EMANUEL STEWARD: 'HAYE DOZNA KLĘSKI'

Po wczorajszym otwartym treningu przed sobotnią walką unifikacyjną w kategorii ciężkiej, znalazł dla nas chwilę Emanuel Steward, szkoleniowiec Władimira Kliczki (55-3, 49 KO), który za kilkadziesiąt godzin w Hamburgu bronił będzie pasów federacji IBF, IBO i WBO i jednocześnie próbował będzie zdobyć kolejne trofeum, należący do Davida Haye'a (25-1, 23 KO) pas organizacji WBA. Zdaniem amerykańskiego trenera, szumne zapowiedzi 30-letniego Brytyjczyka nie będą miały żadnego przełożenia na konfrontację z jego podopiecznym, która skończy się dla niego sromotną przegraną.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

Były redaktor Bokser.org, obecnie dziennikarz Przeglądu Sportowego. Jego specjalizacją było m.in. relacjonowanie najważniejszych gal odbywających się w Europie oraz imprez pięściarskich w naszym kraju. Przemek zna dwa języki obce  angielski oraz rosyjski, co dało mu możliwość przeprowadzenia rozmów z kilkoma wybitnymi osobistościami światowego boksu, m.in. Lennoksem Lewisem, Emanuelem Stewardem, Freddie'em Roachem, Teddym Atlasem, Naazimem Richardsonem, braćmi Witalijem i Władimirem Kliczko, Aleksandrem Powietkinem i Michaelem Bufferem. Jego dalszą pracę można śledzić na stronie Przeglądu Sportowego oraz na twitterze.

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: soulfoodboxing
Data: 30-06-2011 18:51:47 
Szacunek Przemek, Kronk Gyms's finest!
 Autor komentarza: liquid
Data: 30-06-2011 19:03:01 
Bardzo dobry wywiad. Osobiscie przewiduje podony przebieg walki jak Steward.
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-06-2011 19:08:03 
Super wywiad.Bardzo szybko te 5 min mija przysłuchaniu tak mądrego człowieka.Ogromna wiedz 100% profesjonalizmu.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-06-2011 19:08:25 
I Haye i Władimir są pewni siebie i mają swoje atuty. Ja już powoli się w tym wszystkim gubię. Stawiam na Haye ale tylko dlatego, że chciałbym aby wygrał a nie dlatego, że myślę iż pokona Kliczkę. Szanse oscyluję w 50/50 i po raz pierwszy raz nie wiem kto może wygrać. Z jednej strony niby Kliczko to duży chłop, maszyna do bicia lewych prostych z drugiej strony Haye jest szybki, dynamicznie się porusza. W mojej głowie wygląda to tak. Niby bardziej prawdopodobne jest zwycięstwo Kliczki ale wtedy przychodzi myśl, że może być sensacja i wyobrażam sobie znokautowanego Kliczkę i miny wszystkich ludzi. Dzisiaj jeszcze staram się być spokojny, jutro też ale w sobotę... to już będzie najdłuższe odliczanie godzin w moim życiu :D
 Autor komentarza: lipabad
Data: 30-06-2011 19:08:44 
Co do szybkości Władka to przypuszczam,że będzie conamniej taka jak w walce z Chambersem.
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 30-06-2011 19:11:32 
Czekam na tą walkę, jak każdy z nas, ale obawiam sie,że może być to perwersyjnie słaby pojedynek, z biegającym po ringu Hayem, tak jak to robił z Valuevem, tyle, że teraz sędziowie wypunktują przeciw Davidowi, a ten będzie miał pretensje, że go przekręcono, tak jak miał pretensje Palacios, który nie zadawał ciosów i hasał po całym ringu, a później beczał, że go sędziowie oszukali. Obym się mylił, ale obawiam się, że tak nie będzie (Klitschko to nie Włodarczyk i może go dopadnie).
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-06-2011 19:13:05 
@DAB

Ja tam nigdy nie słucham zdania ekspertów przed walką bo i tak wszystko weryfikuje ring. Na mnie nie zrobiła wrażenia ta wiedza Stewarda choć wiadomo, że będzie komplementował Władimira bo to jego podopieczny. Ale jestem pewny, że Steward nie jest w 100 % pewny wygranej Kliczki.

Jak na swoje lata to Steward trzyma się na prawdę świetnie. Wypowiada się bardzo sensownie. Jednak słowa typu ''Haye dozna klęski'' są jak najbardziej nie na miejscu. Przecież to Haye jest tym ''złym'' .
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-06-2011 19:16:16 
@WRIGHT

Palacios biegał po ringu ale zadawał ciosy. Co miał zrobić jak Włodarczyk człapał za nim z tą swoją podwójną gardą?
 Autor komentarza: LORZAmasonska
Data: 30-06-2011 19:20:29 
@WRIGHT
Jak to co?
Miał dać szanse sędziom. heheheh
 Autor komentarza: liscthc
Data: 30-06-2011 19:21:53 
co do uciekania po ringu to luknijcie na to! Po minucie zaczyna się prawdziwe "szoł"!
http://www.youtube.com/watch?v=SUIC0O6jSfE&feature=related

A Stewarda zawsze najbardziej lubiłem!
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 30-06-2011 19:22:04 
Ciekawe co jutro Haye wymyśli na wazeniu??Moze macie jakieś pomysły??
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-06-2011 19:22:59 
Wright
Ja tu nie widzę pełnego dystansu Ko,TKO na Angliku
AdamekFightPl
Mi się go super słuchało dla mnie wielki autorytet i miły mądry pan.Dlaczego Haye dozna klęski są nie na miejscu?I co to ma wspólnego z tym ,że jest tym złym?Ja też uważam ,że dozna klęski i w ringu i też przez to ,że tym całym pajacowaniem przegrywając zrobi z siebie głupka.Na jego miejscu wszedł bym pod kamyczek jak przegra i nakrył się liściem:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 30-06-2011 19:25:56 
liscthc
Kiedyś to widziałem, strasznie to źle świadczy juz nie o tym co atakuje ,bo to nie bokser ale o tym drugim to już w ogóle.Ciężko ich nazwać zawodnikami.W podstawówce się wielu lepiej bije:)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-06-2011 19:36:50 
@DAB

Haye wierzy w swoje umiejętności. Być może te głupie zachowania jakoś go podbudowują psychicznie. Jak na razie to tę gierkę wygrywa David. Bo Władimira już wyprowadził z równowagi. I nie wierze aby to jakieś jego głupie zachowanie przeniosło się na sytuacje w ringu. Co na konferencji to na konferencji a co na ringu to na ringu. Do Haye nie powinniśmy mieć żalu za to, że tak się zachowuje. Mówicie prostak,cham a przecież on promuję tę walkę w najlepszy z możliwych sposobów...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 30-06-2011 19:42:05 
Jaski na prawdę jest Heye wie tylko jego żona i rodzice
 Autor komentarza: liscthc
Data: 30-06-2011 19:46:03 
DAB
Kto woglę takim daje licencję,przecież taki gamoń mógł by trafić na konkreta i była by tragedia!

AdamekFightPL
A ja myślę że Wład w ringu będzie sobą i żadne te gierki Davida na niego nie wpłyną.
To czy David jest prostakiem to mi w sumie wisi,tylko że on po prostu gada straszne głupoty,a Mistrzem wśród tych głupot było stwierdzenie że Wład nikogo znaczącego nie pokonał,za to on jest po serii Spektakularnych zwycięstw!
No cóż Marketingowiec z niego zajebisty,ale czy bokser też?
Ja mam wątpliwości.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 30-06-2011 19:49:48 
Steward to człowiek instytucja jeśli chodzi o boks ale wiadomo w tym przypadku jest bardzo stronniczy. Zobaczymy czy Władek tak łatwo będzie kontrolował walkę lewym prostym moim zdaniem nie. Jestem pewien że całą walkę nie zdoła utrzymać Davida na dystans. Władimir nie jest tak szybki jak Haye. Ataki Anglika są niesamowicie dynamiczne ofensywę to on ma na piątkę. Narobił sobie wrogów wśród kibiców swoim zachowaniem a moim zdaniem zachowanie Szpilki jest bardziej rażące niż żarciki Haye. Ok czasem jest niepoważny ale nie zasłużył żeby wieszać na nim psy a bez szacunku wypowiada się o nim nawet Steward. Wszystkiego dowiemy się już w sobotę mam nadzieję że my kibice zobaczymy dobry boks i przeżyjemy sporą dawkę emocji ponieważ ostatecznie przecież to się liczy!
 Autor komentarza: bzzzyk
Data: 30-06-2011 19:55:24 
I TAK WŁAŚNIE BĘDZIE, (KOMPROMITACJA GEYA) NIC DODAĆ NIC UJĄĆ!!!!!!
I nie dlatego że ktoś kogoś lubi czy nie lubi, TYLKO DLA TEGO ŻE TAKIE SĄ FAKTY!!!!
pozdr
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-06-2011 19:55:48 
Dobra panowie. Ja już się nie udzielam w tych tematach. Czekam cierpliwie na sobotę :) Zdrówko Wam. !
 Autor komentarza: liscthc
Data: 30-06-2011 19:57:12 
Kronk
Mogę się mylić,ale taki Szpilka jest w 100% naturalny,zaś Haye robi "szoł" pod publikę,a to moim zdaniem spora różnica!
Jedno wiem na pewno,ja szopki Davida nie kupuję!
 Autor komentarza: benwetz
Data: 30-06-2011 19:59:34 
Szpilka po prostu jest naturalnym idiotom/kretynem/debilem do wyboru.
 Autor komentarza: DarthMar
Data: 30-06-2011 20:18:36 
A co on ci takiego zrobił,że dajesz sobie prawo do obrażania go?
 Autor komentarza: Adihash
Data: 30-06-2011 20:24:56 
A może będzie z tego wszystkiego remis ?
Postawiłem 75 zł na remisi około 400 zł na Haye'a, resztę 600 zł jak dojdzie kasa postawię też na Anglika. Wygraną jako ogólna typuję chociaż czuję że będzie nockaut.
 Autor komentarza: Fexo5
Data: 30-06-2011 20:32:16 
Bardzo dobry wywiad, pomimo tego że Steward jako trener Włada nie będzie wypowiadał się o swoim pięściarzu negatywnie to i tak podpisuję się pod tym co mówił dwoma rękami. Walka wzbudza u mnie duże emocje ale ja stawiam zdecydowanie na Władimira i daje mu 75-25% na jego korzyść. Nie widzę Haye w tym pojedynku, tak jak Steward powiedział albo będzie on przez cały pojedynek uciekał i nic nie zrobi w tej walce, albo przepuści frontalny atak i po celnej kontrze z prawej ręki Władzia zostanie znokautowany. Według mnie Haye jest przereklamowany, nie zachwyca mnie ani poruszaniem po ringu tak jak niektórych, (wypaść dobrze pod tym względem na tle Kamiennego Łba z którym walczył to nic trudnego, nie jest on na tyle szybki na nogach żeby móc skracać dystans z Władkiem i dopaść go w półdystansie, na pewno ma szybsze ręce od Władimira ale nie będzie miał możliwości tego wykorzystać Technika i wachlarz jego uderzeń też nie powala, obrony to on prawie wcale nie posiada i trafienie go nie jest tak naprawdę trudną rzeczą co pokazał emeryt Ruiz. Oczywiście Haye ma szanse znokautować Kliczke ale nie są one duże. Nie mówię że Haye jest słabym pięściarzem, na pewno jest on od pewnego czasu największym wyzwaniem dla Kliczki. Obaj nie słyną z mocnej szczęki więc może być nokaut z obu stron ale ja skłaniam się zdecydowanie ku Kliczce. Dla mnie osoba Haye została nadmuchana do granic możliwości o czym przekonamy się niewątpliwie w sobote. Tak czy siak nie mogę już się doczekać walki.
 Autor komentarza: speed
Data: 30-06-2011 21:06:02 
King Lennox sie wypowiada na temat walki


http://www1.skysports.com/haye/story/21234/7011431
 Autor komentarza: bonkers
Data: 30-06-2011 21:08:29 
ciekawe ile jutro wniosą na wage
myśle że będzie z 15 kilo różnicy
 Autor komentarza: speed
Data: 30-06-2011 21:09:51 
Poznajecie kolesia w background ?

http://www1.skysports.com/haye/video
 Autor komentarza: roko95
Data: 30-06-2011 21:14:51 
A co ma innego trener KLiczki mowic?
Ja natomiast wierze, ze umiejetnosci Haye wystarcza na KLiczke!
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 30-06-2011 21:14:58 
Jak zwykle super wywiad Panie Przemku!!!!
 Autor komentarza: Kronk
Data: 30-06-2011 22:20:29 
liscthc lepiej robić niektóre rzeczy pod publikę niż być tym co powiedział w zbyt mocnych może słowach benwetz. Nie tolerujmy takiego myślenia jakie prezentuje Artur ponieważ jest to jego naturalny styl bycia czy myślenia. A tak na marginesie on też zaczyna komercyjnie wykorzystywać wizerunek człowieka ulicy co pokazało jego wejście do ringu. Zobaczysz że on będzie podtrzymywał taki wizerunek celowo wiesz niebezpieczny bokser po odsiadce coś takiego lepiej się sprzedaje niektórym kibicom. Osobiście do Artura nic nie mam życzę mu dobrze mówił że w więzieniu czytał dużo książek co mnie bardzo cieszy niech czyta dalej gdybym znał go osobiście polecił bym mu jakieś ciekawe tytuły ;) Wolę jednak z Polskich zawodników wizerunek Masternaka lepszy przykład dla młodzieży :) Pozdrawiam!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 30-06-2011 22:29:17 
Kronk
Ale po walce Szpila zachowywał się bardzo OK,nie chcę się znów rozwodzić na ten temat,ale on jest "produktem" ulicy i ja to rozumiem,mam nadzieję że zajmie się boksem!
No cóż nie każdy może być autorytetem bez skazy!
Maradona też był niesforny i dawał się we znaki,a jednak dzieciaki się biły na boisku,bo każdy chciał być Boskim Diego.Nie mówię że Szpilkę można porównać do Diego,ale może paru niesfornych też zainteresować boksem.
 Autor komentarza: polrex
Data: 30-06-2011 22:37:42 
Wlad nie jest prawdziwym maczo jak jego brat, byl zawsze w jego cieniu, mimo olimpiady,
brakuje mu pewnosci siebie w porównaniu do Maywathera, Hopkinsa, Tysona, Hollyfielda, nawet Adamka i Hay-a...

jest swietnym atleta, swietnym technikiem, ale brak mmu duszy wojownika...

a w boksie trzeba umiec reagowac na nieprzewidziane sytuacje, podniesc sie z desek po silnym ciosie i mimo wszystko wygrac,

ostatnio Wlad takich nie wyzwan nie maial, bo byli slabi przeciwnicy
 Autor komentarza: liscthc
Data: 30-06-2011 22:45:24 
Ale z Peterem się podnosił,może to był ten moment przełomowy,kto wie.
Zobaczymy,ale ja myślę że właśnie teraz Wład wyjdzie z pod skrzydeł brata!
 Autor komentarza: amatuk
Data: 30-06-2011 23:07:54 
to Borat w koncu jest ruski czy nie, przeciez urodzil sie w Kazachstanie
 Autor komentarza: milek762
Data: 30-06-2011 23:27:22 
dużo ma racji Steward Hey ztym bothem rovią lekki cyrk nietwierdze że hey jest słaby ale nigdy nie walczył ztakim rywalem jak władimir
jesli Wałd sie bedzie trzymał swojego planu to znokałtuje pysktego Angola lub wy wygra wgr w
wysoko na punkty
Mnie tez wydaje
się że hey bedzie walczył jak z Valuvem uciekał i polował na cios
niebedzie ryzykował ale pewnosci nie mam
uważam że mocjnijeszy cios maiął peterz 2005 roku a wład wstawał 3 razy
od tamtej pory Wład zrobił bardzo duży postęp

nawet jak jakimś trafem wygra ten Angol Pyskaty ( dla mnie pajac któy jednak bokserem jest dobrym)
to nibede go szanował wraz ztym jego trenerkiem cwaniaczkiem !

co go obchodzi że bedzie wlaczył Vitalij z Adamkiem

i że chce walczyć z Vitem !
dużo kłapie dziobem

wiem że wład lezał i przegrywał w cieżkiej
ale hey Przegrał z thompsonem w cruser

deski miał z Mormeckiem thompsonem i barretem jak ktoś noie widział
ale wygrał z 2 fakt


reasumując sawiam na włada b.chciałbym i ze te cyrki pajacowanie obrazy do włada che żeby go ukarała za
 Autor komentarza: milek762
Data: 30-06-2011 23:38:32 
Powiem tak ZGADZAM SIEZ STEWARDEM!!

podobnie mysle że hey bedzie walczyl taktyką jak z valuvem uciekał i
polował na cios kączący szagajewa z valuvem tam szagajew wdawał sie wymiane z mutantem HEY TEGO NIE ROBIŁ!
(oglodałem fragment szag

druga sprawa że znikim takim o gabarycie wazrostu i siły nie walczył Hey jak wład!

w cruser leżał na dechac z Mormeckiem i Thompsonem z którym przegrał ostatecznie!!
lezął na dechach z barretem róznież tym mockiem( na którym potem połozył żeby zyskać czasu troche)
ale znim pózniej wygrał to fakt


fakt ze wałdimir przegrywał z sandersem i nie tylko

ale zrobił ogromne postepy

uwazam ze peter z 2005 roku miał silnijeszy cios niż Hey
amimo to wład wstawał 3 razy !!

jesli nawet jakims trafem wygra pajacykowaty Angol

niebede go szanował jak człowieka za pajacowanie obrażanie!!!
i pier..głupot typu
dziwka itp a takze że Vitali walczy z Adamkeim w jakieś Polsce!!!!!!!!!!!!!
reasumując uważam ze walkA może niepotrwać 12 rund stawiam na Włada ale też nieskreślam heya!!

OBY WALKA NIEROZCZAROWAŁA!!

MZOĘ BYC TAK ZE WE WRZESNIU KLICZKI BEDA MIELI 4 PASY ?

OKAŻE SIE!!!
 Autor komentarza: milek762
Data: 30-06-2011 23:42:46 
SORY ZA JAKIEŚ JESTEM SKŁONNY SIE ZAŁOŻYĆ Z GOSCIEM : Adihash
ŻE NIBEDZIE REMISU !!!POZDRO !!!
 Autor komentarza: tomek90
Data: 30-06-2011 23:44:47 
Jestem pod wrażeniem wypowiedzi Stewarda. Bardzo inteligentny facet.
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-06-2011 23:48:12 
Ta walka w duzej mierze zdecyduje o tym jak bedzie pozycja Wladka w historii boksu.

Musi byc agresywny oraz wygrac zdecydowanie, bo inaczej nigdy nie bedzie traktowany przez fanow jako wielki mistrz. Haye musi "zaplacic" cene w ringu za jego pogrywki. Inaczej, fani boksu nie beda Wladka szanowac.

Wladek doskonale zdaje sobie z tego sprawe, takze mysle ze "sprawiedliwosci stanie sie zadosc" w dosc spektakularny sposob! Najpierw powazne obijanie, a pozniej brutalny nokaut (oczywiscie o ile Haye sie nie podda albo nie dozna "kontuzji").
 Autor komentarza: tomek90
Data: 30-06-2011 23:55:58 
Przemek, nagrywałeś w tym samym czasie co BBC?! :)
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/boxing/13973486.stm
 Autor komentarza: up300
Data: 01-07-2011 00:48:39 
Ładnie to opisał:)Bardzo mądry człowiek! Bez gadania głupot i prowokacji, aż przyjemnie posłuchać:) Najlepszy jest ten fragment o tym, że Haye zostanie w ringu sam i nie bedzie w okól niego nikogo:)
 Autor komentarza: yok3r
Data: 01-07-2011 07:19:22 
Aż trudno sobie wyobrazic, co by dala Tomkowi przegrana Haye przez nokaut, i wygrana Tomka nawet na punkty...coś wspanialego..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.