PALACIOS: KONTROLOWAŁEM WALKĘ

- Zrobiłem wystarczająco dużo żeby wygrać ten pojedynek - uważa już na chłodno Francisco Palacios (20-1, 13 KO), który po kontrowersyjny werdykcie przegrał wczoraj z naszym Krzysztofem Włodarczykiem (45-2-1, 32 KO) i nie zdołał odebrać mu pasa federacji WBC w kategorii junior ciężkiej.

- Kontrolowałem cały czas walkę. Ile rund mógł wygrać Włodarczyk? Może trzy... W mojej ocenie spokojnie zwyciężyłem w pierwszych pięciu starciach. Wystarczy przecież tylko porównać moją twarz do jego - przekonywał 33-letni pięściarz z Portoryko.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tomek90
Data: 03-04-2011 11:22:09 
Zgadzam się całkowicie. Palacios, nie daj się, żądaj rewanżu! Trzymam kciuki!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-04-2011 11:25:03 
NIE zrobiłeś WSZYSTKIEGO!!! żeby WYGRAĆ!!! - zapomniałeś dać w łapę sędzią!!!! |(więcej niż dał wasyl!!)
Jak się odwiedza jakiś kraj trzeba znać panujące tam zwyczaje!!!
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 03-04-2011 11:26:54 
Nawet optymistyczne 4 rundy pinokia to za malo zeby wygrac... miszcz pokazala ile jest warty...
Palaciosa szkoda. Niewiele lepszy, ale jednak lepszy mistrz z niego by byl.

Rewanzu nie bedzie niestety. Przegral sport.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 03-04-2011 11:27:40 
U nas sędziowie chcą dobrze ale trzeba dać im szansę.
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 03-04-2011 11:29:59 
Dokładnie, był zdecydowanie bardziej aktywny, w przeciwieństwie do tego co mówili ci stetryciali komentatorzy.
Wiecej uderzał i to jego wiecej ciosow dochodzilo. Nawet jesli czesc zostawala na gardzie, to i tak doszlo wiecej jego ciosow niz ciosow Wlodarczaka ktory tylko zasloniety stal.
Palacios generalnie walczyl ciekawiej, wiecej sie ruszal, zmienial pozycje pokazywal jakies kombinacje ciosow.
Ewidentnie walka ustawiona.
 Autor komentarza: tomek90
Data: 03-04-2011 11:30:35 
Srogi, trafne podsumowanie. Szkoda, że nie można plusować lub minusować komentarzy, bo na pewno dostałbyś ode mnie plusa :)

U nas sędziowie chcą dobrze, ale trzeba im dać szansę! :)
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 03-04-2011 11:31:00 
Na miejscu WBC zabralbym pas Wlodarczykowi.... On przynosi wstyd tej dyscyplinie...
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 03-04-2011 11:34:03 
OjciecTadeusz Data: 03-04-2011 11:26:54

(...) Rewanzu nie bedzie niestety. Przegral sport.

Jaki sport? To jest biznes.
 Autor komentarza: detektyFF
Data: 03-04-2011 11:41:21 
Dajcie STATYSTYKI ciosów !
 Autor komentarza: konrad77
Data: 03-04-2011 11:41:22 
O co chodzi,Włodarczyk jest przereklamowany to zwykły drewniak PINOKIO!!A walka NUDNA!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 03-04-2011 11:48:30 
no wlasnie, wie ktos moze czy sa juz statystyki ciosow?? i jesli tak to gdzie, z gory dzieki
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 03-04-2011 11:50:53 
@detektyFF

Właśnie sam chcę zobaczyć, szukam po necie i nie mogę nigdzie póki co znaleźć. Dajcie link jakby ktoś znalazł staty.

"Zrobiłem wystarczająco dużo żeby wygrać ten pojedynek"

Gówno zrobiłeś nie dużo. W jakim ty świecie żyjesz? Nie mam zamiaru tutaj bronić Włodarczyka bo i nie zasłużył na to wczorajszą walką, ale "przyjeżdżając na teren Mistrza i chcąc go zdetronizować musi go znokautować albo zdecydowanie przeważać w tej walce"- Palacios nie zrobił nic z tych rzeczy i sam jest sobie winny. Bo Włodarczyk był po prostu wczoraj "lewy" i jeżeli Palacios rzeczywiście należałby do najlepszych w Cruiser to by wczoraj zdemolował Włodarczyka. Pretensje może mieć tylko do siebie a nie do sędziów, bo taka kolej rzeczy występuje wszędzie.

Włodarczyk pokazał wczoraj że jest słabym Mistrzem- Palacios pokazał że był słabym pretendentem.
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 03-04-2011 11:58:09 
TommyMorrison z tego co wiem to statystyki ciosów udostępnia firma compubox. http://compuboxonline.com/ tam należy chyba szukać chociaż wątpię że zrobią staty z tego cyrku.
 Autor komentarza: PrimoCarnera
Data: 03-04-2011 11:58:21 
OTO CO O "NAS" MOWIA NA SZANUJACYCH PORTALACH O BOKSIE CALA PRAWDA: PALACIOUS SHOULD HAVE GOTTEN THE DECISION, BUT IAM NOT SORRY FOR HIM, HE CLOWNED AROUND THE LAST 3 ROUNDS, THAT MAKES IT 2 GIFT DECISIONS FOR DIABLO, CUNNINGHAM WAS ROBBED AGAINST HIM. IF YOU WHAT THE FIGHT, THIS GUY (DIABLO) WAS ALLOWED TO TALK TO THE JUDGES BEFORE THE DCISION WAS GIVEN, HE WAS EVEN GIVEN A MIKE TO TALK AND WORK UP THE CROWD BEFORE THE DECISIONS. THESE COUNTRIES IN THE EASTERN BLOCK SHOULD NOT BE ALLOWED TO STAGE WORLD TITLE FIGHTS, AS BOXING IS RUN BY MAFIA TYPES WHO ARE COMPLETELY LACKING IN MORAL. I NIE MA CO SIE DZIWIC......
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 03-04-2011 12:02:49 
Tak na marginesie to ja walki nie oglądałem i nie muszę sie przejmować czy był przekręt czy nie. Już dawno bojkotuję te szopki Wasilewskiego. Z komentarzy wynika że niezły wał był ;/
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 03-04-2011 12:04:07 
ja tego zupełnie nie rozumiem. Palacios nic nie zrobił-za c
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 03-04-2011 12:04:08 
ja tego zupełnie nie rozumiem. Palacios nic nie zrobił-za c
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 03-04-2011 12:04:17 
PrimoCarnera
Przetłumacz jakbyś mógł bo mój Angielski nie stoi na wysokim poziomie ;)
 Autor komentarza: zin
Data: 03-04-2011 12:05:20 
o 13.00 jest powtórka na polsacie sport , więc będzie można obejrzeć na "chłodno" ten "emocjonujący" pojedynek .
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 03-04-2011 12:06:41 
ja tego zupełnie nie rozumiem. Palacios nic niie zrobił. Jeżeli bicie na blok miałoby być punktowane to spoko-wygrał. dla mnie oboje byli beznadziejni a walka powinna byc uznana za nieodbytą. jednym słowem oboje byli do dupy.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 03-04-2011 12:08:11 
Tommy, mylisz się...a raczej nie mylisz tylko źle podchodzisz do tego sportu.
Skoro my - fani boksu - będziemy pisać/mówić, że aby wywalczyć MŚ na wyjeździe trzeba zdetronizować lub znokautować rywala bo inaczej rundy remisowe się punktuje na korzyść mistrza to się nie dziw, że tak ten sport wygląda!!

Adamek w walce z Arreolą walczył na wyjeździe, pokonał go tak jak mówiły karty sędziowskie, wielkich rozbieżności nie mogło być.

I tutaj chyba jest przewaga boksu w USA nad Europejskim. Tam jest sport i nawet jeśli dyscyplina przechodzi kryzys to starają się być fair. W Europie może i jest kilku mistrzów - ale zobaczcie jakim kosztem. Wykorzystują tysiące naiwniaków, którzy przychodzą na stadiony oglądać takie cyrki.

Nie rozumiem pretensji w kierunku Palaciosa, wymagacie od niego (fani Włodarczyka i KP) by zaatakował z furią bo inaczej ma pewną porażkę - opamiętajcie się!
 Autor komentarza: profTerry
Data: 03-04-2011 12:09:06 
Włodarczyk powiedział, że walcząc na wstecznym biegu nie można wygrać walki. hmm to ciekawe co on mówi. Spójrzmy na Mayweathera czy dawnego Roya Jones Jr. Oni walczyli z defensywy. Punktują rywali na dystans i uciekją nie przyjmując bitki. Oczywiście nie chcę porównywać Palaciosa z Mayweatherm bo to nie ten poziom, ale w tej walce Palacios był takim gorszym Mayweatherem. Wynik 115-113 dla Palaciosa jest jak najbardziej zasłużonym werdyktem. Palacios miał pomysł na ten pojednynek, świetną taktykę, punktował Włodrczyka z dystansu i uciekał odbierając możliwość atakowania i punktowania Włodarczykowi. To jest skandal, że ten pojedynek wygrał Włodarczyk. Jestem ciekawy jak wyglądają statysyki wyprowadzonych ciosów, ciosów celnych itp. Pewnie nie udostępnią ich mediom, bo świat zobaczy przekręt.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 03-04-2011 12:09:27 
Od siebie dodam, że kilka akcji Palaciosa było dobrych, kombinacje w których wchodził jakiś prawy sierp za rękawice Diablo, podobnie jakieś kombinacje head-body w których wchodziły ciosy na korpus. Tutaj zdecydowanie była przewaga...
 Autor komentarza: Maynard
Data: 03-04-2011 12:10:41 
Nie rozumiem, dlaczego nie ma żadnego newsa o wspaniałej wygranej Segury...
 Autor komentarza: pankracy
Data: 03-04-2011 12:13:28 
To juz wszyscy wiemy dlaczego Wasilewski nie chciał nawet słyszeć o walce z Masternakiem.Z ostatnich walk rudego można wywnioskować jedno.On juz nawet nie stoi w miejscu, on się poprostu cofa w rozwoju.
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 03-04-2011 12:14:56 
@HeadCrusher

"...to się nie dziw, że tak ten sport wygląda!!"

SPORT? Boks zawodowy już dawno nie jest SPORTEM w czystym znaczeniu tego słowa, podobnie jak choćby Formuła 1. To biznes i nic poza tym, a w biznesie jeśli chcesz osiągać sukcesy musisz się dostosować do reguł gry.

Nie nazywaj od razu wszystkich którzy przyjmują do wiadomości jak wygląda ten BIZNES, fanami Włodarczyka i KP, bo osobiście sam jestem rozgoryczony tym co pokazał wczoraj Włodarczyk a użytkownik GoodStance podsumował to wysmienicie- "JEDNYM SŁOWEM OBOJE BYLI DO DUPY". Jestem rozgoryczony ale nie mam zamiaru płakać i wyć z wściekłości po różnych forach, bo jak napisałem na początku, tak wygląda ten biznes i to się nigdy nie zmieni, i albo się z tym godzisz albo przestajesz oglądać ten "sport" (jak ty to nazywasz)
 Autor komentarza: aussieboy
Data: 03-04-2011 12:21:26 
AJEM CZEMPION oraz Styyyyl czempion....pozwolę sobie tak to napisać gdyż znajmość i akcent angielski u Włodarczyka dołożył tylko wisienke nad całym tym gównem na które telewizja wykłada wcale nie male pieniadze. Jaki Diablo? Raczej "PRZYKURCZ" tak należy od dziś prezentować w mediach takich zawodników. Celebryci też odpowiedni poziomem do całej imprezy i mam nadzieje ze przy nastepnej bardziej wszyscy beda patrzec sobie na rece. Kibice 3maja kciuki za swoich ale chca tez uczciwosci
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 03-04-2011 12:23:02 
TommyMorrison - daj już spokój bo piszesz tak jak ci wygodnie, tak samo dobierając pseudoargumenty.

Wałem śmierdziało już przed walką. Łapin daje szokujące wywiady, w których jedzie po Włodarczyku w obawie przed własnym tyłkiem a Włodarczyk łapie po walce mikrofon i bredzi "jeden za wszystkich - wszyscy za jednego" oraz coś w stylu - nieważne jaki będzie wynik, ja was kocham. Takich dziwnych zachowań było mnóstwo i widać, że KP nieprawdopodobnie boi się o swój byt. Ponadto tym razem chyba do końca nie byli pewni czym się to wszystko skończy.

Można było nie oglądać walki by dostrzec dziwne zachowania.

Zdaje się, że KP wisi na włosku.
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-04-2011 12:23:15 
Wlodarczyk bedzie zmuszony walczyc z Masternakiem jak tylko straci ten swój pas,
a wtedy Master zniszczy Wlodarczyka,
 Autor komentarza: qler
Data: 03-04-2011 12:28:56 
tańczeniem w ringu i obijaniem gardy rywala walk się nie wygrywa, walka równa ale większość rund dla Wodarczyka bo zwyczajnie zadał więcej CELNYCH ciosów (5 uderzeń na rundę co świadczy o żałosnym poziomie walki)
policzcie ile celnych ciosów zadał Palacios, palce jednej ręki wystarczą
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 03-04-2011 12:30:17 
@UrbanHorn

"Zdaje się, że KP wisi na włosku."

Źle ci się zdaje.

A tak w ogóle to chyba już kiedyś napisałem że z trollem nie dyskutuje więc gdybyś był łaskaw to kieruj swoje nędzne pościki w inną stronę i obaj będziemy żyć szczęśliwie.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 03-04-2011 12:30:42 
najlepszy moment gali (podczas walki jonaka) jak kulej mowil ze damian lubi byc skaleczony, odpowiedz kostyry - jurek przeciez on nie jest masochista... hahahahahahaha, no i ten borek ktory o boksie wogole pojecia nie ma, ogolnie pomijajac zawodnikow i ich poziom nie mowiac juz o walce mistrzowskiej, WASYLOWI MOWIMY NIE ! ! !
 Autor komentarza: derbinator
Data: 03-04-2011 12:31:51 
piękna walka, przepełniona dramatyzmem, niespodziewane zwroty akcji.
co prawda nie dane mi było być na gali osobiście ale za te emocje którze przeżyłem wczoraj przed tv chciałbym przesłać swój 1% podatku na rzecz fundacji Pana Wasilewskiego "dokarmianie sędziów punktowych".
 Autor komentarza: derbinator
Data: 03-04-2011 12:33:50 
TommyMorrison
co racja to racja. jeżeli jakaś grupa promotorska organizuje walkę o pas WBC i tak ustawia werdykt to musi mieć poparcie federacji żeby czuć się bezpiecznie z takim przekrętem.
 Autor komentarza: oldschool
Data: 03-04-2011 12:47:57 
Jakby dali remis to chociaż wyszliby z twarzą. Ostatnie 2, może 3 rundy Palacios myślał, że wygrywa i już trochę niepotrzebnie odpuścił.

Co do celnych ciosów Diablo to powiem tak: było jego kilka kontr i wydawało mi się, że trafiał ale w powtórkach na koniec rundy widać było wyraźnie, że Wizard niemalże wszystko omijał. Sam trafiał nieznacznie ale jednak częściej (w jednej rundzie mocny lewy, fajny podbródek zadał) Co więcej, w powtórkach jak Diablo trafił jakiś słabym prostym to go pokazywali z 3 ujęć, żeby się wydawało, że jest więcej ciosów :D

Ponoć powtórka jest o 13, można obejrzeć raz jeszcze żeby punktować.

Generalnie Palacios wypadł gorzej niż oczekiwano ale na tle Włodarczyka zaprezentował się lepiej. Mimo, że skuteczność była słaba to próbował, dużo się poruszał, od czasu do czasu podskakiwał z kombinacją, zmieniał pozycję, chciał zmusić Diablo do ataku tak by zrobiło się miejsce do zadawania ciosów. Włodarczyk natomiast... no właśnie - nie zrobił nic, szczelna garda i człapanie do przodu.

Zabawne, że komentatorzy czekali 6 rund na walkę ze strony Diablo, jak już się zorientowali, że nic z tego to zaczęli usprawiedliwiać przyszły wynik punktowy. Że Wizard nie atakuje, że ucieka (wtf?), bla bla bla


pozdrawiam
 Autor komentarza: MazurianBoy
Data: 03-04-2011 12:59:29 
WERDYKT BYŁ MOIM ZDANIEM DOBRY. JEŻELI PRETENDENT CHCE ZDOBYĆ PAS TO MUSI WYRAŹNIE POKAZAĆ WYŻSZOŚĆ NAD MISTRZEM. A NIE TAŃCZYĆ 12 RUND I ZADAĆ 2-3 CIOSY I TO W WIĘKSZOŚCI NIE CELNE. TAKIE SĄ REALIA BOKSU. WALKA TEŻ MI SIĘ NIE PODOBAŁA, ALE CO TAKIEGO POKAZAŁ TEN PORTORYKAŃCZYK ŻEBY ZOSTAĆ MISTRZEM ?
 Autor komentarza: oldschool
Data: 03-04-2011 13:01:33 
@MazurianBoy

Dlatego mogli dać remis bo Diablo też w ŻADEN sposób nie zasłużył na zwycięstwo. Tyle osób na widowni, okrzyki, wstali z miejsc, prośby trenerów a Włodarczyk kompletnie zero odzewu. Nawet jego dziewczyna miała nietęgą minę.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 03-04-2011 13:02:02 
Dziwi mi fakt że ta organizacja jest tak bardzo słabo obsadzona
z pierwszej 10 tylko Frenkel i Troy Ross zasługują na uwage.
 Autor komentarza: Ned
Data: 03-04-2011 13:02:03 
Oczywiście, że kontrolował walkę. Byłem na gali i jest mi niemal wstyd, że dokonano przekrętu za moje pieniądze.

Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale 1/4 publiki wyszła z hali przed końcem walki. Ludzie wstawali, machali ręką i wychodzili. Nie ma się czemu dziwić, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie mógł się cieszyć tym widowiskiem.

Od wszystkich walk na gali, ciekawsze były dwie bójki na trybunach.
I do wszystkich krzyczących po przekręcie "dziękujemy" - ch. wam w ucho, za budowanie swojego marnego ego na jawnych przekrętach robionych przez rodaków. A, również ch. w ucho wszystkim pajacom z wuwuzelami.

Nigdy więcej gal BKP. Natomiast Palacios ma we mnie nowego fana.
 Autor komentarza: Iras121
Data: 03-04-2011 13:02:07 
A jezeli mistrz chce obronic tytul to misi zadawac ciosy!!!!Lepiej bic ciosy w garde niz ich nie bic!!!Przeciez to paranoja!!!Portoryk wygrales!!!Nie przyjezdzaj juz na gale Wasilewskiego bo tu cuda sie dzieja!!!Wstyd mi za ta walke!!!Wstyd dla kraju!!!
 Autor komentarza: Iras121
Data: 03-04-2011 13:03:22 
Wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oddawajcie pieniadze za ta zenade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: MazurianBoy
Data: 03-04-2011 13:21:55 
OLDSCHOOL

A PO CO MIAŁ SIĘ WŁODARCZYK PRZEMĘCZAĆ I RYZYKOWAĆ SKORO WIEDZIAŁ NA CZYM STOI ;) JEST U SIEBIE I WIDZĄC, ŻE WALKA TOCZY SIĘ TAK A NIE INACZEJ, BYŁ PEWIEN SWEGO. KRZYWDY U SIEBIE MU NIKT NIE ZROBI ;)
 Autor komentarza: oldschool
Data: 03-04-2011 13:28:01 
@MazurianBoy

Po pierwsze CapsLock wyłącz.

Natomiast na pytanie PO CO? odpowiem tak żebyś zrozumiał: PO GÓWNO.
 Autor komentarza: MazurianBoy
Data: 03-04-2011 13:36:10 
OLDSCHOOL

ŚMIESZNY JESTEŚ I NAIWNY TYLE CI POWIEM CZŁOWIEKU. A I NADMIENIĘ, ŻE Z KULTURĄ U CIEBIE NA BAKIER ;) WIDZĘ, ŻE NIE WIESZ JAKIE SĄ WSPÓŁCZESNE REALIA. NA JAKIM TY ŚWIECIE ŻYJESZ ???
 Autor komentarza: oldschool
Data: 03-04-2011 13:47:40 
@MazurianBoy

No ale jak Ty się pytasz PO CO?

No po to, że Ci ludzie co przyszli do hali to mu zapewniają wypłatę. Nawet jak ma kibiców w dupie, to mógł walczyć dla siebie, lepsze widowisko - większa kasa.

Jeśli o naiwność chodzi to nie spodziewałem się fajerwerków, ale to co zobaczyłem przekroczyło już wszelkie granice.

Nigdzie nie piszę, że jestem kulturalny więc jak szukasz kultury to szukaj w innym środowisku.


p.s. wyłącz CapsLock bo się źle czyta.

pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.