HAYE vs POWIETKIN W MAJU?

Jak donoszą angielskie media, nie Rusłan Czagajew, nie Denis Bojcow, a Aleksander Powietkin (21-0, 15 KO) będzie najbliższym rywalem Davida Haye'a (25-1, 23 KO).

Do pojedynku w obronie należącego do Anglika pasa federacji WBA wagi ciężkiej prawdopodobnie 21 maja w Londynie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Egzekutorr
Data: 15-02-2011 20:33:49 
Miejmy nadzieje że dojdzie do tej walki. Wreszcie jakaś wmiare ciekawa walka w HW. To będzie najciekawsza walka w HW od czasu pojedynku
Adamek-Arreola!!!
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 15-02-2011 20:34:09 
No i good, niech tak będzie
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 15-02-2011 20:35:23 
podpisywać i do ringu
ciekawe czy DH znów obstawi swoje zwyciestwo z dokładnoscia do rundy hyhy ?
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 20:37:31 
jesli dojdzie do tej walki postawie na haye ze obije powietkina skoro chambers postawil powietkinowi wysoko poprzeczke tym bardziej haye
 Autor komentarza: nik
Data: 15-02-2011 20:38:23 
Haye poradzi sobie z Povietkinem, ciekawe jakie beda kursy.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 20:40:54 
Davidek przed Kliczkiem uciekł, Czagajewowi sie wywinął, czy uda mu się wykręcić również od wali z Powietkinem ? Szanse na wymyslenie kolejnej wymówki należy ocenić wysoko pomimo że Sasha dołuje ostatnio z formą :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 20:41:20 
walki*
 Autor komentarza: zin
Data: 15-02-2011 20:41:35 
Haye z Povietkinem wmoczy . Povietkin jest za dobry techniecznie dla Haye i ma twardy łeb. Jakoś nie widzę atutów , którymi Haye miałby wygrać z Povietkinem. Wątpię czy do tej walki dojdzie .
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 15-02-2011 20:42:16 
Jeśli Povetkin wyjdzie w takiej formie jak z Estradą,Chambersem to stawiam na niego.

W końcu jakaś ciekawa walka, oby doszła do skutku!
 Autor komentarza: lipabad
Data: 15-02-2011 20:42:45 
nik

Szanse są według mnie 50/50 jeśli Povietkin wyleczył kontuzję do końca.Może i nie zachwycał w ostatnich walkach ale stać go na wygraną.
 Autor komentarza: nik
Data: 15-02-2011 20:43:44 
Jakos ta bajeczna technika Povietkina jeszcze mu korzysci wielkich nie przyniosla.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-02-2011 20:43:52 
Panowie jeżeli Haye nie podpiszę dalszej wspolpracy z Sauerlandem i nie znokautuję Povietkina to przegra walkę na Punkty, bo Sasza to zawodnik Sauerlanda i pas zostanie w jego stajni proste......
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-02-2011 20:44:49 
Panowie jeżeli Haye nie podpiszę dalszej wspolpracy z Sauerlandem i nie znokautuję Povietkina to przegra walkę na Punkty, bo Sasza to zawodnik Sauerlanda i pas zostanie w jego stajni proste......
 Autor komentarza: dj1986
Data: 15-02-2011 20:45:00 
ciekawa walka nawet bardzo.....
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 15-02-2011 20:48:28 
@Ironmen

Nie byłbym tego taki pewien. Haye nie będąc zawodnikiem Sauerlanda nie będzie miał z nim nic wspólnego, więc dlaczego miałby się podkładać? Tym bardziej że jest lepszym bokserem moim zdaniem od Powietkina
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 20:56:42 
niewiadomo w jakiej bylby formie powietkin oczywiscie na miare swoich mozliwosci to i tak z haye go nie widze,dawid zachwial niko to powietkiem tym bardziej
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 20:56:49 
Haye wygrywa przed czasem...stawiam na KO w drugiej części walki...

Już się nie mogę doczekać jak po walce antyfani Haye znowu zaczną wymyślać, że Powietkin był już skończony, był tchórzem, itp :D
 Autor komentarza: fethir
Data: 15-02-2011 21:06:11 
Haye wygra przed czasem.
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 15-02-2011 21:06:16 
to będzie dobra walka ,jeżeli będzie.Stawiam na haye
 Autor komentarza: Hugo
Data: 15-02-2011 21:06:49 
David Kurczak kontra Sasza Cykor. Do walki nie dojdzie z powodu obustronnej sraczki w szatni.
 Autor komentarza: adekw
Data: 15-02-2011 21:07:08 
walks bedzie w angli, wiec sauerland nie bedzie mial wiele do gadania, a przeciez oprocz niego haye ma chyba jeszcze innego promotora
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 21:08:42 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 20:56:42
"dawid zachwial niko to powietkiem tym bardziej "

Z tym "zachwianiem" to trafne okreslenie tylko kompletnie nie rozumiem co z tego ??? Przeciez tam nawet nokdaunu nie było :) Grant tez "zachwiał" Adamkiem i...... co z tego ?! Przegrał przecież ! :)
 Autor komentarza: hitman
Data: 15-02-2011 21:08:56 
ktoś tu wyzej napisał że Povietkin ma twardy łeb...ja z kolei słyszałem od ludzi zwiazanych z boksem że Sasha nie ma zbyt mocnej szczęki no ale jeszcze nikt jej porządnie nie przetestował

mam nadzieje że do tej walki dojdzie i zobaczymy ciekawe starcie
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 15-02-2011 21:09:00 
Hugo pięknie to ujołes hahaa rozwala mnie to Dawid KURCZAK Haye hahaha:D
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 21:13:02 
Autor komentarza: Hugo
Data: 15-02-2011 21:06:49
David Kurczak kontra Sasza Cykor. Do walki nie dojdzie z powodu obustronnej sraczki w szatni.

Alternatywny scenariusz to : oba kurczaki mdleją w szatniach na informację o pojawieniu się w okolicach ringu Władimira Kliczko ;)
 Autor komentarza: Voyto
Data: 15-02-2011 21:16:10 
Byłby to dobry pojedynek ale faktycznie ryzyko sraczki jest spore.
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 15-02-2011 21:17:43 
Niema co mówic o pojedynku, chyba kto wieksza kupe strzeli w szatni;/ 2 KURCZAKI!:]
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 15-02-2011 21:29:47 
Nie wierzę aby do siebie wyszli, chociaż walkę chciałbym zobaczyć. Jak wiadomo Povetkin w nie najlepszej formie ostatnio, więc musiałby ostro zaiwaniać na treningach. A Haye ? Ja nie wiem czemu go ludzie stawiają zaraz za Kliczkami, czemu jest uznawany za tak dobrego boksera, skoro żadnego dobrego nie pokonał ? Z Arreolą niech kurczak zawalczy, wtedy rozwieją się wątpliwości. Moim zdaniem to ani Povetkin ani Haye nie zasługuje na pas i miano mistrza, chociaż w tych czasach kryzysu w ciężkiej ciężko znaleźć kogoś lepszego.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 21:31:25 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 21:08:42
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 20:56:42
"dawid zachwial niko to powietkiem tym bardziej "

Z tym "zachwianiem" to trafne okreslenie tylko kompletnie nie rozumiem co z tego ??? Przeciez tam nawet nokdaunu nie było :) Grant tez "zachwiał" Adamkiem i...... co z tego ?! Przegrał przecież ! :)

a czy my mowimy o adamku i grancie czy o haye ja tylko dalem przyklad bo ktos tu napisal ze ma sasza twardy leb,ale haye ma na tyle pare w lapie aby go przewrocic skoro wstrzasnal niko
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 15-02-2011 21:45:37 
lewiss32
Bardzo dobry przykład , ja mam nadzieje ze ma tyle pary w łapie żę przewróci Powietkina ,i mało tego myśle żę on jako jedyny jest na tyle cwany i szybki że ja dojdzie do starcia z władkiem to go zdoła zaskoczyć takim lewym sierpem jak wałuyewa.A o władka szczence nie trzeba nic pisać
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 15-02-2011 21:47:05 
Dzisiejsza HW potrzebuję walk pomiędzy zawodnikami z czołówki, przydałaby się jakaś wojna ringowa w wadze ciężkiej, mam nadzieję że taką wojną będzie Vit vs Solis.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 21:47:20 
haye tez ma szczeke slaba
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 21:48:49 
Pewnie, że ma i to spokojnie...Haye ma obecnie jedno z silniejszych uderzeń w ciężkiej...a może tylko słabsze od Władka ?

Każdego kładzie na dechy i prawdopodobnie to samo zrobi z Povietkinem...ta walka była by idealnym posunięciem...wtedy kursy Haye jeszcze by wzrosły i znów w negocjacjach z braćmi mógłby więcej wyrwać...

Ciekawe czy to bracia skończą karierę z wszystkimi pasami, czy to Haye odbierze im pasy...już się nie mogę doczekać przyszłości...
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 21:50:31 
albo wcale nie beda walczyc
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 15-02-2011 21:52:10 
VanDamme92

A jak w przyszłości nic się nie zmieni ?
Vit obije Solisa, Władek Chisorę i Adamka a Haye obije kilku emerytów i odejdzie ?
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-02-2011 21:53:50 
Już niewiele brakuje abym przeczytał tutaj w komentarzach, że Povetkin to bum, jest słaby, wypalony i nic w życiu nie osiagnał. Potrzeba sfinalizować umowy i zobaczycie jaka nastąpi dyskredytacja osoby Povetkina przez hejterów Haye'a i w tym i w innych polskich serwisach o boksie.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 21:56:59 
biggeorge

To dalej lipa :P
 Autor komentarza: Daw
Data: 15-02-2011 21:57:52 
Dobra walka by byla,narescie Haye bedzie mogl sie sprawdzic tak na powaznie,ale jeszcze nic nie wiadomo wiec nie ma co sie rozpisywac.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 21:59:11 
Luton

Zgadzam się w 100% i podpisuje się rękami i nogami :)

Biggeorge

Myślę, że Vit obije Solisa, a Władymir Chisorę i Adamka...ale po cichu liczę, że wtedy Haye obije Powietkina i wyjdzie do Vitka...albo obije jeszcze np. Bojcova i wtedy wolny będzie już Władek...ale to marzenia ściętej głowy ;p
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 21:59:25 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 20:56:42
a czy my mowimy o adamku i grancie czy o haye ja tylko dalem przyklad bo ktos tu napisal ze ma sasza twardy leb,ale haye ma na tyle pare w lapie aby go przewrocic skoro wstrzasnal niko

W prosty sposób ci wyjasniłem że "zachwianie" to często tylko "zachwianie"...nic więcej :) A co do Davidka to ma też na tyle słabiutką szczękę żeby deseczki po raz kolejny w karierze powąchać. Jak juz wspominałem osobnym tematem jest oczywiscie aktualna dyspozycja Rosjanina...
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 15-02-2011 22:00:29 
VanDamme92

Myślę że może być tak jak ktoś pisał już, Povietkin przejmie schede po Haye, a jak już dojdzie do walki Haye vs Povietkin to może być jakiś cyrk znów (obym się mylił) bo obaj są ze stajni pana S.
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 15-02-2011 22:03:51 
luton
Ja chciałbym żęby haye wygrał bo inaczej nie było by k2 vs haye a na prawde myśle żę on ma największe szanse żeby zaskoczyć władka jakimś pojedyńczym ciosem, bo jak nie to k2 mogą walczyć do swoich 50 urodzin i to cały czas jako mistrzowie.A za taki pokaz mistrzowskich walk to ja dziękuje.no chyba że Adamek jest ósmym cudem świata i uprzedzi haye
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 15-02-2011 22:04:03 
@VanDamme92
Czemu uważasz, że Haye ma takie mocne uderzenie ? Nie walczył z nikim dobrym przecież. To, że z twarzy starego Ruiza zrobił pizze nic nie znaczy. Wstrząsnął Wałujewem ? Każdy CELNY cios boksera wagi ciężkiej mógłby to samo zrobić. A pomimo, że Władimir ma słabą szczękę i pokładał się w pierwszej walce z Peterem, to nie został znokautowany, jestem przekonany, że Peter ma mocniejszy cios.
Haye to wypromowany przez media bokser, bokser wypromowany swoimi zadziornymi gadkami a nie stoczonymi walkami.
Daję sobie lewą rękę uciąć, że nie znokautowałby Arreoli.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 22:11:02 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 21:59:25
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 20:56:42
a czy my mowimy o adamku i grancie czy o haye ja tylko dalem przyklad bo ktos tu napisal ze ma sasza twardy leb,ale haye ma na tyle pare w lapie aby go przewrocic skoro wstrzasnal niko

W prosty sposób ci wyjasniłem że "zachwianie" to często tylko "zachwianie"...nic więcej :) A co do Davidka to ma też na tyle słabiutką szczękę żeby deseczki po raz kolejny w karierze powąchać. Jak juz wspominałem osobnym tematem jest oczywiscie aktualna dyspozycja Rosjanina..
tylko ze na te twoje "tylko zachwianie i nic wiecej trzeba dysponowac odpowiednia sila" jest taka roznica ze wladimir wiecej razy lezal na deskach niz haye,zarowno dawid jak i wladzio te deski poze powachac w tej walce nie widzialbym faworyta
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 22:12:50 
Nie od dzisiaj wiadomo, że nie wystarczy sam talent, umiejętności i ringowe szczęście, by w krótkim czasie doprowadzić pięściarza do walki o mistrzostwo świata prestiżowej federacji. Historia zna przypadki, że pretendentami do tytułów zostawali pięściarze mający na swoim koncie od kilku do np. ...sześćdziesięciu kilku walk. W ostatnich latach, w dobie kryzysu, jaki dotknął "królewską "dywizję, pojawiać się zaczęło wielu śmiałków, którzy mając w rekordzie stosunkowo mało pojedynków (vide Dereck Chisora), chcą aspirować do największych zaszczytów.

Zupełnie inaczej wyglądała i wygląda promocja pięściarzy w Europie, USA, czy Azji. Prezentowane poniżej liczby w swoisty sposób pozwalają poznać cześć mechanizmów budowania karier, typowych dla pewnych większych geograficznie obszarów, konkretnych krajów, czy grup promotorskich. O szybkości budowania kariery zawodowego pięściarza decyduje - poza walorem sportowym - przede wszystkim jakość jego kariery amatorskiej, wiek, zasobność portfela promotorów oraz - rzecz jasna - odwaga pięściarza i jego opiekuna.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 22:15:37 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 22:11:02
zarowno dawid jak i wladzio te deski poze powachac w tej walce nie widzialbym faworyta

Ja bym poszedł nawet dalej bo uważam że niekoniecznie musimy odrazu rozpatrywać deski Haye'a w kontekscie walki z Kliczko. Davidek na dobrą sprawę może zostać rzucony na deski z kazdym zawodnikiem z czołówki...no ale takich jak wiemy to on akurat skrzętnie unika :)
 Autor komentarza: sznicki1
Data: 15-02-2011 22:19:41 
No ciekawa walka jeśli do niej dojdzie.W sumie to sam nie wiem kogo bym wolał dla Heja.Bojcow ma p...nięcie no tyle ze po kontuzji mogłoby być różnie.Powietkin fajnie boksuje technicznie z obu rąk ale obstawialbym na Heja ze względu na nietypowy styl i duzo mocnych sierpów.Niech się tłuką i nie kombinują...
 Autor komentarza: bonkers
Data: 15-02-2011 22:19:54 
sporą niespodzianką będzie gdy oba chickeny podpiszą papiery nie mówiąc o stawieniu się na ważenie a o wyjściu na ring nawet nie myśląc ;)
 Autor komentarza: maryna
Data: 15-02-2011 22:20:40 
A tak z ciekawości się zapytam jakieje federacji był mistrzem świata Muhamed Ali
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 22:21:49 
WBC
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-02-2011 22:24:27 
wtedy ybło to chyba WBC, potem zaczeło sie pojawiać WBA, a potem już ruszyło z kopyta. Teraz już IBO zaczyna coś znaczyć. CO raz więcej dobrych bokserów przewija sie wokół tego pasa.
 Autor komentarza: maryna
Data: 15-02-2011 22:27:00 
dzięki śliczne tak myślałem że WBC nie umiałem nigdzie znaleść , a nie orjętujeci się kto wtedy dzierżył pas WBA
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 22:28:34 
przyczajony

Pisałem to już wiele razy, wybacz ale nie chcę mi się kolejny...
 Autor komentarza: polanski
Data: 15-02-2011 22:32:15 
To będzie dobra walka myślę że sasza dokopie Angolowi ale faforyta tej walki nie widzę
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 22:34:56 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 22:15:37
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 22:11:02
zarowno dawid jak i wladzio te deski poze powachac w tej walce nie widzialbym faworyta

Ja bym poszedł nawet dalej bo uważam że niekoniecznie musimy odrazu rozpatrywać deski Haye'a w kontekscie walki z Kliczko. Davidek na dobrą sprawę może zostać rzucony na deski z kazdym zawodnikiem z czołówki...no ale takich jak wiemy to on akurat skrzętnie unika :)

czemu z gory zakladasz ze kazdy z czolowki wali na deski haye,patrzysz przez pryzmat tego ze nie stanal do walki z kliczkami to od razu unika wszystkich dawid sie bije z tymi z ktorymi najwiecej mu wpadnie do kieszeni
 Autor komentarza: maryna
Data: 15-02-2011 22:37:03 
Tak naprawdę ani jeden ani drugi nie walczył z kimś mogacym mu zagrozić ,ja osobiście stawiam na pana Haye który zrobi ko na panu Powietkinie.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 22:52:29 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 22:34:56
dawid sie bije z tymi z ktorymi najwiecej mu wpadnie do kieszeni

A jednoczesnie są to tacy którzy nie stanowią wiekszego zagrożenia dla bokserów z czołowki :)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:01:36 
KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 22:52:29
to podaj ta czolowke wg nazwisk ktorzy to piesciarze powaliliby heya na deski
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 15-02-2011 23:09:01 
Dwa nędzne tchórze na przeciw siebie no no no:), oby walka nie zakonczyła sie w szatni z powodu rozwolnienia ktoregoś z nich a mozę obydwoje jednoczesnie...??
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 23:11:36 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:01:36
KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 22:52:29
to podaj ta czolowke wg nazwisk ktorzy to piesciarze powaliliby heya na deski

Arreola, Solis, Adamek, Peter ... etc. Davidek to najbardziej przereklamowany bokser XXI wieku :)
 Autor komentarza: Koko
Data: 15-02-2011 23:13:40 
Haha juz widze jak Arreola powala Haye'a

zejdz na ziemie chlopie :D
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 15-02-2011 23:13:53 
Autor komentarza: lewiss32 Data: 15-02-2011 23:01:36
KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 22:52:29
to podaj ta czolowke wg nazwisk ktorzy to piesciarze powaliliby heya na desk

Kliczko bracia, Adamek, arreola, peter po dwoch pojedynka i lekkim odchudzeniu , tony thompson, solis
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 15-02-2011 23:14:59 
Autor komentarza: Koko Data: 15-02-2011 23:13:40
Haha juz widze jak Arreola powala Haye'a

zejdz na ziemie chlopie :D

Arreola z walki z Adamkiem zmiutłby tego pyskacza do 5 rundy
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 23:19:15 
Autor komentarza: Koko
Data: 15-02-2011 23:13:40
Haha juz widze jak Arreola powala Haye'a
zejdz na ziemie chlopie :D

Ale na którą ziemie bo twoja jest zapewne na Marsie ? ;-) Arreola w ringu zajechałby Haye'a w trupa. Koszmarny ma czym przyłożyć stawiałbym na KO na murzynie.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 15-02-2011 23:23:09 
licze ze dojdzie do tej walki, w koncu haye bedzie mial na rozkładzie jakies porządne nazwisko. Mimo to licze ze nie bedzie mial takiego nazwiska i rus sie odpowiednio przygotuje, co bedzie znaczylo strate pasa przez Haye.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:24:17 
arreola to najpierw musialby skonczyc wiadomo z czym
co do petera jakbys niewiedzial dawno sie skonczyl
poki co solis to niewiadoma
co do adamka pojedynczego ciosu ktorym moglby powalic heya nie ma
zarowno tomek jak i dawid moglby ta walke wygrac
 Autor komentarza: lukas008
Data: 15-02-2011 23:25:35 
walka kogutów to adekwatny tytuł gali oczywiście jak dwie kurki nie wydygają .
Kapral ma rację Arreola zajechałby murzynka fizycznie ale i przewaga psychiczna Cristobala miałaby tu również ogromne znaczenie .
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 15-02-2011 23:27:22 
Kopyto Data: 15-02-2011 23:23:09
licze ze dojdzie do tej walki, w koncu haye bedzie mial na rozkładzie jakies porządne nazwisko. Mimo to licze ze nie bedzie mial takiego nazwiska i rus sie odpowiednio przygotuje, co bedzie znaczylo strate pasa przez Haye.

No sams ie przyznałes ze Haye z nikim nie walczył i jak narazie to może Tomkowi buty czyscic, a jak będzie miec jakies poważne nazwisko to przy nim będzie wypisane TKO badz KO na jego niekorzyść
 Autor komentarza: mirco30
Data: 15-02-2011 23:32:27 
Powietkin zleje pajaca,ale pewnie do tej walki nie dojdzie,dawidek bedzie miał kontuzje albo dostanie sraczuni.
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 15-02-2011 23:35:55 
Gdyby Powietkin byl w takiej formie jak z walk z Byrdem i Chambersem wyraznym faworytem bylby Powietkin lecz przy jego aktualnej formie bardzo słabej daje równą szanse obydwóm
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 23:36:21 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:24:17
co do adamka pojedynczego ciosu ktorym moglby powalic heya nie ma

Haye również nie posiada pojedynczego ciosu a nokautuje rywali seriami tak samo jak.... Adamek. Sorry bardzo ale argument nienajwyższych lotów.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 23:39:56 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:24:17
co do petera jakbys niewiedzial dawno sie skonczyl

Nic o tym nie słyszalem :) no chyba że chodzi Ci o jego 3 porażki z Kliczkami ktorzy wytarliby Dejwidem ring :P Pomijając Ukraińców Peter jest bokserem niebepiecznym dla każdego zawodnika zaliczanego do bokserskiego topu. Czy tego chcesz czy nie taka jest dzisiejsza HW.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:56:51 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-02-2011 23:36:21
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:24:17
co do adamka pojedynczego ciosu ktorym moglby powalic heya nie ma

Haye również nie posiada pojedynczego ciosu a nokautuje rywali seriami tak samo jak.... Adamek. Sorry bardzo ale argument nienajwyższych lotów.

tylko jakos dziwnie na niko ten pojedynczy cios zrobil wrazenie

co do petera chciales chyba powiedziec ze "byl" grozny do momentu włącznie pierwszej walki z wladimirem tzw jak niektorzy tu pisali jego krotki prime potem minal
 Autor komentarza: Daro603
Data: 15-02-2011 23:57:59 
Oby tylko do tej walki doszło:-o Povietkin to bardzo dobry rywal dla Haye. Faworytem napewno będzie Hayemaker, ale może być różnie;-)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 00:05:41 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:56:51
tylko jakos dziwnie na niko ten pojedynczy cios zrobil wrazenie

Czyli był knockdown czy knockout ? :)

ps. jak narazie to ja widze że wrażenie zrobiły...ale na tobie gadki szmatki papierowego miszcza + kilka pijarowskich tekstów o nim, których zresztą ostatnimi czasy coraz mniej ;)
 Autor komentarza: nik
Data: 16-02-2011 00:05:54 
'' KapralWiaderny Data: 15-02-2011 23:19:15 Autor komentarza: Koko
Data: 15-02-2011 23:13:40
Haha juz widze jak Arreola powala Haye'a
zejdz na ziemie chlopie :D

Ale na którą ziemie bo twoja jest zapewne na Marsie ? ;-) Arreola w ringu zajechałby Haye'a w trupa. Koszmarny ma czym przyłożyć stawiałbym na KO na murzynie. ''

Zejdz na ziemie.
 Autor komentarza: nik
Data: 16-02-2011 00:07:59 
''KapralWiaderny Data: 15-02-2011 23:36:21 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:24:17
co do adamka pojedynczego ciosu ktorym moglby powalic heya nie ma

Haye również nie posiada pojedynczego ciosu a nokautuje rywali seriami tak samo jak.... Adamek. Sorry bardzo ale argument nienajwyższych lotów. '
Haye ma oczywiscie mocniejszy pojedynczy cios i to zadna nowosc.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 16-02-2011 00:09:29 
@lewiss32

Piszesz tak, jakby Haye znokautował Wałujewa albo posłał go na deski. Każdy celny i zadany z dużą siłą cios boksera z wagi ciężkiej wstrząśnie każdym człowiekiem, nawet gorylem. Poza tym Haye nokautuje seriami ciosów, zgadzam się z KapralemWiadernym. Dlaczego Haye nie zawalczy z Arreolą, Peterem, Solisem lub Kliczko ? Bo to czołówka a on omija czołówkę, żeby mu kuku nie zrobili. Nie wiem czy do walki dojdzie, ale jeśli tak, to z pewnością Haye zauważył gorszą formę Povetkina i być może chce tym pojedynkiem rozwiać wątpliwości krytyków.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 00:09:42 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:56:51
co do petera chciales chyba powiedziec ze "byl" grozny do momentu włącznie pierwszej walki z wladimirem tzw jak niektorzy tu pisali jego krotki prime potem minal

Po pierwsze to nie żadne "chyba" bo to co chciałem wyrazić to napisałem, jak nie załapałeś to przeczytaj raz jeszcze :) Po drugie jeżeli Peter nie jest już jak tu okresliles w swoim "prime" nie oznacza wcale że sie skończył.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 00:13:55 
Autor komentarza: przyczajony
Data: 16-02-2011 00:09:29
Każdy celny i zadany z dużą siłą cios boksera z wagi ciężkiej wstrząśnie każdym człowiekiem, nawet gorylem.

Dokładnie tak. Tymbardziej że w kontekscie tego pojedynku o którym rozprawiamy to "wstrząśnięcie" tak naprawdę nic nie znaczyło.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 16-02-2011 00:18:56 
Oby doszło do tej walki
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 00:27:24 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 00:09:42
Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-02-2011 23:56:51
co do petera chciales chyba powiedziec ze "byl" grozny do momentu włącznie pierwszej walki z wladimirem tzw jak niektorzy tu pisali jego krotki prime potem minal

Po pierwsze to nie żadne "chyba" bo to co chciałem wyrazić to napisałem, jak nie załapałeś to przeczytaj raz jeszcze :) Po drugie jeżeli Peter nie jest już jak tu okresliles w swoim "prime" nie oznacza wcale że sie skończył.


ty chyba zyjesz jeszcze 2005 rokiem kiedy to peter byl rzeczywiscie groznym rywalem tamte czasy dawno minely.


Autor komentarza: przyczajony
Data: 16-02-2011 00:09:29
@lewiss32

Piszesz tak, jakby Haye znokautował Wałujewa albo posłał go na deski. Każdy celny i zadany z dużą siłą cios boksera z wagi ciężkiej wstrząśnie każdym człowiekiem, nawet gorylem. Poza tym Haye nokautuje seriami ciosów, zgadzam się z KapralemWiadernym. Dlaczego Haye nie zawalczy z Arreolą, Peterem, Solisem lub Kliczko ? Bo to czołówka a on omija czołówkę, żeby mu kuku nie zrobili. Nie wiem czy do walki dojdzie, ale jeśli tak, to z pewnością Haye zauważył gorszą formę Povetkina i być może chce tym pojedynkiem rozwiać wątpliwości krytyków.

dobrze to ujales czlowiekiem ale nie bokserem,widze ze masz taki tok rozumowania jak nasz darek michalczewski ze nie ma odpornych tylko sa zle trafieni
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 00:32:37 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 00:13:55
Autor komentarza: przyczajony
Data: 16-02-2011 00:09:29
Każdy celny i zadany z dużą siłą cios boksera z wagi ciężkiej wstrząśnie każdym człowiekiem, nawet gorylem.

Dokładnie tak. Tymbardziej że w kontekscie tego pojedynku o którym rozprawiamy to "wstrząśnięcie" tak naprawdę nic nie znaczyło.

dla ciebie nic nie znaczylo ale uswiadomilo to niektorym ze power to haye ma w lapie i bylby w stanie kazdego przewrocic takim ciosem
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-02-2011 00:43:13 
Peter w pewnym momencie zaczał walczyć "ekonomiczniej". To samo Atlas robi z Povetkinem. Nie chce żeby chłopak tylko szedł do przodu i nawalał tak jak z CHambersem. Walka wygrana, ale za dużo AP zebrał na czache. Takie kariery krótko trwają. Natomiast ten Peter z drugiej walki z Władem naprawde chciał sie bić i był niebezpieczny dla każdego innego przeciwnika w wadze ciężkiej (z wyjątkiem jeszcze Vitka).
 Autor komentarza: mixtype
Data: 16-02-2011 00:48:57 
zapowiadałaby się ciekawa walka - oby do niej doszło.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 00:49:55 
Autor komentarza: Luton
Data: 16-02-2011 00:43:13
Peter w pewnym momencie zaczał walczyć "ekonomiczniej". To samo Atlas robi z Povetkinem. Nie chce żeby chłopak tylko szedł do przodu i nawalał tak jak z CHambersem. Walka wygrana, ale za dużo AP zebrał na czache. Takie kariery krótko trwają. Natomiast ten Peter z drugiej walki z Władem naprawde chciał sie bić i był niebezpieczny dla każdego innego przeciwnika w wadze ciężkiej (z wyjątkiem jeszcze Vitka).

peter z pierwszej walki z kliczkiem do drugiego starcia stracil na szybkosci to bylo widac w ringu nie mozna powiedziec ze to ten sam zawodnik co dawniej a i kliczko tez sie zmienil
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-02-2011 00:54:17 
przede wszystkim kliczko sie zmienił. Tamten Kliczko z pierwszej walki to był wydyganiec. Ten jest już pewniejszy siebie. Dawno nie dostał łomotu, więc czuje sie pewniej. Tamten Klickzo bał sie zrobić krzywde Peterowi, bo może Peter odda i będzie guzek. Ten Kliczko już od 2 rundy zaczał ostrą demolke. Nie wiem czy Peter był słabszy, bardziej widze, że Kliczko jest dopracowany i pewniejszy siebie.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 01:00:23 
Zgadam się z Lutonem. Wladimir w ostatnich latach niesamowicie odjechał czołówce. To nie Peter był tak słaby ale zwyczajnie Kliczko tak skuteczny w realizacji swoich założeń.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 01:03:21 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 00:32:37
dla ciebie nic nie znaczylo ale uswiadomilo to niektorym ze power to haye ma w lapie i bylby w stanie kazdego przewrocic takim ciosem

Byłby w stanie przewrócić choć jednak tego nie zrobił hehe ? Zaiste dziwny masz styl myślowy i pole do wyciagania wniosków :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 01:05:39 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 00:27:24
ty chyba zyjesz jeszcze 2005 rokiem kiedy to peter byl rzeczywiscie groznym rywalem tamte czasy dawno minely.

Nadal trwają szczególnie przy dzisiejszym zastoju w HW. Nadal odsyłam do mojego wczesniejszego posta, czytaj do skutku az zrozumiesz :)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 01:09:06 
ten kliczek bardziej mysli w ringu niz tamten nie pcha sie w wymiane ciosow mozna powiedziec walczy wygodnie i bezpiecznie dla siebie ale tez mozna powiedziec ze zalezy z jakim typem zawodnika walczy nawet sam kiedys powiedzial ze nieradzi sobie z takimi co nacieraja na niego ja bym chcial go widziec z arreola
 Autor komentarza: drozdi
Data: 16-02-2011 01:09:10 
Tak Tak to Adamek jest najgroźniejszym rywalem po Kliczkach powalił na dechy jednorękiego maddalone bo tak nazywam ówczesnego Gołotę 500 ciosami. Na dechy połozył go jakis rumun ale to haye wypomina sie wszystkie deski. A Arreola pokazał juz z Vitkiem jaki jest groźny ...
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 01:14:43 
utor komentarza: drozdi
Data: 16-02-2011 01:09:10
Tak Tak to Adamek jest najgroźniejszym rywalem po Kliczkach

Kliczko wydają sie póki co poza konkurencją. Też mysle ze Góral jest aktualnie nr 3 dzisiejszej HW.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 16-02-2011 01:15:22 
Haye vs Powietkin?
nie uwierze jak nie zobacze ich na jednym ringu
Sasza jest dla Hayea za młody , za szybki , i ogolnie za dobry ;), David znowu szum robi a na koniec wezmie Rahmana albo Mormecka
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 01:16:08 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 01:03:21
Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 00:32:37
dla ciebie nic nie znaczylo ale uswiadomilo to niektorym ze power to haye ma w lapie i bylby w stanie kazdego przewrocic takim ciosem

Byłby w stanie przewrócić choć jednak tego nie zrobił hehe ? Zaiste dziwny masz styl myślowy i pole do wyciagania wniosków :)

ja mam styl myslowy a moze to ty nielapiesz?, nie zrobil bo nie walczyl z nikim z topu HW bez walki sie nie przewraca bokserow chyba logiczne
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-02-2011 01:18:39 
lewis32

ty chyba naprawde żartujesz. Arreole Adamek utrzymywał na dystans, Vitek to robił, a Władek ma prawdopodobnie najlepszy lewy prosty w ciężkiej. Arreola to koleś bez balansu. Stoi jak kołek wyprostowany, bez żadnych uników, łatwy do pocelowania. Teraz Shields chce to zmienić, bo już pewne urywki było widać w ostatniej walce. Problem w tym, że Arreola jest wciąż gruby. A Wład-Arreola :)) Jazda do jednej bramki.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 16-02-2011 01:20:48 
Ogólnie uważam, że Haye jest naprawdę świetnym bokserem ale powinien zawalczyć z kimś groźniejszym. Wałujewa pokonał najprostszym sposobem czy ktoś tego chce czy nie sam trafiał kilam ciosów nie otrzymując zadnego, ''ciosów'' a raczej dotknieć poza strzałem w ostatniej rundzie. Haye jeżeli nie nokautuje to przegrywa także z Adamkiem albo wtopa na pkt albo wygrana przez nokaut. chętnie Arreolę zobaczyłbym z np chambersem albo thompsonem. aha Kapralu nie jestem fanatykiem Haye ale o ile sobie przypominam to Thompson zaraz po walce Górala z Estradą wyzwał tomka na pojedynek tak samo ruiz o ile sie nie mylę nawet Chagaev a na kim sie kończy ? na dryfowaniu do ostatniej wypłaty z Władkiem
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 01:29:53 
Autor komentarza: Luton
Data: 16-02-2011 01:18:39
lewis32

ty chyba naprawde żartujesz. Arreole Adamek utrzymywał na dystans, Vitek to robił, a Władek ma prawdopodobnie najlepszy lewy prosty w ciężkiej. Arreola to koleś bez balansu. Stoi jak kołek wyprostowany, bez żadnych uników, łatwy do pocelowania. Teraz Shields chce to zmienić, bo już pewne urywki było widać w ostatniej walce. Problem w tym, że Arreola jest wciąż gruby. A Wład-Arreola :)) Jazda do jednej bramki.

a czy ja mowie zeby go pokonal chyba nie-tylko podalem przyklad ewentualnej walki
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 01:32:13 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 01:16:08
ja mam styl myslowy a moze to ty nielapiesz?, nie zrobil bo nie walczyl z nikim z topu HW bez walki sie nie przewraca bokserow chyba logiczne

Wiec wyjasnij na jakiej podstawie ma ten twoim zdaniem taki "power w łapie" skoro krzywdy nim Wałujewowi nie zrobił ? Przytoczyles sytuację która jest w dodatku zaprzeczniem twojej tezy bo tam nawet nie było knock down-u :) Całkowicie nielogiczne podejscie. Obejrzyj walki Davidka albo nawet skróty jego walk a zobaczysz czarno na białym że jesli nokautował to całymi seriami ciosów :)
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-02-2011 01:34:05 
Problem w tym, że tam prawdopodobnie nie było by walki. Shields musi odchudzić Arreole i zrobić z niego coś pokroju Tysona. Tzn gościa, który bedzie gibał całym tułowiem na boki i próbował sie wstrzelić w rywala. Arreola walcząc z Adamkiem był zbyt wolny i chyba nawet chciał próbować boksować z Adamkiem. A to nie ten typ boksera.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 01:36:26 
Autor komentarza: drozdi
Data: 16-02-2011 01:20:48
aha Kapralu nie jestem fanatykiem Haye ale o ile sobie przypominam to Thompson zaraz po walce Górala z Estradą wyzwał tomka na pojedynek tak samo ruiz o ile sie nie mylę nawet Chagaev a na kim sie kończy ? na dryfowaniu do ostatniej wypłaty z Władkiem

Na kim sie skonczy to dopiero zobaczymy. Ja również jechałem ile wlezie po pomyslach Adamek-team gdy np. wyskakiwano z propozycjami typu RJJ...:) Ale widzisz ostatecznie Adamek do Kliczki jednak wychodzi a gdzie jest Davidek ? Bez komentarza...
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 16-02-2011 01:39:17 
po tym jak Haye meczyl sie z nacierajacym Fragomenim , mysle ze mialby duuuuzy problem z Arreola , jezeli walka potoczyla by sie takim torem jak z wlochem David by padl i to szybko, poprostu Christobal bylby wyjatkowo niepasujacy Hayeowi
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-02-2011 01:51:43 
@mieszko77

odnośnie Haye'a wiele osób zspomina, że tak jak Tomasz Adamek tak i Haye zyskał na szybkości przechodząc do wagi ciężkiej. I to jest jeden z jego atutów, a w przypadku Adamka jest to chyba jedyny atut. I to co było szybkie w cruiser tak jest nieco wolniejsze dla nich w ciężkiej. Do tego Haye jest większy, a potrafi ważyć 210 funtów.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 01:54:36 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-02-2011 01:32:13
Autor komentarza: lewiss32
Data: 16-02-2011 01:16:08
ja mam styl myslowy a moze to ty nielapiesz?, nie zrobil bo nie walczyl z nikim z topu HW bez walki sie nie przewraca bokserow chyba logiczne

Wiec wyjasnij na jakiej podstawie ma ten twoim zdaniem taki "power w łapie" skoro krzywdy nim Wałujewowi nie zrobił ? Przytoczyles sytuację która jest w dodatku zaprzeczniem twojej tezy bo tam nawet nie było knock down-u :) Całkowicie nielogiczne podejscie. Obejrzyj walki Davidka albo nawet skróty jego walk a zobaczysz czarno na białym że jesli nokautował to całymi seriami ciosów :)

a na jakiej podstawie twierdzisz ze czolowka wali go na leb[oczywiscie mowa o tych co napisales] odpowiadam pytaniem na pytanie?
a czy musi byc knockdown aby stwierdzic u kogos mocne uderzenie to powiedz mi czemu taki kliczko nie dal ko arreoli a podobno tez mocno bije walka to nie wyrezyserowane przedstawienie z reszta jak cios ci wyjdzie pod koniec 12 rd
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 16-02-2011 02:50:20 
Luton
co do Haye to ja mu atutow nie odmawiam , tylko ze ja nie potrafie powiedziec jakim on jest bokserem calosciowo , poprostu podejrzewam ze z DOBRYM ciezkim David by sie rozsypal bo jest kruchy psychicznie
a dobierajac sobie takich emerytow i miszczow Haye ta wade jeszcze poglebia

w tym kontekscie Adamek wypada duzo lepiej, Areola to ciezki byl egzamin a teraz Kliczko , a pamietajmy ze Haye jest mistrzem WBA!
 Autor komentarza: endriu
Data: 16-02-2011 06:37:01 
Cieszę się że nie jestem osamotniony w swojej opinii Nie stawiam na straconej pozycji Powietkina I chwała obu za podjęcie takiej walki, przecież każdy z nich ma inną ścieżkę a porażka jednemu i drugiemu może okropnie zaszkodzić
 Autor komentarza: Pyra
Data: 16-02-2011 07:58:59 
Moim zdaniem większość nie docenia Davida może walczył z słabymi przeciwnikami ale to nie znaczy że jest słaby myśle że nawet jeśli Povietkin będzie w dobrej formie i tak Haye go znokautuje.
 Autor komentarza: Kris78
Data: 16-02-2011 08:09:09 
Najgorsze, że bez względu na wynik to i tak tchórz będzie mistrzem...

na dodatek nic się nie zmieni jeśli chodzi o unifikację pasów, bo Povietkin również unikał by Braci...
 Autor komentarza: KYN
Data: 16-02-2011 08:25:21 
Nie wierzę w tą walkę obóz Povietkina bał się walki z Adamkiem a wyślą go na Haye ?
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-02-2011 08:48:20 
Haye leżał już na deskach kilka razy, podnosił sie i wygrywał walki (i to w dobrym stylu). Jeśli to świadczy o słabej psychice to ja już sam nie wiem. On jest taki playboyowaty, więc może to jest powód przypisywania mu roli tchórza co daje nogi za pas przy pierwszej okazji. Szczęke może ma nienajlepszą, ale psychika - tu widze przestrzeń do polemiki. Przegrał jedną walke przez grzech pychy i brak doświadczenia. Wystrzelał sie, bo chciał efektownie i szybko skończyć emeryta. Haye póki nie zostanie dobrze trafiony, to będzie walczył.

nie uważam, ze Chris Arreola to jest dobry ciężki. Jak sobie włącze walki Bowe, Holyfielda, Byrd i nałoże ten obraz na Arreole to śmiać mi sie chce. Adamek gdyby był nieco większy i silniejszy, to by tego ARreole zniszczył doszczętnie, gorzej niż Vitek. Przypominam, że Arreola dał jedną z najgorszych walk o mistrzostwo świata w ostatnim czasie. Nawet highlights było ciężko z tego złożyć.
 Autor komentarza: Calaf
Data: 16-02-2011 08:52:37 
To moze ja zaczne: Powietkin to patalach i slabiak, tylko dlatego cziken go bierze, przeciez to oczywiste.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-02-2011 09:27:19 
Jak dojdzie do tej walki będę zaskoczony ...Chciałbym wygranej Povietkina ale obaj będą tak naprawdę testem dla siebie.Bardzo ale to bardzo ciekawe starcie dla mnie bez faworyta.Potrzebne wadze ciężkiej.W tym roku naprawdę wiele rozstrzygnięć,przetasowań może nastąpić w H.W oczywiście pod warunkiem że walki będą dochodziły do skutku
 Autor komentarza: rossi
Data: 16-02-2011 09:31:42 
Jeśli ta walka doszłaby do skutku to jak dla mnie to zdecydowanie bomba. Szanse wyrównane, może nieco ze wskazaniem na Haye, zwłaszcza, że to on jest mistrzem. Obaj mają mocny cios, obaj mają dobrą technikę (Sasza trochę lepszą), obaj walczą widowiskowo i mają zbliżone warunki fizyczne (Haye nieco lepsze). Walka była by niesamowicie emocjonująca, ale ten rok powinien obfitować w takie walki.

Co do rzucających kurczakami, tchórzami, słabiakami itd. (nie do Calaf-rozumiem sarkazm) to zastanówcie się jak wyglądają takie komentarze anonimowych osób na temat facetów, którzy stoczyli kilkadziesiąt profesjonalnych walk z wielkimi chłopaki i prawie wszystkie wygrali. Na temat faceta, który był mistrzem olimpijskim i świata i nie przegrał jeszcze zawodowej walki oraz na temat faceta, który jest mistrzem wagi ciężkiej i który wyszedł i pokonał Wałujewa. Macie prawo się wypowiadać jak chcecie, ale dla mnie to trochę niestosowne.

Generalnie po przeczytaniu komentarzy, żeby nie powielać, zgadzam się z Lutonem. Jak dla mnie pisze bardzo sensownie i obiektywnie.
 Autor komentarza: polrex
Data: 16-02-2011 12:40:22 
raczej wezmie slaszego...
wszyscy sie kryguja,
Hay pokazal jaki poziom przeziwników go interesuje...
Harrison...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.