FROCH-WARD 29 PAŹDZIERNIKA W ATLANTIC CITY

29 października dojdzie do długo oczekiwanego finału turnieju Super Six w kategorii super średniej. Na ringu hali Boardwalk Hall w Atlantic City, w starciu unifikacyjnym staną naprzeciwko siebie mistrz świata federacji WBC Carl Froch (28-1, 20 KO) i posiadacz tytułu organizacji WBA Andre Ward (24-0, 13 KO), którzy w drodze do ostatniego starcia zawodów stoczyli cztery (Brytyjczyk) i trzy (Amerykanin) pojedynki.

34-letni Froch w Super Six zanotował trzy zwycięstwa i porażkę. Brytyjczyk turniej rozpoczął od niejednogłośnej wygranej decyzją sędziów z Andre Dirrellem w październiku 2009 roku, po czym przegrał na punkty z Mikkelem Kesslerem. Tytuł WBC bokser z Wysp odzyskał pokonując wysoko Arthura Abrahama (w międzyczasie Kessler wycofał się z turnieju i zwakował pas). W półfinale "Kobra z Nottingham" pokonał na punkty Glena Johnsona.

27-letni Ward smaku porażki nie zaznał nie tylko w Super Six, ale i w całej zawodowej karierze. Dla Amerykanina zawody rozpoczęły się w listopadzie 2009 roku wygraną z Kesslerem. Później Ward wysoko pokonał na punkty Allana Greena, a w półfinale większych kłopotów nie sprawił mu również Abraham.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 13:30:03 
Ten plakat powinni zmodyfikować.Ward i Froch stoją w cieniu Abrahama od którego okazali się zdecydowanie lepsi.Taylor z przodu:)
 Autor komentarza: Ned
Data: 16-07-2011 13:30:48 
Chciałbym, żeby wygrał Froch. Jeśli nie da się zepchnąć do defensywny, są na to realne szanse. Następnie walka z Bute, a po wygranej z Rumunem, rewanż z Kesslerem, zakończony oczywiście wygraną Frocha ;)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 13:44:34 
Oj będzie to walka!
Ja też za Carlem,myślę że se poradzi,ale Ward to też klasa i łatwo nie będzie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 13:53:41 
Ja zdecydowanie za Wardem
 Autor komentarza: darcka
Data: 16-07-2011 13:57:12 
Ja też jestem za Wardem. Według mnie wypadł lepiej w turnieju... nie mogę się już doczekać walki
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 13:57:19 
Ward wygra S6.Obok Bute Ward to najelpszy pięściarz kategori super średniej.Ja czekam na walke Ward vs Bute,bo ta walka zdecyduje kto po odejściu Calzaghe jest najlepszym pięsciarzem tej dywizji.
 Autor komentarza: Mats
Data: 16-07-2011 13:57:39 
Froch to mój faworyt w tym pojedynku i myślę, że da rade.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 14:10:23 
Ja nie wiem jaki jest Bute póki nie zobaczę go z kimś z piatki Froch,Johnson,Ward,Kessler,Abraham
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 14:13:58 
DAB
Dokładnie myślę tak samo,jest dobry nawet bardzo,ale na tle drugiego garnituru!
 Autor komentarza: darcka
Data: 16-07-2011 14:20:39 
dokładnie.. tylko zamienił bym Abrahama na Dirrella
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 14:24:08 
Dirrell też a Abraham to byłby dobry solidny test jeśli Bute jest taki dobry.Ja bym Artura nie skreślał on walczył z tymi najlepszymi przez to ma porażki.Bute póki co walczy gdzieś za ścianą jakby w drugim pokoju,nie tam gdzie reszta tej czołówki
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 14:25:16 
Ward jeszcze młody chłopak myslę ,że to będzie mistrz panujący tak długo jak Hopkins na tronie.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-07-2011 14:43:21 
Ward i Froch to bezdyskusyjnie top tej kategorii.Bute jest ciagle pod parasolem ochronnym i to w pierwszej trudnej walce moze sie na nim zemscic.Wyglada swietnie na tle ograniczonych,starannie dobranych przeciwnikow.Swietnym testem dla Bute bylby Sakio Bika ale jego sztab wybral Mendy przecietniaka z napompowanym rekordem.Prtawdziwa wartosc Bute ciagle czeka na weryfikacje.Rzeczywiscie Ward moze panowac dlugo,tak jak Bernard perfekcyjnie studiuje i obnaza braki swoich przeciwnikow.Poza tym zawsze w formie fizycznej i mentalnej.Nie walczy moze efektownie ale zawsze potrafi znalezc sposob na zwyciestwo.Nie lubilem go ale zaimponowal mi kiedy w przerwie super six zamiast wybrac kogos slabszego wybral wlasnie twardego i walecznego Bike.Walka z Kesslerem swietna (mimo zarzutow o celowe bicie glowa).Odebral Dunczykowi wszystkie atuty.Mam nadzieje ze Froch troche zajdzie mu za skore swoimi tekstami,bedzie jeszcze ciekawiej.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-07-2011 15:06:36 
@clyde22

To nie sztab Bute wybrał Mendy'ego, tylko był eliminator pomiędzy Biką i Mendym. W 1 rundzie Bika powalił Mendy'ego na deski, ale poprawił jeszcze klęczącemu i został zdyskwalifikowany.
 Autor komentarza: kabaty
Data: 16-07-2011 15:10:17 
a gdzie wielki mistrz Abraham? gdzie on się podział z jego płaszczem za 5mln euro :O ciekawe czy jeszcze wróci do boksu na poziomie...co do walki to Ward wygra po zaciętej walce ;)
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 15:11:47 
clyde22
Popieram twoje zdanie.Ward taktycznie przypomina mi Hopkinsa idealnie gotowy na styl jak prezentuje przeciwnik.Może nie jest super widowiskowy ani nie nokautuje za dużo jednak mi sie jego walki bardzo podobają to inteligentny ,świetny boks.Mendy nie zasłużył na tę walkę
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-07-2011 15:27:11 
Hugo Promotorzy i Showtime gdyby chcieli znalezliby sposob na zakontraktowanie walki z kim zechca,zreszta wczesniej byli Jesse The Contender Brinkley i dawno temu rozbity przez Frocha Magee.
 Autor komentarza: maddog
Data: 16-07-2011 15:34:15 
Mnie z kolei nie podobają się bokserzy walczący jak Ward i Hopkins.Nawet Holyfielda nie lubiłem za napieprzanie z bańki ale mimo to zawsze oglądało się go świetnie.Niestety Hopkinsa oglądać nie lubię,wręcz nie znoszę jego stylu.Jeśli chodzi o Warda walczy równie mało widowiskowo i oglądam go raczej ze względu na jego przeciwników(jak wypadną na tle cwanego ale brzydko walczącego Warda)Liczę,że Carl trafi porządnie w którejś rundzie.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-07-2011 15:38:11 
@clyde22

Eliminator to jest eliminator i nie można robić sobie takich jaj, że wybiera się przegranego, a zwycięzcę się odstawia na bok. Zresztą Bute walczył już wcześniej z Biką i wygrał. Bute walczył ostatnio ze słabszymi, bo cała czołówka walczyła w SuperSix, do której jego nie zaproszono. Trudno więc mieć do niego jakiekolwiek pretensje.Trudnych walk stoczył też na pewno więcej od Warda (dwa razy Andrade, Bika, Berrio, Miranda).
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-07-2011 15:40:52 
Poza tym Bika teraz jest dostepny , ciekawie byloby z Dirrelem a oni probuja dorwac beznadziejnego w tej chwili Pavlika.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 15:48:03 
Hugo
Samym występem w s6 Ward go bije na głowę jeśli chodzi o rywali
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 15:49:20 
clyde22
Jeśli Pavlik będzie trzeźwy trenował ja bym go wcale nie skreślał.Również test dla Bute mógłby nawet przegrać.Gorzej ,że Kelly chyba znów ma jakieś ekscesy
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 15:51:12 
To bedzie siódma walka Warda z kolei z rywalem wymagającym w tym te z turnieju to z tymi z najwyższej półki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 16:04:18 
Dla Carla to też 7 walka z klasowym rywalem,fakt że przegrał,ale doświadczenia zebrał podobne.Tym lepiej to wróży walce która zapewne nie zawiedzie kibiców.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 16:05:10 
7 podrząd oczywiście.)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-07-2011 16:10:05 
@DAB

Kogo wybitnego pokonał Ward w SuperSix oprócz Kesslera? Przeciętniaka Greena, którego znokautował potem dziadek Johnson? Cieniasa Abrahama, który w przegrał z kretesem wszystkie walki? Pewnie niedługo się rozstrzygnie, kto jest najlepszy w tej wadze (ja stawiam na Frocha). ale zarzucanie Bute, że celowo dobiera sobie słabeuszy na przeciwników jest bezpodstawne.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 16:21:14 
Hugo
Mylisz mnie chyba z kimś innym nic takiego nie zarzucałem.Tak teraz każdy powie ,że Abraham to przeciętniak ale Bute z takim nigdy nie walczył.Póki co nie jest wg mnie sprawdzony ,nie miał wyzwań które miał Ward.Jeden przez Ciebie wymieniony Kessler to już więcej niśż wszyscy rywale Bute,reszty wymieniać nie trzeba.Więc mylisz się pisząc ,że Bute miał trudniejszych od Warda rywali.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 16:23:11 
liscthc
Też myślę ,że ta walka nas nie zawiedzie.Nie może:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 16:27:33 
Hugo
Poza tym pisaniem dziadek Johnson niczego nie udowadniasz.Wszyscy wiemy jakim Jamajczyk jest świetnym pięściarzem co pokazał ostatnią walką z Finalista Frochem.Ten dziadek mógłby Bute pokonac ja bym na niego stawiał.Bute nigdy z kimś takim się nie mierzył, nie ma doswiadczenia z rywalami z najwyższej półki
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-07-2011 16:46:10 
@DAB

Bute ma na rozkładzie dwóch mistrzów świata (Andrade i Berrio), a ty piszesz, że nie ma doświadczenia z rywalami z najwyższej półki. Rozumiem, że Bika i Miranda też nie są z najwyższej półki. Skoro tak, to Ward z najwyższej półki pokonał tylko Kesslera.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 16:54:17 
Andrade i Berrio to w mojej ocenie dużo mniej niż zrobił Ward.Zawodnicy z S6 to najwyższa półka na dziś dzień.Bute z żadnym nie walczył i póki tego nie zrobi nie pokona kogoś znaczącego jest jak dla mnie niewiadomą.Widziałeś końcówkę walki z Andrade?Bute powinien to przegrać a wygraną dostał w prezencie od sędziego.Ten sprawdzian to jeden z większych skandali nie przeszedł go w mojej ocenie
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 16:56:20 
Także mam podstawy twierdzić ,że lepszy zawodnik jak Froch ,Johnson,Abraham,Ward,Kessler może spokojnie złamać Lucjana.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 16:59:14 
Chociaż w rewanżu wygrał zdecydowanie jednak Andrade to nie jest jak dla mnie to tej kategorii
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:02:30 
Jestem po prostu ciekaw jakby to wyglądało.Tymi ciosami na tułów może złamać kazdego ale sam też jest do znokautowania.Froch myślę byłby dla niego za twardy a Ward za cwany, Johnson też za twardy.Chociaż może się mylę to dla mnie zagadka pozdrawiam
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-07-2011 17:04:44 
Green i Abraham to najwyższa półka?! To gdzie jest taki Froch, który zdeklasował Abrahama i wyraźnie wygrał z Johnsonem, który znokautował Greena. Wychodzi, że na suficie. A co do walk Bute - Andrade, to nie zapominaj, ze były dwie. W pierwszej Bute był bliski nokautu i pomógł mu sędzia, ale w drugiej nie zostawił cienia wątpliwości, kto jest lepszy. Teza, że Abraham może spokojnie złamać Bute jest tak niepoważna, że w ogóle nie będę tego komentować.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:06:51 
Hugo
Patrząc jak Kessler rozmontował Andrade mimo ,że na punkty to zdecydowanie,chociaż ich chciałbym skonfrontować.Bute moim zdaniem z Anrade pierwszą potyczkę powinien przegrać sędzia go uratował swoją aptekarską dokładnością.
Lucjan fajny bokser finezyjny,niekonwencjonalny nic do niego nie mam ale brakuje mi jego walk z czołówką.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:08:28 
Hugo
Nie unoś się mam swoje zdanie poparte argumentami wystarczy poczytać.Tak Abraham to zawodnik z jakim Bute jeszcze się nie mierzył.Lucjan mógłby podobnie jak on w walkach z czołówką zostać obnażony.Nie unoś się
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:09:45 
Pożyjemy zobaczymy,aby być uważanym za najlepszego musi walczyć z najlepszymi to prawda stara jak świat.Turniej go odsunął na bok ale po nim do takich starć musi dojść
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-07-2011 17:12:03 
@DAB

Bute przede wszystkim to jeden z najlepszych techników na świecie w dzisiejszym zawodowym boksie. Ma też dobre warunki fizyczne, szybkość i silny cios. Można by powiedzieć, że jest bokserem kompletnym, gdyby nie wrażliwość na ciosy przeciwników. Był bliski nokautu z Andrade, a jako amator przegrał przez nokaut z Gołowkinem (dość dziwacznie, bo po ciosie w piersi). Mimo wszystko uważam, że razem z Frochem i Wardem należy w tej chwili do Wielkiej Trójki supermiddleweight.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-07-2011 17:13:34 
@DAB

Ja się nie unoszę i bardzo lubię z tobą dyskutować. Spoko.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 17:18:42 
O ile w Abrahama bym nie wierzył w starciu z Bute,to w Twardogłowego Glena jak najbardziej,jego pressing z pewnością napsuł wiele krwi Luckowi.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:18:56 
Gołowkin to w ogóle ostatnio mnie pozytywnie bardzo też zaskoczył,świetny pięściarz walczący bardzo różnie.Jeśli chodzi o Bute to chodzi mi o jego odporność,lepsi by ją przetestowali,bo on ma luki w obronie jeśli chodzi o głowę, jednak wspaniale kontruje głównie po dole.Może złamać każdego jednym ciosem dlatego te wyniki mogą być bardzo różne.Na punkty uważam Froch,Ward,Kessler by go pokonali ale mogli by też zostać znokautowani.W sumie to i na punkty mogliby przegrać jeśli dali by się w walce parę razy złapać a on fajnie wciąga rywali.Emocje byłyby ogromne dlatego wręcz wymuszam takie walki życząc ich nam.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:20:17 
liscthc
Abraham ze swoją bombą w prawej nigdy nie może być lekceważony.Froch i Ward pokazali jak łatwo można go zneutralizować ale trzeba być przy tym ostrożnym nie dać się złapać.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:22:45 
Ja bardzo cenię Kesslera i chyba walki z nim chciałbym najbardziej...
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-07-2011 17:25:57 
Abraham to chyba jednak nie ta klasa. Nawet jego słynne bomby już nie robiły takiego wrażenia, jak w niższej wadze. Myślę, że oprócz umiejętności bokserskich nie bez znaczenia będzie też siła charakteru. Właśnie dlatego stawiam na Frocha, jako na ostatecznego króla tej bardzo silnie obsadzonej kategorii.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 17:26:37 
DAB
Lekceważyć na pewno go nie można,ale mimo wszystko uważam że jest zbyt prosty boksersko na Bute.Wysokie UD dla Bute,inną opcję ciężko mi sobie wyobrazić.Zaś Glen albo Kessler mieli by poważne argumenty na Bute i tu już kasy na Lucka bym nie postawił.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:31:03 
Hugo
Taka walka na pewno byłaby ciekawa ,bo ostatni rywal Bute to był dopiero klasę gorszy bokser.Od razu Lucjana ze zwycięzcą turnieju bym nie konfrontował ale z uczestnikami owszem.Ja stawiam na Warda myslę ,że on jest równie mocny mentalnie jak Froch ale lepszy taktycznie.
liscthc
Ja póki go nie zobaczę z takimi zawodnikami tez bym nie postawił.Dla mnie to zawodnik którego muszę z którymś z nich zobaczyć ,by naprawdę wiedzieć co myśleć.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:32:37 
Ten turniej jest świetny ale pominięcie w nim takiego zawodnika rozwala cały schemat.Blokuje też jego na zbyt długi czas to mi się nie podoba.Skoro mają być najlepsi on powinien być
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 17:35:34 
Ward jest lepszy taktycznie,ale słabszy fizycznie.Cholera wie jaką szczękę ma Ward, Carl na pewno ma mocną i raczej od ciosów Andre nie padnie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 17:37:45 
Co do turnieju się zgadzam,to wielka porażka że walczył w nim taki Green,a Bute nie!
A przecież to trwa niemal 2 lata i Rumun został odcięty od kilku zajebistych rywali.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:37:58 
Ma raczej słabszy cios ale wydolnościowo obaj to najwyższa półka.Ward może walczyć bardzo różnie to jego atut.W tej walce możliwy jest każdy scenariusz ja myślę ,że przewaga Warda będzie widoczna.Ale zobaczymy.Zawsze coś się może zdarzyć jak np. oko Wolaka co całkowicie zmienia postać rzeczy
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:39:52 
liscthc
Dokładnie, pomysł jest dobry ale musi być zrealizowany jak trzeba a tu jest ten mankament ,że pominięto jednego z najlepszych zawodników.To szkoda i dla kibiców i dla niego ,bo on musi z nimi walczyć by się nawet móc jeszcze rozwinąć no i zweryfikować umiejętności.Na takich obronach jak teraz nic się nie nauczy
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 17:49:31 
Nic tak nie rozwija jak walki z równymi sobie,np.Carl to teraz lepszy bokser niż na początku turnieju,uczy się walcząc z najlepszymi,ewoluuje.
U Bute nie jestem w stanie zaobserwować takiego rozwoju z przyczyn ci znanych i prze zemnie popieranych.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 17:54:46 
No Froch to przykład jak takie walki rozwijają boksera.Dodają też pewności siebie jeśli są wygrane ,weryfikują ,pokazują plusy i nad czym musimy jeszcze popracować.Tego się nie zastapi,dla mnie nieobecność tu Bute może być krzywdą dla jego kariery ,bo prędzej czy później zmierzy się z ta czołówką a takie doświadczenie będzie wtedy bardzo potrzebne
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 18:02:39 
Pavlik też był by ciekawy dla Bute,może i nie jest w najlepszej formie,ale to wciąż świetny zawodnik i dał by wiele Luckowi,jest jeszcze Kessler i Glen,to dla mnie na dzień dzisiejszy najlepsi rywale dla Lucka.Z nimi wiele by zyskał w moich oczach.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 18:04:58 
No Pavlik to dobry rywal i twardy,takiej walki bym chciał tylko niech Kelly nie chleje,bo ja jak wczoraj porządziłem to tak się trenować czuję nie da:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 18:14:48 
No kacyk raczej przyjacielem sportowca nie jest.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 18:18:42 
Pavlik to test odporności idealny ale jak pije to dostanie lewy na watrobę to zabrudzi ring
 Autor komentarza: stanley123
Data: 16-07-2011 18:18:51 
Najświeższa informacja Eryk Giermak pierwszym historycznym MISTRZEM EUROPY Uczniów w finale pokonał zawodnika z Armenii .Za chwilę w Groznym Mazurek Dąbrowskiego Eryyk po cięzkim boju zwyciężył 3:2 Jeszcze raz wielkie gratulacje dla Eryka Giermaka jego szkoleniowca Jarosława Przygody z klubu Garda Chojna oraz sponsora który pokrył ich wyjazd.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-07-2011 18:25:10 
Super gratuluję!
Oby sukcesy przeniosły się na seniorów
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 18:32:01 
Choć ja na amatorce się nie znam,to przyłączam się do Gratulacji.Bo każdy sukces Polaka mnie cieszy!
 Autor komentarza: Warren
Data: 16-07-2011 20:10:52 
Dobrze, że coś się zaczyna dziać, potrzeba nam młodych zdolnych jak Michelus, czy też wspomniany Giermak. Boks amatorski u nas kuleje, za to zawodowy dobrze się rozwija. Co do Bute, to również przychylam się do opinii, że jest jeszcze do końca niesprawdzony ze szczytem kategorii, ale w następnym roku myślę, że to się zmieni. Pavlik dobrze przygotowany będzie dobrym testem, ale wielkich szans na zwycięstwo nie ma. Ma już swoje prime za sobą, głównie przez alkohol. A szkoda, bo dawał świetne widowiska.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-07-2011 20:40:10 
Hugo Widze ze wywiazala sie ciekawa dyskusja jak mnie nie bylo.Musze przyznac sie ze nie wiedzialem ze Bute juz ma na rozkladzie Bike.Chetnie obejrze te walke.Zgadzam sie z DABEM ze Ward ma wiecej atutow,potrafi miksowac style i bedzie dla mnie faworytem w walce z Bute.Tak jak ty bardzo cenie Frocha i mysle ze jego nieprzewidywalnosc,sila fizyczna, rozne dziwne plaszczyzny uderzen sprawia klopoty Wardowi ale jednak Amerykanin bedzie zwyciezca turnieju.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.