FURY NIE WIERZY W ADAMKA

Dokładnie za tydzień czołowy brytyjski bokser wagi ciężkiej Tyson Fury (14-0, 10 KO) skrzyżuje rękawice z Dereckiem Chisorą (14-0, 9 KO). Ponad dwumetrowy kolos jeszcze niedawno sparował z Władimirem Kliczko, a teraz zabrał głos w sprawie Witalija Kliczki (42-2, 39 KO) i jego potyczki z naszym Tomaszem Adamkiem (44-1, 28 KO), do której przypomnijmy dojdzie 10 września we Wrocławiu.

- Cóż, według mnie Adamek jest po prostu zbyt mały by wygrać. To samo było z Davidem Haye'em, kiedy ten zmierzył się z Władimirem i tak samo będzie z Chisorą, kiedy stanie naprzeciw mnie. Ci faceci mierzący po 185 centymetrów i ważący po 100 kilogramów są dobrzy, ale Adamek to nie Evander Holyfield. Dzisiejsi najlepsi pięściarze wagi ciężkiej są naprawdę sporych rozmiarów. Adamek walczył co prawda z Kevinem McBride'em, ale on jest przecież dużo gorszy od Witalija. Tomek nie ma wystarczającej mocy by zranić Kliczkę, dlatego według mnie Witalij zniszczy Adamka - powiedział Fury.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: curu
Data: 16-07-2011 11:06:00 
za to ja wierze!
 Autor komentarza: Mats
Data: 16-07-2011 11:07:01 
Następny który myśli, że trzeba znokautować Kliczko, żeby go pokonać.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 11:10:14 
Odezwał się ten ,który prawie sam siebie znokautował:).Wkurza mnie to, ze kazdy mówi,ze Adamek jest za mały na Kliczke,To jest głupota.Jeszcze raz powtarzam najwazniejszą cechą w boksie jest szybkość nie warunki fizyczne.
 Autor komentarza: kabaty
Data: 16-07-2011 11:33:55 
ja tam myślę,że Adamek wygra! Bracia Kliczko wcale jacyś nieziemscy nie są,wywnioskowałem to po walce z Hayem,gdzie Władimir prezentował techniczny,nudny i asekuracyjny boks.Oczywiście wygrał,ale niczym mi nie zaimponował...Haye nie ryzykował bo walka o wysoką stawkę,ale wiedział,że przegrywa na punkty więc powinien ostro ruszyć,by chociaż zmniejszyć ta przewagę Kliczki.Adamek jest mądrzejszy w ringu i ma serce do walki!! :D
 Autor komentarza: provokator
Data: 16-07-2011 11:36:37 
Sam Fury zmieni zdanie, gdy przegra z Chisorą.
 Autor komentarza: Oneiros
Data: 16-07-2011 11:37:06 
Adamek jest szybki a Grant jakoś go trafiał (ciosow z kontry podobnych do tego z 6 rundy bylo wiecej). Jesli trafial Grant tym bardziej bedzie trafial Wit. Moim zdaniem Adamek moze wygrywac na punkty, ale zostanie znokautowany ktoryms ciosem z kontry. Wit widzac ze przegrywa i wiedzac ze Tomasz go nie znokautuje przyjmie ciosy i odda. Styl walki Adamka: doskok, seria i odskok jest zbyt schematyczny by zaskoczyc Wita. On ma dobry refleks, prace nóg i szybko sie odchyla, to nie nieruchomy Grant. Adamek by wygrac musialby walczyc jak Tyson albo Holy.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 16-07-2011 11:41:51 
Taką taktykę powinien przyjąć Adamek w walce z Witalijem http://www.youtube.com/watch?v=AQY_ubu6zDk
PS. Szkoda tylko, że w tej walce przegrywa :P Ale spoko Roger doszlifuje mu tę taktykę i Adamek wygra :)

''Adamek walczył co prawda z Kevinem McBride'em, ale on jest przecież dużo gorszy od Witalija.'' Ale o Grancie już zapomniałeś, który wymiarami był większy od Witalija, i który za pewne skopał by ci te wielkie dupsko ? Oby Chisora go znokautował !
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 11:50:33 
@Onieros

Tomek nigdy nie bedzie walczył w takim stylu jak Tyson.Tomek inaczej walczy.Góral bedzie miał plan na Kliczke.Tomek dzieki swojej szybkości bedzie szybko wchodził do półdystansu i tak zaskakiwał Vitka swoimi kombinacjami ciosów.Tomek jak narzuci bardzo ostre tempo walki, zmeczy Kliczke.Vitali nawet nie wie jakie piekło w ringu urządzi mu Tomek Adamek.
 Autor komentarza: TooL
Data: 16-07-2011 11:53:53 
a ja zgadzam sie z furym, mysle ze co do adamka ma racje. tomek moze byc za mały na kliczke.a, i szybkosc nie jest najwazniejsza rzecza w boksie, jest czescia składowa, oczywiscie bardzo istotna!pozdrawiam.
p.s.zeby nie było, zycze sobie, zebym sie pomylil co do porazki adamka!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 11:54:05 
Wejherowo
Tomek też nie wie jakie piekło go czeka.
Jak se Vit nie będzie radził z punktowaniem to przeprowadzi atak frontalny i tego się najbardziej obawiam,bo ciosy Adamka raczej go nie zastopują przy takim rozwiązaniu.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-07-2011 11:55:59 
Fury ma racje mowiac ze Vitalij zniszczy Adamka.
 Autor komentarza: TDI
Data: 16-07-2011 11:58:28 
Wejherowo świetna prowokacja xaaxaxa
 Autor komentarza: coolpix
Data: 16-07-2011 12:00:29 
zgadzam się że vitek może adamka tymi dyszlami gdzieś w rogu przyblokować na chwilę i wypłacić mu pigułę jakiej tomek jeszcze nie wyłapał
 Autor komentarza: nik
Data: 16-07-2011 12:04:06 
I to mowi ten co prawie sam sie nie znokautowal.
 Autor komentarza: nik
Data: 16-07-2011 12:05:36 
''Autor komentarza: Oneiros Data: 16-07-2011 11:37:06
Adamek jest szybki a Grant jakoś go trafiał (ciosow z kontry podobnych do tego z 6 rundy bylo wiecej).''

kliczkowie tez wylapuja, nie ma boksera ktory nie przyjmuje.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 12:09:01 
@liscthc

Tomek obskoczy Vitka dzieki swojej szybkości.Vitali jest zbyt przewidywalny,aby Tomek miał dac się trafić mocnym ciosem Kliczki.Vitali to tylko człowiek nie cyborg.Kiedyś Kliczko musi stracic pas,a ten pas mistrza świata WBC straci 10 września w polsce.
 Autor komentarza: kierownik81
Data: 16-07-2011 12:10:49 
FURY TO MUŁ NIE BOKSER DO ADAMKA MU BARDZO DALEKO...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 16-07-2011 12:12:35 
Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-07-2011 11:55:59
Fury ma racje mowiac ze Vitalij zniszczy Adamka.
Jestem tego samego zdania!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 16-07-2011 12:14:00 
Tyson Fury z Dereckiem Chisorą przegra!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 12:16:20 
Wejherowo
Nie zapominaj że Tomek to też człowiek i jest też przewidywalny!
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 12:20:22 
@liscthc

Tomek uderza w róznych płaszczyznach,do tego jest szybszy niz Vitali,dla tego cięzko nazwać Tomka "przewidywalny"
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-07-2011 12:22:59 
Faraon

Co do walki Fury vs Chisora to nie ma zdecydowanego faworyta.Kazdy z nich moze wygrac.
Ja bym chcial zeby Fury wygral.
Chisora to taki krzykacz jak Haye,a do tego damski bokser.
Zaczal trenowac boks w wieku chyba 17 czy 19 lat,niech on lepiej wraca do Zimbabwe,bo tam jego miejsce i tam niech robi szum wokol swojej osoby.
Nie lubie prostaka i chama.
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 16-07-2011 12:26:34 
Ja tez nie jestem wstanie uwierzyc w mozliwosc zwyciestwa Adamka. Za duzo argumentow przemawia za Witalijem. Za Tomkiem przemawia jedynie szybkosc tylko ze wiekszosc przeciwnikow Witalija jest od niego szybszych. Cala reszta dla Witalija doswiadczenie, sila ciosu odpornosc na ciosy, warunki fizyczne. Wystarczy spojrzec na walke Kliczko i Adamaka z Arreola. Wiek
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 12:29:17 
PanJanekTygrys
Chisora to krzykacz???
Prędzej Fury który co 2 dni zmienia zdanie co do Kliczki.
Chisora nawet nie gada o odwołanej 2 razy walce z Władem,po prostu robi swoje.

Wejherowo
Przecież Adamek walczy w HW zawsze tak samo.Vit zaś ma 2 oblicza,zachowawczy punktator albo wredny skurwiel który się nie cofnie.
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 16-07-2011 12:29:22 
Witek spral go jak dziecko a Tomek wygral po bardzo ciezkiej walce. Na punkty tez bymie liczyl Witalij nigdy nawet nie przegrywal na punkty moze w calej karierze przegral kilka rund. A te ciagle jak powtarzanei o sercu do walki ( ktore Witalij tez ma ) to zdecydowanie za malo.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 12:31:28 
''Cala reszta dla Witalija doswiadczenie, sila ciosu odpornosc na ciosy, warunki fizyczne. Wystarczy spojrzec na walke Kliczko i Adamaka z Arreola. Wiek ''

To jest bez sensu porównywac walki Adamek vs Arreola i Kliczko vs Arreola,dlatego bo kazda walka jest inna i nie ma sensu patrzec na boks tak jak ty to robisz.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-07-2011 12:32:40 
Nieszczescie braci Kliczko moze byc paradoksalnie czyms dobrym-szansa dla Tomasza.
Vitalij ma przerwe w treningach,bo siedzi przy matce w Kijowie,napewno bedzie organizowal pogrzeb,pozniej stypa itd.
I nawet jak sie to skonczy i wroci do treningow,to jego umysl nie bedzie na sali treningowej tylko bedzie myslal o ojcu,nie bedzie mogl sie skoncentrowac w najblizszym czasie na 100% na trenowaniu.
I to jest szansa dla Tomasza,bo Vitalij bedzie przygotowany na 50% a nie na 100.
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 16-07-2011 12:35:01 
Zgadzam sie ze smierc ojca Kliczkow to wieksza szansa dla Adamka
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 12:37:49 
Ale ta śmierć może być też być boćcem plusowym,wygram dla Taty,pasy muszą zostać w rodzinie.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 12:40:22 
''Przecież Adamek walczy w HW zawsze tak samo.Vit zaś ma 2 oblicza,zachowawczy punktator albo wredny skurwiel który się nie cofnie.''

Właśnie ze nie.Tomek jak walczył z Gołotą odrazu go zaatakował.Z Estradą Tomek walczył Bardziej ostroznie ,wiedziąc ze ma walke z Arreolą.Chrisem Góral pracował duzo na nogach,unikając mocniejszych ciosów Chrisa.Tak samo było w walce z Grantem.Z Vinnym Tomek takze duzo się ruszał po ringu,po walce Maddalone powiedział,ze nigdy nie walczył tak szybkim pięściarzem jak Tomek.Z McBridem to był sparing i jakoś specjalnie Góral nie przygotowywał się do tej walki.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-07-2011 12:43:42 
liscthc

Chisora wykrzykuje ze nikt z nim nie chce walczyc,kazdy sie go boi nawet Haye,od ktorego Chisora jest lepszy(jego zdaniem).
Zobacz jak pocalowal na wazeniu Carla Bakera

http://www.youtube.com/watch?v=iIp-NjaRUoY

Ktos kto robi cos takiego jest skonczonym idiota.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 12:44:41 
Wejherowo
Spoko oświeciłeś mnie!
Od dziś nie widzę Vita w tej walce.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-07-2011 12:48:43 
Przecież Adamek możę tą walke wygrać 12 do 0. Wyboksować Kliczke na szybkości. Ten tylko bedzie stał an środku i sie rozgladał.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 12:51:15 
PanJanekTygrys
Haha)Oj tam taki niewinny całusek.
No to wychodzi na to że obaj są siebie warci.
Bo Fury też niedawno pierdzielił o całowaniu stóp i nawet gdzieś publicznie chciał lać Chisore.
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 16-07-2011 12:57:13 
Wejherowo
Uwazam ze walki Arreolo-Kilczko-Adamek jest sens porownywac pokazuja jak wazna rzecza w boksie ( ktorej Ty nie doceniasz) jest przewaga warunkow fizycznych. Arreola ani razy nie zagrozil Kliczce wygladal w tej walce jak kelner wolny jak zolw. A Adamka trafial i to wielokrotnie. Taki Walujew mimo umiejtnosci bokserskich na poziomie bliskim kelnerom zostal mistrzem swiata. Po walce Haye - Kliczko Lewis powiedzial cos w stylu wlasnie dlatego wymyslono cos takiego jak kategorie wagowe poniewaz warunki fizyczne daja ogormna przewage ktora Kliczko bardzo dobrze wykorzystal. Adamek przy zblizonych do Wialija umiejetnosciach jest po prostu za maly i za slaby.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 13:04:29 
@kibicfg

Umiejetności czysto bokserskie Tomek ma duzo wieksze.warunki fizyczne,siła ciosu,doświadczenie,to atuty Vitalija.


Tomek ma więcej atutów i wazniejsze atuty jak,szybkość,którą uwazam za najwazniejszą cechą w boksie,do tego Tomek ma lepszą technike,inteligencje ringową,świetne szybkie nogi,chłodną głowe w ringu,mistrzowska psychike,publiczność,charakter,serce do walki itd.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 16-07-2011 13:10:26 
moim zdaniem ważny w tej walce okaże się jedyny element i będzie nim siła ciosu
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-07-2011 13:13:45 
Kliczko go nie znajdzie. ta walka to fake i zostanie przerwana.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-07-2011 13:15:20 
Kliczko wyprowadzi prosty w tym czasie Adamek go poklepie po plecach.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 16-07-2011 13:16:14 
nie mam tyle optymizmu sory
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-07-2011 13:16:56 
No to zobaczysz :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 13:16:58 
Wejherowo
Jasne bo Vit to nie ma:Serca do walki,psychiki,charakteru,inteligencji ringowej,a i technika to rzecz dyskusyjna!
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-07-2011 13:23:10 
liscthc

Fury wlasnie odniosl sie do tego pocalunku i mowil ze nie bedzie calowal Chisory,bo nie jest w jego typie.
Wyobrazasz sobie braci Kliczko robiacych cos takiego?
-Nie,bo oni maja klase i momo ze sa najlepsi na swiecie szanuja swoich rywali.A Chisora nie ma respektu dla nikogo-tak jak Haye.Zakochany w samym sobie,mysli ze jest najlepszy.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 16-07-2011 13:23:48 
przy ogromnej sympatii i szacunku dla wielkiego już przecież tomka adamka wyłapuje on niestety ciągle ciosy i vitek może go posadzić
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-07-2011 13:28:25 
No przecież jest to już nawidocznione w karierze Adamka w ciężkiej. JEst tu najszybszy i wyprzedza lewe proste. Kliczko go zacznie gonic to adamek bedzie uciekać. Zatrzymaja sie Kliczko wyprowadzi prosty Adamka go walnie i odskoczy jednocześnie. A potem znowu zaczną biegać. I skonczy walka. Kliczko da sobie spokój.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-07-2011 13:30:37 
Jak ci dwaj kolesie w ogolą maja stworzyc widowisko ?? za duża różnica w gabarytach. I także w szybkości.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 13:30:56 
PanJanekTygrys
Fury powiedział że jak przegra z Chisorą to będzie całował jego stopy.
Ok,nie wiedziałem że Chisora to taki pyszałek,ale Fury też klasy raczej nie ma.Też jest burakowaty.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 13:52:27 
@liscthc

No akurat serce do walki jest po stronie Tomka Adamka.zobacz ile Góral stoczył wspaniałych walk,a najlepszym przykładem są 2 walki z Briggsem,czy tez z Cunninghamem.

Psychike Vit ma dość mocną,ale jak sam Tomek mówił Vitali patrzył dziwnie na niego.

Technika tu nie ma zadnych wątpliwości, Tomek ma duzo lepszą.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-07-2011 13:54:13 
No dobra może nie siegnie bo za daleko bedzie mial
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 14:04:57 
Wejherowo
"Psychike Vit ma dość mocną,ale jak sam Tomek mówił Vitali patrzył dziwnie na niego." - to rzeczywiście mocny argument!!!

A Vit stoczył wojnę z Lennoxem i Saundersem.I nie pisz że to że tamto,bo to fakt.A klasa tych jest wyższa niż tych Adamkowych rywali.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 16-07-2011 14:12:12 
liscthc
"Wejherowo
Spoko oświeciłeś mnie!
Od dziś nie widzę Vita w tej walce. "

:D hahaha
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 14:45:44 
@liscthc

Vitali przegrał z Lewisem,wtedy kiedy ten był,wypalony,stary,pastprimie,do tego Twarz Vitalija była opłakanym stanie.Az boje się pomyśleć co by się działo na ringu,gdyby Lennox był w formie.Deski Kliczki gwarantowane.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 16-07-2011 15:05:34 
Ten Tyson to tania podróbka wielkiego mistrza Mika . Chłopie otrząśnij sie masz umiejętnosci jak nasz mariusz Wach i podskakujesz
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 15:09:24 
Wejherowo
Jeszce dopisz że Lenny był inwalidą!!!
Czy ty nie kumasz że tamten Lenny i tak by zdmuchną z ringu rywali tej klasy co Briggs czy Cunn.
A po za tym właśnie tam Vitek pokazał serce do walki i to kurewskie!
Ale przecież zapomniałem że tylko Adamek rozwalił by Lennoxa,więc co ja tu mogę powiedzieć!
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 16-07-2011 15:14:56 
Wejherowo
Tak sie sklada ze to Lewis byl blizej desek niz Witalij. Jezeli Lewis byl wtedy stary to co powiedziec teraz o Witku. Emeryt, dziad past prime. Walka przerwana przez kontuzje do tego czasu Witalij prowadzil na punkty. Nigdy sie nie dowiemy co by sie stalo w pozniejszych rundach. Natomiast faktem jest ze Lewis nie dal rewanzu mimo olbrzymich pieniedzy i moim zdaniem dobrze zrobil bo by przegral a tak jest niekwestionym mistrzem. Wiedzial kiedy odejsc niewielu to potrafi.
 Autor komentarza: provokator
Data: 16-07-2011 15:16:40 
Trochę nie na temat :)

http://www.youtube.com/watch?v=8yfPpaikw7o&feature=relmfu

Reklamy z braćmi są kozackie xD
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 16-07-2011 15:21:20 
Adamek nie tylko by rozwalil Lewisa ale i go osmieszyl jak kelnera niby jak Lewis by go trafil przy swojej beznadziejnej w porownaniu do Tomka szybkosci.
 Autor komentarza: Dixon68
Data: 16-07-2011 15:25:54 
Nie komentuje już tych bzdur o Adamku.Wszystko zweryfikuje walka,a właściwie pięści Vitka,bo on nie ma waty w rączkach.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 15:33:43 
kibicfg
Może nie ośmieszył,bo według kolegi "optymisty" jest/był tylko jeden ciężki w historii który w swym prime toczył by równą walkę z Tomkiem,ale tylko do połowy walki,bo potem zaznaczała by się już coraz większa przewaga Tomcia.
Oczywiście tym jedynym "w miarę" jest Lennox.
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 16-07-2011 15:41:58 
Ja mysle ze zdecydowala by szkalana szczeka Lewisa( Rahman polozyl go jednym strzalem) no i to ze Tomek ma serce i nie wyszedlby tak jak wszyscy inni bokserzy ktorzy przegrywali tylko po wyplate i przetrwanie tylko naprawde chcialby wygrac.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 16-07-2011 15:44:12 
panowie wybaczcie ale nie wierzę że czytam że adamek pokonałby lewisa przecież to niedorzeczne jest
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 15:51:53 
coolpix
A jednak,oto cała prawda o Adamku.

Oto moje pytanie z przed kilku dni.

''A odpowiesz mi na pytanko czy którykolwiek z bokserów HW dorównywał kiedykolwiek klasą Tomkowi?''

Odpowiedź Wejherowa.

Lennox lewis był naprawde świetnym bokserem.Uwazam ze Tomek miałby z nim troche kłopotów w ringu,Ale z biegiem czasu Tomka przewaga rosłaby.Ale takiej walki nigdy nie bedzie i nie ma sensu pisać o tym.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 16-07-2011 16:05:34 
liściu chciałoby się powiedzieć Boże widzisz i nie grzmisz:)a tu grzmi,burze,trąby powietrzne to chyba Boska reakcja na głupoty z Wejherowa:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 16:14:04 
Haha)
Kurde powinnyśmy się cieszyć że za naszej kadencji kibicowskiej narodziła się Legenda,niema namacalny Mityzm Króla Wszechczasów i Wszechwag Tomasza "Boskiego Górala" Adamka!

Żeby nie było,to ja nic nie mam do Tomka,nawet będę mu kibicował,ale jak się czyta takie cudactwa to jest się w szoku że ktoś to piszę i szczerze w to wierzy.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 16:15:11 
Niemal namacalny)
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 17:27:24 
Jesteście niepoważni,a to z jedenj przyczyny.Tomek ma ogromne umiejetności czysto bokserskie i ja bym go widział z najlepszymi w latach 90, miedzy innymi z,Tysonem,Lewisem,Holyfieldem,Bowe,Gołotą,Tuą,Morrisonem itd.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 16-07-2011 17:35:28 
Po co dyskutujecie z kimś który zaczął przygodę z boksem od walk Adamka w ciężkiej i zapewne żadnej innej walki nie widział.
Zwykły fanatyk...
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 17:42:36 
@Whisper

No jasne jestm fanatykiem,który nie da złego słowa powiedziec o Tomku Adamku.No i skąd te bzdury piszesz,ze zacząłem boks od przygody walk z Adamkiem??Znasz mnie??widziałeś mnie wogóle na oczy??raczej nie ,więc nie pisz bzdur.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 17:42:53 
Whisper
Zabijamy czas do dzisiejszych walk.A i zabawnie jest przynajmniej.

Wejherowo
Wiemy że jesteśmy nie poważni,to oczywiste,wszak tylko ty jesteś poważny.Taka wyrocznia Boksu!
 Autor komentarza: rumburak
Data: 16-07-2011 17:46:48 
Wejherowo
Ja też kibicuję Tomkowi i to bardzo ale ty miażdżysz mi mózg!!!
ile masz lat jeśli można wiedzieć?
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 17:53:34 
''ile masz lat jeśli można wiedzieć?''

Wystarczy ze wiecie z jakiego miasta pochodze.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 18:08:28 
Ja też mu kibicuję i życzę zwycięstwa,ale Ty Kolego masz chyba "lekką" obsesję na jego punkcie.Mam wrażenie że wszystkim innym zawodnikom umniejszasz dokonania wymyślając jakieś pierdółki,a jeden jedyny Tomcio jest nieskazitelny,takie rozumowanie to błąd.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 18:30:29 
@liscthc

Ja nikomu nie umniejszam sukcesu,tylko widze ogromny potencjał u naszego wspaniałego polskiego mistrza.To chyba nic złego ze mu kibicuje??
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 18:37:04 
Pewnie że nie!
Ale Vitkowi nieco ujmujesz,że o ostatnim wybryku z Mannym nie wspomnę.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 16-07-2011 18:47:54 
Vitkowi nic nie ujmuje.Kliczko ma tylko 3 atuty po swojej stronie i doskonale wiemy jakie,więc nie bede wymieniał.

Tomek Adamek ma duzo więcej atutów po swojej stronie i je pare razy wypisywałem na Bokser.Org.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 16-07-2011 18:58:11 
liscthc
to nie ma sensu :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-07-2011 19:32:46 
rumburak
Fakt,poddaje się!
Ale fajnie się z nim gada,mimo że żyjemy na innych Planetach.
 Autor komentarza: TERMINATOR2
Data: 16-07-2011 20:18:39 
@Wejherowo
Obserwuje Twoje komentarze od dłuższego czasu. Rozumiem, że jesteś fanatykiem Adamka, widzę też, że z uporem maniaka powtarzasz swoje wyimaginowane tezy o tym, jak to Adamek wyklepie i obskoczy Vitalija. Mam nadzieję, że po 10 września, kiedy to Adamek zostanie zniesiony z ringu po ciężkim KO, zobaczę tu co najmniej tyle samo twoich wpisów co teraz, traktujących o tym, jak bardzo się mylisz. A teraz krótka analiza, żeby do Ciebie dotarło:

Adamek przewyższa Vitalija TYLKO i WYŁĄCZNIE pod względem szybkości zadawania ciosów i ew. poruszania się po ringu.
-Adamek NIE MA świetnego balansu, wygląda, jakby kij połknął
-Adamek NIE MA ciosu, którym mógłby naruszyć Kliczkę
-Bzdurna jest teoria pt. ,,doskok, seria, odskok". W tym czasie, mam rozumieć, Vitek będzie stał i czekał, aż Tomek go obije, tak?
-Adamek NIE MA przewagi mentalnej nad Vitkiem. Każdy wie, że starszy brat to prawdziwy wojownik, nieustępliwy, konsekwentny niszczyciel.
-Vitalij jest najbardziej szybkostrzelnym zawodnikiem dywizji HW w HISTORII. Podczas walki wyprowadza nawet ok. 1000 ciosów, czyli tyle, co zawodnicy dywizji średniej. Do tego ma bardzo wysoki % trafień...
-Na nic zda się szybkość, kiedy brak: siły ciosu, naturalnego balansu, ZASIĘGU, szczelności w obronie (to, że Tomek zawsze był nieco dziurawy, wszyscy wiedzą).
-Gdyby Twoja teoria o szybkości była prawdziwa, TYLKO szybcy bokserzy zostawaliby mistrzami. A tak nie jest. Przykład? Haye był szybszy od Władka (od Adamka również...)i co to dało ?
- Vitalij w tej walce nie musi wielkiej wagi przykładać do obrony, bo wie, że zagrożenie ze strony Adamka jest znikome. Może spokojnie skupić się na ataku, a ringowej wojny cios za cios ADAMEK NIE PRZETRWA.

Jeżeli masz jakieś merytoryczne argumenty - chętnie podyskutuję. Tylko skończ już z tymi nadętymi przepowiedniami o tym, jak to Adamek nie ogra Vitka, bo nie masz na to jak dotąd żadnych dowodów, tylko pustosłowie typu: ,,Z kimś takim jak Adamek, to Vit jeszcze nie walczył". Chyba raczej odwrotnie, to Adamek nie miał nigdy rywala klasy Vit.
Widzę to tak: daję 70%, że będzie KO na Adamku, 20% - Vit wygrywa na punkty, 10% - Adamek wygrywa w skutek kontuzji Vita.
 Autor komentarza: TERMINATOR2
Data: 16-07-2011 20:22:07 
@Wejherowo
Nie wspomnę już nawet o tym, co napisałeś o ew. konfrontacji Adamek - Lewis. Albo specjalnie prowokujesz, albo jesteś psychopatą z rodziny Radia Maryja.
Adamek vs Lewis - mismatch wszechczasów hahahhaha!!!
 Autor komentarza: klaudunia1997
Data: 17-07-2011 18:00:34 
posłuchajcie!!
Fury zazdrości Adamkowi że dostał szanse walki z Kliczko.
Adamek ma duże szanse na wygranie z Kliczko
więc przestańcie gadać że Adamek przegra bo jest niski!!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.