BILETY VIP NA ADAMEK-KLICZKO JUŻ W SPRZEDAŻY

W sprzedaży pojawiły się bilety VIP na galę 10 września we Wrocławiu, kiedy to w ringu w walce o mistrzostwo świata WBC wagi ciężkiej staną mistrz Witalij Kliczko  i pretendent Tomasz Adamek.

Oprócz biletów w cenach 80, 156, 236, 356 dodano do oferty najdroższe bilety w cenach 1.400, 2.400 i 2.950 zł. Bilety dostępne są do zakupu na stronach www.eventim.pl oraz www.stadionwroclaw.pl.

To największe wydarzenie w historii polskiego boksu będzie transmitowane w ponad 110 krajach przez najbardziej popularne stacje telewizyjne takie jak HBO (USA) czy RTL (Niemcy). W Polsce walkę będzi emożna oglądać po raz pierwszy w systmie pay-per-view.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 07-06-2011 16:27:28 
nawet jak by transmisja kosztowała 5 zł to i tak większość będzie żydziła żeby kupić . Te całe ppv to moim zdaniem główny powód dlaczego walka jest w Polsce
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-06-2011 16:31:24 
Tak z ciekawości ile będzie kosztowało ppv???
 Autor komentarza: derbinator
Data: 07-06-2011 16:36:57 
najgorsze jest to że potem polsat będzie chciał ppv dla innych gal. to nie jednorazowa sprawa a początek zmian na gorsze w polskim sporcie.

dzięki góralowi z wężem w kieszeni.


jakoś Kliczko Niemcom takiego świństwa nie chcą zrobić, a co oni ich interesują teoretycznie. a Adamek swoim krajanom potrafi.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-06-2011 16:41:32 
Adamek zawsze był chytry taka górale maja naturę...
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 07-06-2011 16:45:20 
Transmisja PPV będzie jedyną alternatywą w Polsce czy będzie również walak leciała np na Polsat Sport Extra?

Jeśli tylko PPV to jest naplucie kibicom w twarz, taa RTL dla niemców może taką walkę transmitować, Polsat już nie.

Ale spokojnie czekam na jakieś konkrety.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 07-06-2011 16:50:36 
Niemcy nie mają ppv , rtl się nie zgadza
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 07-06-2011 16:52:30 
dlatego też był konflikt o podział pieniędzy z Kliczko-Haye ,gdyż david chciał pieniądze z Anglii (gdzie jest ppv) tylko dla siebie oddając Wladowi teren niemiecki (gdzie nie ma ppv i są mniejsze hajsy )
 Autor komentarza: Domino
Data: 07-06-2011 16:53:10 
PPV w Polsce to moim zdaniem nie najlepszy pomysł, ale z drugiej strony jak nie chcemy oglądać (ja będę oglądał) to nie musimy tego wykupywać, nikt nas do tego nie zmusi.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 07-06-2011 17:00:47 
Jak bedzie PPV i z tego powodu nie bedzie chciał ktoś oglądać to zawsze można obejrzeć w tym czasie jakiś program na TVN albo filmiki z Youtuba. Po drugie w przypadku organizacji akurat tej walki obóz Adamka ma niewiele do powiedzenie a w przypadku PPV jeszcze mniej bo jak przychody z reklam na otwartym kanale byłyby większe niż przychody PPV to Polsat by się na to nie decydował. Z drugiej strony wprowadzenie PPV w Polsce to dobra informacja, bo jeżeli dzięki temu zyski z transmisji wlak miałby być większe niż normalnie to większa kasa bedzie szła na organizację pojedynku i będzie w przyszłości można lepszych rywali sprowadzać do Polski na Polskie gale. Poza nawiasem nasza polska liga kopana od kilkunastu lat jest transmitowana jedynie na kodowanym kanale a poziom tych "widowisk" daleki jest od poziomu walki o bokserskie mistrzostwo świata.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 17:04:43 
Ja mam nadzieję ,że będzie pay for me i obejrzę na koszt polsatu:)A na poważnie kto nie zechce ten nie kupi jak napisał Domino.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 07-06-2011 17:05:25 
ja nie kupie walki w PPV poco, jak ktos ma satke to właczy rtl i bedzie ogladał za fre to poco płacic ppv apeluje nie płaccie zato to kpina
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 07-06-2011 17:07:31 
mam nadzieje ze Adamek porzadnie wyłapie po pysku hehe
 Autor komentarza: ziom99
Data: 07-06-2011 17:14:22 
"Poza nawiasem nasza polska liga kopana od kilkunastu lat jest transmitowana jedynie na kodowanym kanale a poziom tych "widowisk" daleki jest od poziomu walki o bokserskie mistrzostwo świata.

Tylko, że piłkarz światowej klasy kosztuje tyle co cały Lech Poznań czy Wisła Kraków.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 07-06-2011 17:19:13 
"Tylko, że piłkarz światowej klasy kosztuje tyle co cały Lech Poznań czy Wisła Kraków. "

a pantofelek pobiera pokarm przez cytostom, położony w zagłębieniu zwanym perystomem, znajdującym się z boku ciała i otoczonym długimi rzęskami służącymi do pobierania pokarmu i pływania w wodzie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 17:22:47 
pantofelek to miał Kopciuszek
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 07-06-2011 17:25:33 
I tak nie kupię ppv:) bo po co? Ja bede w tym czasie na stadionie w 211 sektorze ;)
 Autor komentarza: ziom99
Data: 07-06-2011 17:26:02 
horhe88

Porównywanie piłki nożnej do boksu jest bez sensu.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 07-06-2011 17:31:50 
" W Polsce walkę będzi emożna oglądać po raz pierwszy w systmie pay-per-view."

Ciekawe za ile będzie ppv ?
 Autor komentarza: derbinator
Data: 07-06-2011 17:34:11 
ja też będę na walce i kasa nie jest dla mnie problemem jako takim. chodzi o podejście do kibica. dla jednych jesteśmy wsparcie a dla innych małymi portfelami.pl :)

i nie patrzcie na to jako na jedyne ppv jakie będzie, to dopiero początek.

a co do argumentu "kto nie chce ten nie kupi" to ja się pytam dlaczego ktoś kto chce obejrzeć walkę i płaci abonament za określone kanały miałby płacić niejako drugi raz??
 Autor komentarza: derbinator
Data: 07-06-2011 17:34:26 
ja też będę na walce i kasa nie jest dla mnie problemem jako takim. chodzi o podejście do kibica. dla jednych jesteśmy wsparcie a dla innych małymi portfelami.pl :)

i nie patrzcie na to jako na jedyne ppv jakie będzie, to dopiero początek.

a co do argumentu "kto nie chce ten nie kupi" to ja się pytam dlaczego ktoś kto chce obejrzeć walkę i płaci abonament za określone kanały miałby płacić niejako drugi raz??
 Autor komentarza: waldemar1970
Data: 07-06-2011 17:35:14 
bilety w sprzedaży a stadion i parkingi będą a gotowe bo jak widzę to ciężka sprawa...

http://www.2012.wroc.pl/ kamerka podgląd stadionu
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 07-06-2011 17:36:44 
a tak z innej beczki , wie ktos czy bedzie transmitowana walka Haye-Kliczko na Polsat sport ? Polsat sport extra ?
 Autor komentarza: Remal
Data: 07-06-2011 17:40:24 
Do tych, ktorzy wypisuja w tym temacie jaki Adamek jest pazerny - to nie on jest odpowiedzialny przeciez za to, ktora telewizja pokaze walke w systemie ppv, a ktora normalnie ...
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 17:40:58 
Wystarczy się spytać Solorza nam tylko pozostaje sie na to zgodzić czyli kupić lub nie.A waga widowiska jest taka ,że nie bedę sie unosił honorem albo tam będę albo wykupię.Ale następnych już nie.Chyba ,że to będzie rewanż po wygranej lub walka z Władimirem.Może i wiedzą jaka dla nas większości to ważna walka dlatego tak, ja szczerze nie wiem ale w tej sytuacji przy takim wydarzeniu godzę się na to.Mimo ,że abonament też płacę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 17:42:34 
Jednak nie pasuje mi to,bo może kogoś nie stać a to chamstwo,że nie może zobaczyć.Taka rzeczywistość
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 17:45:04 
Ale też o to pretensji do Adamka nie mam on po prostu walczy tu rządza telewizje, promotorzy.Tomek biznesem się nie zajmuje tak myślę do niego pretensji bym nie miał.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-06-2011 17:55:54 
A ja podzielam zdanie derbinatora co do podwójnej płatności,to ruch..ie klientów!
Po za tym kablówki to chore gówno,bo podpisując umowę masz spis programów,który po miesiącu/dwóch znacznie odbiega od pierwotnego.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 07-06-2011 17:56:27 
ziom99
Zarówno boks piłka nożna, baseball, filmy sensacyjne, komediowe oraz inne widowiska są produktami medialnymi, których sprzedaż ma przynosić zysk. Dotychczasowa sprzedaż walk bokserskich odbywała się za pomocą emitowania reklam w przerwach przed i po walce, i widocznie do tej pory zyski z reklam były większe niż potencjalne zyski z PPV jeżeli w tym przypadku będzie innaczej to telewizja Polsat z Panem prezesem Solożem wprowadzą PPV.

Co do abonamentu DOnald T. Obiecał że zniesie abonament radiowy i telewizyjny można by tak do niego napisać list? Tym bardziej że ostatnie wieści mówią o tym że abonament zniesiony nie będzie ale za to będzie podwyższony.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-06-2011 18:01:44 
horhe88
Ale tu raczej mowa o kablówkach i satelitach.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 18:02:00 
liscthc a na czym się zarabia kasę jak nie na ludziach.To nas nie ominie, film chcesz obejrzeć w tv lepszy też płacisz tak jak za dodatkowe kanały.Tu wprowadzają kolejną opcję, przecież zarabia się na ludziach od zawsze na tym polega świat.Szukasz grupy klientów, my ją tworzymy nie chcesz nie kupujesz , nie stać niestety też.To może cofnijmy się zanim wymyślono pieniądz wszystko byłoby inaczej.To nas niestety nie ominie...Ponarzekać mozemy i tyle, lub nie kupić to nie obejrzymy.A znajdą i tak taka grupę ,że im się opłaci.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 18:03:38 
Mi tez w polsacie tak juz namieszali z tymi kanałami daj pan spokój.Wszędzie tylko VOD czyli płać za film:)
 Autor komentarza: ziom99
Data: 07-06-2011 18:04:36 
Jak myślicie ile może kosztowac ppv ?
 Autor komentarza: derbinator
Data: 07-06-2011 18:06:07 
horhe88
Co do abonamentu DOnald T. Obiecał że zniesie abonament radiowy i telewizyjny

nie o ten abonament mi chodziło. chodzi mi o abonament z dostawcą usług rtv. (np vectra, polsta czy canal+)

no ale nieważne. ja tam nie będę bił tu piany. uważam że Adamek ma ogromny wpływ na to w jaki sposób prowadzona jest ta polityka ponieważ to nie stacja ustawia walkę o mistrzostwo a potem dobiera zawodników a jest na odwrót. dlatego ja osobiście nie lubię Adamka jeśli chodzi o to jaką jest osobą. uważam go za małego człowieka.
niemniej jednak we Wrocławiu będę i nie będę pluł kwasem.

to moja opinia, kto nie chce nie musi się zgadzać.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 18:06:19 
Z 15zł?Ktoś tu kiedyś wyjaśniał chyba cop jakiś sposób przeliczania.Moim zdaniem u nas 15:)
 Autor komentarza: derbinator
Data: 07-06-2011 18:07:11 
ziom99
swojego czasu mówiło się o kwocie 15-25 zł
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 18:10:17 
Adamek nawet nie ustawia sobie walk on trenuje, boksuje , udziela wywiadów a od biznesu są inni ludzie.Samego zawodnika nie ma co się czepiać,troche inaczej jest z braćmi ale oni praktycznie sami prowadzą interesy.Z Tomkiem tak nie jest.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-06-2011 18:16:46 
DAB
Tylko że ja śmiem twierdzić że u nas PPV się po prostu nie sprawdzi.
Ile może kupić taką transmisję,100 tysięcy to będzie dla mnie szok,myślę że 10 może 20 tyśków będzie.
Ja zmieniłem z Astera na UPC i przez 2 mieszki było oka,a tera zabrali mi moje ulubione programy i wstawili jakąś padake.
Powinno być płatne od kanału,ja bym se wybrał góra 20 i było by cool.Bo na grzyba mi jakieś Mezo,Romantica czy itv.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 18:22:41 
liscthc
Ja właśnie nie wiem jak u nas z tym będzie ciekawi mnie to ale nie zdziwię się jak się sprawdzi.Myślę ,że juz inne opcje wykupowania filmów choćby dały im jakieś statystyki.Waga wydarzenia jest ogromna jak dadzą dobrą stawkę uważam ,że bedzie bardzo dużo wykupionych.Wszystko zależy od ceny ale jak reklama ruszy zrobi się ruch na kupno, kazdy w domu bedzie chciał, bo sąsiad też Adamka obejrzy, tak to działa.
Co do kanałów zgadzam się w zupełności 80 procent nie ogladam wogóle coś zmieniają nawet nie wiem czy to zgodne wyślą sms ,że jakaś zmiana i jest.Ale co słyszę każdy narzeka jaka by to tv nie była z czasem widzimy minusy.
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 07-06-2011 18:28:44 
Rewanż Diablo vs Wizzard tez będzie na ppv
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-06-2011 18:29:29 
DAB
No nie wiem jak to będzie z tym PPV,internet zrobi swoje.Nie uwierzę jak nie zobaczę statystyk.
Szczerze to nie znam nikogo kto kupi to w PPV.To jak mecze Ekstraklasy nie masz Canalu+,to oglądasz w necie,tak to u nas działa.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 07-06-2011 18:30:23 
co wczesniej pisaliscie ze najdrozsze bilety sa po 6500zl ..nie robcie z ludzi idiotow!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 07-06-2011 18:31:39 
6500zl..hahah troche zetelnosci!!
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 07-06-2011 18:33:07 
Myślę że to ppv będzie jednorazowe. Chyba że Tomek wygra następną jego walkę też zakodują
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 07-06-2011 18:34:17 
Najdrozsze bilety mialy byc po 6500PLN,a tu juz zjechali na 2950?ha ha
Widac ze oni te ceny to rzucaja bez zastanowienioa.Jak sie znajda jelenie za 6500PLN to super,a jak nie to opuscimy.A tak naprawde to bilety nie powinny byc drozsze niz 600PLN.
A druga sprawa to peR peR view.
-Jak to ma byc zorganizowane?Ja juz place abonament za polsat i jeszcze za walke mam dodatkowo placic,czy jak?Nie rozumiem tego.
Jak ten numer im raz przejdzie to juz zawsze beda tak robic.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 18:38:27 
Ja myślę ,że zależy od wyniku walki jak Tomek wygra będzie znów bo oglądalnośc im wzrośnie.Jak przegra o tym systemie mogą zapomnieć.

liscthc ja tez nie wiem wszystko przypuszczenia nasz kraj to rynek specyficzny:)
 Autor komentarza: Daro603
Data: 07-06-2011 18:40:00 
Ciekawe jak to Pay Per View będzie u nas wyglądać??.
Dla abonentów CP będzie to pewnie dostępne na jakimś kanale VOD.
Tą walkę Adamek-Kliczko będzie można obejrzeć za darmo na niemieckim kanale RTL, ale napewno lepiej będzie zobaczyć CAŁĄ galę z polskim komentarzem;-)
Ja jak coś to na 100% wykupię to w tym systemie PPV.
Oby tylko niebyło to drogo!!!.
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 07-06-2011 18:44:11 
DAB
Dokładnie tak bedzie, ja nie wyobrażam sie innych polskich gal na ppv. Może za parę lat jak będziemy mieli Mistrza walczącego z czołówką swojej kategorii w USA. Mam cichą nadzieję że Proksa za pare lat namiesza.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 18:49:19 
Szkodniqq
To byłby wymarzony scenariusz Proksa to mój ulubiony Polski bokser a na pewno z największym talentem.
 Autor komentarza: Dixon68
Data: 07-06-2011 19:09:42 
Nie wiem kto będzie płacić za bilety vip.Pewnie jacyś kretyni,bo oglądać rzeż na Adamku i stracić kasę to głupota.A co do PPV to Adamek chce was wydymać z kasy,a wy kibice robicie jako bankomat.A Adamek jak zapłacicie za ten cyrk będzie się was śmiał.Mam nadzieję,że wyłapie Flesha w pierwszej rundzie i pójdzie spać i wtedy będę miał śmiechawe z tych co zapłacili.A co do mnie nie dam nawet złotówki,bo po co ? żeby napchać portfel żygiemu i uciekającemu zającowi.Adamek będzie szybki,ale po walce jak trza będzie biegnąć do bankomatu po kasę.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 07-06-2011 19:17:24 
opowieści o PPV to bzdety wymierzone na zwiększenie sprzedaży biletów. Przecież w polskich realiach, z przyczyn technicznych, nie da się sprzedać PPV w większych ilościach. Jak sobie wyobrażacie zakup PPV przy antenie analogowej? Po uiszczeniu opłaty przyślą wam dodatkowy drut do anteny, który umożliwi odbiór Adamka?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 19:18:11 
PPV nieprzejdzie dalej niema takiej opcji.
Bendą nas dymać dodatkowymi opłatami.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 07-06-2011 19:19:49 
za bilety VIP mogą zapłacić np. sadyści, pragnący widowiska, w którym Witalij będzie znęcał się na małym Adamku.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 19:24:32 
MAXIMVS!
Nieistotne czy wygra czy przegra?
Istotne to że sięgają róznymi metodami do naszej kieszeni.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-06-2011 19:25:13 
Swoiste PPV to przyszłość telewizji. Abonament to absurd, pakiety programowe to absurd, abonament + PPV to absurd. Powinno bydź tak:
masz uniwersalny dekoder i wkładasz do niego kartę. Na karcie masz pieniądze, tak jak na karcie SIM w telefonie. Doładowujesz przez internet albo w kiosku. Wkładasz kartę, włączasz TV i zaczynasz oglądać ( i płacić ). Puszczasz "M jak mdłości" i płacisz 1 grosz na minutę. Puszczasz Adamek-Kliczko i płacisz 1 PLN za minutę ( cennik wyświetla ci się na dekoderze, albo na ekranie telewizora; stan konta również: jak kasa się kończy dostajesz ostrzeżenia - na przykład sygnały dźwiękowe ). Część programów może bydź oczywiście "bezpłatna", ale wtedy oglądasz pierdolone reklamy.

Czemu tego nie ma?

Bo to by dawało wielką władzę konsumentom, a to się w móżdżkach pierdolonych "biznesmenów" ery socjalizmu po prostu nie mieści.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 19:29:21 
beniaminGT
Całkowita racja!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 19:30:41 
Panowie!
Zostaje RTL.
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-06-2011 19:59:42 
beniaminGT
To mądry pomysł...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-06-2011 20:15:04 
beniaminGT
Może zostań szefem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji!
Bo nie głupio gadasz.
Faraon
Fajnie że masz RTL,bo ja miałem 10 lat temu,a tera niby 90 kanałów z czego 70 to gówniane programy!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 20:23:20 
liscthc
Na N jest a pozatem doszedł polsat cały pakiet oprócz sportu!
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-06-2011 20:26:45 
Faraon
No niestety takie to pojebane te telewizje!
Ale cieszę się twoim szczęściem że masz RTL.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 20:31:53 
Dziękuje!
a skad jesteś jesli moge zapytać?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-06-2011 20:34:27 
Pozdrowienia z Warszawy dla Górnika!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 20:36:52 
Dziekuje!
Właśnie pare dni temu wróciłem z OKECIA!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-06-2011 20:44:39 
Ja niestety jeszcze nie leciałem nigdy samolotem,ale nie ze strachu.Może wkrótce się to zmieni.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 20:46:43 
A ja 28 czerwca lece na 3 miesiące do pracy w egipcie!
 Autor komentarza: yok3r
Data: 07-06-2011 20:55:47 
Autor komentarza: Faraon
Data: 07-06-2011 20:46:43
A ja 28 czerwca lece na 3 miesiące do pracy w egipcie!


wielbłądy bedzisz czesał?
-zarcik ;)

Kupie PPV, jak nigdy nie kupilem to teraz kupie, docenie Tomka droge do tej walki i jego kariere.
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 07-06-2011 21:04:57 
jeszcze tak nikso na glowe nie upadlem zeby jechac na te posmiewisko przeciesz to wiadomo ze adamek bedzie upokorzony
 Autor komentarza: endriu
Data: 07-06-2011 21:25:22 
"Jeśli tylko PPV to jest naplucie kibicom w twarz"


To bardzo trafne spostrzeżenie Stać mnie na ten cyrk live czy kupując PPV ale w takim układzie stojąć po stronie kibiców którzy z jakis tam przyczyn nie będą mogli obejrzeć tej walki bojkotuje oglądanie tej walki w wyżej wymienionych sposobach A zaoszczędzone pieniądze na jakiś event techno czy dalszą podróż motorkiem

Chytrość powinna miec swoje granice
 Autor komentarza: mma
Data: 07-06-2011 21:56:54 
I tak wiekszość z was, łobuzy, ukradnie tę transmisję z sieci. Choć może organizatorzy się przyłożą i poblokują jakoś skutecznie.

Narzekanie na ceny biletów, narzekanie na ppv, na to i sramto.

Najlepiej, gdyby za darmo było na żywo, a dopłacali za obejrzenie.
Nie, nie najlepiej - tak być POWINNO.
Przecież to tylko wydarzenie sportowe, co nie?
To całą muzyka świata, cała kinematografia jest za darmo i się należy jak psu buda, a tu jakieś chytrusy chcą zarobić. To woła o pomstę do nieba, co nie?

Za drogo? Nie oglądaj.
Mercedes teź jest drogi więc oczekuję, że każdy z narzekających od jutra postoi ze dwie godziny dziennie pod salonem i wzniesie okrzyk "Żadamy zrównania cen merola z punto"
Byle ci z fiata nie usłyszeli, bo wezmą to do siebie.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 07-06-2011 22:14:44 
Sranie w banie i cudowanie
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 07-06-2011 22:19:09 
Gdyby na PPV mozna bylo z sukcesem reklamowac otrzymany towar to chetnie bym kupil...
Gdybym wiedzial, ze walka bedzie jak np Adamek vs Briggs to bym kupil, ale jak widze Adamka w HW to zgodze sie z mma... Powinni placic tak samo jak powinni wyplacac jakies pieniadze za ogladnieta gale Wojakow 12 KP...
mma jak mowisz o Mercedesie i porownujesz do Punto to chyba nie wiesz jaka jest roznica...
Kupujac Mesia masz gwarancje, ze dostajesz Mesia, a nie Punto w cenie Mesia...

Siedziales kiedys w jednym i 2gim? Roznice widac golym, nieznajacym sie na mkotoryzacji okiem...
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 07-06-2011 22:40:05 
Jeśli niemcy mają za darmo a ja w biednej Polsce mam płacić za transmisję bo świnie nienażarte chcą więcej i więcej to ukradnę tę galę bez zająknięcia. Ale osobiście za bardzo nie wierzę,że będzie tylko PPV. Raczej transmisja np na Polsacie Sport Extra plus dla ludzi nie posiadających Cyfrowego Polstu możliwość wykupienia PPV.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 07-06-2011 22:46:02 
Jeśli będzie tylko PPV w Polsce to macie podsumowanie,że Adamek i jego ekipa mają kibiców polaków za śmieci. Spójrzcie na Kliczków na RTL, czy coś trzeba więcej dodawać ?
 Autor komentarza: mma
Data: 07-06-2011 23:13:39 
OjczeTadeuszu

Rozumiem Twoje argumenty, ale nie zmieniają one obrazu sytaucji - jest towar, jest jego cena, a kupujący ma wybór - kupić albo nie.
Do tego się to sprowadza.

Co do motoryzacji - kupując transmisję czy bilet na wydarzenie sportowe nigdy do końca nie wiesz, czy przejedziesz się mercem, czy puciakiem. Z tym, że tutaj decyduje najczęsciej ranga wydarzenia, a nie jego rzeczywista wartość.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 07-06-2011 23:14:26 
Shawn6, akurat do tego nie trzeba takich potwierdzen by to wiedziec ;)
Ty jako Polak nie liczysz sie dla niego za bardzo bo nie jestes polonusem co kupuje bilety do Prudential ;)
 Autor komentarza: horhe88
Data: 07-06-2011 23:17:28 
Shawn6
Adamek i jego ekipa mają kibiców polaków za śmieci

Ty śmieciem jesteś na pewno ale czy wszyscy inni Polacy też? Nie wydaje mi się.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 07-06-2011 23:29:03 
Ale tutaj mamy spore ryzko otrzymania bym powiedzial wrecz trabanta w cenie mesia...
Adamek w HW jest nudny, a Kliczko tez efektowny nie jest. Po za tym cena widowiska powinna w jakims stopniu dobrana do mozliwosci przecietnego kibica. A jak sam wiesz będzie jak z samochodami z niemiec - Sygnal tez poplynie z niemiec do nas z pominieciem Polsatu i PPV.

Jest to towar bym powiedzial totalnie smieciowy - porownywalnie do wielu obligacji na rynku finansowym. Moze dac wielkie potencjalne zyski (wrazenia z walki), ale raczej przyniesie straty...
 Autor komentarza: mma
Data: 07-06-2011 23:44:42 
To straty organizatorów. Nie nasza głowa, nie nasze kieszenie. Skalkulowali takie a nie inne rozwiązania techniczne, takie a nie inne ceny. Ich ryzyko, ich też zysk.
Skalkulowali je biorąc pod uwage i zamożność kibiców. Nie widzę powodu, by wyliczać je na kieszeń najuboższego widza, jeśli grupą docelową może być średnio i dobrze sytuowany widz/odbiorca.
Stąd moje porównanie motoryzacyjne. Ich sprawa jak kalkukują. To ich towar i ich ryzyko. Płacze, że za drogo i że po ile ppv (kiedy nic kompletnie na ten temat nie wiadomo, prócz tego, że powtarza się to ostatnio w każdym newsie na bokser.org) przypominają mi właśnie płacze pod wystawą z mercedesem. Kup punto, jeśli cię nie stać.
Taki świat, takie czasy.
To walka o mistrzostwo świata królewskij kategorii. Pierwsza w tym kraju, nie wiadomo na jak długo ostatnia. Spodziewają się kilkudziesięciu tysięcy widzów na stadionie i pewnie paru milionów przed tv.
Osobiście od samego początku twierdziłem, że mogą się przejechać na takich założeniach. Ale to nie moja sprawa.
PPV z przyczyn technicznych (na ile mam rozeznanie w temacie) może być dla mnie nieosiągalne, ale nie czuję się potencjalnie zeszmacony czy zlekceważony. Młode i gorące głowy uważają, że muszą już, teraz, na żywo (i za darmo ;) obejrzeć każdy mecz.
Ja wiem, że nie. Nie muszę.
Wsiadam w punciaka (no dobra, najpierw trochę go pcham, potem wskakuję w biegu) i telepię się spokojnie w jakieś spokojne miejsce z dala od wystaw salonów z górnej półki.
Pozdro.
 Autor komentarza: macko8
Data: 07-06-2011 23:54:03 
mma
daj chłopie spokój. tu kazdy filozof musi wejsc i sie wypłakac ze go adamek dyma na kase. ciezko jest pojac ze jak nie chca to nie musza ogladac. za darmo to mozesz jeden z drugi w pape w ciemnym zaułku dostac.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 07-06-2011 23:57:10 
horhe88

Ty frajerze życiowy, idź na podwórko powyzywać koleżków z piaskownicy.
Co za głupiec.
 Autor komentarza: mma
Data: 07-06-2011 23:57:38 
macko8

acha... dzięki. Nie zrozumiałem do końca tematu wątku:)
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 08-06-2011 00:03:46 
Piszac straty mialem na mysli poczucie zakupu produktu, ktory nie spelnil oczekiwan, a zwrotu nie mozna dokonac.

Zgodze sie, ze nie ja organizuje walke wiec nie ja ustalam cene biletu, ale nie uwazam by sam tekst: Walka o mistrzostwo swiata HW robil wrazenie w naszem kraju... Wojaki maja juz tyle pasow czampionow, ze ta wiekszosc nie rozrozni o jaki pas jest walka... Mysla, ze te prawdziwe od dawna maja bokserzy 12KP ;)

Gala owszem bedzie sukcesem jezeli chodzi o stadion - Bedzie jak na Golocie w Lodzi... 60% ludzi nie bedzie znalo nazwisk bokserow sprzed walki wieczoru...

PPV moim zdaniem nie przejdzie i bedzie porazka Polsatu, a wlasciwie Toma$za Adamka bo mniej dutków, dudków czy tam zwyczajnie dolaów będzie...

Z 2giej strony to bedzie najwieksza wyplata Adamka i zapewne wiekszych juz nie bedzie bez wzgledu na wynik walki...
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 08-06-2011 00:05:33 
No tak mistrz załatwił dla siebie i kibiców full serwis. Pretendent dostał ochłapy, w ogóle cieszmy się,że PPV będzie. Mogło w ogóle nie być transmisji.
 Autor komentarza: mma
Data: 08-06-2011 00:10:44 
OjciecTadeusz

"Wojaki maja juz tyle pasow czampionow, ze ta wiekszosc nie rozrozni o jaki pas jest walka... Mysla, ze te prawdziwe od dawna maja bokserzy 12KP"

Tu się całkowicie zgadzam. Wygląda, jakby promotorzy walki Kliczko-Adamek mało co znali się na boksie, bo faktycznie, jakby nie patrzeć, to pasów tu tyle i gal mistrzowskich, że z czym do ludzi?
;)
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 08-06-2011 00:24:51 
No ba... Wszyskie gale Wojakow to gale mistrzowskie ;) Kostecki to juz nawet chyba zunifikowal "paseczki miszczowskie"
Co z tego, ze gale Wojakow wygladaja na trase koncertowa Gosi Andrzejewicz ;D

Mnie ta walka czy inne juz nie elektryzuja jak kiedys - Z winy glownie Diablo... Ale Adamek tez dla mnie jest towarem przeplacanym jezeli chodzi o HW.
Kiedys sie czekalo na jego walke, a ostatniej nie widzialem nawet...

Zawiedziony czuje sie jedynie grypa biletowa Jackiewicza... Na te gale szykowalem sie od dawna... Kupilem nawet puszke Harnasia, ktora trzymam od chyba 21 dni na dnie mojego basenu rosporowego ;)
Pomyslalem: Jaka gala, takie piwo... A tu dupa. Wczoraj przeczytalem, ze gali nie bedzie... Harnas musi czekac az do Rzeszowa :D Kto wie... Moze sie tam wybiore i zrobie sobie przystanek w Alasce ;)
 Autor komentarza: endriu
Data: 08-06-2011 06:46:47 
A czy ktoś zrozumiał sens mojej wypowiedzi, mi chodzi o tych wszystkich którzy nie będą mieli technicznej możliwości obejrzenia tej walki będąc nawet zagorzałymi kibicami Adamka
Dalej potwierdzam PPV to wypięcie tyłka na kibiców

Ja mam kablówke i nie sądzę czy będzie możliwość wykupienia tej walki a takich jak ja są setki tysięcy
Nadmieniam ze kwota dostępu do transmisji nie jest dla mnie i wielu problemem
 Autor komentarza: endriu
Data: 08-06-2011 06:55:51 
Pozatym jest wiele ważnych wydarzeń sportowych i pokazywane są w normalnym systemie i jakoś są opłacalne
tu biega o ludzi którzy nie będą mieli możliwości obejrzeć tego wydarzenia
Ja jestem kibicem i obejrze to na 100%
 Autor komentarza: yoyo2o
Data: 08-06-2011 08:41:20 
tak z czystej ciekawości, czy bilety w żółtych sektorach po 356zł trafiły już do sprzedaży i tak szybko się rozeszły, czy jeszcze ich nie wystawiali??
 Autor komentarza: wojkal
Data: 08-06-2011 10:56:45 
Liczę na Adamka i wybieram się do Wrocławia,ale jeżeli na transmisję w Polsce będzie PPV,to obawiam się że może być to strzał w kolano owej imprezy.Wszyscy wiemy,że polskie społeczeństwo nie jest zbyt majętyne i zrobienie czegoś takiego kibicom jest ,powiedzmy- żle przemyślanym posunięciem.Wśród mich znajomych uchodzę za faceta zorientowanego w temacie i już dziś mam sygnały,że tego nie kupią choć do kibicowania Tomkowi gorąco ich namawiam.Kilku ma jechać ze mną na walkę ,lecz cała sytuacja z biletami (cena ta najniższa i miejsce jakie w tym jest zawarte)bardzo ich zniechęciła,wielu odpowiedziało,że wolą walkę obejrzeć w tv ,a tutaj PPV.Mówią w dup..e mamy tę galę,tyle.Moja obawa jest taka ,że to może odbić się organizatorom czkawką,oby nie .Ja osobiście zastanowiłbym się nad częstowaniem Polaków tym systemem.
 Autor komentarza: Owned
Data: 08-06-2011 16:29:21 
ten kto ma zamiar ogladnac walke tak czy inaczej wyłozy te, myśle że z 25 zł , to nie jest wielki pieniądz. najtanszy bilet za 80 zł też nie jest drogi ,masz satysfakcje ,że bedziesz uczestnikiem gali, która bedzie transmitowana w ponad 100 krajach ! bedzie co dzieciom opowiadać :p
 Autor komentarza: luck1998
Data: 23-06-2011 21:29:11 
właśnie zgadzam się z moim przedmówcą,ja również wybieram się na tą galę,wydarzenia na taką skalę w Polsce jeszcze nie było,po prostu trzeba to zobaczyć,a biletów za 80zł i 356zł nie ma,wyprzedały się
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.