KEVIN McBRIDE O POJEDYNKU Z ADAMKIEM

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 18:43:14 
McBride: "są dwa powody dla których powinniście przyjść na galę 9 kwietnie..."
Myślę, że większość przyjdzie na galę z tego drugiego powodu... :P
 Autor komentarza: KubaW
Data: 25-02-2011 18:44:19 
Kevin - nie można wrócić na szczyt podczas gdy nigdy sie go nawet nie widziało.

Walka pozbawiona sensu sportowego.McBride to zawodnik słabszy niż Gołota w walce z Adamkiem. Ani to przygotowanie do Kliczki ani to sprawdzian ogólnej klasy sportowej. Ja tutaj widze tylko kwestie pieniędzy.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 25-02-2011 18:54:40 
@KubaW Nie oceniaj boksera, zanim nie zabije pierwszy gong. McBride nawet spoko gość. Od razu przedstawił nam troszeczkę swoich umiejętności uderzając z łokcia pana Mike'ego. Ale przypominam wam. Przed walką Adamka z Grantem też była mowa : Grant jest za stary, jest powolny jak ketchup,to za słaby przeciwnik dla Adamka na test przed Kliczką itp, a jak było ? każdy wie.Boję się tylko tego żeby Adamek ( mimo swoich oświadczeń ) nie był myślami już we wrześniu na ringu z Kliczką, bo wtedy może nie zauważyć jakiegoś ciosu iiiii.. Jestem całym sercem za Tomkiem. Pokaż tej bestii, temu pogromcy 40-letniego Tysona ! że polak POTRAFI ! :
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 19:06:24 
KubaW
Na pewno kwestia pieniędzy odgrywa tu największą rolę jednak są też inne zalety tego pojedynku. Mianowicie, rywal nie wymaga specjalnej taktyki ułożonej "pod niego" więc Roger spokojnie może pracować z Adamkiem mając na celu wrześniową walkę. Po walce Tomek zrobi sobie przerwę i z powrotem na sale treningową. W ten sposób mamy dwa obozy przygotowawcze przed pojedynkiem z Władymirem.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 19:22:07 
AdamekFightPL
Michael Grant to inna półka, nie ma co porównywać. McBride to raczej taka przerośnięta i bardziej otłuszczona wersja Maddalone. I Adamek, podobnie z Madallone od pierwszej rundy będzie obijał mu korpus co podkopie jego i tak wątpliwą kondycje. Kevin jest za wolny aby uniknąć gradobicia ze strony Adamka a tym bardziej aby skontrować. Tu się nasuwa tylko pytanie: Jak długo to wytrzyma? Wg. mnie walka nie potrwa dłużej niż 5 - 6 rund.
 Autor komentarza: Traja
Data: 25-02-2011 19:41:25 
Obstawianie czasu trwania walki jest ciężkim zadaniem bo Adamek po to go wziął żeby przećwiczyć pewne rzeczy. Gdyby chciał i dał z siebie 100% w pierwszej minucie walki to pewnie wtedy by się ona zakończyła ale to nie ma raczej sensu.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-02-2011 20:00:49 
Mimo wszystko Mcbrida ciężko powalić i osobiście obstawiałbym TKO, a walka z MCbridem potrzebna jest z kilku powodów min. żeby być w treningu co za tym idzie wynająć salę opłacić sparingpartnerów trenerów a przez 9 miesięcy tych kosztów trochę będzie, a walka z Mcbridem pozwoli na amortyzację kosztów, po drugie ze sportowego punktu widzenia Adamek miał do czynienia z przeciwnikiem o wzroście 2m tylko raz w życiu i walka z takimi gigantami pod względem techniki bokserskiej wymaga innego sposobu walki dlatego też Adamek musi się uczyć walczyć z takimi gigantami niemniej jednak w samej walce z Mcbridem wiele się nie nauczy, nauczy się natomiast na treningu sparując z zawodnikami o podobnych gabarytach, trudno sobie wyobrazić żeby Adamek na treningach przygotowywał się z gigantami a do walki wyszdł do zawodnika niższego z którym sposób walki byłby zupełnie inny, po trzecie z marketingowego punktu widzenia jak Mcbride przewróci się po pojedyńczym ciosie lub krótkiej kombinaci, to akcje Adamka przed walką z Kliczką znacznie wzrosną, bo pomijając różnice umięjętności pomiędzy Kliczkom i Mcbridem to pod względem odporności na ciosy to Mcbride na pewno nie jest gorszy od Władka a wg.mnie jest lepszy, tak więc wtedy skończyłyby się spekulacje czy Adamek jest na tyle silny żeby przewrócić Kliczkę tylko zaczęłyby się spekulację czy uda się Adamkowi przejść obronę Władka. Czwartym powodem może być zwiększona motywacja Adamka do treningu żeby zaprezentować się efektownie w tej walce, a tej motywacji na 9 miesięcy mogłoby zabraknąć. I to na tyle co miałem do powiedzenia.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 25-02-2011 20:23:56 
McBride polegnie w starciu Adamkiem, oby tylko okazał się wytrzymały i przetrzymał do 10 rundy, wtedy Polak będzie miał czas na przetestowanie taktyki pod Kliczkę. Irlandczyk musi wykazać się więc wielką formą. Wiadomo Adamek mógł walczyć z lepszym, ale padło na tego, oby McBride był w formie ... Lepszy rydz niż nic i przynajmniej Góral nie zardzewieje :)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-02-2011 20:38:40 
Ta walka jest nieporozumieniem z każdego punktu widzenia. Z czysto sportowego - bo McBride tak się ma do Kliczki, jak hipopotam do tygrysa, a z finansowego - bo trudno będzie znaleźć jeleni, którzy zechcą zapłacić za oglądanie takiej szopki. A jeśli chodzi o przebieg walki, to McBride nie zostanie znokautowany, tylko nie wyjdzie do kolejnej rundy, kiedy wysiądzie mu kondycja.
 Autor komentarza: jako
Data: 25-02-2011 20:39:31 
@horhe88: zgadzam się z Tobą w stu procentach.
 Autor komentarza: rogal
Data: 25-02-2011 20:49:35 
Tak czytam od dawna wszystkie Wasze wypowiedzi na temat tej walki i sam się zastanawiam co o niej myśleć.

Z jednej strony jestem spokojny o Tomka, bo po pierwsze, jest bokserem wybitnym, a po drugie pokonywał Arreolę, Gołotę, Estradę, Granta, czyli gości z ligi do której Irlandczyk nigdy nie zawita.

Z drugiej jednak strony ogarnia mnie paranoja, czyli strach o Adamka, bo przecież Kevin ma power w łapie i jednak umie poboksować, zawsze może trafić Górala i stanie się klęska.

Niemożliwe ? Niby nie, ale ja zawsze boję się przed walką, chociaż w Adamka wierzę jak w Zawiszę.

W każdym razie, mam nadzieję, że McBride będzie wolny jak mucha w smole i najpewniej tak właśnie będzie.

Niech tam Adamek nie rozlicza tylko wchodzi i ustrzeli tego Irlandczyka, na to właśnie liczę, że go w 3 rundy rozmontuje, zabierze kasę i pojedzie z Ziggym na jachty ;)

pozdrawiam
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 20:51:09 
horhe88
Nic dodać nic ująć :)
 Autor komentarza: Michalek
Data: 25-02-2011 21:08:24 
horhe88
Miałem to wszystko napisać ( chociaż nie wiem czy by mi to wyszło tak dobrze jak Tobie) i dzięki że mnie wyręczyłeś ;)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 21:17:19 
Ja traktuję to bardziej jak walkę pokazową pod publikę. Już widzę ten nagłówek na onecie: "Adamek nokautuje 130 kilogramowego olbrzyma".
Hugo
Myślę, że ta walka przyciągnie więcej ludu to Prudential Center niż walka z Maddalone. Dużo osób przyjdzie aby po prostu zobaczyć Adamka w akcji po raz pierwszy i ostatni w tym roku, kibice potraktują to trochę jak walkę pokazową dla zaspokojenia apetytu bo przecież walkę o mistrzostwo świata będą raczej oglądali w TV.
 Autor komentarza: gustaw
Data: 25-02-2011 21:19:31 
zgadzam się w większości z przedmówcą kilka pięter wyżej,lecz mam jedno pytanie...jakim to cudem akcje Adamka wzrosną po zwycięstwie nad Mckiem? Fakt ciężko go przewrócić ale podbijać swoje akcje na kimś takim?

Adamek musiał wypełnić kilkumiesięczną lukę i wybrał najbezpieczniej jak mógł, podejrzewam że żaden z Kliczków nawet nie pofatyguje się aby obejrzeć ten pojedynek.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 21:25:09 
gustaw
A ja podejrzewam, że Kliczko obejrzy wszystkie walki Adamka w HW po kila razy. W oparciu o nagrania ustala się taktykę na danego przeciwnika.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-02-2011 21:25:09 
@mocuch

Może masz rację. Pożyjemy, zobaczymy. Finanse Adamka to nie mojej głowy kłopot, ale wątpię, czy boksując z takimi bokserami, jak Maddalone i McBride można pokryć koszty i jeszcze wyjść na plus.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 21:29:25 
gustaw
Jednak najbardziej wartościowe pod tym względem dla Kliczki będzie nagranie walki Adamek-Grant.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 25-02-2011 21:30:51 
czy ja wiem czy ciezko jest jego przewrocic a mollo co zrobil z nim
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 25-02-2011 21:47:37 
Oglądałem ostatnio walkę Wladka z Byrdem. Cóż. Byrd oprócz balansu stał jak kołek. Jak zwykły kołek. Adamek jest po stakroć lepszy od Byrda.
 Autor komentarza: mvp2003
Data: 25-02-2011 21:51:18 
SŁYSZELIŚCIE O TYM ŻE ADAMEK MA ROMANS Z KATHY DUVA?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 25-02-2011 21:54:22 
@mvp2003 tak, tak już dawno :) a słyszałeś że Zyggi to zaginiony Ojciec Adamka ? a Albert Sosnowski to ponoć jego daleki kuzyn od strony matki.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 21:57:23 
Właśnie, ciekaw jestem dlaczego Mollo tak rzadko walczy? Z Gołotą dał dobrą walkę. Przegrał później jeszcze z McClinem i zrobił sobie prawie 1,5 roczną przerwę. Widać nie posłużyła mu zabardzo bo sierpniu ubiegłego roku zaledwie zremisował z Garym Gomezem.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 22:12:02 
lewiss32
Zgadza się, Mike Mollo, jest tego samego wzrostu i wagi co Adamek i bez problemu znokautował McBrida w 2 rundzie a w pierwszej miał go już na deskach.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-02-2011 22:16:31 
lewiss32
Bardziej chodziło mi o to że przewróci Mcbrida pojedyńczym ciosem lub krótką serią a Mollo nawciskał mu cepów, niemniej jednak gdyby Adamek tak samo znokautował Mcbrida to już byłoby nieźle, i zmazałby wrażenie słabego ciosu z walki z Grantem, mimo wszystko wydaje mi się że deski Mcbrida z Mollo nie świadczą że ma szklaną szczękę i do przewrócenia jest trudny.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 25-02-2011 22:24:47 
horhe88: "...mimo wszystko wydaje mi się że deski Mcbrida z Mollo nie świadczą że ma szklaną szczękę i do przewrócenia jest trudny. "

Raczej świadczą o tym, że każdy dobrze trafiony zawodnik padnie na matę. Jeśli Adamek trafiłby go taką krótką serią jak Medaliona to też by się przewrócił.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-02-2011 22:47:18 
mocuch
Jakby trafił i jakby Macbride się przewrócił to byłoby bardzo dobrze, ale trzeba zwrócić uwagę na to że Mcbride mimo że jest wolny, bez techniki i co za tym idzie jest łatwy do trafienia to chociażby na podstawie boxreca poza mollo lądował raptem raz na dechach z Axelem Schulzem w 9rd porażki głównie przez TKO na 44 stoczone walki, np z Gołotą mimo wszystko nie był na tyle zamroczony żeby nie mógł kontynuować walki był po prostu kondycyjnie zajeżdżony i gdyby nie to,to sędzia nie miałby podstaw żeby kończyć walkę, Kliczko przyjmuje o wiele mniej ciosów niż Mcbride ale czy trafiony ma twardszy łeb od Mcbrida? Raczej nie. Poza tym 130 kg chłop samymi gabarytami będzie statystycznie trudniejszy do przewrócenia niż ktoś o wadze np 100 kg.
 Autor komentarza: vvanted
Data: 25-02-2011 23:08:11 
McBride ma poczucie humoru...a przez ten trening raz w tygodniu, pośmiałem się troszkę...

Do dziennikarza BOKSER.ORG;

Chwaląc się obejrzanym dokumentem o Tysonie i przywołując jego walkę z McBride'm na poparcie tezy o wielkości McBrid'a nie wykazał się pan profesjonalizmem, a ignorancją.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 25-02-2011 23:22:28 
Sluchając wywiad z Mcbridem widać że to w porządku gość, nie cwaniakuje nie robi z siebie pajaca i aroganta nigdy chyba się też nie przechwalał wygraną nad Tysonem.
 Autor komentarza: speed
Data: 25-02-2011 23:42:11 
McBride przegra ze swoja kondycja Adamek jego dojedzie innej opcji nie ma
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 25-02-2011 23:48:31 
speed,
w jakim jezyku ty piszesz?
 Autor komentarza: milek762
Data: 25-02-2011 23:58:01 
hmm symtyczny gość ale przegra z kretesem z Adamkiem!
 Autor komentarza: ufred
Data: 26-02-2011 00:03:39 
horhe88
i o to właśnie chodzi - fanem boksu nie jestem specjalnie długo ale już zauważyłem, że w boksie nie należy nikogo skreślać przed walką!

Szansa dla każdego zawsze jakaś jest.
 Autor komentarza: speed
Data: 26-02-2011 00:11:55 
Grzywa

Uzyj przysadki mozgowej i poznasz ten tajemniczy dla Ciebie jezyk.
Mowie o tym ze McBride nie wytrzyma pojedynku kondycyjnie bo dluzej jak 10min z Adamkiem to jego nie widze
 Autor komentarza: horhe88
Data: 26-02-2011 00:15:05 
ufred
Wygrana Adamka w późnych rundach na skutek braku kondycji McBrida na nikim wrażenia nie zrobi a wręcz przeciwnie, natomiast gdyby powalił McBrida np. do 4 rundy to byłaby efektowna wygrana więc jeżeli Adamek wyjdzie do ringu z zamiarem szybkiego nokautu to tym samym rosną szanse na wygraną McBrida bo gdzieś tam w wymianie może przypadkowo trafić kopytem. McBride ma 2m wzrostu 130 kg wagi i dwie ręce więc w teorii wszystko jest możliwe.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 26-02-2011 02:39:48 
Jak słucham McBridea to prawie wszystkie te same teksty padają jak Madalone się wypowiadał na konferencjach przed walką z Adamkiem, a na 100% zakończy się tak podobnie - zarówno wynik jak i runda ok.5 lub 6
No ale cóż pomarzyć każdemu wolno :-)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.