'MASTER' NA WROCŁAWSKIM STADIONIE?

Od pewnego czasu trwają intensywne negocjacje dotyczące karty walk na galę, która odbędzie się 10 września na wrocławskim stadionie, a wydarzeniem wieczoru podczas tej imprezy będzie pojedynek o mistrzostwo świata WBC w wadze ciężkiej między broniącym pasa Witalijem Kliczko (42-2, 39 KO) i pretendującym do tego miana byłym mistrzem dwóch kategorii wagowych Tomaszem Adamkiem (44-1, 28 KO). Prawdopodobnie w jednej z walk poprzedzających to historyczne starcie zobaczymy notowanego w światowej czołówce wagi cruiser Mateusza Masternaka (23-0, 17 KO).

- Rozmowy na temat mojej walki są bardzo zaawansowane i wszystko wskazuje na to, że zaboksuję we wrześniu we Wrocławiu. Jednocześnie dziwią mnie pojawiające się w niekórych mediach spekulacje o uzależnieniu mojego występu od podpisania kontraktu z nowym (nie wymienianym z nazwiska) promotorem. Nic mi na ten temat nie wiadomo i ciekaw jestem kto i w jakim celu rozpuszcza takie plotki - powiedział w rozmowie z BOKSER.ORG pięściarz związany od wielu lat ze stolicą Dolnego Śląska.

Oprócz "Mastera" do udziału w walkach na gali Kliczko-Adamek brany jest też pod uwagę inny wrocławski pięściarz, mający liczne grono kibiców w tym mieście, jeden z czołowych europejskich zawodników wagi średniej Mariusz Cendrowski (21-3-2, 8 KO). Aktywny w negocjacjach jest również największy polski promotor Andrzej Wasilewski, a wśród pięściarzy z jego grupy, którzy mieliby wystąpić we Wrocławiu wskazywani są Paweł Kołodziej (28-0, 16 KO) przymierzany do walki z Olą Afolabim (17-2-3, 8 KO) oraz Andrzej Wawrzyk (22-0, 11 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Hugo
Data: 29-07-2011 15:44:06 
Pogłoski uzależniające występ Masternaka we Wrocławiu od zmiany promotora pojawiły się na ringpolska.
 Autor komentarza: artez1
Data: 29-07-2011 15:45:10 
Łee no jeśli tacy zawodnicy będą to zajebiście, gala będzie jeszcze ciekawsza ;)
 Autor komentarza: DAB
Data: 29-07-2011 15:45:36 
Dobra informacja i neguje to nad czym się zastanawiałem:Do kogo niby Master miałby przejść jak to tylko plotki celowo wypuszczane to żenujące są takie zagrania.To pokazuje jak ktoś chce podkraśc Mastera i zmyla ludzi w tym mnie.Sam nad tym myślałem
 Autor komentarza: Hugo
Data: 29-07-2011 15:49:56 
Skoro Afolabi jest zaklepany dla kogoś z KP, to ciekawe z kim miałby zawalczyć Masternak. Może z Aleksiejewem lub z Arslanem?
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 15:53:04 
Bez jaj... Dla Masternaka ew zmiana grupy na inna krajowa to krok w tyl...

Komus zal dupe sciska, a sciska jeszcze bardziej bo polsacik zapragnal pokazywac Mastera, a przez to innych bokserow od Gmitruka...

Jak ludzie beda wyzej cenic gale Gmitruka to Wasilewski&Werner beda musieli sie zmywac. Dlatego tak bardzo chcieliby miec Masternaka u siebie...
 Autor komentarza: Krueger
Data: 29-07-2011 15:53:57 
Nieoficjalna informacja - Wawrzyk miał się na tej gali zmierzyć z Tommy Morrisonem, ale promotorzy się nie zgodzili, motywując to zbyt młodym wiekiem oponenta (zaledwie 42 lata)...;)
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 16:06:11 
Tommy Morrison to chyba nie moze walczyc ze wzgledu na HIV czy AIDS...
Poszukiwania emerytow trwaja dalej, ale i tak na tydzien przed walkami zmienia sie rywale dla zawodnikow 12KP...
 Autor komentarza: waligrad
Data: 29-07-2011 16:09:45 
Niech pan W zajmie sie swoimi zawodnikami.Intrygant,od poczatku istnienia w boksie, ploty, insynuacje, i konflikty, trudno znaleźc ludzi z którymi nie wszedł w konflikt.
Przydała by sie dłuższa scieżka zdrowia, może by zrozumiał że jego misja już sie konczy.
 Autor komentarza: Krueger
Data: 29-07-2011 16:11:58 
OJCIEC TADEUSZ - Morrison rzeczywiście nie może walczyć przez Hiva, ale ostatnio były jakieś przymiarki do jego powrotu... mówili, że niby jest jakaś cud-poprawa, ale jak przyszło co do czego - okazało się, że jednak nie może walczyć... a ja bym tam wrzucił Cendrowskiego (Wrocławianin i waleczny, twardy zawodnik), Kołodzieja z Afolabim, Mastera z jakimś godnym rywalem, Szpilkę z McBride'm i Gołotę z jakimś amerykańskim odpowiednikiem Marcina Najmana. To byłaby gala... :)
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 16:15:04 
Zreszta Masternak tam nie pasuje... On ani kryminalista, ani wariat... A co najwazniejsze Masternak jest bokserem, a nie clownem wiec chyba w cyrku nie musi dorabiac ;)
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 16:20:13 
Z 12kp to tylko Szpile bym zobaczyl...
Kuziemskiego bym chcial zobaczyc, ale o czym ja mowie. Nie pojade do Wroclawia, a PPV tez nie bede placil. Zreszta umowa mi sie konczy w sierpniu z CP...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-07-2011 16:23:12 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik odyniec piszący z IP: 95.160.24.243 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


taaaak Mateuszka znowu oszukali hahahaha
on naprawde zaczyna robic z siebie totalnego idiote

pewnie Wasyl sie dogadal z wywiadem izraelskim i kopia pod nim dołki

niech on do PISu wstąpi tam lubia takich co wszedzie spiski widzą i cały świat przeciw nim knuje

co za baran placzący wiecznie tylko sie żali i narzeka

weź sie za boksowanie i lepiej sie juz nie wypowiadaj bo to za kazdym razem śmieszniejsze rzeczy opowiadasz
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-07-2011 16:32:37 
Ja jestem ciekawy jeszcze Kołodzieja z Afolabim. A Master obowiązkowo powinien wystąpić, najlepiej z jakimś solidnym rywalem.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 16:33:53 
Odyniec - ja tam nie widze placzu...

Ale niewatpliwie Wasilewski zrobilby to na co panadol nie pomoze ;) by Masternak nosil czapeczke wojaka...
 Autor komentarza: Railgun
Data: 29-07-2011 16:40:15 
tadziu

w czestochowie mozesz sobie niedlugo obejrzec wspaniale obsadzona gale pana gmitruka :D dziwne ze polsat nie chce tego pokazywac :D
 Autor komentarza: liscthc
Data: 29-07-2011 16:40:29 
odyniec
Weź tak nie jedz po Masterze bo jeszcze się załamie jak twój Krzysio.
Wszak sam twierdziłeś że to krytyka do tego doprowadziła.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 16:46:01 
Mysle, ze na te chwile ciekawsza nie bedzie, ale i gorsza tez nie... Jednakze z poparciem telewizji poziom sportowy moglby byc wiekszy i moze uniknelibysmy walk o pasy WBC Baltic, jezior mazurskich itp...
Choc pas boxingnews tez mocno zalosny...
Ale Railgun jedno jest pewne: Gala w Czestochowie sie odbedzie i sprzedano wiecej niz 90 biletow... Nie bedzie wiec sciem typu grypa Jackiewicza.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 29-07-2011 16:56:11 
opdyniec

Ty podobno jesteś po studiach? sam o tym wspominałeś.
Jak dla mnie to masz kłopot z prawidłowym interpretowaniem tekstu.
To nie jest zaczepka,po prostu przeczytaj i pomyśl co potem napisać.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 29-07-2011 16:56:49 
Odyniec,miało być sory.
 Autor komentarza: Railgun
Data: 29-07-2011 17:05:03 
oczywiscie, nie bedzie baltic zaq to bedzie powszechnie szanowany i niezwykle prestizowy plastikowy pasek twba w walce wieczoru :D a ty mowisz ze wasyl to wiocha :)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-07-2011 17:06:04 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik odyniec piszący z IP: 95.160.24.243 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


wojkal
ja sie nie obrazam

cofnij sie do wypowiedzi Masternaka - w conajmniej co drugiej jęczy jak ciota ze ktos mu cos i caly swiat przeciw niemu

srac sie chce jak sie to czyta - i wiecznie sugeruje ze Wasyl mu robi pod górke itd

niech on walczy bo mu to wychodzi ale niech juz naprawde skonczy te pieprzenie
 Autor komentarza: bartba
Data: 29-07-2011 17:12:26 
@odyniec

gdzie Ci tutaj Masternak płacze? o czym Ty mówisz? a temu, ze mowi ze chcialby walczyc z Wlodarczykiem to sie nie dziwie, sprałby go.
 Autor komentarza: elady
Data: 29-07-2011 17:12:58 
Ze wszystkich propozycji według mnie najsłuszniejszym wyborem i najsprawiedliwszym i ciekawym dla oka kibica byłby pojedynek (w tańszej wersji) rewanż Cendrowski-Jonak, (w wersji droższej) Cendrowski-Khurtsidze...
W obu walkach wykazał się sercem do walki.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 29-07-2011 17:13:52 
odyniec

Moim zdaniem trochę na siłę sugerujesz ,że Masternak jęczy .Ja sobie nie przypominam,żeby on wypowiedział się o Wasielewskim ,że ten mu przeszkadza czy coś w tym stylu.

Przypomnę Ci zatem ,od kiedy zaczęły się te przepychanki słowne,mianowicie jak Masternak znokautował Janika i po tej walce nawet Włodarczyk w telewizji zarzucił mu ,że pije mleko z ,,dodatkami,,i stąd te pryszcze na plecach.Tak ,że moim zdaniem to Masternaka obrażono ,a nie odwrotnie a skutki są jakie są,Ty uważasz że Master ,,płacze,,ja wręcz odwrotnie.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 29-07-2011 17:13:58 
oby Mastera wkręcili na tą galę i jeszcze z dobrym przeciwnikiem. To dla niego szansa na pokazanie się szerszej publiczności. oczywiście z obecnym promotorem to będzie miał ciężko zajść do przodu. jak chce rozwijac swoją karierę to musi pozbyć się sentymentów. Jest młody, ma talent i motywację więc dobry promotor ucieszyłby się z takiego zawodnika.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 17:22:30 
Railgun, ale widzisz jakis znaczacy progres przez 10 lat istnienia 12kp?
Mi to sie w takich chwilach przypomina wpis na blogu odynca... Ze trzeba krzewic boks po wioskach i remizach ;) Nie doslownie, ale cos w tym stylu. Jak widac 12kp faktycznie realizjue ten scenariusz, ale nie przechodzi do punktu b...
Ale zeby byla jasnosc: Nie jestem wielkim fanem OGT czy antyfanem 12kp... Zwyczajnie czuje sie zniesmaczony tym wszystkim...
A nie jestem z tych co zamkna morde tylko dlatego, ze zamiast czekolady maja wyrob czekoladopodobny.
A na te chwile cieszy mnie bardziej b oks Masternaka niz wyglupy cygana czy piekny, taktyczny boks Wlodarczyka, ktory zamiast na ringu powinien w kaftanie siedzic...

Odyniec, a Ty nie smiej sie, ze M asternak jeczy jak ciota bo jak sie pisze Eljektryczny Fiodor to zdaje sie piszesz wtedy: Nie smiejmy sie, ze kaleczy jezyk...
Niech se Masternak jeczy, ale ta jeczaca ciota ma na plus pojedynek z ryczacym lwem z 12kp

I jak sie patrzy na Masternaka, Janika, Kolodzieja, Cygana, Wawrzyka itp... to wlasnie ta ciota moze byc szajnig lajk e star ;)
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 17:22:38 
Zamiast siermiężnego Wawrzyka wolałbym zobaczyć Szpilkę, zamiast Masternaka obijającego kolejnego "buma" w swojej karierze- kogokolwiek.
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 29-07-2011 17:27:48 
Widzę, że Napoleon już zna przeciwnika Mastera. Podzielisz się z nami tą wiedzą ?
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 17:29:25 
Masterowi mogliby dac kogos z 12kp, ale jemu nie potrzebna walka z bumem :D
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-07-2011 17:29:35 
http://www.facebook.com/event.php?eid=244310908930080
tutaj można poprzeć kandydaturę Masternaka na walkę 10 września.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 17:29:54 
koniuchny

Nie znam, z przyzwyczajenia. Raczej będzie lepszy niż ten ostatni, bo o gorszego ciężko.
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 29-07-2011 17:30:34 
OjciecTadeusz
Dokładnie, jednego buma z 12KP już obił, wystarczy.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-07-2011 17:30:59 
ojciectadeusz
nie chodzi mi o jego ciotowaty glosik bo jest bokserem a nie primadonna i mnie jego glosik nie rusza
chodzi mi o to ze w polowie wypowiedzi narzeka

a skoro zapamietales z mojego tekstu tylko ze "Ze trzeba krzewic boks po wioskach i remizach" to swiadczy o tym ze jestes ograniczony mocno albo równie nadęty jak cop
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-07-2011 17:31:15 
Napoleon, myślę, że na taką prestiżową galę to postarają o kogoś dobrego dla Mastera.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-07-2011 17:35:09 
koniuchny
jedynym bumem jestes ty

Masternak trafi na pierwszego powaznego rywala i skonczy sie pieppszenie jaki to z niego miszczu

wtedy tacy znafcy znajda sto usprawiedliwien


nie mowie ze przegra bo chlopak ma talent ale taki rywal pokaze wam ze nie jest jeszcze z nim dobrze i walki z mistrzami narazie nie maja sensu
 Autor komentarza: boksjor
Data: 29-07-2011 17:35:54 
Ja chętnie zobaczyłbym Masternak - Kołodziej. Szkoda że to niemożliwe
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 17:36:01 
mocuch

Jeśli wypali walka Afolabi z tym całym Kołodziejem to uznam że na taką galę chociaż jeden promotor się postarał, jakoś nie wierzę by Masternakowi dali kogoś przyzwoitego- obym się mylił.

OjciecTadeusz
"Masterowi mogliby dac kogos z 12kp, ale jemu nie potrzebna walka z bumem :D "
koniuchny
"Dokładnie, jednego buma z 12KP już obił, wystarczy."

No właśnie, i o ironio na podstawie tego że obił BUMA (i sukcesywnie powiększa bumowe zdobycze) jest gwiazdą na bokser.org :D
 Autor komentarza: bartba
Data: 29-07-2011 17:37:54 
Masternak ciota? Wolne żarty...nie róbcie z siebie idiotów, pisząc tak i nie znając wcale chłopaka. Gość jako jeden z nielicznych ma poukładane w głowie, fajną żone i jakieś bardziej ambitne cele w życiu niż założenie rodzinnego biznesu burdelowego, grania na automatach i siedzenia w pace czy bywania na salonach, kopania w drzwi hotelowe żony i łykania tabletek w płaczu (bo życie jest takie "straszne"). Prawda jest taka, że żaden cruiser i HW ze stajni Wasyla nie miałby z nim wiekszych szans... może jednak ewentualnie Włodarczyk i oczywiście Szpilka (choć on i tak jest wyjątkiem bo jako jeden z nielicznych, jeśli nie jedyny nie trzyma sie kieszeni wujka Andrzeja tylko próbuje sił za oceanem.)
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 29-07-2011 17:41:17 
Napoleon

Mówisz, że Masternak walczy z bumami. Skoro tak to można powiedzieć, że każdy cruiser w Polsce walczy z bumami, za wyjątkiem Diablo Diablo Diablo Włodarczyka. Może Kołodziej miał minimalnie lepszych zawodników, lecz John McClain znany ze Szklanej Pułapki miał już swoje lata.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 17:41:41 
bartba
"...i oczywiście Szpilka (choć on i tak jest wyjątkiem bo jako jeden z nielicznych, jeśli nie jedyny nie trzyma sie kieszeni wujka Andrzeja tylko próbuje sił za oceanem...)"

A myślisz że za oceanem za czyje pieniądze i dzięki komu on tam siedzi? Chłopaki z ZK się zrzucili?...
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 17:43:45 
odyniec hehe... Przeginasz... Ja Cie nie porownuje do copa. Ograniczony tez nie jestem, ale musisz mi na slowo uwierzyc ;)

Tak czy siak 12kp to dla mnie symbol nieporadnosci, sciemy i kiczu.
Jak dajmy na to lubisz nie wiem... Paczki z piekarni A, ktore wcinasz czesto, ale coraz czesciej sa gorsze i nie widac poprawy to sobie znajdziesz piekarnie B gdzie produkt jest lepszy.
Na te chwile wole piekarnie Gmitruka choc tak samo jak 12KP karmi nas polproduktami typu TWBA, ABC... Niczym sie to nie rozni od WBC Baltic...
Ale... Ale skoro jest miedzy nimi taka przepasc, a produkt podobny to znaczy, ze piekarnia Gmitruka ma duze szanse stac sie numerem jeden.
Na te chwile daje kredyt zaufania OGT.
Mysle, ze wiecej ludzi ma zdanie takie jak ja.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 17:43:55 
koniuchny

No jak sam piszesz Włodarczyk nie, Kołodziej miał lepszych, to kto pozostaje? Hutkowski i Janik? To jeszcze gorszy poziom niż przereklamowany Masternak.
 Autor komentarza: bartba
Data: 29-07-2011 17:46:03 
@Napoleon

to może Kołodziej robi sobie z nim fotki, żeby sie pochwalić na fejzbuku, że zna Szpilke?
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 17:47:09 
Ojciec

Proszę cię. Nie przyrównuj kiczowatych gal Gmitruka do przeciętnych w skali światowej KP, bo wiele im jeszcze brakuje. A taki "pasek" jak WBC Baltic jest bez porównania cenniejszy w kontekście rankingów i rozwoju marketingowego niż jakieś "sznurowadło" TWBA...
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 17:48:36 
bartba

Nie rozumiem cię, pisz jaśniej o co ci chodzi, nie używam badziewi typu facebook czy naszaklasa.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-07-2011 17:54:30 
Ponoć Lateef Kayode jest przymierzany do Masternaka w eliminatorze IBF, ale to jakoś na koniec roku i nic pewnego. Aczkolwiek gdyby go ściągnęli do Polski na wrzesień to byłoby ciekawie.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 17:54:54 
No i jak mowil Wasilewski: Wazne by miec komfort w domu ;) Masternak raczej ma heheh.

Napoleon - skoro pokonal buma z 12kp to chocby nie wiem co musi byc gwiazda w naszym kraju ;) Zakladajac nawet, ze Masternak tez bum... No nie... co najmniej to przebum, ale nadal wyzej niz bum z kp - najwiekszej srodkowoeuropejskiej grupy promotorskiej ;)
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 17:58:14 
Ojciec

Raczej "gwiazda" w szeregach bojówek anty-KP, czyli b.org :D

mocuch

Z tego co pamiętam to tej sprawy w ogóle nie było (ot taka plota najpewniej z obozu OGT- u nas to modne) i Kayode przymierzany jest zupełnie do kogoś innego (nie pamiętam w tej chwili kogo)
 Autor komentarza: bartba
Data: 29-07-2011 17:59:05 
@Napoleon

"A myślisz że za oceanem za czyje pieniądze i dzięki komu on tam siedzi? Chłopaki z ZK się zrzucili?..."

Liczyłem na większą domyślność, ok więc tłumacze. To, że Szpilka walczy w USA to akurat najmniejsza zasluga Wasilewskiego, a bardziej Kołodzieja. Jak zdążyłeś zauważyć 12RP nie dąży do tego żeby jego chlopaki walczyli zagranica bo w Polsce obijajac leszczy na antenie Polsatu ma z nich więcej kasy. Nie ryzykuje tez ze popsuja sobie rekord z jakims bumem.

Dochodzimy do kwesti telewizji. Wasyl ma układ z Polsatem pewnie na kilka lat, nie zrealizuje sie dobrej gali bez udzialu telewizji (patrz USA- HBO, Showtime, ESPN). Gmitruk takiego układu i takich kontaktów na "salonach" jak Wasyl nie ma...przez to cierpia jego bokserzy, przez to ma problem zeby ich pokazac. Za to zna sie na BOKSIE jak mało kto w Polsce. Zasadnicza różnica miedzy Gmitrukiem, a Wasylem jest taka że pierwszy widzi w swoich zawodnikach UTALENTOWANYCH BOKSEROW, a potem kase... Wasyl najpierw KASE.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 18:04:28 
bartba
"To, że Szpilka walczy w USA to akurat najmniejsza zasluga Wasilewskiego, a bardziej Kołodzieja."

Rozumiem że jesteś księgowym Kołodzieja i masz wgląd do takich danych... Myślisz ze Kołodziej to taki święty Mikołaj że ot tak pokrył koszta pobytu zawodnika NIE SWOJEJ grupy, po to by pomóc Wasilewskiemu w promotorce a samemu nie wiele z tego mając zważywszy na jakość gali... No tak, dobry z niego człowiek, niespotykane u biznesmenów...
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:05:01 
Napoleon jak patrze na rankigi to sie zastanawiam nieraz co cpaja Ci co je ukladaja...
Tez chcialbym czasem tak odleciec ;)
A Baltic czy TWBA dla mnie znacza tyle samo - nic.

Owszem byc moze posiadacz jakiegos regionalnego paska dostanie pierwszy szanse walki o MS niz ten bez tego szitu, ale tez nie zawsze i tez nie oznacza, ze jest lepszy od tego bez tych smiesznych pasow...

Czesto walki bez stawki sa ciekawsze niz potyczki o pas...

Serio nie widze roznicy jezeli chodzi o poziom sportowy gal OGT a 12KP...
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:07:05 
Napoleon - Podobno Szpilka jest wspolpromowany przez Global Boxing. Podobno...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-07-2011 18:07:27 
bartba
w idealnym świecie podejście Gmitruka byłoby ok , w obecnym świecie podejście Gmitruka może tylko śmieszyć , albo się ułoży z TV i federacjami albo nigdy nie będą się liczyć,
a Master kochany niech walczy na Adamku i niech się pokazuje , szkoda że Alofabi będzie raczej z Kołodziejem walił bo po takiej walce dosatlibysmy 1 odpowiedź w któym miejscu jest Mateusz , bo na razie to wielka niewiadoma
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 18:12:02 
Ojciec
"...jak patrze na rankigi to sie zastanawiam nieraz co cpaja Ci co je ukladaja..."

Być może źle pojmujesz do czego takie rankingi służą, bo na pewno nie do pokazania rankingu klasy sportowej zawodników- to jest czysty biznes. Takie "paski" jak WBC Baltic są tylko po to by zbierać "punkty" w tych największych federacjach, a co za tym idzie w przyszłości miec perspektywę na otrzymanie ciekawych propozycji, czyli nie inaczej jak na zrobienie dobrego biznesu. A takie TWBA? Co to jest? Kojarzy się z jakimś rankingiem tenisowym :D

"...Czesto walki bez stawki sa ciekawsze niz potyczki o pas..."

No Dzień Dobry :) ale bez "pasków" nie ma kasy w przyszłości
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 18:13:20 
Ojciec

"Podobno Szpilka jest wspolpromowany przez Global Boxing. Podobno... "

Nie wiem, być może, nie zaglądam w papiery Wasilewskiemu. Jeśli tak to na pewno na tym nie straci bo Kołodziej odwala kawał dobrej roboty.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:16:06 
Napoleon - To akurat rozumiem... Z pasami jak programem lojalnosciowym na stacji beznynowej, ale takim tokiem myslenia to Wasyl powinien miec wszystkie znaczace pasy u siebie... Chyba jest jedynym promotorem na swiecie, ktory posiada tyle pasow... Znaczy ma tylu zawodnikow z paskami ;)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 29-07-2011 18:18:19 
bardzo bym chciał żeby Mateusz zawalczył przed Adamkiem we Wrocławiu ale z jakimś dobrym rywalem bo jak znowu ma być leszcz to ja już wolę Kołodzieja z Afolabim...
należy pamiętać że K2 też ma swoich pięściarzy których będzie na gali promować więc nie każdy chętny zawalczy
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 18:18:57 
Ojciec

Dlatego jego zawodnicy okupują tyle miejsc w rankingach, teraz tylko czekać aż w końcu zrzuca z siebie te "paski" i zaczną walczyć o PASY, obyśmy się doczekali.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 29-07-2011 18:22:58 
Dla mnie na dzień dzisiejszy jedyną różnicą między OGT,a Wasylem jest fakt że Wasyl posiada Pas WBC.Po za tym cała reszta jest na podobnym poziomie,z tym że Wasyl dysponuje większymi środkami(Telewizja,no i co za tym idzie większa kasa).
 Autor komentarza: Railgun
Data: 29-07-2011 18:23:31 
tadziu

jezeli umiesz poslugiwac sie boxrekiem to zobacz sobie sklad gal kp przed kilkoma laty i powiedz czy nie ma postepu. na pewno jest wiekszy niz u gmitruka.

baltic znaczy duzo wiecej niz twba bo daje miejsce w rankingu tej federacji.

bartba

co ty wiesz o wasilewskim? jaka kasa z boksu? on nie zarabia na boksie, jest bogatym czlowiekiem ale pieniadze ma skadinad
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:24:15 
Napoleon - Te teksty o wielkich walkach 12kp to chyba kazdy juz zna...
Wezmy takiego Kosteckiego: Od kilku lat kazda kolejna walka to juz ta o MS wielkiej federacji, a wychodzi jak zawsze...
Moga sobie byc na czolowych miejscach, ale powiedz mi czy Wawrzyk moze byc ciekawym przeciwnikiem dla MS HW? I dla tv? Czy Hutkowski jest ciekawym przeciwnikiem dla kogos i dla tv?
Przeciez Wasilewski nie ogarnie walki w Polsce, a na wyjezdzie zawodnicy 12kp sa tak samo rozpoznawalni jak Masternak - Wcale. Wyjatkiem mkoze jest Wlodarczyk, ale teraz to juz chyba jako ciekawostka niz bokser... ;)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-07-2011 18:24:28 
Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 18:18:57
Ojciec

Dlatego jego zawodnicy okupują tyle miejsc w rankingach, teraz tylko czekać aż w końcu zrzuca z siebie te "paski" i zaczną walczyć o PASY, obyśmy się doczekali.

jak my się nie doczekamy to Nasze dzieci już na pewno :)

a na poważnie w KP12 oprócz Diabła nie widzę nikogo kto by mógł o poważny pas powalczyć , ale niech walczą chociaż z tą szerszą czołówką będzie ciekawiej
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:27:13 
Railgun bez jaj... Jaka roznica jest miedzy 122, a 345 zawodnikiem? Z jeden strony niby ponad 200 pozycji, ale z 2giej to taki sam folklor.

Gdzies czytalem, ze WBC dla wlodarczyka przygotowalo specjalny pas mistrza: WBC Tabletkus.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-07-2011 18:28:41 
Autor komentarza: Railgun
Data: 29-07-2011 18:23:31
tadziu

jezeli umiesz poslugiwac sie boxrekiem to zobacz sobie sklad gal kp przed kilkoma laty i powiedz czy nie ma postepu. na pewno jest wiekszy niz u gmitruka.

baltic znaczy duzo wiecej niz twba bo daje miejsce w rankingu tej federacji.

bartba

co ty wiesz o wasilewskim? jaka kasa z boksu? on nie zarabia na boksie, jest bogatym czlowiekiem ale pieniadze ma skadinad

na boksie też zarabia , chociaż trzeba przyznać że gdyby zrezygnował z boksu z głodu by nie padł , ale to nie jest zła cecha że ktoś chce zarabiać na tym co robi , niech zarabia Wasyl niech zarabiają jego bokserzy tylko niech przy tym zarabianu nie zapominają o aspekcie sportowym
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-07-2011 18:29:48 
Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:27:13

Gdzies czytalem, ze WBC dla wlodarczyka przygotowalo specjalny pas mistrza: WBC Tabletkus.

jesteś z siebie dumny po takim wpisie ????
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 29-07-2011 18:30:03 
Ojciec
"Moga sobie byc na czolowych miejscach, ale powiedz mi czy Wawrzyk moze byc ciekawym przeciwnikiem dla MS HW? I dla tv? Czy Hutkowski jest ciekawym przeciwnikiem dla kogos i dla tv?"

Oczywiście że nie. Ja na miejscu Wasilewskiemu już dawno rzuciłbym ich na głębsza wodę i albo się sprawdzisz albo wypad. Już Szpilka w kilka miesięcy zrobił wokół siebie lepszą reklamę (promotorkę) niż Wawrzyk i Hutkowski razem wzięci do kupy przez kilka lat.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:34:08 
Nie. Dumny nie, ale ciesze sie z tego jak dziecko, ktore dostalo lizaka.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:35:29 
Widzisz Napoleon tak to by wasyl nie mial zawodnikow... A tak ma prezna grupe z prospektami.
 Autor komentarza: endriu
Data: 29-07-2011 18:40:29 
Układy układziki a szkoda bo jest szansa podpromować naszego Grześka Proksę
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:45:37 
Hehehe na rp juz wykreslili przy Masterze zaleznosc jego wystepu od zmiany promotora.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-07-2011 18:46:10 
Autor komentarza: endriu
Data: 29-07-2011 18:40:29
Układy układziki a szkoda bo jest szansa podpromować naszego Grześka Proksę

i to szansa która się nie powtórzy za szybko
Proksa vs Martinez bo płacze chłopak że nie mam z kimś walczyć :)
 Autor komentarza: endriu
Data: 29-07-2011 18:58:45 
Jeszcze nie czytałem wszystkiego co jest napisane wyżej ale na pewnym portalu napisali że Wawrzyk ma wystąpić Informacja jest podana jako raczej pewna
 Autor komentarza: makelito
Data: 29-07-2011 19:06:52 
Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 18:27:13

Gdzies czytalem, ze WBC dla wlodarczyka przygotowalo specjalny pas mistrza: WBC Tabletkus.


dajcie spokuj Krzyśkowi już wejdzie ktoś cwany z nim do ringu hmmm nie więc dajcie na luz!!!
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-07-2011 19:10:04 
makelito - Lepiej go uodparniac... lepiej zeby sie naczytal i mial wyje#$ne niz potem taki Huck bedzie sie z niego wysmiewal w telewizji nie?
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 29-07-2011 21:16:52 
a Ugonoh?
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 29-07-2011 21:17:21 
co tam sie z nim dzieje?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-07-2011 22:38:31 
Walka Adamka z Vitem bedzie najlepszym oknem wystawowym dla takich piesciarzy jak Master
Jakis czas temu pisalem ze promotor Gmitruk powinien zrobic wszystko zeby Mateusz sie tam pojawil do tego z wymagajacym rywalem.To bedzie ogladca cala Polska,pol europy i cwierc swiata:)
Adamek wyplynol na Gali Goloty,moze Masternak wyplynie na gali Gorala
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.