MCBRIDE W SZPITALU PO CIĘŻKIM NOKAUCIE

Kevin McBride (35-10-1, 29 KO) zasłynął z tego, że zakończył karierę wielkiego Mike'a Tysona. Wczorajszego wieczoru w Mohegun Sun Casino tym razem to jego kariera chyba dobiegła końca. "Polski Olbrzym" zwany od niedawna "Wikingiem" Mariusz Wach (25-0, 13 KO) nokautując ciężko w czwartej rundzie "Kolosa z Clones" wysłał go nie tylko na deski ringu w Uncasville, ale zapewne także na bokserską emeryturę, na którą już raz wybrał się po porażce z Andrzejem Gołotą w 2007 roku, jednak na swoje nieszczęście powrócił po trzech latach. Opłaciło się to Irlandczykowi chyba tylko finansowo, gdyż od czasu wznowienia kariery niemal dokładnie rok temu, zostawił w ringu bardzo dużo zdrowia.

McBride po prawym Wacha padł jak ścięte drzewo i mimo pomocy medycznej nie był w stanie o własnych siłach zejść z ringu. Został na noszach zabrany do karetki i przewieziony do miejscowego szpitala na badania, konieczne w przypadku tak ciężkiego nokautu. Należy wątpić aby ten rozbity m.in. w walkach z trzema Polakami (Gołota, Adamek, Wach) pięściarz wrócił jeszcze do aktywnego uprawiania boksu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 11:33:50 
"...Należy wątpić aby ten rozbity m.in. w walkach z trzema Polakami (Gołota, Adamek, Wach)..."

To ROZBICIE tyczy się raczej tego pierwszego i szczególnie trzeciego Polaka.
 Autor komentarza: GrzegorzF
Data: 30-07-2011 11:34:35 
Gdzie można obejrzeć ten nokaut?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-07-2011 11:35:26 
Czekam na jakieś video z walki Wacha oraz Szpilki :)
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 30-07-2011 11:35:32 
żeby to tylko nie skończyło się jakimś krwiakiem lub wodniakiem mózgu.
Szkoda byłoby tego sympatycznego, rubasznego faularza bokserskiego.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 11:35:57 
"...Należy wątpić aby ten rozbity m.in. w walkach z trzema Polakami (Gołota, Adamek, Wach)..."

To ROZBICIE tyczy się raczej tego pierwszego i szczególnie trzeciego Polaka.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 11:37:38 
Znowu serwer muli
 Autor komentarza: Mietas
Data: 30-07-2011 11:40:35 
tak sie zjada hamburgera.Kurde,coś mi sie zdaje,że Waszka znacznie poprawił technike,a co za tym idzie ciosy wyprowadzane przez niego mają o wiele większa moc.Jeszcze raz..BRAWO MARIO!
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 30-07-2011 11:40:55 
Zgadza się. U mnie muli tak samo. Nie mogę się połapać, czy posty dochodzą, czy nie.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-07-2011 11:47:14 
@Napoleon

Nie czepiaj się szczegółów. Adamek też go dobrze po ubijał i szczerze mówiąc jestem pewny, że był wstanie zakończyć tę walkę przed czasem. Wyglądało by to jak pojedynek z Gołotą. Adamek wolał ''po boksować'' sprawdzić swoje możliwości, kondycje. Takie walki też są potrzebne. Zresztą Adamek wiedział, że McBride to kolejny kelner w dodatku staruch z nadwagą więc nie chciał go poobijać tak żeby mu się coś stało na stare lata. No a Mariusz Wach... heh dziwna sprawa. Znokautował go ładnie ( widząc po zdjęciu ) ale nie ma co się tu cieszyć. Adamek walczył z McBridem gdy miał już kontrakt z Kliczkami więc nie chciał zbyt ryzykować. Wach wypowiadał się, że ta walka to początek jego kariery w HW... przecież to żaden początek... może chodziło mu tylko o '' w miarę '' znane nazwisko w rekordzie. Jeżeli tak to jest dużo bokserów z znanymi nazwiskami, których może ściągnąć z emerytury i obić. Niech Wach zawalczy z np. Price'm, Furym, Heleniusem,Wilderem... albo z tych niższych Chambers, Arreola, Bojcow... Wach dobrze się spisał nie ma co ale też nie ma się z czego za bardzo cieszyć. Szkoda tylko McBridea, który chciał sobie trochę zarobić a skończyło się ciężkim nokautem. A Szpila jak to Szpila. Znokautował rywala w 1 rundzie ale ten nie był znowu z wyższej pułki. Reasumując na tej gali Polacy dostali łatwe ofiary do znokautowania. Ale i tak świetnie się spisali !
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 30-07-2011 11:47:59 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik Pedro2099 piszący z IP: 83.28.27.47 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 30-07-2011 11:50:27 
O ile Mariusz tak dalej będzie skutecznie "usypiał" swoich rywali, to niestety, ale chyba będzie musiał zmienić przydomek bokserski na "ether" lub "anaesthetist".
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 11:53:23 
Napoleon
Poza tym dostrzegasz chyba różnicę w jego dyspozycji z tych walk?Z Tomkiem był w najlepszej na 12 rd.Z Gołotą fakt zmęczyły go wymiany ale Andrzeja porządnie potrafił sam naruszyć.Z Mariuszem był w słabszej ale Wach go zbił.W ogóle czepiasz się znów
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 11:54:20 
Mam nadzieję ,że nic mu nie będzie jak padł to prawa ręka jak przy wielu ciężkich K.O nienaturalnie drętwiała nie lubię takich scen.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 11:54:39 
AdamekFightPL

Nie będę ci odpowiadał używając kolejno twoich cytatów, trochę się spieszę. Tak w skrócie. Kiedy do was dotrze że z całym szacunkiem dla Tomka, ale na dobra sprawę on nie nadaje się do HW. Głupie jest gadanie "gdyby chciał to by go skończył"- nie, niech do ciebie dotrze w końcu że Adamek ma naprawdę watę w łapie i jego ciosy tak naprawdę nie robią większego wrażenia na rywalach. Nie wiem jakim cudem on mógłby wygrać z Vitalijem, chyba tylko przez jakąś kontuzję. Póki co średniawy Mariusz Wach pokazał jak prawdziwy ciężki powinien kończyć takich bumów.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 11:55:50 
DAB

Tak, na pewno był lepiej przygotowany do Adamka. Ale gościu którego kreuje sie tutaj na pogromce Witalija takiego "buma" powinien zniszczyc w kilka rund, GÓRA KILKA RUND!
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 11:56:21 
Napoleon
Głupie jest gadanie nie nadaje się do H.W skoro pokonuje Arreole i walczy o tytuł.Głupie gadanie kiedy to do Ciebie dotrze:)
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 30-07-2011 11:57:21 
Niejednokrotnie krzywimy się, widząc, jakich kelnerów dostają do obicia nasi bokserzy na polskich galach boksu.
Jak widać, wszędzie jest podobnie, bo skąd brać na wszystkie gale tych samych dobrych, czy choćby średniaków. Wspomniał zresztą o tym jak gdyby szczuplejszy Janusz Pindera.
Zauważyłem też, że Albercik Sosnowski jest przygotowywany do współkomentowania walki Adamek vs Kliczko w przypadku, gdyby galę tę transmitowała publiczna TVP.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 11:57:55 
DAB

No tak, pokonał opasłego Arreole, to fakt. I do tej pory to jedyny solidny rywal Tomka w HW.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 11:58:40 
Napoleon
Nic nie powinien i Wita też niszczył nie będzie a punktował.Nie uczy się teraz nokautów a cwaniactwa którego mu brakowało.Adamek za dużo przyjmował a to znaczyłoby K.O z Witem pewne a tak ma go szansę ograć.Bo innych nie miałby.Taki się urodził,takie ma warunki i nad swoimi atutami pracuje,Czy zawsze trzeba bić do tego Adamka?Zaraz walka niebawem poczekaj
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 11:59:59 
Napoleon
Drugi Witalij i poczekajmy nie wróżmy z fusów.Raptem miesiąc z groszem wtedy jak coś będziesz miał solidny argument(Porażka) albo inni swój -wygrana.
 Autor komentarza: takisobie
Data: 30-07-2011 12:00:29 
AdamekFightPL

Mimo, że robisz fajne filmy promo to nie mogę się z tobą zgodzić:D

Piszesz:
"resztą Adamek wiedział, że McBride to kolejny kelner w dodatku staruch z nadwagą więc nie chciał go poobijać tak żeby mu się coś stało na stare lata."

Przecież to kompletne bzdury. Gdyby Adamek był w stanie znokautować McBride'a to by to zrobił. Takie są fakty. Waszka uporał się z tym kotletem szybciej i efektowniej.
 Autor komentarza: artez1
Data: 30-07-2011 12:01:40 
GDZIE TĄ WALKĘ MOGĘ OBEJRZEĆ ?
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 12:03:05 
DAB

Ja Adamka bardzo szanuję, ale nie wstydzę się wyrażać własnej opinii iż powinien on zostać w CW i tam pozamiatać wszystkimi Huckami, Włodarczykami i im podobnymi. Z drugiej strony należy też uszanować to że Tomek poleciał do HW po kasę która jest nieporównywalnie większa. Na sukces jednak bym tu nie liczył, bo można mieć sporego doła 11 września po pobódce.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:04:29 
takisobie
I co w związku z tym?Porównywanie walk jest idiotyzmem o niczym nie świadczy.Każda rządzi się swoimi prawami.Dużo by tłumaczyć
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:08:53 
Napoleon
Ale po co pod tematem Wacha.Wygląda jak byś na to czekał.Nie cieszysz się wygraną Mariusza?Nie rozumiem po co znów ten Adamek lawina tematów z nim dopiero co nas minęła zaraz pewnie będzie kolejna.Ja tam doła nie będę miał faworyt murowany to Witek ale liczę na Górala jakąś sensację jak się nie uda trudno.Dla kasy też walczy bo to boks zawodowy kto nie walczy dla kasy?Wszyscy.Każdy szuka rozwiązań a jemu się udało ma tę walkę zarobi w końcu jak trzeba ale obraża się kogoś twierdząc ,że tylko dla kasy.Myslę ,że spróbuje zdobyć ten tytuł a jak polegnie to nie przynosząc wstydu.Jego życie jego wybory dotyczące finansów,ryzyka,bo w cholerę ryzykuje nawet zdrowie
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-07-2011 12:09:37 
@takisobie

Żeby znokautować McBride'a wystarczy mieć cios jak na wagę ciężką przystało i podstawowe umiejętności bokserskie. Wach pokazał, że ma cios. Adamek tego ciosu nie ma więc go nie znokautował. I jestem pewny, że gdyby chciał to zrobiłby to w początkowych rundach. Przecież McBride gdyby dostawał cios za ciosem od Adamka to co najwyżej wystrzelił by jakimś sierpowym jak Gołota i i tak nic by Adamkowi nie zrobił. Adamek chciał zrobić sobie taki mini test przed Kliczką jak radzi sobie z przeciwnikiem wyższym i cięższym od siebie. Nie mówię, że Adamek mam mocny cios ale widziałeś może kogoś z przeciwników w HW Adamka, który się nie zasłaniał przed ciosami Adamka ? Adamek nie ma pojedyńczego mocnego ciosu ale jak zacznie bić kombinacjami to 7 ciosów na twarz i przeciwnik jest w opałach nawet taki Kliczko. Tylko trzeba jeszcze umieć te 7 ciosów zadać. Adamek jest chyba jedynym zawodnikiem w HW, który być coś takiego potrafił.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 30-07-2011 12:10:43 
Ostrzezenie?!! Moment!!!!a od kiedy to nie wolno dodawac linkow?!!!!!
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 30-07-2011 12:10:50 
Ostrzezenie?!! Moment!!!!a od kiedy to nie wolno dodawac linkow?!!!!!
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 12:11:51 
DAB
"Ale po co pod tematem Wacha..."

Jak sam nie tak dawno mi napisałeś- "do walki Adamka miesiąc i trzeba sie liczyć z tym ze dyskusje będą coraz bardziej wzmożone"- Wach znoszczył wczoraj ostatniego rywala Tomka i musisz liczyć się z tym że jego temat się tutaj pojawi, tak jak często pojawia się temat Gołoty czy nawet Tysona w kontekście McBridea.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:12:24 
Dziwią mnie te wstawki na Adamka gdy wygrał Polak to tą wygraną starają się co niektórzy umniejszyć drugiemu.Kibice boksu a nie wiedzą ,że są też wygrane punktowe a walka walce nie równa.Styl robi walkę itd itd
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 12:12:32 
zniszczył* nie znoszczył :d
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:13:56 
Napoleon
Śmiałem się bo ty napisałeś ,że dużo będą co niektórzy pisać a sam to robisz teraz:)Ale tematy Tomka będą i będzie ich dużo.Tu czekałeś aby się wykazać i coś na niego napisać tak to wygląda.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:15:55 
Napoleon
Sam przyznałeś ,że McBride był gorzej przygotowany.Ale to dla mnie i tak nie ma znaczenia.Cieszę się że obaj wygrali z nim.Z tego ,że Adamek walczy o tytuł też.A to temat Wacha na temat Tomka i tych zarzutów napisałem co myśle chyba wszystko.Trzymaj się
 Autor komentarza: Mietas
Data: 30-07-2011 12:16:24 
AdamekFightPL
taaa..Kliczko będzie w opałach...chyba jak go brzuch ze śmiechu rozboli.Będzie w większych opałach po kombinacjach Tomka nic McBride i Grant razem wzięci:d.Zawodnicy bardo odporni na ciosy:d.jeden zawsze lądował na dupie,a jedyny kto go nie posadził to Adamek.Drugiego nawet boomy na dupe kładli..także skończ Waść
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:19:35 
Mietas
Pisząc skończ waść prosisz by skończył z Tobą:)Poczekaj do walki ,Wach wygrał to powód do zabierania Adamkowi szans?:)
Napoleon
Ty się spieszyłeś miałeś gdzieś iść chyba:)
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 12:21:53 
A co do samej walki Mariusza, ciekaw jestem gdzie są teraz pewni "fahowcy", jeden z "ekspertów" jest od dziś moim ulubieńcem :d

"lutonadam
Data: 29-07-2011 14:07:13
Życzę abyś przetrwał ta pierwszą rundę!Mam nadzieje że zdajesz sobie sprawę jaka różnica Was dzieli jeśli chodzi o doświadczenie i umiejętności.Ta Walka zakończy Twoją "karierę" boksera zawodowego!Będzie nokaut !Obym się mylił..."
(W odpowiedzi na video z Mariuszem kiedy ten stwierdza ze najbardziej obawia się pierwszej rundy :d)

"lutonadam
Data: 29-07-2011 10:36:35
Wach przegra przez ciezki nokaut! "

"lutonadam
Data: 29-07-2011 14:18:46
...obawiam się że ten ktoś kto opłaca Wacha to mierny ekspert boksu zawodowego,liczy na szczęście i kasę!A w boksie trzeba twardo "stąpać po ziemi" i stawiać na talent i umiejętności.Jednego i drugiego niestety Mariuszowi...brakuje!Dlatego przewiduje nokaut i obym się mylił!Bo nikomu nie życzę nieszczęścia ale to nie ja wystawiam Wacha na pewną porażkę! "


Posada w eksperta w ESPN murowana :d
 Autor komentarza: robinson85
Data: 30-07-2011 12:21:54 
Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 12:11:51


Adamek bazuje na całkiem innych elementach w walce. Szybkość, dynamika, kapitalna praca nóg. To, że ma słabszy cios od Wacha i wielu innych ciężkich to każdy wie, ale on nie nastawia się na jeden pojedyńczy cios, bije seriami, a wtedy ciężko kogoś znokautować, Adamek zdaje sobie z tego sprawe i dlatego gra w szachy, stara się przeciwnika oszukać sprytem i jak na razie mu to wychodzi bardzo dobrze. Może McBride nie znokautował, ale go strasznie ośmieszył.
Uważam, że gdyby Adamek walczył z Wachem to walka zakończyłaby się zwycięstwem Tomka i to wyraźnym. Co nie zmienia faktu, że Wach obecnie jest drugim cięzkim w Polsce, zaraz po Adamku i życzę mu jak najlepiej, życzę mu walki o MŚ z jednego powodu... $$$ :)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 30-07-2011 12:23:24 
Porównywanie Wacha do Adamka w kontekście McBride'a samo się narzuca. Nie chodzi o to, żeby deprecjonować umiejętności Adamka, ale żeby wykazać, że Adamek to jest jednak sztuczny ciężki. Zgadzam się z Napoleonem, że ze sportowego punktu widzenia Adamek powinien pozamiatać CW, a nie pchać się do walk z przeciwnikami o zupełnie innych gabarytach. Skoro jednak względy materialne zadecydowały o jego przejściu do HW, to wypada nam trzymać za niego kciuki i liczyć na "cud nad Odrą". Ja mam nadzieję, że po walce we Wrocławiu Adamek weźmie pod rozwagę powrót wagę niżej.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:23:44 
Napoleon
Też o tym myślałem gdzie lutonadam ale każdy może się pomylić:)
A Wach ma mało K.O w rekordzie patrząc na jego uderzenie,był bardzo zaniedbanym zawodnikiem na początku kariery widać.Teraz coś drgnęło
 Autor komentarza: Mietas
Data: 30-07-2011 12:25:47 
DAB
w orginale było skończ Waść wstydu oszczędź.Jednak można to odebrać zależnie od sytuacji.W tej sytuacji chodzi mi o magiczną moc kombinacji Tomka.Adamkowi nie zabieram szans,gdyż mu ich po prostu nie dawałem nigdy z Vitem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:26:07 
Hugo
Nie prawda.Większą sportową aspiracją jest zdobycie mistrzostwa w H.W,spełnienie marzenia zdobycia tytułu w 3 kategorii.Chyba ,że zarzucasz mu odwagę?
To jest najwyższa sportowa aspiracja.A ,że też biznesowa to super.Nie masz racji z C.W.To się chowa przy szansie Wrześniowej.Także uważam ,że się mylisz
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 12:26:43 
DAB
"Ty się spieszyłeś miałeś gdzieś iść chyba:) "

Obiad tworzę :d
 Autor komentarza: artez1
Data: 30-07-2011 12:27:10 
DOBRA LUDZIE GDZIE MOGĘ TĄ WALKĘ OBEJRZEĆ ?
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-07-2011 12:27:23 
DAB
"Ty się spieszyłeś miałeś gdzieś iść chyba:) "

Obiad tworzę :d

ps: ale mi muli b.org dzisiaj, coraz gorzej z tym serwerem :d
 Autor komentarza: robinson85
Data: 30-07-2011 12:28:14 
Autor komentarza: Hugo
Data: 30-07-2011 12:23:24


"że ze sportowego punktu widzenia Adamek powinien pozamiatać CW"

Kogo miał tam pozamiatać?? Palaciosów, Włodarczyków, Kołodziejów, Hucków? człowieku on mógł by się z każdym z nich bić po 5x i nie zarobiłby tyle ile dostanie za walke z Kliczko :) i żadnej chwały zwycięstwa z tymi sportowcami też by mu nie przyniosły
 Autor komentarza: Mietas
Data: 30-07-2011 12:28:21 
co nie zmienia faktu,że będe dopingował Tomka(nawet za to co zrobił cieniowi mojego idola:D).Jednak w walce z jakimkolwiek innym Polakiem,będe życzył Adamkowi porażki.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:29:12 
Zarzucanie odwagi jako wady ,bo odwagę trzeba mieć by robić to co Adamek to kiepska sprawa Hugo.Tchórze przed Witem uciekają patrz Powietkin to żałosne co on robi ze swoją karierą.Adamek jest odważny i ma sportowe ambicje które waszą wyobraźnie przekraczają-co niektórych tu.Wy widzicie tylko pieniądze to dziwne trochę.Nie widzicie tego co on chce zrobić we wrześniu pod kątem sportowym.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:30:31 
Napoleon
Mi dobrze działa a już kolejna osoba pisze ,że muli:)Ja jajecznicę zarzuciłem spałem długo po Wachu jeszcze się położyłem dopiero kawę piję:)
 Autor komentarza: MajkelR
Data: 30-07-2011 12:32:08 
Skrót walki Szpilki
http://www.youtube.com/watch?v=tRgjm_rJq34&feature=player_embedded
 Autor komentarza: harrison3
Data: 30-07-2011 12:32:31 
Uważam, że tempo walki (basenowe na dużej głębokości) jest bardzo złym zwiastunem. Naprawdę ciężko porównać Waszkę do Kliczek pod tym względem. Siła ciosu do góry, motoryka raczej w dół, szybkość w dół. Moim zdaniem trener do wymiany!!!! Widoczny progres, ale niestety z takim szkoleniowcem talent Mariusza się nie rozwinie. Czy ktoś się zgadza??
 Autor komentarza: bartba
Data: 30-07-2011 12:35:47 
http://www.youtube.com/watch?v=tRgjm_rJq34&feature=player_embedded
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 12:37:50 
harrison3
Ja nie ale masz prawo mieć swoje zdanie,chociaz jest na temat.Myślę ,że jest ok.Skłonność w naszym kraju do zmian trenerów zabiła juz nie jedną dyscyplinę:)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 30-07-2011 13:06:39 
McBride wyszedł do tej walki kompletnie nie przygotowany!Tego się nie spodziewałem.Mariusz Wach poprawił swoją technikę,szybkość i to zasługa jego obecnych trenerów.Ale dopiero następne walki potwierdzą czy Wach będzie naszą kolejną "wizytówką" wagi cięzkiej !
 Autor komentarza: Hugo
Data: 30-07-2011 13:09:04 
@DAB

Ja Adamkowi nic nie zarzucam. Chwała mu za odwagę i ambicję, ale wolałbym, żeby przeszedł do historii boksu jako wieloletni dominator w CW, niż jako niefortunny pretendent w HW. W jego zwycięstwo we Wrocławiu po prostu nie wierzę.

@Robinson

Skoro piszę o sportowym punkcie widzenia, to znaczy że nie biorę w tym momencie pod uwagę zarobków.
 Autor komentarza: black1
Data: 30-07-2011 13:22:35 
a co pisalem 2dni temu? ko do 4 rundy a inni sie smiali. mcbride powinien reklamowac hamburgery w stanach i zakonczyc kariere, jak kurwa mozna sie upaść jak świnia przed walką? to jest zero szacunku dla siebie i jego kibicow. Wogole wyjscie do ringu nie przygotowanym jest jakims szalonym pomysłem kiedy walczy się w wadze ciezkiej. Wach powinien mu łeb za kare urwać.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 13:28:55 
Hugo
Ja wierzę ,że da z siebie wszystko a czy wygra czy przegra zadecyduje wiele szczegółów mam nadzieje że będziesz i ty zadowolony po tym co pokaże.Niefortunny-nie rozumiem.Lepiej chyba poczekać niż się kłócić.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-07-2011 13:49:52 
Hugo - w twoim rozumowaniu pojawia się coś, co zabija współczesny boks zawodowy... Porażka hańbi lub przynajmniej przynosi niesławę.

Załóżmy, że Adamek przegra. I co z tego? Będzie "niefortunny"?

A ja powiadam - byłby ostatnim frajerem gdyby nie poszedł do HW. Nawet nie chodzi mi o kasę. Przy jego pracowitości i mądrości grzechem byłoby kisić się w Cruiser. A biorąc pod uwagę stan obecnej HW - ciężkim grzechem.

Lepiej być w TOP5 HW niż #1 w cruiser, co do czego i tak nie miałby pewności. Tak więc wybór HW jest z wszech miar racjonalny, pomimo ograniczeń gabarytowych.

Jeszcze co do ograniczeń... Zastanawiając się głębiej stwierdzimy, że Adamek nie ma na tle CAŁEJ obecnej HW zbyt wielu ograniczeń. Bo co? Jest mniejszy od Kliczków? A co z całą przeciętnością reszty HW?

Rzekomo nie ma ciosu. A nie jest przypadkiem tak, że zawsze był prowadzony by zadawać dużo ciosów i nie czekać na okazję? Wolę Adamka bez kowadła niż Haye'a z kowadłem, które wynika wyłącznie z taktyki zakładającej kumulację energii i rzadkie, ale silne uderzanie.

Wolę Adamka niż rzekomo prawdziwego ciężkiego Arreolę, który jak się przyjrzeć ma mniej mięśni niż Adamek.

A reszta? Naprawdę jest prawdziwie ciężka?
Ważąc z tłuszczem może i tak.

A może chodzi o erę "2M"?
Dimitrenko, Fury, Helenius... toż to dziś dramatyczna przeciętność!


Szkoda się dalej rozpisywać.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 13:56:46 
Hugo powrót do CW jest możliwy bo wiadomo tak jak Goral zrobił te pare kg zeby walczyć w HW tak samo może te pare kg stracić , wystarczy ta sama ilość ale o innym kolorze :) , do CW jednak na moje niecwroci z ambicjonalnych powodów bo musiałby przyznać się do błędu , co do mc bride nie ma co się uzalac , jest bokserem , to jego praca i mógł się na pare treningów wybrać przed walka a nie wchodzić z marszu , jeśli chodzi o Mariusza nie wiem ile by pracował szybkosci koordynacji nie poprawi , a na dzisiaj wyglada to złe , obym się mylił ale szans na tytuł mu nie daje
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 14:01:29 
Urban Tomek nie zapracowal na nr 3 , piszesz o dramatycznej przecietnosci , porażka z vitem wstydu nie przyniesie ale ograniczenia gabaryrowe gorala powodują ze z zadziora w cw prezentuje jeden z najnydniejszych stylów w obecnej HW , Wlasnie ograniczenia gabaryrowe plus słaby cios powodują ze pomimo dobrej pracy nig i niesamowitej technice która prezentuje będzie miał problemy z Grupy jak to ojresliles dramtycznej przecietnosci
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-07-2011 14:06:31 
@milan1899 - a zacznijmy rozumować trochę inaczej. Nie od szczytów, czyli porównując do Kliczków lecz od dołu, czyli tego co było.

Chłop wyjechał do Stanów i się rozwija. I wielki szacunek za to. Życzyłbym sobie aby Wawrzyk ruszył dupsko i wziął się do roboty. Chciałbym tez obejrzeć walkę Wacha ze wspomnianym Wawrzykiem.

W każdym razie Wach robi postępy i jak na lata zaniedbań postęp jest ogromny. Osiągnie co osiągnie - cieszmy się, że jest progres.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-07-2011 14:11:58 
@milan1899 - Zapracował? Przyznam, że takie teksty są bez sensu. Prowadzą dyskusję w ślepy zaułek, nic nie wnoszą.

A co do stylu... Wybacz, ale to znów kwestia gustu. Ja nie mogę patrzeć na Wladimira, którego styl jest dla mnie beznadziejny.

Heleniusa? Porażka.
Chambersa? Nie ciekawszy niż Adamka.
Haye'a? Czasem - jak coś trafi.
Arreoli? Jak wyłapuje na twarz?
Dimitrenki? Drugi Helenius


Kogo jeszcze wymienić?

Solisa-Nieobecnego?
Mormecka-Małego?
Petera-Tłustego?


Jakoś ci, którzy rzekomo mają styl nie mają dziś wyników.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 14:20:27 
milan1899
To go nie oglądaj.
Najohydniejszych-Co ty pieprzysz ,bo inaczej już nie powiem przy całej dzisiejszej H.W Adamek prezentuje się świetnie.Ubierasz bzdury w jakieś słownictwo dobrze,że nie zwymiotujesz jeszcze.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 14:21:07 
Techniczny boks- najohydniejszy.Argumentacja po ciulu
 Autor komentarza: horhe88
Data: 30-07-2011 14:26:05 
Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 14:21:07
Techniczny boks- najohydniejszy.Argumentacja po ciulu

Nie czepiaj się niektórzy wolą show w stylu "Wrestlingowym"
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 14:27:55 
DAB mialobyc najnudniejszych pisze z ipada dzisiaj i jak chce za szybko napisać pojawiają się błędy , Przyznasz ze techniczny boks może być nudny dla przeciętnego oka bo za żadnego znawca się nie uważam
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 14:32:02 
Urban i inni nie pisze ze Adamek nie jest nr 3 bo może jest tylko tyle ze na te chwile miał za mało walk z zawodnikami z czołówki żeby to jednoznacznie stwierdzić , czy za takie stwierdzenie zasługuje na wiadro pomyji na głowę ???? Stwierdzam tez i to z całym przekonaniem ze ma iluzoruczne szanse i z Wladem i z Vitem a do nich powinnismy odnosić się q ocenach bo jako jedyni prezentują poziom zbliżony do końca lat 90 tych za którymi tu mi przyznacue chybra racje w aspekcie HW tesknimy
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 14:32:40 
Urban i inni nie pisze ze Adamek nie jest nr 3 bo może jest tylko tyle ze na te chwile miał za mało walk z zawodnikami z czołówki żeby to jednoznacznie stwierdzić , czy za takie stwierdzenie zasługuje na wiadro pomyji na głowę ???? Stwierdzam tez i to z całym przekonaniem ze ma iluzoruczne szanse i z Wladem i z Vitem a do nich powinnismy odnosić się q ocenach bo jako jedyni prezentują poziom zbliżony do końca lat 90 tych za którymi tu mi przyznacue chybra racje w aspekcie HW tesknimy
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 14:33:21 
Urban i inni nie pisze ze Adamek nie jest nr 3 bo może jest tylko tyle ze na te chwile miał za mało walk z zawodnikami z czołówki żeby to jednoznacznie stwierdzić , czy za takie stwierdzenie zasługuje na wiadro pomyji na głowę ???? Stwierdzam tez i to z całym przekonaniem ze ma iluzoruczne szanse i z Wladem i z Vitem a do nich powinnismy odnosić się q ocenach bo jako jedyni prezentują poziom zbliżony do końca lat 90 tych za którymi tu mi przyznacue chybra racje w aspekcie HW tesknimy
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 14:38:04 
Urban jeśli chodzi o Wacha pełna zgoda i tez to napisałem kilukrotnie , szacun za prace i szacun za idwzne decyzje ale w sporcie o mistrzostwie decyduje praca plus talent , nigdy osobno , technikę może poprawić , z koordynacja będzie już gorzej a szybkości już nigdy mieć nie może , co nie zmienia faktu ze będę mu kibicowal bo on przynajmniej walczy w odpowiedniej dla siebie kategorii
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 14:38:33 
milan1899
Może ale ohydny mnie zbulwersowało:)Poza tym po 3 komentarze dajesz:)Mi się taki boks podoba,Adamek z Grantem np. tak musi boksować,przynajmiej bazować na elementach,zejść uników,pracy nóg.Ale teraz myślę już jest w tym lepszy on się uczył stylu na H.W pod swoje warunki.Dla mnie tylko wrzesień się liczy inne walki teraz są nie ważne.
Poza tym czemu wciąż wałkuje się Tomka gdy wygrał Wach...
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-07-2011 14:49:32 
@milan1899

Widzisz - różnie można definiować czynniki sukcesu. Ja np. twierdzę, że Wladimir nie ma wielkiego talentu, ale ma gabaryty, pracowitość i pomysł na każdą walkę. W dzisiejszych czasach ta kompozycja wystarcza by być #1.

Adamek ma pracowitość (uważam, że pod tym względem to fenomen nie tylko w HW i przewyższa tym nawet Wladimira), ma pomysł na każdą walkę (remis z Wladimirem) i jest mniejszy niż Wlad (tu MINUS).

Co do talentu - ja widzę więcej talentu u Adamka niż u Wladimira.

Biorąc pod uwagę to wszystko daję Adamkowi 30% szans na zwycięstwo z Vitem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 14:49:51 
Dab tylko u mi się zamienili z y i już chciales mnie zabić , za doublowanie postów sorry ale strasznie dziwnie mi dzisiaj strona chodzi , za błędy w pisowni sorry ale raz pisze z ipada dwa w trakcie treningu , za brak wiary i zrozumienia dla gorala przepraszał nie będę , 10 września coraz bliżej i bedą pierwsze odpowiedzi
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 14:56:05 
Urban ja widzę dużo wiecej talentu u gorala niż u włada i porownywalnie do do Vita ale co to zmienia , Wlad i Vit w HW się wychowali , dla Gorala to za wysoko i tyle , i nie jest powiedziane ze w CW miałby mniejsza sławę i kasę , Legenda mocna zostać w każdej wadze RJJ był legenda dzięki polciezkiej , Tyson dzięki ciężkiej, a manny zaczynał od muszej i nigdy ponad 150 lbs nie zawalczy , goral miał wszystko żeby stać się legenda cruisera , legenda HW nie będzie nigdy i dlatego ta wedrowka w gore w tym przypadku mnie zabolala
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 15:02:23 
milan1899
Sorry też szybko przeczytałem faktycznie miało być najnudniejszych , nikt nikogo zabijał nie będzie ani do wiary namawiał:)Sam jestem ciekaw jak sobie Tomek z tym Kolosem silnym poradzi.Szybkość musi być dopracowana jak żyleta.Faworytem nie jest to oczywiste.
U mnie leje za oknem ,ciemno,dzień domatora a szkoda bo sobota,wolne od pracy,stresów a aura fatalna.
Mi też strona coś szwankuje
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-07-2011 15:17:44 
Dab spoko , ta strona nie ma być koleczkiem wzajemnej adoracji tylko służyć wymianie poglądów , wiadomo ze każdy ma swoich idoli i im kibicuje , reasumujac jeżeli Goral ogra vita w wrocku będę pierwszy który przyzna się do błędu i złoży gratulacje
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-07-2011 15:20:40 
milan1899
Ja też nie twierdzę z kolei ,że wygra.Chciałbym tego i jakieś szanse widzę ale to jedna z tych walk gdzie moja sympatia do zawodnika wiara,że się na maksa postara nie pozwalają mi go wskazać w roli wygranego.Wynik pozostawiam otwarty pół na pół.Jak przegra świat się też nie zawali mogą to być za wysokie progi dla niego.Ale nie muszą.
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 30-07-2011 17:37:23 
po tej nocy określenie techniczny boks w wyk. adamka nabrało dla mnie znaczenia 'waciany'. A gadanie typu chęć przeboksowania 12 rund to kamuflaż usprawiedliwiający watę. . . Przypomina mi się niedawna sytuacja w ameryce płd. Mistrzostwach gdzie paragwaj doszedł do finału każdy mecz remisując dopiero w karnych awansował. No i w finale dostał baty . Bo co z takiego wacianego mistrza..
 Autor komentarza: michaldinho
Data: 30-07-2011 19:11:56 
To niech Wach walczy z Adamkiem i zobaczysz co i jak.
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-07-2011 20:50:54 
Porownywanie Tomka oraz Wacha nie ma zadnego sensu.

Tomek to swietny bokser i mistrz, z technika, szybkoscia, kondycja oraz sercem, ale jest tak naprawde "naturalnym CW." Daje sobie bardzo dobrze rade w HW ze wzgledu na te powyzsze elementy, ale naturalnym ciezkim to on nie byl, nie jest i nigdy nie bedzie, nawet jezeli osignia duze sukcesy w wadze HW.

Wach to nie tylko "naturalny ciezki", ale tez duzy ciezki. Takze ma zasieg oraz sile "duzego ciezkiego." Po tym jak ostro przytrenowal w Stanach oraz ciezkim nokaucie na McBride, wielu promotorow zacznie go traktowac powaznie. Mariusz nie wygra z K2, bo z nimi nikt teraz nie wygra, ale moze zaczac sie przebijac do Top10 w HW.
 Autor komentarza: PWpmbjtniccots
Data: 30-07-2011 23:32:11 
canuck a nie uważasz byś sobie powyżej sam zaprzeczył ? ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.