PAVLIK JUŻ JESIENIĄ CHCIAŁBY WALCZYĆ Z BUTE

Chcący powrócić do czołówki, były mistrz WBC i WBO wagi średniej, Kelly Pavlik (37-2, 32 KO) niedawno odniósł pierwsze zwycięstwo po dłuższej przerwie spowodowanej problemami osobistymi. Najwidoczniej przywróciło mu ono wiarę we własne możliwości, gdyż Amerykanin przyznał, iż jesienią będzie gotowy do starcia z panującym mistrzem wagi super średniej IBF, Lucianem Bute (28-0, 23 KO), przyznając jednocześnie, że byłoby to dla niego niezwykle interesujące wyzwanie.

- Jeśli wszystko pójdzie dobrze, byłbym gotowy do tej walki jesienią - zapewnia 'Duch".  - Bute byłby dla mnie wielkim wyzwaniem, jest duży, niewygodny, walczy z odwrotnej pozycji, mimo swoich rozmiarów jest szybki i mobilny, a przy tym twardy i świetnie uderza na korpus. To niezwykle utalentowany facet, najlepszy w swojej wadze i dodatkowo posiada pas mistrza świata, wiec chętnie bym się z nim zmierzył. Jeśli udałoby się zorganizować ten pojedynek, to byłaby wspaniałą bitwa - snuje swoje plany Amerykanin.

29-letni Pavlik w ostatnią sobotę wygrał na gali w Las Vegas, której głównym wydarzeniem była walka Shane’a Mosley’a z Mannym Pacquiao ze swoim rodakiem Alfonso Lopezem (21-1, 16 KO). Bute z kolei w ostatnie walce znokautował Briana Magee i obecnie przygotowuje się do ósmej obrony swojego tytułu, która odbędzie się 9 lipca w Bukareszcie. ‘Le Tombeur’ zmierzy się z oficjalnym pretendentem, francuzem Jeanem Paulem Mendy (29-0-1, 16 KO).

Biorąc pod uwagę, że turniej organizowany przez Showtime wchodzi dopiero w ostatnią fazę, Bute mógłby być zainteresowany pojedynkiem z wciąż medialnym, a co za tym idzie, mogącym przynieść duże zyski, Pavlikiem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MARTINEZfan
Data: 15-05-2011 16:30:24 
Pavlik się jeszcze nie odbudował i moim zdaniem potrzebuje jeszcze 2 walki z dobrymi ale nie topowymi pięsciarzami, zanim skonfrontuje się z kimś takim jak Bute. Inaczej dostanie KO.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 15-05-2011 16:35:06 
Nawet jeśli Pavlik się odbuduje to i tak Bute go znokautuje.Jeśli najbliższym rywalem Pavlika będzie Bute,to Rumun wygra do 8rundy.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 15-05-2011 16:42:01 
Moim zdaniem Pavlik jest skończony i walka z Bute byłaby nie potrzebna. Lucian ma wielu potencjalnych przeciwników na wysokim poziomie ma w czym wybierać jego waga jest świetnie obsadzona wszyscy kibice czekają na jego potyczkę ze zwycięzcą super six. Wynik walki z Pavlikiem byłby z góry wiadomy no chyba że Kelly pokazał by że faktycznie należy do czołówki i zanotował by jeszcze jakieś spektakularne zwycięstwo wtedy mógłby mierzyć się z pięściarzami kalibru Bute czy na przykład Dirrella. Ale osobiście w to wątpię i liczę że jednak nie dojdzie do tej walki. Pavlik po prostu nie zasłużył na walkę o pas takich jak on to Bute na przetarcie może brać.
 Autor komentarza: MARTINEZfan
Data: 15-05-2011 16:45:06 
NA dzień dzisiejszy Bute by go zniszczył. Po odbudowie formy przez Pavlika, ale takiej formy gdy rządził wagą średnią, mogłoby byc ciekawie. Wszyscy zachywcają się ?Bute jako najlepszym w superśredniej, ale kogo on wartościowego pokonał? Sakio bika, andrade czy miranda to nikt z topu. Być może rumun jest najlepszy, ale walki z kelnerami jego wartości nie potwierdzą. Może dojdzie do jego walki z kesslerem, a jeśi nie to ze zwyciezca super six (myżle, że Ward), wtedy będzie mógł potwierdzić klasę.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 15-05-2011 16:56:22 
MARTINEZfan moim zdaniem jest najlepszy w tej wadze ale po Wardzie którego uważam za numer jeden. Jeśli chodzi o przeciwników Bute to wygrywał z wcale nie gorszymi zawodnikami niż reszta czołówki i to w jaki sposób. Rzucił na deski ciosem na szczękę twardziela Andrade i jako jedyny skończył go przed czasem lejąc po dole. Miranda niegdyś uważany za ścisłą czołówkę król nokautu a Lucian rozprawił się z nim jak z dzieckiem. Bika to też ceniony zawodnik zapomniałeś też dodać byłego mistrza świata Williama Joppy i człowieka który rzucił na deski samego Davida Haye czyli solidnego Lolengę Mocka z nimi też rozprawił się Bute także mówienie że ma na rozkładzie kelnerów jest przesadą.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 15-05-2011 17:34:29 
Z marketingowego punktu widzenia walka z Pavlikiem to dla Bute najlepsza okazja przed zakończeniem turnieju Super Six. Przynajmniej na kontynencie amerykańskim, bo nie sądzę, żeby Martinez zapragnął boksować w limicie super middleweight.
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 15-05-2011 19:08:54 
Pavlik raczej nie zdziała już zbyt wiele, choć nie skreślam go całkowicie. Walkę z Bute raczej by przegrał, ale chciałbym to zobaczyć z dwóch powodów. Po pierwsze, Bute miałby wreszcie szansę zaistnieć, po drugie, Bute miałby wreszcie szansę zaistnieć. Szkoda mi Rumuna, bo to dobry pięściarz, a ciągle dość anonimowy. Szkoda jego prime'u.
 Autor komentarza: MARTINEZfan
Data: 15-05-2011 19:47:14 
Kronk: jest trochę racji w tym co piszesz, bo Bute jest w superśredniej 1 w rankingu boxrec (czasem niemarodajny), ale też drugi za wardem w the ring, więc dostrzegam jego klasę. Choć podtrzymuje, że nie miał topowych rywali jak do tej pory. Miranda miał przebłyski na początku swej kariery ale przed walka z bute przegrał z pavlikiem (tko), abrahamem (tko) i wardem (pts). Andrade rok przed pierwsza walką z Bute przegrał z kesslerem na punkty (120:108 x3) a ostatnio uległ niejakiemu aaronowi pryor jr. Lolenga Mock to 39 letni mistrz EU z bilansem 30w -12 porażek. Joppy: Fakt, że rzucił Haye na deski ale też haye jako jedyny go znokautował, czego nie uczynił Bute. Joppy – zgodze się że go Bute rozłożył, ale widziałeś, że Schumenov wprost zniszczył Joppy.
Bute to na pewno topowy bokser ale czy najlepszy? Nie wiem. Zobacz przebieg kariery Kesslera czy Frocha. Oni bili się z najlepszymi w swojej wadze. Bute musi swoją wartość potwierdzić z innymi topowymi pięściarzami.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 15-05-2011 20:25:06 
do tej walki może dojść. Pavlik ma nazwisko, a Bute skuszony dobrą wypłatą pewnie by nie odmówił. tylko po co? Pavlik nie ma czego szukać w walce z Rumunem. przynajmniej w obecnym stanie.
 Autor komentarza: Mietas
Data: 15-05-2011 21:01:01 
na trzeźwo nie ma co startować nawet
 Autor komentarza: Kronk
Data: 15-05-2011 21:19:14 
MARTINEZfan dla mnie na przykład Froch jest przereklamowanym pięściarzem nie mówię że słabym ale robi się z niego wybitnego zawodnika a tak nie jest. Prawda jest taka że zbił go Dirrell i to on powinien zejść wtedy z ringu jako zwycięzca. Carla uratowało to że walczył u siebie w Anglii, uważam też że gdyby doszło do walki Bute-Froch to jestem przekonany że wygrał by ten pierwszy. Po za tym jeśli chodzi o świetnych zawodników na rozkładzie Frocha to są to Pascal, Taylor i ewentualnie Abraham bo w jego przypadku ta "świetność" jest mocno dyskusyjna. Dirrella nie liczę bo dla mnie to Carl z nim nie wygrał. Co do Kesslera to już całkiem nie mogę się dopatrzyć lepszych przeciwników od Bute ma na rozkładzie Frocha, Andrade(w gorszym stylu niż Bute) i dodałbym jeszcze Mundine. Sartisona też nie liczę ponieważ nie jest zbyt dobry, dla mnie jest niewiele więcej wart niż Joppy. Także podsumowując na pewno Bute nie ma się czego wstydzić jeżeli chodzi o dobór przeciwników i wartość swoich zwycięstw. Pozdrawiam również :)
 Autor komentarza: MARTINEZfan
Data: 15-05-2011 21:36:01 
Kronk: w przypadku Frocha sam wymieniłeś topowych bokserów. A Kessler ma na rozkładzie(jeśli nie liczysz Sartisona) to przynajmniej Beyera i Frocha. Miejmy nadzieję, że w superśredniej po super six będzie kilka dogrywek i walk unifikacyjnych.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 15-05-2011 21:49:15 
MARTINEZfan masz rację dowieść kto ma rację mogą tylko walki pomiędzy wymienionymi zawodnikami, chciałbym żeby jak się skończy super six Bute zawalczył ze zwycięzcą lub resztą tych czołowych zawodników wtedy myślę że nikt nie negował by jego prawdziwej wartości. Poza Dirrellem i Wardem jestem w stu procentach przekonany że uporał by się i z Frochem i z Kesslerem a nawet w pojedynkach z tymi pierwszymi mógłby powalczyć szczególnie z Dirrellem.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 15-05-2011 22:11:49 
trzy piwa na kaca i dalej na Bute...

Pavlik chyba chce dostać ciężkie KO
 Autor komentarza: canuck
Data: 15-05-2011 22:27:08 
Bute to jest tak jak gdyby "drugi Vitek", tylko nieco mniejszy.

Bardzo niewygodny styl boksowania poparty gabarytami, umiejetnosciami, silnym ciosem oraz dobra szczeka.

Nie moge sie doczekac kiedy Froch albo Ward z nim zawalcza. Abraham to za duza bokserska "surowa" na Bute. Z Bute moze wygrac tylko facet ktory ma wszystkie bokserskie atuty: wzrost, zasieg, umiejetnosci, sile oraz charakter.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 15-05-2011 22:28:43 
Bute to niekwestionowany mistrz ,powiem więcej Kozaków z pokrewnych kategorii ( NIE WNIKAM W LIMIT Roz...... JAK CHCĘ ),argumenty przeciwko proszę ewentualnie.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 15-05-2011 22:30:26 
canuck

WYJĄŁEŚ MI TO Z .........pisania,pozdro.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 15-05-2011 22:34:23 
Kronk
Niesamowicie cenie twoją opinię ,ale BUTE naprawdę rozbija ewentualnych wygranych s6 .
 Autor komentarza: canuck
Data: 15-05-2011 22:41:30 
@wojtal; Dziekuje za pozdrowienia.

Powinienem tez chyba dodac, ze lubie Pavlik oraz zycze mu dobrze, bo jest facetem slowianskiego pochodzenia.

Napewno ma wzrost,zasieg, sile oraz jest w miare twardy. Co do umiejetnosci oraz absoltnej woli zwyciestwa to nie jestem pewien. Wydaje mi sie, ze Bute by go zalatwil w bardzo "kliniczny" sposob, tak jak Hopkins.
 Autor komentarza: MARTINEZfan
Data: 15-05-2011 22:44:47 
canuck: to prawda co napisałeś o Bute, ale Ward jest szybszy i lepszy technicznie. A szczęką też ma niczego sobie. W moim odczuciu Ward dałby rade Bute.
wojkal: o pokrewnych kategoriach wiem tyle, że Bute miał szansę na walke z Pascalem przed walka z Hopkinsem, ale stwierdził, iż: "jest za mały na półciężką". Pascal zresztą publicznie wyzywał go na pojedynek. Poza tym Bute w półcięzkiej nie górowałby juz siłą nad rywalami, więc ostrożni podchodziłbym do takich ocen.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 15-05-2011 22:49:07 
canuck

Pavlik jest dobry ,ale Bute z nim ?( Jak moja córka mówi żal)
 Autor komentarza: Kronk
Data: 15-05-2011 23:05:41 
Wojkal nie bardzo rozumiem czy ja gdzieś napisałem że Bute nie ma z kimkolwiek szans? Prawdopodobnie super six wygra Ward którego uważam za najtrudniejszego przeciwnika dla Luciana i on jedyny w tej wadze byłby dla mnie minimalnym faworytem w starciu z nim co oczywiście nie oznacza że by wygrał ponieważ Bute jest zawodnikiem tej klasy że równie dobrze może wygrać z każdym niemniej uważam że Ward byłby w niewielkim stopniu faworytem. Co do reszty to też uważam że Bute by wszystkich zlał a już szczególnie Abrahama czy Kesslera z Frochem też dałby radę. Trudnym przeciwnikiem natomiast byłby Dirrell świetne warunki fizyczne plus niezła technika czyniły by go niebezpiecznym przeciwnikiem dla Bute chociaż nawet z Dirrellem Lucian byłby moim faworytem raczej. Pozdrawiam!
 Autor komentarza: wojkal
Data: 15-05-2011 23:20:19 
Kronk
Faktycznie chyba moja zła interpretacja,chodzi mi oto ,że BUTE to na dzisiaj super średni NR1 i ,szukam przyczyn jego braku w s6 ,może wie ktoś coś w tej kwestii?.
 Autor komentarza: Woody100
Data: 15-05-2011 23:32:56 
Nr.1 w super średniej jest na dzień dzisiejszy Ward albo Froch.

Bute nie wszedł do turnieju bo miał świeżo podpisany kontrakt z HBO.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 15-05-2011 23:40:06 
Czyli go dyskwalifikuje jako supersredniego ,chyba żart ?
 Autor komentarza: Woody100
Data: 15-05-2011 23:42:20 
Nie, dziś żarty trzymają się Zaba.
 Autor komentarza: MARTINEZfan
Data: 15-05-2011 23:43:50 
wojkal: Bute chciał wziąć udział, Showtime się podobno wahała ale... zabrakło miejsca. Sauerland ma/miał dobre układy z Showtime i wsadził dwóch swoich (kessler, Abraham), aby którys wygrał cały turniej. Poza tym inni promotorzy (DiBella) nie za bardzo chcieli Rumuna w turnieju.

Woody100: Nie wiem czy Bute podpisał kontrakt z HBO przed organizacją SuperSix czy jak już się dowiedział, że go wykolegowali.

Z tego co wiem walkę Bute vs zwycięzca supersix chciała pokazywac i hbo i showtime, ale podobno bute już podpisał kontrkat z showtime.
 Autor komentarza: Woody100
Data: 15-05-2011 23:49:53 
Nie.
Bute był jedynym mistrzem świata z kontraktem w ręku (HBO).
Showtime było łatwiej zoorganizować ten turniej bez niego.
To proste jak konstrukcja cepa.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 16-05-2011 00:00:40 
Panowie,czyli rządzi kasa.
 Autor komentarza: Woody100
Data: 16-05-2011 00:02:15 
To jest niestety oczywiste.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 16-05-2011 00:04:11 
ale sportowo Bute NR1 ;)
 Autor komentarza: Woody100
Data: 16-05-2011 00:05:48 
Sportowo nr.1 jest Ward :)
Bute moim zdaniem dopiero nr.4 za Wardem, Kesslerem i Frochem.
 Autor komentarza: MARTINEZfan
Data: 16-05-2011 00:07:04 
Woody100: niestety to nie było takie proste. W boksie na tym poziomie, w świecie którym steruje tv, kasa i promotorzy - nie wiemy o zakulisowych sprawach nawet 1/10 prawdy.

Jak pisałęm DiBella wsadził do supersix jermaina taylora, któy przegrał wtedy 3 walki z rzędu. Agent bute przyanł, że rozmowy były ale zaproszenia nie było. Ciekawostką jest, że agent ten jest/był agentem Jeana Pascala i podobno była mowa o Pascalu w supersix. Więc rozmów były setki, kandydatów dziesiątki a wybrano tylko 6 bokserów, a wyboru dokonała showtime i promotorzy.
 Autor komentarza: Woody100
Data: 16-05-2011 00:09:03 
Wybrało "showtime" - Tak
czyli wiadomo dlaczego nie ma tam Bute :)
 Autor komentarza: Woody100
Data: 16-05-2011 00:10:49 
Taylor nie przegrał do momentu podpisania kontraktu z Showtime 3 walk z rzędu.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-05-2011 00:11:04 
Na mój gust to Froch jest dziś jedynym który może powalczyć z Bute.Co prawda jeszcze S6 nie wygrał ale jest na dobrej drodze.Co do braku Bute w S6 to jakaś sportowa pomyłka.Porównajcie Alana Greena z Bute ciekawe kto jest lepszy?
 Autor komentarza: MARTINEZfan
Data: 16-05-2011 00:17:33 
Woody100: rzeczywiście Taylor nie przegrał 3 walk pod rząd. W 5 ostatnich walkach przegrywał 2 razy z Pavlikiem, wygrał z Lacy oraz przegrał z Frochem i Abrahamem.
 Autor komentarza: Woody100
Data: 16-05-2011 00:20:28 
I to jest precyzyjna wypowiedź.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.