pytam??

a czy coś stracił na tej walce ???????????????????
na pewno pokazał że mimo przepasci w umiejetnosciach potrafił ambitnie przewalczyć 10 rd
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 04-08-2011 18:10:34 
pan Albert to pomocnik kelnera co tu się rozwodzić. .
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-08-2011 18:14:17 
Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 04-08-2011 18:10:34
pan Albert to pomocnik kelnera co tu się rozwodzić. .

pierwsza 15 obecnej HW na świecie dla ciebie to kelner ??? ciekawa analiza i nie zapomnij ze piszesz o jednym z nielicznych Polakó który nosił pas EBU
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 18:19:28 
Myślę, że jednym z mankamentów dzisiejszego boksu, co przekłada się na pojmowanie go przez kibiców, jest brak holistycznego ujęcia karier bokserów.

Boks skupia się na kilku pojedynczych walkach. Ciężar ważności spoczywa na 1-2 walkach w życiu boksera i jeśli pomyli się w kluczowych momentach - jego kariera może diametralnie obniżyć swoje losy. W obliczu świadomości tego mechanizmu, bokserzy oraz ich promotorzy ciężar uwagi przenoszą na brak pomyłek, zamiast na budowaniu fundamentów bokserskiej osobowości.

Chorobą współczesnego boksu jest przesadna troska o brak porażek, miast skupiać się na zwycięstwach.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-08-2011 18:22:19 
Deter
popieram magiczne zero w rekordzie odbiera czasami zdrowy rozsądek i przez to samo magiczne zero w kazdym roku ucieka Nam po kilka dobrych walk
 Autor komentarza: curu
Data: 04-08-2011 18:59:48 
mam mieszane uczucia, mam obawy czy nie jest za wcześnie na taką walke, ale jest to ogromna szansa dla Wacha na promocje, pokazanie sie szerszej publiczności. ogromana szansa na tytuły. Nawet jak by miał przegrać a zaprezentuje sie z dobrej strony to da mu to więcej niż obijanie ogórów
 Autor komentarza: Domino
Data: 04-08-2011 20:18:58 
Za wcześnie. 1 lub 2 walki z TOP 10 HW najpierw moim zdaniem powinna być. Tak czy inaczej powodzenia Mariusz!!!
 Autor komentarza: Pete44
Data: 04-08-2011 20:24:07 
Autor komentarza: milan1899
Data: 04-08-2011 18:14:17
Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 04-08-2011 18:10:34
pan Albert to pomocnik kelnera co tu się rozwodzić. .

pierwsza 15 obecnej HW na świecie dla ciebie to kelner ??? ciekawa analiza i nie zapomnij ze piszesz o jednym z nielicznych Polakó który nosił pas EBU

PIERWSZA 15 ?? SOSNA ??? BUUUUUUUUUUUUHahahahahHAhahaha
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 04-08-2011 20:29:42 
ja jestem tą informacją zaskoczony ale można to racjonalnie wytłumaczyć. takie propozycje dostało pewnie jeszcze kilku innych bokserów, więc domyślam się, że Wachu jest jednym z wielu branych pod uwagę przez K2. Bokserzy ze ścisłej czołówki też pewnie otrzymali oferty do Kliczków. Są w lepszej sytuacji niż Wach bo mają wyrobione nazwiska i nie muszą się pchać do kolejki. Wiedzą, że są cenni dla Kliczków więc wolą czekać bo czas działa na ich korzyść. Helenius woli zawalczyć z Dimitrenko. Dimitrenko coś przebąkiwał, że chciałby Witalija ale o Władku nie wspominał. Fury sam uważa, że nie jest gotowy na braci. Kto wierzy w to, że Chagaev ma jakieś szanse. Podobnie pewnie z Povetkinem, którego Sauerland nie puści na rzeźnię. Wład nie ma z kim walczyć. Ja przynajmniej nie widzę dla niego rywala. jeżeli są jacyś ciekawi przeciwnicy to tłumaczą się trudnymi negocjacjami.
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 04-08-2011 20:56:43 
Tak zawsze byłem bardzo nieprzychylny panu Albertowi, ale ostatnimi czasy zaczynam go stawiać wyżej niżli pana Tomasza "Gorala" Adamka.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 04-08-2011 21:18:13 
@Deter - nie kopiuj moich myśli :-)

Autor komentarza: Deter
Data: 04-08-2011 18:19:28
Myślę, że jednym z mankamentów dzisiejszego boksu, co przekłada się na pojmowanie go przez kibiców, jest brak holistycznego ujęcia karier bokserów.

Boks skupia się na kilku pojedynczych walkach. Ciężar ważności spoczywa na 1-2 walkach w życiu boksera i jeśli pomyli się w kluczowych momentach - jego kariera może diametralnie obniżyć swoje losy. W obliczu świadomości tego mechanizmu, bokserzy oraz ich promotorzy ciężar uwagi przenoszą na brak pomyłek, zamiast na budowaniu fundamentów bokserskiej osobowości.

Chorobą współczesnego boksu jest przesadna troska o brak porażek, miast skupiać się na zwycięstwach.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 04-08-2011 21:44:11 
Listhc . Nie wiem czy jescze tutaj zajrzysz ale ja uważam że Wach właśnie może zrobić dużo większe postępy niż większość zawodników w jego wieku . Zwykle jednak ludzie są prowadzeni w miarę profesjonalnie już w młodym wieku . Wach do niedawna trenował w takich warunkach jak i jak może każdy chlopak z ulicy . Przez to ma ogromne zaleglości treningowe któych jak już pisałem większosc zawodnikow w jego wieku nie ma .
Ja nie wierze zwykle w żadne postępy wielkie w technice czy sposobie myślenia boksera boksera który już jest dłuższy czas profesjonalistą .
Według mnie zmieniać i polepszać można już tylko przygotowanie fizyczne zawodnika .
Oczywiście to moja opinia i inni moga uważać inaczej; )
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 21:56:25 
bagheera
No zobaczymy,ja uważam że nawet ta poprawa fizyczna niewiele mu da w kontekście walki z Kliczko.Co by nie umniejszać nic Mańkowi,ale nie widzę czym on mógłby zaskoczyć Brata.Szybkości raczej już nie wypracuje zbyt wielkiej,a Technika też niestety kuleje.Samą siłą raczej go nie ogra.No i zaznaczam że porażka z Władem nie cofa zawodnika w rozwoju.
Czas pokaże co z tego wszystkiego wyjdzie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 22:32:23 
liscthc
Porażka nie cofa nawet jak go przetrąci?Jak dostanie ostry wpiernicz to zobaczysz czy nie cofa.Ale jak mówię teorie takie najlepiej siać my nic nie ryzykujemy.On zarobi tylko tyle
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 22:34:49 
W kontrakcie powinno być że Władek ma być ostrożny.Zależy jaką cenę mu za ten wpie.dol zagwarantują i czy przyjmie to Wach.Jak Wład nie będzie nazbyt brutalny to spoko ale ciężkie K.O zawsze siada na łeb.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 22:36:10 
To nie Lewis który ma umiejętności i po nokautach lepiej się przygotował i starczyło.Wachu za mało potrafi jeszcze wiarę w siebie zatraci ale z baksami w kieszeni luz:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 22:51:55 
No to jest ryzyko zawodowe,Austin też dostał konkretnie w papę,a mimo to dalej walczył eliminatory.Trzeba se jasno powiedzieć że Wach zbawcą HW nie będzie,ani dziś,ani za rok.Od Kliczko dzielą go lata świetlne w każdym aspekcie.Jedynie to jakiś Lucky strzał,a on może zdarzyć się zawsze.

A tak przy okazji gratuluje tobie i sobie,bo Legia i Śląsk awansowały dalej!
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 23:04:08 
liscthc
Łatwo mówić to nie my ucierpimy jak coś ale jego decyzja.
Dzięki oglądałem karne :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 23:04:34 
Tobie też gratuluję Polska górą:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 23:10:22 
Wiesz w ciepłym domku łatwo się piszę o walkach z Klikami.Ale Maniek to bokser z własnym rozumem,skoro on chce tej walki już teraz to ja mu w tym tylko wtóruje.Zresztą jak by odmówił na dzień dzisiejszy też bym to rozumiał.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 23:25:59 
liscthc
Zależy ile będzie w kontrakcie mogą jeszcze jej nie wziąść.Zobaczymy czy będą zadowoleni z kasy no bo o to grają i wiesz to potrafię zrozumieć.Ale no kurna nie mogę sobie tej walki wyobrazić słowo daję
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-08-2011 23:30:49 
A ilu masz teraz zawodników w HW których zwycięstwo z Braćmi można sobie wyobrazić?
Bo ja widzę to ubogo,pewnie na palcach jednej ręki bym ich policzył,a i z tej piątki pewnie ktoś był by naciągany w kwestii realnych szans na zwycięstwo.
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 23:42:56 
Adamek
Helenius,Price-ich na pożarcie nie rzucają za rok będą gotowi maks 2.
Solis-zdrowy
Powietkin-najwyższy czas
Arreola-Odchudzony mógłby spróbować
Perez-czemu nie
Wach-Za wcześnie:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 04-08-2011 23:43:50 
liscthc
Chciałem by Mariusz jeszcze potrenował ale nie ja decyduję trudno,dobra trza spadać
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-08-2011 00:00:45 
Spoko,tylko Povietkin to się czai od kilku lat.Solis zdrowy raczej jeszcze nie jest,Helenius i Price jak sam piszesz na razie odpadają.Perez jest obiecujący,nawet bardzo,ale równie sprawdzony co Wach.Zresztą Price też solidnych testów chyba nie miał.
Arreola spoko,choć i w jego zwycięstwo ciężko mi uwierzyć.
Po prostu taki,a nie inny mamy stan potencjalnych rywali dla Braci że trzeba szukać dość dogłębnie żeby znaleźć kogoś.
A i tak kogo by nie wzięli to będą narzekania że Mały,Gruby.słaby czy niegotowy.
Nara.
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 05-08-2011 00:14:14 
Będzie tak pan Mariusz zunifikuje tytuły. Po bogatej karierze i wielokrotnych zwycięskich obronach wreszcie zaboksuje z Arturem Szpilka na gali w nowej hucie , oddawszy tytuły ziomowi odejdzie w glorii chwały jako król ko i detronizator słynnych klitschkos. A na tej gali zawalczy również pan najman z panem adamkiem o pas słońca peru.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-08-2011 00:26:40 
PWpmbjtniccots
Szkoda że nie ma Wejherowa,on by z tobą pogadał o unifikacji.
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 05-08-2011 00:30:14 
również z tego powodu ubolewam Liść.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.