STEVE KIM DAJE DUŻE SZANSE 'GÓRALOWI'

Ceniony dziennikarz amerykański Steve Kim daje "Góralowi" duże szanse na sprawienie sensacji. Specjalista, który pracował w ESPN a obecnie pisze dla portalu Max Boxing, podkreśla też rangę całego wydarzenia w Polsce. Do walki Tomasza Adamka (44-1, 28 KO) z Witalijem Kliczką (42-2, 39 KO) o pas WBC w wadze ciężkiej dojdzie 10 września na Stadionie Miejskim we Wrocławiu.

- Wiem, że należę do mniejszości, ale daję Tomaszowi Adamkowi duże szanse na sprawienie sensacji 10 września, który może odebrać starszemu z ukraińskich braci pasa WBC - pisze amerykański dziennikarz.

- Nikt chyba nie ma wątpliwości co do faktu, że walka ta będzie największym bokserskim wydarzeniem w historii Polski. Niektórzy nawet twierdzą, że będzie to największe sportowe wydarzenie, które kiedykolwiek miało miejsce w Polsce. Na stadionie zbierze się ponad 40 tysięcy kibiców boksu - podkreśla rangę tej mistrzowski walki  Steve Kim.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 30-06-2011 10:09:34 
ja daje 65-35% dla Vitka
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-06-2011 10:22:34 
Jestem polakiem i bez względu na wszystko będę kibicował Tomkowi. To fani dają mu siłę i jeżeli wesprzemy go na stadionie jak i przed telewizorami Adamek pokona Kliczkę. Tak jak zrobił to dla nas z Briggsem. Witalij lekceważy Adamka. Ale on jeszcze nie wie co go czeka. Widać, że nie zna Tomka i nie oglądał jego walki z Briggsem. Serce do walki = siła a serce do walki Adamek posiada większe niż Witalij. On nie wycofał się z walki nawet ze złamany nosem. Witalij poddał się ze względu na kontuzję (bodajże barku ? ). Nie ma to dużego znaczenia ale Adamek wyjdzie na ring żeby pokonać Ukraińca a nie po to żeby zabrać walizkę z pieniędzmi i cześć. Może i Adamek nie ma mocnego ciosu ale Witalij nigdy nie walczył z tak szybki zawodnikiem i tak dobrym technicznie. Coś czuję, że po kilku prostych Adamka Witalij będzie poddenerwowany a co za tym idzie popełniał dużo błędów. Zobaczycie! będziemy mieć sensację i nowego mistrza wagi ciężkiej ! ale na razie nerwy na wodzy. Czekajmy na przystawkę ( Haye Kliczko ).
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 30-06-2011 10:25:30 
,,Może i Adamek nie ma mocnego ciosu ale Witalij nigdy nie walczył z tak szybki zawodnikiem i tak dobrym technicznie. Coś czuję, że po kilku prostych Adamka Witalij będzie poddenerwowany a co za tym idzie popełniał dużo błędów.,,hehe zaślepiony jestes Byrd to gorszy technik od Adamka?hahaha.Tomek jest za mały na Vitka nawet taki basior jak Lenox mial problemy
 Autor komentarza: xionc
Data: 30-06-2011 10:26:15 
Znany jest kolejny przeciwnik Wacha - Kevin McBride!

Wg rankingu federacji IBO, Wach jest tam numerem 63. a McBride 98. (IBO to jedyna federacja, ktora podaje Top100).

To bedzie b. ciekawa walka, juz chocby dzieki mozliwosci porownania korespondencyjnego Wacha i Adamka (choc wiadomo jak to jest z takimi porownaniami).
 Autor komentarza: amatuk
Data: 30-06-2011 10:29:18 
Ja tez jestem zaslepiony, chce zeby Adamek wygral.
 Autor komentarza: tomek90
Data: 30-06-2011 10:33:12 
Xionc, tę informację podawał na łamach bokser.org redaktor Tomasz Ratajczak, o ile się nie mylę. Wchodź tu częściej, to szybciej się dowiesz o takich rzeczach! :)
 Autor komentarza: Owned
Data: 30-06-2011 10:35:57 
z jednej strony wiem ze kliczko jest prawie nie do pokonania,ale z drugiej niewyobrażam sobie żeby adamek mogl zejsc z ringu jako przegrany. licze na sensacje i głeboko w to wierze !
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 30-06-2011 10:55:00 
60 - 40 dla Kliczki
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 30-06-2011 10:56:48 
ale oczywiście całym sercem będę za Tomkiem
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 30-06-2011 11:15:44 
Vit jeszcze nie zaczął nawet myśleć o przygotowaniach.mówiąc szczerze to lekceważy Tomka bo w jego wieku zbudowanie optymalnej dyspozycji nie jest możliwe w 5-6 tygodni. Sądzę że Tomek ma szanse i to wcale nie jakies iluzoryczne, duzo zależy od dnia...:)
Trzeba trzymac kciuki.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 30-06-2011 11:16:34 
ja daje 70% Tomkowi na zwycięstwo tej walki.Adamek ma więcej atutów po swojej stronie.Wkoncu jeden Kliczko straci swój pas mistrza świata a nastąpi to we wrześniu.
 Autor komentarza: Mats
Data: 30-06-2011 11:23:53 
Owned

Ja również mam podobne odczucie jak Ty. Wiem, że Vitalij jest bardzo dobrym pięściarzem i będzie go cholernie trudno pokonać, ale nie moge sobie wyobrazić tego by Tomek został znokautowany lub tego, że przegra zdecydowanie na punkty.
 Autor komentarza: Mats
Data: 30-06-2011 11:24:29 
Wejherowo

Obyś miał racje. Bym był wtedy cholernie dumny i szczęśliwy.
 Autor komentarza: Luton
Data: 30-06-2011 11:34:47 
Byrd, Herbie Hide. Aczkolwiek ten drugi miał słabą szczeke
 Autor komentarza: OneShoot
Data: 30-06-2011 11:47:28 
Razparuk

Nie lekceważy , tylko skupia się na walce Władimira w sobotę.Po tej walce Vitalij rozpocznie swoje przygotowania , Vitali nigdy nie lekceważy swojego przeciwnika a tym bardziej Adamka
 Autor komentarza: Dixon68
Data: 30-06-2011 12:17:58 
Steve daje szanse Adamkowi i liczy na cud,bo wie,że jakby walczył z Adamkeim to sklepał by go.To świadczy jakim mistrzem jest Witek,że wszyscy się go boją,a jakim Adamek,który robi za mięso armatnie i jest kelnerem z HW,który walczy z emeryrami i bumami.

Życzę Adamkowi miłego spania na deskach 10 września.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 30-06-2011 12:35:24 
''Życzę Adamkowi miłego spania na deskach 10 września''

Dixon68- Tobie serce nie wytrzyma z nerwów jak zobaczysz 10 września na ramieniu Tomka pas WBC hehe.
 Autor komentarza: nik
Data: 30-06-2011 12:37:22 
dixon
bredzisz, idz spac dzieciaku
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-06-2011 12:58:47 
Szkoda tylko,że ten Steve Kim nie uzasadnia jakoś swojich przekonań tak to każdy może sobie pogadać.
Wejherowo ty chyba żartujesz widzisz więcej atutów po stronie Adamka???Nawet z takim McBridem zaprezentował się gorzej niż wypalony Gołota więc z czym do Vita który pomimo,że podstarzały to i tak przewyższa Irlandczyka w każdym aspekcie bokserskiego rzemiosła.Ja rozumiem ,że to jest boks i Adamek może teoretycznie zrobić niespodziankę ale pisanie ,że posiada więcej atutów po swojej stronie to przecież totalny absurd!!!
Uważacie się za fanów Adamka a pisząc takie nieobiektywne bzdury tylko zniechęcacie ludzi do kibicowania mu.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 30-06-2011 13:13:29 
@KOSTROMA

No bo to prawda ze Tomek ma więcej atutów po swojej stronie.Tomka atuty w walce z Vitkiem to:

Szybkość,Ruchliwość,technika,psychika,Inteligencja ringowa.spryt,Zimna głowa w ringu, polska publiczność,serce do walki,charakter itd.

Vitali ma przewage w,Doswiadczeniu,warunkach fizycznych,sile ciosu. I na tym to się konczy.Zobaczycie ze we wrześniu bedziemy mieli pierwszego polskiego mistrza świata HW,a dzieki temu Tomek przejdzie do histori tej pieknej dyscypliny,bo jako pierwszy pięściarz w histori bedzie miał pasy,LHW,CW i HW.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 30-06-2011 13:19:14 
Wejherowo

Chcesz nam wcisnąć że Vitalij nie ma psychiki, inteligencji, charakteru, zimnej głowy w ringu a nawet techniki?

hehe ;d dobre
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 30-06-2011 13:25:18 
Wejherowo

''Chcesz nam wcisnąć że Vitalij nie ma psychiki, inteligencji, charakteru, zimnej głowy w ringu a nawet techniki?''

hehe ;d dobre ''

A gdzie ja coś takiego napisałem???Ja napisałem ze pod tym względem Tomek przewyższa Vitka.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-06-2011 13:40:08 
Wejherowo na jakiej podstawie piszesz ,że Adamek ma więcej ringowej inteligencji???W czym ta wyższość się niby przejawia?Czy może po prostu powtarzasz zasłyszany mit?Co do techniki tu masz rację Vitali walczybardziej instynktownie ,po swojemu na co pozwoliły mu wrodzony instynkt walki+warunki. W kwestji psychiki to już wogóle się zagalopowałeś gdyż jeśli chodzi o ten aspekt to Vitali jest urodzonym nieustraszonym wojownikiem podobnie zresztą jak Adamek i wskazywanie tutaj na wyższość jednego nad drugim jest conajmnie nieobiektywne.Napisałeś ",serce do walki,charakter " to chyba wjedno i to samo jeśli chodzi o boks?
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 30-06-2011 13:55:43 
KOSTROMA- Serce do walki to Tomek pokazał paru walkach,a najlepszym przykładem sa dwie wojny z Briggsem(Tomek miał złamany nos a mimo to walczył jak lew i co najwazniejsze wygrał).Charakter to mozna powiedziec inaczej Twardość to takze duzy atut Tomka.Vitali swoją inteligncje wykorzystuje w warunkach fizycznych(Dyszle),a Tomek potrafi walczyć i na dystans i półdystansie,więc przewaga jak najbardziej Tomka.Psychika To obaj mają wspaniałą,ale według mnie Góral Face to Face wygrał z Kliczką,ale to tylko moje skromne zdanie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 30-06-2011 14:22:37 
Wejherowo
A co ma Face to Face do walki w ringu???
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 30-06-2011 14:35:18 
''A co ma Face to Face do walki w ringu??? ''

Face to Face mozna zobaczyć u rywala strach w oczach(i nie pisze ze Vitek bał się Tomka)tylko widziałem duzy respekt w oczach Kliczki.Ja myśle ze Vitek obawia się troche walki z Tomkiem bo wie ze jest duza szansa na to ze straci pas we wrześniu.Góral jest wkoncu godnym rywalem Vitka.


Johnson wogóle nie podjął walki z Kliczką

Sosnowski był zestresowany tak duzą stawką walki

Arreola był przewidywalny,wolny,bez pomysłu walki

Briggs stał na srodku ringu jak kłoda i zbierał na twarzy bomby Vitka.

Tomek to zupełnie inny kaliber pięściarza niz ostatni rywale Kliczki.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-06-2011 14:51:45 
Wejherowo wszystko się zgadza co piszesz o rywalach Vitalija .Adamek to na dzień dzisiejszy wyższa półka .Ale jest jedno "ale" właśnie warunki fizyczne Adamek to nadal bokser z niższej kategorii wagowej co pokazały walki z Grantem i McBridem w których Adamek pomimo niewątpliwej "bokserskiej" wyższości nie był w stanie wyrażnie zdominować(a powinien) Vitalij to w porównaniu do Granta czy McBrida gość z innej planety.Obawiam się podobnego przebiegu walki co z Sosnowskim dominacja Ukraińca będzie tak duża ,że sam wybierze czas i miejsce w którym znokautuje Polaka.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-06-2011 14:52:54 
Wejherowo wszystko się zgadza co piszesz o rywalach Vitalija .Adamek to na dzień dzisiejszy wyższa półka .Ale jest jedno "ale" właśnie warunki fizyczne Adamek to nadal bokser z niższej kategorii wagowej co pokazały walki z Grantem i McBridem w których Adamek pomimo niewątpliwej "bokserskiej" wyższości nie był w stanie wyrażnie zdominować(a powinien) Vitalij to w porównaniu do Granta czy McBrida gość z innej planety.Obawiam się podobnego przebiegu walki co z Sosnowskim dominacja Ukraińca będzie tak duża ,że sam wybierze czas i miejsce w którym znokautuje Polaka.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-06-2011 14:54:16 
Sorry ,że dwa razy ale czekałem i czekałem i nie chciało się załadować.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 30-06-2011 15:04:36 
KOSTROMA- przewaga walkach z Grantem i McBridem była ogromna i nie podlegala dyskusji,więc jestem zdziwiony ze piszesz " nie był stanie wyrażnie zdominować".To jest pierwsza rzecz.

2 rzecz Adamek to nie Sosnowski.Tomek to poziom światowy,a Sosnowski to poziom europejski,takie są fakty.

3 rzecz Warunki fizyczne w boksie nie są najwazniejsze.Najwazniejszym elementem w boksie jest szybkość,a Szybkość w boksie zabija,a pod tym wzgledem Tomek przewyższa Vitka.

Myśle ze te 3 punkty wystarczą aby cie bardziej przekonać do moich racji.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 30-06-2011 15:07:34 
Wejherowo
F2F ma się nijak do walki,Cotto,a nawet Tyson potrafili "przegrać" takie starcia,a w ringu wygrywać!
Za to Najman to mistrz F2F,a jak wypada w ringu?
Mayorga też "niszczy" wzrokiem,a jednak w ringu nie zawsze mu wychodzi!
Adamek też mówił że Arreola ma takie spojrzenie że aż mu ciary po ciele przeszły!
Długo można by tak wymieniać!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-06-2011 19:31:49 
Wejherowo właśnie o to ,że pomimo tak dużej przewagi szybkości nie był w stanie zmiażdżyć wyżej wymienionych rywali.Pomijam fakt ,że nie zostali znokautowani bo nie każdy musi mieć kowadło w łapie ale tak przeciętnych na dzień dzisiejszy bokserów powinien Adamek dorowadzić do tko albo na jego skraj a oni prawie nic sobie z jego ataków nie robili.Bokser walczący z takimi dryblasami powinien mieć dobry półdystans a Tomasz wprawdzie bardzo szybko doskakuje ale jego ataki sierpowymi są dość flegmatyczne(czemu trudno się dziwić skoro całe życie walczyłw zupełnie inny sposób)widać to było szczególnie w walce z Grantem tak jak gdyby bite samą ręką.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-06-2011 19:45:54 
"Najwazniejszym elementem w boksie jest szybkość,a Szybkość w boksie zabija"-oczywiście masz rację ale musiałoby to być coś w stylu Tysona albo Byrda a nie tylko ganiatyka po ringu.Dobra praca nóg ok. to podstawa ale powinna być poparta mocnymi ciosami nawet niekoniecznie nokautującymi ale takimi ,które wymuszą na rywalu respekt i powstrzymają przed bezkarnymi atakami.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.