LEBIEDIEW CIĘŻKO ZNOKAUTOWAŁ JONESA

Po bardzo dobrej walce Denis Lebiediew (22-1, 17 KO) znokautował ciężko Roya Jonesa Juniora (54-8, 40 KO) na sekundy przed końcem ostatniej, dziesiątej rundy.

Roy w 80. sekundzie szybko doskoczył do Rosjanina i serią lewy-prawy trafił idealnie na głowę rywala. Podrażniony Lebiediew ruszył by odpowiedzieć, jednak nadział się na kontrę w postaci bezpośredniego prawego Amerykanina. Denis w drugim starciu wobec przewagi szybkości przeciwnika oraz szczelnej gardy skoncentrował się na mocnych ciosach na korpus. Kilka razy mocno trafił, lecz na Royu nie zrobiło to większego wrażenia.

W trzeciej odsłonie silniejszy fizycznie Rosjanin ruszył trochę agresywniej na Jonesa Juniora i kilka razy zepchnął do lin, lecz ten w ostatniej akcji ładnie skontrował. Świetna w wykonaniu Roya była runda czwarta. Kilka razy skontrował z defensywy Lebiediewa, jednak poczuł się zbyt pewny siebie i piętnaście sekund przed końcem po lewym prostym Denisa ugięły się pod nim nogi. Lebiediew doskoczył, poprawił kilka razy, ale Amerykanina z opresji wyratował gong. Kolejne trzy minuty przeboksował w obronie, bo chyba jeszcze odczuwał skutki ciężkich ciosów oponenta z poprzedniego starcia. Szósta runda również należała do Lebiediewa, który agresywnie nacierał na swojego przeciwnika i kilka razy "ustrzelił" go swoim prawym prostym.

W siódmej odsłonie poza jedną świetną kontrą z prawej ręki Jones znów cały czas boksował na wstecznym biegu, natomiast Rosjanin lewym sierpowym kilka razy przedarł się przez jego podwójną gardę. W ósmej rundzie Lebiediew był blisko wygranej przed czasem, lecz o dziwo Jones powrócił w wielkim stylu zaraz po przerwie i po lewym sierpowym pod Rosjaninem ugięły się nogi i zatańczył, ratując się za moment klinczem.

Gdy wydawało się, że legendarny bokser ma szansę powrócić w wielkim stylu, w ostatnich sekundach pojedynku Lebiediew trafił krótkim lewym, poprawił prawym sierpowym i Roy zawisł na linach. Sędzia nie wkroczył jednak do akcji i Denis poprawił straszliwym prawym podbródkowym, po którym Junior ciężko znokautowany padł na matę i pozostał na niej ponad minutę. Tak więc Denis Lebiediew wygrywa przez ciężki nokaut w dziesiątym starciu!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: iratos
Data: 21-05-2011 19:15:15 
nie byla to najlepsza walka Lebiedieva, niestety Roy to tylko cien siebie z minionych lat... ewidentnie powinien koczyc kariere ale jak pisze Pindera podobno niezbedne sa mu pieniadze... moze Wasilewski pomyslalby by sciagnac go do Polski i wystawic na ktorego z cruiserow?
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-05-2011 19:15:40 
szkoda ale fajna walka Roj pokazał pare dawnych sztuczek

Dobra zapiepszam na ligę mistrzów
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-05-2011 19:16:51 
szkoda ale fajna walka Roj pokazał pare dawnych sztuczek

Dobra zapiepszam na ligę mistrzów
 Autor komentarza: strzelec
Data: 21-05-2011 19:17:35 
Gratulacje dla redakcji boksera za wspaniałe tłumaczenie słów unibetu dokladnie odwrotne pozdrawiam
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 21-05-2011 19:22:12 
Sędzia dał dupy, RJJ półprzytomny a ten stoi jak pinda i się patrzy
 Autor komentarza: zgredzik
Data: 21-05-2011 19:22:14 
ehhhh i sie nam król na drobne rozmienia
 Autor komentarza: mma
Data: 21-05-2011 19:23:19 
Wyglądało, jakby Roy nawet przez chwilę nie brał pod uwagę własnej wygranej. Godne szacunku rozeznanie w sytuacji.
Wygladało też, jakby wiedział za co bierze pieniądze. Za dobry show i możliwie najlepszą, na jaką go stać, walkę. I to mu się udało.

Za "Bruca Lee" w pierwszej rundzie punktowałbym 10:8.

Szkoda tylko, że jak wesoło się zaczęło, tak smutno skończyło.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 19:24:08 
koment mi nie wszedł,awaria jakaś?
 Autor komentarza: Addy
Data: 21-05-2011 19:24:59 
Miałem wrażenie, że Lebedev celowo znęca się nad Jonesem po to, żeby go znokautować pod koniec ostatniej rundy. Strasznie irytowała mnie ta dziwna pasywność Lebedeva, niby podchodził, ale nie zadawał ciosów. Dopiero w ostatniej rundzie się "obudził" i zaatakował, no i niestety dla Jonesa skończyło się jak się skończyło. Tak jak mówiłem przed walką - mam nadzieję, że ciężki nokaut uświadomi Jonesowi, że nie powinien już więcej wychodzić na ring.
 Autor komentarza: mma
Data: 21-05-2011 19:25:47 
Wojkal

Chyba awaria, bo ja tez (aż mi głupio, bo takie głupoty) dwa razy pisałem.
 Autor komentarza: EmSi
Data: 21-05-2011 19:26:24 
Ajj, szkoda, że tak wielki talent kończy walkę w ten sposób, tak niewiele brakowało do ostatniego gongu...

Roy oczywiście nie jest pięściarzem sprzed paru lat (choć nazywanie go wrakiem to moim zdaniem leciutka przesada), ale dziś pokazał parę fajnych rzeczy, znamionujących fenomenalne umiejętności i relatywnie była to naprawdę niezła walka w jego wydaniu, szkoda końcówki. Mam nadzieję, że nic mu nie jest na tyle, aby spowodować trwały uszczerbek zdrowiu, ale dobrze by było, gdyby po dzisiejszym KO i spustoszeniu, które jakieś tam niewątpliwie w jego organizmie on wywoła zdecydował się w końcu przejść na emeryturę. Niech toczy jakieś walki pokazowe, ale na poważniejsze wyzwania już się nie porywa, bo naprawdę - w końcu umrze na ringu.
 Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 21-05-2011 19:26:45 
No mi też nie wszedł koment :) zaraz pewnie bd wszystko ok
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-05-2011 19:27:46 
Mam wrażenie że dziś Hopkins skończy podobnie.
 Autor komentarza: redd
Data: 21-05-2011 19:27:49 
Smutna walka, Smoger się kompletnie nie popisał. Roy wisi nieprzytomny, Lebedev patrzy na sędziego, sędzia nic, no to Denis poprawił. Smoger się kompletnie spóźnił, nie wiem czemu tak niezdecydowanie się zachował. Co do samej walki, Lebedev miał przewagę, ale ogólnie słabo się zaprezentował, mało agresji, za dużo respektu. Widziałem już Denisa w znacznie lepszej formie. Jones pokazał kilka fajnych kontr, ale niestety czasu nie oszuka.
 Autor komentarza: TDI
Data: 21-05-2011 19:28:05 
I bardzo dobrze.
 Autor komentarza: Daw
Data: 21-05-2011 19:28:16 
Alez zal bylo patrzec na Roya tak znokautowanego,wkurwil..em sie najbardziej na sedziego powinien sam wkroczyc,przez te jego nie zdecydowanie skaczylo sie naprawde zle,choc mysle ze Denis tez mogl juz nie zadawac tego ciosu,walka skaczyla sie tak jak tego najbardziej nie chcialem,ale liczylem sie z tym czyli ciezkim nokautem,teraz mysle ze Roy zda sobie sprawe ze to juz koniec!!!
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 21-05-2011 19:29:30 
Przyznam szczerze, że nawet się modliłem o to, żeby Roy nie został znokautowany, no cóż nie pomogło :(
Lebedev w ostatniej rundzie mógł sobie odpuścić i zwolnić tempa, nie musiał znokautować Roya ! Niech bierze przykład z Pacmana jak uszanował zdrowie Margarito, choć akurat za gips w rękawicach mógł go wykończyć w końcówce. A Denis jeszcze go prał jak widział, że Jones Jr jest już znokautowany. A sędzia ? Żenada, powinni mu potrącić z pensji.

Walka nie była taka słaba, nawet mi się podobała, fajny był ten lewy sierpowy Roya pod koniec 9-tej rundy. Szkoda, że nie miał więcej czasu, bo może by wykończył Lebedeva.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 19:30:31 
Skończyło się jak przewidziała większość!

ROY szkoda zdrowia,Lebedev walczył zachowawczo mógł skończyć to wcześniej,ale widać że musi poprawić obronę.Dzisziaj Denis jest w stanie rozstrzelać całą junior ciężką.Ciekawe byłoby starcie z Adamkiem,dwie twarde szczeny,oboje do trafienia.
 Autor komentarza: matt866
Data: 21-05-2011 19:30:35 
macie linka do gali z Anglii z polsatu sport extra?
 Autor komentarza: milek762
Data: 21-05-2011 19:31:11 
szkoda wielki bokser Legenda w 2004tak do 6 rundy nawet niengożej mu szło
po walce z ruizem były przymiarki do walki z Vitem dobrze że nie doszło do niej bo by mógł umrzeć tak powiem!kończ roy Kariere
Lebiedev w rewanżu znokałtuje każdego z mistrzó nie włodarczyk niestartuje do niego!
 Autor komentarza: gacek
Data: 21-05-2011 19:32:34 
Pan Kostyra stwierdzil że Roy w swoim prime byl moze najlepszy p4p nie moge go kurwa sluchac Junior to geniusz niestety odcinajacy juz kupony ale trzeba pamietac jakim byl zawodnikiem bo prawdobodobnie na kolejnego boksera o takich predyzpozycjach i umiejetnosciach przyjdzie nam bardzo dlugo czekac o ile sie doczekamy
 Autor komentarza: atroz
Data: 21-05-2011 19:32:35 
szkoda roya
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 21-05-2011 19:32:56 
@milek762

Niech Włodarczyk do niego startuje, niech się pokaże na co go stać z kimś dobrym :)

Miejmy nadzieje, że następna legenda nie upadnie - B. Hopkins.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 19:33:51 
Smoger z Royem na emeryturę,Byłem za ruskim ale RJJ to ikona a sędzia zawachał się jakby chciał powiedzieć Denisowi,,jebn..j mu jeszcze raz to się przewróci,,żal.
 Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 21-05-2011 19:33:54 
Tak jak napisał ktoś w innym temacie sędzia zachował się jak amator mógł wcześniej przerwać , mógł zapobiec takiemu ciężkiemu nokautowi... Co do walki nic nadzwyczajnego nie pokazał Denis , patrzcie na to ile Roy ma lat i w jakiej jest teraz formie a i tak zaskakiwał ciosami prostymi z prawej ręki , pokazywał kilka ładnych sztuczek ... nie potrzebne tylko te ostatnie 10 sekund ostatniej rundy.. co do komentowania walki przez Kostyre i Kuleja to nie można było wytrzymać tego słuchać nie dość że są stronniczy i cały czas gadali o Denisie to na dodatek zamiast komentować przebieg walki to oni bez przerwy o igrzyskach w Seulu , o nokautach na Royu , o walce Denisa z Huckiem itd ... Roy mimo wszystko w tym wieku zaprezentował się bardzo dobrze poza ostatnią rundą nie było źle , w końcu nie ktorzy mówili że nie wytrzyma nawet 3 rund...
 Autor komentarza: bimber
Data: 21-05-2011 19:33:59 
żal było patrzeć na idola z dawnych lat aż łza poleciała. no ale świat kręci się dalej teraz czekam na aleksa...
 Autor komentarza: atroz
Data: 21-05-2011 19:34:13 
to jeszcze teraz pudzian, kuziemski,hopkins
 Autor komentarza: nik
Data: 21-05-2011 19:36:32 
Lebiedew-Masternak!
 Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 21-05-2011 19:36:41 
No jeszcze dziś zostało wiele ciekawych pojedynków ...
Miłego oglądania panowie..
Redakcja mogłaby zrobić jakiś oddzielny temat do typów na dzisiejsze walki
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 21-05-2011 19:36:58 
Roy dał zupełnie dobrą walkę, chwilami przypominał siebie samego z dawnych lat.
Sędzia zaspał. Powinien przerwać pojedynek 2 sekundy wcześniej. Ale oczywiście łatwo się to mówi po fakcie.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 21-05-2011 19:37:05 
@wwoojjtteekkpp

Kiedyś jak oglądałem walki bokserskie, to oglądałem je bez dźwięku, specjalnie by nie słuchać tych komentarzy Kuleja i Kostyry.

Czy oni po komentowanej walce sami siebie oceniają ? Nie widzą i nie słyszą swoich bredni ;/
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-05-2011 19:37:39 
Teraz Ksw panowie, naprawde wspaniały wieczór z Polsatem
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 21-05-2011 19:37:48 
Stawianie nazwisk czy RJJ czy Lebiedieva kolo Wlodarczyka, czy innego KP12 to nietakt.
 Autor komentarza: gawittt
Data: 21-05-2011 19:38:40 
Wspaniała dobrej klasy walka bokserska, nie zdawałem sobie sprawy z poziomu jaki reprezentuje lebedev, ma gostek ciosy, bardzo mocne i to było widać. Roy też walczył dzielnie. Szkoda mi że tak dziwnie zakończyła się ta walka, głównie z powodu braku natychmiastowej interwencji sędziego. Jakoś nie przekonało go to że Roy opuscił całkowicie gardę i opadła mu głowa, ciągle stał na nogach...
 Autor komentarza: Addy
Data: 21-05-2011 19:38:47 
@georgedawid
Nie no Hopkins tak nie skończy, nie wierzę w to. Jest zbyt inteligentny taktycznie i ma zbyt dobrą defensywę. Roy bazował w dużej mierze na szybkości i dynamice, nie na taktyce i defensywie. To jest ta różnica w "długowieczności" obu pięściarzy. Liczę na to, że Hopkins dzisiaj wygra, ma na to szanse, zaś Jones był skazany na porażkę w tej walce.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 19:39:47 
nik

Masternak ma większe szanse z mistrzami cw niż z Lebedevem.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 19:42:43 
OjczeTadeuszy

Zgadzam się z tym nietaktem.
 Autor komentarza: Domino
Data: 21-05-2011 19:43:28 
Jak by nie patrzeć ta walka nie powinna się odbyć, ponieważ Lebiediew według mnie wygrał walkę o tytuł mistrza z Huckiem.
A co do walki szkoda że Roy przegrał. Możemy mu teraz dziękować za to co zrobił dla boksu. ROY TO LEGENDA
 Autor komentarza: holy
Data: 21-05-2011 19:43:45 
jestem troche zawiedziony postawa lebiediewa; liczylem ze szybciej i latwiej upora sie z rojem a tu niespodzianka; jones momentami pokazywal swoje najlepsze akcje z primu
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-05-2011 19:43:46 
Addy
masz racje ale jak patrze na Pascala to przecież brutal większy niż sam Lebediev.
Jestem za Hopkinsem ale ciężka przeprawa przed nim
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 19:49:38 
Panowie można odnieść wrażenie ,że Lebiedev bije bardzo chaotycznie ,ale to jest takie złudzenie.On ma wyuczone ciosy kończące ,a to jest pochodna jego wojskowej przeszłości .Podejrzewam ,że może każdego unieszkodliwić uderzeniem,lub skręceniem karku.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 21-05-2011 19:50:35 
Nik obawiam się że Masternak nie miał by szans z Denisem na dzień dzisiejszy z mistrzami poza Włodarczykiem też nie był bym taki pewien jego wygranych on nie jest jeszcze do końca sprawdzony aczkolwiek bardzo mu kibicuję i trzymam kciuki za rozwój jego kariery. Co do walki to niespodzianki nie było byłem wręcz pewien że mój idol polegnie przed czasem myślę że ten nokaut przemówi mu do rozsądku i skończy. Boję się żeby tylko nie skończył na stare lata jak Ali bo w ostatnich występach sporo zebrał na głowę :(
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 21-05-2011 19:53:56 
Wiecie ,kiedy bedzie DeGale?
 Autor komentarza: Daro603
Data: 21-05-2011 19:55:27 
Ja oglądałem tę walkę od czwartej rundy bo była wielka burza:-o
Lebiediew był trochę zbyt mało agresywny...
RJJ dał naprawdę dobrą walkę...
Ja tak czułem że w ostatnich sekundach tej walki Lebiediew położy Jonesa.
Roy został ciężko znokautowany ale dał naprawdę dobrą walkę:-o
Ja bardzo chciałbym zobaczyć RJJ z np Masterem;-)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 21-05-2011 19:58:36 
Niestety, z dawnego Roya zostały już tylko przebłyski. Nie ta szybkość, nie ten refleks i przede wszystkim nie ta kondycja. Do 5 rundy walka była wyrównana. Potem Jones wysiadł kondycyjnie, być może na skutek paru silnych ciosów Lebiediewa, jakie zainkasował. Od 7 rundy Roy walczył już tylko o przetrwanie. I kiedy już prawie mu się udało, zaczął pajacować i stało się. Ciężki nokaut i chyba koniec kariery. Lebiediew walczył lepiej niż z Huckiem. Nie odpuszczał, starał się do końca i przyniosło to efekt.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 21-05-2011 20:07:31 
Ludzie, czy wy czasem patrzycie na swoją ortografię? Ja wiem że to nie jest portal "polszczyzna.pl", ale nie róbcie z siebie aż takich tępaków...
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 20:11:34 
Bonaparte

Nie odchodzimy od tematu ,bo się zrobi syf.
 Autor komentarza: ARAS123
Data: 21-05-2011 20:14:03 
Roy Jones Jr. The Best In His Prime !!! :)
Myślę że Roy już pokazał wszystkim co potrafi jako bokser i już nie musi nam niczego udowadniać tak myśle, a teraz może już wypoczywać na swoim prywatnym jachcie i robić co chce bo już zarobił swoje i praktycznie ma wszystko czego mu potrzeba. A Roj zawsze będzie Legendą i w swoim primie zjadał takich kolesi jak Lebiediew na śniadanie i to z zamkniętymi oczami :)
Ale brawa dla obydwu Bokserów za walke Roy itak pokazał klase :)
Teraz pora na Mameda i KSW a później na Hopkinsa i gale w USA hehe Dobra Sobota dziś :)
 Autor komentarza: Kronk
Data: 21-05-2011 20:14:42 
Z Roya nie został już nawet cień jak zobaczymy co on wyprawiał w latach 90' w ringu a co wyprawia teraz to szkoda gadać. Sporadycznie jeszcze wskakuje tym swoim prawym prostym i tyle. Refleks tak samo już nie ten on skończył jak Ali w swojej ostatniej walce tyle że ten przegrał na punkty. Sercem byłem za Royem i chciałem tylko żeby nic mu się nie stało ale niestety stało się, jego sztab robi mu wielką krzywdę pomagając mu kontynuować karierę. Ja osobiście czuję się strasznie gdy widzę co w ringu wyprawiają z można śmiało powiedzieć najlepszym bokserem w historii. Roy u szczytu formy był chyba najbliżej ideału boksera dlatego teraz gdy widzę co on wyprawia jest mi z tym bardzo niedobrze mam tu na myśli jego niechęć do zakończenia kariery. Chociaż teraz myślę że w końcu Jones powie sobie starczy.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 20:18:08 
Kronk

Raczej nie będzie można nazwać go bokserem wszech czasów,właśnie na walki które popełnia ostatnio.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 21-05-2011 20:23:42 
wojkal wiem o co ci chodzi bo jak to mówią trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść ale jeżeli by porównać wszystkich bokserów w swoich najlepszych latach to chyba największe czysto bokserskie umiejętności miał Jones on był definicją boksera, prawdziwym fenomenem większym nawet od takich zawodników jak Pacman czy paru innych wielkich tego sportu, on miał w sobie to coś co przyciągało do jego walk chyba każdego kibica boksu.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 21-05-2011 20:24:09 
Dobra panowie narka ,ideę oglądać KSW,POTEM ALEKS,NASTĘPNIE PASCAL- HOPKINS,życzę miłych wrażeń.
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 21-05-2011 20:25:20 
qurwa serce mi się kraja jak widzę jego porażki.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 21-05-2011 20:26:53 
Chociaż z drugiej strony na najwyższym poziomie to już nie da się mieć słabych umiejętności czysto bokserskich także może trochę mnie poniosło ponieważ kilkunastu najlepszych w tej dyscyplinie sportu opanowało bokserskie rzemiosło do perfekcji jednak i tak dla mnie Roy najlepszy ;)
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 21-05-2011 20:43:46 
wojkal

Syf to tu jest w każdym temacie
 Autor komentarza: nik
Data: 21-05-2011 21:02:33 
''wojkal Data: 21-05-2011 19:39:47 nik

Masternak ma większe szanse z mistrzami cw niż z Lebedevem. ''

To chociaz z Royem jak sie boi Lebiedewa.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 21-05-2011 21:03:10 
No to nie sądziłem że Denis będzie miał az takie kłopoty z Royem. Ciężki nokaut i tak go nie zniechęci jeszcze z 20 raz by musiałbyć znokautowany żeby wycofac się z tego sportu
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 21-05-2011 21:07:10 
Tak więc stało sie jak mówiłem. RIP - Jones. Czy do tego musiało dojść? Miliony kibiców zobaczyło wielkiego RJJ na ciężkich dechach w walce z jakimś byle Lebiedievem. Zgodnie z tym co mówiłem - Roy powinien był zawisić dawno rękawice na kołku, zamiast rozmieniać sie na drobne. Teraz jest wstyd, żenada i obciach. Nie tak powinni kończyć mistrzowie, nie powinni robić z siebie mięsa armatniego. Kim jest dzisiaj Roy? Facetem z podobizną RJJ na głowie. Niczym więcej. Jego chwała dawno odeszła, teraz to tylko obwoźne sado-maso, co zreztą pisałem przed walką. Roy - nie rób dłużej w ringu za Bułgarke...nie Ty...zakończ wreszcie kariere.
 Autor komentarza: nik
Data: 21-05-2011 21:35:06 
Okazuje sie ze Lebiedev to tylko solidny rzemieslnik bo meczyl sie z cieniem bokserskiego geniusza.
 Autor komentarza: Robson93
Data: 21-05-2011 21:40:19 
Ahh aż mi się szkoda zrobiło gdy ujrzałem padającego roya trzymającgo sie za głowe i ten dobijający podbródek ...Dla mnie jednak roy był jest i bedzie legendą.
 Autor komentarza: liquid
Data: 21-05-2011 21:43:25 
ofc ze Roy jest legenda. Ale jak widac spore dlugi ma, skoro musi sie na drobne rozmieniac...

btw lebedeva bardzo cenie, choc chyba na 100% sie do tej walki nie przygotowal.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-05-2011 21:46:51 
Niestety upadek Legendy bolesny.Szkoda że nie dociągną do końca!
Specnaz bez szału ale i tak będzie mistrzem!

wojkal
Ja się tak łatwo nie poddam w sprawie Wrocławia jeszcze coś wymyślę!
W ostateczności kominiarka na główkę i wizyta w banku!Hehe
 Autor komentarza: bagheera
Data: 21-05-2011 21:50:00 
Walczy dla kasy to normalne . Pewnie dobra forse bierze za te wygłupy w Moskwie . Szkoda tylko że dostał taki nokałt w bonusie ;)
A co do walki styl Jonesa kiedyś budził niedowierzanie a w jego obecnej formy jest po prostu samobójstwem .
Cholera nie mógł by tej gardy trzymać jak człowiek ;p
 Autor komentarza: R031
Data: 21-05-2011 21:50:18 
http://www.youtube.com/watch?v=s1UOfYuXW1k HL walki
 Autor komentarza: LORZAmasonska
Data: 21-05-2011 22:04:02 
Może taki był kontrakt?
 Autor komentarza: Hugo
Data: 21-05-2011 22:12:19 
Ta walka pokazuje też, jak głupi jest przepis, który zabrania sędziemu liczyć na stojąco. W takiej sytuacji, jaka była sędzia nie ma dobrego wyjścia. Poddać zawodnika 10 sekund przed końcem - źle, ryzykować ciężki nokaut - jeszcze gorzej. A jeśli by mógł liczyć Roya na stojąco, to walka skończyłaby się wyraźnym zwycięstwem Lebiediewa na punkty i wszyscy byliby zadowoleni.
 Autor komentarza: iratos
Data: 21-05-2011 23:38:50 
Kronk,
nie do konca moge sie z Toba zgodzic jesli chodzi o Roya; byl swietnym piesciarzem ale dla mnie z kolei (a ogladalem wiele z jego walk) jego potyczki nie byly specjalnie ekscytujace z pewnoscia bajeczny balans, refleks, wyczucie dystansu ale zazwyczaj malo ciosow i sporo pajacowania, juz pierwsza walke z Tarverem w mojej ocenie Roy zdecydowanie przegral, zreszta po powrocie z HW nigdy juz nie byl taki jak wczesniej, no i nie znokautowal zadnego z wybitnych oponentow mimo ze walki z Hopkinsem i Toneyem wygral z reszta przeciwnikow wygrywal zazwyczaj i Michalczewski...
 Autor komentarza: leon
Data: 21-05-2011 23:49:39 
Ciekawe, ile kosztuje takie wynajęcie Roya do nap...dalania. Może Wasyl sobie wypożyczy dla Włodarczyka na jakąś galę. Kasa kasą, ale dojdzie do takiej sytuacji, że któraś z legend boksu umrze przed swoją wypłatą przeznaczoną na długi albo alimenty. Zaczyna to śmierdzieć walkami psów.
 Autor komentarza: garincza92
Data: 21-05-2011 23:54:26 
"Były mistrz świata zawodowców w czterech kategoriach wagowych, amerykański bokser Roy Jones Jr. ma ok. 3,6 miliona dolarów długu wobec Urzędu Skarbowego - poinformowały miejscowe media"

http://www.polskatimes.pl/sport/boks/389807,slynny-bokser-ma-3-6-mln-dolarow-dlugu,id,t.html


Już wiemy czemu Roy nie kończy kariery :(
 Autor komentarza: bagheera
Data: 22-05-2011 00:09:23 
garincza92 I to mi się podoba . konkretna informacja .
Wystarczy przeczytać i każdy już wie po co te cyrki i dlaczego Jones daje sobie rozbijać łeb w ringu
 Autor komentarza: Whisper
Data: 22-05-2011 00:41:02 
Sory ale Roy Jones dla mnie nie jest poczytalny.
Pajacował w ringu i zbierał na twarz.
Nie wiedział tego że tańcem nic nie zdziała.
Lebiediew uśmiechał się po jego 'kontrach'
Śmiałem się jak po którejś tam rundzie Roy podniósł rękę do góry na znak zwycięstwa.
A potem lekkie przyśpieszenie i Roy leży jak kłoda.
Nie wiem kto pracuje w komisji bokserskiej ale Roy'owi licencji bym już nie dał.
 Autor komentarza: panpiotr1
Data: 22-05-2011 01:14:40 
Jones to przecież ten sam typ boksera co Tyson, wiek go niszczy. Karierę powinien skończyć po Ruizie. 10 nawet 5 lat temu zniszczyłby Lebiediewa. Komentarz polsatowych dziadków - masakra.
 Autor komentarza: hooktothebody
Data: 22-05-2011 01:15:59 
O co wam chodzi???!!! Stary Roy Jones walczyl jak rowny z rownym z facetem, ktory powinien byc mistrzem swiata cruiser, bo przeciez tak naprawde Lebiediev wygral z Huckiem. Owszem ma dlugi i pewnie dlatego wchodzi na ring ale przeciez wciaz jest dobry. Gdyby nie nokaut spokojnie mozna by wypunktowac remis.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 22-05-2011 01:32:18 
@hooktothebody
sory ale chyba oglądałeś zupełnie inną walkę ;d
 Autor komentarza: panpiotr1
Data: 22-05-2011 01:47:13 
Oglądałem powtórkę - robota nie wybiera. Są bokserzy ,którzy myślą i potrafią cofnąć rękę. Dziadowskie to było , sędzia gorszy od komentatorów (możliwe?). Waga cruiser umiera.
 Autor komentarza: K9K9
Data: 22-05-2011 02:13:11 
Obejrzałem walkę z powtórki.Lebiediev i Jones toczyli walkę sparingową i pełną symatii dla siebie do momentu,kiedy to Jones w ostatniej rundzie (wg.komentujących)nie spowodował wpadnięcia Lebiedieva na liny.Dopiero wtedy Denis pokazał charakter i skończyło się jak się skończyło. Jakiś czas temu jak zobaczyłem Lebiedieva w linach w jego czysto rosyjskim mundurku(chyba z lat 70-80),do tego z twarzą,którą nie każdy mógłby ją zrozumieć,czy to wynik boksowania,czy zwarcia kości łonowych matki przy porodzie,to myślałem sobie,że jest to takie czysto ruskie dziecko,któremu zbyt szybko umarł ojciec Stalin. I bdb.czapki z głów panowie i panie,po jakimś czasie każdy z nas poznał tego boksera ,który swoimi sympatycznymi wypowiedziami zjednał chyba nie tylko mnie. Pytam się teraz w jakim miejscu jest teraz jego kolega Povietkin?
 Autor komentarza: Gustaw24
Data: 22-05-2011 12:56:42 
Duży błąd sędziego!. W momencie gdy roy był pół-przytomny sedzia powinien był przerwać walkę!. Przez jego błąd roy został ciężko znokautowany ponieważ będąc nieprzytomnym dostał bardzo mocnego, czystego sierpa na głowę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.