WACH ZMIERZY SIĘ Z McBRIDE'EM

Kevin McBride (35-9-1, 29 KO) zostanie chyba etatowym przeciwnikiem polskich pięściarzy. Po laniu z rąk Tomasza Adamka, z którym przegrał wszystkie rundy podczas ich kwietniowej walki, teraz wyjdzie ponownie do ringu 29 lipca, by zmierzyć się na dystansie 10 rund z... promowanym przez Global Boxing, pochodzącym z Krakowa Mariuszem Wachem (24-0, 12 KO).

Przypomnijmy, że na tej samej gali, którą współorganizuje Global Boxing, wystąpi również promowany przez 12KP Artur Szpilka (5-0, 3 KO), który już jutro powróci do ringu po długiej przerwie spowodowanej pobytem w więzieniu. Jego rywal nie jest jeszcze znany.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DAB
Data: 24-06-2011 11:28:18 
I gra.
 Autor komentarza: golda87
Data: 24-06-2011 11:30:46 
Świetna wiadomość. Po efektownym zwycięstwie Wach otrzyma szansę walki z kimś naprawdę mocnym(nie biorę pod uwagę innego wyniku jak zdecydowane zwycięstwo Wacha na punkty lub TKO w późniejszych rundach)
 Autor komentarza: nik
Data: 24-06-2011 11:42:45 
Wygrac powinien ale czy zdecydowanie to nie jestem tego taki pewien :)
 Autor komentarza: golda87
Data: 24-06-2011 11:48:28 
No podejrzewam, że początek może być wyrównany ale dobrze przygotowany Wach powinien zyskiwać coraz większą przewagę z rundy na rundę(taka moja opinia).
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 24-06-2011 11:48:49 
W takim wypadku, jeśli Wach wygra przez nokaut to stwierdzicie, że Wach jest lepszy od Adamka?
Znając logikę niektórych użytkowników to bardzo prawdopodobne...
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 24-06-2011 11:50:20 
Właśnie mi przyszły bilety na Adamek vs Klitschko, także panowie oczekujcie w najbliższym czasie przesyłki i do zobaczenia na stadionie :)
 Autor komentarza: Martin
Data: 24-06-2011 11:53:18 
Świetne info drenq1607. :)
Jedzie ktoś na walkę z Poznania?
 Autor komentarza: Martin
Data: 24-06-2011 11:56:53 
Co do walki Wacha z McBrid'em - to jeszcze przed walką z Adamkiem stawiałbym pewnie na Wacha, teraz jednak nie jestem w 100% przekonany o zwycięstwie Polaka.

McBride moim zdaniem na stare lata stał się klockowatym, ale i niesamowicie wytrzymałym bokserem, z dużym doświadczeniem, ringowym cwaniactwem. To taki nie porównując Ricardo Mayorga wagi ciężkiej - zbierze na ryj dużo, trochę uderzy, przydusi, ale lekko go położyć nie będzie.

Raczej Wach na punkty.
 Autor komentarza: golda87
Data: 24-06-2011 11:58:59 
HeadCrusher
Ja na pewno nie uznam Wacha za lepszego od Adamka(jeśli ten wygra przez K.O). Trzeba zwrócić uwagę na to, że Adamkowi wyjście na 3 czy 4 rundy z McBridem niewiele dawałoby(a myślę, że Tomek szybko skończyłby McBridea). Przede wszystkim Adamek bijąc się z Irlandczykiem chciał nabrać doświadczenia w walce z wielkim chłopem. Co dałby mu szybki nokaut? Myślę, że niewiele. Adamek raczej oszczędzał wysokiego przeciwnika żeby wynieść coś z tej walki. Chociaż jest to tylko moje zdanie, także opinie mogą być różne.
 Autor komentarza: DarekR
Data: 24-06-2011 12:01:58 
ZAJEBIŚCIE :D na prawdę miłe zaskoczenie - do boju MANIEK!
 Autor komentarza: Zoran
Data: 24-06-2011 12:05:31 
Dobra wiadomosc bo po ewentualnej wygranej napewno drgnie w rankingu . Swoją drogą czeka nas walka olbrzymów ,życze Mariuszowi aby do 8 rundy uporał się z Kevinem a potem kto wie.. walka z Walkerem? Heleniusem? Furym? Fieldsem? Bylo by miło:)
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-06-2011 12:09:21 
Wach wygra przez KO/TKO , Adamek jest za słaby żeby przewracać klocków.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 12:10:02 
Golda87 pewnie jest jak myslisz ,bo Tomek udowodnil juz ze dysponuje poteznym ciosem na HV i bije ostroznie zeby jego oponeci szybko nie padali (nawet po lewych prostych)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 24-06-2011 12:12:54 
No to Wach dostanie lanie....
 Autor komentarza: damianancelotti1
Data: 24-06-2011 12:20:44 
Powinno być łatwe zwycięstwo Wacha. Mam nadfzieję, że Mariusz do końca wybije z głowy McBride'owi boks.
 Autor komentarza: golda87
Data: 24-06-2011 12:24:35 
zeitgeist
Akurat w walce z McBridem Adamek walczył na dużym luzie. Może nie ma on nokautującego ciosu ale dużą liczbą wyprowadzanych uderzeń byłby wstanie skończyć Irlandczyka w pierwszej połowie walki.
 Autor komentarza: nuKER
Data: 24-06-2011 12:24:48 
Właśnie, McBride przecież miał kończyć karierę, jestem ciekaw ile wniesie na wagę?
Co do prowadzenia Wacha może czas na ludzi troszkę bardziej znanych. Tutaj ukłon dla Heleniusa któy nie boi się wyzwań i na razie nie ma mowy o ewentualnej potyczce z Ważką.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 12:31:56 
Gouda87 To jest HV i kazdy cios moze zmienic sytuacje i watpie zeby Adamek pozwolil sobie na odpuszczanie i celowo walczyl 12 rund .Irlandczyk to kawal zwierza i nawet jesli najlepsze lata ma za soba to itak nie jest latwo go powalic a Tomek ma wate w lapie
 Autor komentarza: horhe88
Data: 24-06-2011 12:33:11 
No to będzie fajna walka. Dwóch silnych gigantów ze słabą obroną. Jak któryś padnie to narobi niezłego huku a Wach jak przyładuje z prawej ręki to konia może przewrócić.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-06-2011 12:44:50 
golda87
Wierz sobie w te słowa Adamka , że specjalnie przeboksował z MCBRIDE'm 12 rund. Po prostu na takiego wysokiego ciężkiego klocka Adamek jest za słaby i to jest prawda nic więcej.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-06-2011 12:46:27 
Walka może być ciekawa,Kevin wciąż coś sobą reprezentuje.
 Autor komentarza: golda87
Data: 24-06-2011 12:53:42 
benwetz
Akurat jeszcze przed walką z Irlandczykiem uważałem, że walka będzie toczyć się na pełnym dystansie. No ale w sumie nie jest to istotne. Ja mam swoje zdanie, ty swoje i jest luz.
 Autor komentarza: polrex
Data: 24-06-2011 12:57:38 
kiedy transmisja? i na jakim kanale?
 Autor komentarza: bagheera
Data: 24-06-2011 13:14:42 
taa . Zwycięstwo Wacha przed czasem potwierdzi moją teorie że Wach jest lepszy od Adamka ale obaj znacznie lepsi od Tysona ; )
 Autor komentarza: Dixon68
Data: 24-06-2011 13:16:14 
HAHA nie ośmieszajcie się "McBride coś ze sobą reprezentuje"to kawał tłuszczy i nawet kaleki Gołota go znokautował,ale Adamek nie mógł,bo jest leszczem i jest cienki.Ale wy stawiacie McBrida jako legendę.Gdyby nie walczył z Adamkiem to byście gadali,że "kolejny kelner ze znanym nazwiskiem".A no tak zapomniałem McBride był w życiowej formie w walce z Adamkiem,tylko trochę za dużo pojadł przed walką.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-06-2011 13:19:58 
bagheera
Ale Mollo bije ich na głowę nokautem w 2 rundzie.No chyba że Wach rozwali go w 1r.
 Autor komentarza: ajemdeczempion
Data: 24-06-2011 13:35:16 
HeadCrusher ... hehehe pewnie tak będzie ^^ ale osoby które będą coś takiego komentowac ;) są znawcami boksu od siedmiu boleści ;) albo po prostu nie lubią Adamka :)tyle na ten temat :) pzdr.Łukasz
 Autor komentarza: DAB
Data: 24-06-2011 13:37:36 
Gołota o mało sam nie padł w walce z Kevinem na pewno łatwo Wach nie będzie miał.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-06-2011 13:51:05 
Haha nie mogę, a jak Adamek walczył z Kevinem to było " o znowu stary kelner tłusty, kolejny bum," żal. Wach go znokautuje.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 24-06-2011 13:54:39 
McBride wiedział ze nie ma szans z Adamkiem,więc próbował wchodzic na nogi Tomka,a taką taktyką nie masz szans z Góralem.Z Wachem bedzie dość ciekawa walka,Mariusz bedzie musiał uwazac w pierwszych rundach aby nie dostać jakiegoś mocnego ciosu od Kevina,pózniej z biegiem czasu przewaga Wacha powinna wzrastać.Mysle ze Wach wygra na punkty.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 13:54:46 
Jezeli Wach wygra przez KO to bedzie to tylko i wylocznie dowod ze Irlandczyk ,wwalce z Adamkiem byl w zyciowej formie jak nigdy wczesniej a osoby ktore beda twierdzic inaczej sa znawcami od siedmiu bolesci,albo poprostu nie lubia Adamka he he
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 24-06-2011 14:01:03 
"Haha nie mogę, a jak Adamek walczył z Kevinem to było " o znowu stary kelner tłusty, kolejny bum," żal. Wach go znokautuje".

Najłatwiej jest krytykować siedząc przed komputerem i smiać się z jakimi bumami walczy Adamek.Tomek walce z Kevinem nie walczył na 100% swoich mozliwości,a mimo to i tak wygrał walke pewnie.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 24-06-2011 14:02:43 
czepiasz się zeitgeist , po pierwsze MC Bride był życiowej formie bo był , po drugie Adamek nie ma waty w łapie o czym przekonał się Rocky Maddalone , Grant i MC Bride się nie przekonali bo Góral nie chciał żeby się przekonali i tyle w temacie
co do Wacha konsekwetnymi małymi kroczkami zmierza do przodu i dobrze niech się rozwija , mistrza świata w Nim nie wiedzę ale parę fajnych walk moze dać w przyszłosci
 Autor komentarza: milan1899
Data: 24-06-2011 14:03:45 
wejherowo
proszę podaj mi wzór na obliczenie tego na ile procent walczy dany bokser w danej walce przyda mi się na przyszłość
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 24-06-2011 14:06:33 
zeitgeist

A może Adamek nie ma na tyle siły żeby położyć McBride'a? Przecież silny cios to nie jest wymiernik umiejętności i wartości pieściarza. Sądzę, że gdyby pojedynek z McBridem był o pas mistrza świata, to wtedy na pewno Adamek posłałby na deski Kevina. To widać w walce, że Adamek nie przykładał do ciosów dużej siły, chociaż momentami, jak np. kiedy to Kevin nadepnął mu na noge w chyba 7 czy 8 rundzie, to wtedy Tomek troszkę sie zdenerwował i wyprowadził cios, po którym troszke zachwiało Kevina i natychmiast się skulił. W 12 rundzie Góral także przyśpieszył i na powtórkach widać, że te ciosy były naprawde mocne, szczególnie te bite na dół. Kevin na pewno nie był w życiowej formie wchodząc do ringu, to widać po jego tuszy :)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 14:15:27 
Kto twierdzi, ze mocny cios jest wymiernikiem klasy zawodnika ?, ale teksty typu gdyby tylko chcial to by go znokautowal mnie bawia .Podobnie z reswzta oponentow gdyby chcial to by ich polozyl.Gdyby babka miala wasy to by byla dziadkiem.Pewnie Tomek jest drugim Tysonem ale to ukrywa przed walka z kliczko
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-06-2011 14:34:25 
Panowie - przecież na 99% po tym jak Wach znokautuje McKartofla, posypią się komentarze, że Wach go usadził, a Adamek nie.

McKartofel nie jest żadnym zagrożeniem dla Wacha. Taka walka ma wymiar wyłącznie medialny, głównie za sprawą ostatniej walki Kartofla z Adamkiem.
 Autor komentarza: adam77
Data: 24-06-2011 14:49:43 
i co psycho fanatycy adamka, macie stersa bo jak Wach rozpierd.. McBride no i jak to bedzie wygladalo-hahah
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 24-06-2011 15:05:47 
"i co psycho fanatycy adamka, macie stersa bo jak Wach rozpierd.. McBride no i jak to bedzie wygladalo-hahah''

Jak Wach znokautuje McBride to nie bedzie oznaczać ze jest lepszy od Adamka.Jonak jest wyżej w rankingu od Wolaka i czy jest lepszym pięściarzem od Wolaka?? Tak samo w rankingu CW Janik jest wyżej od Masternaka,a lepszym pięściarzem jest Mateusz, bo przeciez wygrał na gali Adamek vs Gołota,więc twój post mocno nie trafiony.
 Autor komentarza: adam77
Data: 24-06-2011 15:13:13 
a gdzie ja napisalem ze wach bedzie lepszy od adamka!!!??

tylko widze ze do walki jeszcze sporo czasu a juz zanczynaj sie tlumaczenia)))
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-06-2011 15:17:28 
Kevin znajdujący się w rankingach za siedmioma górami ,za siedmioma lasami... itd znowu wzbudza emocje :)
i chyba tylko o to chodzi żeby reanimować jakieś emocje Tysono-Gołoto-Adamkowe emocje i jak najlepiej sprzedać walkę z bumem
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-06-2011 15:18:24 
Jezu Mollo rozwalił Maca w 2 rundzie i co z tego wynika?
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 15:26:45 
Wejherowo

Adamek.Tomek walce z Kevinem nie walczył na 100% swoich mozliwości,a mimo to i tak wygrał walke pewnie.

A z kad masz takie iformacje ze nie walczyl na 100% swoich mozliwosci,to ile z siebie dal 5% bo ja tego nie umiem wyliczyc
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 15:32:24 
liscthc
to o nie swiadczy ze Mllo jest lepszy.Niektorzy szukaja na sile problemu bo do walki daleko Wach jeszcze Kevina nie znokautowal a juz jest co bedzie gdy bedzie KO poprostu panowie sa przewrazliwieni na punkcie Tomka
 Autor komentarza: ziom99
Data: 24-06-2011 15:32:53 
Zobaczymy czy Waszka położy Burgera. Adamek nie dał rady...
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 24-06-2011 15:39:00 
Wejherowo

''Adamek.Tomek walce z Kevinem nie walczył na 100% swoich mozliwości,a mimo to i tak wygrał walke pewnie.''

''A z kad masz takie iformacje ze nie walczyl na 100% swoich mozliwosci,to ile z siebie dal 5% bo ja tego nie umiem wyliczyc''

Przeciez to było widac ze Tomek wyraznie oszczędza Kevina.Gdyby Tomek chciał podkręcić tempo walki to by to zrobił,a Kevin przegrałby przed czasem.Nawet Taki fachowiec jak Dan Rafael powiedział ze" Adamek był bliski perfekcji",zreszta sam Tomek był zadowolony z siebie po tej walce i cieszył sie ze nie dostał zadnego mocnego ciosu.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-06-2011 15:39:16 
zeitgeist
Właśnie oto chodzi,bo jestem pewien że Adamek by Mike'a rozwalił,pewnie punktowo ale wysoko.
A takie tam że ten go znokautował,a ten walczył na pół gwizdka są trochę śmieszne.
Zresztą czy to nie Adamek mówił że nikogo nie lekceważy i zawsze daje z siebie wszystko?
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 15:49:03 
liscthc
Fajnie miec dystans ,a nie klapki na oczach jak kon
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 15:54:11 
Wejherowo
Dan Rafael moze i powiedzial ze Adamek byl bliski perfekcji ale nie wspominal o bliskosci KO .Wiec chwala Tomkowi za to ze byl bliski perfekcji walczoc na pol gwizdka ,moze bal sie dac z siebie wszystko bo napewno wtedy by znokautowal Kevina i jego caly naroznik
 Autor komentarza: bagheera
Data: 24-06-2011 15:58:43 
liscthc Ale tutaj zachodzi pewien paradoks . Tyson pokonał Gołote a Gołota Mcbridea który z kolei pokonał Tysona .
I teraz to ja już zupełnie nie wiem kto jest najlepszym bokserem :(((
 Autor komentarza: DAB
Data: 24-06-2011 15:58:50 
Od kiedy w boksie wygrywa sie tylko przez K.O nie rozumiem tych głupich komentarzy.Ten usadził ten nie a jakie to ma znaczenie.Hopkins ostatnio nikogo nie nokautuje a bokserem jest świetnym.Do tego jakieś określenia psycho fani tu niektórzy mają problem z głową wchodzą tylko ,żeby jakieś bzdury pisać.Może niektórym imponują wirtualne kłótnie, wojny na słowa to jakiś sposób dowartościowania:)
 Autor komentarza: nik
Data: 24-06-2011 16:02:05 
Jak ktos mysli ze Viking se latwo poradzi z McBurgerem to sie myli.
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-06-2011 16:02:53 
Wejherowo
Argument z autorytetu był skuteczny i modny w średniowieczu. To, że Rafael tak mówił, to nic nie znaczy.
Czy było widać? Żadnego oszczędzania tam nie widziałem - podejrzewam, że bardzo nieliczni widzieli.

Gdyby faktycznie Adamek walczył na pół gwizdka, to byłaby to kolejna kpina. Już wybór przeciwnika był żartem. Jeszcze większym żartem było przyznanie po walce, że ta walka to tylko sparing - chociaż oczywiście wmawiano ludziom, że ta walka ma sens sportowy. Gdyby okazało się, że faktycznie Adamek się oszczędzał, to ta walka byłaby już kompletną kpiną.
 Autor komentarza: DAB
Data: 24-06-2011 16:06:23 
Nawet jesli była sparingiem za kasę a była to mnie to nie interesuje w obliczu walki o mistrzostwo świata we Wrześniu.Są sprawy mniej i bardziej ważne a skoro ma już walkę o tytuł to dla mnie przed nią moze ze Świerczewskim w klatce walczyć.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-06-2011 16:10:31 
DAB dokladnie liczy sie wygrana Adamek wygral i to jest wazne ,a jezeli Wach wygra przez KO to zajefajnie.
Brak Silnego i Managera jego bo oni rzucali ziarnko niezgody i niektorzy byli zajeci automatycznie a teraz wynajduja problemy sami
 Autor komentarza: nik
Data: 24-06-2011 16:11:14 
''Autor komentarza: Deter Data: 24-06-2011 16:02:53
Wejherowo
Argument z autorytetu był skuteczny i modny w średniowieczu. To, że Rafael tak mówił, to nic nie znaczy.
Czy było widać? Żadnego oszczędzania tam nie widziałem - podejrzewam, że bardzo nieliczni widzieli.

Gdyby faktycznie Adamek walczył na pół gwizdka, to byłaby to kolejna kpina. Już wybór przeciwnika był żartem. Jeszcze większym żartem było przyznanie po walce, że ta walka to tylko sparing - chociaż oczywiście wmawiano ludziom, że ta walka ma sens sportowy. Gdyby okazało się, że faktycznie Adamek się oszczędzał, to ta walka byłaby już kompletną kpiną.'@

Nie pierdziel glupot, Adamek przejechal sie po nim jak chcial.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 24-06-2011 16:14:48 
Z tym Tysonem to sobie darujcie panowie.
Jakby Tyson był w prime to nawet Adamek by zabardzo niewiedział jak go podejśc!
Każy sie chlubi jak z emerytami wygrał o znaczącym nazwisku!
 Autor komentarza: DAB
Data: 24-06-2011 16:16:54 
zeitgeist
Dokładnie tak jak piszesz.Ja nie wiem dla mnie nawet jak Kostecki miałby szansę i walczył o mistrzostwo kibicował bym mu pod warunkiem ,że wygra sprawiedliwie.Chciałbym aby Polski boks się rozwijał i rozwinął ale nie przy stolikach a w ringu.Kibicuję i Wachowi i Adamkowi i innym Polakom uczciwie wygrywającym walki.Jak będzie rewanż Diablo z
Palaciosem i wygra Krzysztof ale po prawdziwym pojedynku nie będę zły na niego:)Może i Adamek to nie Holy czy Tyson ale ma swoje inne atuty.Łatwo nigdy nie jest z dużo większymi od siebie ale Tomek jakoś sobie radzi.Wach wiadome będzie miał inną taktykę ,bo jego atuty też są inne niż Adamka.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-06-2011 17:46:12 
BARDZO SIĘ CIESZĘ ŻE W KOŃCU MARIUSZ ZMIERZY SIĘ Z KIMŚ ZNANYM.OCZYWIŚCIE MCBRIDE JET GRUBY I OCIĘŻAŁY ALE ODPORNY JEST NA CIOSY I POKAZAŁ W WALCE Z TOMKIEM ŻE SERCA DO WALKI I AMBICI MU NIE BRAKUJE.NA PEWNO NIE BĘDZIE DLA MARIUSZA TO SPACEREM TYM BARDZIEJ ZE DOŚWIADCZENIE JEST PO STRONIE IRLANDZKA.ŻYCZĘ MARIUSZOWI WYGRANEJ NIE WAŻNE CZY NA PUNKTY CZY PRZEZ KO/TKO.
 Autor komentarza: perkusista
Data: 24-06-2011 17:53:23 
bardzo dobrze czas najwyszszy na jakieś znane nazwiska bo na dobrych bokserów przyjdzie pora trzeba prowadzić go z głową żeby nie zmarnować ja Andrzeja
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-06-2011 18:28:50 
nik
Czytaj ze zrozumieniem.
 Autor komentarza: nik
Data: 24-06-2011 18:41:15 
deter
masz racje, nie przeczytalem dokladnie (tak to bywa gdy czlowiek sie spieszy w robocie:), nie zgadzam sie natomiast ze wybor McBrida to byl zart, kazdy ma na rozkladzie slabszych piesciarzy a Adamek to jeszcze nie mistrz wiec mysle za duzo sie od niego wymaga, powiedzmy sobie szczerze, jak Adamek ma pokonac Wita to czy walczyl z McBridem czy by zawalczylby z kims wyzej notowanym to nie ma wiekszego znaczenia.
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 24-06-2011 19:48:47 
Tragedia Mcbride to worek do obijania .Wach chyba nie ma wstydu by pastwic sie nad emerytem z dużą nadwagą ,..Szok ,,mówili ze nie maja kasy zeby zakontraktowac dobrych zawodników dla Wacha a kontraktuja worek za nie mała kase bo nie wierze ze McBride wychodzi za drobne do ringu po lanie
 Autor komentarza: bagheera
Data: 24-06-2011 20:07:47 
Spoko te moje wszystkie komentarze nie było przecież na serio .
Na poważnie to musze się przyznać że nie widziałem bardzo dawno w akcji Wacha . Jeśli nic sie nie zmienił to myślę że z takim dużym gościem jak Mcbride wcale nie musi mieć lekko . Mcbride może i tłusty ale z tego co pamiętam to wyższy i większy zasięg nawet od wacha .
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-06-2011 20:22:02 
bagheera
McBride ma 197 cm Wach 202 cm wzrostu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.