'WALKA Z ADAMKIEM WZBUDZI ZAINTERESOWANIE NA ŚWIATOWĄ SKALĘ'

Bernd Boente, współudziałowiec Klitschko Management Group potwierdza, że starszy z braci Kliczków, 39-letni Witalij (41-2, 38 KO) od jakiegoś czasu nosi się z zamiarem zakończeniem kariery pięściarza. Menedżer ukraińskich mistrzów świata uważa jednak, że mistrz świata federacji WBC ma jeszcze w perspektywie ciekawe konfrontacje, a pojedynek jego bądź  34-letniego Władimira (55-3, 49 KO) z Tomaszem Adamkiem (43-1, 28 KO) może być wydarzeniem o wymiarze światowym.

- Władimir ma dopiero 34 lata i wcale nie jest to dużo dla zawodnika kategorii ciężkiej. Z kolei Witalij rozpatruje taką możliwość i decydującym czynnikiem nie jest tutaj chęć zdobycia piątego tytułu, a zdrowie. Na razie jest z nim wszytstko w porządku. Jest jeszcze kilku interesujących przeciwników. Oprócz Solisa i Haye'a planujemy walkę z Tomaszem Adamkiem, pojedynek z którym również wzbudzi zainteresowanie w skali światowej. Sporą uwagę przyciąga także Chisora, bardzo dobrze oceniany przez ekspertów. Tylko do braci należy decyzja, kiedy skończy się im motywacja i chęć do wychodzenia na ring - zdradza Boente.

Starszy z Kliczków 19 marca stanie w Kolonii do obowiązkowej obrony pasa WBC z Odlanierem Solisem (17-0, 12 KO). Boente zapewnia, że o lekceważeniu rywala nie może być mowy i za niecałe dwa tygodnie Witalij będzie gotowy na świetną walkę. - Solis to bardzo silny przeciwnik. Nie możemy pozwolić sobie na niedocenianie takiego rywala, mistrza olimpijskiego w wadze ciężkiej. Witalij przygotowuje się do tego starcia bardzo intensywnie pod okiem Frtiza Sdunka i wyjdzie na ring we wspaniałej formie - zapowiada menedżer.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Faraon
Data: 08-03-2011 13:53:20 
Na swiatowa skale, niewierze!
 Autor komentarza: Parias
Data: 08-03-2011 13:53:40 
Pozostaje mieć nadzieje że obaj bracia wygrają swoje walki i jeden z nich zmierzy się z Adamkiem.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 08-03-2011 14:12:34 
Walka Adamka z Vitkiem (o ile do niej dojdzie) będzie o niebo lepsza od pojedynku Władek - Haye.Chyba nie muszę pisać dlaczego?
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 08-03-2011 14:17:04 
"Sporą uwagę przyciąga także Chisora, bardzo dobrze oceniany przez ekspertów."

Boente, no zdziwiłbym się gdyby z waszych ust padły inne słowa o Chisorze jak właśnie takie, w końcu to przecież produkt stworzony przez was samych i na wasze własne potrzeby. Równie dobrze takim "szczęściarzem" mógł być Wach...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 08-03-2011 14:26:33 
pankracy
Walka Adamka z Witkiem będzie o wiele lepsza niż Władka z Hayem bo w ringu zmierzy się dwóch wojowników a do rigu w Walce Wład Haye wejdzie dwóch obsrańców polujących na jedną akcję i najprawdopodobniej po pierwszej dobrej akcji ta walka się zakończy.
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 08-03-2011 14:30:27 
pankracy
napisz dlaczego bo nie wiem?

walka Adamka potrwa na pełnym dystansie i ja uważam że Adamek ma duże szanse na oszukanie i wypunktowanie Vitka

Włada Adamek raczej by nie znokautował a sam jakby nadział się na cios podobny jaki dostał od Granta mógłby przegrać przed czasem, Vitek tak mocno nie bije, chociaż Włada też ma szansę pokonać na punkty ale ryzyko nokautu o wiele większe

walka Haya z Władem nie potrwa 12 rund, kto pierwszy trafi wygra, przy czym jak Haye nie zaskoczy Włada do 5 rundy to przegra bo sam nie wytrzyma zbierania nawet lewych prostych które w tym czasie dojdą, bo jest zbyt mało odporny

Zresztą jak Wład przegra z Haye to walki Adamka z Vitem we wrześniu na pewno nie będzie bo Vitek stanie na głowie żeby doprowadzić do walki z Hayem a walka z Adamkiem będzie musiała poczekać

Adamek może się tylko modlić żeby Wład wygrał z Hayem, ja też będę kibicował Władowi, chociaż w końcu byłoby ciekawie w HW gdyby Haye wygrał z Władem

to będzie dla niego i o nim chwila prawdy bo tak naprawdę nie wiadomo na ile go stać z takim przeciwnikiem jak Wład
 Autor komentarza: Parias
Data: 08-03-2011 14:36:15 
Każdy pisze że jak Wlad przegra to w rewanżu będzie walczył Vit ale czemu nie ma to być Wlad poza tym w kontrakcie nie ma mowy o rewanżu
 Autor komentarza: pankracy
Data: 08-03-2011 14:41:13 
Jaguar

Horhe juz Ci napisał.Dwóch saperów w ringu to o jednego za dużo.
 Autor komentarza: Parias
Data: 08-03-2011 14:42:56 
pankracy

chyba snajperów
 Autor komentarza: pankracy
Data: 08-03-2011 14:43:05 
Walka będzie nudna jak flaki z olejem do czasu KO/TKO bo na punkty to się raczej nie skończy.
 Autor komentarza: jkd
Data: 08-03-2011 14:49:13 
a ja widze zupelnie inny scenariusz: haye bedzie polowal na jeden cios, Wladek bedzie spokojnie punktowal lewym prostym. Hayowi nic nie da sie ustrzelic w I polowie walki i sie podda w okolicach 8 rundy, nie widzac zadnych szans na zwyciestwo. No chyba, ze rzeczywiscie cos trafi czysto...ale z ta szklana szczeka Wladymira to juz nie przesadzajmy :]
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 08-03-2011 14:50:11 
@Parias

Bo Adamek ma walczyc o pas więc jak Wlad go straci to odpada z rozgrywki
 Autor komentarza: Parias
Data: 08-03-2011 14:55:29 
Chodzi mi o to że jedyny scenariusz w przypadku przegranej Wlada to późniejszy rewanż Haya z Vitem ale może też być tak że jak przegra to walczy rewanż z Heyem a Vit walczy z Adamkiem
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 08-03-2011 14:55:35 
@Parias

Już rozumiem, chodziło ci o ewentualny rewanż z Haye'm :) więc jeśli chodzi o to Haye by w zyciu nie wziął takiej walki, bo i po co, co miałby mu zaoferować Wlad bez pasów? Vit ma jeszcze jeden pas i to samo przez sie daje jasno do zrozumienia ze ewentualny taki rewanz to kolejna unifikacja, nie inaczej
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 08-03-2011 14:56:43 
@Parias

Domyśliłem się, stąd mój post 6 sekund po twoim :p
 Autor komentarza: Parias
Data: 08-03-2011 14:57:38 
Wtedy Vit mialby wszystkie pasy więc co wtedy z Wladem
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 08-03-2011 15:01:13 
@Parias

Dobre pytanie. Wtedy pewnie Vit odchodzi na emeryture i wakuje swoje pasy bo przecież do bratobójczej wojny nigdy nie dojdzie
 Autor komentarza: pankracy
Data: 08-03-2011 15:01:52 
jkd

Zgadzam się.Jeżeli Haye nie ustrzeli Władka do 6 rundy to przegra.David zostanie znokautowany albo się podda z powodu braku sił wynikających z dużej ilości przyjętych job-ów od Władka.Tak to widzę.
 Autor komentarza: nik
Data: 08-03-2011 15:06:56 
''pankracy Data: 08-03-2011 15:01:52
jkd

Zgadzam się.Jeżeli Haye nie ustrzeli Władka do 6 rundy to przegra.David zostanie znokautowany albo się podda z powodu braku sił wynikających z dużej ilości przyjętych job-ów od Władka.Tak to widzę.''
Jakby mogl ustrzelic w 6 to dlaczego by nie mogl np. w 8?
 Autor komentarza: nik
Data: 08-03-2011 15:08:56 
''TommyMorrison Data: 08-03-2011 14:50:11
@Parias

Bo Adamek ma walczyc o pas więc jak Wlad go straci to odpada z rozgrywki ''
Wcale nie odpoada, dalej bedzie w czolowce, jakby sie nie dogadal z Haye to zostaje walka jako pretendent.
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 08-03-2011 15:11:18 
@nik

Miałem na mysli że odpada z rozgrywki o walkę z Adamkiem na jesień.
 Autor komentarza: Waters
Data: 08-03-2011 15:18:00 
Wszystkie, prawie wszystkie scenariusze zescie Panowie rozlozyli na czynniki pierwsze. A jednego nie. Otoz:Wladek wygrywa z Hayem, Vitek przegrywa z Adamkie. W rewanzu Adamek walczy z Wladkiem i wygrywa!!! To jest tez opcja!!! Mega optymistyczna, ale jest. Jeszcze ciekawsza jak Wladek przegra, Vitek przegra i Adamek zawalczy z Hayem!!! Ten drugi nawet mysle, ze ciekawszy...
Panowie wierzyc w swojego trzeba;-)
 Autor komentarza: nik
Data: 08-03-2011 15:24:09 
Jak Haye przegra to raczej nie bedzie juz walki z Adamkiem, no chyba ze kasa przemowi.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 08-03-2011 15:25:14 
nik

Jakbym napisał , że do 8 to pewnie byś mi się spytał dlaczego nie mógłby np. w 10 i tak dalej : ).Mi chodziło, że mniejwięcej do 6 rundy bo zauważyłem, że on gdzieś tak od 7 przewaznie słabnie i jego ciosy nie będą miały już takiej siły jak w pierwszej części walki.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 08-03-2011 15:33:13 
Sory bo nie pamiętam dobrze, ale czy czasem Ruiza nie usadził w 8 rundzie?
 Autor komentarza: nik
Data: 08-03-2011 15:33:26 
No coz, gdybac mozna, ja sie ciesze ze w koncu szukuje sie interesujaca walka o mistrzostwo w ciezkiej, ostatnia taka byla chyba pare lat temu.
 Autor komentarza: jkd
Data: 08-03-2011 15:35:25 
nik
Bo bedzie juz dosyc mocno obity, sil takze z kazda runda raczej przybywac nie bedzie.
 Autor komentarza: Waters
Data: 08-03-2011 15:38:39 
nik
czy Ty do mojego komentarza sie odniosles?
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 08-03-2011 15:41:41 
Waters dobrze prawi :)

Wg mnie całkiem realny wariant to właśnie spotkanie w 2012r. Władimira i Adamka. Przegrana dla Witalija z Adamkiem na zakończenie kariery to żaden wstyd. W dodatku pas mógłby nadal zostać w rodzinie Kliczków a kasa jaką zgarnie obóz Adamka i Kliczków będzie historyczna...
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 08-03-2011 15:43:37 
Bernd Boente - bardzo wiarygodny czlowiek.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 08-03-2011 15:47:15 
Podobno Chinczycy sa zainteresowani transmisja.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 08-03-2011 15:52:28 
VanDamme92

Ty nie porównój walki Hayea z Ruizem do walki z Kliczką.Zobaczysz jak Haye będzie wyglądał w 8 rundzie w walce z Władkiem(o ile wogóle do niej dojdzie)
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 08-03-2011 16:04:37 
pankracy

A pokażesz mi porównanie w moim poście ? Bardzo bym prosił żebyś uzasadnił to co napisałeś :)

Bo ja nie użyłem porównania, nie było odpowiedniego sformułowania, zadałem zwykłe proste pytanie.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 08-03-2011 16:08:32 
Do Redakcji!!

Wiadomo gdzie teraz (w jakim mieście) odbywać się będzie najbliższy kurs trenerski??
powiem tylko że najbardziej interesuje mnie Warsza a potem Wrocław.

chyba że ktoś z użytkowników ma jakieś wieści na ten temat????
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 08-03-2011 17:08:41 
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet!!
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 08-03-2011 17:24:55 
adamek jest szybki szybszy od blyskawicy hi
 Autor komentarza: Faraon
Data: 08-03-2011 17:29:26 
Tak tak a moja babcia szybko pilotem wlada.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 08-03-2011 17:32:20 
Za to Bruce Lee mial szybsze nogi. Tak calkiem powaznie to jego szybkosc niejest inponujaca a co wazne nic mu to nieda.
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 08-03-2011 17:34:08 
waldek kiepski bedzie mistrzem świata wagi ciężkiej!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 08-03-2011 17:34:37 
Nawet tv religia niech to pokaze wazne ze pokaze.
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 08-03-2011 18:32:15 
Adamek wychodzi do ringu z Mcbride'm dostaję "lucky punch" i przegrywa przez K.O, copowi pękają okulary i żyłka w głowie z wrażenia i ogłasza żałobę , Adamek z podkulonym ogonem wraca do Polski i zaczyna budować swoją karierę w wadze ciężkiej od nowa. Na przetarcie walczy z Najmanem o pas Częstochowy i o pas HBO Comedy, słowa Adamka po tej walce brzmią: "Teraz jestem już gotów na rewanż z Gołotą " dochodzi do rewanżu Adamek ma przewagę punktową ale nagle pada na deski, bo Andrew walnął go z BANI. Po tej walce Adamek mówi "kasa się zgadza" mogę odejść.
 Autor komentarza: Melock
Data: 08-03-2011 18:39:05 
biggeorge
Mam rozumieć że to była taka prowokacja czy cóś? :)
Nie wiem po co.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 08-03-2011 18:39:32 
biggeorge to jest dobre sam bym lepiej tego nie wymyslil masz talent nie zmarnuj go
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 08-03-2011 18:41:18 
Melock

To nie była żadna prowokacja, napisałem to tylko dla jaj tak Oo :)
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 08-03-2011 18:49:16 
@biggeorge

Adamek by musiał wyjść na ring z rękami w kieszeniach żeby przegrać z tym jak mu tam, McBride'm. Porażką już będzie jak Irlandczyk nie będzie leżał tak max do 5 rundy (powinno być max do 2 rundy no ale jakieś "show" trzeba zrobić)
 Autor komentarza: endriu
Data: 08-03-2011 18:52:42 
Witold nie musi rozpatrywać zakończenia kariery zrobią to za niego jego tegoroczni przeciwnicy
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 08-03-2011 18:55:24 
TommyMorrison

Rozumiem :)
To był z mojej strony tylko żart, żadna tam prowokacja tylko tak żeby śmiesznie trochę było :)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 08-03-2011 19:19:10 
Heh a już myślałem, że będzie trzeba czekać na jakąś porządną walkę do września. Na szczęście wcześniej będzie walka Kliczko z Haye, równie emocjonująca, a tymczasem, czekam z niecierpliwością na walkę Kliczko-Solis.

PS. Informacja dla oglądaczy KSW. Nie martwcie się, pooglądacie walki wieczoru. Witalij wypowiadał się, że będzie chciał załatwić Solisa do 3 rundy, bo będzie chciał zdążyć na walki wieczoru KSW 15.
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 08-03-2011 19:56:28 
Ja bym chciał zeby Kliczko olał kibiców i zlał tłusciocha w pierwszej rundzie przez brutal KO. Ukazał by roznice po miedzy mistrzem a kebabem. Zaraz DAB napisze że Vitek dostanie .... Viciu nawet za 10 lat zlał by takiego Solisa z formy z Austinem... Odwołując sie do Tomasza! jestem twoim fanem wielkim,ale wątpie że obskoczysz Vicia. Vitek to nie jest Grant ani Mcbride to przynajmiej 3 -4 klasy lepszy bokser a wiec szczerze z żalem mówiac niestety celuj w Włada może Ci się uda jakos kombinacje czysto trafic ale też nie wiem czy Władka przewrocila by taka jedna seria, Taka seria co zadales Banksowi to by było spoko
 Autor komentarza: Klimek
Data: 08-03-2011 21:49:32 
a ja bym chcial zeby Solis zakonczyl jego karierę
 Autor komentarza: Melock
Data: 09-03-2011 01:42:26 
Znalazłem ciekawy film na YouTube, z serii "facet gada do kamery i przewiduje wynik walki". Takie filmiki są głupie ale tutaj gość mówi sensownie:


http://www.youtube.com/watch?v=oXxC3veoQU0


Facet przewiduje zwycięstwo Vitalija, ale podoba mi się jego rozsądna ocena, polecam rzucić okiem. Jest ze Stanów Zbiednoczonych a więc ocenia obiektywnie.
 Autor komentarza: polrex
Data: 09-03-2011 02:23:27 
Adamkowi daleko do skretu tulowia Hay-a...
czy uderzen z barku...

Hay to mistrz w wykorzystywaniu skretu ciala, nawet kliczkowie nie maja takiej dynamiki
 Autor komentarza: jkd
Data: 09-03-2011 09:14:16 
Bo Adamek ma inny styl walki. Wyprowadza wiecej ciosow, bije seriami. Przy szybkich kombinacjach ciezko o skret. Ciosy maja byc jak najszybsze, a nie jak najsilniejsze przy takim stylu walki. Uderzenie ze skretem tulowia, owszem, jest silniejsze i ma wiekszy zasieg, ale jest takze bardziej sygnalizowane.
 Autor komentarza: nik
Data: 09-03-2011 09:17:55 
jkd
Dokladnie
 Autor komentarza: Melock
Data: 09-03-2011 10:16:47 
Jak się przypatrzeć stylowi Adamka to dynamika się zwiększyła z Rogerem. Nie wyprowadza ciosów z samych ramion a wpada serią w przeciwnika, to pokazał z Arreolą szczególnie. Całym ciałem lecą te ciosy.
 Autor komentarza: jkd
Data: 09-03-2011 10:40:04 
Jesli chodzi o walke z Arreola, to o ile pamietam, Adamek przygotowywal sie wtedy z Ronnim. Szkoda, ze dalej nie wspolpracuja, bo Tomek z walki z Arreola podobal mi sie najbardziej. Z calym szacunkiem dla Rogera oczywiscie.
 Autor komentarza: bp89
Data: 09-03-2011 12:12:56 
szkoda, że adamek tak długo współpracował z gmitrukiem. moze to dobry trener ale dla takiego masternaka. Oczywiście, rozumiem, że mógł się adamek ,,sparzyć'' do innych rozwiązań po walce z dawsonem, ale z miłą chęcią bym zobaczył jak za rogera czy shieldsa adamek miażdży obecne gwiazdeczki cruiser.
 Autor komentarza: jkd
Data: 09-03-2011 12:38:31 
Nie do konca sie zgodze. Adamek musial zmienic styl przechodzac do HW, gdzie ciosy waza duzo wiecej. W cruiser mogl sobie pozwlolic na ostrzejsze wymiany, stad nie musial, tak jak teraz, tyle pracowac nad balansem, unikaniem ciosow. To junior ciezkiej Tomek mial idealne warunki fizyczne. W HW musi juz wiecej kombinowac
 Autor komentarza: bp89
Data: 09-03-2011 15:15:34 
Ale dopiero teraz popracował nad obroną, stał się bardziej kompletnym zawodnikiem. Jak dla mnie adamek w hw jest mimo wszystko lepszym pięściarzem niż wcześniej, rozwija się. Piszę to nie patrząc na kategorie wagową. Tak, cruiser była idealna dla niego, ale też brak przeciwników godnych. Co innego gdyby spotkał się wtedy z hayem. Według mnie stary adamek miałbym mniejsze szanse jako pięściarz niż ten obecny adamek.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.