DIMITRENKO: RÓWNE SZANSE KLICZKI I SOLISA

Mistrz Europy w wadze ciężkiej Aleksander Dimitrenko (30-1, 20 KO) nie ma swojego faworyta w nadchodzącej walce o pas WBC w wadze ciężkiej pomiędzy Witalijem Kliczką (41-2, 38 KO) a Odlanierem Solisem (17-0, 12 KO). Zdaniem 28-letniego Niemca ukraińskiego pochodzenia, szanse w tym pojedynku rozkładają się po połowie. Według Dimitrenki, za Kliczką przemawia doświadczenie, a za Solisem młodość i wyszkolenie techniczne.

- Sądzę, że czeka nas naprawdę twarda walka ze strony obu pięściarzy. Szansę Kliczki i Solisa oceniam na pięćdziesiąt do pięćdziesięciu. Witalij ma ogromne doświadczenie, a Solis jest młody i jego atutem jest znakomite wyszkolenie bokserskie. Nie jest tajemnicą, że Solis miewa problemy ze zbyt dużą wagą i samodyscypliną. Trenował w Niemczech i zostawił po sobie wrażenie niezdyscyplinowanego faceta. Nie zmienia to jednak faktu, że jest bardzo groźny i Witalij może mieć w najbliższym pojedynku masę problemów - uważa zawodnik niemieckiej grupy Universum.

Pojedynek Kliczki z Solisem, oficjalnym pretendnentem federacji WBC, odbędzie się 19 marca w Kolonii. Tydzień później we Frankfurcie nad Odrą Dimitrenko bronić będzie pasa EBU przed Albertem Sosnowskim (46-3-1, 28 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 22-02-2011 16:38:00 
99%Vitalij solis1%tak oceniam a to w przypadku kontuzji VITALIJA jedynie solis moze wygrac
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-02-2011 16:53:57 
Vivali będzie się starał niedopuścić Solisa do półdystansu niczym zawstydzona dziewica gaha ale kiedy Odlanier się do niego dobierze to przejedzie po nim jak czołg. Ja obstawian zwycięstwo Kubańczyka przed czasem.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 22-02-2011 16:57:49 
po co solisowi 1% lepiej 100% witkowi odrazu z gory dac przeciez zawsze wszedzie z kazdym wygra
 Autor komentarza: TDI
Data: 22-02-2011 17:04:56 
MAVERICK I lewiss32 Widać że nie macie pojęcia o czym mówicie ( już nie wspominając o żadnych przytoczonych argumentach )
 Autor komentarza: TDI
Data: 22-02-2011 17:07:27 
Jeszcze dodam, że dla Witka to będzie najtrudniejszy przeciwnik od pamiętnego 2003 r.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 17:12:29 
Solis wygra w 10 rd
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 22-02-2011 17:33:21 
Kliczko to wygra na punkty.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 22-02-2011 17:34:08 
Autor komentarza: TDI
Data: 22-02-2011 17:04:56
MAVERICK I lewiss32 Widać że nie macie pojęcia o czym mówicie ( już nie wspominając o żadnych przytoczonych argumentach )

zle mnie zrozumiales,ja nie odbieram szans solisowi tylko mnie rozwalaja ci co pisza ze jest z gory skazany na pozarcie i te 1%
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 17:38:45 
mocuch
Vivali będzie się starał niedopuścić Solisa do półdystansu niczym zawstydzona dziewica gaha ale kiedy Odlanier się do niego dobierze to przejedzie po nim jak czołg. Ja obstawian zwycięstwo Kubańczyka przed czasem.
Hahah chyba nie wierzysz w to co piszesz to jakaś prowokacja?? Solis jest wolny, ocieżały jesli nawet stracił z 4 - 5kg to i tak nic nie zmieni, jego waga do wzrostu oscylujacego w okolicach 185cm jest zbyt wysoka. Ogladałem kilka pojedynków Solisa, jest strasznie wolny jesli chdozi o poruszanie sie po ringu a co za tym idzie nie bedzie wstanie skrócic dystansu bo jest zbyt wolny. Ręce ma szybkie jak na taka wage ale co z tego to go nie uratuje. A co do jego ciosu, jego cios tak samo jak Haye jest przereklamowany, owszem ma w maire okazały cios ale nie ma na pewno jednego ciosu nokautującego wielu swoich rywali nokautował przez serie ciosów podobnie jak arreola z tym ze Arreola jest lepszy moim zdaniem. Najwiekszym mankamentem jest jego wzrost, tusza i brak umiejetnosci jakichkolwiek zejść z lini ciosów i uników, stoi na przeciw swojego rywala i podnosi wysoko garde licząc iż nie przejdzie czysty cios niestety taka taktyka będzie zgubna gdyż Vit wazy 115kg jest silny szybki bije dosc dynamicznie i mysle że wiele ciosów będzie przechdzoic prze garde i solis zostanie poddany w okolicach 8-10 rundy przez liczne rozcięcia i zapuchnieta twarz.
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 22-02-2011 17:40:48 
jak to bedzie ten Solis z eliminatora to dostanie takie bęcki że głowa mała, a jak sie zepnie i naprawde da z siebie wszystko w przygotowaniach
to pewne szanse mozna mu dac
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 17:45:11 
Kto wie czy nie będzie nokautu wkońcu Solis nie walczył z nikim, dosłwonie z nikim więc o jego mocnej głowie nie mozna nic powiedzieć więc nie wykluczone ze bedzie nokaut
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 22-02-2011 18:05:44 
Wg mnie walka będzie wyglądać podobnie jak starcie Władimira z Peterem. Solis ma minimalne szanse biorąc pod uwagę warunki fizyczne, doświadczenie i zbędną masę ciała :)
 Autor komentarza: brodatybaku
Data: 22-02-2011 18:05:45 
Aleksander Dimitrenko nie jest już Mistrzem Europy w wadze ciężkiej. Tytuł oddał w szatni, mdlejąc jak dziecko przed walką z Albertem.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 22-02-2011 18:05:49 
@Hashemian1
"wzrost oscylujący w okolicach 185 cm"

Wzrost dorosłego człowieka jest stały. Tylko waga może oscylować (czyli wahać się)w górę i w dół.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-02-2011 18:08:13 
Hashemian1 : "Najwiekszym mankamentem jest jego wzrost, tusza i brak umiejetnosci jakichkolwiek zejść z lini ciosów i uników, stoi na przeciw swojego rywala i podnosi wysoko garde licząc iż nie przejdzie czysty cios niestety taka taktyka będzie zgubna gdyż Vit wazy 115kg jest silny szybki bije dosc dynamicznie i mysle że wiele ciosów będzie przechdzoic prze garde i solis zostanie poddany w okolicach 8-10 rundy przez liczne rozcięcia i zapuchnieta twarz."

O czym ty piszesz chłopie? Briggs wytrzymał 12 rund obijania mimo, że zrobił wszystko aby przegrać przed czasem. Nie wspominając już Sosnowskiego który sobą nic nie prezentuje a bez szwanku dotrwał do 10 rundy. A ty myślisz, że Solis zostanie poddany w okolicah 8-10?? Niespodzianką dla mnie będzie jeśli Vitalij dotrwa do 10 rundy aczkolwiek sądzę, że tak długo nie potrwa ta walka.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-02-2011 18:12:18 
Autor komentarza: brodatybaku
Data: 22-02-2011 18:05:45
"Aleksander Dimitrenko nie jest już Mistrzem Europy w wadze ciężkiej. Tytuł oddał w szatni, mdlejąc jak dziecko przed walką z Albertem. "

Nie prawda, to Chuck Norris znokautował Dimitrenkę w szatni. Tylko, że zrobił to tak szybko iż kamery nie zdążyły tego zarejestrować :P
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-02-2011 18:14:26 
Solis wg. boxrec.com ma 187cm
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-02-2011 18:15:15 
Hashemian1 - szczególnie z tym brakiem umiejętności dowaliłeś LOL
 Autor komentarza: kliczkosfan
Data: 22-02-2011 18:21:27 
Solis jak każdy ma szanse ale małe.... Kliczko pewnie pkt po 12 nudnych rundach.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 22-02-2011 18:34:52 
Wg mnie Solis nie ma argumentów, żeby pokonać kogoś tak wielkiego jak Vitali Kliczko. Kliczko jest szybszy, o wieeele bardziej doświadczony, ma lepsze warunki fizyczne, mocniejszy cios, jest bardziej cwany, technicznie też jest lepszy (choć Solis jest całkiem niezły). Jedynym argumentem "La Sombry" jest jego wiek, choć Kliczko pomimo 40 lat jest w super formie. Bardzo ciężko powiedzieć czy Ukrainiec znokautuje Solisa, niestety Bracia Kliczko lubią przedłużać walki by mieć zyski z reklam. Tym samym nie pokazują na co ich naprawdę stać, gdyby narzucali by rywalom szybsze tempo to myślę, że nokautowali by ich gdzieś w środkowych rundach.

Kibicuję Vitkowi, choć chciałbym bardzo, żeby Solis oddał super walkę i sprawił dużo problemów Ukraińcowi. Nie lubię pojedynków do jednej bramki.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 22-02-2011 18:35:02 
Jak to będzie Solis z Austina, to nie ma po co wychodzić. Trzeba jednak mieć nadzieje, ze na Kliczke przygotował się solidnie i da dobrą walke zmuszając do wysiłku Vita.
Hugo
hashemian miał na mysli nie to że Solis nagle z dnia na dzien sie skurczy, albo wydłuży, ale że różne źródła podają różny wzrost. Wyśrednił.
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-02-2011 18:37:08 
kartofelek

Zapewniam Cię że to nie będzie Solis z eliminatora. Witold to prawdziwy mistrz, bardzo inteligentny gość itc. Jednak w tej walce pozostaną mu tylko warunki fizyczne i doświadczenie którego Solisowi tez nie brakuje
Kubańczyk ma szybsze łapy mocniejszy cios, góruje techniką, jest młodszy. potrafi rozłożyć siły, przede wszystkim "czuje walkę"Potrafi przyłożyć precyzyjnie z każdej pozycji. Zobaczycie dopiero jakim pokraką jest Wito na tle Solisa, jego pracę nóg ograniczony repertuar ciosów i spodziewam się że po dziesiątym gongu Wito nie będzie wstanie kondycyjnie toczyć dalej walki Solis go zamęczy Obstawiam wygraną Solisa przez TKO w ostatnich dwoch rundach. Spodziewam się jednak czegoś gorszego, brutalnego, beszczelnego wała aby uchronić Witalija przed utratą pasa
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 18:41:45 
O czym ty piszesz chłopie? Briggs wytrzymał 12 rund obijania mimo, że zrobił wszystko aby przegrać przed czasem. Nie wspominając już Sosnowskiego który sobą nic nie prezentuje a bez szwanku dotrwał do 10 rundy. A ty myślisz, że Solis zostanie poddany w okolicah 8-10?? Niespodzianką dla mnie będzie jeśli Vitalij dotrwa do 10 rundy aczkolwiek sądzę, że tak długo nie potrwa ta walka.

Pisze o faktach czystych faktach jesli nie potrafisz wyciagnąć jakiś wniosków z ogladanych walk i ocenić realne umiejetnosci piesciarza no to nie moja wina. Nie masz chyba pojecia zielonego co to są zejscia z lini ciosów uniki. Obejrzyj sobie kilka pojedynków Solisa to zobaczysz ze jego obrona zprowadza sie do podneisonej gardy a to za mało na Vita. Solisowi to wysatarczyło na tych wszystkich kelnerów ktorych obijał. A co do Brigsa facet ma twradą głowe wytzrymał potęzne ciosy i teraz widzimy jak to sie skonczyło wyladowął w szpitalu. A czy solis wytrzyma takie uderzenia tego nie wiem bo zaznaczam ze z nikim jeszce pwoaznym nie wałczył. I prosze Cie nie mów mi o Sosnowskim bo gdyby Vit chciał to znokautowałby go do 5 rundy a mu chdozilo o zyski z reklam .
 Autor komentarza: kliczkosfan
Data: 22-02-2011 18:41:48 
"przyczajony" ten mocny cios Kliczko wcale ostatnio nie jest taki mocny... tyle, że wyprowadza ich dużo i się kumulują pod koniec walki.
Niepokoi mnie to UD z Briggsem, przecież z takim Briggsem powinno być KO do 10 rundy to góra a tu pełen dystans. Tylko sobie Vitek na stare lata procent KO będzie zmniejszał...
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 18:43:05 
Hugo
dorosłego człowieka jest stały. Tylko waga może oscylować (czyli wahać się)w górę i w dół.

Chodziło mi ze jego wzrost tak samo jak wiek jest do końca niepewny dlatego tak napisałem.
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-02-2011 18:47:05 
Co Ty piszesz Kliczko wcale nie jest szybszy od Solisa, wito jest nawet gorszy od niego na nogach, no i zakończcie juz w końcu mit o mocnym ciosie Wita
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-02-2011 18:47:36 
Hashemian1 oglądałem walki Solisa i nie ograniczałem się przy tym do tych zawodowych. Fakt, że Odlanier zmienił swój styl na przestrzeni lat i śmiało mogę stwierdzić iż jest po prostu bardziej asekuracyjny, bezpieczniejszy przy czym tak samo efektywny.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 22-02-2011 19:11:35 
@kliczkosfan

Niektóre źródła podawały, że Briggs trzymał się na nogach ze wstrząsem mózgu. Może był na jakiś dopalaczach. Poza tym był piekielnie twardy. Wiadomo, że siła ciosu wraz z wiekiem maleje. Jednak Vitek jest wciąż jednym z najmocniej bijących pięściarzy wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: Melock
Data: 22-02-2011 19:26:08 
Szanse fifty-fifty? Chyba się nie do końca obudził po "zawale" przed walką z Sosną. Skoro jednak tak uważa, to niech postawi na kubańczyka dużą kasę. Jak wtopi to znowu będzie miał zapaść.
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-02-2011 19:40:28 
przyczajony
"Niektóre źródła podawały, że Briggs trzymał się na nogach ze wstrząsem mózgu. Może był na jakiś dopalaczach"

Ta budyń malinowy zeżarł przed walką, Peter też zeszedł na stojąco
Właśnie tak jak napisałeś że że siła ciosu wraz z wiekiem maleje to się by zgadzało, teraz pomyśl dalej co jeszcze przechodzi w raz z wiekiem?
 Autor komentarza: speed
Data: 22-02-2011 19:47:54 
Kazdy bokser ma szanse 50/50 przed walka jednakze prawdziwe szanse na zwyciestwo weryfikuje ring i umiejetnosci jakie potrafi zaprezentowac bokser podczas walki...
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 22-02-2011 20:02:58 
endriu
tak jak opisujesz Solisa to chyba nawet Oner nie dałby rady :))
ale nie mam nic przeciwko, lubie niespodzianki tak samo jak dobre walki
a dobry Solis powinien byc gwarancja takowej, bo ze Wito zawsze oscyluje wokół 100 procent to wiadomo
 Autor komentarza: sliver84
Data: 22-02-2011 20:07:41 
Ja uważam że szanse są gdzieś 65:35 dla Witka. Mimo wszystko starszy kliczko ma już swoje lata, jest w wieku w którym powoli odchodzi się na emeryturę. A co by nie powiedzieć o obecnym Solisie to w amatorce obok Savóna i Stevensona był najwybitniejszym pięściarzem HW.
 Autor komentarza: Melock
Data: 22-02-2011 20:18:42 
To wszystko racja Silver. Prawdą jest też to, że w jego boksie jest masa błędów - brak gardy, poruszanie się na nogach, dziwnie zadawane ciosy i tak dalej.

To wszystko się rozbija o jedną rzecz - Nie przeszkadza mu to, żeby wygrywać zdecydowanie ze wszystkimi :)

To fenomen, trzeba przyznać. Właśnie z tych powodów o których pisałem. Tak samo jak Adamek z Władkiem. Niby w wymianie powinien być górą, niby zadaje niespotykane w HW kombinacje w bliskim dystansie i tak dalej. Tylko jak skrócić ten dystans, jak się dobrać do braci. Problem właśnie w tym, że nikt nie może znaleźć na nich sposobu.
Dlatego właśnie uważam, że Solis, jakby nie było żółtodziób ringu profesjonalnego, zostanie mocno "przećwiczony" przez Witka. Bardzo bym chciał aby Kubańczyk wygrał bo Kliczkowie mnie nudzą, ale w to nie wierzę.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-02-2011 20:22:43 
Ja najchętniej zobaczył bym walkę Władimira z Arreolą. Ciekawe czemu do niej nie doszło ? a ja wam powiem dlaczego, ponieważ w tej walce Władimir mógłby sromotnie przegrać, a dlaczego ?, ponieważ jak każdy wie Władimir gubi się gdy ktoś na niego naciera, a Arreola z walk chociażby Vitalijem lub Adamkiem pokazał się jest w tym mistrzem. Vitalij umi się bronić przed atakami. Władimir się gubi i Arreola mógłby go znokautować. Tak z innej paki to kilka walk, których chciałbym zobaczyć.
Arreola vs Peter
Arreola vs W.Kliczo
Powietkin vs Haye
Adamek vs Haye
Adamek vs W.Kliczko
W.Kliczko vs Haye
V.Kliczko vs Valuev
 Autor komentarza: Calaf
Data: 22-02-2011 20:23:41 
Hashemian1 nie bardzo rozumiem gdy piszesz o braku umiejetnosci Solisa, przeciez to zaklianie rzeczywistosci. I w jakim aspekcie Arreola jest od niego lepszy?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-02-2011 20:32:37 
@Calaf
Arreola na pewno jest bardziej doświadczony od Solisa. Fajnie by było widzieć ich w ringu. Walka grubasków:). Okaże się kto lepiej wypadnie w ringu z Vitkiem. Arreola wyszedł przeciętnie. Jak Sosnowski :D teraz zobaczymy co Solis pokaże.
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 22-02-2011 20:33:15 
solis w zarciu moze wygrac jedynie z vitalijem hehe licze na nokaut Vitalija
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-02-2011 20:37:26 
@MAVERICK dokładnie:D nie ma o czym mówić Solis NIE wygra z Vitalijem !! na pewno nie po tym co zaprezentował w walce z Austinem. No ludzie na litość boską, co wy widzicie w tym tłustym kubańczyku z ciosem nie wystarczającym nawet na Austina, powolnym , bez kondycji tłuściochu. Vitalij w każdym aspekcie przewyższa kilkukrotnie Solisa !
 Autor komentarza: Chromek
Data: 22-02-2011 20:39:01 
Dimitrenko na tym zdjęciu wygląda trochę jak rozgrywający Zagumny ;P
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 20:41:20 
Stawiajcie na Vitka pewny zarobek:)
Będę mial wyższy kurs na Solisa choć obstawię na dniach bo uważam że bliżej walki kurs będzie malał bo wielu zacznie doceniać Kubańczyka.
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-02-2011 20:58:41 
AdamekFightPL

"Vitalij w każdym aspekcie przewyższa kilkukrotnie Solisa ! "

Teraz to pojechałeś, rozsądek podpowiada zostawić bez komentarza

Ja wam wszystkim powiem jedno Solis uśpił was wszystkich, myślę tylko ze Witek to inteligentny gość i wie że to jego koniec
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-02-2011 21:15:48 
@endriu w takim razie do usłyszenia w marcu :)
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 22-02-2011 21:17:41 
Autor komentarza: AdamekFightPL Data: 22-02-2011 20:22:43
Tak z innej paki to kilka walk, których chciałbym zobaczyć.
Arreola vs Peter
Arreola vs W.Kliczo
Powietkin vs Haye
Adamek vs Haye
Adamek vs W.Kliczko
W.Kliczko vs Haye
V.Kliczko vs Valuev

To chyba każdy chciałby zobaczyć :D Ale jak zobaczymy 1/3 z tej listy to też będzie OK :)
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 21:19:50 
Hashemian1 nie bardzo rozumiem gdy piszesz o braku umiejetnosci Solisa, przeciez to zaklianie rzeczywistosci. I w jakim aspekcie Arreola jest od niego lepszy?

Brak umijeętnosci w obronie jest wyraźny, takze w poruszaniu się po ringu, stanie na przeciw rywala po akcji, przecież to skonczy się tragicznie dla niego, dobrze jest wyszkolony technciznie bije kombiancjami jak wiekszosc kubańczyków ale to za mało na Vita nawet zamało na Adamka. Ta walka obnaży wsyztkie braki w obronie w wytrzymałosci, w warunkach fizycznych Solisa. Owszem Vit nie ma juz takiego ciosu jak pare lat temu, ejst wolniejszy, nie tzryma gardy podneisonej ale jak widać to wystarcza na jego przeciwników. A co do arreoli to uważam że jest lepszy, bije dynamiczniej, jest ogolnie bardziej śwuieższy szybszy, i nawet kondycyjnie pwoienien byc lepszy, łądnie zaprezentował się pod względem wytzrymałosćowym w walce z Tomkiem, to był jedyny przeciwnik od dawna walczący z Vitem który szedł do przodu, był nieustępliwy ogladąłem kilakrotnie ten pojedynek i musze przyznac ze kilka razy wstrząsnał prawa ręką vitem, to chyba był najlepszy pojedynek w wykonaniu pretendenta gdzie widać było ze nie chdozi mu o kase tylko o pas.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 22-02-2011 21:21:00 
A co do Arreola vs W.Kliczo to wydaje mi się, że Władimir zostawia bratu takich zawodników (chaotycznie bijących, pozornie gorszych ale bardziej nieprzewidywalnych). A Vitalij może przyjąć o wiele więcej. Stąd też wniosek, że Solis z Vitem będzie miał gorszą przeprawę niż miałby z Władem.
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 21:26:49 
...Chodzi mi oczywsicie w walce z Vitem w ostatnim czasie.
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 21:32:14 
endriu Data: 22-02-2011 18:37:08
kartofelek

Zapewniam Cię że to nie będzie Solis z eliminatora. Witold to prawdziwy mistrz, bardzo inteligentny gość itc. Jednak w tej walce pozostaną mu tylko warunki fizyczne i doświadczenie którego Solisowi tez nie brakuje
Kubańczyk ma szybsze łapy mocniejszy cios, góruje techniką, jest młodszy. potrafi rozłożyć siły, przede wszystkim "czuje walkę"Potrafi przyłożyć precyzyjnie z każdej pozycji. Zobaczycie dopiero jakim pokraką jest Wito na tle Solisa, jego pracę nóg ograniczony repertuar ciosów i spodziewam się że po dziesiątym gongu Wito nie będzie wstanie kondycyjnie toczyć dalej walki Solis go zamęczy Obstawiam wygraną Solisa przez TKO w ostatnich dwoch rundach. Spodziewam się jednak czegoś gorszego, brutalnego, beszczelnego wała aby uchronić Witalija przed utratą pasa

Kurka wodna skąd Ty to wziałes????? Czy Ty wiesz cos czego my nie wiemy???? Jesli doszedłęs do tych wniosków po jego walkach z kelnerami jakich obija prze całą swoja zawodową karierie to gratulacje. To tak samo jakby twierdzić że Andrzej Wawrzyk będzie mistrzem swiata na podstawie walk jakie stoczył.
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-02-2011 21:35:09 
Brak umijeętnosci w obronie jest wyraźny, takze w poruszaniu się po ringu, stanie na przeciw rywala po akcji, przecież to skonczy się tragicznie dla niego, dobrze jest wyszkolony technciznie bije kombiancjami jak wiekszosc kubańczyków ale to za mało na Vita nawet zamało na Adamka. Ta walka obnaży wsyztkie braki w obronie w wytrzymałosci, w warunkach fizycznych Solisa. Owszem Vit nie ma juz takiego ciosu jak pare lat temu, ejst wolniejszy, nie tzryma gardy podneisonej ale jak widać to wystarcza na jego przeciwników. A co do arreoli to uważam że jest lepszy, bije dynamiczniej, jest ogolnie bardziej śwuieższy szybszy, i nawet kondycyjnie pwoienien byc lepszy, łądnie zaprezentował się pod względem wytzrymałosćowym w walce z Tomkiem, to był jedyny przeciwnik od dawna walczący z Vitem który szedł do przodu, był nieustępliwy ogladąłem kilakrotnie ten pojedynek i musze przyznac ze kilka razy wstrząsnał prawa ręką vitem, to chyba był najlepszy pojedynek w wykonaniu pretendenta gdzie widać było ze nie chdozi mu o kase tylko o pas.



Bredzisz jak nie wiesz kto to jest SOLIS to nie pisz
 Autor komentarza: bartoss
Data: 22-02-2011 21:38:43 
Vit jest już stary, ale chyba większość trzeźwo patrzących wie, żę raczej poradzi sobie z grubym Solisem. Na Vitka potrzebny jest pięściarz z dobrą pracą nóg, a jak wiadomo Solis jest bardzo wolny na nogach...
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-02-2011 21:39:49 
Hashemian1

Przestań porównywać Arreole do Solisa

Solis to ta sama półka co Savon czy Stevenson a Arreola to nikt
 Autor komentarza: bartoss
Data: 22-02-2011 21:42:28 
endriu

Nie porównuj boksu zawodowego do boksu amatorskiego. Wbrew pozorom to dwie inne bajki. Solis jeszcze gdy występował na ringach amatorskich był innym pięściarzem - miał odpowiednią wagę i zapał do pracy.
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 21:44:00 
endriu

Bredzisz jak nie wiesz kto to jest SOLIS to nie pisz

Cudowny argument :) juz wsyztko wiem porpstu sama nazwa SOLIS wygra pojedynek a Vitali to nikt i przegra. Myśle ze wsytąpił w niektórych głowach ten sam paradoks co z Hayem. Jeszce kilak emsiecy temu gdy pisałem o Haye że jest przeciętniakiem który zdobył mistzrostwo dzięki świetnemu marketingowi, pracy fachowców od wizerunku i ukłądowi z Sauerlamndem i dobiera sobie rywali według ustalonego schematu, stary, wyboksowany, bez ciosu to byłem obrazony i wyzwany od idotów gdy psiałem zę facet nie wyjdzie do Kliczków takze mnie wysmiewano. Teraz sytuacja się pwotarza i znów ludzie twierdza że bokser który obija kelnerów znisczy i rozmaże w ringu Vita to jest paradoks którego ja nie umiem pojąc ale wszystko mysle się ustabilizuje po jego ciężkim nokaucie.
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-02-2011 21:52:29 
Gdzie wy sie pochowacie dwudziestego marca, jestem ciekaw kto z was wspomni o "Swińiobiciu"

Stawiajcie kasę na Witka:)
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 22-02-2011 22:06:22 
Dimitrenko-Sosnowski Tko ze względu kupy Dimitrenki strasznie w ringu smierdzi koniec walki!
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 22:09:07 
endriu popieram.Wypłaty na Vitka i pewne parę stówek do przodu hehe:)A po walce okaże się że faworyt nie zawsze jest lepszy
 Autor komentarza: horhe88
Data: 22-02-2011 22:09:29 
Hashemian1
Coś mi się wydaje że Haye mimo wszystko wyjdzie do Kliczków po ostatnią wypłatę, natomiast co do gardy Witka to jest ona jaka jest i taki styl boksowania w jego przypadku jest wyjątkowo skuteczny dlatego tej gardy nie trzyma ale gdyby znalazł się przeciwnik na tyle dobry któremu udawałoby się wykorzystywać nisko opuszczone ręce Witalija i go trafiać to Witali po prostu podniósłby ręce i trzymał gardę - to nie jest poza jego możliwościami i jest na tyle inteligentnym bokserem żeby w trakcie walki się dostosować. Co do Solisa to mógłby sobie poradzić gdyby świetnie skracał dystans przez całą walkę a wbrew temu co niejeden raz niektórzy pisali wcale nie skraca świetnie dystansu poza tym skracanie dystansu (doskok + zejścia tułowiem) są bardzo męczące i Solis przy tej wadze nie byłby w stanie długo tak walczyć. Teraz na eurosporcie Hopkins Pascal.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 22:11:05 
Solis nie po to w bambuko Fidela robił żeby dać się wydymać Ukraińcowi
 Autor komentarza: horhe88
Data: 22-02-2011 22:12:53 
Po to wyjechał z Kuby bo tam KFC nie było.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 22:15:02 
horhe88 kolejny głodny w kółko o jedzeniu,KFC żenada.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 22-02-2011 22:17:19 
Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 22:11:05
Solis nie po to w bambuko Fidela robił żeby dać się wydymać Ukraińcowi

Masz rację nie powinienem schodzić poniżej tak wysokiego poziomu.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 22:23:59 
Ile można o KFC pisać powtarzać , zobaczysz go w tej walce się zdziwisz.Nie wiem jak można nie widzieć że to nie taki przeciwnik jak poprzedni obu braci.Solis sobie krzywdy zrobić nie da to inna liga z jaką wagą spacerkiem przechodził przez te wszystkie walki.Teraz naprawdę się przyłoży do treningów i waga ciężka pozamiatana.Lekceważycie go jakby był jakąś ciamajdą.Nie miał na kim się wykazywać i nie musiał wysilać, mówiono o tym że jest znudzony a teraz ma motywację.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 22:25:59 
Ja tam Vitka cenię i lubię ale przegra.Bo Solis to bokser na miarę lat 90.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 22-02-2011 22:47:07 
W dotychczasowych walkach Solis ani nie był chudy ani nie zachwycał swoją formą,w grudniu Solis ważył około 120 kg więc trudno oczekiwać że w tak krótkim czasie zrzuci 20 kg. Moim zdaniem Witek poradzi sobie gładko bez większych niespodzianek, ale pożyjemy zobaczymy, nie ma się o co kłócić.
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 22-02-2011 22:51:09 
DAB
Ja tam Vitka cenię i lubię ale przegra.Bo Solis to bokser na miarę lat 90.

Solis w latach 90tych nie miałby prawa bytu, a co dopiero walka o pas hehe nigdy by jej nei dostał byłby co najwyżej bardzo słabym odpowiednikiem Tysona dla pretendetów
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-02-2011 22:55:56 
Właśnie nie ma co się spierać tysiące postów napiszemy jeszcze miesiąc.Za długo:)
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 23-02-2011 00:04:27 
Jak to sie dzieje iz wiekszosc widzi same slabosci i prawie calkowity brak zalet Solisa. Zgadzam sie i z DAB i z endriu iz niestpodzianka wisi w powietrzu. Tylko laicy moga zarzucac nieumiejetnosc boksowania Slisowi, jest wysmienitym technikiem, ma dobra obrone, jest kure..ko ekonomiczny w ringu, cios z obu rak, odporny, mimo tuszy nie siada kondycyjnie (dodatkowo bedzie dobrze przygotowany), czuje walke jak malo kto do tego jest wojownikiem. Kliczko to klasa sama w sobie ale walczy dziwnie, przyzwyczajony do odchylania tulowia i opuszczania bardzo nisko reki, oddychajacy przez usta. Solis moze to wszystko wykorzystac, umiejetnosci posiada, czy da rade to zweryfikuje zycie. Na dzien dzisiejszy to lepszy ciezki niz Adamek i skoro wielu z Was uwaza iz Polak ma szanse z bracmi to tym bardziej ma je Kubanczyk.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 23-02-2011 00:07:34 
Hashemian1,
twoje komentarze swiadcza o calkowitej niewiedzy na tematy bokserskie, po prostu pieprzysz glupoty. Czasami jest dobrze myslec i pisac niz odwrotnie.
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 23-02-2011 00:22:37 
Hashemian1,
twoje komentarze swiadcza o calkowitej niewiedzy na tematy bokserskie, po prostu pieprzysz glupoty. Czasami jest dobrze myslec i pisac niz odwrotnie.

Oczym ja zle pisze?? no pwiedz mi dlazcego ja mam dawać szanse, ba mam mówić ze Solis jest faworytem z kimś takim jak Kliczko na jakiej podstawie na podstawie takiej ze facet jest ociężały, powolny, nie potrafi stosowac podstawowych uników i stoi na przeciw rywala po akcji i czeka na załapanie kontry, jest powolny jak kechup, nie potrafi skracać dystansu z wysokimi rywalami. Solis zaprezentował się fatalnie z Austinem jesli Austin przeciętniak znokautwoany w 1 rundzie prze Władka napsuł mu tyle krwi, potrafił utrzymac człąpiacego powlenego solisa na dystans to co bedzie z Vitem??? zostanie zajechany, obity i poddny prez narożnik. Solis zanzaczam nie walczył z nikim samych kelnerów miał an swojej drodze i Ty mi zarzucasz ze nie znam sie na boskie nic a nic???? Powineniec sam zastanwoić sie o czymm Ty psziesz. Ale przekonamy się w marcu i ciekawe co napiszesz po porażce:)
 Autor komentarza: Rebel
Data: 23-02-2011 00:48:09 
też jestem za tym że Solis przegra w okolicach 8 rundy, TKO
( kumulacja) lub poddanie przez narożnik
witek go oklepie, solis nie ma warunków fiz. zeby zagrozic witkowi.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 23-02-2011 00:57:00 
Hashemian1,
"Solis w latach 90tych nie miałby prawa bytu, a co dopiero walka o pas hehe nigdy by jej nei dostał byłby co najwyżej bardzo słabym odpowiednikiem Tysona dla pretendetów".
Moj komentarz bezposrednio odniosl sie do powyzszego, co do szans Solisa z Vitkiem to oczywiste iz mozesz miec swoje zdanie i fawotyta. Zarzucanie Solisowi brak umiejtnosci boksowania jest bardzo laickie, potweirdza to nie tylko jego rekord ale takze osiagniecia. Ja po kilku latach boksowania oceniam iz jest talentem jakich malo, to, co i jak robi w ringu jest nie do nauczenia/wytrenowania albo sie to ma albo nie. Ja tego nie mialem ale przynajmniej widze u niego, taki dar ktory Vitek tez posiada choc w jego wypadku, moim zdaniem dar jest mniejszy ale wyrownany warunkami fizycznymi.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 23-02-2011 08:13:48 
"Solis jest za wolny
Jest za niski
Musi zrzucić 20 kg
Nie ma warunków na HW
Nie ma umiejetnosci bokserskich
Nie ma sily ciosu
To kolejny worek do bicia jak Briggs czy Sosnowski
Co wy w nim widzicie ?"

...endriu daj sobie z nimi spokoj , najgorsze co moze byc to kłócić się z głupim !
 Autor komentarza: DAB
Data: 23-02-2011 10:39:44 
Warunki fizyczne to nie wszystko ale niektórym dopiero 19 marca to wytłumaczy.Co znaczy technika bokserska, spokój, umiejętność odnalezienia się i dostosowania do sytuacji.
I jak blado Vitalij na tym tle wypada
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.