MARTINEZ O WALKACH Z MAYWEATHEREM I PACQUIAO

Uznawany za najlepszego pięściarza wagi średniej Sergio Gabriel Martinez (47-2-2, 26 KO) podzielił się opinią na temat przebiegu jego potencjalnych walk z dwoma czołowymi bokserami P4P - niepokonanym Floydem Mayweatherem Jr. (41-0, 25 KO) i znakomitym Mannym Pacquiao (53-3-2, 38 KO).

Zdaniem Argentyńczyka, z racji lepszych warunków fizycznych i znacznie wyższej naturalnej wagi, "Money" miałby większe szanse na dotrwanie do ostatniego gongu, podczas gdy filigranowy "Pacman" z całą pewnością przegrałby przez nokaut.

- Chcę udowodnić, że jestem najlepszym pięściarzem bez podziału na kategorie wagowe. By jednak przekonać do tego ludzi, musiałbym pokonać Floyda Mayweathera lub Manny'ego Pacquiao. Mayweather jest większy fizycznie, więc dałby mi lepszą walkę i lepiej zniósłby pojedynek w limicie 154 funtów. Floyd byłby najtrudniejszym rywalem w całej mojej karierze. Sądzę, że walka z nim trwałaby pełne 12 rund i sędziowie musieliby wskazać zwycięzcę, lecz z całą pewnością byłby to znakomity pojedynek - oznajmia "Maravilla".

36-letni Martinez widział ostatnią walkę "Pacmana" i potencjalny przeciwnik nie zrobił na nim dobrego wrażenia. Argentyńczyk uważa, że mistrz WBO w wadze półśredniej nie miałby najmniejszych szans na dotrwanie do ostatniego gongu i przegrałby przez ciężki nokaut.

- Pacquiao nie pokazał zbyt wiele w swojej ostatniej walce. Uważam, że jego pojedynek z Shanem Mosleyem był nudny. On dobiera sobie wypalonych przeciwników, którzy są łatwi do pokonania. Żadna sztuka zostać numerem jeden w rankingu P4P, jeżeli walczy się z gorszymi o klasę zawodnikami. Właśnie dlatego wiem, że gdyby doszło do naszej walki, wygrałbym przez nokaut - powiedział Martinez.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-05-2011 18:04:20 
Ilu on tak naprawdę wielkich pokonał że jest uważany za drugiego po Bogu?Nie mówię że on jest zły,ale ja myślę że są lepsi!
 Autor komentarza: kierownik81
Data: 25-05-2011 18:06:00 
CO ZA PAJAC ODBILO MU...
 Autor komentarza: HILTI
Data: 25-05-2011 18:11:46 
Zgadzam sie z Martinezem w junior sredniej bez sztucznych limitow PacMan zaliczylby KO a z Floydem pojedynek po 12 rundach na punkty moglby pojsc w obie strony.

Tylko ze Martinez w dniu walki nie bylby junior srednim a mialby wage sredniego dlatego zaden z polsrednich na ta walke nie przystanie.

Zamiast mowic o rzeczach nierealnych powinien isc w gore do super sredniej i tam udowadniac swoja wielkosc (walka z Bute lub zwyciezca supersix).
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-05-2011 18:29:11 
liscthc
A jakie to ma znaczenie, z kim walczył Martinez, w kontekście rozmowy o przeciwnikach Manny`ego? :)

HILTI
Mnie też się wydaje, że taki krok byłby, co prawda ryzykowny, acz niosący wiele lukratywnych możliwości.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-05-2011 18:37:03 
Deter
A jakie to ma znaczenie, z kim walczył Martinez, w kontekście rozmowy o przeciwnikach Manny`ego? :)

Ale to jest temat o Martinezie a nie o Mannym?

Wiem że rozminąłem się trochę z tematem,ale chodziło mi o jego pozycje w P4P.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 25-05-2011 18:38:53 
Sergio dojrzał kiedyś to był młokos bez ładu i składu i m.in. z tego powodu dostał bęcki od Margarito tylko to było dawno i nieprawda, dzisiaj to wielka gwiazda obijająca kolejnych bardzo dobrych pięściarzy(Cintron-wałek,Pavlik,Williams,Dzindziruk) niewiele zostało dobrych nazwisk w tej wadze, a w kategorii wyżej notabene wspaniale obrodzonej w prawdziwe perły bokserskie pojawiają się wielkie wyzwania ale i niebezpieczeństwa.
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 25-05-2011 18:44:19 
i właśnie dlatego jego obóz trzyma się kurczowo nadziei, że trafi mu się Floyd, albo Manny, gdzie będzie mógł zbić wagę do ceremonii ważenia, a potem dojść do siebie i górować warunkami fizycznymi. Mówiąc krótko zwykły tchórz i cwaniak.
PS
a jakby tak ceremonia ważenia miała się odbyć na 15 minut przed walką?
 Autor komentarza: Tim
Data: 25-05-2011 18:47:42 
JanSzczydomiski a kim ty plebsie jesteś żeby nazywać czołowego pięściarza P4P tchórzem i cwaniakiem?
 Autor komentarza: karpiks13
Data: 25-05-2011 18:49:00 
Ja myśle że mogłby ich przebić w rankingu P4P walcząc np ze zwycięzcą SuperSix lub z Bute a pozniej np z super-championem półciężkiej (o ile taki sie wyłoni).. ale z racji jego wieku to wątpie w to. A on cwaniak odrazu chce pobić tych "malutkich".
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-05-2011 18:57:27 
liscthc
Wydaje mi się, że odbierasz prawdo do krytyki temu, kto nie jest na panteonie.
Być może się mylę.

JanSzczydomiski
Ważenie dzień prze walką to chyba największe nieporozumienie świata boksu.
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 25-05-2011 19:03:20 
@Tim
mama ci dała na SMSa? sp......aj na onet

@Deter
mógłbyś rozwinąć temat ważenia (tak poważnie)
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-05-2011 19:07:36 
JanSzczydomiski
Podczas walki zawodnicy nierzadko mają o 5-7kg więcej niż w dniu ważenia - to jest paranoja. Limit dotyczyć powinien walki, a nie dnia przed walką.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-05-2011 19:11:52 
Deter
Nie bardzo zrozumiałem o co ci chodzi?Ja nikomu nic nie odbieram,nawet nie próbuje.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-05-2011 19:27:22 
Dla mnie Pacmanowi do pięt nie dorasta i póki on kariery nie zakończy fotel króla P4P jest zajęty.
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 25-05-2011 19:28:19 
@Deter
No dokładnie. Najlepszy przykład ile ważył Margharito w ringu z Mannym. Gdyby doszło do starcia Martinez vs Pacquiao, to zapewne byłby to umówiony limit, lub Junior Średnia, którą "średni" Sergio pewnie by osiągnął, ale tuż przed walką i tak byłby znacznie cięższy od Mannego.

Natomiast, gdyby ważenie odbyło się dosłownie przed walką na nic zdały by się kombinacje z odwadnianiem, wymiotowaniem i zrzucaniem majtek.
Chodzi mi konkretnie o walki gdzie są oczywiste różnice w "gabarytach", jak pomiędzy Sergio i Mannym.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 25-05-2011 19:32:22 
Dlatego jest cos takiego jak klauzura w kontrakcie o wadze zawodnika w dniu walki przed wyjsciem na ring. Umowne limity na ceremonii wazenia dzien przed walka nie maja sensu.
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 25-05-2011 19:39:51 
ja sobie przypominam Roach już kiedyś powiedział, że naturalną kategorią Mannego jest półśrednia i nie będzie mu pozwalał na podobne eksperymenty jak z Antonio M. więc Sergio musiałby zejść do 147 funtów, a wtedy by przepadł.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 25-05-2011 19:47:16 
Dlatego ta walka jest malo realna bo dla Martineza zrobienie wagi junior sredniej jest trudne (chodz mozliwe) a PacMan nawet nie potrafi zrobic dolnego limitu tej wagi (patrz: walka z Margarito).

Wniosek jest jeden Martinez powinien isc do super sredniej bowiem w sredniej wszyscy sie go boja i nie ma tutaj z kim walczyc nizej jest podobnie (Cotto tez boi sie walki z Sergio).
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 25-05-2011 20:03:21 
A kogo ze swojej dywizji miał Martinez? Prawdziwym średnim był tylko Pavlik. Reszta jego oponentów to lżejsze kategorie. Przyganiał kocioł garnkowi.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 25-05-2011 20:16:01 
Jak Martinez jest taki spryciarz, to niech zawalczy z Hopkinsem.
Ostatnio dzieli ich 7 kilogramów, tyle samo ile Martineza i Pacquiao. :-)
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 25-05-2011 20:19:57 
Racja Martinez to cwaniak i chce małych kiepskich rywali (top pvp, ale wg naszych ekspertów..), on już walczył tylko z małymi rywalami nad którymi miał przewagę siły i warunków np. Willams, czy Pawlik.

Świetny pomysł z ważeniem przed walką, przecież odwodnienie i 2 dni sauny bardzo pozytywnie wpływa na świeżość i kondycje, a przy okazji tacy zawodnicy Margarito nie musieliby męczyć się przed walką jedzeniem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-05-2011 20:26:32 
Ja bym go zobaczył ze Sturmem i wcale bym Niemiaszka nie skreślał.Ale wiadomo walka mało realna,bo niby gdzie?
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-05-2011 20:55:01 
Silny rywal w średniej dla Martinez-a jest: Dimitry Pirog.
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 25-05-2011 21:49:03 
Nie ma co się dziwić. On nie ma konkurencji w swojej wadze. Macie racje, ze powinien sprobowac sil w super średniej.
 Autor komentarza: mike1979
Data: 25-05-2011 21:59:03 
Czego on chce? Manny i tak przeszedl dluga drogę od wagi muszej do polsredniej - mierzenie sie z mistrzem sredniej byloby szalenstwem. A jak Martinez jest taki swietny to niech zawalczy z Andre Wardem z supersredniej..przeciez to tylko 5 kilo róznicy...ale nie, "wielki" Martinez woli bic sie z lzejszymi od siebie. Jak chce byc krolem P4P to musi zrobic cos niezwyklego czyli walczyc z silniejszym i ciezszym. Manny non stop musi to robic i dlatego jest wielki, a Martinez przypomina mi osiedlowego dresa ktory popisuje sie fikajac do slabszych.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-05-2011 23:02:40 
Czy ja mówię do ściany? Dimitry Pirog jest rywalem w średniej dla Martinez-a.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 26-05-2011 01:17:03 
Jak Martinez jest takim kozakiem to niech walczy z Wardem, Bute, Dirrelem, Golovkinem, Sturmem. Po co sobie szuka ludzi po 20 funtow naturalnie lzejszych, to sie nazywa kozactwo. Moze walczyc z Dawsonem czy tez innymi ze 175lbs, przeciez miedzy naturalna waga PacMana, Money i jego sa takie same roznice jak miedzy nim a polciezka. Po drodze nich pobije Bute, jak jest kozakiem to jest kozakiem a jak nie to gebe w kubel i nie szukac o 10 kg mniejszych.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 26-05-2011 01:20:43 
JanSzymanski,
masz racje, moje zdanie odnosnie calkowicie niesprawdzonego Martineza jest takie samo. Martinez nie walczy z rownymi sobie, dobiera slabszych fizycznie i kozaczy w ostatniej walce w dniu walki z Dzindzirukiem wazyl 171lbs przy dosc tlustych 164 Dzindziruka, naturalnego 154. Jakos nie wychyla sie by walczyc z kims z supersredniej, przeciez tam nazwiski i kozakow jest sporo!
 Autor komentarza: gender1
Data: 26-05-2011 08:19:33 
A wg. mnie skubaniec jest tak szybki, silny i ma taki timing że mimo mojej wielkiej sympatii do Manny'ego, nie byłoby czego zbierać po walce Pacquiao-Martinez, zresztą tak samo jak po Mayweather-Martinez. Mam nadzieję że nigdy nie dojdzie do walki z Pacquiao.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.