HAYE: 'NIENAWIDZĘ SIĘ USPRAWIEDLIWIAĆ, ALE'

Nie było "brutalnej egzekucji", była za to namiastka "powrotu do rzeczywistości". Namiastka, bo choć na konferencji prasowej po przegranej walce unifikacyjnej David Haye (25-2, 23 KO) przyznał, że Władimir Kliczko (56-3, 49 KO) pokonał go zasłużenie, to jednak Brytyjczyk znalazł usprawiedliwienie i swoją słabszą dyspozycję tłumaczył złamanym na trzy tygodnie przed pojedynkiem palcem prawej nogi.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 03-07-2011 10:59:50 
Ciekawe czy w takim układzie zakończy karierę w październiku. Mimo że nie lubię go jako człowieka to jednak wczoraj mnie pozytywnie w ringu zaskoczył.
 Autor komentarza: DaWeed
Data: 03-07-2011 11:00:21 
Bardzo logiczna i wywazona wypowiedz. Rzadkosc z ust Haye'a. Szkoda, ze przed walka pokusa cwaniakowania jest u niego silniejsza, bo to inteligentny facet i moglby to wykorzystywac w inny sposob.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 03-07-2011 11:05:48 
Ale ma usta napuchnięte.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 03-07-2011 11:06:30 
Ale ma usta napuchnięte.
 Autor komentarza: provokator
Data: 03-07-2011 11:08:00 
Haye to zwykły sportowiec, który świetnie potrafi napompować walkę, Kliczko powinni mu buty czyścić za to, że dzięki niemu zarobili taką kasę. Te wszystkie wyzwiska itp. nie podawanie ręki to tylko promocja, i to jaka! Wszyscy to kupili.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 03-07-2011 11:08:50 
david nie koncz kariery ! jeszcze z adamkiem zawalcz
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 03-07-2011 11:09:06 
DaWeed
"Bardzo logiczna i wywazona wypowiedz. Rzadkosc z ust Haye'a. Szkoda, ze przed walka pokusa cwaniakowania jest u niego silniejsza, bo to inteligentny facet i moglby to wykorzystywac w inny sposob. "

Panowie nie porównujcie tego jaki Haye był przed walką, a jaki jest po. Wielokrotnie mówiłem ze David jedynie aktorzył by wzbudzić jak największe zainteresowanie ta walką, I TO SIĘ MU UDAŁO! Tylko kompletni idioci nadawali mu od chamów i uważali że jest on prywatnie prymitywnym człowiekiem. Wiele razy mówiłem że to jaki jest on naprawdę okaże się po walce, a po walce potrafi przyznać że Wlad był lepszy, a nawet uścisnąć mu dłoń.
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 03-07-2011 11:10:05 
Haye pokazał że jest bardzo dobrym bokserem, sądziłem że gorzej wypadnie. Żeby Adamek dotrwał do 12 rund w takim stylu, ewentualnie życze mu żeby wygrał. Choć na punkty nie masz szans na wygraną z K2. Zmieniłem całkowicie o Haye zdanie to sympatyczny zawodnik, a jego uniki w pierwszych rundach niczym z filmu Rocky. To napewno charyzmatyczny zawodnik, który budził ogromne zainteresowanie jak Tayson czy Lennox.
 Autor komentarza: Luke
Data: 03-07-2011 11:11:22 
Oceniając całościowo walka rozczarowała. Po pierwszej rundzie emocje opadły, za to przed walką były niesamowite. Jak to mówią z dużej chmury mały deszcz. Kulminacja emocji to wejście do ringu. Coś niesamowitego żeby na takiej walce banda pajaców pchała się do obiektywu, nie dając zawodnikom spokojnie przejść. Nie sadziłem że będą walczyć tak asekuracyjnie.

Wczoraj wieczorkiem PSE puścił poraz kolejny walkę Endriu z Sandersem (dobra rozgrzewka :D) Kurcze Gołota to miał bajeczny prosty w porównaniu do robota Włada był jak artysta, a w II rundzie padło więcej ciosów niż w całej walce unifikacyjnej. Haye wypadł nadspodziewanie dobrze, i żeby zaczął walczyć i nie bał się konfrontacji to ma wszystko żeby pokonać braci. Tym bardziej że Vit się starzeje. ( Coś mi się zdaje że teraz jak Haye wskoczy na listy pretendentów to niedługo czeka go walka z Vitem)

I jeszcze żenada roku. Jeba.. TVP. I Diablo mówiący że Haye powinien zadawać więcej ciosów! Ten gość nie ma wstydu i honoru. I brawo dla Bokser.org wspominali w studiu o waszym wywiadzie z Lenox'em
 Autor komentarza: zawdi
Data: 03-07-2011 11:13:46 
obejrzałem walkę jeszcze raz i widać, że ciosy Haye'a są bite bez podparcia prawej nogi dlatego to co weszło z prawej na szczękę Władka nie zrobiło mu krzywdy.
 Autor komentarza: Sniper
Data: 03-07-2011 11:14:44 
Nie żebym był złośliwy ale czy ktoś tu przed walką wspominał że jest przygotowany w 100 % i cieszy się, że Kliczko także jest dobrze przygotowany? Że pokona go mimo dobrej formy? Mógł powiedzieć, mam kontuzję ale walczę. A nie opowiadać, że jest w 100 % zdrowy i gotowy. Więc teraz sory ale pretensje może mieć tylko do siebie. Dobrze, że zmienił ton swoich wypowiedzi i mam nadzieję, że tak zostanie. Kliczkowie są i będą mistrzami wagi ciężkiej dopóki nie skończą karier albo nie znajdzie się drugi Mike Tyson :)
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 03-07-2011 11:15:40 
palec Davida
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=250184044996816&set=o.26253062559&type=1&ref=nf
 Autor komentarza: jarrek
Data: 03-07-2011 11:16:23 
Komentatorzy walki byli po prostu świetni. Ten cały Włodarczyk powinien mieć zakaz komentowania czegokolwiek. Co do Haye to złej baletnicy i rąbek od spódnicy...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 03-07-2011 11:18:14 
Haye zmądrzał na plus, przyznał zwycięstwo Władowi. W te usta to chyba sobie botox wstrzyknął. Niech Adamek wygra z Vitem, i wtedy zaoferuje walkę Davidowi. Wtedy Haye bankowo poczuje szanse na dużą kasę i wróci z emerytury.
 Autor komentarza: DaWeed
Data: 03-07-2011 11:19:18 
Napoleon
Ale sie chlopie tak nie podniecaj:) Duzo ludzi rozumialo jego gre przed walka, ze to dla kasy bylo. Ale (nam) MI sie osobiscie to wlasnie nie podoba. Jesli kasa jest dla Ciebie usprawiedliwieniem glupiego zachowania to Twoja sprawa. Dla mnie to byc moze gorsze niz naturalna glupota, bo to jest wyrachowane i nastawione na zysk. Zreszta bez tego tez by niezle zarobili...
 Autor komentarza: swij
Data: 03-07-2011 11:23:38 
Gdyby Haye tak nie szczekał przez te kilka lat to Kliczko nigdy ale to nigdy by się nie zgodził na podział 50/50.
 Autor komentarza: Oneiros
Data: 03-07-2011 11:24:11 
Mam nadzieje ze Tomcio Paluch nie złamie swojego wskazujacego palca przed walka z Witkiem.
Zycze Adamkowi wygranej, ale oklamal nas po walce z Dawsonem ze przegral tylko przez sraczke, przemilczajac fakt, ze nie radzil sobie juz na sparingach z leworecznym synem McGirta.
Jestem pewien: Adamek da lepsza walke z Witem niz Obsranier, nie rozsypie sie w 1 rundzie i lepsza niz Hej z Władem, jesli bedzie przegrywal zaryzykuje i postawi wszystko na 1 karte, lepiej ryzykowac otrzymanie KO bo zawsze jest szansa na zwyciestwo niz czekac bezpiecznie na koniec i i tak przegrac tyle ze na pkty.
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 03-07-2011 11:24:23 
No Diablo jak zwykle w komentatorskiej formie.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 03-07-2011 11:25:23 
ile to czasu minęło od kiedy Władka gęba wyglądała jakby wyszedł po walce na konferencje a nie po basenie ew ćwiczeniach na siłowni?
Kto oprócz niego jest w stanie dzisiaj zmusić Kliczka do takiego wysiłku i mijać tyle dyszli?
Moim zdaniem ma jeszcze 2 ciekawe walki przed sobą z Vitalijem i Adamkiem
 Autor komentarza: maddog
Data: 03-07-2011 11:25:44 
Tomek Adamek wskoczył na 3 pozycję na boxrec.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 03-07-2011 11:27:17 
DaWeed

Ja się chłopie nie podniecam, tylko wskazuje na to jak wielu zrobiło z siebie idiotów. To że tobie się nie podobał taki PR Haye'a, to twoja sprawa, gdyby nie to, mało kto by sie zainteresował ta walką, a tak zrobili to nawet najwięksi laicy. David wykonał świetną prace promocyjna czy się to tobie podoba czy nie.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 03-07-2011 11:29:23 
co mi sie najbardziej podobalo te uniki haye przed ciosami miejscami nawet bez gardy ciezko bylo wladkowi,pękł ten mit ze haye boi sie wladzia a niektorzy to tutaj prawili wielokrotnie
 Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 11:29:58 
I ten kto nazywal Haye gejem sam sie nim okazal.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 03-07-2011 11:30:56 
bonkers

Wydaje sie mi że Haye miałby większe szanse z Vitalijem niż miał z Wladem. Jednak Vit wiecznie młody nie będzie. W walce Haye vs Adamek stawiałbym tak 70 do 30 na Brytyjczyka, jednak jest on lepszym ciężkim niż przereklamowany Tomasz.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 03-07-2011 11:33:34 
byle kasa sie zgadzala
 Autor komentarza: zawdi
Data: 03-07-2011 11:34:58 
zgadzam się z Luke ciosami z walki Golota Sanders można by obsadzić parę walk Klitchków, a takich emocji to nam bracia nigdy już nie zapewnią
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 03-07-2011 11:43:19 
Wiecie co? Po tym co wczoraj zobaczyłem Adamek ma bardzo niewielkie szanse na zwyciestwo z vitkiem a z Hayem tez by przegrał zdecydowanie....
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 03-07-2011 11:43:50 
Haye nie podjoł rezyka chciał wytrwać 12 rund ADAMEK lepiej sie zaprezentuje w walce z VITALIJEM bo jest bardziej przebojwy i nie boi się walczyć.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 03-07-2011 11:43:58 
NIK ja haye gejem nigdy nie nazywalem , ale potrafilem realnie ocenić jego szanse , a Ty drogi plus paru innych ekspertów wieszczacych wielkie zmiany w HW wyglupiles się po raz pierwszy swoim typem a totalnie osmieszysz się we wrześniu , reasumujac każdy kto ma jakieś pojęcie o boksie musiał wiedzieć jak to się skończy , i na koniec podziękowania dla Haye za to ze wyszedł do ringu i dał z siebie wszystko ,
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 03-07-2011 11:44:36 
Haye nie podjoł rezyka chciał wytrwać 12 rund ADAMEK lepiej sie zaprezentuje w walce z VITALIJEM bo jest bardziej przebojwy i nie boi się walczyć.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 03-07-2011 11:44:43 
NIK ja haye gejem nigdy nie nazywalem , ale potrafilem realnie ocenić jego szanse , a Ty drogi plus paru innych ekspertów wieszczacych wielkie zmiany w HW wyglupiles się po raz pierwszy swoim typem a totalnie osmieszysz się we wrześniu , reasumujac każdy kto ma jakieś pojęcie o boksie musiał wiedzieć jak to się skończy , i na koniec podziękowania dla Haye za to ze wyszedł do ringu i dał z siebie wszystko ,
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 03-07-2011 11:45:16 
Haye nie podjoł rezyka chciał wytrwać 12 rund ADAMEK lepiej sie zaprezentuje w walce z VITALIJEM bo jest bardziej przebojwy i nie boi się walczyć.
 Autor komentarza: macko8
Data: 03-07-2011 11:45:49 
milan1899
a skad wiesz ze to nie ty osmieszysz sie we wrzesniu???? zgoda haye dał z siebie wszystko, ale za wiele tego nie było, nie oszukujmy sie
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 03-07-2011 11:46:26 
Haye nie podjoł rezyka chciał wytrwać 12 rund ADAMEK lepiej sie zaprezentuje w walce z VITALIJEM bo jest bardziej przebojwy i nie boi się walczyć.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 03-07-2011 11:48:59 
BESTIA

Dotarło do nas ;d
 Autor komentarza: michciuu
Data: 03-07-2011 11:51:06 
Denerwują mnie goście którzy ciągle powtarzają że Haye zasłużył na przegraną za swoje zachowanie itd. Czy to tak trudno zrozumieć, że jak by zachowywał się jak nudny kliczko to nie zarobił by połowy tego co teraz... On jest spryciarz, ale nie wszyscy umieją to zrozumieć i się podpalają...
 Autor komentarza: Thaiphoon
Data: 03-07-2011 11:51:54 
Napoleon
Nie zgadzam się z Toja pierwszą wypowiedzią. Mogę się założyć, że jakby Haye wygrał tą walkę to nadal stosowałby język pogardy i arogancji. Władek (może stylem dość nudnym) pokazał mu miejsce w szeregu, a wynik walki nie powinien wzbudzać kontrowersji.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 03-07-2011 11:52:25 
pain3hp
Po czym tak wnioskujesz że co Haye unikał ciosów kliczki to Adamek nie ma z nim szans a w ataku to ja byłbym lepszy niz Haye.
No moze troche przesadziłem ale był słaby.A kliczko już nie mówie zero rezyka jak tak będzie dalej walczyć to nigdy nie będzie tak populany jak choćby LENOX czy TYSON.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 03-07-2011 11:52:33 
pain3hp
Po czym tak wnioskujesz że co Haye unikał ciosów kliczki to Adamek nie ma z nim szans a w ataku to ja byłbym lepszy niz Haye.
No moze troche przesadziłem ale był słaby.A kliczko już nie mówie zero rezyka jak tak będzie dalej walczyć to nigdy nie będzie tak populany jak choćby LENOX czy TYSON.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 03-07-2011 11:54:10 
Macko bo trochę walk w życiu widziałem i potrafię realnie ocenić szanse boksera w danej walce , a Haye pokazał tyle na ile Wlad mu pozwoli , w dniu wczorajszym dostaliśmy niezbity dowód ze HW nie jest nudna z powodu Braci a z braku klasowych przeciwników dla nich
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 03-07-2011 11:56:06 
NASZEMU GÓRALOWI BARDZO BĘDZIE TRUDNO JEST PRZECIEŻ NISZY OD ANGLIKA A WITALIJ JEST JESZCZE WYŻSZY OD WŁADIMIRA.OKRUTNIE CIĘŻKO BĘDZIE SIĘ DOSTAĆ DO PÓŁDYSTANSU TOMKOWI.

ODNOŚNIE WALKI WEREDYK 118-108 JEST DLA ANGLIKA NIESPRAWIEDLIWY I KRZYWDZĄCY
 Autor komentarza: Imperator
Data: 03-07-2011 11:58:49 
Przed walką myślałem sobie jeszcze, że może ten David naprawdę ma jakiś sposób na pokonanie Włądimira. Może zaatakuje go, zmusi do defensywy. Ale po pierwszych 2 min cała nadzieje opadła niżej niż depresja.
Nie wiem za co tu niektórzy dziękują Haye-owi, że wytrwał całe 12 rund... Przecież on miał Kliczce urwać głowę! A co rundę padał mu na kolana. Jeśli ktoś tyle szczeka przed walka to wymaga się od niego potem czegoś specjalnego - wartości.

Haye zainponował mnie jedynie tym, że dostał chyba z 4,5 prawych i nie padł. Były one czyste, ale David amortyzował je.

Brawo dla sędziego, że w tak ważnej walce potrafi utemperować zachowanie Kliczki i Davida.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 03-07-2011 11:59:15 
Sory za 2 komentarze net mi się walił
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 03-07-2011 12:02:10 
milan1899
Prawda jest taka ze obaj walczyli przeciętnie i nic ich nie usprawiedliwia.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-07-2011 12:06:38 
''Kliczko podczas wczorajszej konferencji prasowej napomknął o możliwości stoczenia z "Hayemekerem" pojedynku rewanżowego. - David, co ty na to? - zagadnął wprost rywala ukraiński mistrz federacji WBO, IBF i WBA. - Z radością stoczyłbym rewanż - odparł bez wahania Haye.

- Nie spodziewałem się innej odpowiedzi. Następnym razem znokautuję cię - zapowiedział Kliczko.''

TAK JEST ! Najlepsze wyjście w tej sytuacji to rewanż. Jeżeli do niego dojdzie będę prze szczęśliwy ! może we wrześniu ? dwie super walki w jednym miesiącu.
 Autor komentarza: macko8
Data: 03-07-2011 12:06:56 
BESTIA
obaj walczyli asekuracyjnie bo bali sie przegrac przed czasem. wtedy przegrany byłby skompromitowany. nie zmienia to jednak faktu ze kliczko bardzo wyraznie zwyciezył i nie powinno byc co do werdyktu zadnych pretensji. 117-109 to według mnie najlepiej oddajacy sytuacje w ringu wynik
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 03-07-2011 12:07:55 
Jescze niedawno miałem pewne wątpliwości ale teraz myślę ,że Tyson,Holy czy Bowe(oczywiście w formie)zmiażdzyli by tego drewniaka Włada.
 Autor komentarza: Vazes21
Data: 03-07-2011 12:08:28 
Wiadomo juz , dlaczego HaYE trenował w pozycji odwrotnej , przenosil ciezar ciala na lewą nie kontuzjowana noge... Ale ten jego palec przed walka na bank zostal zamrozony i adrenalina powodowala , ze ten bol nie byl zbyt uciązliwy... Wiem na swoim przypadku
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 03-07-2011 12:16:07 
KOSTROMA

Ja nigdy nie miałem takich wątpliwości. No ale to nie wina Kliczków że trafili na tak drewniane czasy. Wczoraj "umarła" ostatnia nadzieja na ich pokonanie, teraz trzeba czekać aż pokaże się ktoś "nowy". Ja od zawsze stawiam na tego Pereza, ale zanim on będzie gotów na walkę o mistrzostwo, Kliczków może już nie być.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 03-07-2011 12:19:36 
Kliczko wygrał jak najbardziej zasłuzona wygrana i taki wynik walki przewidywałem i jej przebieg, walka była nudna kliczko walczy bardzo schematycznie i ostrożnie alle zawsze przekłada sie to na zwyciestwo, haye mimo ze szybki niedał rady zaduza rużnica w wadze wzroście i zasiegu ramion, Władimir Kliczko jest bokserem świetnym technicznie biorac pod uwage jego jednolity styl i brak asymilacji do sytuacji potrafi wygrywac z przeciwnikami nizszymi od siebie, ale problem sie pojawia z bokserem jego gabarytów juz nie jest tak kolorowy, dlamnie jako kibica władimir kliczko nigdy niebedzie penowartosciowym mistrzem nie potrafi wygrywac tak waznych walk jak z haye zdecydowanie , sam został tez obity dotego nie potrafił znokautowac haya sam mometami pływał , na kiczke potrzebny jest wysoki zawodnik z dobra technika, ciekawiła by mnie walka Wildera z tym schematycznym bokserem, chyba w histori wagi ciezkiej jeszcze nie było tak nudnego mistyrza jakim jest kliczko i w tym tkwi problem ze ludzie go niedoceniaja on poprostu jest mistrzem ale jakby obok stał niema tego błysku
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 03-07-2011 12:19:59 
Kliczko wygrał jak najbardziej zasłuzona wygrana i taki wynik walki przewidywałem i jej przebieg, walka była nudna kliczko walczy bardzo schematycznie i ostrożnie alle zawsze przekłada sie to na zwyciestwo, haye mimo ze szybki niedał rady zaduza rużnica w wadze wzroście i zasiegu ramion, Władimir Kliczko jest bokserem świetnym technicznie biorac pod uwage jego jednolity styl i brak asymilacji do sytuacji potrafi wygrywac z przeciwnikami nizszymi od siebie, ale problem sie pojawia z bokserem jego gabarytów juz nie jest tak kolorowy, dlamnie jako kibica władimir kliczko nigdy niebedzie penowartosciowym mistrzem nie potrafi wygrywac tak waznych walk jak z haye zdecydowanie , sam został tez obity dotego nie potrafił znokautowac haya sam mometami pływał , na kiczke potrzebny jest wysoki zawodnik z dobra technika, ciekawiła by mnie walka Wildera z tym schematycznym bokserem, chyba w histori wagi ciezkiej jeszcze nie było tak nudnego mistyrza jakim jest kliczko i w tym tkwi problem ze ludzie go niedoceniaja on poprostu jest mistrzem ale jakby obok stał niema tego błysku
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 03-07-2011 12:31:36 
David Haye bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. niesamowity refleks, potrafił unikać lewych prostych Władka z opusczonymi rękoma. praca nóg bez zarzutu. widać, że przygotował się na 100 procent i dał z siebie wszystko. Niektórzy zarzucają mu że nie zrobił nic, żeby wygrać, ale biorąc pod uwagę styl walki Davida, on nie mógł inaczej walczyć. nie można na siłe u boksera zmieniać stylu co najwyżej go ulepszać i modyfikować. furiackie ataki i ciągły presing prędzej zmęczyłyby Hayea niż Włada. Poza tym on walczył z Władimirem, który miał cały czas w pogotowiu swoją prawą rękę. Wojna w półdystansie też trudna bo Kliczko potrafi klinczować i uwieszać się jak nikt inny.

W tej walce wygrały przede wszystkim gabaryty i waga Kliczki, które Władek potrafi wykorzystywać jak chyba nikt inny w tym sporcie. David był tu bezsilny i raczej wg mnie gdyby znokautował Ukraińca to uznałbym to za małą sensację. ja przed walką dawałem mu 30% szans na wygraną. a biorąc pod uwagę to co powiedział Emanuel Steward to zacząłem wierzyć, że Wład zniszczy Heya do 6 rundy.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 03-07-2011 12:31:49 
Napoleon
bardzo chciałbym zobaczyć go z Vitem
starszy Kliczek jest moim zdaniem wolniejszy i łatwiejszy do trafienia
a gdy mu walka nie wychodzi to idzie na całość
poza tym można by byłoby zobaczyć ,w stosunkowo krótkim czasie ,na tym samym zawodniku jaka jest dzisiaj różnica w boksie braci Kliczko
co do szans Adamka z Hayem to przynajmniej do września będe pesymistą
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 12:38:23 
Nie wiem co się tak większość podnieca wychwalając umiejętności Haye , a z niego przecież, poza szybkością i niezłym ciosem, całkiem mierny pięściarz. Bo chyba nikt nie powie , że to jest jakiś technik. Bazuje na szybkości i silnych cepach. Podobnie jak nie była to żadna wina paluszka u nogi , tylko on tak walczy zawsze . Co do palca , to dziwi mnie , że po trzech tygodniach od złamania był taki czerwony ;] Haye spisał się nieźle na tyle spiętego Włada i było widać , że cieszy się , że dotrwał do 12 rundy.
 Autor komentarza: milek762
Data: 03-07-2011 12:43:46 
hey szybki a teraz sie tłumaczy nie padł na deski fakt !!
i tak to wygląda walczył bez gardy szukał pomocy u sedziego !!
nie zawlczył zle ale przegrał i tyle w temacie!!!

walka roczarowała mnie jako unifikacja !!
Adkowi bedzie kurewsko cieżko z Vitalijem !!!
moze dojdzie do Walki Vitalij - hye !!1
tu nieco wiekszą szans miałby Hey !!
ale zobaczymy jak będzie


mimo wszystko ze Wlad rozegral szachy ciesze sie że wygrał władimir!!!!!
 Autor komentarza: mar4co
Data: 03-07-2011 12:48:11 
Wg mnie Haye wypadl zajebiscie , qrwa zeby adamek w polowie tak efektownie walczyl to bylo by cool.
 Autor komentarza: mar4co
Data: 03-07-2011 12:50:12 
@BESTIA , jesli wg ciebie to byla mierna walka to mysle ze chorujesz na drewnodiablo angine.
 Autor komentarza: adam77
Data: 03-07-2011 12:58:39 
milan1899

"w dniu wczorajszym dostaliśmy niezbity dowód ze HW nie jest nudna z powodu Braci a z braku klasowych przeciwników dla nich"


Zdanie Dnia hahahahah
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 13:33:14 
mar4co , a z czym o niby tak zajebiście wypadł ? ... z tymi cepami , czy z unikaniem walki ? :]
 Autor komentarza: mar4co
Data: 03-07-2011 14:53:10 
zin , jak dla mnie to wszystkim - na tle innych oponentow np. caly czas probowal , do tego balans no i od dawna nie widzialem takiej bezradnosci Wladka... gdybys zniwelowal roznice wzrostu i zasiegu to walka poszla by w inna strone a to wg mnie sa jedyne atuty bokserskie braci K2 pozdrowil
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.