ADAMEK: NIE BĘDĘ SIĘ WYKŁÓCAŁ Z LUDŹMI

Gdy Tomasz Adamek (43-1, 28 KO) przechodził do dywizji ciężkiej, mało kto wierzył, że może w niej odnieść sukces. Większość komentatorów, nie daje większych szans "Góralowi" w starci z braćmi Kliczko. Przez lata kariery bokserskiej, Polak się jednak uodpornił na taką krytykę.

TOMASZ ADAMEK - WYWIADY, ZDJĘCIA, VIDEO >>

- Również i do negatywnych opinii ludzie mają prawo. Od momentu, gdy przyjechałem do Stanów, słyszę, że nie mam szans, że sobie nie poradzę. Gdy wchodziłem do kategorii ciężkiej, słyszałem to samo. Ja najzwyczajniej w świecie robię swoje. Dziś jestem o krok od walki o mistrzowski pas. Na początku swojej drogi w "królewskiej" nikt nie wspomniał, że mogę dostać szansę zawalczenia o szczyty boksu zawodowego. A prawda jest taka, że dziś jest to na wyciągnięcie mojej ręki. Teraz mam się wykłócać z ludźmi, którzy we mnie nie wierzyli i nie wierzą? Przekonywać ich w wywiadach? Ja nie mam na to czasu, za mnie przemawiają pięści i dotychczasowa kariera, z której jestem dumny. Nie mam zamiaru też mówić, że zmiażdżę Kliczkę i opowiadać, jaki to jestem wielki - to nie mój styl. Jestem od boksowania, a nie mówienia. Co ma być, to będzie. Jestem dobrej myśli. Wierzę, że po wrześniowej walce wielu ekspertów zmieni o mnie opinię. Tyle w tym temacie - mówi wprost "Sport.wp.pl" najlepszy polski pięściarz.

Kibice w Polsce będą mogli zobaczyć walkę Tomasza Adamka zarówno w telewizji jak i w Internecie. Transmisję w Internecie obsługuje firma UStream, kibice zamieszkujący w Polsce będą ją mogli kupić za 4,95$, natomiast na terenie Ameryki Północnej przekaz internetowy kosztuje 29,95$. Sygnał internetowy można zakupić wchodząc na stronę www.ustream.tv/sports. Ponadto walka będzie do oglądnięcia w telewizji Polsat. Wciąż są do nabycie bilety na walkę Tomasza Adamka z Kevinem McBride'em. Wejściówki w cenach 253$, 103$, 78$ oraz najtańsze 53$ są do nabycia pod telefonem: +1 908-2476079. W Ameryce Północnej walkę można będzie także oglądać w systemie pay-per-view, w telewizji satelitarnej DirectTV i Dish Network, w sieciach kablowych InDemand oraz za pośrednictwem firm telecomunikacyjnych AT&T Uverse oraz Verizon FIOS.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Emilio
Data: 01-04-2011 15:02:27 
Wszystko na temat. Dajesz Tomek!
 Autor komentarza: Hugo
Data: 01-04-2011 15:06:06 
A ten karygodny błąd ortograficzny (wykłucał) to Adamka, czy redakcji?
 Autor komentarza: neopunk
Data: 01-04-2011 15:08:24 
Miodek by miał ubaw. Wstyd takie byki sadzić.
 Autor komentarza: DarthMar
Data: 01-04-2011 15:09:19 
WYKŁÓCAł!!!rany julek...
 Autor komentarza: xionc
Data: 01-04-2011 15:13:23 
Nie no, w tekscie juz jest poprawnie, tylko tytul zawiera blad.
 Autor komentarza: vvojtek
Data: 01-04-2011 15:17:18 
to fakt chyba na poczatku nikt zbyt bardzo nie stawial na to ze Tomasz tak daleko zajdzie w ciezkiej, ale z walki na walke zdobywal coraz wiecej fanow i teraz moim skromnym zdaniem, jest to jeden z nie licznych zawodnikow wagi ciezkiej ktory daje naprawde emocjonujace walki, dlatego trzymam kciuki, kibicuje i czekam na kolejne walki Adamka!
 Autor komentarza: nik
Data: 01-04-2011 15:22:07 
''Hugo Data: 01-04-2011 15:06:06 A ten karygodny błąd ortograficzny (wykłucał) to Adamka, czy redakcji? ''
Przeczytaj dokladnie i pomysl troche.
 Autor komentarza: nik
Data: 01-04-2011 15:23:13 
Pozdrawienia dla Tomasza i trzymam kciuki.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 01-04-2011 15:31:10 
A mi brakuje KO w wykonaniu Adamka. Jego walki są efektywne, ale za mało efektowne.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 01-04-2011 15:40:38 
Święta racja , ludzie a w szczególności Polacy od kiedy pamiętam nie wierzyli w Tomka mając go za słabszy odpowiednik Gołoty czy Michalczewskiego.
Gdy wychodził do Briggsa pierwszy raz spisywano go na straty , przy rewanżu było podobnie.Po porażce z Dawsonem całkiem miał już się załamać.Przy przejściu do Cruiser miał być za słaby.Cunningham miał go zjeść.Jeszcze bardziej wątpiono przy przejściu do HW.Co najgorsze kilku "ekspertów" spisywało go na straty z Gołotą.Następnie Arreola miał go zabić.Wszyscy jak narazie dokładnie wiemy jak to się wszystko kończyło.Teraz Kliczko ma go zmieść z ringu , w co szczerze wątpię co nie znaczy odrazu , że myślę iż wygra ale wiem że da z siebie wszystko i da dobrą walk.
Szacunek Panie Tomku !!!
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 01-04-2011 16:20:25 
Imperator, wg mnie walki Tomka są bardzo efektowne. Stoczył ringowe wojny z Briggsem, Cunninghamem, Arreolą czy nawet Estradą. Jego walki w HW są jedną z niewielu atrakcji w ostatnich latach.
Osobiście nie chciałbym kogoś takiego jak Tyson, który potrafił kończyć walki w pierwszych 2-3 rundach, szkoda kasy i czasu :P

Zelazny - dokładnie. Wynika to chyba z jakieś medialnej niechęci do Tomka, przeszkadza mediom to, że wierzy, że słucha Radia Maryja.
 Autor komentarza: qciej
Data: 01-04-2011 16:41:45 
Panowie najważniejsze, że są z nami fani którzy dopingują Tomka (i nie tylko Tomka) sporo wcześniej niż od walki z Andrzejem. Myślę, że każdy wie co może spowodować pracowitość,upór i psychika jaką posiada Adamek.Ja jestem w 100 % pewien, że walka o pas w HW będzie wielkim wydarzeniem sportowym.Dobrze Tomku, że wiesz swoje i nie patrzysz na zawistną opinie społeczną ! :)
 Autor komentarza: jkd
Data: 01-04-2011 16:56:46 
ZelaznyMike
Pieknie napisane :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 01-04-2011 17:21:10 
Cóż - są sportowcy lubiani i mniej lubiani. Jak w życiu.

wojtek
Do tej pory Adamek, prócz dobrego występu z Arreolą, nic nie osiągnął. Swoją pozycję zapewnia głównie karierą CW i LHW i medialności. Jest też perspektywiczny i postrzegany jako ewentualny przyszły mistrz.

HeadCrusher
Bardzo wątpię w to, że Polakom przeszkadza wiara Adamka w Boga. 90% Polaków jest wierzących - razi raczej ateizm w naszym społeczeństwie. Sądzę, że przyczyna leży w osobowości Adamka - po prostu.

ZelaznyMike
Wątpię, że Polacy są jacyś wyjątkowi pod tym względem (zapachniało chłopięctwem). Jedni sportowcy cieszą się większą, inni mniejszą sympatią.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 01-04-2011 17:22:15 
To właśnie Adamka wyróżnia nie gada na prawo i lewo jaki to on nie jest tylko robi swoje walczy i wygrywa nie rozumiem skąd ta niechęć do Adamka wolelibyście żeby gadał jak jakiś Toney, Haye albo Estrada ?
 Autor komentarza: dragon90
Data: 01-04-2011 17:46:50 
Piękna riposta w wykonaniu Tomasza Adamka.On wie co robi ,a robi to najlepiej jak umie i chwała mu za to.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 18:13:40 
Przypomne tylko ze Adamek na swoje dzien dobry w dywizji hevy mial propozycje walki o pas mistrzowski,zlozona przez K2.Wiec niech nie pitoli bzdur,ze musial sobie cos ciezko wywalczyc.Wyczekal tylko do chwili kiedy bracia K.mieli dzien litosci i zaproponowali mu procentowy kontrakt
Swoja pierwsza walke o pas mistrzowski z Briggsem dostal na tacy podanej przez Dona Kinga,jesli sie nie myle to mial wtedy 5 miejsce na liscie pretendentow WBC
Zreszta wszystko,to zawdziecza Golocie ktory ulatwil mu start w USA.Bez niego bylby dzisiaj zerem
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 18:13:43 
Przypomne tylko ze Adamek na swoje dzien dobry w dywizji hevy mial propozycje walki o pas mistrzowski,zlozona przez K2.Wiec niech nie pitoli bzdur,ze musial sobie cos ciezko wywalczyc.Wyczekal tylko do chwili kiedy bracia K.mieli dzien litosci i zaproponowali mu procentowy kontrakt
Swoja pierwsza walke o pas mistrzowski z Briggsem dostal na tacy podanej przez Dona Kinga,jesli sie nie myle to mial wtedy 5 miejsce na liscie pretendentow WBC
Zreszta wszystko,to zawdziecza Golocie ktory ulatwil mu start w USA.Bez niego bylby dzisiaj zerem
 Autor komentarza: BadNews
Data: 01-04-2011 18:14:33 
CHCIALBYM USTOSUNKOWAC SIE DO OPINI NT t a. ...

Bardzo prosze o przyklady zawodnikow ktorzy z tak niskich wag poszli tak wysoko t j d o HW i mieli ogromne sukcesy... ok ktos powie rjj OK ale to byla legenda mistrz nad "mistrze" i kilku innych by sie znalazlo LECZ dlaczego mamy umniejszac sukces Adamka przy nich ? Adamek to mikry chlopak jak na HW i z tym sie zgadzam jednak naprawde obrazajacym sa stwierdzenia typu " nie walczyl z nikim konkretnym" na chwile obecna bil sie z grantem czy arreola ktorzy sa wysoko ( granta skreslono jednak napewno byla by to ciekawsza opcja dla kliczko niz zapasiony chambers czy K. Jonhson czy sosnowski, brigs chisora) ... Adamek POKAZAL OWIELE WYZSZE UMIEJETNOSCI !!!
Jesli nawet adamek przegra przez KO z klitshko czy innym bede mial go za znacznie lepszego boksera niz Michalczewski czy nawet gOLOTA a to dlatego ze przelamal pewne bariery ktorych wielu innych bardziej medialnych zawodnikow nie przelamalo....

nazywanie adamka "medialnym" i ze dzieki temu zawdziecza kariere jest smieszne medialny to moze byc najman czy jak mu tam czy sosnowski odkrycie big brothera super six edition ktorego zna wiecej pewnie osob niz Adamka, ale adamek zaslozyl sobie na szacunek. Nie wazne czy slucha RM czy RMFfm mozna go lubic za takie czy inne komentarze ale zasłużył sobie na jebany SZACCUNEK za to co dal w ringu !
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 01-04-2011 18:16:32 
"HeadCrusher
Bardzo wątpię w to, że Polakom przeszkadza wiara Adamka w Boga. 90% Polaków jest wierzących - razi raczej ateizm w naszym społeczeństwie. Sądzę, że przyczyna leży w osobowości Adamka - po prostu."


Nie mówię o Polakach a o mediach w których najczęściej można spotkać tolerancyjnych lewaków dla których wiara jest tylko i wyłącznie sferą prywatną i osobistą lub ateistów. :)
 Autor komentarza: BadNews
Data: 01-04-2011 18:17:38 
no jasne wszystko dzieki golocie hahahah drewsky dobry joke !! :D dobrze ze oklepal go to przynajmniej ktokolwiek o nim uslyszal taki no name sklepal twego mistrza ;] Do adamka mozna miec wiele zastrzezen ale nie ze nic nie osiagnal i jest byle gownem a naprwde tak mozna wywnioskowac z twoich postow.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 01-04-2011 18:33:07 
Sukcesy w boksie amatorskim też osiągnął dzięki Gołocie.
Kilkadziesiąt walk zawodowych przed walką z Briggsem też dzięki Gołocie ;)

Skończcie już z Andrew, to przeszłość. Teraz jest czas Adamka a Wy ciągle żyjecie mitem Gołoty - 4x wicemistrza świata :/
 Autor komentarza: horhe88
Data: 01-04-2011 18:38:57 
Swoja pierwsza walke o pas mistrzowski z Briggsem dostal na tacy podanej przez Dona Kinga,jesli sie nie myle to mial wtedy 5 miejsce na liscie pretendentow WBC
Zreszta wszystko,to zawdziecza Golocie ktory ulatwil mu start w USA.Bez niego bylby dzisiaj zerem.

BUHAHAHHAHAHAAA.
A Gołota zawdzięcza wszystko Markowi Piotrowskiemu bo to był pierwszy Polski fighter w USA i tak jak to tutaj wielcy fani mówią spełnił ważną rolę "przecierania szlaków", w drugiej kolejności Rozalskiemu który charytatywnie dbał o jego interesy i nie dopuszczał do tego żeby promotorzy robili w bambuko Andrzejka, w trzeciej kolejności Gołota wszystko zawdzięcza Donowi Kingowi który załatwił mu 4 walki o mistrzostwo chociaż praw do tych walk Gołota nigdy sobie nie wywalczył i po takich kompromitacjach jak z Lennoxem, czy Grantem, Gołota powinien na klęczkach dziękować Kingowi za możliwość walk z Byrdem, Ruizem i Brewsterem. Bez tego wszystkiego Gołota byłby zerem i zresztą wielu tak o nim sądzi, bo nie wygrał w życiu żadnej ważnej walki a w wielu przypadkach kompromitował się gorzej niż zero.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 18:50:32 
BadNews
Zla wiadomosc dla Ciebie to taka,ze nie umiesz czytac,ze zrozumieniem
Nigdy nie powiedzialem ze Adamek nic,nie osiagnol,tylko ze nie wszystko zawdziecza wlasnemu talentowi i pracowitosci,ale takze pomocy innych ludzi w tym Andrew i Dona Kinga.Takie sa fakty
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 18:54:22 
horhe88BUHAHAHHAHAHAAA.
A Gołota zawdzięcza wszystko Markowi Piotrowskiemu bo to był pierwszy Polski fighter w USA i tak jak to tutaj wielcy fani mówią spełnił ważną rolę "przecierania szlaków", w drugiej kolejności Rozalskiemu który charytatywnie dbał o jego interesy i nie dopuszczał do tego żeby promotorzy robili w bambuko Andrzejka, w trzeciej kolejności Gołota wszystko zawdzięcza Donowi Kingowi który załatwił mu 4 walki o mistrzostwo chociaż praw do tych walk Gołota nigdy sobie nie wywalczył i po takich kompromitacjach jak z Lennoxem, czy Grantem, Gołota powinien na klęczkach dziękować Kingowi za możliwość walk z Byrdem, Ruizem i Brewsterem. Bez tego wszystkiego Gołota byłby zerem i zresztą wielu tak o nim sądzi, bo nie wygrał w życiu żadnej ważnej walki a w wielu przypadkach kompromitował się gorze

Zgadzam sie ze Golota duzo zawdziecza Dziadkowi,a takze poloni amerykanskiej,moze i Piotrowskiemu tez jest cos winien.
Brzydka prawda jest taka,ze to ZERO za jakie wielu go uwaza(o dziwo to zazwyczaj kibice Adamka)otworzyl droge na szczyt Goralowi.Bolesne co nie?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 18:57:58 
Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 01-04-2011 18:33:07
Sukcesy w boksie amatorskim też osiągnął dzięki Gołocie.
Kilkadziesiąt walk zawodowych przed walką z Briggsem też dzięki Gołocie ;)

Skończcie już z Andrew, to przeszłość. Teraz jest czas Adamka a Wy ciągle żyjecie mitem Gołoty - 4x wicemistrza świata :/


Mozna miec i wiele sukcesow jako amator.Tych zreszta Adamek nie mial
za wiele,ale bez ukladow i koneksji wiele sie nie zdziala.Te zapewnil Andrzej Golota,ten 4 wcmistrz swiata:)
 Autor komentarza: endriu
Data: 01-04-2011 19:06:54 
Oczywiście że andrewski ma rację jeżeli ktoś myśli inaczej jest nie w temacie, lub jeszcze wtedy nie interesował się boksem
Adamek zawdzięcza swoją pierwszą szansę nie tylko Golocie i Rozalskiemu ale i wielu innym osobom które później olał
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 01-04-2011 19:41:21 
Poki beda BRACIA KLICZKO adamek moze pomaarzyc o pasach
 Autor komentarza: horhe88
Data: 01-04-2011 19:56:36 
ale bez ukladow i koneksji wiele sie nie zdziala.Te zapewnil Andrzej Golota,ten 4 wcmistrz swiata:)

Jeżeli Gołota miał jakiekolwiek układy to miał za pośrednictwem Dona Kinga któremu zresztą odpalał część swoich dochodów a to dlatego że bez Dona sam Gołota nic by nie zdziałał i dlatego go zatrudniał. Więc jedyną pomoc jeżeli w ogóle tak można to nazwac Gołoty dla Adamka było zapoznanie go z Donem kingiem, ale w gruncie rzeczy King dla Adamka nie robił nic za darmo tak jak dla żadnego innego boksera tylko brał za swoją pracę pieniądze, i dodatkowo nie wywiązywał się z umów Adamkiem tak więc Gołota powinien przeprosić Adamka za polecenie mu takiego promotora, mimo że w jego przypadku King spisał się ponad normę - załatwił mu 4 walki o mistrzostwo, chociaż na żadną z nich nie zasługiwał. Jednak King w przypadku kariery Adamka spowalniał ją (sprawa sądowa pomiedzy Adamkiem i Kingiem wygrana przez Adamka). Za polecenie Kinga Adamek powinien skopać dupę Gołocie ale nie tak charytatywnie za 300 tyś dolarów jak miało to miejsce tylko gdzieś w ciemnej uliczce. Bez Gołoty i jego pomocy w postaci Dona Kinga Adamek radzi se o wiele lepiej i bez nich byłby o wiele dalej niż jest.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 01-04-2011 20:06:38 
Haha Tomeczek z Kliczką o każdą złotóweczkę by sie targował ale gdy była mowa o rewanżu z Gołotą to obłudnik proponował układ, ze zwycięzca bierze wszystko. Po porażce z dawsonem zaczęło się skrupulatne dobieranie rywali a w Hw nie osiągnał jeszcze nic, bo Gołota zremisował z mistrzem świata Byrdem według wielu znakomitosci boksu wygrał tę walkę, Adamek przez Byrda zostałby ośmieszony bo to niestety nie ta półka. Adamek toczył boje z anonimowym Briggsem i druga walkę przegral ale własnie znajomości z kingiem tutaj pomogły. W HW musiał pokonać kogoś z topu i Arreola był najbardziej pasującym stylowo bokserem z top 10, ciągle przed siebie na oślep + człapanie do ringu, Grant uświadomił mu co to waga cięzka to teraz jedzie na bumach i nazywa Grantą tuzą boksu hahaha
 Autor komentarza: horhe88
Data: 01-04-2011 20:10:29 
ale gdy była mowa o rewanżu z Gołotą to obłudnik proponował układ, ze zwycięzca bierze wszystko.

I Gołota darował sobie wyzywanie Adamka do rewanżu jak usłyszał taką propozycję. tyle w tym temacie.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 01-04-2011 20:13:37 
horhe88
Co do sprawy Adamka z Kingiem, to chyba nie wygrał Adamek, tylko obaj dogadali się.

@drozdi
Ale pierd*lisz. Wszystko można obrócić do góry nogami.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 20:35:43 
horhe88
Twoja teoria jest dziurawa jak obrona Tomka Adamka.
Co ty myslisz ze na Adamka,kiedy pierwszy raz ladowal w USA czekala plejada najlepszych promotorow swiata,z wielomilionowymi kontraktami do zaoferowania.Ze wyslannicy HBO i Showtaime gwarantowli mu walki na swoich antenach o pasy mistrzowskie.Tylko ten niedobry Golota zaprowadzil go do Dona Kinga,ktory tak okrutnie wykorzystal Tomaszka.Nie osmieszaj sie
O Adamku w USA nikt nie slyszal.Golota dal mu dach nad glowa,zaprowadzil do Gymu Collony,zaprezentowal jednemu z najbardziej wplywowych promotorow bokserskich i pozwolil walczyc na swojej gali
Rzeczywiscie za to wszystkie zle rzeczy Adamek powinien obic Golego w ciemnej uliczce.
Do twojej wiadomosci do nie Adamek charytawnie dal Andrew zarobic 300tys.$ bylo na odwrot.Solorz powiedzial Rzygiemu ze wylozy kase na walke pod warunkiem ze rywalem Gorala,bedzie Golota.Nie bedzie Goloty nie bedzie kasy.To Andrzej poraz kolejny dal zarobic Tomaszkowi,do tego zapewniajac mu dobry start w nowej dywizji
 Autor komentarza: horhe88
Data: 01-04-2011 20:59:41 
,kiedy pierwszy raz ladowal w USA czekala plejada najlepszych promotorow swiata,z wielomilionowymi kontraktami do zaoferowania.Ze wyslannicy HBO i Showtaime gwarantowli mu walki na swoich antenach o pasy mistrzowskie.Tylko ten niedobry Golota zaprowadzil go do Dona Kinga,ktory tak okrutnie wykorzystal Tomaszka.Nie osmieszaj sie.

Więc wbrew temu nie Gołota tylko Don King a don King to nie matka Teresa z Kalkuty tylko biznesmen, który za darmo nic nie robi i od Adamka również brał część pieniądzy, które Adamek wywalczał na ringu czyli można powiedzieć że Don king bez Adamka byłby zerem, może nie zerem ale na pewno bylby biedniejszy.

"Golota dal mu dach nad glowa."

UUUUUUUUUUUU Jak w komedii romantycznej

A czy też dał mu jeść? Adamek chyba był głody po latach w postkomunistycznej Polsce, już nie mówiąc że nie miał chociaż 20 dolarów na Motel.

Sam Colona?

A czy to ten który przygotowywał go do jedynej w jego karierze porażki z Chadem Dawsonem. Rewelka jedyną porażkę z Dawsonem zawdzięcza Gołocie. Czyli masz rację Adamek bez Gołoty byłby z zerem w rubryce porażek, a później powrócił do Gmitruka.


Ogólnie pisanie że Adamek byłby zerem bez Gołoty nie dość że jest śmieszne to po prostu jest żałosne, bo ani ty anija nie jesteśmy wróżkami i nie wiemy jak by były gdyby nie Gołota, nie mniej jedno jest pewne że Adamek od Kinga odszedł bo... Adamek odszedł od Coilony bo...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 01-04-2011 20:59:42 
,kiedy pierwszy raz ladowal w USA czekala plejada najlepszych promotorow swiata,z wielomilionowymi kontraktami do zaoferowania.Ze wyslannicy HBO i Showtaime gwarantowli mu walki na swoich antenach o pasy mistrzowskie.Tylko ten niedobry Golota zaprowadzil go do Dona Kinga,ktory tak okrutnie wykorzystal Tomaszka.Nie osmieszaj sie.

Więc wbrew temu nie Gołota tylko Don King a don King to nie matka Teresa z Kalkuty tylko biznesmen, który za darmo nic nie robi i od Adamka również brał część pieniądzy, które Adamek wywalczał na ringu czyli można powiedzieć że Don king bez Adamka byłby zerem, może nie zerem ale na pewno bylby biedniejszy.

"Golota dal mu dach nad glowa."

UUUUUUUUUUUU Jak w komedii romantycznej

A czy też dał mu jeść? Adamek chyba był głody po latach w postkomunistycznej Polsce, już nie mówiąc że nie miał chociaż 20 dolarów na Motel.

Sam Colona?

A czy to ten który przygotowywał go do jedynej w jego karierze porażki z Chadem Dawsonem. Rewelka jedyną porażkę z Dawsonem zawdzięcza Gołocie. Czyli masz rację Adamek bez Gołoty byłby z zerem w rubryce porażek, a później powrócił do Gmitruka.


Ogólnie pisanie że Adamek byłby zerem bez Gołoty nie dość że jest śmieszne to po prostu jest żałosne, bo ani ty anija nie jesteśmy wróżkami i nie wiemy jak by były gdyby nie Gołota, nie mniej jedno jest pewne że Adamek od Kinga odszedł bo... Adamek odszedł od Colony bo...
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 01-04-2011 21:11:45 
"To Andrzej poraz kolejny dal zarobic Tomaszkowi,do tego zapewniajac mu dobry start w nowej dywizji." - jak dla mnie zdanie pierwszego kwartału 2011 roku jak narazie
 Autor komentarza: horhe88
Data: 01-04-2011 21:14:56 
ZelaznyMike

Nie masz racji ja bym powiedział że jest to zdanie dekady, przecież 42 letni Gołota po wspaniałym boju z Austinem mógł walczyć z każdym na świecie za grube mln a wybrał Adamka z dobroci serca żeby se chłopak zarobił.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 22:27:12 
horhe88
Mozesz krzyczec,mozesz tupac nozkami,mozesz buhahac,hahac,wyc i wklejac 1 post po 100 razy,ale prawdy nie zmienisz.Gdyby nie Golota,o Adamku nikt by nie uslyszal.Nie dostalby walki o pas nie poznal Kinga i Adamek mogl odejsc od Kinga,mogl odejsc od Collony bo juz nie byl nikim.Mial rozpoznawalne w swiecie nazwisko i mial gdzie isc
Gdyby nie Golota i Collona to moze by mial i nieskalany rekord,ale ani jednego pasa i zero na koncie.
Bo wspanialym boju z Cunninghamem Tomaszek mial walczyc,a to z Hopkinsem,a to z Holyfieldem,a wiesz z kim walczyl?Z Golota.Dostal przy tym najlepsza wyplate w swojej karierze i dopisal znane nazwisko do rekordu
Wiesz co Haye powiedzial jakis czas po walce Adamka z Andrew?Ze Goral to swietny piesciarz bo pokonal Andrzeja Golote,a jak dziennikarz zapytal sie go czy widzial jakas inna walke Tomka,Anglik odparl ze nie
Dziwne co.Razem walczyli w jednej dywizji cruiser,a Haye nawet nie pofatygowal sie zeby zobaczyc jakas potyczke Adamka.Zaciekwaila go dopiero walka z Golota.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 01-04-2011 22:41:19 
Andrewsky

Horhe88 to pewnie jeden z tych, którzy twierdza, że Haye uciekł do HW ze strachu przed Adamkiem w CW hahahahaha
 Autor komentarza: ARAS123
Data: 01-04-2011 22:56:36 
Cieszy mnie że tak mówi. Według mnie takim komentarzem Tomasz Adamek pokazuje tylko swoją klasę i wyższość nad tymi "wielkimi" krytykami i mistrzami klawiatury również ;-) BRAWO TOMEK !!! :)
 Autor komentarza: endriu
Data: 01-04-2011 22:57:36 
Gmitruk z Konderem poszli do Goloty i Rozalskiego i załatwili rozmowę z Kongiem. Adamka pod dach przyjął jakiś polski biznesmen Konder zalatwiał mu sponsorów, choćby takich na telefon komórkowy
Przed tym Adamka wykupili od jakiegoś splajtowanego skandynawskiego promotora Adamek do stanów przyjechał w samych gaciach

Za to wszystko co dla niego zrobili Adamek wypią na wszystkich tyłek

Za to u mnie jako człowiek nigdy nie uzyska szacunku nawet jak pokona Kliczkę
 Autor komentarza: witekkrol
Data: 01-04-2011 23:01:15 
Tym,którzy twierdza ze Adamek wybił się dzięki Gołocie przypomnę ,że przed ich walką Adamek głosami kibiców dwukrotnie zajmował drugie miejsce w plebiscycie przeglądu sportowego na najlepszego polskiego sportowca
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 23:06:53 
drozdi
Poprostu trudno jest mu sie pogodzic,ze Adamek duzo,jesli nie wszystko zawdziecza Golocie
Jemu bardziej odpowida legenda,w ktorej odwazny,pracowity i szalenie pracowity Goral o czystym sercu jedzie do Ameryki.Mieszka w motelu,trenuje w piwnicy,do ktorej przypadkowo,szukajac ogorkow malosolnych zaglada Zyggi Rozaslski.W mig rozpoznaje olbrzymi talent.Oblatwia mu walke za duze $.Zazdrosny Golota obrabia dupe biednemu Tomkowi.Przez to ten musi rozwiazac kontrakt z Donem Kingiem
Wczesniej jeszcze ta szuja Andrew,przed walka z Dawsonem dosypuje Tomkowi srodka na przeczyszczenie do napoju izotonicznego.Przez to Goral traci pas.Za co w zemscie odplaca mu sie upokarzajac Golota w Polskiej Walce Stulecia.Ale ze msciwosc jest niezgodna z naukami kosciola katolickiego Adamek wspanialomyslnie ofiarowuje golemu Golocie 300tys.$ na otarcie lez i operacje lewej reki...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 23:12:11 
witekkrol
Drugie miejsce powiadzasz,w plebiscycie PS,fiu fiu to zmieni postac rzeczy.Nie od dzis wiadomo ze drugie miejsce w plebiscycie PS otwiera wszystkie drzwi.W tym do walk o tytuly mistrzowskie
A pamietsz moze jakie miejsc w plebiscycie PS zajmowal Tomek,zanim polecial do USA,poznal Golote i wywalczyl swoj pierwszy tytul MS?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 23:14:06 
ARAS123
A czego ty jestes mistrzem?
 Autor komentarza: drozdi
Data: 01-04-2011 23:14:08 
Andrewsky zapomniałeś dodać o słynnym bucie z pękniętą podeszwą z walki z Arreolą wystawionym na licytację.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-04-2011 23:20:27 
drozdi
Nie zapomnialem.Nawet myslalem,zeby za ten czyn zglosci Tomka Adamka do Pokojowej Nagrody Nobla
 Autor komentarza: horhe88
Data: 02-04-2011 00:39:17 
andrewsky endriu
Sentymentalne lamenty jak u bab przed okresem.
Przecież nie od dziś wiadomo że jedyny Gołota na świecie znał Kinga a jedyny King mógł ustawić walki o mistrzostwo, czyli nie ma to tamto właściwie to nie Adamek tylko Gołota jest mistrzem półciężkiej oraz Cruiser bo załatwił Adamkowi nocleg u kolegi. Dobrze że Adamek nie pojechał do Niemiec boksować bo kibice Michalczewskiego co rusz nazywali by go zerem, bo Michalczewski pionier w Niemczech itd, pytanie jest tylko czy miałby na bilet autokarowy do Niemiec???? Pewnie nie, tak więc musiałby się dorobić u Wasyla klepiąc Halaszy. Poza tym szczerze mówiąc to nie rozumiem w jaki sposób Adamek wypiął się na Gołotę? Czy dlatego że go pobił w ringu? Przecież to nie wina Adamka że Gołota zrobił formę jak do turnieju w warcabach to również nie jest wina Adamka że wziął walkę w której mógł pełnić rolę jedynie poniewieradła, Gołota za tę walkę wziął 300 tyś $ i jestem pewien że nie żałuje zebranego oklepu nawet w jednej setnej tego co wy. Gdyby nie był King to byłby Khol, Sauerland Wasilewski albo nawet Zbarski..., nie takie miernoty jak Adamek doczłapały się walk o mistrzostwo, boksując nawet u nas w Polsce.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 02-04-2011 09:15:08 
horhe88
Oj jak ty malo wiesz chlopaczyno:(
To nie chodzi o oklep,jaki Tomek zafundowal Golocie.Tylko o to co zaszlo wczesniej.Ale co ja ci bede tlumaczyl.Zyj dalej w blogiej nieswiadomosci
Cale to twoje gdybanie gdzie Adamek moglo jechac,w celu robienia kariery to czyste gdybanie.FAKTY sa takie,ze pojechal do USA gdzie pomogl mu Golota,z wiadomym skutkiem.Moze kiedys dojrzejesz psychicznie zeby zaakceptowac ta oczywista oczywistosc:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.