HAYE SPARUJE Z WILDEREM

Mistrz świata WBA David Haye (25-1, 23 KO) według nieoficjalnych doniesień przygotowuje się do starcia z Władimirem Kliczko (55-3, 49 KO) poprzez sparingi z Deontayem Wilderem (16-0, 16 KO). Brązowy medalista olimpijski z Pekinu ma znakomite warunki fizyczne, którymi przewyższa samego Ukraińca. Amerykanin przy wzroście 201 cm i zasięgu 213 cm powinien dobrze imitować najbliższego rywala "Hayemakera". Unifikacyjny pojedynek w najcięższej dywizji odbędzie się 2 lipca na Imtech Arena.

W opinii niektórych fachowców Wilder dysponuje ogromną siłą w prawej ręce i ten aspekt ma sprawiać najwięcej problemów Brytyjczykowi. "Bronze Bomber" jest dużo lżejszy niż "Dr Żelazny Młot" i waży poniżej 100 kg.

- Znaczna grupa ludzi sądzi, że moją główną i zarazem najgroźniejszą bronią jest prawa ręka. Ciosy z mojej prawej ręki okazują się bardzo mocne i dynamiczne. Uwierz mi, że mam w swoim arsenale jeszcze kilka innych, równie mocnych broni – wspominał w archiwalnej rozmowie z BOKSER.ORG Wilder.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Hugo
Data: 17-05-2011 10:44:10 
Obejrzałem kilka walk Wildera i jakoś nie widzę tej potęgi ciosu. Wygrywa przed czasem, ale po pierwsze z ewidentnymi bumami, a po drugie zazwyczaj przez poddanie stojącego na własnych nogach przeciwnika.
 Autor komentarza: Adihash
Data: 17-05-2011 11:21:00 
Dobry pomysł z tym Wilderem. Bombowiec jest szybki i nie przewidywalny. Cios też ma ale nie aż tak że pojedynczy nokałtujący.
Wilder ma talent i pomysł, widzę przed nim przyszłość w HW.
Obecnych średniaków na poziomie Arreoli Wilder bez problemu poskłada.
 Autor komentarza: kopernik
Data: 17-05-2011 11:33:02 
Deontay Wilder - nadchodzi epoka wysokich - szczupłych. Heleniusy i Tysony wyprą krągłych, niskich puncherów. Nadchodzą zmiany Panowie.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 17-05-2011 11:40:28 
kopernik, bzdury pleciesz.
W walce z Peterem Helenius sobie nie radził, walka byłą wyrównana i Peter gdyby się nie zapuścił by go pokonał.
Fury to sztywniak, przez 5 rund męczył się z Nascimento którego poziom jest równy poziomowi naszej super-gwiazdy - Bonina.

Prawda jest taka, że jest również duże zaplecze normalnych ciężkich a nie mutantów. Perez, Boytsov również troche starszy Seth Mitchell to tylko przykłady. Zrozumcie w końcu że bracia Kliczko to po prostu wybryk natury i niejako zostali obdarzeni dodatkową szybkością i innymi cechami których nie mają inni wysocy zawodnicy (Dimitrenko, Helenius, Fury...).
 Autor komentarza: RATOWNIK
Data: 17-05-2011 11:52:09 
jak by nie patrzeć niestety haye ma lepszych sparingpartnerów niz Adamek ostatnio przeciwników

trochę przykre
 Autor komentarza: Hugo
Data: 17-05-2011 11:54:28 
@HeadCrusher

W tej chwili bokserzy typu Perez i Bojcow są większym wybrykiem natury w HW, niż 2-metrowcy. Nie zgodzę się też z tobą, co do oceny walki Fury'ego z Nascimento. Fury się nie męczył, tylko konsekwentnie ładował mu ciężkie ciosy, wykorzystując przewagę szybkości. Te ciosy się skumulowały i był bardzo ciężki nokaut. A w ogóle, to nie ma co się spierać w teorii, czy lepsi są ciężcy wysocy, czy niscy. Życie pokaże, kto jest lepszy. Ja stawiam na wysokich, ale absolutnie nie przekreślam Pereza, Bojcowa i Mitchella. Trzeba też wziąć pod uwagę średnich ciężkich, jak Pulew i Gerber.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 17-05-2011 11:55:35 
Wilder obija samych bumów nie bez powodu. Dają mu takich bo jest zwyczajnie słaby, dostanie kogoś dobrego to go będą z desek zeskrobywać.
Po pierwsze to on powinien przybrać co najmniej 10kg mięśnia, bo ważąc 216 funtów to on ciężkiej nie zawojuje, no i jeszcze musi się nauczyć wyprowadzać kombinacje, bo jak zawalczy z żywym bokserem to zostanie boleśnie skontrowany.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 17-05-2011 11:57:43 
Ratownik
Haye przed walką z Harrisonem sparował z Thompsonem, czyli też sparingpartner był sporo lepszy niż przeciwnik :) Ciekawe jakich teraz Adamek będzie miał sparingpartnerów?
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 17-05-2011 12:06:27 
"W tej chwili bokserzy typu Perez i Bojcow są większym wybrykiem natury w HW, niż 2-metrowcy. "

LOL, i pewnie od 100 lat także zawodnicy mający 185-190 cm wzrostu są mniejszym wybrykiem od 2-metrowców.

"Fury się nie męczył, tylko konsekwentnie ładował mu ciężkie ciosy, wykorzystując przewagę szybkości. "

Przy takiej różnicy klas powinien go solidnie skontrować i położyć. Prawda jest taka, że się z nim męczył i tyle.

"Ciekawe jakich teraz Adamek będzie miał sparingpartnerów?"

W przypadku sparing partnetów nie jest ważna klasa tylko to czy potrafią imitować przeciwnika zgodnie z zaleceniami trenerów...
 Autor komentarza: XXXAdamXXX
Data: 17-05-2011 12:23:18 
...do dyskusji o Deontayu Wilderze i wyższości wysokich ciężkich nad niskimi albo odwrotnie ;)
http://www.youtube.com/watch?v=gUlfI5VlZuY&feature=related
 Autor komentarza: bagheera
Data: 17-05-2011 12:23:21 
Zgadzam się z tobą HeadCrusher że nie wystarczy był długi żeby coś zdziałać . Zasięg i wzrost to wielka przewaga do momentu gdy taki ,,długi ,, gość jest skordynowany ale prawda jest taka że bardzo ciężko jest o człowieka dużo powyżej 190 który byłby normalnie skordynowany .
Kliczkowie też nie są do końca ale i tak w bardzo dobrym stopniu jak na tak dużych faceteów . Do tego są szybcy i proporcjonalnie zbudowani .
Lewis i Bowe też byli wielcy i proporcjonalnie zbudowani i do tego w miare sprawni . Jednak przeważnie duzi są albo chudzi jak tyczki i nie mają siły albo ciężcy wolni i sztywni jakby kiz zjedli .
Swoją droga mam nadzieje że Haye udowdni że w boksie nie chodzi o to kto jest większy ;/ .
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 17-05-2011 12:25:57 
"Swoją droga mam nadzieje że Haye udowdni że w boksie nie chodzi o to kto jest większy ;/ . "

To udowodnił Max Bear :D
 Autor komentarza: kopernik
Data: 17-05-2011 12:26:01 
HeadCrusher - pozwolę sobie wspomnieć moje słowa za rok, dwa i obym się mylił bo nie jestem fanem ani Heleniusa ani Tysona. Kliczko to nie wybryk, a szybkość wyżej wymienionych panów też jest na dobrym poziomie.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 17-05-2011 12:32:50 
Mlodszy Kliczko walczy normalnie i jest sprawny ale starszy to klasyczny wybryk .
Popatrz jaką on ma postawe ?
Głowa odchylona do tyłu jak najdalej bo liczy że jest tak duży że nikt tam nie dosięgnie , zero gardy i wiecznie wyprostowany lewy którym nie bije ale praktycznie trzyma rywali za czoło . Do tego ledwo się porusza i te jego sztywne zmyłki .
Naprawde starszy Kliczko to dla mnie taki Walujev z szybką ręką .
 Autor komentarza: Hugo
Data: 17-05-2011 12:56:55 
@HeadCrusher

Nie pierwszy raz dyskutujemy na ten temat, a ty konsekwentnie starasz się ignorować fakt, że wraz ze zwiększeniem się przeciętnej wzrostu ludzi o ok. 10 cm w ciągu ostatnich 100 lat odpowiednio wyżsi stali się również bokserzy wagi ciężkiej. Jeżeli powołujesz się na walkę Baer - Carnera, to zauważ, że wówczas Max Baer (189) należał do bardzo wysokich bokserów, a Primo Carnera (198) był wybrykiem natury. Dodaj te 10 cm i wyjdzie ci, że dzisiaj odpowiednikiem Baera są Kliczkowie, a odpowiednikiem Carnery Wałujew. Bokserów o wzroście 195-205 są dzisiaj dziesiątki i będzie ich coraz więcej. Nie ma czegoś takiego, jak optymalny wzrost boksera HW raz na zawsze.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 17-05-2011 13:41:53 
Wilder wcale nie jest takim patykiem. Postura zbliżona do Cunninghama.
Dać mu dobrego trenera, i wierzę, że może z niego byc pociecha ;]
 Autor komentarza: bagheera
Data: 17-05-2011 13:50:05 
Hugo nie masz do końca racji . Oczywiście że przeciętny wzrost ludzi jest zupełnie inny niż nawet 50 lat temu i dlatego masz racje nieunikniona jest coraz wieksza ilość bokserów 195-205 . Jednak nie widzisz że bokserzy z tego przedziału w 99proc wraz z tym wzrostem tracą skoordynowanie . I to nie ich wina po prostu coraz więksi ludzie nie mogą być tak samo sprawni i zwinni jak Ci mniejsi . Została osiągnięta już granica wzrostu przy której ruchy i sprawność fizyczna człowieka zaczyna sie robić pokraczna . Oni już są po prostu tak duzi że inforamcja z głowy do pięści płynie tak długo że nie moga być boksrami ;););) Nie no w tym momencie żartuje ale faktem jest że wraz z coraz większym wzrostem idzie coraz miejsza sprawność fizyczna . Wystarczy choćby popatrzeć na piłkarzy . Najzwinniejsi są zwykle niscy około 165-180 . Do 190 są sprawni . Powyzej 190 mają zwykle nieruchawi obrnońcy albo dziwne przypadki ;)
 Autor komentarza: SGS
Data: 17-05-2011 14:07:38 
Wilder jest przereklamowany,taki Perez powinien się z nim uporać
w conajmniej 3 rundy. Denotay też przypomina mi Cunninghama , wydaje mi się, że z lepszymi rywalami będzie równie często lądował na deskach.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 17-05-2011 14:50:28 
@Bagheera,
Istotnie starszy Kliczko walczy w sposób bardzo nietypowy... ale jakże skuteczny!
Porównanie go z Wałujewem jest chyba niesłuszne.
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 17-05-2011 15:19:26 
haha Wilder by poskładał Arreole?Dobre ,,Arreola by go stłamsił,,i wycisnął jak cytryne,,
 Autor komentarza: Torrado
Data: 17-05-2011 15:21:10 
Nie bede taki i wam powiem,snilo mi sie dzisiaj ze David znokautuje robota w 11 rundzie takze stwiajcie i zarobcie sobie :D
 Autor komentarza: liscthc
Data: 17-05-2011 15:29:09 
Torrado
Problem w tym że 11 rundy nie będzie bo do 9 będzie po Davidku!A tak poważnie to wszystko możliwe,ja jednak trzymam się swojej wersji wydarzeń.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 17-05-2011 15:35:20 
jeszcze okolo 1,5miesiaca i wszystko bedzie jasne
 Autor komentarza: Torrado
Data: 17-05-2011 15:38:19 
Po 2 lipca beda mowic na dawida "Drwal" a nie "Żniwiarz" :D
 Autor komentarza: liscthc
Data: 17-05-2011 15:41:12 
Drwal to niebezpieczny zawód i czasem to drzewo zbiera swoje żniwo.
 Autor komentarza: Nightmar3
Data: 17-05-2011 16:12:42 
bagheera
A bramkarze ze wzrostem powyżej 190 ;d ? Mają dobrą koordynację ruchową bo bez tego nie byliby w stanie bronić na wysokim poziomie. Van der Sar - 197 cm Dida 196 cm Stekelenburg 194 James 196 Cech 196 Buffon 192 wyjątek to Casillas przy wzroście 185 jest the best no i oczywiście wielu innych ale to Ci ze wzrostem powyżej 190 są lepsi.

liscthc
Dobrze napisane i również jestem zdania że tym razem to drzewo zbierze żniwo ;)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 17-05-2011 16:20:55 
Nightmar3
Pozwolę sobie dodać że spora część koszykarzy też nie ma większych problemów z koordynacją.
 Autor komentarza: Nightmar3
Data: 17-05-2011 16:52:35 
Bardzo dobry przykład spora część zawodników NBA ma ponad 200 cm a koordynacja znakomita.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 17-05-2011 17:04:44 
Wydaje mi się że spory wpływ na to ma fakt że większość z nich od małego trenuje i niejako rośnie wraz ze swoimi umiejętnościami.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-05-2011 18:44:21 
Oczywiście wysoki nie znaczy ze nie ma koordynacji. Chociaż popatrzeć na Rasiaka " Drewenberger" hmm
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 17-05-2011 19:13:23 
No właśnie, Dida ma prawie 2 metry, a wyginał się jak sprężyna.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 17-05-2011 19:15:29 
LeBron Dżejms tak samo.2m wzrostu a koordynacja ruchów jak u białego człowieka mającego 175cm.
 Autor komentarza: endriu
Data: 17-05-2011 21:00:03 
A ja wam mówię że ten Widler to kolejne zjawisko po Kliczkach. To ewenement przy takich proporcjach taka koordynacja ruchów Nigdy w zyciu nie widziałem tak szybkiego gościa o takich parametrach Kliczkowie w obydwaj w tym elemencie wymiękają
Oj Solis chyba długo po powrocie tronem sie nie nacieszy
 Autor komentarza: bagheera
Data: 17-05-2011 21:42:54 
Haha nie wiem nie znam sie na koszykówce wcale ale to prawda że te gigantyczne murzyny są sprawne i troche to przeczy mojej teorii ^^
Ale osobiście nie spotkałem się z tak dużymi sprawnymi ludzmi.
Ani osobiście ani w sportach którym się interesuje .
Prosty przykład właczyć walke Holyfield vs Lewis i popatrzeć przez runde na prace nóg obu
 Autor komentarza: milek762
Data: 17-05-2011 22:05:03 
bagheera co ty prównujesz Vita do valueva wyluzuj Vitalij ma bardoz niewygodnystyl dla każdego cieżkiego w tym dla Brata
żaden bokser nie wygrywał z Lennoxem na punkty oprócz Vita !!
fkat ma 39.5 roku alle to w dalszym ciągu grozny panczer!!
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 18-05-2011 01:20:10 
hoduja tego Wildera w szklarni pod lampa , moze chca z niego Kosteckiego zrobic?
jak ma byc mistrzem to juz sie powinien zaczac sprawdzac bo narazie samych kelnerow klepie a i tak raz deski zaliczył.

@endriu
a jakim tronem cieszy sie Solis , moze cos przegapilem?
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-05-2011 01:35:07 
Haye ma napewno przygotowana "znakomita" taktyke na Wladka. Ale jak poczuje pierwszy raz dlaczego nazywaja Wladka "Dr. Stalowy Mlot", to jego wczesniej przygotowana taktyka nie bedzie miala wiekszego znaczenia dla przebiegu walki.

Wladek musi go tylko dobrze trafic 3 albo 4 razy w kilku pocztakowych rundach, a pozniej to bedzie tylko "dobijanie na zawolanie."

Czy Haye ma jakies realne szanse? Ma, ale musial by trafic Wladka bardzo mocno oraz bardzo celnie zaraz na poczatku walki, tak aby mogl zaburzyc jego taktyke oraz rytm walki. Jezeli Haye nie znokutuje Waldka w trzech pierwszych rundach to jest po nim.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 18-05-2011 04:45:00 
canuck

Popieram twoją wypowiedź.Jeżeli Haye w przeciągu pierwszych 3 rund nie trafi Władka jakimś celnym, mocnym ciosem to będzie po nim.On teraz dopiero poczuje co to jest prawdziwa HW bo wcześniej prezentując się na tle Boninów i Harrisonów nie miał tej okazji.Haye będzie miał taktyke do czasu pierwszego prawego prostego Władka a potem wszystko pójdzie sie jeb..ć i zacznie się walka ale o przetrwanie.
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-05-2011 07:02:21 
mieszko77

Poczekaj jak wruci, chyba tylko władek może mu realnie zagrozić ale nie sądzę jak sie weźmie za siebie będzie zamiatał w HW
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.