PALACIOS CZUJE SIĘ POKRZYWDZONY

- Czuję się jakbym zdobył ten tytuł. Przez całą walkę otrzymałem tylko kilka uderzeń od Włodarczyka i w innym miejscu zostałbym z pewnością ogłoszony zwycięzcą - mówił kilkadziesiąt minut po walce Francisco Palacios (20-1, 13 KO), który wczoraj przegrał niejednogłośnie na punkty z naszym Krzysztofem Włodarczykiem (45-2-1, 32 KO).

Przypomnijmy, iż po ostatnim gongu dwójka sędziów typowała wygraną "Diablo", w tym jeden w niezrozumiale wysokich rozmiarach - 118:112.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 03-04-2011 02:42:56 
FRANCISCO!!! - W OCZACH KIBICÓW WYGRAŁEŚ!!!!
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 03-04-2011 02:43:47 
Obaj w niezrozumiale wysokich rozmiarach powinno być.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 03-04-2011 02:44:50 
Skoro tylu z nas uważa, że werdykt był niezasłużony, może razem wezwiemy do rewanżu? Bardzo chciałbym obejrzeć ich kolejny pojedynek..
 Autor komentarza: nowy
Data: 03-04-2011 02:49:21 
Francisco Palacios - i masz rację. Przekręcili cię gorzej niż Lebiedjewa w Niemczech.
 Autor komentarza: Poirot
Data: 03-04-2011 02:54:39 
Palacios dla mnie zawsze będziesz Polakiem.
 Autor komentarza: mlody841
Data: 03-04-2011 02:58:37 
118-112 ?????????????

Toż to 9 rund dla Włodarczyka. Dziewięć to on czystych konkretnych ciosów w tej walce nawet nie zadał.

Miał być super six i będzie. Szkoda, ze kosztem Palaciosa, który został okradziony. Super turniej się szykuje - niemieccy oszuści z polskimi.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 03-04-2011 03:00:34 
mlody841

"Dziewięć to co najwyżej Krzysiek zadał w tej walce ciosów."

i to jest streszczenie to co dzisiaj zaprezentował rudy miszcz.

Szkoda mi Palaciosa, jeszcze przebolałbym 2-3 rundy remisowe na korzyść Włodarczyka ale to co miało miejsce to nadaje się tylko do kabaretu.
 Autor komentarza: adi666prezes
Data: 03-04-2011 03:10:50 
Panowie, Palacios był duuuużo aktywniejszy, ale absolutnie nic z tego nie wynikało, celne ciosy można spokojnie policzyć na palcach; Diablo, fakt bardzo mało atakował, ale zdecydowanie celniej; naprawdę ciężko coś takiego punktować... rundy były bardzo wyrównane, tylko pozornie Palacios był lepszy...
 Autor komentarza: wojkerr
Data: 03-04-2011 03:15:51 
Pomimo tego ze wiele nie pokazales ale przy tym widowisku,masz chlopie absolutna racje,ten cyrk z tymi werdyktami sedziowskim,kladzie niemcow na lopatki!
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-04-2011 03:22:13 
adi666prezes
Nieprawda. Palacios o wiele więcej zadał celnych ciosów w każdej rundzie.
 Autor komentarza: soulfoodboxing
Data: 03-04-2011 03:26:46 
We're sorry Mr.Palacios, You are the true Champ!!!
 Autor komentarza: adi666prezes
Data: 03-04-2011 03:32:45 
Deter
uwierz mi, oglądałem walkę na żywo, dość blisko ringu i naprawdę absolutnie wszystko szło na gardę
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-04-2011 03:53:56 
Nie szło.
 Autor komentarza: adi666prezes
Data: 03-04-2011 04:02:21 
Twoja SUBIEKTYWNA opinia.
 Autor komentarza: Ryba85
Data: 03-04-2011 04:17:22 
Francisco Palacios poprostu wygrał to jest moja opinia
 Autor komentarza: adi666prezes
Data: 03-04-2011 04:21:46 
tylko co w boksie punktować; ataki, które były nieskuteczne, czy obrony, które skuteczne były?
 Autor komentarza: Daro603
Data: 03-04-2011 04:26:07 
Była to strasznie słaba i nudna walka:-(
Ja ją wypunktowałem na remis 114-114
Remis byłby najsprawiedliwszy...
Ogólnie była to walka bardzo trudna do punktowania...
Mam nadzieję że więcej takich beznadziejnych walk o mistrzostwo świata niebedziemy oglądać:-o
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-04-2011 04:34:34 
Masternak by zniszczyl tego miszcza...
 Autor komentarza: Gala
Data: 03-04-2011 05:17:34 
Przewidywałem UD Polak i niewiele się pomyliłem:) 118-112 to zabójstwo tego sportu!!! Francisco był aktywniejszy, ale Krzysiek moim zdaniem zdecydowaną większość ciosów przyjmował na gardę. Walka jak najbardziej remisowa, chociaż spokojnie mogła również pójść na korzyść pretendenta. Szkoda, ze Portorykańczyk nie zaryzykował bo widać było, że bardzo dobrze dziś czuł się między linami. Ma czego żałować ponieważ przy takim obrocie walki było do przewidzenia iż nie wygra tego starcia na pkt.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 03-04-2011 07:43:30 
Palacios kontrolował walkę, nie rzucał się do ataku bo nie musiał - wysoko prowadził a mógł dostać lucky puncha.
Palacios był agresywniejszy, bił kombinacjami, które nawet jeśli na głowe były po rękawicach - to siadł jakiś cios na korpus.

Ismail Abdoul też się świetnie broni, jednak nie zmienia to faktu, że przegrywa wszystkie rundy.

Sama walka przypominała mi Froch-Abraham. Arthur podobnie jak Krzysiek trzymał się za gardą i tylko raz na jakiś czas rzucał przy czym Froch punktował prostymi.

Szkoda mi, że Diablo -fajny chłopak bierze w tym udział. Po walce przemawiał i powiedział "Nie ważne co będziecie mówić..." To chyba dowodzi, że jego celem było tylko wytrzymanie 12 rund.

Ta walka była pewnie ostatnią przeszkodą Krzysia przez super6. Nie ma się co dziwić, że Wasyl mocno przekupił sędziów. Teraz będzie wielka kasa i nawet jedna porażka nie wykluczy Krzyśka z Super Six. A ewentualna kontuzja któregoś z zawodników będzie okazją do wprowadzenia Kołodzieja.

Niestety...biznes, sportu tu nie było.
 Autor komentarza: Tsuruga
Data: 03-04-2011 07:54:27 
Moim zdaniem walka była remisowa. nie wiem gdzie niektórzy widzą zwycięstwo Palaciosa.Co z tego że częściej atakował jak wszystkie ataki diablo unikał lub blokował? takich ciosów się nie punktuje.Oczywiście nie bronie Włodarczyka bo jego postawa mnie mocno rozczarowała.Przed walką myślałem ze diablo to top 5 cruiserów , ale teraz wydaje mi się ,że do super six pojedzie najwyżej po wypłatę.Aha i jeszcze jedno :)
Diablo powinien zmienić trenera bo Łapin po prostu niszczy zawodników.Pzdr
 Autor komentarza: Hugo
Data: 03-04-2011 08:08:44 
Wiecie na czym polegało największe draństwo w tej skandalicznej walce?

Wałki i przekręty zdarzały się od kiedy istnieje boks. Jednak nawet w oszustwie istniały pewne zasady. Najważniejsza brzmiała: W PRZEKRĘT NIE WTAJEMNICZA SIĘ WŁASNEGO BOKSERA. Nawet, jak przekupieni byli nie tylko sędziowie, ale i przeciwnik, to własny bokser nie miał prawa wiedzieć, że walka jest ustawiona. On miał walczyć, jak najlepiej potrafi i dać z siebie wszystko. Chodziło, o to, żeby widzowie się nie zorientowali. A co widzieliśmy wczoraj? Rudego pajaca, który od początku wiedział, co jest grane i miał wszystko w dupie. Nawet nie próbował udawać, że się wysila.

To nie było oszustwo, tylko bezczelne złodziejstwo popełnione na chama bez stwarzania jakichkolwiek pozorów. Złodziejstwo w stosunku do Palaciosa, w stosunku do widzów w Bydgoszczy i w stosunku do biorących udział w zakładach bukmacherskich. TO BYŁ ŚRODKOWY PALEC POKAZANY WSZYSTKIM KIBICOM BOKSU W POLSCE!!!

To, że polscy dziennikarze i komentatorzy to sprzedajne prostytutki jest wiadome od dawna. Ale że do tego grona dołączy Jerzy Kulej, dwukrotny mistrz olimpijski, tego się nie spodziewałem. Za mało Pan ma emerytury, panie Jerzy, że musi Pan dorabiać urabiając opinię publiczną w interesie bandy złodziei? Miałem 8 lat, kiedy oglądałem Pańską walkę z Requefeirosem w Meksyku i byłem z Pana dumny. A dzisiaj za Pana mi wstyd!!!
 Autor komentarza: yok3r
Data: 03-04-2011 08:16:26 
pokrzywdzeni to sa ludzie którzy ogladali te przedstawienie..
 Autor komentarza: casius3
Data: 03-04-2011 08:33:25 
Włodarczyk nie zasługuje na tytuł mistrza świata!!!!
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 03-04-2011 08:40:08 
Niech ci geniusze którzy piszą że walka była remisowa napiszą które rundy wygrał Włodarczyk, bo takiego wałka to ja w życiu nie widziałem, ale kibice w Polsce oczywiście nie umieją być obiektywni, dlatego przechodzą u nas takie wałki i potem wstyd na cały świat. Palacios nie zrobił dużo, ale zrobił wystarczająco dużo żeby zdecydowanie wygrać walkę, a mimo wszystko znajdą się pożyteczni idioci kwestionujący że powinien wygrać.
 Autor komentarza: zin
Data: 03-04-2011 08:53:10 
widzę , że nie mam czego żałować i oszczędziłem sobie nerwów , że nie oglądałem tej walki , a wybrałem imprezkę :D
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 03-04-2011 08:59:32 
Ja nie ogladalem tej walki-jak wszystkich innych Diablo.I dobrze.
Ale sadzac po komentarzach widze ze jak to zwykle bywa na galach z udzialem Nokaut Boksing Promouszyns sedzia chcial dobrze.
Nie wiem czy sedziowal Leszek Jankowiak,ale kimkolwiek byli sedziowie-napewno chcieli dobrze.
Chwala im za to.
ha ha ha
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 03-04-2011 09:01:09 
Wygrał według mnie również. A ten komentator, to się w ogóle na boksie nie zna, jest kompletnie nieobiektywny i widzi to co chce widzieć.
Gadał, że Palacios nie szukał walki, że uciekał, że sie bronił, że jak przyjechał jako pretendent to powinien według niego chyba całkowicie zapomniec o obronie, o rozkładzie sił. A co niby takiego robił Włodarczyk jako mistrz?
Nawet jesli Palacios uciekał, to zadał wiecej ciosów, znacznie wiecej atakował i czesciej trafił. To Wlodarczyk wygladał na bardziej przestraszonego, stojac cały czas za podwójną gardą. Nawet w ostatniej rundzie prawie nie zadał ciosów, może ze 2, a Palacios zadał wiecej.

Werdykt niesprawiedliwy, już same słowa Łapina duzo mowiły (boksuj, zadawaj ciosy, daj sedziom szanse) - Łapin chciał by choc zostały pozory zachowane i sedziowie dali mu zwyciestwo z zachowaniem twarzy, bo to ze miał wygrac to juz chyba przed walka bylo przesadzone, stad Wlodarczyk tak uwazal by tylko nie zostac znokautowanym.
Wygrał mimo ze tych ciosównie zadawał, na innym gruncie by przegrał.a
 Autor komentarza: kazan
Data: 03-04-2011 09:05:49 
Nie mogłem się doczekać, aby usiąść do kompa i napisać to, co myślę o wczorajszej walce. Wstydzę się, że w karaju, w którym mieszkam sędziuje się jak u naszych zachodnich sąsiadów albo jeszcze gorzej. DIABLO to bokserskie dno. Nie pokazał nic. Przegrał wczoraj i to z kretesem. Szkoda mi Palaciosa, bo był aktywniejszy, ładnie sięporuszał, trafiał..... Po pojedynku to twarz Diablo nosiła ślady walki, natomiast Czarodziej wyglądał jak przed pojedynkiem. Nic jednak w tym dziwnego, bo nie otrzymał od Wlodarzyka żadnego, powtarzam żadnego czystego ciosu. Palacios walczył mądrze, prawda, że diablo sporo ciosów wyłapywał, ale sporo też zainkasował (czego ślady było widać na twarzy). Nigdy jeszcze nie drażnił mnie tak jak wczoraj komentarz Kuleja i Kostyry. Panowie albo nie znają się na boksie albo są zaślepieni sympatią do "Krzysia". Wg. nich najepiej by było, gdyby Pal. stanął na kołkowatych nogach (takich jakie ma Diablo) i naparzał się z nim w półdystansie. Mi sie podobało to co robil Carodziej, bo walczył z lekkością, wykorzystywał dobrą pracę nóg i ośmieszał Diablo, który nie potrafił nawet zadać ciosu. Reasumując - Wlodar "wygrał" walkę nie zadając ciosów. Obronę pasa potraktował zbyt dosłownie, bo jak było widać - jedynie się bronił. Werdykt do skandal.. Przykro mi, że tak oszukali tego chłopaka. Panie Wasilewski - wstydź się Pan!
 Autor komentarza: szersze
Data: 03-04-2011 09:08:56 
JAK MELEPETA NIE DA KO TO NIE WYGRAŁ DZIWNE ZE SĘDZIOWIE MIELI BY MU DAĆ TYTUŁ ZE CALE 12 RUND OCIEKAŁ JAK OPĘTANY I BAL SIĘ NAJAZDU Włodarczyka
 Autor komentarza: kazan
Data: 03-04-2011 09:11:47 
Autor komentarza: szersze Data: 03-04-2011 09:08:56 JAK MELEPETA NIE DA KO TO NIE WYGRAŁ DZIWNE ZE SĘDZIOWIE MIELI BY MU DAĆ TYTUŁ ZE CALE 12 RUND OCIEKAŁ JAK OPĘTANY I BAL SIĘ NAJAZDU Włodarczyka

Facet, jakiego najazdu?! Diablo to drewno. Był nieporadny do bólu! Powinien zrzec się tytłu i zrezygnować z boksu, bo przynosi wstyd Polsce.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 03-04-2011 09:14:08 
A ja nie chcę oglądać rewanżu, bo Włodarczyka nie chce oglądać w ogóle. Gdyby Palacios nie stchórzył (co też jest prawdą), to ten bokserski Rasiak jakim jest Włodarczyk leżał by na deskach. Po walce było widać jaką ma mordę czerwoną od tego ciągłego zbierania. I jeszcze Kulej, który za każdym razem widział wyłapane ciosy na rękawice, a ja w wielu kombinacjach widziałem, jak prawy sierp wchodzi Palaciosowi, za rękawicą Włodarczyka.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 03-04-2011 09:16:21 
@adi666prezes
na powtórkach w telewizji, w zwolnionym tempie widać dużo lepiej, niż przy ringu. Czerwony ryj Włodarczyka najlepiej świadczy, że w kombinacji 3 ciosów Palaciosa, ostatni często wchodził.
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-04-2011 09:16:41 
Obaj po tej walce nie zasłużyli na żadem tytuł, Wcale ten Palacios na tytuł nie zasłuzył
Wlodarczyk zapiepszał na przygotowaniach zatrudniał sparing partnerów i gówno przestraszył się
Cały misterny plan w piz**
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 03-04-2011 09:17:09 
Palacios zrobil wszystko tak jak mial zrobic - pracowal duzo na nogach, czeste zmiany pozycji, duzo lewych/prawych prostych, od czasu do czasu kombinacja. Wypykal Diablo na nogach jak to niegdys zrobil Adamek z Arreola, tylko tyle ze w tym pojedynku jego oponent, czyli Diablo, zadawal tylko lewe proste w czestotliwosci 4 na runde. Ostatnie dwie rundy wydawalo mi sie ze troche przyhamowal, ale to dobrze, bo przeciez on wygrywal kazda pojedyncza runde, to po co mial obijac Wlodarczyka kombinacjami i narazac sie na kontry? Ja widze, ze nawet Muhammad Ali przegralby walke z Diablo pod warunkiem zeby go nie polozyl, bo przeciez Ali by NIE PRZYJMOWAL WALKI I WALCZYL NA WSTECZNYM HAHA! Szkoda, ze prawdopodobnie nie bede mial okazji powiedziec Kostyrze i Kulejowi, ze zrobili z siebie pajacow na zywo w telewizji. Chcieli dobrze - zamydlic kibicom oczy, bo informacja byla juz dawno- Diablo ta walke wygra.
 Autor komentarza: zin
Data: 03-04-2011 09:25:59 
Komentarz z BoxingScene (przetłumaczyłem)
Pomimo nudnej walki , Palacios wyglądał dużo lepiej na tle powolnego i schematycznego przeciwnika. Łatwo unikał jego ciosów , przeważał w strategii i taktyce w tej walce i zasłużył na wygraną . Niestety stało się inaczej .
Jeden z sędziów punktował 115 - 113 dla Palacios (co jest najbliższe temu , co działo się w ringu) , ale werdykt sędziego Robin Dolpierre z Francji 116-112 za Włodarczykiem i sędziego Adrio Zannoni z Włoch 118-112 dla obrońcy tytułu , powinno być zbadane !!! ... BoxingScene punktował tę walkę 116 - 112 dla Palaciosa , a sędzią był Luigi Muratore.
 Autor komentarza: Billus
Data: 03-04-2011 09:28:41 
Nigdy więcej nie zarwę nawet minuty snu by oglądać Włodarczyka.
 Autor komentarza: Wolf
Data: 03-04-2011 09:31:04 
Nie wiem o co wam chodzi . Dla mnie walka beznadziejna , postawa Diablo beznadziejna ale jeszcze bardziej beznadziejny był palacios . Porównywanie tego do walki Froch - abraham to nieporozumienie . W tamtej walce Froch cały czas atakował , wieloma kombinacjami i do tego przede wszystkim - trafiał . Palacios 2 ciosy na gardę Krzyśka i od razu ucieczka . Moim zdaniem powinien być remis bo Krzysiek nie zasłużył na zwycięstwo ale wygrać pas mistrzowski w taki sposób jak chciał to zrobić Palacios to zwyczajnie jest niedorzeczne . Musi być rewanż i tyle .
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 03-04-2011 09:37:05 
hahaha wladarczyk wyprowadza mniej ciosow niz valuev:) walek jak nic wychodzi na to ze trzeba zabic wlodarczyka zeby z nim wygrac podobnie jak hucka
 Autor komentarza: Martinez1985
Data: 03-04-2011 09:42:36 
ja tez ostatni raz ogladalem takie GOWNO ostatni raz ten izraelczyk co byl skazywany na porazke z huckiem to by zniszczyl wlodarczyka
 Autor komentarza: WICKET
Data: 03-04-2011 09:44:34 
To tak jak w Niemczech nie dziwcie sie jak miało być tak było, jedyną szansą Palaciosa było ko. Nie udało sie no to pas zostaje u nas. Bo to Polska
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 03-04-2011 09:45:21 
Jak dla niektórych walka z Robinsonem była nudna to nie wiem co sobie teraz pomyślą. Jeżeli Włodarczyk był słaby to nic bo Palacios uciekał przy pierwszym możliwym kontakcie. Te jego ciosy miały być podpuchą dla sędziów. Sam dobrze wiedział że nic tam nie wchodziło. Zamiast podjąć walkę uciekał jak tylko Włodzio chciał doskoczyć
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 03-04-2011 09:46:14 
Kristof Djablo, Djablo, Djablo Wlodarcyk!!! Przepraszam, że stawiałem na niego!
 Autor komentarza: Tsuruga
Data: 03-04-2011 09:47:30 
Tak wogóle , to zapraszam na chat.bokser.org :)
 Autor komentarza: HARDPUNCH
Data: 03-04-2011 09:47:38 
To co wydarzylo sie wczorajszego wieczoru przechodzi ludzkie pojecie. Jesli Wlodarczyk ma kszte wlasnego honoru niech zwakuje pas , bo z pewnoscia wczoraj ktos mu go odebral. Co do gal Wojaka to ja juz dziekuje , od dzis wole ogladac rozmowy w toku bo sa ciekawsze
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 03-04-2011 09:49:35 
Moze WBC cos z tym zrobi, w koncu to niby najlepsza federacja. Rewanz w Stanach, innej opcji nie ma.
 Autor komentarza: ravigoter
Data: 03-04-2011 09:49:45 
No przekleństwa same cisną się na usta!! Idziemy łeb w łeb w oszukiwaniu werdyktami sędziowskimi z Niemcami!!

Muszę też trochę odciążyć winę Włodarczyka. ŁAPIN CIĄGNIE POLSKĄ EKIPĘ NA DNO!!!
 Autor komentarza: drozdi
Data: 03-04-2011 09:51:24 
Mam nadzieję, że WBC zażądzi rewanż wyobrażacie sobie tego drewnianego klocka na obcym terenie gdzie kibice na niego gwiżdżą ? Hahahahahaahhaaha
 Autor komentarza: Frog
Data: 03-04-2011 09:54:23 
Nudna walka. Asekuracyjna z obu stron. Szybki i zwinny Palacios nie mógł trafić Diablo, który trzeba przyznać, że bronił się świetnie.
Palacios zadawał więcej ciosów, ale prawie żaden nie doszedł celu. Włodarczyk zadał ich o wiele mniej, ale celnych w całej walce było więcej.
Dodatkowo przez większość walki Diablo chodził za Palaciosem, który uciekał w tył i na boki - do przodu ruszał tylko na atak, który kończył się ciosami na gardę.
Ogólnie żaden nie zasłużył na pas. Powinni go po takiej walce zwakować.
 Autor komentarza: fop
Data: 03-04-2011 09:55:46 
Co się czepiacie Kuleja i Kostyry, przecież to jeszcze stary system pamiętają więc inaczej nie potrafią ;) Kłamstwo i indoktrynacja to podstawa ich działania. Pan Kulej jest w porządku gość, stanął murem za rodakiem, tylko jaki jest tego sens??? Pan Kulej widzi w Jonaku przyszłego mistrza świata, to mówi wszystko.

Dziś już na spokojnie sobie piszę, nie sądziłem, że Diablo nie ma ani trochę honoru. Mam nadzieję, że obejrzy sobie ową walkę i zda sobie sprawę, że jest wielu lepszych od niego chłopaków. Co by nie mówić, myślałem, że gorszych walk niż te z Cunnem to już więcej nie da, aczkolwiek się pomyliłem.

Zdania od wczoraj w sprawie Włodarczyka nie zmieniam. Już nigdy nie będę jego walk w polsacie oglądać i nabijać im kasy za reklamy.
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 03-04-2011 09:56:49 
OSZUKALI PALACIOSA... NIEWAŻNE JAK BY ZAWALCZYŁ DIABLO BYLE BY NIE PRZRGRAŁ PRZED CZASEM TO I TAK BY WYGRAŁ..
 Autor komentarza: xx242
Data: 03-04-2011 09:58:09 
ten pojedynek to śmiech na sali Włodarczyk nie pokazał absolutnie nic! przez cala walke schował sie za podwójną gardą i uciekał jak tchórz! tak nie nie boksuje mistrz świata najbardziej prestiżowej organizacji! w mojej opini Palacios był zdecydowanie aktywniejszy wyprowadził zdecydowanie więcej ciosów i bardziej zasłużył na wygraną. trafiał celnie też rzadko dlatego spodziewałem sie remisu ale w żadnym wypadku nie wygranej Diablo
 Autor komentarza: ravigoter
Data: 03-04-2011 09:58:23 
Wyobrażacie sobie Włodarczyka w walce Huckiem, Lebedevem? Jeśli dojdzie do Super Six, to zostanie tam ośmieszony i wysłany z kwitkiem do domu, tyle w temacie.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 03-04-2011 10:01:42 
ravigoter - podobnie ośmieszony został Abraham. Dostanie teraz 3cią porażkę z Wardem...ale kasę Sauerland zgarnął z tego niezłą :) Podobnie myśli Wasyl, przekupił sędziów ale teraz mu się zwróci nawet jakby Diablo miał przegrać każdą walkę...
 Autor komentarza: xx242
Data: 03-04-2011 10:01:56 
Włodarczyk nie pokazał absolutnie nic!Schował się za podwójną gardą i uciekał przez 12 rund jak tchórz!tak nie walczy mistrz świata!Palacios był aktywniejszy zadawał wiecej ciosów i o wiele bardziej zasłużył na wygraną. Celnie trafiał wprawdzie rzadko dlatego w mojej opini powinien być remis ale napewno nie wygrana Włodarczyka!!!
 Autor komentarza: andrew83
Data: 03-04-2011 10:03:27 
Nasz Diablo znowu się popisał walka bardzo słaba. Słuszne pretensje Palaciosa.
Na przeprosiny walka Diablo-Master i nowy mistrz!
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 03-04-2011 10:03:55 
Palacios częściej atakował i zadał więcej ciosów, siłą rzeczy tych celnych też musiało być więcej niż pojedyńczych ciosów Włodarczyka. Najbardziej śmiać mi się chciało z tekstu p. Kuleja. Brzmiał on mniej więcej tak " ...proszę, jak Krzysiu ładnie zaatakował prawą". Sytuacja była jedną z nielicznych walk w zwarciu przy linach. Problem był tylko jeden. Na powtórce to Palacios poczęstował Włodarczyka ciosem a la Dimitrienko-Sosnowski KO. Jak się jednak chce widzieć zwycięstwo, to się zrobi wszystko.
Pinderze i Salecie wyszło 2 punktowe zwycięstwo Palaciosa. Ja dałbym osobiście 7 i 11 rundę Diablo tylko. Pierwsze pięć dla Palaciosa. 6 i 10- remis. 12- Palacios. 8- Palacios. 9- remis.
Szwindel ewidentny. A pan Kostyra i Kulej stracili u mnie całkowicie szacunek. Biba pewnie byla po walce niezła co panowie? Wasył poklepał po plecach?
 Autor komentarza: tomek90
Data: 03-04-2011 10:04:36 
Palacios!

PRZEPRASZAMY! Wstyd nam za to, co Cię spotkało w naszym kraju.
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 03-04-2011 10:05:26 
@Frog

Dobrze napisane. Włodarczyk oczywiście nie pokazał nic, nic co powinien pokazywać Mistrz Świata. Ale z drugiej strony co zrobił Palacios żeby mu zdobyć ten tytuł? Jest taka niepisana zasada w boksie, jeśli chcesz odebrać tytuł Mistrzowi na jego terenie musisz go znokautować lub zdecydowanie wypunktować- Palacios nie zrobił nic z tych rzeczy. Tak w ogóle to chętnie zobaczyłbym statystyki ciosów z tej walki, jakby ktos gdzieś natrafił to niech podrzuci linka.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 03-04-2011 10:05:45 
Włodar kiedys gadał ze Tomkowi Adamkowi by nastukał , hmm od Palaciosa dostał sroga szkołe boksu i dlamnie zwyciezca jest palcios , jedynym dobrym bokserem w polsce jest tomek Adamek, Wasilewski to oszusci taki wałek nawet w niemczech by nieprzeszedł , i kilka słów do rudego , słuchaj Rudy ty niegadaj takich bzdur ze adamka bys ustrzelił, tomek bycie koza z nosa zabił lub mikołajem z majtek połozył, włodarczyk jestes kompletnym dnem bokserskim mniej niz zero
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 03-04-2011 10:09:59 
masterniak zabił b y diablo smiechem no i moze koza z nosa , diablo jest zasłaby nawet na mastera , mysle ze master miał by go szanse mikołajem z majtek połozyć
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 03-04-2011 10:11:48 
@Szymonides22222

Idź sobie z takimi komentarzami na interie albo onet, a nie będziesz tu wypisywał jakieś chujowiny o kozach z nosa, liczysz że jakiś inny troll ci przyklaśnie albo uzna że jesteś zabawny?
 Autor komentarza: mibzzz01
Data: 03-04-2011 10:14:27 
Tommy - Palacios zdecydowanie zadal wiecej ciosow, przynajmniej 3:1. fatk, nie byly to jakies znaczace ciosy ale BYLY, wiec spokojnie wypunktowal Wlodarczyka ktory chyba lecial na czyms bo byl taki spiety.

nic tylko zostac zawodnikiem walsilewskiego!!!!
 Autor komentarza: Martinez1985
Data: 03-04-2011 10:15:35 
dno dno i jeszcze raz dno a diablo tlumaczyl sie jak ciota
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 03-04-2011 10:19:12 
@mibzzz01

Dlatego z miłą chęcią zobaczyłbym statystyki ciosów z tej walki, wiem że była taka stronka co podliczała ale zapomniałem nazwy.
 Autor komentarza: neQ
Data: 03-04-2011 10:22:18 
Moja punktacja tego pojedynku. Prosze o wyrozumiałość - ciężko było punktować walke, gdzie ciosy celne można policzyć na palcach:

Diablo vs Wizard
1 9 - 10
2 10 - 10
3 10 - 10
4 9 - 10
5 9 - 10
6 10 - 9
7 10 - 9
8 10 - 9
9 9 - 10
10 10 - 9
11 10 - 9
12 10 - 10
______________________
116 - 115

To jest moja punktacja. Bardzo ciężko punktować runda po rundzie takie starcia, jak ten wczoraj w Bydgoszczy. Gdy nie widziałem ciosów celnych stawiałem po prostu na aktywnośc w oddawanych ciosach. Pierwsze rundy Portorykańczyk wygrał, był aktywniejszy, zadawał ciosy - Włodarczyk dużo czekał.

Dopiero w następnej fazie, Diablo zaczął "atakować" i był bardziej aktywny, Palacios latał wtedy już po ringu, zadawał sporadyczne ciosy i to napewno przeniosło się na punktacje u ostatniego sędziego, który lekko mówiąc, troche 'ślepoty' miał przy tym pojedynku.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 03-04-2011 10:26:22 
Wlodarczyk przespal cala walke...dlatego nie przepadam za jego walkami...jak walczy DiablO to jedno jest pewne ..walka asekuracyjna.
Walczy Adamek eksplozja sily ,techniki,dynamiki...to sie oglada..!!!!
 Autor komentarza: piotr
Data: 03-04-2011 10:26:41 
Nie rozumiem jak można mieć do Diabła pretensji o to, że stoi za gardą?
Szczelna obrona to jedna z jego największych zalet.
Liczba ciosów zadana przez KW to kpina.
Kilka ciosów na rundę? Kpina. Dlaczego Diable tyle zadajesz ciosów???
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 03-04-2011 10:28:33 
Diablo do super six...z czym?
 Autor komentarza: neQ
Data: 03-04-2011 10:30:08 
Ciekawe co będzie, jak się zacznie cały Super Six - tam dopiero się zaczną walki dla Diablo.. Nikt mi nie wmówi, że Jason Robinson to jest czołówka wagi Cruiserm, Palacios tak samo - choć on był blisko wygranej..
 Autor komentarza: DaWeed
Data: 03-04-2011 10:30:47 
Na ringpolska jzu sa wywiady po walce. I znowu cos na co ciagle zwracam uwage: dziennikarze zadaja tak nudne, schematyczne pytania, ze nie chce sie sluchac odpowiedzi, bo latwo je przewidziec. Poza tym takie pytania zostawiaja TYLE miejsca na swobodne pie...lenie o niczym. Sa tam przedstawiciele niemal wszystkich mediow. Dlaczego nikt nie zmusi pyatajacego (juz pomijam konkretnego Wlodarczyka, bo tak jest w przypadku innych tez) do myslenia, dlaczego nie ma trudnych pytan zadanych wprost - nie aluzji, dlaczego zaden pismak/radiowiec kiedy robi wywiad z bokserem, nie probuje go zepchnac do naroznika i znokautowac! Tak sie robi wywiady na zachodzie. A oni wszyscy sie glaskaja z Krzysiem, Lukaszkiem i innymi. Trudne pytania trzeba im zadawac! Zwlaszcza jak wszyscy czujemy, ze maja sie z czego tlumaczyc. Unikanie trudnych pytan = nudny wywiad, jak unikanie ciosow = nudna walka.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 03-04-2011 10:32:18 
nie mam pretensji ze walczy za garda..tylko ze przez to w ogole nie walczy..liczb ciosow zadanych przez Wlodarczyka to kpina...zgadzam sie w pelni..chyb a bal sie za bardzo ze przegra..patrzac wstecz to bardzo czesto tak walczyl...nudaaaa!!!! NASZCZESCIE JEST JESCZE ADAMEK!
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 03-04-2011 10:33:17 
Obaj nie zrobili nic, ale Palacios zrobil mniej nic niż Wlodarczyk.
WBC firmuje niezle walki, Wojak, Polsat i 12round tez...
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 03-04-2011 10:34:40 
czemu nasz diablel zadaje tak malo ciosow...no czemu?
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 03-04-2011 10:37:05 
nie ma nawet co pisac...to bedzie adektwatne do tego co wczoraj widzielismy..
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 03-04-2011 10:39:44 
@OjciecTadeusz

Oczywiście że prawda jest taka że we wczorajszej walce OBAJ nie zasłużyli na ten tytuł. I wiadomo że najlepiej gdyby po takich walkach federacje wakowały pas, ale to musiałoby się tyczyć wszystkich federacji i każdej kategorii, bo to co się wczoraj działo to nic nowego w boksie zawodowym i nie tyczy się tylko akurat Włodarczyka. Ale wiadomo że żadna z federacji nie pójdzie na takie coś, a komentarze niektórych tutaj są jakby wczorajsza walka była ich pierwszą oglądana w życiu.
Skoro nie ma szans by doszło do zwakowania takiego pasa to najlepszym rozwiązaniem byłby rewanż gdzies na neutralnym terenie, tylko kto to zasponsoruje i dobrze sprzeda? Prawda jest taka że ciężko widze Włodarczyka w Super Six i ciężko widzę Palaciosa w dalszej karierze, bo zarówno jeden jak i drugi pokazali wczoraj że sa przynajmniej przeciętnymi bokserami. A może to waga Cruiser popada w taki kryzys jak HW?
 Autor komentarza: detektyFF
Data: 03-04-2011 11:40:22 
DAJCIE STATYSTYKI CIOSÓW I PO SPRAWIE !
 Autor komentarza: milek762
Data: 03-04-2011 11:40:55 
nic nie Mam do Włodaczyka jako gościa podziekował kibicom
ani też Palciosa ale walka bardzo mnie rozczaowała
ani jeden ani drugi nic nie pokazali !jak na walke o pas wbc to
żenada!walka na remis Włodarczyk obona diablo Dobra pozatym pzecietnie słaba paca nóg palcios nie podjoł rękawicy tez nic nie pokazał oprócz pracy nóg.
Wlodarczyka promuja faworyzują
dla mnie master jest dużo lkepszym bokseem niż sztywny diabeł miałby duże szanse wypunktować Diablo
reasumując dobze że Polaka Mistzem Wbc reszte przemilcze
 Autor komentarza: milek762
Data: 03-04-2011 11:46:59 
Zgadzam sie eszta formowiczami fakt ze jak Włodaczyk z taką forma pujdzie do super six nie ma czego szukać!Palcios niezły na nogach ale nierewelacyjny!Masternak miał duże szanse wypykac Diablo
obaj nie są kozakami.
nikogo tu nieche obażać ale
nie niejstem specjlista ale łapin to przeciętny trener
tyle w temacie
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-04-2011 12:04:55 
Wlodarczyk boksuje piach, kupe sprzedal kibicom,

to byla najbardziej asekuracyjna walka jaka kiedykolwiek widzialem,

to juz Hay-Harrison byla ciekawsza
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 03-04-2011 12:20:25 
polrex

Na pełnym dystansie: Walujev vs Holyfield. Różnica taka, że w tamtym przypadku szybkim by goniący, a w przypadku walki Włodarczyk vs Palacios - uciekający. Ogólnie walka Diablo to słabiutkie remake walki Walujewa. Taka sama statyka championów.
 Autor komentarza: maciek1910
Data: 03-04-2011 12:24:43 
Portorykański bokser, a wychodząc do walki zabrał ze sobą obraz z Janem Pawłem II. Włodarczyk niby polak a jaki oddaje szacunek? Szacunek dla Palaciosa. Francisco wygrałeś tą walkę :)
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 03-04-2011 12:41:23 
W takim stylu może wygrać pasek od spodni a nie WBC, niech spada, mimo że minimalnie wygrał.
 Autor komentarza: SonnyBurnett
Data: 03-04-2011 13:22:32 
Przekręt. Skoro ciosy Palaciosa były prawie wyłącznie na gardę to dlaczego twarz Włodarczyka po walce na konferencji wyglądała jak pizza pepperoni, a twarz Palaciosa była bez draśnięcia.
 Autor komentarza: kociol19
Data: 04-04-2011 20:13:46 
która to była walka wieczoru no chyba nie włodarczyka
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.