KOŁODZIEJ CIĘŻSZY OD CORY

O ponad pół kilograma Paweł Kołodziej (27-0, 16 KO) okazał się cięższy od swojego jutrzejszego rywala, Felixa Cory (22-4-2, 12 KO). Polak wniósł na skalę 90,5 kilograma, zaś Amerykanin 89,9.

Przypomnijmy jeszcze, że transmisja gali w Krynicy Zdrój rozpocznie się od godziny 20:30 na antenie Polsatu Sport.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: mocuch
Data: 04-03-2011 17:24:35 
Myślę, że Paweł wygra przed czasem. Oby tylko po tym pojedynku poprzeczka szła w górę. Niech coś osiągnie w CW i spada do HW bo ma imponujące warunki fizycznie. Myślę, że Wawrzka by poskadał.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 04-03-2011 17:27:04 
poskładał miało być :)
 Autor komentarza: Koko
Data: 04-03-2011 17:32:58 
ile wazyl Wawrzyk ?
 Autor komentarza: mocuch
Data: 04-03-2011 17:38:26 
Koko - pytasz o jego ostatnią walkę?
 Autor komentarza: Koko
Data: 04-03-2011 17:40:07 
nie, pytam o warzenie przed jutrzejsza walka Wawrzyka
 Autor komentarza: bokser32125
Data: 04-03-2011 17:45:14 
Wyniki ważenia pozostałych pięściarzy:
Rafał Jackiewicz (68,500 kg) - Tarik Sahibeddine*, waga półśrednia
Dawid Kostecki (81,500 kg) - Juan Nelongo (82,200 kg), waga półciężka
Andrzej Wawrzyk (107,500 kg) - Ivica Perkovic*, waga ciężka
Maciej Miszkiń (80,000 kg) - Rolan Horvath*, waga półciężka
Krzysztof Bienias (67,950 kg) - Juan Martinez Bas*, waga półśrednia

*pięściarze zostaną zważeni za kilka godzin
 Autor komentarza: Tomek1950
Data: 04-03-2011 17:45:15 
Koko
Andrzej Wawrzyk 107,500 kg
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 04-03-2011 17:52:05 
Pawel, trzymam kciuki.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 17:55:59 
Paweł to jeden z nielicznych w Kp, ktorego ogladajac wiadomo, ze lipy nie bedzie...
A ciekawe ile sponsor Myszkina placi KP za wystawianie go na galach.
 Autor komentarza: copeland
Data: 04-03-2011 19:05:47 
Moim zdaniem Kołodzieja już teraz można zaliczyć do szerokiej czołówki w jego kategorii wagowej. Myślę, że z Corą poradzi sobie bez większych problemów. Felix to dobry zawodnik, na pewno najtrudniejszy test w dotychczasowej karierze Pawła, ale coś czuję, że ta walka skończy się w okolicach 6 rundy oczywiście zwycięstwem Kołodzieja. Rywale pozostałych polskich bokserów swoim poziomem raczej na kolana nie rzucają toteż nasi zawodnicy powinni bez problemu wygrać swoje pojedynki. Liczę zwłaszcza na efektowne KO w wykonaniu Kosteckiego oraz na udany powrót Wawrzyka.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 19:10:23 
Daruj sobie tego Kosteckiego bo srecil wiele w mych oczach ale Wawrzyk fajny nawt gosciu!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 19:10:59 
Tam mialo byc stracil.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 19:15:56 
"Liczę zwłaszcza na efektowne KO w wykonaniu Kosteckiego" A jakie ma byc? Wiadomo, ze będą krzyki, tance, a moze i rozance, ale bez jaj...
Nie wiem na kogo on pozuje, ale Prince Naseem to to nie jest...
Cięzkie rownie trzebaby rozwiazac, ale i tak w wyniku wyjdzie DODA Elektroda...
Nawet prostactwo Jackiewicza nie razi specjalnie po oczach jak jego.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 19:23:07 
Princa to sie ogladalo zajebiscie!
 Autor komentarza: copeland
Data: 04-03-2011 19:24:34 
Nie twierdzę, że Kostecki to wybitny bokser. Mistrzem świata to on raczej nie będzie. Maksimum jego możliwości to zdobycie pasa EBU, o który prawdopodobnie niedługo zawalczy. A co do jego postawy pozaringowej to wiadomo, iż budzi ona spore kontrowersje. Ja tam mu jednak mimo wszystko dobrze życzę.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 19:31:11 
A mnie Kostecki wogule juz nieinteresuje! Sprawa CALZAGE to ze bral narkotyki to za swoje i wogule tego niepochlebiam to raz. 2 kwestia JOE to taka ze nikomu nierobil zle no i same walki CALZAGHE!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 19:33:34 
Natomiast VALERO to byl wielka zagadka a co zrobil kazdy wie i sam sie poddal karze.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 19:36:50 
Takie przyklady mozna mnozyc no chocby nawet TYSON wienzienie A kostecki CO? tak jak pisalem ten pan juz wogule mnie nieinteresuje. Nawet jak zdobedzie wszystkie pasy bo niewierze w jego niewinnosc.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 19:37:48 
copeland - Ale jaka wartosc ma dla Ciebie zobaczyc ladne KO na zawodniku, ktorego obiłby i Paweł Deląg, czy bedący w życiowej formie Krzysiek Ibisz ;)
Umówmy się: Walki Kosteckiego to kabaret na ringu. Kiepski kabaret. Lubisz ogladac brak szacunku do przeciwnika? Ja nie... Potem po walce powie: "Szacunek dla tego zawodnika, że wyszedł do mnie w ringu"
Do mnie czyli do kogo? Walka nawet jezeli jest efektowna co wynika z roznicy poziomow niski vs bardzo niski nie jest wartosciowa dla nikogo.
Corrales vs. Castillo to jest efektowne i kozackie. 2 zajebistych zawodnikow walczących do konca, a nie DODA vs Monika Jorosinska...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 19:41:42 
Ojcze jak zwykle masz racje i nie chodzi ci o lizanie dupy jak co niekturzy tak pisza ale o to ze taka jest prawda a w wiekszosci to ludzie lubia ogladc kicz no ale niestety ja do nich sie niezaliczam choc zemnie prosty chlop.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 19:42:23 
Swoja drogą nie zdziwie sie jak na jakims KSW 78 wystapi DODA z Jarosinską :D
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 19:43:56 
A kto to jest DODA i czy powinienem ja znac?
 Autor komentarza: Mroczny
Data: 04-03-2011 19:55:32 
Faraon drogi kolego dałeś teraz do pieca!!! Jak można nie znać Diody czy tam Dody naszej najwspanialszej piosenkarki i celebrytki. Gdzie ty żyjesz w dziupli. Oj coś mi się wydaje że za dużo czasu spędzasz za granicą. Nie ładnie!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2011 20:00:22 
mroczny Doda to moze spiewac po odpustach a teraz siedze w mej cieplej dziupli i grzeje sie. NARA bo z rasistami niegadam.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 20:08:24 
No Faraon hehehe... Nie nasz DODY elektrody? Ona ma dystans do siebie i swoją płytę nazwała "Diamentowa dziwka" w wolnym tłumaczeniu. Sama o sobie mówi, że jest królową elfów :D Chyba nawet sama w to wierzy, a za elfów ma swoich fanów. Nie dziwie się zresztą. Normalny człowiek brzydzi się takimi tworami.
 Autor komentarza: Mroczny
Data: 04-03-2011 20:27:40 
Faraon przestań nie kompromituj się stary chłop a psychika jak u dzieciaka! Z rasistami nie gadam-nie no rozwaliłeś mnie tym! Pokazałeś właśnie swoją tolerancję ja mam swoje poglądy ty swoje i nie zmienisz tego więc uszanuj chociaż moje. Ojcze rodziny Tadeuszu nie śmiej się z Dody bo ona osiągnęła sukces zawistnicy i takich jak wy by nawet patykiem nie ruszyła, więc z czym do ludzi. Kasy ma full i ma was gdzieś! Co do walki to życzę Kołodziejowi zwycięstwa, zatłucz tego Corę Paweł!
 Autor komentarza: LubieBox
Data: 04-03-2011 20:31:28 
Dzisiaj ta gala? Mam polsat sport odpalony i stara gala leci, Kołodziej- Calloway... A już po 20:30 ;d
 Autor komentarza: championn
Data: 04-03-2011 20:40:35 
nie dzisiaj nie ma gali
 Autor komentarza: championn
Data: 04-03-2011 20:41:02 
jutro jest
 Autor komentarza: LubieBox
Data: 04-03-2011 20:44:14 
Dzięki chłopaki.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 20:50:11 
Oj Mroczny... Twoim idolem jest chyba Dawid Kostecki. Sadze p poziomie wypowiedzi.
A Doda nie ma mnie gdzies. Ona nawet nie wiem kim jestem. Nie wiesz tego i Ty...
Mimo wszystko zycze powodzenia na egzaminach gimnazjalnych.
 Autor komentarza: copeland
Data: 04-03-2011 21:05:01 
Oczywiście, że rywal Kosteckiego to słabeusz. Niemniej jednak, pisanie, że ta walka to brak szacunku dla Hiszpana to przesada. Przecież nikt mu nie każe walczyć z Kosteckim. Dostał ofertę, która go zadowoliła i zwyczajnie ją przyjął. A to że jest skazany na porażkę? No cóż, Cygan w maju prawdopodobnie powalczy z McIntoshem o pas EBU. Jakby nie patrzeć jest to dla niego bardzo ważna walka. Pojedynek z Nelongo jest po to, żeby Kostecki "nie zardzewiał", ponieważ ostatnią walkę stoczył w październiku. Nawet lepsi zawodnicy od Kosteckiego często decydują się na taki manewr i wychodzą do ringu z dużo słabszymi od siebie zawodnikami, po ta ażeby nie czekać bezczynnie na większe walki (najlepszy przykład to Adamek i jego pojedynek z McBridem). Poza tym w walce wieczoru zaprezentuje się Kołodziej. To on jest główną postacią tej gali, to na niego przyjdą kibice. Rywal Kołodzieja jest w porządku. Dwie duże walki na jednej gali w Polsce to jak na razie za dużo jak na możliwości Andrzeja Wasilewskiego.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 21:17:10 
Mi chodzi o pajacowanie w ringu, jakie jutro zobaczymy. Daj Boze by Dawid został trafiony. Wtedy dopiero przeistacza sie w prawdziwą bestię.
Copeland, a Ty patrzyles na "karierę" Kosteckiego? Wiesz wielu zawodnikow by nie rdzewiec to pije cocacole bo ma takie wlasciwosci...
Adamek to temat drazliwy, ale rozumiem. Po wymagajacym Madallone musi byc lekka walka na przetarcie.
Co do gal i mozliwosci Andrzeja Wasilewskiego. Gale są dość kiepskie. Mozliwości nie znam, ale gdyby wywalił 3/4 zawodników byłyby wieksze. Tak myslę.
Ponadto twierdze, że gale KP lepsze były w przeszłości niż obecnie.
Ile już lat mamy w kraju boks zawodowy? A od ilu lat mamy KSW? Da sie cos wypromowac co? Trzeba jednak chcieć i miec pomysl. Najwieksza gala boksu w Polsce? Walka stulecia... Produkowana przez KSW...

Kiedys z radoscia przyjmowalem pomysly Babilona: Gala nad morzem, gala w Wieliczce...

Osoby, którym zawdzięczamy boks zawodowy są jednocześnie winne za REGRES tej dyscypliny.

Nie ma rynku bo nikt go nie kreowal... Teraz jednak chyba chca to naprawic i cofaja sie do początku drogi, ktora swietnie opisal odyniec na swoim blogu. Idą na wsie i małe misteczka pokazywac, ze gale bokserskie nie musza byc nudna jak KSW w odmienia parterowej...

Szkoda, ze boks nadal przypomina trasę koncertowa Gosi Andrzejewicz.
 Autor komentarza: mike1979
Data: 04-03-2011 21:17:21 
Wam totalnie mozgi zaczadzilo. Kolodziej to totalny amator rodem z remizowych bijatyk. Obijanie kelnerow ladnie wyglada w tv ale jakbyscie mieli sprawne oko to zauwazylibyscie ze Harnas mial w wiekszosci walk fatalna obrone. To ze nie zaliczyl Ko zawdziecza jedynie dennemu poziomowi przeciwnikow. Mam nadzieje, ze Cora (ktory jest zaledwie sredniakiem jednak o klase lepszym od tych fajtlap z ktorymi dotychczas Harnas walczyl) zdzieli go wreszcie jakims mocnym ciosem i zakonczy ta farse. Jedyne co mnie martwi to, ze nawet u buka nie typuja walki Kolodziej - Cora...czyzby tradycyjnie w cyrku Wasyla bylo juz wszystko ustalone?
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 21:25:57 
Mike ja mysle, ze tu chodzi o to, ze Kolodziej na tle reszty wyglada najlepiej... Fakt widzialem moze jego 2 albo 3 walki, a nie komedie czy totalna farsę.
No i nie zgodze sie, że lata po remizach ;) Nie ten typ czlowieka hehe...
 Autor komentarza: copeland
Data: 04-03-2011 21:46:16 
OjciecTadeusz
Nie wiem co ma dotychczasowa kariera Kosteckiego do jego najbliższej walki. Starcie z Nelongo nie jest po, ażeby odpocząć po ciężkich bojach(bo ich nie było), ale po to,żeby nie wypaść z właściwego rytmu przed pojedynkiem o Mistrzostwo Europy. Adamek też mierzy się z McBridem bo woli stoczyć pojedynek ze słabszym rywalem niż bezczynnie czekać na Kliczkę. To, że ostatnio walczył z Madallone nie ma tu nic do rzeczy.
Co do pajacowania Cygana, to zgadzam się, iż również denerwuje mnie jak zawodnik, który póki co nic nie osiągnął zachowuje się w ringu jak wielki mistrz.
Grupa Andrzeja Wasilewskigo rzeczywiście jest zbyt liczna, przez co niektórzy zawodnicy stoją w miejscu, zamiast się rozwijać. Mimo to uważam, że Wasyl i tak sporo dobrego zrobił dla polskiego boksu zawodowego (a to wciąż dość młoda dyscyplina sportu w Polsce), toteż mocno razi mnie to, jak niektórzy polscy kibice notorycznie atakują i Wasilewskiego i jego zawodników.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 22:04:32 
copeland - Atakowanie zawodnikow Wasyla i jego osoby nie bierze sie znikad. Tlumaczenie o mlodej dyscyplinie tez do mnie nie trafia.
Przeczytaj wpis odynca na blogu. Odyniec w duzej czesci ma racje i teraz wlasnie nastepuje regres. Regres do poczatkowego poziomu.
W Polsce wielkie gale bylu wtedy gdy walczyl Golota, Adamek i na tym koniec... Oczywiscie zdarzaly sie lepsze gale KP, ale to juz odlegla przeszlosc. Pisalem tu dzis, ze Babilon robil dobra robote, ale wybral inna droge.
Zobacz gdzie odbywaja sie zawodowe gale bokserskie... W szkolach, na salach gimnastycznych, w miasteczkach, o ktorych istnieniu Polacy wiedzieli z festiwali Disco Polo... Walka o mistrzostwo WBC odbywa sie w Bydgoszczy...
Wielu mowi: Wasyl dobrodziej... Wasyl i jego grupa przypomina dzialaniem klub pilkarski Legia Warszawa... Niby pelna profeska, a dobrego transferu nie moga zrobic od lat... Wzglednie dobrego zawodnika pozyskuja raz na kilka lat... Za malo...
Jakby przeleciec przez nasz boks zawodowy i zebrac to w kupe to poszloby to do przodu... Ale tak sie nie stanie...
W szkole czytalem książke, której cytat brzmi: „Ludzie ludziom zgotowali ten los”
Wasyl moze i byl sprawca wiekszego zainteresowania sie boksem, ale wraz Babilonem sa takze sprawcami tego, ze dzis boks trafia na wies i to nie dla tego, ze jest tak popularny - Tylko tam wierza w tytuly mistrza swiata Baltic, federacje ABC, QYZ itp... Ludzie przestaja dac sie nabierac na to.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 22:08:21 
Wierz mi, ze chcialbym sie jarac na mysl, ze nadchodzi gala boksu KP... Ze bedzie show, ale tak nie jest. Nie wiem byc moze jest to tez spowodowane calym tym Wojakiem - piwem nisko pozycjonowanym - moze KP musi organizowac takie gale w takich miejscach...
Nie wiem jak mozna bezwstydnie pokazywac walki Hutkowskiego czy Myszkina... To wlasnie dziala na szkode naszego boksu...
 Autor komentarza: pyra90
Data: 04-03-2011 22:13:29 
Czy Krzyśiu Ibisz będzie zapowiadał walki o Mistrzostwo Świata WBA INT i o Mistrzostwo Świata WBC BALTIC?
 Autor komentarza: copeland
Data: 04-03-2011 22:26:41 
Nie twierdzę, że galami KP trzeba się jarać, ale te wszystkie ataki na Wasilewskiego i jego grupę to moim zdaniem lekka przesada...
Polski boks zawodowy to jak już pisałem dość młoda dyscyplina, cały czas się rozwija, moim zdaniem idzie to ku dobremu. Wasilewski co by o nim nie mówić doprowadził Włodarczyka do tytułu mistrza świata, Jackiewicza do tytułu Mistrza Europy, mimo że zarówno Diablo jak i Rafał to nie są jacyś superutalentowani zawodnicy. Kołodziej też prawdopodobnie prędzej czy później zawalczy o prestiżowy pas, a i z Kosteckiego Wasilewski pewnie wyciśnie wszystko co najlepsze.
To, że gale odbywają się w mniejszych miastach spowodowane jest tym, iż boks zawodowy na pewno nie jest w Polsce sportem narodowym i w większych miastach trudno byłoby zapełnić hale. Z resztą jest to też pewna promocja tego sportu.
Hutkowski i Miszkin na razie rzeczywiście nie błyszczą, ale są jeszcze dość młodzi, ja bym ich nie skreślał...
 Autor komentarza: BOKSER29
Data: 04-03-2011 22:32:44 
Dajcie proszę linka do walki.Dziekuje
 Autor komentarza: Klimek
Data: 04-03-2011 22:40:40 
jesli Kołodziej nie poprawi swojej koordynacji ruchów to juz niedługo (nie wiem czy juz w jutrzejszej walce bo nie widziałem walk tego Cory) może mieć problem w walce z kimś lepszym. Kołodziej miał na konferencji koszulke z Vitalijem Kliczko a sadze że raczej powinien wzorować sie na Wladimirze jesli chodzi o styl walki
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 22:51:56 
copeland za duzo Wojaka pijesz chyba ;P
Ale wiesz, ze kiedys Torwar byl pelen? Spodek tez... Teraz sa miejsca i bilety pewnie mozna kupic i rok po walce bo sie nie sprzedaja... Wiesz czemu? Bo talenty Kosteckiego, Hutkowskiego, Miszkina i wielu innych sa jak prawdziwi cyganie... (Prawdziwych Cyganow juz nie ma tak jak oni nie maja talentu. A jak maja to niech sie zglosza do mam talent i go ujawnia. Moze swietnie graja na flecie czy innej fujarce)
Natomiast ja twierdze: JA CHCE MOC SIE JARAC GALAMI BOKSERSKIMI W POLSCE!
Sa w kraju: Cendrowski, Kuziemski, Masternak, Wilczewski co wlasnie znokautowal Fina... Jest Proksa...
Wyobraz sobie, ze taka grupa moglaby istniec... Dodaj Wlodarczyka, Sosnowskiego i trenera Gmitruka. Calosc pod patronatem wielkiej telewizji typu TVN czy Polsat... Wtedy te wszystkie Cygany, Hutkowscy, Miszkiny mogliby z czystym sumieniem walczyc na wsiach gdzie promowaliby boks...
 Autor komentarza: RealDeal
Data: 04-03-2011 23:02:45 
OjciecTadeusz - ciekawe posty piszesz ;) w kwestiach, które są tu poruszane podzielam Twoje zdanie.
 Autor komentarza: copeland
Data: 04-03-2011 23:08:29 
Z całym szacunkiem dla Wilczewskiego, bo osiągnął dziś bardzo duży sukces, ale nielicząc dzisiejszej walki w z Askinenem, to jego dotychczasowa kariera jakoś wyraźnie nie różniła się od tego co serwuje nam Kostecki. Cygan też lada moment powalczy o EBU i kto wie, może zdobędzie ten pas...
Cendrowski, mimo że go bardzo lubię, to poza Trolenbergiem nie ma w rozkładzie rozpoznawalnych nazwisk (choć Niemiec też nie był jakimś kozakiem). Szanuję go bo nie boi się wyzwań (lada moment ciekawa walka w Gruzji) ,ale stawianie go za wzór dla Cygan też jest nie na miejscu.
Proksa- kolejny zawodnik, który nie walczył z nikim groźnym, cały czas nieźle rokuje, ale jutro zamiast walczyć z Bakerem, bije się z anonimowym bokserem pewnie nielepszym od tego nieszczęsnego Nelongo.
Masternak, bez dwóch zdań duża talent, wielka przed nim przyszłość.
 Autor komentarza: copeland
Data: 04-03-2011 23:11:24 
Twoja wizja rzeczywiście interesująca, ale na ten moment chyba trochę utopijna.
Podkreślam, nie jestem fanem Wasilewskiego, ale po prostu staram się w miarę obiektywnie ocenić jego działalność.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 23:18:01 
Cyganowi to imponuje Firma, Szpilka i HWDP itp... Nie slyszalem, ze ma kontrakt na walke... Slyszalem juz jak to mial wciagac nosem Brancoliona, Diaconu... A gwiazdor jutrzejszej walki mial walczyc z Hereliusem o pas... Ja natomiast mialem grac w monopol z siostrzencem, ale sie rozchorowal.
Wiesz jaka jest roznica miedzy Cendrowskim i Proksa, a Cyganem, Hutkowskimi i Miszkinami? Dwaj pierwsi sa bokserami.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 23:21:37 
copeland... Wiec wlasnie obiektywnie rzecz biorac odwala lipe. Na proszku do prania wyglada to tak: Sprzedaje nam Dosie, a wmawia, ze kupujemy Persil.
Boks zawodowy sie cofa i nie mozna zaprzeczyc.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 04-03-2011 23:42:42 
RealDeal - To sa tylko fakty.
 Autor komentarza: copeland
Data: 05-03-2011 10:28:23 
No cóż, szanuję Twoje argumenty, ale jednak nie do końca się z nimi zgadzam. Czas pokaże który z nas miał rację:)
pozdrawiam
 Autor komentarza: maryna
Data: 05-03-2011 13:00:40 
OjczeTadeuszu a ta twoja niechęć do Kosteckiego nie jest spowodowana raczej tym że w jego żyłach płynie Romska krew , a talentu nie zauważasz i nawet jak Dawid zdobędzie mistrza Europy a potem zawalczy o tytuł mistrza świata to i tak bendzie to dla ciebie tylko Cygan jak My dla Niemców jesteśmy tylko głupimi Polakami.
Zbyt się czepiasz Kosteckiego nigdy cię niewidziałem ale może w twoich żyłach płynie ruska krew bo podczas wyzwolenia jakiś kacap ruski zgwałcił twoją babkę i jego synem był twój ojciec a ty nam teraz serwujesz takie rasistowskie poglądy przeciwko Polakowi bendąc sam wnukiem ruskiego kacapa , że pewnie twoje największe osiągnięcie życiowe to dobrze zrobiona poranna toaleta.
Kończ waść wstydu sobie oszczędż.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.