COTTO vs CHAVEZ - ARUM MÓWI 'NIE'

Szef stajni Top Rank, Bob Arum, zapowiedział, że w tym roku na pewno nie dojdzie do walki Miguela Cotto (36-2, 29 KO) z Julio Cesarem Chavezem Juniorem (43-0-1, 30 KO). Syn bokserskiej legendy Meksyku nie jest jeszcze gotowy na pięściarzy kalibru Portorykańczyka – uważa słynny promotor.

- Cotto nie zmierzy się w tym roku z Chavezem. Powód jest prosty – Meksykanin nie jest gotowy na takie wyzwanie. Junior potrzebuje rozwojowych walk zanim podejmie rękawice z kimś pokroju Cotto - powiedział Arum.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-06-2011 14:57:49 
powód jest prosty ,ale to nie gotowość ,to waga juniora
 Autor komentarza: Hugo
Data: 09-06-2011 15:02:22 
No i wyszło szydło z worka. Już wczoraj pisałem, że Junior będzie teraz przez kilka lat obijać leszczy. Bajeczki o Martinezie i Cotto to była taka sama drętwa gadka, jak plany walk Janika z Afolabim i Kosteckiego z Erdeiem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 15:05:12 
Mają Pasek i zaczęło się!Co za łajzy.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-06-2011 15:05:35 
arum zaczyna mnie już denerwować to swoją protekcją dla zawodników , niedługo każe im zakładać ochraniacze ,żeby za mocno się nie pobili (i żeby hajsy leciały) Wolak uciekaj z stamtąd
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 15:12:26 
Swoją drogą nie wydaje wam się to komiczne że Mistrz Świata prestiżowej organizacji nie jest gotowy na walki z najlepszymi?
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 09-06-2011 15:15:19 
walk rozwojowych ? ma 44 walki zawodowe na karku, a on potrzebuje jeszcze walk rozwojowych ? gdzie kurwa byli wcześniej Ci przeciwnicy którzy daliby mu się rozwinąć ? Jaja jak berety, albo jeszcze gorzej.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 09-06-2011 15:15:56 
To ja się pytam po jakiego chuja mu pas WBC?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-06-2011 15:17:14 
@liscthc
w dzisiejszym boksie walki między najlepszymi to świętość poparte latami czekania, więc niedysponowanie chaveza wcale mnie nie dziwi
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-06-2011 15:17:23 
liscthc
Komedia tu masz rację :)Co to za mistrz w takim razie, Arum głupka z siebie robi tą wypowiedzią.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-06-2011 15:18:42 
@benwetz

money,money ,money must be funny ,że tak abba'e przytoczę
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 09-06-2011 15:18:54 
Wolak niech leje Zavecka,,i bedzie pas
 Autor komentarza: Deter
Data: 09-06-2011 15:19:45 
Dziwicie się, jakby to była jakaś anomalia. Gadka szmatka żeby ładnie wszystko wyglądało.
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-06-2011 15:19:49 
Chavez zawodowy rekord ma lepszy niż Portorykańczyk:)On się nadaje do jednej stajni z Cyganami.Dałbym mu boks obok Diablo , wspólny owies , by sobie mistrzowie pogadali przy korycie:)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-06-2011 15:22:49 
@ Dab
Właśnie , dajszanse już by go nauczył jak trzymać gardę
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 15:25:00 
Właśnie miałem to napisać,ale dopisze że Synalek może by nauczył Szatanka wyprowadzania ciosów,nie samej techniki,a raczej intencji.
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-06-2011 15:26:00 
Dajszanse chce być uznawany za najlepszego defensora, pewnie się wkurza,że Floyd powrócił:)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-06-2011 15:29:00 
nie ma co się wkurzać, diablo ma tak szybki balans ciałem ,że opór powietrza robi mu siniaki na twarzy
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 09-06-2011 15:37:39 
To jest proste wiekszosc pracuje cala kariere na wyrobienie sobie nazwiska i sukcesu finansowego np. Tyson ,Hopkins i wielu innych.Chavez ma to od urodzenia cyli nazwisko ,jest zlotym dzieckiem dla promotorow i dlatego nie bedzie wystawiany do Coto ,Martineza itd ,jemu porazki nie sa potrzebne on ma zarabiac kase,Wolak tez moze zapomniec o Chavezie
 Autor komentarza: bagheera
Data: 09-06-2011 15:46:42 
liscthc
Data: 09-06-2011 15:12:26
Swoją drogą nie wydaje wam się to komiczne że Mistrz Świata prestiżowej organizacji nie jest gotowy na walki z najlepszymi?
Dokładnie!!!!!!!!!!
Włączyłem ten art tylko po to żeby to właśnie napisać ale mnie wyprzedziłeś . To wszystko zaczyna być komiczne . Mistrz świata nie jest gotowy na walkę z najlepszymi . To jakim prawem dali mu ten tytuł?
Czy zwykłe mistrzostwo świata już nic nie znaczy .
Boks naprawdę jest na dnie .
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-06-2011 15:52:20 
szansepromotions
Najbardziej to widać na nosie, może ma zbyt mało aerodynamiczny:)
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 09-06-2011 16:14:35 
No i po walkach Chaveza z top albo nawet b.mocnymi zawodnikami, Wolak tez odpada bo by zatłukł tego mamisynka.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 09-06-2011 16:20:05 
Papierowy miszcz. Śmiechu warte są te wszystkie tytuły (których jest tyle, że aż głowa boli)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 09-06-2011 16:24:20 
Chavez bez ojca byłby nikim
Pirog albo Gołovkin pokazali by mu miejsce w szeregu,szczególnie ten drugi.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 16:24:45 
bagheera
To już z komedii zmienia się w tragedię.Brak słów!
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 09-06-2011 16:43:39 
Teraz to dopiero się zacznie obijanie leszczy przez Juniora. Chociaż wyobrażam sobie taką akcje , że będą namawiać Daniela Geale'a który ma pas a zawodnikiem wybitnym nie jest i w przypadku wygranej Juniora to by się zaczęło. W końcu pasy zunifikowane , król średniej , czołówka P4P itp. wcale bym się nie zdziwił gdyby tak się stało. Później obrony z jakimś wypalonymi Mundinami czy Manfredami i interesik się kręci.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 16:46:07 
ZelaznyMike
Kolego lepiej nie kracz!
 Autor komentarza: Domino
Data: 09-06-2011 16:47:05 
Moim zdaniem to kolejny WIELKI "MISZCZ".
 Autor komentarza: milan1899
Data: 09-06-2011 16:48:50 
zelazny
wypluj te słowa bo się spełnią :)
co do chaveza to ktos juz wyżej napisał że tak naprawdę najwiekszy problem będzie miał z wagą , utrzymanie się tym limicie na kilka nastpnych walkk to już będzie wyczyn
 Autor komentarza: Domino
Data: 09-06-2011 16:50:19 
Moim zdaniem boks opada na dno przez takich "miszczów" jak nasz Krzysiu, czy teraz Chavez JR.
 Autor komentarza: Domino
Data: 09-06-2011 16:50:58 
Nie chciałem być nie miły bo sam gó**o w boksie osiągnąłem, 0 walk.
 Autor komentarza: Domino
Data: 09-06-2011 16:51:28 
Trenuje go dopiero od nie dawna.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 17:03:26 
Domino
Ale z drugiej strony jesteś "Undefeated",a to stawia cię w jednym rzędzie z takimi tuzami jak Marciano,Calzaghe czy Floyd!!!
 Autor komentarza: addam23
Data: 09-06-2011 17:03:46 
To jest mistrzem czy nie jest? Szkoda, że szefowie federacji są tacy ciency w uszach i portfelach.
Model UFC albo dalsze dogorywanie boksu.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 09-06-2011 17:14:35 
Coraz mniej sportu w sporcie do tego stopnia ze ze Promotor(nie byle jaki promotor) mowi otwarcie ze mistrz swiata jeszcze nie jest gotowy do walk z najlepszymi.Jaki sport obecnie jest najbardziej wymierny ze zeby okreslic mistrzostwo mistrzow,golf? bo w pilke nozna przestalem wierzyc juz dawno
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 17:18:50 
zeitgeist
Szachy kolego szachy,doping nie istnieje(ani dożylny ani kibicowski)A mistrz jest tylko jeden!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 09-06-2011 17:25:43 
liscthc....... wiec pozostaja nam zajebiscie wdowiskowe sporty
 Autor komentarza: mikofangolota
Data: 09-06-2011 17:28:07 
Z marketingowego punktu widzenia walka Chavez .jr vs Wolak,byłaby świetnym pomysłem.
Chavez wraz z Wolakiem,zapełnili by całą halę.
Wolak stał się ostatnio nieco rozpoznawalny i popularny w świecie boksu,stopując Foremana.
Ciekaw jestem co sądzi Arum o Wolaku,czy też jest zbyt niebezpieczny dla Chaveza,czy jednak jest dobrym rywalem na przetarcie?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 17:35:14 
zeitgeist
Pomyśl sobie taki doping na szachach!
http://www.youtube.com/watch?v=QtQAJH_JoXM&feature=related
popatrz do końca!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 09-06-2011 17:39:44 
mikofangolota ,,,,,z marketingowego punktu ta walka nie byla by dobra ,gdyz Wolak jest zbyt niebezpieczny i glodny sukcesu i nawet spore prawdopodobienstwo ze by wygral i tylko on by zyskal.Chavezovi potrzeba walk z malym ryzykiem porazki najlepiej ze znanymi nazwiskami ale juz wpalonymi,bo nikt nie zabije kury ktora moze znosic zlote jajka,to ze trenuje z Fredym to tez nie przypadek ,bo bedac przy uznanym trenerze latwiej wcisnac ludziom chale
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 09-06-2011 17:44:24 
Brakowalo by jeszcze malej zadymy ale i tak spoko
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-06-2011 17:45:02 
z marketingowego punktu widzenia to Wolak przedstawia nikłą wartość promocyjną w stosunku do tego co pokazuje .Nie powiedziałbym ,że Wolak wygra , junior znowu swoje 180 funtów wrzuci i będzie lipton jak siema .Swoją drogą Chavez to prawdziwy mistrz p4p ,walczy w średniej mimo innej wagi
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-06-2011 17:46:23 
świat boksu to mała cześć maszynki promocyjnej , ludzie ściągają na walki pięściarzy charyzmatycznych albo widowiskowych (wolak może wpasowć)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-06-2011 19:51:20 
Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 17:03:26
Domino
Ale z drugiej strony jesteś "Undefeated",a to stawia cię w jednym rzędzie z takimi tuzami jak Marciano,Calzaghe czy Floyd!!

To był oczywiście żart!!!
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 19:56:24 
majser takiej federacji nie jest gotowy na najlepszych?
tak samo jak nr 2 tej federacji cygan nie jest gotowy na takie walki

WBC - coś nie tak się tam dzieje, schodzą na psy
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 20:07:00 
Faraon
Chce trochę zachęcić chłopaka!

curu
Oni już zeszli na psy,następny level to szczury!
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 20:21:36 
ciekawe co u wasyla
redakcja mogła by napisać o przygotowaniach naszych miszczów do gali
może wywiad z cyganem.
niech coś powie jakie ma plany, czy czyta orga, ile jeszcze leszczy będzie obijał, co myśli o naszych komentach, jaki ma nick na orgu.
jestem ciekawy, w końcu to nasz czołowy bokser (nr 2 i nr 4)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 20:31:41 
curu
Chłopie dziś był czat z Cyganem i mi i jeszcze dwóm(przynajmniej)naszym chłopakom udało się zadać pytanie Wielkiemu Czampionowi!
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 20:43:18 
liść

opowiadaj
kurw* nie wiedziałem
org też ma czata, może by zaprosili cygana?
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 20:51:52 
czytam na onet
co za burak
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 21:00:46 
większość mu słodziła, a gość ma wielkie mniemanie o sobie
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 21:10:01 
Ja chyba ze sto pytań wysłałem,o Mastera,o jego rozwój,kiedy w końcu z kimś konkretnym i takie różne ciekawe tematy i dupa,aż się wkurwiłem i na koniec wklepałem od niechcenia:Bokser wszechczasów,a tu nagle odp.Ali!

Nasze rodzime Maradony zaczęły z animuszem,ciekawe jak będzie za 10 minut,jak rezerwy Franków się rozgrzeją?
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 21:21:51 
to on nie odpowiadał na wszystkie pytania tylko wybierał pasujące?
dobre

0-1 nasi sie dopiero rozgrzewają
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 21:25:26 
Oni już się przegrzali!
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 21:49:58 
na stronie babilon promotion jest ankieta.
pytanie: którą z federacji bokserskich uważasz za najbardziej prestiżową

2 miejsce BBU (szok)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 21:55:42 
Bo wszyscy mają już dość tych wszystkich szopek!

Ostatni postawiłeś na mnie 100 dollarsów,a widziałeś moich fanów?
http://www.youtube.com/watch?v=t_pTAh1w3Xk
Z takimi przegrać nie można!!!
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 22:25:34 
niezły doping i to na koszu
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 22:32:53 
curu
Na piłce też dają czadu,bo to jedna z najlepszych ekip na świecie!
Mają niesamowity kocioł,aż ciary przechodzą!
 Autor komentarza: curu
Data: 09-06-2011 22:36:56 
patrzałem z ciekawości co to jest te BBU. potężna federacja
mają jednego mistrza cieślaka i jakąś babe. reszta vacant
 Autor komentarza: mikofangolota
Data: 09-06-2011 22:50:53 
@ zeitgeist :
Z marketingowego punktu widzenia ta walka dała by korzyść obu pięściarzom,myślę że gala Chavez vs Wolak by się świetnie sprzedała,obaj pięściarze dostaliby dobre pieniądze,nie ważne kto by wygrał...
Chodziło mi o biznes,a to że Pawel jest zbyt niebezpieczny to inna bajka.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 22:55:21 
curu
Jeszcze trochę i tak będzie w polityce wszyscy się wku.wią i zagłosują na jakiegoś Kononowicza,bo każda cierpliwość ma granice.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 09-06-2011 22:59:56 
Lisc akurat sie mylisz bo w szachach są ze sobą dwie skonfliktowane federacje które obie organizują mistrzostwa świata haha.
Ale napprawdę to już jest przegięcie niezliczone ilości federacji oprócz mistrzów super czempioni ;) do tego ring też przyznaje swoje paski które wszyscy ost licza jako mistrzostwo świata .
Dzisiaj z dobrym promotorem to ciezko nie zostac mistrzem swiata .
 Autor komentarza: mma
Data: 09-06-2011 23:36:22 
Obrażać się na ilość organizacji i tytułów mistrzowskich, to tak, jakby gniewać się na te niezliczone organizacje przyznające tytuł "Muzyk roku".
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-06-2011 23:55:01 
bagheera
O cholera nie wiedziałem ja z szachów znam tylko Kasparowa i Karpowa i dla tego tak se pomyślałem!
 Autor komentarza: bagheera
Data: 10-06-2011 01:06:48 
Mma nie masz racji . To porównanie z muzyka jest jakieś zupełnie abstrakcyjne i nietrafione . Jaka jest według Ciebie przyczyna tracenia popularności przez boks jeśli nie nie jasne zasady i unikanie walk najlepszych między sobą . Ja kocham boks ale nie da się zaprzeczyć że ta dyscyplina ma poważne kłopoty i traci na znaczeniu .
Każdy ma dziś własny pasek więc nie potrzebuje wałczyć z innymi .
Kiedyś gdy zasady były bardziej jasne każdy chciał być po prostu mistrzem swiata i to coś znaczyło . W 99 proc dyscyplin sportowych na swiecie jest jasny sposob wyłaniania najlepszego w boksie nie ma i przez to ludzie sie od boksu odwracaja . Bo jak maja traktować poważnie mistrzów swiata takich jak Chawez .
Zresztą Mistrz swiata samo w sobie jezykowo oznacza że jest to najlepszy na świecie a nie może być naraz 5 najlepszych na świecie .
 Autor komentarza: mma
Data: 10-06-2011 02:35:00 
"Kiedyś"... To zawsze dobrze brzmi.

Kiedyś dwóch, trzech dżentelmenów decydowało o losach populacji bokserów mogącej zaludnić średniej wielkości państwo azjatyckie. Dziś jest ich więcej. Siłą rzeczy - sportowcy maja większy wybór, mogą negocjować lepsze warunki.

Porównywanie boksu zawodowego do "99% dyscyplin sportowych" to nieporozumienie. Dyscypliny sportowe w sensie tradycyjnym, olimpijskim, a rozrywka z wykorzystaniem rywalizacji sportowej (jak professional boxing" to dwie, zupełnie odmienne historie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.