BOXING HALL OF FAME 2011

Zapraszamy na fotorelację z wielkiego wydarzenia w świcie boksu, którym był "Boxing Hall Of Fame 2011". Główną atrakcja tegorocznego spotkania,  było oficjalne wprowadzenie " International Boxing Hall of Fame" Mike'a Tysona za jego osiągnięcia bokserskie oraz aktora Sylvestra Stallone, którego doceniono za niezapomnianą kreację aktorską w cyklu filmów "Rocky". Przypomnijmy, że dzięki wieloletnim staraniom promotora Tomasza Babilońskiego, "Bestia" odwiedzi Polskę już we Wrześniu tego roku, podczas gali organizowanej przez grupę Babilon Promotions.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Więcej zdjęć na www.BoxingCommunity.org.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ALFA
Data: 15-06-2011 11:38:05 
Chłopacy chyba dobrze się bawili ;D
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 11:43:40 
Stallone, buahaha
 Autor komentarza: babu93
Data: 15-06-2011 12:07:29 
Mike i SLY super wyglądają :P
 Autor komentarza: championn
Data: 15-06-2011 12:24:09 
ROCKY 1 -OK ale reszta to juz masakryczne gnioty.
 Autor komentarza: Brezniew
Data: 15-06-2011 12:29:59 
tyson to były bokser zawodowy a wyglada jak jedna wielka kupa
 Autor komentarza: ALFA
Data: 15-06-2011 12:34:55 
nie rozumiem o co wam chodzi z wyglądem Tysona, przecież dobrze wygląda.Fakt przybyło trochę siwej brody ale to normalne w tym wieku przecież ma juz 45 lat.
 Autor komentarza: babu93
Data: 15-06-2011 12:37:26 
Rocky 2 dla mnie najlepszy potem 4 i 3 i 1 egzekwo
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 15-06-2011 12:42:42 
No właśnie, Tyson bardzo dobrze wygląda. Ostatnio wziął się za siebie i od razu to widać.
 Autor komentarza: Leung
Data: 15-06-2011 12:43:30 
możemy być krytyczni wobec serii Rocky ale to właśnie ona sprawiła że wiele osób interesuje się boksem. Pokazała ona masom boksera który jest człowiek z problemami a nie maszyną do na*%"@%#;@ia się. MMA nie ma takiego dzieła i jednocześnie nie ma takiego powodzenia u osób które na co dzień nie zajmują się sportami walki. Niedawno wrestling dorobił się takiego filmu dzięki kreacji Mickeya Rourke
 Autor komentarza: sliver84
Data: 15-06-2011 12:44:10 
Tyson świetnie się prezentuje, dobrze że się ogarnął i poradził sobie ze swoimi problemami. To żywa legenda i dobrze że promuje obecnie ten wspaniały sport uczestnicząc między innymi w takich wydarzeniach zamiast chlać lub rozmieniać się na drobne w ringu z młodymi prospektami którymi w końcówce lat osiemdziesiątych pozamiatał by ring.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 15-06-2011 12:45:35 
Bawią się dziadki :D:D:D
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 12:47:48 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik amatuk piszący z IP: 86.17.5.228 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


'' Brezniew Data: 15-06-2011 12:29:59 tyson to były bokser zawodowy a wyglada jak jedna wielka kupa''
to byly bokser zawodowy, kupo
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 12:49:35 
Nie trzeba byc mistrzem w boksie zeby dostac sie do Boxing Hall Of Fame, wystarczy udawac boksera w filmie, zenada.
 Autor komentarza: boxer20
Data: 15-06-2011 12:50:10 
Co tam robi Sauerland? On to powinien być ale na HALL OF DRAMA za te przekręty, którymi niszczy boks...

Leung

"boksera który jest człowiek z problemami a nie maszyną do na*%"@%#;@ia się"

To oglądnij ROCKY IV, jak Ivan kiedy dostaje baty, mówi do sekundanta: "To nie jest człowiek! To maszyna" :D
 Autor komentarza: sliver84
Data: 15-06-2011 12:55:10 
"Nie trzeba byc mistrzem w boksie zeby dostac sie do Boxing Hall Of Fame, wystarczy udawac boksera w filmie, zenada."
Stallonowi należy się miejsce w hall of fame ze to jak wypromował tą dyscyplinę sportu, gdyby nie on wielu świetnych bokserów możliwe że nie zainteresowało by się boksem jak np. Vitalij Kliczko nie mówiąc o wielu milionach fanów którzy zaczęli dostrzegać piękno tego sportu.
 Autor komentarza: Brezniew
Data: 15-06-2011 13:04:03 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Brezniew piszący z IP: 87.204.108.3 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


amatuk
Data: 15-06-2011 12:47:48


kupa cie zrobiła
 Autor komentarza: robinson85
Data: 15-06-2011 13:09:21 
Nic dodać nic ująć tak się bawi AMERYKA!

Tam nikt zapewne nie komentuje kto jakim samochodem podjechał, kto jakie dresy nosi itp...
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:11:05 
''sliver84 Data: 15-06-2011 12:55:10 "Nie trzeba byc mistrzem w boksie zeby dostac sie do Boxing Hall Of Fame, wystarczy udawac boksera w filmie, zenada."
Stallonowi należy się miejsce w hall of fame ze to jak wypromował tą dyscyplinę sportu, gdyby nie on wielu świetnych bokserów możliwe że nie zainteresowało by się boksem jak np. Vitalij Kliczko nie mówiąc o wielu milionach fanów którzy zaczęli dostrzegać piękno tego sportu.''

Jeszcze powiedz ze Stallone celowo zagral w tym filmie zeby wypromowac boks, Stallone mial farta bo to film wypromowal jego .
 Autor komentarza: babu93
Data: 15-06-2011 13:11:34 
sliver84

Zgadzam się z tobą w 100%. Między innymi ja zacząłem interesować się boksem dopiero jak obejrzałem Rockyego więc nie mów mi amatuk, że to tylko udawanie bo to coś więcej.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:11:56 
''Brezniew Data: 15-06-2011 13:04:03 amatuk
Data: 15-06-2011 12:47:48
kupa cie zrobiła ''

Kupe to ty masz zamiast mozgu zeby tak nazywac wybitnego piesciarza.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 15-06-2011 13:16:41 
Narescie ktoś dał ostrzezenie temu smrodowi Brezniewowi.
Wczoraj to tak sie popisał że miałem ubaw do dzisiaj.
Powinno sie go całkowicie zbanować.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-06-2011 13:17:35 
Dokładnie. Ja też zacząłem się interesować boksem po obejrzeniu serii '' Rocky''. Wielcy bokserzy też dzięki temu filmowi zaczęli boksować. Na przykład David Haye ostatnio wypowiadał się, że zaczął trenować boks dzięki filmowi '' Rocky ''.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 15-06-2011 13:20:57 
amatuk
Data: 15-06-2011 13:11:05
''sliver84 Data: 15-06-2011 12:55:10 "Nie trzeba byc mistrzem w boksie zeby dostac sie do Boxing Hall Of Fame, wystarczy udawac boksera w filmie, zenada."
Stallonowi należy się miejsce w hall of fame ze to jak wypromował tą dyscyplinę sportu, gdyby nie on wielu świetnych bokserów możliwe że nie zainteresowało by się boksem jak np. Vitalij Kliczko nie mówiąc o wielu milionach fanów którzy zaczęli dostrzegać piękno tego sportu.''

Jeszcze powiedz ze Stallone celowo zagral w tym filmie zeby wypromowac boks, Stallone mial farta bo to film wypromowal jego .


a czy to wazne czy celowo czy nie ?pewnie nie celowo ale zagral,napisal scenariusz do tego filmu a film zrobil swoje,do dzisiaj go ogladam i pewnie jeszcze dlugo bede ogladal co jakis czas :)
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:23:30 
Z jednej strony mamy wielkich mistrzow ktorzy zostawili mnostwo zdrowia w ringu a z drugiej strony aktora ktory zagral role zycia w filmie ktory przyniosl mu slawe, w filmie w ktorym nie zagral zeby wypromowac boks bo mial to gdzies, los chcial ze film sie okazal swietny a Stallone zaczal byc kojarzony z wybitnymi piesciarzami (nie wiedziec dlaczego), on powinien tam wreczac nagrody a nie je otrzymywac, zenada.
 Autor komentarza: sliver84
Data: 15-06-2011 13:24:11 
"Jeszcze powiedz ze Stallone celowo zagral w tym filmie zeby wypromowac boks, "
Nawet jeśli nie to co z tego. Zarabiając na czymś można mimo chodem robić wiele dobrego.
"Stallone mial farta bo to film wypromowal jego ."
Jedno nie przeczy drugiemu.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:29:12 
Stallone jest aktorem, nie jest nawet bokserem , nie mowiac o byciu mistrzem swiata a co dopiero jeszcze wybitnym mistrzem;
jest legenda ale aktorstwa , wszystko w temacie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 15-06-2011 13:29:23 
A ja mam trochę mieszane uczucia,z jednej strony ten film był bodźcem dla wielu,z drugiej jednak strony to tylko film.Więc w sumie to sam nie wiem czy to dobrze czy źle!
 Autor komentarza: sliver84
Data: 15-06-2011 13:30:21 
"Z jednej strony mamy wielkich mistrzow ktorzy zostawili mnostwo zdrowia w ringu a z drugiej strony aktora ktory zagral role zycia w filmie ktory przyniosl mu slawe, w filmie w ktorym nie zagral zeby wypromowac boks bo mial to gdzies, los chcial ze film sie okazal swietny a Stallone zaczal byc kojarzony z wybitnymi piesciarzami (nie wiedziec dlaczego), on powinien tam wreczac nagrody"
Nie miał tego gdzieś bo już wcześniej był fanem boksu. Zresztą chyba ci się wydaję że takie zagranie boksera to łatwa sprawa, poczytaj sobie jakie treningi miał Stallon grając w "Rocky", Hilary Swank w "Za wszelką cenę" czy De Niro w "Wściekłym Byku".
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 15-06-2011 13:32:17 
amatuk

az tak Cie boli ze dali mu tę nagrode??to jak juz sie czepiac to i dla Corteza mozna by bylo nie dawac :D
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 15-06-2011 13:32:45 
i skad wiesz ze Stallone nie zrobil tego filmu zeby wypromowac boks?jestes pewny??
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:33:16 
Oczywiscie ze jest ciezkie, kazdemu jest ciezko, nawet tym co uprawiaja boks amatorsko.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:33:51 
''za to Sylvester Stallone został przyjęty do Bokserskiej Galerii Sław? To farsa. - Stallone to aktor, nikt więcej. Fajnie się go oglądało w rękawicach, ale on nie ma pojęcia co trzeba w życiu przejść żeby zostać tak wybitnym i trafić do Boxing Hall of Fame ''- Tomasz Adamek.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:35:37 
''fcb2005 Data: 15-06-2011 13:32:45
i skad wiesz ze Stallone nie zrobil tego filmu zeby wypromowac boks?jestes pewny??''
Jestem pewien, aktor nie gra roli boksera zeby wypromowac boks, on wykonuje swoj zawod.
 Autor komentarza: Brezniew
Data: 15-06-2011 13:36:46 
Użytkownik Brezniew piszący z IP: 87.204.108.3 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 15-06-2011 13:39:02 
co ten oszust Sauerland tam robi?
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 15-06-2011 13:39:29 
amatuk
Data: 15-06-2011 13:35:37
''fcb2005 Data: 15-06-2011 13:32:45
i skad wiesz ze Stallone nie zrobil tego filmu zeby wypromowac boks?jestes pewny??''
Jestem pewien, aktor nie gra roli boksera zeby wypromowac boks, on wykonuje swoj zawod.

a skad Ty takie rzeczy wiesz??a nie przyszlo Ci do glowy to ze Stallone napisal scenariusz do tego filmu??ze uwielbia boks i postanowil zrobic o tym film?oczywiscie dla pieniedzy i dlatego ze lubi ten temat i go pokaze swiatu ?
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:39:30 
'''' fcb2005 Data: 15-06-2011 13:32:17
amatuk

az tak Cie boli ze dali mu tę nagrode??to jak juz sie czepiac to i dla Corteza mozna by bylo nie dawac :D ''
Mnie to nie boli, chcem tylko pokazac ze to zenada i nie trzeba miec wiele wspolnego zeby tam trafic, mozna np.byc dziennikarzem lub... malowac plakaty.''
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 15-06-2011 13:42:23 
amatuk
Data: 15-06-2011 13:39:30
'''' fcb2005 Data: 15-06-2011 13:32:17
amatuk

az tak Cie boli ze dali mu tę nagrode??to jak juz sie czepiac to i dla Corteza mozna by bylo nie dawac :D ''
Mnie to nie boli, chcem tylko pokazac ze to zenada i nie trzeba miec wiele wspolnego zeby tam trafic, mozna np.byc dziennikarzem lub... malowac plakaty.''

no jezeli bedziesz uznanym dziennikarzem bokserskim przez cale zycie to moze i dadza tez czemu nie???to jezeli tak jak gadasz daja kazdemu to wystarczy byc amatukiem zeby dostac taka nagrode??staraj sie
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:43:42 
''fcb2005 Data: 15-06-2011 13:39:29
amatuk
Data: 15-06-2011 13:35:37
''fcb2005 Data: 15-06-2011 13:32:45
i skad wiesz ze Stallone nie zrobil tego filmu zeby wypromowac boks?jestes pewny??''
Jestem pewien, aktor nie gra roli boksera zeby wypromowac boks, on wykonuje swoj zawod.

a skad Ty takie rzeczy wiesz??a nie przyszlo Ci do glowy to ze Stallone napisal scenariusz do tego filmu??ze uwielbia boks i postanowil zrobic o tym film?oczywiscie dla pieniedzy i dlatego ze lubi ten temat i go pokaze swiatu ?''

I to pozwala go stawiac na rowni z REALNYMI piesciarzami?
Gdyby ten film sie okazal klapa nie byloby nawet tematu.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 13:45:10 
'' fcb2005 Data: 15-06-2011 13:42:23
amatuk
Data: 15-06-2011 13:39:30
'''' fcb2005 Data: 15-06-2011 13:32:17
amatuk

az tak Cie boli ze dali mu tę nagrode??to jak juz sie czepiac to i dla Corteza mozna by bylo nie dawac :D ''
Mnie to nie boli, chcem tylko pokazac ze to zenada i nie trzeba miec wiele wspolnego zeby tam trafic, mozna np.byc dziennikarzem lub... malowac plakaty.''

no jezeli bedziesz uznanym dziennikarzem bokserskim przez cale zycie to moze i dadza tez czemu nie???to jezeli tak jak gadasz daja kazdemu to wystarczy byc amatukiem zeby dostac taka nagrode??staraj sie ''

Jak ty sie bedziesz tak staral jak dotychczas to dostaniesz nagrode
''Znafca w kapciach'' od Bokser.org
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 15-06-2011 13:46:36 
"I to pozwala go stawiac na rowni z REALNYMI piesciarzami?
Gdyby ten film sie okazal klapa nie byloby nawet tematu"

GDYBY :) gdyby Tysoona znokautowali w 5 pierwszych walkach zawodowych tez pewnie bys o nim nie uslyszal :)
 Autor komentarza: DarekR
Data: 15-06-2011 14:01:49 
nie ma to jak zawistne polaczki... szczekają i szczekają.. nikomu tam nie przeszkadza obecność Stalona jak widać więc po co w ogóle ten temat ?
 Autor komentarza: babu93
Data: 15-06-2011 14:37:09 
Ja i tak jestem szczęśliwy, że SLY dostał tą nagrodę, zrobił wiele dla tego sportu może nie na ringu ale dla całokształtu boksu bardzo dużo a Rockyego będę oglądał i oglądał nawet jak mi się znudzi.
 Autor komentarza: SGS
Data: 15-06-2011 15:34:38 
Mam pytanie, czy z Masonem Dixonem Stallone walczył o pas? Gdyby wygrał, to Hopkins miałby wysoko postawiona poprzeczke : )
 Autor komentarza: amatuk
Data: 15-06-2011 15:46:50 
''fcb2005 Data: 15-06-2011 13:46:36
"I to pozwala go stawiac na rowni z REALNYMI piesciarzami?
Gdyby ten film sie okazal klapa nie byloby nawet tematu"

GDYBY :) gdyby Tysoona znokautowali w 5 pierwszych walkach zawodowych tez pewnie bys o nim nie uslyszal :) ''

Ale uslyszalbym o innych bokserach.
Stallone to aktor (sredni moim zdaniem) a Tyson to wybitny bokser.
Stallone w Boxing Hall of Fame to kpina.
 Autor komentarza: Dixon68
Data: 15-06-2011 16:57:04 
A Adamek jest w Hall of Fame na jakimś zadupiu HAHAHA.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 15-06-2011 17:03:05 
Kilka faktów:
1. Do BHoF trafiają nie tylko bokserzy ale wszyscy, którzy są jakoś związani z boksem i mają na tym polu duże zasługi np. sędziowie, promotorzy, dziennikarze, trenerzy etc.
2. Stallone jest wielkim fanem boksu, nie przypadkiem wybrał właśnie taki a nie inny temat do napisania scenariusza. Bardzo często widać go na dużych galach w USA.
3. Jego zasługi jako osoby propagującej boks są przeogromne.
4. Stallone nie został przyjęty go grona najlepszych bokserów ale bokserskich sław.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 15-06-2011 18:58:07 
darekr
Nie generalizuj, z tego co widzę tylko amatukowi nie pasuje z tym, że nie ma to nic wspolnego z "polactwem".
 Autor komentarza: Homer
Data: 15-06-2011 21:20:19 
mówisz Stallone lub Rocky- myślisz o boksie. i nie wychodzi inaczej. ;)
nie ma chyba bardziej jednoznacznie kojarzonej postaci z boksem, a zarazem tak znaczącej(wprawdzie nie na niwie sportowej), jak Sylwester Stallone.
fakt, może bywają przegięcia z mianowaniem różnych "postaci" w galerii sław...ale myśle jednak, że "Rocky" na to zasłuzył...
a Adamek dał by se siana, niech się nie spina, tylko leje krew, pot, i łzy...i niech obije Kliczkę. :)
 Autor komentarza: Homer
Data: 15-06-2011 21:22:37 
Autor komentarza: boxer20
"Co tam robi Sauerland? On to powinien być ale na HALL OF DRAMA za te przekręty, którymi niszczy boks..."
--------------------------
masz na myśli Hall of Shame? :D
pełna zgoda. :)
 Autor komentarza: rafal1974
Data: 15-06-2011 22:07:01 
dla mnie Tyson to wielka i wybitna postać w boksie zawodowym,teraz też jest facetem na poziomie nie stoczył się jak wielu innych bokserów.
 Autor komentarza: os8
Data: 15-06-2011 22:18:44 
Fajnie widzieć Diky Eklunda i Micky Warda :)
 Autor komentarza: ARAS123
Data: 15-06-2011 23:28:37 
Cus Damato's KO Boxing Gym Catskill,NY. Dobra Koszulka :-)
Szkoda tylko że tak wyszło z karierą Tysona, śmierć mentora Mike pewnie niestety przyczyniła się do upadku mistrza ale cóż takie życie...
Myślę się Tyson to naprawdę w porządku człowiek i wydaje mi się że nie jest taki jaki wszyscy myślą że jest. Ale w ringu to aż strach się bać. Spojrzenia Mike Tysona w jego Prime chyba największy twardziel świata by się wystraszył. Z resztą dalej ma coś takiego w oczach, czego nie potrafię bliżej określić, ale to właśnie jest to "coś". :D
 Autor komentarza: SPEEDFIGHTER
Data: 16-06-2011 01:34:26 
Najlepsi zawsze sie najlepiej bawią nie ma co zazdroscic tylko ciezka praca zostaje WYNAGRODZONA!
 Autor komentarza: bagheera
Data: 16-06-2011 01:46:02 
Rocky 1 to naprawdę wartościowy film. Zdobywca Oscara i paru innych nagród za najlepszy DRAMAT .
Reszta filmów o Rockym zupełnie zmienia klimat . To zwykłe produkcyjniaki opowiadające już nie o ludziach jak jedynka ale o tym jaka To Ameryka jest dzielna i bohaterska . Zauważcie że w jedynce są problemy ludzkie i boks nie ma tam tej całej śmiesznej patriotyczno-patetycznej otoczki i gaci Rockiego w amerykańską flage z następnych części . Oczywiście ogląda sie je całkiem przyjemnie jednak obiektywnie po prostu nie jest to rozrywka najwyższych lotów .
 Autor komentarza: bagheera
Data: 16-06-2011 01:55:09 
Poza tym Stallone nie tylko zagrał w tym filmie ten cały film to jego dzieło .... On stworzył scenariusz , on wywalczył na ten film pieniądze i wreszcie sam zagrał bohatera .
Stallone to geniusz kina . Stworzył na początku swojej kariery niezapomniane filmy , scenariusze i role . Szkoda tylko że później zamiast trzymać tą klasę zajął sie odcinaniem kuponów i z tego powodu wiekszosc pamieta go z marnych filmów .
Co do wcielenia go do Hall of Fame to nie widze żadnego problemu . Tam jest wyraźny podział na kategorie . Trenerzy , bokserzy itp Sylvester dostał nagrodę ,,dla osób związanych z boksem ,, czy jakoś tak z tego co pamiętam a nie dla boksera więc o co wam boli ?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.