CHAMBERS ATAKUJE HAYE'A

To co ostatnimi miesiącami opowiadał David Haye (25-1, 23 KO) drażniło nie tylko Władimira Kliczkę, ale również wielu innych bokserów. Jednym z nich był Eddie Chambers (36-2, 18 KO), nazwany wspólnie ze wszystkimi rywalami Kliczki "leszczem". Po słabym występie Anglika w sobotę nie trzeba było długo czekać na ripostę "Szybkiego".

- On nazwał mnie leszczem kiedy przegrałem z Władimirem. Teraz chcę mu dać szansę na udowodnienie jaki ze mnie naprawdę leszcz. Z wielką chęcią zmierzę się z Haye'em jeśli on nie zakończy kariery - odgraża się Eddie. Zapytany o słabszą postawę Davida w potyczce z Kliczko, Chambers tłumaczył - Każdemu zdaje się przed walką, że będzie szybszy niż Kliczko. Ja popełniłem ten sam błąd co Haye, bo przedostanie się przez lewy prosty Władimira jest wyjątkowo trudną sprawą - przyznał Amerykanin.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: xionc
Data: 05-07-2011 09:51:51 
Na tle Wlada Haye zaprezentowal sie lepiej niz Chamber.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 05-07-2011 09:54:17 
Teraz każdy LESZCZ będzie starał się nachapać na nazwisku Haye'a ;d
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 05-07-2011 09:55:20 
"To co ostatnimi miesiącami opowiadał David Haye (25-1, 23 KO)"

David Haye(25-2, 23 KO)

Jak widać jeszcze nie wszyscy pogodzili się z drugą porażką Davida :D


Na dzień dzisiejszy Haye wygrałby z Chambersem.
 Autor komentarza: KubaW
Data: 05-07-2011 09:58:38 
To już staje się meczące. Zaraz chłopaki zaczną się kłócić kto był mniej beznadziejny w walce z braćmi. Na marginesie to Chambers walczył fatalnie. To samo Johnson z Witkiem. Haye wzbudzał sensacje. Do pewnego momentu sie liczyło na to że w końcu jakiś ciężki cios wejdzie. A panowie z USA przyjechali pouciekali przestraszeni i tyle. Chambers został skarcony w ostatniej rundzie co powinno spotykać każdego tak walczącego rywala. Warto zauważyć że na tle tych fantastycznych i wygadanych gwiazd z USA nasz Sosnowski zaprezentował się na prawde nieźle. Boksersko odstawał ale wierzył do końca dał z siebie max. Pod tym wzgledem jestem spokojny o Adamka. Nawet jak przegra co jest bardzo prawdopodobne, to zostawi serce i będzie wierzył do ostatniej sekundy walki.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 05-07-2011 10:00:59 
Pyskaty

Zwracałem już na to uwagę chyba w niedzielę, to nie pierwszy raz ;d
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 05-07-2011 10:07:03 
Napoleon

Wiesz, rozumiem, że Haye wypadł całkiem nieźle na tle Włada, ale myślę, że ostateczny werdykt był jak najbardziej słuszny i uważam, że należy się z tym pogodzić, a niektórzy mają z tym duży problem :D
 Autor komentarza: kazah7
Data: 05-07-2011 10:21:15 
chambers obsoczyłby jak nic od Haya :D jak ten nie skończy kariery to będzie musiał obić naprawdę dobrych zawodników ( nie jak Harrisona )i wywalczyć sobie drogę na szczyt. To byłoby interesujące i na pewno oglądałbym jego walki.
 Autor komentarza: kazan
Data: 05-07-2011 10:25:37 
Niech sie zmierzą, ciekawa opcja dla dzisiejszej ciężkiej. Stawiałbym na Haye'a.
 Autor komentarza: xionc
Data: 05-07-2011 10:29:28 
Chambers bedzie walczyl w eliminatorze z Thompsonem, wiec bedzie mial szanse na rewanz

Adamek walczy z Witalijem o pas

Powietkin ma planowana walke z Czagajewem (o cokolwiek)

Helenius z Liakowiczem

Pulew z jakims no name

Chisora z Furym

Arreola z Ahunanya

Dimitrenko ze Sprottem

Wychodzi na to, ze jesli Haye chce z kims powaznym walczyc, to musi to byc Bojcow.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 05-07-2011 10:30:42 
Haye jest sam sobie winien.
Przed walką obrażał nie tylko Kliczków, ale i pokonanych przez nich przeciwników. Teraz sam dołączył do ich grona. Do grona, jak ich zwał, leszczy, bumów, kelnerów etc. etc.
Walka z Chambersem była by ok, ale wątpię, czy Haye by się na nią zdecydował. To za niskie progi dla wielkiego Mistrza.
 Autor komentarza: provokator
Data: 05-07-2011 10:42:21 
Chambers nie byłby zagrożeniem dla Haye, stawiałbym na zakończenie przed czasem. Haye przegrał z Wladimirem, ale nie tak wyraźnie jak wskazuje punktacja, na dzień dzisiejszy nadal jest 3/4 ciężkim na świecie.
 Autor komentarza: xionc
Data: 05-07-2011 10:48:24 
Albert juz sie przekonal, ze nie wystarczy przegrac z Kliczko w dobrym stylu, zeby byc w czolowce dywizji
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 05-07-2011 10:52:44 
z miłą checią obejrzałbym taką walke.
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 05-07-2011 10:54:40 
gdyby doszło do ich waliki to jestem pewniem nokałtu na chambersie. pięściarze bez ciosu i ze słabiutkimi nogami są woda na młyn anglika
 Autor komentarza: Faraon
Data: 05-07-2011 10:58:05 
Autor komentarza: jogozilla
Data: 05-07-2011 10:54:40
gdyby doszło do ich waliki to jestem pewniem nokałtu na chambersie. pięściarze bez ciosu i ze słabiutkimi nogami są woda na młyn anglika

Jestem tego samego zdania!
 Autor komentarza: WLAD7407
Data: 05-07-2011 11:10:56 
prosze bardzo Klitschko Haye http://l.stepashka.com/index.php?s=cb54a02addd208a052fe7dd797517cd5&showforum=878
 Autor komentarza: XXXAdamXXX
Data: 05-07-2011 11:13:51 
Zgadzam się - niemal pewne KO na Chambersie. Pytanie tylko w której rundzie.
Bo niby czym miałby Eddie pokonać Davida? Zaraz... Pamiętacie początek walki z Władymirem? Może Eddie popracował nad rzutami? ;)
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 05-07-2011 11:20:32 
Eddie "Fat" Chambers skończ waść wstydu oszczędź...Żenada Haye by zmasakrował do 5 rundy. Chyba że Eddie sobie przedłuży lewy tak jak Both na treningu:D
 Autor komentarza: bagheera
Data: 05-07-2011 11:22:18 
utor komentarza: xionc
Data: 05-07-2011 10:48:24
Albert juz sie przekonal, ze nie wystarczy przegrac z Kliczko w dobrym stylu, zeby byc w czolowce dywizj

Dziwią mnie opinie że on się dobrze zaprezentował .
Nie było takiej minuty w tej walce żeby wyglądało że może cokolowiek zwojować . Nic nie mam do Sosnowskiego ale widać było po prostu o ile klas odbiega od Kliczki .
 Autor komentarza: Boban81
Data: 05-07-2011 11:25:45 
Marzy mi się walka Solis - Haye.
David już kompletnie zniknął by z boksu zawodowego.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 05-07-2011 11:27:46 
"Autor komentarza: bagheera
Data: 05-07-2011 11:22:18
Nie było takiej minuty w tej walce żeby wyglądało że może cokolowiek zwojować ."

Dokładnie. Wynik walki był uzależniony od tego, kiedy Witek zdecyduje, że należy już kończyć ten pojedynek. Postanowił wygrać w 10 rundzie, to wygrał w 10.
 Autor komentarza: lennoxfan
Data: 05-07-2011 11:29:10 
Sosnowski nigdy nie był wybitnym bokserem, jego walka z Witkiem była żałosna i przypominała nudny film. Sosnowski walczy jak drewniak Witek mógł go skończyć w przeciągu 2 rund a go oszczędzał przez 10.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 05-07-2011 11:30:44 
Haye to kozak,ale bracia Kliczko sa po za zasiegiem i nie ma w tym nic dziwnego ze przegral.
Ale Haye ma glowe na karku.Przez swoja kariere zarobil juz miliony,teraz podgrzal atmosfere zeby byla wieksza ogladalnosc i znowu kasa wplynie na konto.
On ma dopiero 30 lat i mysli o zakonczeniu kariery,a to o czym swiadczy-
ze dobrze kombinuje.Po co ma miec leb obijany przez kolejnych 10 lat i po co ma skonczyc z parkinsonem jak moze zarobic krocie w inny sposob-ruszajac glowa,to nie boli.Moze np.wystepowac w filmach w hollywood,moze tez byc managerem np Georgea Groovesa.I zarobi nie narazajac swojego zdrowia.
 Autor komentarza: XXXAdamXXX
Data: 05-07-2011 11:32:55 
W sumie Eddie ma rację, bo choć warunki ma gorsze od Haye'a, próbował odważniej.
Szans na mistrzostwo w ciężkiej nie ma, powinien spadać do junior- albo półciężkiej, gdzie jego miejsce. Ze względów prestiżowych, kasy i słabych nóg (w LHW dręczyli by go co bardziej mobilni kolesie) tego nie zrobi - zostaje mu obijanie ograniczonych boksersko ciężkich.
 Autor komentarza: KubaW
Data: 05-07-2011 11:33:31 
xionc ; bogheera:

Zgadzam sie ze Sosnowski nigdy nie należał i to już sie raczej nie zmieni do najlepszych ciężkich. Jednak jeśli patrzymy na walke warto spojrzeć z jakiej pozycji startował Sosnowski. Na zagranicznych fanów był niemalże anonimowy. Każdy krytykował wybór Kliczki. Sosnowski poległ to prawda ale jak na zawodnika który nigdy nie pretendował nawet od bycia w czołówce to moim zdaniem zaprezentował się nieźle. Co innego wyżej wymienieni Haye,Chambers,Johnson,Briggs. Faceci z doświadczeniem, po walkach z wieloma doświadczonymi rywalami. Wiekoszość rywali Kliczki ma za soba bardzo udaną kariere amatorską. I tym gronie nasz Sosnowski, w mojej opinii dzięki super nastawieniu i dobrym przygotowaniu zaprezentował się lepiej niż wielu pseudo mistrzów którzy przed walka mieli odgryźć głowe braciom.

Co do pojęcia czołówka to po ostatniej walce skłaniam się że w owej czołówce jest tylko dwóch zawodników - Witalij i Władimir.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 11:44:17 
lennoxfan
Podobno Vit go skączył kiedy mu się to najlepiej opłacało.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 11:47:05 
PanJanekTygrys
Jak bokser liczy na kasę to przegrywa on powinien walczyć a nie liczyć pieniądze
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 05-07-2011 11:51:23 
Czy Tomasz Adamek zakończy dominacje braci Kliczko ? http://www.youtube.com/watch?v=KcqS-jmSRkQ&feature=channel_video_title

Komentujcie i oceniajcie :) z góry dzięki. Pozdro
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 05-07-2011 12:09:58 
Możliwe, że Witalij skończył Sosnowskiego wtedy, kiedy chciał, gdyż był dla Alberta nieosiągalny.
Przyznaję jednak rację KubieW, że Sosnowski zaprezentował się lepiej, niż wielu uznanych i głośnych bokserów. A ambicją mógł każdemu zaimponować.
 Autor komentarza: arturro
Data: 05-07-2011 12:22:27 
AdamekFightPL rewelacja !!!! mniejmy tylko nadzieje ze Tomasz faktycznie da rade Witkowi. Ale jak nie GORAL to kto???????????
 Autor komentarza: dj1986
Data: 05-07-2011 13:03:56 
Adamek nie ma żadnych szans (chociaż mu kibicuję), jedynie Powietkin, może Helenius i w przyszłości Perez...
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 05-07-2011 13:48:08 
@AdamekFightPL,
Doskonały film - muzyka, klipy, komentarz...
Gratulacje!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 14:05:01 
@AdamekFightPL
Znów świetna robota!!!
Ale się przyczepię,ja wolę jak jest więcej czarno-białych wstawek,one jeszcze dodają dramaturgii.
Tak czy siak super robota,rób tak dalej.
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 05-07-2011 14:59:21 
Obił Dimitrenke jak chciał,,Z Haye`em by miał problem przez sile ciosu Haye,.,,a ale jakby nawet wygral na punkty z Haye`em wcale bym sie nie zdziwił,,Haye by mógł go zlekceważyc i przegrac na punky z szybkim Eddiem.Eddie jest za słaby fizycznie powinien walczyc z cruiser,,,te jego kg to duzo smalcu,,Z przeciwnikiem dobrym technicznie lecz silniejszym jak np Povietkin dostał srogie lanie,,
 Autor komentarza: xionc
Data: 05-07-2011 16:23:36 
Nie rozumiem osob, ktore krytykuja Alberta za walke z Kliczko. W rankingu boxrec Albert jest oczko za Harrisonem. Porownajcie walke Harrisona z Hayem i Alberta ze znacznie silniejszym Witalijem.
 Autor komentarza: Pancio
Data: 05-07-2011 18:08:09 
` Co On opowiada, Haye bynajmniej próbował coś 'ugrać' w straciu z Władimirem a Chambers? Przegrał walke już w szatni jak ostatnich 5 rywali Władka. Gdyby 'Fast Eddie' wyszedł do ringu z Hayem nie przetrwał skończyło by sie jak z Władimirem tylko że duużoooo wcześniej.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.