KLICZKO O SYTUACJI W JAPONII

Wczoraj odbyła się konferencja prasowa przed sobotnią walką o mistrzostwo świata federacji WBC wagi ciężkiej pomiędzy Witalijem Kliczko (41-2, 38 KO) i Odlanierem Solisem (17-0, 12 KO). Champion jak zwykle pokazał klasę i oprócz spraw związanych z sobotnią galą, odniósł się również do tragicznych wydarzeń w Japonii.

- Chciałbym wyrazić słowa jedności ze wszystkimi Japończykami, a także jakoś ich wspomóc. Chciałbym pomóc ludziom, którzy teraz walczą z tą całą tragedią. Z całą pewnością część z wypłaty z tej walki podarujemy na rzecz poszkodowanych. Jest im teraz bardzo ciężko, a cała ta sprawa jest bardzo niebezpieczna. To dotknęło nawet moją rodzinę - powiedział obrońca tytułu mistrza świata wszechwag. 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 17-03-2011 08:15:15 
wielki bokser i człowiek,klasa sama w sobie...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 17-03-2011 08:21:39 
Autor komentarza: tomekzzar
Data: 17-03-2011 08:15:15
On jest POLITYKIEM więc co ma gadać?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-03-2011 08:30:06 
@mocuch

A od kiedy to politycy miliony oddają na rzecz poszkodowanych??
 Autor komentarza: Michalek
Data: 17-03-2011 08:32:45 
od kiedy on oddaje miliony? wielka rzecz, dać z przyszłego zarobku kilka %, przepraszam obiecać, datki to sie daje w skrytości tak, aby nikt nie wiedział, obdarowywanie kogoś na pokaz to w tym przypadku promocja polityczna.
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 17-03-2011 08:40:38 
zdruzgotani japonczycy mają w dupie skąd pochodzą pieniadze byle było ich jak najwiecej,kliczkę ma prawo ganic ten kto dał wiecej a nie ci którzy na sucho kłapią z ryja sami nic nie dajac,"pieprzyc to potrafi każdy tylko robić nie ma komu"
 Autor komentarza: Anula
Data: 17-03-2011 08:43:56 
właśnie dobrze, że Kliczko mówi, że przekaże pieniądze poszkodowanym, w ten sposób daje dobry przykład innym
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 17-03-2011 08:52:14 
A niech to bedzie polityka, pijar, promowanie wlasnej osoby, udawanie kogoś kim sie nie jest itp. Skoro pomaga to dobrze, niech to robi nawet w imie tego że tak mu kazała jego ulubiona maskotka, z którą sypia.
 Autor komentarza: Michalek
Data: 17-03-2011 08:54:06 
Kopytko
Tylko się nie podniecajcie, jaki to on nie jest dobry i wrażliwy, są różne sposoby zainwestowania kasy, dobrze że ktoś coś z tego będzie miał.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 17-03-2011 09:26:52 
Nie dziwne ze mówi o tym publicznie ,,Dobre serce to jedno a interes to drugie upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu.Da kase i moze zdobedzie głosy na Ukrainie.On mówi o Japonii ,a Haye mówi ze rozszarpie twarz jego brata na strzępy co za kontrast hehe
 Autor komentarza: PogromcaCiemnoty
Data: 17-03-2011 09:41:02 
Ciekawe ile da Adamek, przecież pomoc bliźniemu jest wśród katolików taka bezinteresowna...
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 17-03-2011 09:46:46 
Ciekawe ile ty dasz Pogromca ciemnoty
 Autor komentarza: jkd
Data: 17-03-2011 10:03:18 
Ja pierdziele, co za ludzie. Koles daje gruba kase, a Wy i tak krytykujecie. Tacy madrzy jestescie, to dajcie iles tam procent swojej wyplaty...albo co niektorzy kieszonkowego.
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 17-03-2011 10:03:54 
Mówicie tu o tym ile da Adamek, ile da ktoś tam z userów... Ja powiem wprost że nie dam ani grosza. Jest wystarczająco dużo potrzebujących ludzi w Polsce. Chcecie to im wysyłajcie, ja moje przykładowe 100zł wole przekazać na 10 posiłków dla naszych głodnych dzieci w domach dziecka czy z biednych rodzin.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 10:17:17 
Brawo Witek i dobrze ,że mówi przykład zawsze na kogoś zadziała choćby jednego to dużo.Najgorzej ,że ludzie po katastrofach po pierwszej fali pomocy później zostają sami.My przechodzimy do normalności a oni długo jej nie odzyskają.Dlatego ważny taki głos dziś za tydzień, za miesiąc usłyszeć.To przypomina i wielu dzięki temu coś wyśle.Pomoc też wymaga reklamy taka prawda bo dziś nie zawsze jest trendy
 Autor komentarza: mocuch
Data: 17-03-2011 10:19:10 
jkd - pomaganiem Japoni nie zajmą się lepiej rządy a jak Kliczko chce wrócić dobry uczynek to niech przekaże pieniądze w Ukrainie na domy dziecka, dożywianie dzieci w szkołach bo tam też bieda. Łaski nie robi - jest sławnym sportowcem-milionerem, najbardziej rozpoznawalnym człowiekiem na Ukrainie, angażuje się politycznie w sprawy Ukrainy, uważa się za patriotę. Gdybym był Ukraińcem to na pewno takich gestów bym od niego oczekiwał.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 10:19:40 
TommyMorrison
To twoja sprawa a pomoc każda dobra potrzebna jest wszędzie jak się rozejrzymy u nas, tam i nie tylko
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 10:20:55 
mocuch
Znane osoby mają i wpływ na politykę wywierają presję społeczną taki swoisty nacisk.Dobrze robi i wie co robi
 Autor komentarza: mocuch
Data: 17-03-2011 10:21:24 
Popieram TommyMorisona
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 10:22:49 
A gsybyś stracił w chwilę rodzinę i miasto cale zapłakany błagałbyś o jakąkolwiek pomoc z każdych rąk
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 10:24:26 
Wielu nawet w pomocy widzi wady.Bo nie tu nie tam wy jesteście chorzy ważne ,że ktoś to jeszcze robi
 Autor komentarza: DarekR
Data: 17-03-2011 10:27:59 
Michalek

jesteś pierdolnięty tyle Ci powiem. Ty gościu nie dasz złamanej złotówki nikomu, a gość ma gest i nie ważne czy ma w tym interes czy nie. Niech każdy kurwa ma w tym jakiś interes i odda pieniądze tym co potrzebują
 Autor komentarza: szersze
Data: 17-03-2011 10:39:16 
WIELKI CZŁOWIEK SUPER BOKSER I JESZCZE POMAGA SPOKO JESZCZE ZĘBY CUKIER W POLSCE STANIAŁ BYŁOBY OK
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 10:43:50 
sa osoby w polsce co maja mega kase i nie dadza zlotowki i po czesci moga miec racje skoro nasz rzad rozpi...ala na prawo lewo wiec z jakiej paki oni maja dawac skoro placa duze podatki do budzetu,ale tez sa instytucje np pani ochojska PAH ktore zajmuja sie pomoca na zachodzie a naszej bidy nie widza albo nie chca widziec a to jest w tym najgorsze ze u nas sie tego problemu do konca nie ogarnia a obcym sie pomaga
 Autor komentarza: DawidTBG
Data: 17-03-2011 10:49:11 
Może i Vitek w pewien sposób chcę się dzięki temu zareklamować, niewiem, ale zwróćcie uwagę na to, że nagłaśniając tę sprawę daje przykład innym do refleksji nad tym i postąpienia tak samo.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 10:59:18 
lewiss32
To pomagaj i niech każdy pomaga i będzie git a narzekaniem że nie tu ,że nie tam nic nie zmienisz.Najłatwiej przerzucać winę a samemu nic nie robić ale to nic nie da.Wypominasz Ochojskiej to załóż sam jakąś fundację postaraj sie o dotacje i pomagaj w kraju ona wszystkiego nie zrobi.Narzekanie wieczne
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 11:36:05 
Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 10:59:18


czy ja w tym uczestnicze aby przerzucac wine -nie a krytykowac mam prawo jezeli instytucje do tego powolane widza obcych a nie swoich pierw trzeba nasze podworko posprzatac a potem czyjes ogarniac z bidy,a czy ona wogole cos robi u nas chyba nie idzie dokladnie droga naszego rzadu ze gdzie indziej sie udzielaja a swojego nie widza
 Autor komentarza: Frog
Data: 17-03-2011 11:38:09 
Gdyby chciał pomóc, to by po prostu pomógł. Przelewy pieniędzy robi się w banku a nie na konferencjach prasowych.
Nie lubię takiej dobroduszności na pokaz.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 17-03-2011 11:54:21 
na pokaz to adamek robi po walce wskakuje na ring i robi gesty koscielne w powietrze bo to nic nie kosztuje
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 17-03-2011 12:00:32 
dobrze ze kliczko nie jest katolikiem tylko prawosławiem bo pewnie ani grosza by nie dal i spocone spodenki niewyprane hahaha
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 12:01:59 
Frog a kto ma dawać przykład jak nie osoby publiczne w jakim wy świecie żyjecie.
lewiss32 to zrób coś z tym zmień choć część zaczynając od siebie nawet na małą skalę.Każdy z nas jakby pomógł jednemu w potrzebie obok to nie byłoby potrzebujących.Ale widzisz to tak nie działa dlatego to,że ktoś pomaga powinno wywoływać dobre odruchy.Każdy kto tego nie rozumie ma problemy emocjonalne.To doszukiwanie się drugiego dna zwykła paranoja
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 17-03-2011 12:05:15 
albo niech najlepiej idzie kliczko sladami adamka i da rekawice co za darmo od sponsora dostal bo to nic nie kosztuje
 Autor komentarza: Frog
Data: 17-03-2011 12:15:03 
DAB: "Frog a kto ma dawać przykład jak nie osoby publiczne w jakim wy świecie żyjecie."

No nie przesadzałbym z tym dawaniem przykładu. Jak masz w sobie chęć niesienia pomocy innym, to to zrobisz. Jak nie chcesz, albo nie masz możliwości, to nie pomożesz.
Wszystko to jest niezależnie od tego, co powiedział Kliczko na konferencji prasowej. Jedyne co zyskał, to sympatię co niektórych.
Ja po prostu uważam, że z dobrodusznością nie należy się obnosić.

Pzdr.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 12:32:18 
Autor komentarza: DAB

a niby czemu ja mam to zmieniac czy ja jestem do tego powolany zeby reguly w naszym panstwie byly inne niz sa? tak bedziesz stale gadal ten tamten niech pomoze a tam gdzie kasy najwiecej[nasz rzad+podatki]to co lepsi nie musza nic dawac,zrozum polacy maja dosyc swoich problemow i nie sa az tak bogatym krajem aby pomagac innym kosztem swoich,masz prosty przyklad dziur na drogach pieniadze biora nic nie jest robione a na interwencje w iraku grube miliony sa,nie wierz w to ze wszystkie fundacje maja dobre intencje nie ma nic za darmo,idz do kosciola tam tez potrzebuja na budowe a potem sie z naiwniakow smieja i sobie klechy tylko co lepszymi samochodami jezdza
 Autor komentarza: mocuch
Data: 17-03-2011 12:39:41 
Nie mam nic przeciwko, żeby Kliczko nie podawał do wiadomości publicznej o swojej pomocy wobec poszkodowanych bo co, ma to robić w tajemnicy aby nie zostać posądzonym o "obnoszenie się"? Niech się chwali.

Ale zgadzam się z @lewiss32, że w pierwszej kolejności powinien pomóc własnemu krajowi, Japonia się wygrzebie, pomoc napłynie z różnych krajów a Kliczko jak chce pomagać to niech pomaga Ukrainie bo kipi biedą i zapowiada się, że będzie coraz gorzej. Średnia zarobków na Ukrainie to równowartość 400zł a ceny żywności przekroczyły średnią europejską. Jeśli Kliczko chce komuś pomóc to niech dofinansuje posiłki w szkołach dla dzieci bo niedługo ich rodzice nie będą mieli co do garnka wrzucić.
Tyle ode mnie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 12:41:03 
Irak to żadna pomoc mówimy o charytatywnej doraźnej w tym wypadku klęski żywiołowej i ciesz się że ciebie nie dotknęła wtedy byś zobaczył.Takich jak ty szczekaczy jest najwięcej a sami nic nie robią.Rzucasz bezsensowne przykłady a mowa o pomocy po klęsce trzęsienia ziemi i Tsunami.Głupiec nic dodać nic ująć.Jakby każdy tak myślał to dopiero byłoby nikt by nie pomagał bo to źle bo tamto.Szkoda gadać.Zawsze na ten chleb byłoby cię stać czy pomoc chorym poświęcić godzinę dziennie ale nie ty wolisz krytykować Fundacje.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 12:43:03 
mocuch
Kolejny decyduje co powinno być pierwsze kur.a wad szukają bo pomógł ale mógł gdzie indziej:)Japonia się wygrzebie spoko ale gsybyś ty się musiał wygrzebywać to byś wył słuchając tak zjebanych wypowiedzi
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 12:44:30 
Zacznijcie od siebie a jak macie taki Patriotyzm w sobie wielu was potrzebuje.Każde hospicjum za godz wolontariatu podziękuje w tygodniu i będą wdzięczni
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 12:50:04 
Frog
Dlaczego obnosić?Trzeba odróżniać dobry przykład i nie wszędzie szukać obnoszenia bo zaczniemy wszystkich podejrzewać.
A uwierz nie jeden fan Witka mający do niego szacunek dzięki temu też coś dorzuci bo on dał.Tak to działa nie oceniajmy od razu każdego co pomaga ,że się obnosi.Nawet jak dzięki temu głosy dostanie to zasłużenie bo coś zrobił i nie jeden pójdzie za nim.Jadna gwiazda sportu da zaraz inna nawet,żeby nie być gorszym kij w to ale da
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 12:51:47 
Dla mnie nawet koszulkę dałem na ofiary Tsunami niech nosi jak chce ale jak pomógł to git.Pozdrawiam
 Autor komentarza: pikawa
Data: 17-03-2011 13:03:41 
Pomoc dla Japonii napłynie z innych krajów, ponieważ jest to w interesie wszystkich ważniejszych graczy (USA, Rosji, UE). Oczywiście stała się tragedia ale Japonia się z niej szybko podniesie. Prawdziwe dramaty rozgrywają się w Afryce środkowej, głód, wojny, choroby to problemy z którymi walczy ludność codziennie od wielu lat. Tam jest potrzebna długofalowa pomoc materialna i myślę, że Kliczko wykazałby się większym sercem ofiarując pomoc tym narodom, o wiele, wiele biedniejszym.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 13:07:44 
Wszędzie jest potrzebna gdzie ktoś umiera z głodu chorób, katastrof.Japonia składa się z ludzi którzy mają a niektórzy mieli rodziny , takich ludzi jak my.
Pikawa jakbyś stracił wszystko i bliskich pocieszyłoby cię to że Polska jakoś sobie radzi?Raczej nie.
Pomoc jest potrzebna wszędzie gdzie są potrzebujący a to na co się daje to już sprawa tego co to robi ważne ,że pomaga
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 13:10:34 
Także pomoc=coś dobrego :)Tyle miałem do powiedzenia
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 13:11:19 
Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 12:44:30
po pierwsze to kogos nie obrazaj i nie wyzywaj od glupcow bo ma inne zdanie niz ty ja mam kulture ciebie nie obrazam,jak ty uwazasz ze irak to zadna pomoc to gratuluje,zapisz sie sam do hospicjum lub zostan ksiedzem albo moze do carritasu jak niesiesz bezinteresowna pomoc,ja iraku nie porownalem do kleski jako sytuacje tylko ogolnie przez pryzmat naszego panstwa w stosunku do swoich obywateli czyli nas ze sie udzielaja i maja fundusze gdzie indziej a u nas za wesolo tez nie jest nie wiem czy zrozumiales czy nie,pewnie jak tak kazdy bedzie myslal i robil jak ty i bedzie wyreczal za nasz rzad swoim dobrym sercem to bedzie coraz gorzej a oni tylko doprowadza nas do takiej drugiej kleski zywiolowej
 Autor komentarza: jkd
Data: 17-03-2011 13:15:33 
mocuch
A kim Ty jestes, zeby mowic kto komu ile ma dac ? Jak chce dac na Japonie, to niech daje na Japonie. Skad wiesz, ze nie dal nigdy nic na domy dziecka na Ukrainie ? Moze sie akurat z tym nie afiszowal.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 13:16:09 
lewiss32 ja cię nie obrażam głupiec po prostu pasuje skoro twierdzisz ,że pomaganie prowadzi do czegoś złego.To jest głupota jakiej mało.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 13:19:10 
jkd
Jakiś rozsądek tu zajrzał:)Jak widać pomaganie budzi sprzeciw i obawy w ludziach.Pretensje:)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 13:23:42 
Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 13:16:09
powiedz gdzie ja napisalem ze to cos zlego? moze ty tak to zrozumiales owszem pomagac trzeba jaknajbardziej ale zrozum ludzie wiecznie nie moga kogos stale wyreczac a inni sie smieja z glupkow ze nie musza dawac nic
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 13:28:43 
lewiss32
Niech się śmieją a każdy ma w końcu taką sytuację ,że potrzebuje pomocy.Nawet bogacze przed śmiercią to rozumieją.Kij im w oko ja cenię tych co jednak coś zrobia bo to mniejszość.Może tak to odebrałem bo na codzień wielokrotnie z tym się stykałem i nadal stykam.Co do Hospicjum i opiekowaniu się pracowałem tak sporo również ale nie o to chodzi by się chwalić.Wiesz jak mało z nas pomaga, jesteśmy jacyś oduczeni tego.Widzimy dopiero jak sami chorujemy czy głodujemy.A tych głodnych nie obchodzi kto im jeść da i czy się obnosi.Ważne że zjedzą.Co do polityki też się zgadzam ale są jednostki które coś robią jednak wciąż mało.Myślenie musi się zmienić po prostu.pozdrawiam
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 13:34:16 
Także każda kasa na innych jest dobrym gestem jak samo dzielenie się.Mnie takie tematy zawsze przyciągają ale trzeba się czymś innym zająć trzymajcie się ludzie:)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 17-03-2011 14:15:18 
jkd
W grudniu 2010 Władymir dał 752 tysiące euro na fundację dla organizacji charytatywnej "Serce dla dzieci".
 Autor komentarza: jkd
Data: 17-03-2011 14:26:34 
No i bardzo dobrze. Nie rozumiem po prostu Twojego podejscia, ze skoro ktos jest z Ukrainy, to jest zobligowany do pomagania na Ukrainie, a jak robi to gdzie indziej, to od razu sie do tego przypisuje dziwne teorie
 Autor komentarza: Kronk
Data: 17-03-2011 14:30:06 
DAB popieram cię w 100 procentach. Nie chcę nikogo atakować ani tym bardziej obrażać ale takie myślenie że jak u nas biednie to nie warto pomagać innym jest koszmarne i nieludzkie. Tam też giną ludzie tacy sami jak my, bardzo ubolewam nad tym że w społeczeństwie aż tak brakuje nam empatii i poszanowania ludzkiego życia gdzieś tam na świecie. Jak była komuna to my chcieliśmy żeby to nam pomagał zachód, w sprawach militarnych też jesteśmy w NATO bo sami się nie obronimy czyli znaczy to że jesteśmy zależni od innych, zrozummy w końcu że dzisiaj świat jest tak zglobalizowany że nawet jak coś dzieje się daleko to też odbija się to na nas(widać po Libii i cenach na stacjach benzynowych). Kiedyś Paweł Kukiz jęczał że robią koncert charytatywny w intencji ofiar tsunami w Azji Południowo-Wschodniej a w Polsce są biedne i głodne dzieci i to je trzeba wspierać przede wszystkim. Ja nie mówię że w Polsce z biedą nie trzeba walczyć ale nie porównujmy ogarniętych wojną regionów Afryki czy ofiar takich kataklizmów jak w Japonii do naszej biedy bo u nas ostatnio zginęło tyle ludzi podczas wojny, już widzę jak coś takiego stało by się u nas ci co tak krytykują pierwsi by wyciągali rękę po pomoc i piszczeli by jak reszta świata byłaby obojętna. Dziwię się ostatnio że wielu to nie rusza mówią że Japonia da radę bo bogata a tak myśleć nie wolno. Zauważyłem też że ludzie starsi którzy przeszli wojnę są bardziej empatyczni od młodszych pokoleń bardziej potrafią współczuć bo wiedzą co to znaczy prawdziwe ekstremum w życiu. To że ktoś był w dzieciństwie biedny lub miał ciężkie życie nie upoważnia go do tego żeby krytykować działalność charytatywną, myślę że taka osoba gdyby wybrała się do regionów dotkniętych kataklizmami lub wojnami które potrzebują pomocy od razu by zmiękła. Niestety takie już jest życie że wszyscy patrzą tylko na swój interes i zapominamy powoli o istocie człowieczeństwa. Ja życzę każdemu żeby był człowiekiem bo naprawdę warto!
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 14:42:25 
Kronk
Dokładnie empatia u większości zmalała strasznie a gdzieniegdzie wręcz zanikła.Egoizm rządzi, podziały.Człowieczeństwo polega na byciu ponad podziałami.Na dzieleniu ostatnią kromką chleba.Niestety ale tylko tragedie, wojny, kataklizmy są w stanie obudzić i budzą w ludziach ludzi...Jeśli sami doświadczamy ogromnego cierpienia to jest większa szansa ,że zrozumiemy cierpiących.Dlatego jak piszesz Ci co przeżyli wojny często maja lepsze serca.Ja nie wyobrażam sobie jakbym mógł tak w ogóle myśleć i cieszę się że widzę to czego wielu nie dostrzega.Są wartości nadrzędne po prostu.Pozdrawiam Kronk
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 14:50:55 
nikt nic nie mowi , nieoznacza to ze ktos kiedys byl biedny to patrzy z byka na fundacje o to niechodzi tylko o cos zupelnie innego np polska nie jest az tak w komfortowej sytuacij aby rozdzielic cala kule ziemska czymkolwiek i jakomkolwiek pomoca tez maja swoj problem biedy a sa naprawde bogatsze kraje sytuowane lepiej od nas i dobrze by bylo aby to wlasnie one wziely to na siebie niz my kazdy z nas logicznie myslacy pierw pomaga swoim a potem innym na moje raczej odwrotnie nie powinno byc
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 15:09:36 
Czy ty tego lewiss32 poważnie nie rozumiesz o czym my piszemy?Zrzucasz ciężar na innych.Jak nie jesteś wstanie pojąć o co chodzi trudno twoja sprawa.Zresztą mnie to nie dziwi teraz takie podejście to normalka.Ty myślisz ,że jest Polska i sama sobie radzi wszystko jest od siebie uzależnione.Państwa od państw, ludzie od ludzi.Popyt od podaży, Dolar od Jena od niego złoty.Dużo tłumaczenia na brak zrozumienia.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 15:15:46 
Ale empatię albo się ma mało albo bardziej rozwiniętą ja pod tym wątkiem za dużo już się napisałem:)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 16:53:48 
to powiedz czego nie rozumiem o czym tak uporczywie piszesz oświeć mnie ja to juz po malu nierozumiem ale nistety ciebie,to powiedz o co chodzi jak ja nieumiem pojac,gdzie ja napisalem ze polska sama sobie radzi czytaj uwaznie bo widze ze ty nie lapiesz tematu polska ma dosyc swoich problemow aby wspierac innych masz dziwny tok myslenia ale ja juz nic na to nie poradze niestety
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 17:05:48 
Oświecę Cię gdyby inne kraje i cała Unia myślały jak Ty byłoby źle bo sami często liczymy na pomoc.A gdy jest kataklizm inni potrzebują naszej masz coś z głową żeby to pojąć?Jak tak trudno i ja juz tłumaczył Ci nie będę
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 17:08:23 
lewiss32
Nasze mózgi inaczej pracuja nie dogadamy się ja nawet nie chcę mieć takiego myślenia sorry:)Pozdrawiam trzymaj się bez urazy.Całkiem inne podejscie do problemu
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 17:14:33 
ty mow za siebie a tak apropo inne kraje maja inny status jakbys niewiedzial i tam sa powolane ku temu instytucje dla ludzi biednych a jaka my mamy pomoc bo ja jakos jej w polsce nie widze tylko to ze polska sie wszedzie udziela a guzik z tego ma wystarczy bezrobocie,pensje,drozyzna gdzie masz ta swoja pomoc
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 17:19:57 
To pomóż biedniejszemu sąsiadowi jak jesteś za tym by bogatsi pomagali.Jesteś opóźniony jakiś.Narzekasz a hu.a robisz takich najwięcej.
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 17:21:53 
Tu ta pomoc że trawy nie jesz jak w co niektórych krajach.A wszystkiego za ciebie nikt nie zrobi rusz dupsko inni mają gorzej
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 17:24:17 
Samych dotacji z Unii jest tyle ,że do tylu nie doliczysz.Ale ty jak ci co tylko narzekaja wszystko za nich zrobić a sami nie pomogą jak gdzieś inni giną.Maruda.Oby takich jak najmniej bo przejebane będzie
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 17:36:07 
komu bys pomogl swojej rodzinie pierw czy komus obcemu ? jak masz glowe i h..j to kombinuj
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 17:39:12 
takie mamy dotacje ze dziura budzetowa coraz wieksza i wszystko coraz drozsze jakbys niewiedzial a zarobki w miejscu ty sie lepiej tymi martw co rzadza nami bo jak tak dalej pojdzie to rzeczywiscie bedziemy ta trawe wpindalac
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 18:31:46 
Tym co najbardziej potrzebują a jak ci się Polityka nie podoba to się nią zajmij wywalcz więcej kasy z Unii zostań ministrem tylko narzekać potrafisz.A trawę to ty byś jadł jakby byli sami tacy ludzie jak ty wokół.Wiesz co to polityka zagraniczna?Relacje między państwami i pomoc wzajemna?Z kim ja gadam porażka:)Żegnam lewiss32
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-03-2011 18:33:09 
Adamek da na ten cel pewnie jakies gacie z ostatniej walki i powie zeby bog im pomógl ;-)

a na serio to o ch... wam chodzi skoro gość daje swoje siano na taki cel? lepiej zeby kupil sobie merca i gadal jak 50cent ze mógł wziac deske serfingowa jakby wiedzial ze idzie tsunami?
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 18:39:10 
Nie wiem odyniec nie mnie się pytaj o co im chodzi:)Zawsze coś nie tak być musi
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 18:57:03 
Jeszcze ich tam śniegi teraz dopadły masakra jak sie ogląda................
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 22:04:58 
Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 18:31:46


a ty najlepiej bys wszystko rozdawal na prawo i lewo o naszych zapominajac bysmy mieli balagan w polsce bo ktos gdzies inny potrzebuje a polacy to nie,udajesz wielkiego pomocnego za darmo bez niczego wszystko robisz ktos sie tobie nie podoba bo nie jest taki jak ty zapisz sie do hospicjum,carritasu ty dobry wielki czlowieku i tak z tej dobroci go..o dostaniesz w zyciu,jestes naiwny jak dziecko we mgle takich durniow widac nie brak u nas widac takis inteligentny ze zycia nie znasz
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 22:19:18 
lewiss32 z pewnością lepiej sobie radzę i poradzę niż ty a może i tobie pomogę kiedyś kto wie:)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-03-2011 22:30:25 
jestes taki pewien a skad wiesz na jakim ja poziomie zyje ze ty radzisz sobie lepiej odemnie gratuluje wiesz wszystko na odleglosc kto jak sobie radzi jestem pelen podziwu
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-03-2011 22:52:12 
Widzę jak piszesz i jakie masz żale do świata to żenujące.Ta dyskusja poważnie nie ma sensu tak naprawdę ty nic mądrego nie przekazujesz więc hej.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-03-2011 00:16:09 
ja mam zale co ty wygadujesz czlowieku to jest czysta prawda zenujaco to ty pojmujesz poziom gimnazjalisty z rozumem po szkole katolickiej o kims latwo gadac byle nie o sobie nie. a co ty przekazujesz madrego czy ty czasem nie jestes wyznawca jehowy oni tez pomagaja
 Autor komentarza: DAB
Data: 18-03-2011 10:32:30 
Nie jestem ale gdybym był nie wstydził bym się tego.Lepiej kotem niż śmieciem a taki poziom lewiss32 reprezentujesz:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.