ZDJĘCIE DNIA: ADAMEK DLA HBO

Celem wizyty Tomasza Adamka (44-1, 28 KO) w siedzibie stacji HBO na nowojorskim Manhattanie nie było tylko spotkanie z Witalijem Kliczką (42-2, 39 KO), ale również wzięcie udziału w nagraniach promujących pojedynek zaplanowany na 10 września we Wrocławiu. Na zdjęciu 34-letni "Góral" czeka na rozpoczęcie wywiadu z dziennikarzem telewizji HBO, która przeprowadzi transmisję polsko-ukraińskiej konfrontacji w Stanach Zjednoczonych. Pełną fotorelację ze spotkania Adamka z Kliczką opublikujemy wkrótce.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 21-07-2011 13:20:31 
Daje góra pięć minut i mamy koment Wejherowo :D
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:21:20 
Na zdjeciu widzimy przyszłego mistrza świata HW.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-07-2011 13:28:30 
Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:21:20
"Na zdjeciu widzimy przyszłego mistrza świata HW. "

Na zdjeciu widzimy Tomasza Adamka co do reszty , ja nie jestem jasnowidzem.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 21-07-2011 13:28:59 
49 sekund- jesteś w mistrzowskiej formie ;d
 Autor komentarza: nicholas
Data: 21-07-2011 13:29:15 
to moze juz dzis pomnik postawcie Tomkowi..bez przesady panowie, sami dmuchacie ten balon
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 13:30:56 
Napoleon
Nie doceniasz nadwornego cukrownika!!!
Nawet minuta nie minęła.
 Autor komentarza: bartek01
Data: 21-07-2011 13:42:42 
Wielu uważa, że Tomek nie ma szans. Moim zdaniem Vit w walce z Shannonem pokazał, że nie ma już takiego uderzenia jak kiedyś, a w walce z Solisem widać było, że można znaleźć sposób na Vita. Wiem, że walka z Solisem nie daje nam dobrego poglądu na aktualne umiejętności Vita, ale gdyby nie kontuzja kolana to z pewnością kilka rund by wygrał. Widać było, że Vitali nie potrafił się odnaleźć w tej rundzie, pewnie z każdą rundą boksowałby lepiej i wypracowałby swoją przewagę (może ostatecznie znokautowałby Odlaniera). Nie mniej jednak walki te trochę zmieniły mój pogląd co do aktualnej dyspozycji Vita. Mam nadzieję, że odpowiednio dobrana taktyka pozwoli Tomkowi wygrać na punkty.
 Autor komentarza: Dymas
Data: 21-07-2011 13:42:54 
nadworny cukrownik :). Kiedy będzie można obejrzeć tą konferencje,wywiad i co tam jeszcze hbo zrobiło z Kliczką i Adamkiem?
 Autor komentarza: endlessyouth
Data: 21-07-2011 13:45:35 
ładnie tomek ubrany, wkoncu uwolnił się od portfel.pl chociaż na chwile
 Autor komentarza: provokator
Data: 21-07-2011 13:45:49 
Dymas,

Face off with Max Kellerman... Kiedy dokładnie nie wiadomo, spodziewam się końcem lipca, początkiem sierpnia.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-07-2011 13:47:11 
Jak Adamek wygra z Kliczką to kler w Polsce zrobi go świętym męczennikiem a Radio Maryja postawi mu pomnik na Jasnej Górze
 Autor komentarza: bartek01
Data: 21-07-2011 13:54:33 
pyra90

nie wiem czemu niektórzy tak cisną Adomkowi za to, że jest wierzący i nie wstydzi się tego. Ja go za to szanuję, tym bardziej, że jest w tym naturalny. Nie robi tego na pokaz, typu tatuaż różańca na szyi...
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 13:56:24 
bartek01, nie wiem gdzie Ty widziałeś , że Vit nie potrafił odnaleźć się z tej jednej rundzie z Solisem , bo ja pod sam koniec widziałem już , że Vit go zaczyna ustawiać . Trudno też jednoznacznie stwierdzić , czy dechy Solisa były wynikiem kontuzji , czy kontuzja wynikła z powodu dech. Ja się przychylam do stwierdzenia , że kontuzji nabawił się w trakcie padania po ciosie, bo wyraźnie mu się dupsko chwiało przy linach , jakby miał coś z błednikiem nie teges.
 Autor komentarza: bartek01
Data: 21-07-2011 14:03:05 
zin
kwestia sporna - ja uważam, że miał słabo umięśnione nogi w stosunku do masy ciała lub nabawił się wcześniej kontuzji, a walka zrobiła swoje. Do zakończenia walki lepiej prezentował się Solis, chociaż jak wcześniej napisałem prawdopodobnie Vit by go sobie ustawił w kolejnych rundach.
Gdyby Vit był w prime to nie miałbym wątpliwości kto wygra, teraz natomiast widzę szansę na zwycięstwo Tomka.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 14:03:07 
Z biednej wioski, wychowany bez ojca a dzisiaj w siedzibie HBO. W zyciu wszystko jest możliwe.

@bartek01, sam fakt ciskania tematem wiary wystawia świadectwo osobie, która ten wątek podejmuje, świadectwo z wynikiem "niedostateczny".
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 21-07-2011 14:07:54 
@Wejherowo czujny jak zwykle hehe.

Do boju Góraaaaaaaaallllllllll. Na pohybel niedowiarkom.
 Autor komentarza: bartek01
Data: 21-07-2011 14:09:34 
konserwatysta

nie chcę tu się rozpisywać na temat wiary, ale większość z ludzi, którzy się z niej wyśmiewają to hipokryci. cały czas cisną na Kościół, a jak trzeba udzielić ślubu lub pochować kogoś z rodziny (nawet niewierzącego) to idą do księdza jakby nie można było wziąć ślubu świeckiego...
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 14:14:31 
@bartek, o tym wlasnie mówię, to oznaka tępoty. Żyć w Polsce, być Polakiem i psioczyć na Kościół, na wiarę, pobożność, to jakby sie wykorzeniać. Akt samorealizacji własnej miałkości.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 14:25:24 
A może mi ktoś odpowie na pytanie: Czy można być niewierzącym Katolikiem?
Chodzi o to że chciał bym wziąść ślub kościelny ze względu na tradycję,nie wiarę.A dzieci ochrzcić,niech w przyszłości same dokonają wyboru.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 14:31:10 
liscthc ...
jeżeli jesteś niewierzącym , to nie możesz być jednocześnie katolikiem .... oczywiście , że ślub możesz wziąć , ale będzie to zakłamanie ;)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-07-2011 14:31:33 
konserwatysta
Data: 21-07-2011 14:14:31
"@bartek, o tym wlasnie mówię, to oznaka tępoty. Żyć w Polsce, być Polakiem i psioczyć na Kościół, na wiarę, pobożność, to jakby sie wykorzeniać. Akt samorealizacji własnej miałkości."

Wykorzeniać ? Wiara a Patriotyzm to dwa różne określenia
Niestety bycie Polakiem dla niektórych jest równoznaczne z byciem Katolikiem co jest dla mnie nielogiczne i bezsensowne
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 14:34:42 
zin
Ale ja bym tego nie traktował jak zakłamanie.Bo ja wiem że nie wieżę,a skoro nie wieżę to przed kim bym żył w zakłamaniu???
Bo przecież nie przed sobą.
 Autor komentarza: artez1
Data: 21-07-2011 14:39:12 
Ja tylko liczę że klischko nie trafi go jakimś mocnym ciosem bo naczej może trochę zabujać Adamkiem tak jak było to z Grantem w 6 rundzie (w sumie nie wiem czy tylko stracił równowagę czy nim wstrząsnęło) a tego chyba nie chcemy ;).
http://www.youtube.com/watch?v=sazV50-hS7g
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-07-2011 14:43:04 
Napoleon

Ale pięknie to wypatrześco do tego postu :D, czekam na kolejny news o Adamku i post tej chorej psychicznie osoby w ciagu 2 min.
 Autor komentarza: nik
Data: 21-07-2011 14:45:04 
''Autor komentarza: liscthc Data: 21-07-2011 14:25:24
A może mi ktoś odpowie na pytanie: Czy można być niewierzącym Katolikiem?
Chodzi o to że chciał bym wziąść ślub kościelny ze względu na tradycję,nie wiarę.A dzieci ochrzcić,niech w przyszłości same dokonają wyboru.''
katolik bierze czynny udzial w zyciu kosciola, jesli jestes niewierzacy to tym bardziej nie bedziesz katolikiem; a dlaczego chcesz chrzcic dzieci? skoro w przyszlosci same moga dokonac wyboru?
czy to nie jest hipokryzja z twojej strony?
 Autor komentarza: ziom99
Data: 21-07-2011 14:47:26 
"Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:21:20
Na zdjeciu widzimy przyszłego mistrza świata HW."

Lecz się. Ty chyba siedzisz cały dzień i odświeżasz strone czekając na temat o Adamku.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 14:54:11 
nik
Dzieci chcę chrzcić,bo sam byłem chrzczony i wychowany w wierze,ale jak trochę dorosłem dokonałem wyboru.Chce żeby moje dzieci poszły moją drogą.Ja nie mam nic do wiary,szanuję na równi tych co wierzą jak i tych co nie wierzą.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 21-07-2011 14:57:04 
lischtic
dalej nie rozumiem po co chrzcisz?
 Autor komentarza: jackwl
Data: 21-07-2011 15:02:11 
"Na zdjeciu widzimy przyszłego mistrza świata HW"
Nic dodać nic ująć!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 15:03:34 
nik/amatruk
Przede wszystkim nie kumam po co piszesz w jednym temacie z 2 nicków?

Ja to po prostu rozumiem po swojemu.Chcę im stworzyć warunki w jakich sam byłem chowany! U mnie w rodzinie wszyscy są wierzący,tylko ja nie.Ale doszedłem do tego wniosku po wielu latach.Wcześniej było mi dobrze z wiarą.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 15:11:42 
"A może mi ktoś odpowie na pytanie: Czy można być niewierzącym Katolikiem? Chodzi o to że chciał bym wziąść ślub kościelny ze względu na tradycję,nie wiarę.A dzieci ochrzcić,niech w przyszłości same dokonają wyboru."

-Bóg ma wgląd w Twoje sumienie, Twoją wolę, szczerość czynów, i z tego będziemy rozliczani na sądzie ostatecznym, jeżeli więc mając świadomość, że być katolikiem to można albo na serio, albo w ogóle, Ty chcesz połowicznie "bawić się" w sakramenty...to już chyba wiesz, że pojęcie "niewierzącego katolika" to coś gorszego niż ateizm np. spowodowany brakiem łaski wiary, tudzież ze względów rodzinnych, rodzicie ateiści etc. Sumienie - hasło klucz.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 15:20:03 
konserwatysta
Ale właśnie o to chodzi że u mnie wszyscy są wierzący i mi to nie przeszkadza.Przyszła żona też.Więc dzieci będą chowane w wierze.
A w Boga po prostu nie wieże,bo i dlaczego mam wierzyć w coś na co dowodu nie ma.Przynajmniej ja takowego nie widziałem.

Ale,spoko nie róbmy tu Ziarna org,bo można by tak godzinami dyskutować o wieże i kościele.
 Autor komentarza: bartek01
Data: 21-07-2011 15:23:47 
liscthc
Data: 21-07-2011 15:03:34

z tego co piszesz wnioskuję, że raczej nie chodzi Ci o tradycję, a raczej obawę, żeby w rodzinie powiedzieć, że bierzesz ślub tylko cywilny bo jesteś niewierzący.
Przed ślubem deklarujesz swoją wiarę.

Szczerze powiedziawszy nie razi mnie to jakoś bardzo o ile osoba biorąca ślub w Kościele ma szacunek do tej instytucji. Co innego jeśli ciągle psioczy na Kościół, a w razie potrzeby idzie i udaje praktykującego katolika.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 15:39:47 
@liscthc, masz rację, dzieci to osobne byty, i nawet mimo Twojego kryzysu wiary, czymś szalenie istotnym jest, aby one dostąpiły tego najważniejszego sakramentu. Dzieci trzeba chrzcić, i argument, że lepiej aby sobie wybrały droge jak będą dorosłe, mnie nie przekonuje, to tak, jakby nie aplikować im szczepionek.

A tutaj Polecam filmik. Warto obejrzeć


http://www.youtube.com/watch?v=T_Bn5L5U8go&feature=channel_video_title
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 15:48:00 
Advocem chrztu

O realności złego ducha, demonów, o osobowym działaniu szatana.


http://www.radiomaryja.pl/query.php?__s=Posacki&__a=1

Część III, telefony słuchaczy, naprawdę WARTO. Poza tym, wszystkie wyklady o. Posadzkiego uświadamiają nam, jak niebezpieczne jest bagatelizowanie pojęcia świata nadprzyrodzonego, duchów. Zresztą każdy z nas doświadcza tego, że otaczająca nas rzeczywistość to przede wszystkich metafizyka, a człowiek jest kontrukcją wybitnie niematerialną. Kreuje nas sfera uczuć, emocji, doznań wewnętrznych,a fizis to tylko powłoka, pozory.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 15:53:16 
bartek01
Ale u mnie wszyscy wiedzą że jestem nie wierzący od 15 lat,to nie jest żadna tajemnica.Ja tego bym nie robił dla siebie,lecz dla żony,dzieci.

konserwatysta
Nie bardzo rozumiem?
Przecież ja chcę ochrzcić dzieci i nawet żona/babcia zadba o wychowanie w wierze.A jak już będą miały dojrzały umysł to niech idą własną ścieżką.
 Autor komentarza: Wolf
Data: 21-07-2011 15:56:35 
Konserwatysta jesli twierdzisz ze zeby czuć się Polakiem , być patriotą to trzeba wyznawać wiarę katolicką / Chrześcijańską to musisz być mocno ograniczony . Nie podoba mi się również propaganda którą tu szerzysz . Aplikowanie dzieciom za wczasu chrztu jak szczepionki jest wręcz obrzydliwe. Każdy ma prawo do wyboru w co wierzy i w jakich bogów/bóstwa jeśli jest mu to potrzebne do sczęśćia czy jest Jahwe/ Kriszna/Odyn etc i chrzest to jest kwestia świadomego i powinna być podejmowana świadomie .
 Autor komentarza: robak1
Data: 21-07-2011 15:56:43 
Wolak: "Jak będą odpowiednie pieniądze to będzie rewanż"
"Nie jestem zachłanny, ale nie będę walczył za grosze" "
"będą musieli zaoferować odpowiednio wysoką wypłatę"
Ciekawe czy Wolak zostanie tak samo znienawidzony i opluty za te wypowiedzi jak Adamek.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 15:59:57 
@Wolf, stworzylem taką analogię, m.in. dla takich mudżahedinów ateizmu jak Ty, po czym podałem link, który niejako wyjaśnia owe nawiązanie do szczepionki. Jeszcze raz na spokojnie czytaj, zagłęb się w temat.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-07-2011 16:08:41 
A ja polecam to:
http://www.dekalog.pl/eliasz/goscie/dunkel/herezje.htm
Lista dogmatów katolickich niezgodnych z Pismem Świętym
Katolicyzm już dawno odstąpił od korzeni chrześcijaństwa
 Autor komentarza: Wolf
Data: 21-07-2011 16:29:19 
Zagłębić to się można po głowe w wodzie Polaku co nie umie poprawnej polszczyzny . Nie nazywaj mnie mudżahedinem ateizmu skoro nie wiesz czy wogóle jestem ateistą ty rycerzu zacofania, panie zamku ciemnego . Link który podałeś pochodzi z źródła które może wyrabiać opinię lub tłumaczyć coś ciemniakom , prymitywom i półniedorozwiniętym . Ojciec Posadzki nie jest autorytetem w żadnej dziedzinie życia i nauki a jego wiedza jest niewielka do tego bardzo ograniczona przez jego własne wyznania . Jeśli chcesz czegokolwiek dowiedziec się o "świecie" o którym mówi jasnie "nioświecony" Posadzki , postaraj się zgłębić ten temat i przeczytaj pracę / książki / wypowiedzi ludzi ktorzy się na tym znają , na naszym podwórku mamy choćby Pana prof . Prokopiuka . Twoja wizja "szczepienia" polega na "manewrze" w stylu bierzmy go za wczasu nie dajmy innym ! Nasza dusza! ( nie ważne czy na siłe , czy świadomie , czy po dobroci, czy tego chce czy nie )Ty podpisujesz się po zdaniem że twój Bóg( żek ) jest jedyny właśćiwy a cała reszta to nie prawda be , fe i fuj . Chrzanić miliony hindusów , buddystów , muzułmanów baaa nawet pewnie babtystów . Musi być nasz i konieć . A jak się zdecyduje pozniej sam że chce wierzyć w innego Boga(żka ) no to już nie Polak , wróg , pewnie komunista.
 Autor komentarza: Aski
Data: 21-07-2011 18:00:16 
Zawsze mnie zastanawiało czy wyznawcy innych wiar doznają jakichś łask ze strony swoich Bogów? Czy w innych religiach wierni też mogą zaznać jakichś cudów ,typu uzdrowienie itp. występujących przy religii KK?
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 21-07-2011 18:24:25 
@Wolf, nazwisko brzmi "POSACKI". Ten ksiądz ma tytuł profesora. Może go kupił na bazarze...
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-07-2011 18:31:07 
To gdzie obecnie juz jest Tomek to jest Mistrzostwo Swiata dla mnie . Co do wiary to...kto wierzy jest silniejszy psychicznie ...czlowiek ktory ma pustke szybciej sie podda . Czy Tomek wygra te walke ? ...nie wiem ...bardzo bym chcial ...ale to sportowa rywalizacja i jak wygra Witalij to znaczy ze byl lepszy i to bedzie sprawiedliwe .
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2011 18:48:58 
ooo w koncu ktos ubral naszego eksportowego wiesniaczka i schowal mu dresy do szafy?
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-07-2011 19:02:39 
byc wiesniakiem to wstyd ?...wstyd to po miastowemu spierdalac z ringi i inne takie ...
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 21:45:46 
Wolf napisal: "Zagłębić to się można po głowe w wodzie Polaku co nie umie poprawnej polszczyzny . Nie nazywaj mnie mudżahedinem ateizmu skoro nie wiesz czy wogóle jestem ateistą ty rycerzu zacofania, panie zamku ciemnego . Link który podałeś pochodzi z źródła które może wyrabiać opinię lub tłumaczyć coś ciemniakom , prymitywom i półniedorozwiniętym . Ojciec Posadzki nie jest autorytetem w żadnej dziedzinie życia i nauki a jego wiedza jest niewielka do tego bardzo ograniczona przez jego własne wyznania . Jeśli chcesz czegokolwiek dowiedziec się o "świecie" o którym mówi jasnie "nioświecony" Posadzki , postaraj się zgłębić ten temat i przeczytaj pracę / książki / wypowiedzi ludzi ktorzy się na tym znają , na naszym podwórku mamy choćby Pana prof . Prokopiuka . Twoja wizja "szczepienia" polega na "manewrze" w stylu bierzmy go za wczasu nie dajmy innym ! Nasza dusza! ( nie ważne czy na siłe , czy świadomie , czy po dobroci, czy tego chce czy nie )Ty podpisujesz się po zdaniem że twój Bóg( żek ) jest jedyny właśćiwy a cała reszta to nie prawda be , fe i fuj . Chrzanić miliony hindusów , buddystów , muzułmanów baaa nawet pewnie babtystów . Musi być nasz i konieć . A jak się zdecyduje pozniej sam że chce wierzyć w innego Boga(żka ) no to już nie Polak , wróg , pewnie komunista."

-Żeby umieć śpiewać nie trzeba mieć głosu Pavarottiego, co jednak ważne użycie argumentu "ortografii" można w tym przypadku o kant potłuc, piszę na tyle wyrażnie, że każdy kto chce, to rozumie tekst czytany, a tylko ktoś bardzo rozeomocjonoiwany mógł być poruszony w tym elemencie. Co najważniejsze, ten wtręt ma się nijak do głównego wątku. Ale ad rem.
W tematach zagrożeń duchowych, metafizyki, sekt i tego typu podobnych pojęć najlepiej znają się osoby...duchowne, teolodzy. Trzeba być strasznie zacietrzewionym i owładniętym indolencją, aby negować ten fakt. Teologia to nauka wykladana na uniwersytetach od tysięcy lat, to WIEDZA, o której jak widać po Twoich postach, nie masz bladego pojęcia.
Chrzest dzieci to nie tylko sakrament religijny, ale tradycja, znana od setek lat w Polsce. Dlaczego więc ją zmieniać, bo jacyś zakompleksieni ateiści, antyklerykały cos pokwiczą o "wolności wyboru" ? Bez żartów.
 Autor komentarza: Marek321
Data: 21-07-2011 22:20:07 
WHO IS THE MAN ?
 Autor komentarza: Wolf
Data: 21-07-2011 22:50:50 
Uważam że umiejętność poprawnego posługiwaniem się rodzimą mową zdecydowanie bardziej ważne w kwestii polskości niż wyznawana wiara . Jako że nie odpowiedziałeś z żadnych wspomnianych przeze mnie zarzutów ( prawdopodobnie świadomie ) chciałem zapytać dlaczego twierdzisz że dzieci powinny być nieświadomie włączane w szereg jakichkolwiek instytucji , dlaczego mają być katolikami a nie np Luteranami lub Buddystami ale nie chcę już prowadzić tej dyskusjii po przeczytaniu : " Chrzest dzieci to nie tylko sakrament religijny, ale tradycja, znana od setek lat w Polsce. Dlaczego więc ją zmieniać, bo jacyś zakompleksieni ateiści, antyklerykały cos pokwiczą o "wolności wyboru" ? Bez żartów" To zdanie świadczy o ignorancji , prymitywie ,infantylizmie i głupocie do tego stopnia że nie widzę powodu żebym musiał dalej brnąć w tą rozmowę. Ale co najważniejsze :W tematach zagrożeń duchowych, metafizyki..." najlepiej znają się osoby...duchowne, teolodzy - . Trzeba być strasznie zacietrzewionym i owładniętym indolencją, aby negować ten fakt.Otóż albo jesteś kłamcą albo manipulatorem albo nie masz zielonego pojęcia o faktach co niestety zarzucasz mi . Na całym świecie przede wszystkim badaniem duchowości , metafizyki - zajmują się parapsychologowie , fizycy , matematycy , filozofowie jak i RÓWNIEŻ teolodzy .
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 22-07-2011 12:23:56 
Brniesz dalej w kompletnie nie uzasadnioną tezę, jeżeli ja niewyrażnie piszę posty, to Ty chlopie musisz mieć coś ze wzrokiem. I potwórzę, to nie jest argument merytoryczny, że ktoś zrobił błąd, bo jak już wcześniej Tobie wyjaśniłem, "aby ładnie śpiewać, nie trzeba pracować w operze". Mam nadzieję, że metaforę zrozumiałeś.
Chrzest to tradycja, nie widzę powódów aby zmieniać mechanizm tego sakramentu. Równie dobrze należało by odsuwać na bok święta: Boże Ciało, Wielkanoc, Święto Zmarlych i inne. Jaka racja za tym przemawia ? To jest polskość, tak jest ukształtowany nasz kraj. Ale w ogóle fakt istnienie samego systemu religijnego, który jest fundamentem każdego państwa cywilizacji zachoniej, każe postrzegać chrzczenie dzieci jako uzasadniony element asymilacji spolecznej nowo narodzonej osoby.
Co do duchowości to niestety ale już całkowcie mijasz się z faktami. Jeżeli dla Ciebie parapsychologia, i wszelkiej maści kuglarze, wróżbiarstwo i z drugiej strony matematycy i fizycy, także ci zajmujący się astronomią (negujący istnienie Absolutu) ci wszyscy to specjaliści od Boga, aniołów i złych duchów, to mogę już na koniec tylko współczuć takiego postrzegania sprawy. Szczególnie, że metafizyka to nie empiria. Zrobiłeś niezłą wtopę swoim wywodem, gratuluje Wolfie.
 Autor komentarza: Wolf
Data: 23-07-2011 00:18:59 
Hahahahah . Nie no nie moge . Juz nie wiem co powiedzieć . Nie masz jakiejkolwiek wiedzy , nie znasz faktów a ciągle o nich wspominasz . Jesteś cięzko ograniczony umysłowo . Nie wiesz o czym mówisz , kłamiesz i wmawiasz ludziom coś co nie jest ani trochę zgodne z rzeczywistością. Twoje wypowiedzi nie są poparte jakimikolwiek sprawdzonymi informacjami.
Nie zamierzam więcej oglądać tego postu , ponieważ poziom twojej wiedzy i wypowiedzi jest niższy od tego mojego kota . Ale powiem ci jedno : Duchowość nie jest własnością Chrześcijan , sfera duchowa wykracza poza granice jednej religii stąd np opętania w hinduizmie / islamie czy w animizmie a nie tylko w twoim zabobonie . Twój ksiądz nie ma czego szukać w duchowości kahunów bo jego jak to powiedziałeś anioły i (twój) bóg nawet tam nie występują . Dlatego jako że dzisiaj w 21 wieku do badań pewnych kwestii podchodzi się naukowo i poważnie i właśńie również dlatego pewne rzeczy są badane przez matematyków , fizyków , parapsychologow - czyli jak to nazwałeś - wszelakiej maśći kuglarzy . Najbliższym tego przykładem jest w Polsce Krzysztof Maurin - Matematyk , Fizyk i Teolog który własnie w swoich pracach pokazuje cyt . głębokie związki między fizyką , matematyką i teologią.
Ale dla ciebie to już chyba za dużo . Wtopą są jest twoja niewiedza i bzdury które z siebie wypacasz a nie moje wywody .
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.