też próbowałem znaleźć nagranie ale nie znalazłem - czekam na wideo:P prędzej czy później na pewno będzie:P
Autor komentarza: garson
Data: 30-07-2011 14:22:22
to ta sama niunia, poznaje ją :D
Autor komentarza: Wolf
Data: 30-07-2011 14:30:53
Kasia :) Patrz jak się patrzą na siebie z łysym po prawej. Albo to miłość albo wiedzą coś czego my nie wiemy. MY CHCEMY VIDEO !!!!
Autor komentarza: Jackass
Data: 30-07-2011 14:31:52
Coś się stało Kevinowi? ;O bo zaraz po KO poszedłem spać a tu widzę że wywozili chłopaka.
Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 30-07-2011 14:32:48
Brawo wiking!
Autor komentarza: pain3hp
Data: 30-07-2011 14:44:40
Powinna być teraz walka Arreola-Wach o walke z kliczko...
Autor komentarza: oscardelaroger
Data: 30-07-2011 15:15:54
brawo
Autor komentarza: odyniec
Data: 30-07-2011 15:33:28
PISAŁM ZE WACH ZROBI KO NA KEVINIE
WCALE NIE JESTEM ZASKOCZONY
ADAMKU PATRZ JAK SIE NAKAUTUJE - TEGA NIE DA SIE NAUCZYC
Autor komentarza: neQ
Data: 30-07-2011 15:33:37
haha ktoś ostatnio napisał, że niby Kasia to córka Mariusza Kołodzieja.. - to jest Kasia Niedźwiecka - rzecznik prasowy Global Boxing :)
Autor komentarza: odyniec
Data: 30-07-2011 15:33:52
PISAŁM ZE WACH ZROBI KO NA KEVINIE
WCALE NIE JESTEM ZASKOCZONY
ADAMKU PATRZ JAK SIE NAKAUTUJE - TEGA NIE DA SIE NAUCZYC
Autor komentarza: neQ
Data: 30-07-2011 15:35:06
haha ktoś ostatnio napisał, że niby Kasia to córka Mariusza Kołodzieja.. - to jest Kasia Niedźwiecka - rzecznik prasowy Global Boxing :)
Autor komentarza: bulat89
Data: 30-07-2011 15:42:32
ojoj Szpili coś slonce przyswiecilo za mocno:D
Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 30-07-2011 15:49:48
jesli mam wybierać do oglądania walki 3 zawodnika HW - taktyka z dobrą szybkością i techniką, ale z kiepską siłą ciosu , a 'średniaka' ale z mocnym jebnięcięm odpowiedź prosta: Wiking: ))
Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 30-07-2011 15:49:55
jesli mam wybierać do oglądania walki 3 zawodnika HW - taktyka z dobrą szybkością i techniką, ale z kiepską siłą ciosu , a 'średniaka' ale z mocnym jebnięcięm odpowiedź prosta: Wiking: ))
Autor komentarza: odyniec
Data: 30-07-2011 15:51:49
no jednak nokaut to esensja boksu i to a co kibice czekaja
Autor komentarza: artez1
Data: 30-07-2011 16:18:36
No to trzeba promować naszego WIKINGA ;) może być z niego niezły bokser
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 16:22:48
Tak sie konczy jak sie nie przygotowuje wogóle do walki,,Kevin tak skonczył
Autor komentarza: ironm
Data: 30-07-2011 16:25:41
Wach jest bardzo wolny.A jego lewy prosty to karykatura dyszla Włada.
Jednak każdy musi się z nim liczyć ze względu na cios.Ale Fury by go spokojnie wypunktował.
Autor komentarza: weentM
Data: 30-07-2011 16:26:52
smieszny ten mcbride,jesli on wychodzil do ringu w dwoch ostatnich walkach z nadzieja ze wygra,to jest chory.
wolny jak smoła,wszystkie ruchy czytelne,
oby Mariusz mu wybil boks z glowy bo nastepnym razem moze sie to tragicznie skonczyc.
adamkomaniacy,dalej tak uwielbiacie swojego pana? ktory takiej parowy nawet zamroczyc nie potrafil ? oO
Autor komentarza: Grzywa
Data: 30-07-2011 16:27:33
Tak, Wach powinien po pokonaniu czolowego piesciarza wagi heavy dostac eliminator z Arreola lub jakims innym czolowym zawodnikiem z dziesiatki. Przecierz jest Polakiem wiec mu sie nalezy no i pokonal Kevina, ktory 100 lat temu (sic)pokonal Tysona a wiec gwiazde prawie w prime. Do tego Wach juz obijal i Povetkina i Chagajeva zas Adamek go na sporingpartnera nie zaprosil aby nie zostac obitym. Czyli wlasciwie zostaje Arreola i bracia K. Wach tym jednym jedynym KO pokazal iz jest czolowka swiatowa, scisla bo przecierz Irlandczyk to znakomity zawodnik, co prawda ostatnie walki i przegrywa i wazy prawie 150kg ale to ciagle nazwisko ktore wyslalo wielkiego Mike na emeryture.
Tak naprawde to niech Wach zawalczy z kims z szerokiej czolowki, takich sporo i dopiero potem zobaczymy gdzie jest. Owszem bardzo sie poprawil. ale nadal jest sztywny i schematyczny, uderzyc mocno McBride, wolnego jak slon to nie jest wyczyn na miare swiatowa, nawet na skale amerykanska, Kevin jest calkiem wypalonym bokserem, zreszta bokserem nigdy nie byl.
Autor komentarza: ironm
Data: 30-07-2011 16:28:08
Wach jest bardzo wolny.A jego lewy prosty to karykatura.
Autor komentarza: Grzywa
Data: 30-07-2011 16:29:30
Tak, Wach powinien po pokonaniu czolowego piesciarza wagi heavy dostac eliminator z Arreola lub jakims innym czolowym zawodnikiem z dziesiatki. Przecierz jest Polakiem wiec mu sie nalezy no i pokonal Kevina, ktory 100 lat temu (sic)pokonal Tysona a wiec gwiazde prawie w prime. Do tego Wach juz obijal i Povetkina i Chagajeva zas Adamek go na sporingpartnera nie zaprosil aby nie zostac obitym. Czyli wlasciwie zostaje Arreola i bracia K. Wach tym jednym jedynym KO pokazal iz jest czolowka swiatowa, scisla bo przecierz Irlandczyk to znakomity zawodnik, co prawda ostatnie walki i przegrywa i wazy prawie 150kg ale to ciagle nazwisko ktore wyslalo wielkiego Mike na emeryture.
Tak naprawde to niech Wach zawalczy z kims z szerokiej czolowki, takich sporo i dopiero potem zobaczymy gdzie jest. Owszem bardzo sie poprawil. ale nadal jest sztywny i schematyczny, uderzyc mocno McBride, wolnego jak slon to nie jest wyczyn na miare swiatowa, nawet na skale amerykanska, Kevin jest calkiem wypalonym bokserem, zreszta bokserem nigdy nie byl.
Autor komentarza: weentM
Data: 30-07-2011 16:33:48
dobrze gadasz grzywa
taka jest prawda,smiesza mnie typy ktore chca go na kliczke
slabo chodzi na nogach,technika tez kiepawa,i dosyc schematyczny.
wg mnie powinien walczyc z Furym,podobne gabaryty.
a i nikt nie powie ze za wczesnie,po wach ma nazwet wiecej walk niz fury
Autor komentarza: ironm
Data: 30-07-2011 16:34:55
Niech Wach zawalczy z Franklinem Lawrence to zobaczymy gdzie tak naprawdę w przyszłości może mierzyć.
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 16:41:32
Daj spokój Arreola by go zasypał ciosami Waszka by nie wiedzial co sie dzieje hehe
Autor komentarza: weentM
Data: 30-07-2011 16:44:51
arreola by go zmiotl
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 16:47:03
,,Do tego Wach juz obijal i Povetkina i Chagajeva zas Adamek go na sporingpartnera nie zaprosil aby nie zostac obitym,,.Co za brednie ..musisz byc niezłym swirem
Autor komentarza: Grzywa
Data: 30-07-2011 16:53:12
BYKZBRONXU2011
nie jestem chyba swirem tylko pisze nawiazujac do wczesniejszych wypowiedzi Wacha do ktorych dodaje ironie. To jednak dla ciebie za duzo wiec sobie daj koles spokoj i nie czytaj tego co pisze bo tracisz tylko swoj czas.
Autor komentarza: mocuch
Data: 30-07-2011 16:53:24
Bez jaj, walka fajna, efektowne KO ale co Wach udowodnił tą walką? Że ma silny cios i nic więcej. Jest wielu młodych pięściarzy o podobnych gabarytach do Wacha którzy byliby dla niego prawdziwym sprawdzianem a on już o Kliczce marzy.
Autor komentarza: odyniec
Data: 30-07-2011 16:55:32
weentM
skad taki pomysl ze Arreola by go zmiotl?
jakby tylko potrafil utrzymac grubasa na dystans to ze swoim ciosem Wach moglby skonczyc Arreole ktory ma slaba obrone i ciagle idzie do przodu bez pomyslu - Koszmar nigdy nie zdobedzie zadnego pasa bo ci mali technicy jak Adamek go łatwo oszukaja a giganci jak Kliczko czy Wach poprostu wybija mu mózg z czaszki
populanosc nie jest wyznacznikiem klasy sportowej
Autor komentarza: Grzywa
Data: 30-07-2011 16:57:40
Mysle iz Wach ma sporo do udowodnienia i obicie zatluszczonego McBurigera tego nie zrobi. Jak napisano powyzej jest kilku przeciwnikow z kotrymi walki pokazaly by prawdziwy poziom na jakim jest Mariusz, np. Ustinov, Furry nawet taki Harrison bylby lepszy niz Irlandczyk ktory powinien juz po prosu zawiescic rekawice na kolku, on nawet tak naprawde Tysona nie pokonal bo Mike zrobil to sam, jedyny udzil w tym Kevina to to ze stalo sie to podczas walki z nim wlasnie choc to walka z Williamsem powinna byc dla Tysona ta ostatnia.
Autor komentarza: Grzywa
Data: 30-07-2011 17:01:28
Odyniec,
o tym ze Wach wygra z Arreola nie przekonaja mnie zadne argumenty slowne a jedynie ich bezposredni pojedynek. Ja uwazam i Arreola ze swoja obrona, gradem ciosow, sila, parciem do przodu i dobra kndycja to za duzo na Wacha. Bardziej jestem ciekaw walki Christoballa ze Szpila, obaj lubia sie bic wiec byloby ciekawi, Szpila ma spore doswidczenie, znacznie wieksze niz mowi to jego rekord.
Autor komentarza: weentM
Data: 30-07-2011 17:01:58
bo arreola jest bardzo mocny,i ma mocna torpede.
i uwazam ze jest lepszy od wacha
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 17:04:16
Arreola za mocny.Price za Mocny Hellenius za Mocny,,Wilder pewnie tez za mocny,,nie pisze juz nawet o Povietkinie,,Zostało mu obijanie średniaków,,oraz duża wypłata jesli Kliczko go wezmie do obrony pasa
Autor komentarza: mocuch
Data: 30-07-2011 17:04:28
Wach nie utrzymałby Arreoli na dystans i zostałby zmieciony.
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 17:05:27
Z grantem niech walczy co to dla Waszki przyszly dominator HW HAHA ALBO Z PULEVEM HAHA
Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-07-2011 17:10:39
weentM co do torpedy Arreoli to nawet sam Chris by się z tobą nie zgodził ;), on pojedynczy cios to ma słabszy niż chyba nawet Adamek, po prostu idzie na pełnej ku**ie wali cepy, a że wygrywa tylko z bumami którzy zaraz srają w gacie i nie potrafią go skontrować idzie seria i lecą na dechy.
Z Wachem Arreola by zapewne wygrał, chodź też nie jestem przekonany mimo że Mariusz do tuzów nie należy to i tak pewnie jest już lepszy technicznie niż Meksykanin, jedyną niewiadomą jest to czy Wach wytrzymałby ciągły napór Chrisa w półdystansie bo jednak przytrzymanie go na dystans byłoby bardzo trudne skoro nawet McBride w takich rozpaczliwych atakach potrafił przedostać się blisko Mariusza
Autor komentarza: ironm
Data: 30-07-2011 17:12:20
Wach momentami Mc burgera nie potrafił utrzymać na dystans i zbierał na szczene.Więc o czym my tu mówimy.Wach nigdy nie będzie należał do Top 15
Autor komentarza: Maciekw7
Data: 30-07-2011 17:13:29
Grzywa
Masz 100% racji. Pomimo całej mojej sympatii dla Wacha, pomimo tego że faktycznie ma mocny cios, trudno jednak nie zauważyć że McBride to żaden bokser, żaden sprawdzian, żadne wyzwanie. Różni się od wcześniejszych rywali Mariusza głównie tym, że ma trochę bardziej znane nazwisko, ale jeśli idzie o osiągnięcia ma ich tyle co chociażby wcześniejszy przeciwnik "Wikinga" - Haggler, czyli żadnych.
Wynik walki z McBride'em oczywiście jest satysfakcjonujący ale bądźmy szczerzy to jest wynik, który bokser o jakichkolwiek aspiracjach powinien był zanotować. Nie jest to sensacja na mocy której powinniśmy wpadać w hurra optymizm.
Niestety, wydaje mi się że Wach w konfrontacji z takim powiedzmy Furym nie dałby sobie rady, mimo mocnego ciosu, nie ma wystarczającej ilości atutów by pokonać gościa który wypunktował Chisorę. Podobnie wygląda sprawa z ew. potyczkami z Ustinowem, czy Arreolą.
Tym niemniej jakieś szanse na karierę Wacha w HW są. Wszak skoro Sosnowski mógł odebrać takiemu Vidozovi pas EBU to czemu nie Wach? To jest chyba właśnie poprzeczka w jaką winien celować "Polski Olbrzym", liczmy siły na zamiary.
Tak czy siak mam nadzieję, że Wach w następnych pojedynkach zawalczy z kimś konkretnym i pokaże klasę. Na ścisłą czołówkę HW chyba go nie stać, ale na taką szeroką czołówkę chyba już tak i tego mu życzę
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 30-07-2011 17:13:32
Arreola panowie trochę za wcześniej dla Mariusza jeszcze 2-3 walki i wtedy zobaczymy co tak na prawdę potrafi Wach.Mcbride to tragedia jak on w ogóle przy swoim stanie zdrowia otrzymuje licencje bokserską. Myślałem że się chłop udusi po 2 rundach...
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 17:17:12
Po co z Arreolą ..Niech obije Puleva to juz bedzie cos..dla mnie Pulew by byl faworytem
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 17:18:20
Po co odrazu brac Arreole .Wystarczyłby Pulev by wybic MRIUSZOWI SUKCESY,,W HW
Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-07-2011 17:20:00
"nie ma wystarczającej ilości atutów by pokonać gościa który wypunktował Chisorę"
a co to Chisora to jakiś wyznacznik umiejętności zawodnika, przecież on jest znany tylko z tego że Wład go wykorzystał do negocjacji z Hayem, myślę że pomimo jeszcze wielu braków u Mariusza takiego Chisore mógłby położyć.
Zobaczcie sobie walki Wacha przed wyjazdem do stanów, przecież to był paralityczny styl. Koleś w krótkim czasie zrobił olbrzymi postęp co sugeruje jego wielki potencjał. Najbardziej cieszy że wreszcie Wach w ringu jest agresywny, bo nieraz zdarzało się w przeszłości że Wach miał rywala w stanie agonalnym i go nie wykańczał.
Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-07-2011 17:21:35
BYKZBRONXU2011 czym ma Pulev zaskoczyć Wacha?? Bo chyba nie siłą ciosu, którą ma ale pewnie na wagę półciężką. Pulev kolejny wielce obiecujący koleś, tylko nie wiadomo czemu obiecujący
Autor komentarza: ironm
Data: 30-07-2011 17:21:53
Sierak2012
Chisore z walki z Furym miałby szanse oklepać ale przygotowanego Chisore to wątpie.
Autor komentarza: weentM
Data: 30-07-2011 17:22:33
ogolnie arreola bije mocno.
nie wiem skad wogle sie wzial ten pomysl arreoli
Autor komentarza: ironm
Data: 30-07-2011 17:23:35
Wach poczynił pewien postęp ale pewnego poziomu nie przeskoczy.
Autor komentarza: liscthc
Data: 30-07-2011 17:24:17
Sierak2012
Może dlatego że obiecał że będzie dobry.
Ja myślę że do 15 HW Wach może się załapać,wszak jakoś mam problem ze znalezieniem aż 14 którzy by go tak łatwo załatwili.
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 17:24:27
Pulev by prostym samym rozwalił Wacha poprawił sierpem hehe
Autor komentarza: tonka
Data: 30-07-2011 17:25:28
http://www.megaupload.com/?d=FQ2WX0FE - walka SZPILKI z WILLIAMSEM.
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-07-2011 17:26:40
Wach to moze powalczyc z Furym albo z Wawrzykiem
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 30-07-2011 17:32:25
Wawrzyk to jest dopiero wolna kłoda bez problemów wygrałby przez KO z nim Mariusz
Autor komentarza: odyniec
Data: 30-07-2011 17:33:03
dzis McBride jest dla was za slaby nawet zeby stestowac Wacha a jeszcze 2 miechy temu byl super rywalem dla mega kozaka Adamka i super testem przed kliczkami
zdecydujcie sie kurwa bo śmierdzi to hipokryzją
Autor komentarza: odyniec
Data: 30-07-2011 17:34:52
Arreola nie ma ciosu
widziales kiedys u niego KO po jednym ciosie?
Autor komentarza: Thaiphoon
Data: 30-07-2011 17:39:18
Witam wszystkich
Czy mógłby ktoś użyczyć mi link z pojedynkami Wacha i Szpilki? Z góry dzięki!
Autor komentarza: BESTIA
Data: 30-07-2011 17:39:43
odyniec
To że nie nokałtuje jednym ciosem to znaczy że nie ma ciosu Wach tez nie nokałtuje jednym ciosem.Mike bił najsilniej na świecie a i tak nie zawsze nokałtował jednym ciosem.
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 30-07-2011 17:45:12
Walka Szpili jest tutaj na Bokser.org
Autor komentarza: Thaiphoon
Data: 30-07-2011 17:45:37
tonka
Masz możliwość udostępnić walkę Wacha?
Autor komentarza: odyniec
Data: 30-07-2011 17:46:32
bestia
spales dzis czy ogladales walke w ktorej Wach jednym jebn ieciem scina Irola z nóg az go nie moga docucic
a Arreola jest jak Wolak zamecza rywali (leszczy) a nie umie nokautowac swoim podobno silnym ciosem ktorego nie posiada
uderza duzo i nieprecyzyjnie a leszcze sie klada a kazdy na poziomie bokser go obije i nie da mu szans bo puncher ma zawsze szanse a Arreola nie
Autor komentarza: Grzywa
Data: 30-07-2011 17:48:00
Odyniec,
nie widzialem jak sie kladli ale widzialem jak po jednym ciosie nie byli zdolni do dalszej walki choc stali, to ten pierwszy cios robil ich bezbronnymi na dalsze ataki Chrisa.
Co do Twojego zdanie powyzszego dot Adamka vs. McBurger to piszesz prawde, byl znakomitym sprawdzianem, taki AdamekFigth i slynny Stasiu Cop wrecz pieli z zachwytu nad doborem przeciwnika, ktory od chyba czterech lat przed Goralem nei boksowal i na szesc ost pojedynkow przegral cztery!
Przed Wachem sporo pracy, uderzyc czysto Kevina to nie to samo co udezyc Furrego, Ustinowa, Arreole, Puleva i wielu innych czynnych zawodnikow. Widzialem ostatnio boksera w knajpie jak pobil podpitego klijenta, nie dal mu szans, robil z nim co chcial, musielismy go odciagnac. Dwa tyg pozniej ten sam bokser dostal straszne lanie w ringu od innego boksera, no to juz nie wiem jest ten koles kozakiem, czy tez nie?
Autor komentarza: BESTIA
Data: 30-07-2011 17:52:34
odyniec
Nawet Adamek może powalić Wita musi trafić w punkt i po walce tak jak WACH.A widziałeś jakieś silne ciosy przed KO niby to o niczym nie świdaczy ale...A ty piszesz że jak ktoś nie nokałtuje jednym ciosem to ma słabe jebnięcie.
Autor komentarza: mocuch
Data: 30-07-2011 17:53:39
liscthc
Z tego co pamiętam to Wach już jest 13 wg. WBC.
Autor komentarza: liscthc
Data: 30-07-2011 17:56:54
mocuch
No tak,też coś tak mi się kojarzy.W sumie to nawet miałem na myśli taki ogólny ranking,bo wiadomo że te rankingi federacji są różnie tworzone.
Autor komentarza: BESTIA
Data: 30-07-2011 17:58:14
mocuch
Na te rankingi związane z boksem to ja patrze z przymrrzeniem oka.
Nie da się ustawić nawet 70% celnych pozycji według umiejętności.
Autor komentarza: Hugo
Data: 30-07-2011 18:00:33
Daleki jestem od plasowania Wacha w światowej czołówce po tej walce, chociaż niewątpliwie udowodnił, że ma najsilniejsze uderzenie w historii polskiego boksu zawodowego. Co do potencjalnych przyszłych rywali, to sądzę, że Arreola bardzo by mu leżał, podobnie jak Chisora, Peter, Leapai i inni prący do przodu bokserzy nie posiadający jakiejś wybitnej techniki.
Autor komentarza: Luke
Data: 30-07-2011 18:10:05
@ mocuch
Bo tak jakoś jest, że gdy bokser zdobędzie drugorzędny pasek w danej organizacji to automatycznie wskakuje do pierwszej 15. Tak było w walce Gołota - Adamek, gdzie chyba nawet wymyślono jakiś lipny pasek żeby zwycięzca mógł teoretycznie walczyć o mistrzostwo IBF
Autor komentarza: michaldinho
Data: 30-07-2011 19:00:35
ale, gdzie Wach do Kliczki? Proszę Was panowie!
Autor komentarza: bagheera
Data: 30-07-2011 19:31:17
Zawsze pisze że Arreola jest przereklamowany . obecnie przereklamowany i do tego wypalony . Wach MÓGŁBY dać rade .
Za Arreola obecnie naprawdę stoi mało argumentów poza nazwiskiem .
Nie mówie że Wach by wygrał napewno ale jeśli do kogoś z czołówki miałby startowac to najłatwiej do słabo poruszającego sie Arreoli
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 30-07-2011 20:58:01
Bardzo chciałbym zobaczyć walkę Wacha z kimś bardziej z czołówki teraz. Widać że treningi za oceanem rozwijają Mariusza z dnia na dzień, więc jestem dobrej myśli. Arreola vs Wach mega ciekawy pojedynek, Arreola bankowo by chciał sie zmierzyć bo miałby możliwość rewanżu z Polakiem :) Tylko czy to nie była by jeszcze za głęboka woda dla Mariusza, bo taki przeskok poziomu rywali może mu bardziej zaszkodzić - zostawmy te sprawy Panu Kołodziejowi on na pewno wybierze odpowiedniego rywala.
Ps. Szpila kupił nowe bryle i wszędzie w nich paraduje heheh pewnie nawet wieczorem w hotelowej restauracji przy kolacji :P
Autor komentarza: twardy38
Data: 31-07-2011 00:06:21
grzaywa nie znasz sie na boksie to co piszerz iestes zalosy adamek jest z naiwysZej pulki bokserow światowyh jestes poprostu dupek co lubi docinac
Autor komentarza: Grzywa
Data: 31-07-2011 01:20:51
twardy38,
dupkiem i analfabeta sam jestes, ciekawy pseudonim koles nosisz, jak dla mnie to ty jestes cienki bolek nic wiecej. Kogo Adamek oprucz zatluszczonego Arreoli w ciezkiej pokonal, kogo oprucz Cunninghama w cruiser, Maddalone, Grant, McBurger, Golota, Gunn, itd, nie osmieszaj sie palancie.
WCALE NIE JESTEM ZASKOCZONY
ADAMKU PATRZ JAK SIE NAKAUTUJE - TEGA NIE DA SIE NAUCZYC
WCALE NIE JESTEM ZASKOCZONY
ADAMKU PATRZ JAK SIE NAKAUTUJE - TEGA NIE DA SIE NAUCZYC
Jednak każdy musi się z nim liczyć ze względu na cios.Ale Fury by go spokojnie wypunktował.
wolny jak smoła,wszystkie ruchy czytelne,
oby Mariusz mu wybil boks z glowy bo nastepnym razem moze sie to tragicznie skonczyc.
adamkomaniacy,dalej tak uwielbiacie swojego pana? ktory takiej parowy nawet zamroczyc nie potrafil ? oO
Tak naprawde to niech Wach zawalczy z kims z szerokiej czolowki, takich sporo i dopiero potem zobaczymy gdzie jest. Owszem bardzo sie poprawil. ale nadal jest sztywny i schematyczny, uderzyc mocno McBride, wolnego jak slon to nie jest wyczyn na miare swiatowa, nawet na skale amerykanska, Kevin jest calkiem wypalonym bokserem, zreszta bokserem nigdy nie byl.
Tak naprawde to niech Wach zawalczy z kims z szerokiej czolowki, takich sporo i dopiero potem zobaczymy gdzie jest. Owszem bardzo sie poprawil. ale nadal jest sztywny i schematyczny, uderzyc mocno McBride, wolnego jak slon to nie jest wyczyn na miare swiatowa, nawet na skale amerykanska, Kevin jest calkiem wypalonym bokserem, zreszta bokserem nigdy nie byl.
taka jest prawda,smiesza mnie typy ktore chca go na kliczke
slabo chodzi na nogach,technika tez kiepawa,i dosyc schematyczny.
wg mnie powinien walczyc z Furym,podobne gabaryty.
a i nikt nie powie ze za wczesnie,po wach ma nazwet wiecej walk niz fury
nie jestem chyba swirem tylko pisze nawiazujac do wczesniejszych wypowiedzi Wacha do ktorych dodaje ironie. To jednak dla ciebie za duzo wiec sobie daj koles spokoj i nie czytaj tego co pisze bo tracisz tylko swoj czas.
skad taki pomysl ze Arreola by go zmiotl?
jakby tylko potrafil utrzymac grubasa na dystans to ze swoim ciosem Wach moglby skonczyc Arreole ktory ma slaba obrone i ciagle idzie do przodu bez pomyslu - Koszmar nigdy nie zdobedzie zadnego pasa bo ci mali technicy jak Adamek go łatwo oszukaja a giganci jak Kliczko czy Wach poprostu wybija mu mózg z czaszki
populanosc nie jest wyznacznikiem klasy sportowej
o tym ze Wach wygra z Arreola nie przekonaja mnie zadne argumenty slowne a jedynie ich bezposredni pojedynek. Ja uwazam i Arreola ze swoja obrona, gradem ciosow, sila, parciem do przodu i dobra kndycja to za duzo na Wacha. Bardziej jestem ciekaw walki Christoballa ze Szpila, obaj lubia sie bic wiec byloby ciekawi, Szpila ma spore doswidczenie, znacznie wieksze niz mowi to jego rekord.
i uwazam ze jest lepszy od wacha
Z Wachem Arreola by zapewne wygrał, chodź też nie jestem przekonany mimo że Mariusz do tuzów nie należy to i tak pewnie jest już lepszy technicznie niż Meksykanin, jedyną niewiadomą jest to czy Wach wytrzymałby ciągły napór Chrisa w półdystansie bo jednak przytrzymanie go na dystans byłoby bardzo trudne skoro nawet McBride w takich rozpaczliwych atakach potrafił przedostać się blisko Mariusza
Masz 100% racji. Pomimo całej mojej sympatii dla Wacha, pomimo tego że faktycznie ma mocny cios, trudno jednak nie zauważyć że McBride to żaden bokser, żaden sprawdzian, żadne wyzwanie. Różni się od wcześniejszych rywali Mariusza głównie tym, że ma trochę bardziej znane nazwisko, ale jeśli idzie o osiągnięcia ma ich tyle co chociażby wcześniejszy przeciwnik "Wikinga" - Haggler, czyli żadnych.
Wynik walki z McBride'em oczywiście jest satysfakcjonujący ale bądźmy szczerzy to jest wynik, który bokser o jakichkolwiek aspiracjach powinien był zanotować. Nie jest to sensacja na mocy której powinniśmy wpadać w hurra optymizm.
Niestety, wydaje mi się że Wach w konfrontacji z takim powiedzmy Furym nie dałby sobie rady, mimo mocnego ciosu, nie ma wystarczającej ilości atutów by pokonać gościa który wypunktował Chisorę. Podobnie wygląda sprawa z ew. potyczkami z Ustinowem, czy Arreolą.
Tym niemniej jakieś szanse na karierę Wacha w HW są. Wszak skoro Sosnowski mógł odebrać takiemu Vidozovi pas EBU to czemu nie Wach? To jest chyba właśnie poprzeczka w jaką winien celować "Polski Olbrzym", liczmy siły na zamiary.
Tak czy siak mam nadzieję, że Wach w następnych pojedynkach zawalczy z kimś konkretnym i pokaże klasę. Na ścisłą czołówkę HW chyba go nie stać, ale na taką szeroką czołówkę chyba już tak i tego mu życzę
a co to Chisora to jakiś wyznacznik umiejętności zawodnika, przecież on jest znany tylko z tego że Wład go wykorzystał do negocjacji z Hayem, myślę że pomimo jeszcze wielu braków u Mariusza takiego Chisore mógłby położyć.
Zobaczcie sobie walki Wacha przed wyjazdem do stanów, przecież to był paralityczny styl. Koleś w krótkim czasie zrobił olbrzymi postęp co sugeruje jego wielki potencjał. Najbardziej cieszy że wreszcie Wach w ringu jest agresywny, bo nieraz zdarzało się w przeszłości że Wach miał rywala w stanie agonalnym i go nie wykańczał.
Chisore z walki z Furym miałby szanse oklepać ale przygotowanego Chisore to wątpie.
nie wiem skad wogle sie wzial ten pomysl arreoli
Może dlatego że obiecał że będzie dobry.
Ja myślę że do 15 HW Wach może się załapać,wszak jakoś mam problem ze znalezieniem aż 14 którzy by go tak łatwo załatwili.
zdecydujcie sie kurwa bo śmierdzi to hipokryzją
widziales kiedys u niego KO po jednym ciosie?
Czy mógłby ktoś użyczyć mi link z pojedynkami Wacha i Szpilki? Z góry dzięki!
To że nie nokałtuje jednym ciosem to znaczy że nie ma ciosu Wach tez nie nokałtuje jednym ciosem.Mike bił najsilniej na świecie a i tak nie zawsze nokałtował jednym ciosem.
Masz możliwość udostępnić walkę Wacha?
spales dzis czy ogladales walke w ktorej Wach jednym jebn ieciem scina Irola z nóg az go nie moga docucic
a Arreola jest jak Wolak zamecza rywali (leszczy) a nie umie nokautowac swoim podobno silnym ciosem ktorego nie posiada
uderza duzo i nieprecyzyjnie a leszcze sie klada a kazdy na poziomie bokser go obije i nie da mu szans bo puncher ma zawsze szanse a Arreola nie
nie widzialem jak sie kladli ale widzialem jak po jednym ciosie nie byli zdolni do dalszej walki choc stali, to ten pierwszy cios robil ich bezbronnymi na dalsze ataki Chrisa.
Co do Twojego zdanie powyzszego dot Adamka vs. McBurger to piszesz prawde, byl znakomitym sprawdzianem, taki AdamekFigth i slynny Stasiu Cop wrecz pieli z zachwytu nad doborem przeciwnika, ktory od chyba czterech lat przed Goralem nei boksowal i na szesc ost pojedynkow przegral cztery!
Przed Wachem sporo pracy, uderzyc czysto Kevina to nie to samo co udezyc Furrego, Ustinowa, Arreole, Puleva i wielu innych czynnych zawodnikow. Widzialem ostatnio boksera w knajpie jak pobil podpitego klijenta, nie dal mu szans, robil z nim co chcial, musielismy go odciagnac. Dwa tyg pozniej ten sam bokser dostal straszne lanie w ringu od innego boksera, no to juz nie wiem jest ten koles kozakiem, czy tez nie?
Nawet Adamek może powalić Wita musi trafić w punkt i po walce tak jak WACH.A widziałeś jakieś silne ciosy przed KO niby to o niczym nie świdaczy ale...A ty piszesz że jak ktoś nie nokałtuje jednym ciosem to ma słabe jebnięcie.
Z tego co pamiętam to Wach już jest 13 wg. WBC.
No tak,też coś tak mi się kojarzy.W sumie to nawet miałem na myśli taki ogólny ranking,bo wiadomo że te rankingi federacji są różnie tworzone.
Na te rankingi związane z boksem to ja patrze z przymrrzeniem oka.
Nie da się ustawić nawet 70% celnych pozycji według umiejętności.
Bo tak jakoś jest, że gdy bokser zdobędzie drugorzędny pasek w danej organizacji to automatycznie wskakuje do pierwszej 15. Tak było w walce Gołota - Adamek, gdzie chyba nawet wymyślono jakiś lipny pasek żeby zwycięzca mógł teoretycznie walczyć o mistrzostwo IBF
Za Arreola obecnie naprawdę stoi mało argumentów poza nazwiskiem .
Nie mówie że Wach by wygrał napewno ale jeśli do kogoś z czołówki miałby startowac to najłatwiej do słabo poruszającego sie Arreoli
Ps. Szpila kupił nowe bryle i wszędzie w nich paraduje heheh pewnie nawet wieczorem w hotelowej restauracji przy kolacji :P
dupkiem i analfabeta sam jestes, ciekawy pseudonim koles nosisz, jak dla mnie to ty jestes cienki bolek nic wiecej. Kogo Adamek oprucz zatluszczonego Arreoli w ciezkiej pokonal, kogo oprucz Cunninghama w cruiser, Maddalone, Grant, McBurger, Golota, Gunn, itd, nie osmieszaj sie palancie.