WŁODARCZYK Z HUCKIEM LUB GREENEM?

Andrzej Wasilewski przekonuje, że najbardziej prawdopodobnymi scenariuszami dla mistrza świata WBC kategorii junior ciężkiej Krzysztofa Włodarczyka (45-2-1, 32 KO) są walki w Australii bądź Niemczech. Z inicjatywą pokazania się na arenach zagranicznych wyszedł sam "Diablo", który powiedział swojemu teamowi, że potrzebuje większych wyzwań i większej adrenaliny, a żywiołowy doping polskiej widowni zamiast pomagać, tylko go usztywnia, ponieważ za bardzo zależy mu na tym, aby pokazać się kibicom z jak najlepszej strony.

Jedną z rozważanych opcji jest pojedynek z 38-letnim mistrzem świata organizacji IBO Dannym Greenem (31-3, 27 KO), który w swoim kraju jest jednym z najpopularniejszych sportowców. Ich walka mogła by się odbyć na stadionie piłkarskim, a zwycięstwem na Antypodach "Diablo"zmazałby złe wrażenie, jakie zostało po jego mało efektownej walce z oficjalnym pretendentem do tytułu Francisco Palaciosem (20-1, 13 KO).

- Według wstępnych rozmów gala w Australii miałaby się odbyć w połowie listopada. W grę wchodzi pojedynek na stadionie, więc kibice mieliby prawdziwe święto sportu, a Krzysiu wielkie pieniądze - uważa Wasilewski.

Drugą najpoważniejszą opcją, jak zapewnia największy polski promotor Andrzej Wasilewski, jest walka unifikacyjna z mistrzem świata WBO, 26-letnim Marco Huckiem (32-1, 23 KO). Wydaje się być trudniejszym zadaniem dla jedynego polskiego mistrza świata, ale zwycięstwo u naszego zachodniego sąsiada przyniosło by Włodarczykowi szacunek kibiców.

- Na razie termin jest tylko roboczy, ale rozmowy dotyczą 29 października - twierdzi promotor "Diablo".

Zanim jednak "Diablo" mógłby zawalczyć z jednym bądź drugim, muszą oni wygrać swoje pojedynki. Niemiec walczy 16 lipca z Argentyńczykiem Hugo Hernanem Garay'em (34-5, 18 KO), natomiast Australijczyk zmierzy się 20 lipca z Amerykaninem Antonio Tarverem (28-6, 19 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: nicholas
Data: 14-07-2011 14:37:07 
jasne..a skonczy sie w Rzeszowie lub Bydgoszczy..Rudy ogarnij sie, jestes cieniutki
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 14-07-2011 14:44:39 
Rudego to zostawmy... on jest 100 razy lepszy w swym zawodzie niż niejaki Wasilewski, który nagrywa mu tak zacnych przeciwników. Jest też 100 razy lepszy niż jego trener, który go tak zacnie przygotowuje do walk.

Taki Kram jaki Pan.
 Autor komentarza: slawko1
Data: 14-07-2011 14:56:46 
koncz wasc wstydu oszczedz
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 14-07-2011 15:04:37 
"Krzysiu wielkie pieniądze". A Pan Wasilewski obejdzie się smakiem.

No takich altruistycznych promotorów nie ma nigdzie indziej na świecie !
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 14-07-2011 15:07:16 
"Diablo" chce podreperować swoja marną pozycje wśród polskich kibiców!Ale decyzja jak najbardziej słuszna ...czas wyruszyć w świat !Życzę mu żeby mu się powiodło!
 Autor komentarza: SGS
Data: 14-07-2011 15:12:33 
Ja bym go chętnie zobaczył z Huckiem, po pierwszym podbródkowym Krzysiu nie opuscil by podwojnej gardy. Oczywiście Włodarczyka nigdy nie puszczą do walki, w której byłoby jakiekolwiek ryzyko porażki.
Raz dostał dość przeciętnego przeciwnika do obowiązkowej obrony
i przegrał prawie wszystkie rundy... Wasilewski próbuje robić szum opowiadajac o walkach, ktore nigdy sie nie odbeda.


PS. ZROBCIE COS Z TYM LOGOWANIEM
 Autor komentarza: milan1899
Data: 14-07-2011 15:14:16 
poza palaciosem wsytud Polsce nie przyniósł powiem wiecej walki z cunnem , czy frago to był bardzo dobry poziom światowy ,jest najsłabszym mistzrem w CW to fakt alw do leszcza mu daleko , z tej dójki wolałbym greena i sznase na wygraną bym widział
 Autor komentarza: SGS
Data: 14-07-2011 15:15:42 
@lutonadam Żartujesz? Kostecki też już od pewnego czasu opowiada
o swoich wspaniałych planach zostania miszczem, to tylko robienie szumu po ostatniej kompromitacji z Palaciosem...
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 14-07-2011 15:20:08 
Nie mam zamiaru się dzisiaj pastwić nad Włodarczykiem. Jeśli chce odzyskać zaufanie kibiców to MUSI podjąć się takiego wyzwania. Nawet jeśli przegra to ja przynajmniej docenię jego odwagę bardziej niż zwycięstwo z takim Palaciosem- ale w jakże tragicznym stylu (zresztą Francisco wcale nie był "lepszym" drewniakiem w tamtej walce...)
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 14-07-2011 15:25:13 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Swietlicki piszący z IP: 109.148.93.249 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Wlasnym oczom nie wierze:
".....wydaje sie byc trudniejszym zadaniem dla JEDYNEGO POLSKIEGO MISTRZA SWIATA....."

Fjut, ktory wypisal te gowniane slowa zna sie tylko na gownie, ktorym codziennie sie odzywia.
 Autor komentarza: Lider
Data: 14-07-2011 15:25:27 
Zapraszam wszystkich do gry w zakłady bukmacherskie. Zasady są takie same, jak w rzeczywistości z tą różnicą że gramy o wirtualne pieniądze.

www.bukmacher.pun.pl

Zapraszam do wspólnej gry:)

A co do Włodarczyka: Facet jest chyba najbardziej nie lubianym bokserem w Polsce. Nie oceniam czy słusznie, ale zawodnik jest z czołówki i może z takową walczyć z powodzeniem jeśli nie będzie spięty.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 14-07-2011 15:26:00 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik Swietlicki piszący z IP: 109.148.93.249 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: genco
Data: 14-07-2011 15:36:14 
BIJ SIĘ Z MASTERNAKIEM
KONIEC TEMATU
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 14-07-2011 15:38:26 
genco

Masternak to niech wpierw udowodni że zasługuje na taka walkę, bo póki co idzie mu to kiepsko.
 Autor komentarza: DAB
Data: 14-07-2011 15:39:54 
Niech walczy ja mu dobrze życzę.
Chciałbym by to zakontraktowali.
 Autor komentarza: DAB
Data: 14-07-2011 15:41:09 
Masternaka zostawmy w spokoju.Jest młody ma czas, tu o nim mowy nie ma żeby się go czepiać.Ja chciałbym Włodarczyka w tych walkach a później obowiązkowa obrona Palacios jak wygra
 Autor komentarza: milan1899
Data: 14-07-2011 15:43:25 
swietlicki
ale przecieżto prawda więc what's the fuck ???
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 14-07-2011 15:51:26 
@Swietlicki,

Zanim zaczniesz rzucać gnojem, to powiedz nam, kto jeszcze oprócz Włodarczyka jest polskim mistrzem świata w boksie na dzień dzisiejszy?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 15:52:34 
Jedno jest pewne i z Huckiem i z Greenem musiał by dać z siebie wszystko,pójść na całość.Bo inaczej nie ma szans na wygraną.Choć fanem jego nie jestem to chciałbym żeby dostał takie walki i udowodnił że jednak umie coś więcej niż gardę trzymać.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 14-07-2011 15:54:51 
"a żywiołowy doping polskiej widowni zamiast pomagać, tylko go usztywnia, ponieważ za bardzo zależy mu na tym, aby pokazać się kibicom z jak najlepszej strony"


Na prawde już nie chce znęcać się nad Krzysztofem. ale ten cytat pokazuje jak słaby mentalnie jest to zawodnik i jak mało profesjonalny. Normalny sportowiec marzy o tym żeby pokazać się przed swoją publicznością i zaprezentować swoje umiejętności, panie Krzysztofie a co mają powiedzieć nasi siatkarze jak grają u siebie?! Rozumiem, że ty byś po pierwszej nieudanej akcji uciekł do szatni...Wasilewski kiedyś powiedział w wywiadzie, że Diablo najbardziej obawia się kompromitacji, pytanie dlaczego? nie jest pewien swoich umiejętności? to co z niego za mistrz?! widocznie żaden.

Ironicznie napisze, że teraz wiem dlaczego Chiny były brane pod uwagę...
 Autor komentarza: ZnamSalete
Data: 14-07-2011 15:59:08 
"Aj em de czempion" ma wiekszy talent od Adamka ale musi go doszlifowac. Kto wie? Może w przyszlosci po zdobyciu wszystkich pasów on tez przejdzie do wagi ciezkiej i dojdzie do kolejnej walki w Łodzi- Diabeł-Góral !!
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 14-07-2011 16:03:55 
hahaha rudy większy talent od Adamka
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 14-07-2011 16:06:32 
Moim zdaniem powinien zmienić trenera jest to z pewnością dobry bokser ale jakby go trenował np. Gmitruk mógłby pokazać swój pełen potencjał USA mu odradzam chyba że przeszedłby do ciężkiej
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 14-07-2011 16:29:33 
Mateusz Masternak to przyszły mistrz świata wadze CW, co do tego nie mam wątpliwosci.Rudy powinien się cieszyc,ze walczył na własnych śmieciach w walce z Palaciosem,bo kazdy innym kraju Diablo przegrałby walke na punkty.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 14-07-2011 16:36:32 
Tomek ADAMEK.
Jest Polakiem i jest mistrzem
Mieszka w stanach od niedawna i co? Przeprowadzil sie to przestal byc Polakiem???
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 16:41:16 
Swietlicki
Adamek był Mistrzem 2 kat.Ale już nie jest.
No chyba że o czymś nie wiemy!!!
Nie chodzi tu o żadne zamieszkanie!
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 14-07-2011 16:53:48 
Oficjalnie, to Wlodarczyk ma pas........
Ale co z tego, jaka to wartosc, kiedy wszyscy widzimy jakim naprawde jest bokserem.
Prosze bardzo, niech sie miezy z Green'em, czy Huck'iem, zycze mu wygranej, ale wszyscy wiemy jak to sie skonczy.
Dla mnie mistrzem jest Adamek, choc nie moge tego poprzec dowodem. Moze po 10 wrzesnia nie bedzie watpliwosci.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 14-07-2011 16:55:24 
Troche sie unioslem, sorry, ale poprostu widze ta roznice i niektore komentarze...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 16:58:43 
No trochę tak nie jasno to wcześniej ująłeś.Bo klasą na pewno Tomek znacznie przewyższa Diabła,z tym to nawet nie ma co dyskutować.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 14-07-2011 17:07:52 
''Dla mnie mistrzem jest Adamek, choc nie moge tego poprzec dowodem. Moze po 10 wrzesnia nie bedzie watpliwosci.''

Dokładnie@Swietlicki.Dla mnie Tomek Adamek to wielki mistrz,który z polskich pięściarzy osiągnął najwiekszy sukces.Tomek jak jechał do ameryki zaczynał od zera a teraz jest coraz bardziej popularny ze względu na swoje wielkie walki.Tomek ustepuje tylko Floydowi i Pacmanowi jeśli chodzi o frekwencje na trubunach.Od zera do milionera to słowo pasuje jak ulał Tomkowi.
 Autor komentarza: Remfild
Data: 14-07-2011 17:09:17 
Kolega Swietlicki to chyba nie wiedział ,że Adamek Mistrzem Swiata nie jest ;p
Dla wielu z nas Tomasz może być mistrzem ale fakty są takie ,że jedynym Polskim Mistrzem Świata jest -obecnie- Diablo.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 14-07-2011 17:11:06 
Ale, zeby tak teraz pozytywnie, to podoba mi sie ten pomysl zawalczenia gdzies dalej. Green robi duzo zamieszania w boksie i jest efektowny, to bylby najlepszy scenariusz i Wlodarczyk musialby siegnac swoich szczytow umiejetnosci by moc dac dobry show. Jestem za walka Wlodar - Green.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 14-07-2011 17:13:07 
Remfild
Dokladnie tak jak powiedzialem - Adamek jest dla mnie mistrzem i nikt inny
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 14-07-2011 17:18:58 
@Remfild

Na jak długo Włodarczyk bedzie mistrzem świata??On juz pierwszej obronie powinien stracic pas na rzecz Palaciosa.Włodarczyk jest solidnym pięściarzem nic więcej.

Tomasz Adamek był brązowym medalistą mistrzostw europy w minsku,Tomka bilans walk amatorskich to 108 wygranych walk i zaledwie 12 porazek,trzeba przyznac ze robi wrazenie.Na zawodowstwie Góral jest mistrzem świata 2 kategoriach wagowych, juz we wrześniu bedzie mistrzem świata 3 kategoriach wagowych.Jak to wszystko bedzie ładnie wyglądało kariera Tomka.

No i gdzie tu taki ''diabeł'' do osiągniec najwybitniejszego polskiego pięściarza w histori:)
 Autor komentarza: mixtype
Data: 14-07-2011 17:19:57 
Jakby Włodarczyk walczył na terytorium wroga to podwójna garda by nie wystarczyła aby dać szansę sędziom.
 Autor komentarza: DAB
Data: 14-07-2011 17:26:39 
Ludzie wy też macie na tej stronie przerośnięty obraz i duże litery?
 Autor komentarza: coolpix
Data: 14-07-2011 17:36:33 
duża szansa że krzysiek ten pas straci z greenem bo na niego nie zasługuje.te 4 ostatnie pojedynki czyli 2X fragomeni,robinson i palacios to pokaz coraz gorszego boksu.fatalna praca nóg,kondycyjnie słabo,z dystansu niewiele boksuje.no ale tak krawiec kraje...
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 14-07-2011 18:12:58 
Kp kombinuje komu by tu za dobrą kasę opchnać pas WBC bo wiedza ze jak dostaną nakazaną obronę z jakimś dobrym bokserem bez nazwiska to w Polsce nawet nikt nie przyjdzie na tą "galę"...Green da więcej kasy wiec pewnie pas poleci na Antypody.
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 14-07-2011 18:35:18 
DAB

Nie, u mnie wszystko w porządku.
 Autor komentarza: Boxing2000
Data: 14-07-2011 18:55:39 
Nooo to będzie ciekawa walka ciekawe jak krzysiek zawalczy :D
 Autor komentarza: bonkers
Data: 14-07-2011 19:10:19 
wybiera się Diablo za morze i wybrać się nie może...
w ostatniej walce nawet wyglądał jakby miał pierwsze objawy choroby morskiej
mnie bardziej ciekawi czy zdąży Wasyl zarobić na Włodarczyku w jakiejś
ciekawej walce czy może na jego własnej gali jakiś bezimienny Rumun albo Słowak go wypunktuje tak że nawet sędziowie mu nie pomogą
 Autor komentarza: endriu
Data: 14-07-2011 19:40:08 
Ja tam Krzyśkowi życzę powodzenia i doskonale to rozumiem jak można się spiąć przed własną publicznością lub w roli faworyta
Diablo to żaden leszcz to solidny zawodnik z nieco słabszą psychiką.
Z Hukiem miał bym obawy ale z Grennem sprawa otwarta
 Autor komentarza: Railgun
Data: 14-07-2011 19:42:10 
jak czytam te komentarze to mam wrazenie ze niektorzy (mniejszosc choc bardzo liczna) z was wyzywa na wlodarczyku frustracje za swoje posrane zycie i najwieksza katastrofa byloby gdyby ladnie wygral walke, bo wtedy nie mieliby kogo gnoic

zalosne...
 Autor komentarza: val198
Data: 14-07-2011 19:52:45 
Włodarczyk nie ma teraz innej opcji jak walka za granicą bo w kraju już nikt nie przyjdzie na jego żałosne walki.
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 14-07-2011 19:53:33 
Niech walczy w Polsce jak sei tak boi ale z Troyem Rossem,,lub Kayode hehee
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 14-07-2011 20:54:45 
@Railgun, jest tak, jak mówisz.
Diablo dał fatalną ostatnią walkę, ale nie można skreślać zawodnika po jednym nieudanym występie.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 14-07-2011 20:55:51 
Wlodarczyk stoczyl dobre walki z Cunnem,Mayfieldem(choc mozna dyskutowac o werdykcie)i Frago ale ostatnie dwie walki byly slabiutkie.Albo ma jakis problem psychiczny albo to rozpaczliwa proba utrzymania pasa za wszelka cene?
 Autor komentarza: clyde22
Data: 14-07-2011 20:58:42 
Robinson i Palacios to w najlepszym wypadku druga liga wiec ten regres Diablo jest trudny do wytlumaczenia.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 14-07-2011 21:10:26 
Myślę, że Diablo potrzebuje dobrego psychologa, a może innego trenera.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 21:14:41 
Albo masażu Tajskiego na rozluźnienie.
 Autor komentarza: nik
Data: 14-07-2011 21:27:28 
Skoro Master jest lepszy od Wlodara to moze niech on wyskoczy z Huckiem lub Greenem? :)
 Autor komentarza: milek762
Data: 14-07-2011 21:32:37 
Myśle że i grennem i huckiem miałby problemy Warayłodarczyk!!
2 ga spraw aniech najpierw green wygra z tarverem bo Huck raczej rozprawi sie z Garayem!!!
jak dla mnie w cruers przedstawia sie tak kolejność

nr 1 exvo Lebiedevi Huck
2 Cunnigham
3 Green
4)Gilerom jones
dopiero za nimi

Diablo i zaraz Masternak
oraz niedceniany ale dał dobrą walke Ola Afolabi!

kołodziej może mieć problemy z Afolabim!!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 21:34:37 
Ale Master nie ma takich możliwości,a Diablo ma!!!
Diablo to było nie było Mistrz poważnej Federacji,niech walczy z czołówką.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 14-07-2011 21:41:27 
Diabel, Diabel nie Cygan nam tu...
 Autor komentarza: nik
Data: 14-07-2011 21:42:19 
Juz ja widze Mastera wychodzaacego do Greena...chyba jedynie za powazna kase, szkoda zeby tak wczesnie dostal sromotnej porazki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 21:47:44 
nik
Ale co ty rozkminiasz,przecież takiej oferty nie było.
A tu mówimy o tych co są dla Diabła.
 Autor komentarza: nik
Data: 14-07-2011 21:56:01 
tak, tylko za jak slysze ze Master by poskladal Diablo to sie zastanawiam skad taki hurraoptymizm, moze po walce z Ismailovem (nawet nie jestem pewien czy tak sie nazywa) ?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 22:03:03 
Ja tam lubię Mastera i nawet bym na niego liczył w starciu z Diablo,ale faktem jest że to jest tu nie istotne,bo Diablo jest mistrzem i ma ciekawe oferty,niech z nich korzysta i daj mu Boże niech wygra te walki.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 14-07-2011 23:23:29 
włodarczyk w wieku lat 30 i walk w chuj powinien pokazać te umiejętności.pamietam go jako młodego zawodnika,podnieciłem się nawet wygraną z cuninghamem ale to wszystko.jeśli ktoś nie widzi że krzysiek wyżej nie poleci współczuje.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 14-07-2011 23:29:32 
@Liscthc,

A propos tajskiego masażu... kto go nie potrzebuje?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 23:41:04 
Ygnac
No nie wiem,ja o każdej porze dnia i nocy!
 Autor komentarza: coolpix
Data: 14-07-2011 23:48:48 
mam wrażenie że gadacie i nie wiecie o czym.trochę z cyklu taniec o architekturze.0 konkretów.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-07-2011 23:51:41 
Ja już powiedziałem swoje.A tera to faktycznie pierdoły.

"Jedno jest pewne i z Huckiem i z Greenem musiał by dać z siebie wszystko,pójść na całość.Bo inaczej nie ma szans na wygraną.Choć fanem jego nie jestem to chciałbym żeby dostał takie walki i udowodnił że jednak umie coś więcej niż gardę trzymać"
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 15-07-2011 00:24:52 
Diabło Włodarczyk Przypomina Abrahama haha Carl Froch go ladnie sparodiował,,,
 Autor komentarza: coolpix
Data: 15-07-2011 00:33:07 
troche mn
ie boli ze wbc champion taki lichy was tez?w wtej wadze walczyli mistrzowie.skumulujcie własne przemyślenia.ja mam podbite oko.pierdole boks na razie
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 15-07-2011 01:08:01 
Masz podbite oko bo walczysz stylem Pawła Wolaka,,,Powinienes przyjac styl Floyda Mayweathera hahaa
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.