SOSNOWSKI O WALCE KLICZKO-SOLIS

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

Były redaktor Bokser.org, obecnie dziennikarz Przeglądu Sportowego. Jego specjalizacją było m.in. relacjonowanie najważniejszych gal odbywających się na Starym Kontytencie oraz polskich pięściarskich imprez. Przemek zna dwa języki obce - angielski oraz rosyjski, co dało mu możliwość rozmowy z absolutną czołówką boksu w Europie i na Świecie. Za nim wywiady m.in. z Mike'em Tysonem, Lennoxem Lewisem, Rachimem Czakijewem, Rusłanem Czagajewem oraz Kostią Tszu.

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DarekR
Data: 17-03-2011 17:00:44 
mówił Albert - kumpel Witalija :)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 17:31:58 
Jaki kumpel ? stanął z nim w ringu i od razu kumpel :D po prostu wie na co stać Witalija bardziej niż każdy z nas tutaj zgromadzonych. I ma racje jak Solis nie będzie chciał zakończyć pojedynku max do 4 rundy to Witalij zrobi z nim to co zrobił z 40-paroma zawodnikami.
 Autor komentarza: Demolition
Data: 17-03-2011 17:35:03 
j.w.
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 17-03-2011 17:37:22 
AdamekFightPL, z 20-paroma zawodnikami jak coś. Bo pierwsze 20 pare zwycięstw Witalija kończyło się przed 3 rundą. ;)
 Autor komentarza: Michalek
Data: 17-03-2011 17:40:44 
Sosna jest wdzięczny witowi że ten go nie ośmieszył w 1 rundzie, w sumie to zrozumiałe, pozory trzeba sprawiać. Tamta walka przypominała amerykanski wresling, nie chodzi o styl, tylko wit strasznie udawał...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 17-03-2011 17:46:55 
Solis może być niebezpieczny na początku, jak trafi go na początku to może wygrać a jak nie to Vit rozłoży go na części pierwsze. CO ZA BZDURY. To Solis wygra w końcowych rundach, zajedzie Vitka i 10-12 runda TKO.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 17:55:06 
Słuchajcie mam pytanie o tuż oglądałem przed chwilką walkę Adamek vs Arreola i zauważyłem że w 1 rundzie 2:09 minucie Kostyra mówi że Adamek ma zasięg rąk 203 cm a Arreola 190 cm. Strasznie mnie to zaciekawiło, wszedłem na boxrec a tam pisze że Adamek ma 191 cm. Chociaż ta druga opcja wydaje mi się bardziej prawdopodobna bo zasięg rąk 203 cm to ma Witalij Kliczko. Może ktoś się wypowie i sam sprawdzi :P ?
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 17-03-2011 17:58:50 
taa pojedziemy do Adamka i bedziemy mu mierzyc dlugosc rąk ;)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 17-03-2011 18:08:02 
AdamekFightPL
Może coś mu się pomyliło..
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-03-2011 18:11:16 
AdamekFightPL
bo niema unormowanego sposobu mierzenia, jedni mierzą od knykci do karku i suma to zasiek inni od pieści do pięści poprzez kark jeszcze inni mierzą na otwartych dłoniach, kiedyś na zawodach okręgowych w karcie zgłoszenia miałem wpisane 191cm a jak mi zmierzyli po karku przed zawodami wyszło 200...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 17-03-2011 18:11:46 
AdamekFightPL
A tak rzpy okazji Adamek-Arreola: Jak punktowałbyś poszczególne rundy? Dla przykładu HBO punktowało 1, 4, 5 i 6 runde dla Arreoli a pozostałe dla Adamka.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 17-03-2011 18:31:51 
Ja mam 191 zasieg przy wzroscie 182 to ladnie nie??
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-03-2011 18:39:08 
ja mam dokładnie taki sam przy takim samym wzroście
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 18:48:56 
Barni, Torrado a jak mierzycie zasięg rąk ? I ile macie lat bo 182 cm to trochę mało. Nic wam praktycznie nie da to że macie 191 cm zasięgu ramion. Ja mam 170-172 cm wzrostu ( mam 15 lat ) no i 170 cm zasięg tylko ja mierzyłem tak : obie ręce zrobiłem wiecie tak jak by na ptaka i od najdłuższego palca do drugiej ręki najdłuższego palca ( metr przechodził przez klatkę piersiową ) Możliwe że tak się nie mierzy.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 17-03-2011 18:49:20 
@Barni
no to sa juz dosc dlugie lapy przy takim wzroscie,porownywalem kiedys z kumplem ktory ma jakies 187-89 wzrostu i ma takie jak ja
A jak mierzyles??Bo ja oparlem sie plecami o sciane,rozlozylem rece i dlonie i na koncu srodkowych palcow ojcec zrobil kreski na scianie wtedy zmierzylem

A co do walki to tak jak Pindera powiedzial "Solis to tak naprawdę duża niewiadoma"
 Autor komentarza: Torrado
Data: 17-03-2011 18:55:35 
@AdamekFightPL
ile macie lat bo 182 cm to trochę mało. Nic wam praktycznie nie da to że macie 191 cm zasięgu ramion

jak nam nic nie da co masz na mysli???

jesli chodzi o wiek to ja juz nie urosne bo mam 25
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-03-2011 18:57:37 
zazwyczaj zasieg rąk jest mocno zblizony do wzrostu ale np murzyni czesto maja dlugie łapy (kumpel twierdzi ze to przez bliskie pokrewienstwo z szympansami ;-))
 Autor komentarza: piotr
Data: 17-03-2011 19:01:56 
@ Barni

Oczywiście, że jest jasne co to zasięg (reach).
Nie zmyślaj jak nie wiesz.

http://boxrec.com/media/index.php/Reach

Boxrec Ładnie wyjaśnia co to jest.
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-03-2011 19:02:37 
mi trener mierzył jak jeszcze trenowałem od zaciśniętej pięści poprzez kark do knykci 2 pięści i wyszło 191, na zawodach mierzyli do końca palców i wyszło 200, ale fakt że łapy mam długie w porównaniu znajomych o podobnym wzroście
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 19:03:08 
@Tarrado

Chodzi mi o to że gość co ma 189-190 cm wzrostu lepiej wykorzysta 191 centymetrowy zasięg niż gość co ma 180-182. Przy twoim wzroście jeżeli trenujesz boks to Twój zasięg za wiele Ci nie pomoże, bo po prostu jesteś niski jak na 25 lat :P i nie bierz tego do siebie ale jeżeli masz 191 cm zasięgu ramion to zgaduje że ważysz ok 79-90kg i mieścisz się w granicach pół ciężkiej lub cruiser, a na te wagi jesteś dosyć niski. Oczywiście nie mam tu na myśli amatorki tylko zawodówkę.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 19:05:30 
@Barni

Przy 182 cm wzrostu 200 cm zasięg ramion to prawie jak szympans musisz wyglądać :P ( bez obrazy ). Dłonie musisz mieć dosyć zbliżone do kolan co nie :P ?
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-03-2011 19:06:56 
Autor komentarza: piotr
Data: 17-03-2011 19:01:56
@ Barni

Oczywiście, że jest jasne co to zasięg (reach).
Nie zmyślaj jak nie wiesz.

to że boxerc wyjaśnia to nieznaczy że wszędzie sie tego przesztrzega, u nas mierzyli do pięści na zawodach tak jak sam podałeś przykład z boxerca
 Autor komentarza: Torrado
Data: 17-03-2011 19:08:18 
no murzyni maja te wity dlugie, Sonny Liston to byl wybryk natury, mial 213cm przy 184cm czyli tyle samo co mierzacy 196cm Lewis i do tego taka duza piesc ze problemem bylo zalozenie mu rekawic, obwod piesci mial chyba 39cm o ile dobrze pamietam czyli wieksza nawet od Wałujewa czy Witka K.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 19:12:41 
@Tarrado

Wybryk natury to to był, ale i tak 2 razy przegrał z Muhhamadem Ali i to w dodatku w jednej walce natarł czymś rękawice i Muhhamad walczył jedną rundę praktycznie nic nie widząc :D to taka ciekawostka z historii boksu :P
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-03-2011 19:12:48 
AdamekFightPL
no bliżej kolan niż u innych ale bez przesady, mam szerąką obręcz barkową i długie kości palców, jak trenowałem ważyłem ok 74-76kg
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 17-03-2011 19:17:35 
@AdamekFightPL
Nie wiem czy to możliwe żebyś miał klatę szeroką na jeden metr, a na jedną rękę przypada 35 cm. Ja mam obwód klatki 90, ale jestem bardzo szczupły. Zmierzyłem sobie teraz rękę to wyszło mi coś około 70 cm, a Ty napisałeś, że masz 170 zasięg i metr przechodzi przez klatę. Chyba musisz trochę niesymetrycznie wyglądać, skoro masz 2 razy krótsze łapy niż przeciętny człowiek.
 Autor komentarza: piotr
Data: 17-03-2011 19:18:20 
@Barni

Masz racje mogą błędnie mierzyć.
Poza tym nie zawsze podawane wartości są prawdziwe.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 19:20:37 
@Wojan06

Nie napisałem że szerokość klatki to metr, ja jestem szeroki w barkach ale raczej nie na metr ale coś blisko tego. Chodzi mi o to że zmierzyłem metrem zasięg ramion od najdłuższego palca u prawej ręki do najdłuższego palca u lewej ręki, no i jest to logiczne że mierzy się też szerokość barów bo zasięgu raczej nie mierzy się od dłoni do przed ramienia tylko ciągnie się do najdłuższego palca następnej ręki.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 19:22:34 
@Wojan06

Chodzi Ci pewnie o te zdanie : '' ( metr przechodził przez klatkę piersiową ) ''. Nie chodzi mi tutaj o jednostkę miary a o przedmiot :) to czym mierzy się chociażby wzrost :P
 Autor komentarza: tysiok
Data: 17-03-2011 19:23:46 
Autor komentarza: AdamekFightPL Data: 17-03-2011 19:20:37
@Wojan06

Nie napisałem że szerokość klatki to metr, ja jestem szeroki w barkach ale raczej nie na metr ale coś blisko tego. Chodzi mi o to że zmierzyłem metrem zasięg ramion od najdłuższego palca u prawej ręki do najdłuższego palca u lewej ręki, no i jest to logiczne że mierzy się też szerokość barów bo zasięgu raczej nie mierzy się od dłoni do przed ramienia tylko ciągnie się do najdłuższego palca następnej ręki.



buehehehehehe

Wygląda jak wnuczek Wałujewa
 Autor komentarza: piotr
Data: 17-03-2011 19:24:09 
Wymiary wymiarami, można z nich korzystać albo nie.
Paul Williams ma kosmiczny zasięg a leje się chętnie w półdystansie.
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 17-03-2011 19:24:27 
@AdamekFightPL
Jak Ty mierzyłeś ten zasięg? Po prostu rozłożyłeś ręce na boki i ktoś Ci zmierzył?
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 19:24:40 
Ja się nie mierzę bo wszystko jest zajebiś.ie wstyd pisać:)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 19:29:59 
@Wojan06

Jak by to ująć najprościej. Po prostu przystawiłem metr do palca środkowego u prawej ręki ciągnąłem, ciągnąłem metr do drugiej ręki przystawiłem do środkowego palca i zmierzyłem przy rozpiętych ramionach zasięg.

@tysiok

Z tym wnuczkiem Wałujewa to o co Ci chodziło ?
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 17-03-2011 19:30:16 
Michalczewski miał b krótkie ręce jesli wierzyć boxrecowi a jego lewy prosty był najlepszy jaki widziałem w boksie . Lucian Bute również ma cholernie mały zasięg jak na swój wzrost , nie wspominając o Davidzie Lemieux i zastanawiam sie czy tam czasem nie ma jakiejs pomyłki . A co do Adamka , to on ma krótkie ręce i przychylałbym się do tych 191 cm . Największe pięsci ze wszystkich bokserów ma Hasim Rahman . Stewart stwierdził że większe niz Foreman , Lewis i Kliczko
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 19:32:22 
Te wymiary nie robią z nikogo boksera i taka prawda
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 19:34:33 
@DAB

Dokładnie.
 Autor komentarza: piotr
Data: 17-03-2011 19:50:25 
@Shogun90
Michalczewski to podobno oszukany praworęczny.
Stąd może świetny lewy prosty(mocniejsza ręka).
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 19:53:15 
Tygrys miał silniejszą lewą np. w siłowaniu na rękę.
 Autor komentarza: DarekR
Data: 17-03-2011 19:55:25 
AdamekFightPL


mam nadzieje, że w życiu nie wszystko bierzesz tak na poważnie i dosłownie :)



REDAKCJO - KIEDY ZROBICIE COŚ Z TYM LOGOWANIEM ? :/
 Autor komentarza: piotr
Data: 17-03-2011 19:58:07 
@tysiok
Jaki wnuk Walijewa?
Ledwo synem mógł by być
Valuev ma 38 lat!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:01:50 
Ja mam szybki lewy prosty i diabelnie mocny prawy. Koledzy boją się bić ze mną nawet na rękawice. Tylko kondychy mi brak. Ale myślę że jeżeli Władimir Kliczko dałby mi się uderzyć w twarz to bym go znokautował :D
 Autor komentarza: piotr
Data: 17-03-2011 20:07:03 
@AdamekFightPL

Zgłoś się do Łapina, pomorze im świeża krew na sparingach.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:11:29 
@piotr

Mam problemy z głową i dopóki nie pójdę z tym do lekarza, uniemożliwia mi to treningi bokserskie, bo jeżeli okaże się że to guz, a dojdą do tego ciosy np na sparingach, no to nie ciekawie ze mną.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:14:52 
Adamek na ziemię zejdź:)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:16:59 
@DAB

Siedzę na krześle, wystarczy czy mam zejść niżej :D ? Wszystko co pisze to prawda.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:19:33 
Z tym Władimirem Cię poniosło:)Masz 15 lat 170 parę wzrostu wagę z 60?Pogłaskał byś go:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:20:34 
Wiesz to że on padł po ciosie Petera czy brewstera to inna bajka to kolosy, zawodowi bokserzy i to nie leszcze:)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:21:27 
@DAB

Waże ok.70kg i uwierz mi odczuł by mój cios. Nie którzy po prostu rodzą się z silnym ciosem. Ja urodziłem się z bardzo silnym ciosem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:24:25 
Ale życzę powodzenia mnie 7 lat temu choroba wycofała z boksu prawie się przekręciłem a teraz zawodowstwo odpada przez to , mnie tylko to interesowało.Więc zajmuję się czymś innym a sport rekreacyjnie ale ciężko było to przeboleć.Także powodzenia i zdrowia życzę Adamek
 Autor komentarza: Hugo
Data: 17-03-2011 20:25:50 
Najdłuższe łapy mają chyba Grant i Harrison - po 218 cm zasięgu, Wałujew ma 216 cm, Dimitrenko 211, a Rahman i Cunningham po 208. Ogólnie Murzyni mają przeciętnie dłuższe ręce. Tłumaczy to ich przewagę w koszykówce, która wynika nie tyle z lepszej skoczności (jak się na ogół uważa), ale właśnie z dłuższych rąk ( i lepszej koordynacji ruchów oczywiście).
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:27:11 
To rośnij bo 170cm i 70kg to tylko taki puncher ci zostaje:)Odczułby na pewno ale nokaut nie, za duży chłop na twój wiek bo jeszcze siły fizycznej w tym wieku też nie masz takiej jak w przyszłości a mówimy o Władimirze :)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:27:12 
@DAB

Dzięki :)
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 17-03-2011 20:27:31 
Shane Mosley też ma bardzo silny cios, ale wątpię, że położyłby Władimira :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:28:32 
Adamek troszkę pokory nie zaszkodzi;)Pewność siebie dobra jest ale nie zbytnia:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:30:15 
Adamek nie ma sprawy.Ale zdrowie to podstawa.Oby było dobrze ale jakby co nie łam się:)Dasz radę w czymś innym.Ja do teraz tego żałuję ale tak miało być widocznie dobrze ,że się żyje:)
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 17-03-2011 20:32:06 
@AdamekFightPL
Skoro masz taki silny cios, żeby powalić Kliczke, to zrób trochę masy, przejdź na zawodowstwo i zawalcz z Władimirem i będziemy mieli pierwszego mistrza świata w ciężkiej :)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:32:59 
@DAB To rośnij bo 170cm i 70kg to tylko taki puncher ci zostaje:)Odczułby na pewno ale nokaut nie, za duży chłop na twój wiek bo jeszcze siły fizycznej w tym wieku też nie masz takiej jak w przyszłości a mówimy o Władimirze :)

Obawiam się, że raczej większy jak 180-185 nie będę :P siły na pewno mi jeszcze wzrośnie, w dodatku ćwiczę siłę, na wakacjach będę poprawiał siłę ciosu czyli sztuczka z obijaniem opony. Przesadziłem z tym Władimirem bo po pierwsze to musiał bym albo stanąć na krzesełku żeby go uderzyć, albo doskoczyć do jego szczęki :P. Na pewno cios będę miał lepszy niż Adamek. Tylko że najgorsze w tym jest że ja bardziej wolę oglądać boks, niż samemu się bić. Nie wiem czy tak każdy ma ale ja przed jaką kol wiek walką się denerwuje i tracę siły. Z ogółu ja nie lubię się bić, ale też nie lubię gdy silniejszy bije słabszego. Nie mam serca zabijaki takiego jak miał Mike Tyson na przykład :P
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:35:05 
Wojan06 bo dla prawdziwych ciężkich w dodatku mistrza świata cios 70 kg zawodnika to jak jego prosty przednią ręką.Ciężko taką masę powalić, sam kark to zamortyzuje.Za duża różnica masy i za dobry ciężki brany pod uwagę.Najman by padł jak kawka
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:38:00 
A psychika jest ważna.Jednym adrenalina pomaga tacy są najlepsi innych spala.Bicie to nic dobrego tak o ale jako sport boks jest super na zasadach zdrowej rywalizacji.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:38:33 
@DAB

Skombinuję kiedyś jakiś worek bokserski, zrobię filmik i zaprezentuję co potrafię.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:38:50 
Adamek ale u Ciebie psychika jeszcze się kształtuje i to srce spokojnie możesz mieć.Jak się przełamiesz
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:41:24 
ok:)Ale spokojnie wszystko przed Tobą najpierw bądź zdrowy to raz.A dwa twoja psychika jeszcze nie jest ukształtowana mozesz nabrać pewności siebie i mieć wielkie serce.Ja gdzieś w twoim wieku właśnie pierwszy raz się przełamałem i przestało mnie paraliżować.Także na spokojnie wszystko rób co lubisz trzymaj się
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:41:53 
@DAB

Mi strach robi watę z nóg... ale za to dodaje trochę siły i kondycji. Na wakacjach biłem się z kolegą ( bardzo dobrym ) ale nie z powodu sprzeczki lub czegoś tam a dla sportu i rywalizacji. Ale po walce leciała mi krew z nosa chociaż nie uderzył mnie ani razu w twarz. Chodzi tu pewnie o ciśnienie. Podczas walki bokserskiej też nie czuję się bólu. Adrenalina to niby straszna rzecz, ale dodaje człowiekowi na prawdę wielkie możliwości.
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 17-03-2011 20:43:10 
Ja jak się zdenerwuję, to potrafiłbym pobić o wiele większego. Jeśli miałbym się bić dla zabawy, jak na sparingu, to bym nie potrafił. Ale ostatnio wracałem z kumplem z imprezy przez miasto, naje.bani w 3 dupy i jacyś kolesie podlecieli i kumplowi nic nie zrobili, ale u mnie złamany nos, zdarte plecy i połamane okulary. Dopiero po całej akcji się ocknąłem :(
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:45:07 
Z tą krwią to też od głowy może być nawet od zatok.Czasem dają objawy neurologiczne wpływają na błędnik .Najpierw lekarz przebadaj się i nie bij ludzi hehe:)No adrenalina daje kopa ale trzeba to opanować bo spali.Powinna wyostrzać zmysły trzeba sie relaksować.Dobra ja zmykam na teraz miłego wieczoru pozdrawiam
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:46:24 
@DAB

Trzymaj się :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 20:47:06 
Wojan06 po pijaku lipa u mnie szybkość pada po 2 promilach:))Do 5 piw spoko dalej po wiejsku na cepy:)Narazie
 Autor komentarza: endriu
Data: 17-03-2011 20:48:16 
Pooglądałem sobie dzisiaj dla odmiany Vitka Od walki z LL do dnia dzisiejszego dzieli go bardzo wiele, właśnie te wiele większość nie potrafi dostrzec Chyba wszystko przez to ze Kliczko teraz prezentuje się dobrze na tle słabszych zawodników, a to jest wielka różnica Nie wiem dlaczego wielu nie chce przyjąć tego do świadomości i dalej żyje historią
Solis wygra to jak będzie chciał i zależy to tylko od niego, on swoje prawdziwe umijętności pokaże w tej walce. Musiał by być nienormalny żwe by olać ta walkę
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 20:48:30 
@Wojan06

Zdenerwowanie pod czas walki to nie jest dobra rzecz. Dodaje Ci to kopa na pewno, ale ruchy są bardziej chaotyczne tzn. tracisz opanowanie.
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 17-03-2011 20:54:14 
@DAB
No wiem, że ciężko po pijaku. Ja nawet nie pamiętam jak dostałem, zacząłem kojarzyć jak szukałem okularów.
Ale jakiś czas temu biłem się trochę z kolegami dla zabawy, oni coś tam przez jakiś czas trenowali i mają trochę pojęcia. Byli dużo ciężsi ode mnie, ale jakoś dawałem radę. Mówili, że mam dobry lewy prosty i dobrze na nogach pracuję.
 Autor komentarza: DarekR
Data: 17-03-2011 21:07:14 
AdamekFightPL

kto stwierdził że masz piekielną prawą ? koledzy którzy boją się bić ? :) idź do normalnego klubu - tam nikt się nie przestraszy hehe no chyba że macie klub cipek co boją się bić
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 21:19:28 
@DarekR

Przyjedź do Jarosławia, po sparingujemy i się przekonasz sam :P Koledzy nie boją się bić tylko boją się mojego uderzenia. Utrudnia mi to życie, bo nie każdy chce bić się ze mną na rękawice. Żebym w klubie mógł się bić z innymi tzw sparingowanie musiał bym najpierw chodzić przynajmniej pół roku na treningi a na to czasu nie mam.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 17-03-2011 21:24:07 
AdamekFightPL
DarekR
Wojan06
DAB

Mam dla was propozycje:
stwórzcie dla siebie rozgrywki ggSUPERFOUR
Od razu wam mówie : ja jestem cipa
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 21:26:14 
@tysiok

To strona o tematyce bokserskiej, więc gadamy o boksie. Ale dobrze ja już się nie odzywam :P lecę trzymajcie się.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 21:32:56 
tysiok poproś kogoś by ci stworzył dom , bo chyba kiepsko z tym u ciebie ,że się przypier..lasz.Nie chce ci sie czytać moich postów omijaj
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 17-03-2011 21:45:05 
@tysiok
jakbyś nie zauważył to gadamy o boksie i gadamy jak ludzie, z kulturą, nie wyzywamy się jak pod większością artykułów
 Autor komentarza: tysiok
Data: 17-03-2011 21:54:35 
przecież ja was nie wyzywam !

gadamy jak ludzie, z kulturą,
Ja jak się zdenerwuję, to potrafiłbym pobić o wiele większego
No wiem, że ciężko po pijaku. Ja nawet nie pamiętam jak dostałem
u mnie szybkość pada po 2 promilach:))Do 5 piw spoko
 Autor komentarza: nik
Data: 17-03-2011 22:04:29 
same kozaki buahaa
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 22:06:03 
tysiok kolegów ci brak?Żal że nikt z tobą nie rozmawia bo tak to wyglada i szczerze lata mi to co ty myslisz
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 22:11:41 
nik kozaki to nosisz zimą:)
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 17-03-2011 22:26:56 
na tym obiekcie będą próbowali przepierdolić nam Albercika na punkty.

http://www.valongo.tv/wp-content/uploads/mvbthumbs/img_24221_ubpboxing-juan-carlos-black-panther-gomez-first-training-at-the-universum-gym-22-07-2010.jpg

Że obóz wziął tę walkę, to bardzo mnie dziwi.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 22:42:08 
hahahaha......Żenada nie wiem czy się śmieją czy co.
 Autor komentarza: DarekR
Data: 17-03-2011 23:56:45 
AdamekFightPL

ważę 30 kilo więcej od Ciebie, więc raczej nie było by to miarodajne ;)



co do Hali to jest to sala treningowa uniwersum :D jaja jak chuj hehe
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-03-2011 04:58:56 
haha Mocuch Solis zajedzie Vitka hahaa ten grubas?Grubas jak dotrwa do 5-6 rundy bedzie sapał jak parowóz
 Autor komentarza: mocuch
Data: 18-03-2011 11:59:13 
Autor komentarza: MatMaister90
Data: 17-03-2011 22:26:56
na tym obiekcie będą próbowali przepierdolić nam Albercika na punkty.


A gdzie będą siedzieć kibice? Na plastikowych krzesełkach albo taboretach?
 Autor komentarza: mocuch
Data: 18-03-2011 12:02:21 
Chuba, że uniwersum nie stać na krzesełka to usiądą na podłodze.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.