CYTATY Z KONFERENCJI W LAS VEGAS

Manny Pacquiao (52-3-2, 38 KO) i Shane Mosley (46-6-1, 39 KO) w znakomitych humorach znajwili się na konferencji prasowej promującej ich majowy pojedynek Zawodnicy odpowiadali na pytania przedstawicieli mediów, ale poświęcili swój czas również fanom.

Pewna kobieta poprosiła "Pacmana" o pozwolenie na zaśpiewanie hymnu Filipin przed walką. Manny odebrał od niej demo z próbką umiejętności i obiecał rozważyć taką możliwość. Inna kobieta zapytała czy może zrobić sobie z Mannym zdjęcie. Pięściarz zgodził się i poprosił ochronę o wyprowadzenie jej na sam środek. Pojawiło się również pytanie czy  jedna z dziewczyn Tecate jest wolna.

Gdy Pacquiao odpowiadał na pytanie co motywuje go do znokautowania Mosleya, tłumacząc, że jest to jego praca i walka wcale nie musi zakończyć się przed czasem, "Sugar Shane" wtrącił się ze słowami: "Daj spokój Manny, jasne, że chcesz mnie znokautować. Ja zamierzam zrobić ci to samo!".

Z widowni padło również pytanie: "Czy lubisz Justina Biebera, skoro zmieniłeś fryzurę na podobną do niego?", na które Manny opowiedział: "To dobre pytanie. Zmieniłem fryzurę, bo chcę się upodobnić do mojego idola - Bruce'a Lee". Z kolei "Słodki", zapytany czy interesuje go kariera polityczna w Kongresie, odparł: "Nie sądzę, bym pod tym względem miał podobny talent do Manny'ego".

Najwięcej kontrowersji wzbudził kibic, który odnosząc się do przerwanych negocjacji z Floydem Mayweatherem Jr. (41-0, 25 KO) zapytał Pacquiao: "Czy zdecydujesz się na testy antydopingowe, by oczyścić sie z podejrzeń?". Widownia wygwizdała ciekawskiego, ale "Pacman" odpowiedział:

- Musicie uwierzyć, że moje umiejętności są całkowicie naturalne. Jestem silny, to kwestia genów. Niczego nie biorę, jestem całkowicie naturalny - zapewnił Manny.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 13-02-2011 12:17:43 
Panowie na poziomie, zreszta czego maja byc smutni jak i tak kilkadziesiat milionow przybedzie na koncie.
Nieda sie ich nielubic.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 12:49:44 
No i nie odpowiedzial na pytanie. Nie rozumiem juz tego naprawde. Jedni mowili, ze zgodzil sie na wszystkie testy i to wina Floyda, a ten dalej nie dal jednoznacznej odpowiedzi, ze zgodzi sie na testy. Co mi da wiara w to, ze jest czysty, skoro walki nie bedzie? Nie mogl poprostu odpowiedziec: 'zgodzilem sie na wszystkie testy, ale to floyd nie chce walczyc'? Przeciez obaj przeszli by przez to samo. Ja tu nie widze dobrej, wiarygodnej wymowki dla Pacmana.
 Autor komentarza: Frog
Data: 13-02-2011 13:05:22 
"Ja tu nie widze dobrej, wiarygodnej wymowki dla Pacmana."

Bo na takie oskarżenia nie da się wiarygodnie odpowiedzieć podczas konferencji. Gdybym Cię zapytał: "Czy jesteś pedofilem i czy zgodzisz się na badania na wariografie aby udowodnić że nim nie jesteś?" to cokolwiek byś nie odpowiedział pozostawiłoby smród.
FMJ i jego rasistowscy fani próbują na różne sposoby poniżyć Pacmana. Cieszę się, że nie daje się sprowokować.
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-02-2011 13:06:32 
Frog

bo Pacman to powazny czlowiek na poziomie,a nie dziecko Floyd
a nim to szkoda wogle mowic:)
 Autor komentarza: Laura
Data: 13-02-2011 13:13:58 
Frog,weentM

Normalne pytanie. Kibic chciał się dowiedzieć, czy gdyby doszło do kolejnych negocjacji to czy Manny bez problemów zgodzi się na testy (co niby już zrobił, a tu jednak okazuje się że chyba nie do końca i raczej mało kto ma pewność) i nie widzę tu 'rasistowskich zagrywek fanów Floyda'
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-02-2011 13:15:50 
Manny ma jakis strach do igiel,byl ten temat poruszany juz tu kilka razy
ale to jest dziwne,bo nikt tego nie chcial,tylko Floydzik- a mi sie wydaje chyba ze to ma wlasnie obrazic Pacmana i sprawic by bylo to wymowka i uniknieciem walki.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 13-02-2011 13:23:10 
Hahah dobre weentM :

„Manny ma jakis strach do igiel,byl ten temat poruszany juz tu kilka razy”

Szkoda że już zapowiedział że nie umie doczekać się nowego tatuażu co też już było o tym mówione…
 Autor komentarza: DEJV
Data: 13-02-2011 13:24:54 
http://www.bokser.org/content/2011/01/26/094314/index.jsp
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-02-2011 13:27:48 
ale to sa inne rodzaje ukuć
robiac tatuaz nie masz bezposredniego wkucia sie w ręke jak w przypadku pobierania krwi
 Autor komentarza: DEJV
Data: 13-02-2011 13:44:31 
Ale to się rozchodzi ogólnie o igłę. A nie o sposób ukucia. Wg mnie jest to dość śmieszna sytuacja.
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-02-2011 13:49:58 
nie ma co porownywac nawet tych igieł ze soba:)
a wg mnie Floyd jest smieszny ze tego od niego chce,bo nie ma takich szopek w innych przypadkach
a on sie jara tym swoim 0 i wymysla
 Autor komentarza: DEJV
Data: 13-02-2011 13:53:09 
no dobra. Ale Mosley się zgodził choć też ma swoje poczucie wartości. Nie ma co tu opluwać Floyda za taki warunek. Rozumiem gdyby mu powiedział że ma wystąpić nago czy też sie głodzić. Kwestia dogadania. A że jeden jak i drugi ma wyrobioną markę w tym sporcie chce też coś nakazać drugiemu i tyle.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-02-2011 14:06:31 
weentM

ale teraz to bzdury pleciesz :P strach przed igłami nie rozpoznaje tego czy igła zagłebia się na 3 mm czy wchodzi pod skóre. DEJV ma tu zupełną rację i niestety coś w tym jest.

a co do pytania to jest to pytanie jak najbardziej na miejscu bo wśród kibiców od długiego czasu te ewentualne badania są pkt spornym. dobrze by było to w końcu wyjaśnić.
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-02-2011 14:16:20 
tak gdzies czytalem,
poza tym sam po sobie wiem,ze te igly mocno sie od siebie roznia.

tak naprawde,nie wiem czy to prawda z tym strachem,i o co dokladnie tam chodzi,mozna sie tylko domyslac
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-02-2011 14:32:33 
Nie rozumiem.

Jeżeli wszystko,to co osiąga PacMan ,to dzięki koksowi,to dlaczego zawodnicy z niższych wag nie robią takiego czegoś jak on...Mistrzostwo w 7-8 kategoriach...

Przede wszystkim talent...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-02-2011 15:02:52 
gdyby koks dawal umiejetnosci to Pudzian zjadalby Kliczko na sniadanie
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 15:11:25 
@odyniec
Takie samo zdanie mial Toney. Mowil, ze umiejetnosci nie daje koks, ale sam koksowal.

@Frog
Gdybym bez wachania odpowiedzial, ze sie zgadzam, bo mam 100% pewnosc, ze nie jestem pedofilem, to jaki bylby smrod, skoro na drugi dzien wszyscy by wiedzieli, ze to ja mam racje?

Poza tym, to faktycznie jest podejrzane, ze Manny przeskakujac 8 kategorii wagowych zyskal sile (to normalne) i jednoczescie zwiekszyl szybkosc (to juz nie do konca normalne). Niewatpliwie jest to fenomem, bardzo go lubie i szanuje zarowno za to co robi na ringu jak i za to co robi poza nim, ale nie rozumiem jednego: dlaczego nie zgodzi sie na takie same testy, ktore by mial Floyd i przez ktore przechodzili juz zarowno Floyd i Mosley, nie narzekajac na to w ani jednym wywiadzie.

Co na testach straci Manny i czego jednoczesnie nie straci Floyd, lub inaczej: co zyska Floyd na tych testach, ze Pacman sie nie chce na nie zgodzic? I prosze nie mowcie mi o strachu przed iglami, bo to jest smieszne.
 Autor komentarza: Frog
Data: 13-02-2011 15:28:34 
Gdyby Manny coś brał, to nie wierzę że do tej pory nikt tego dokładnie nie sprawdził.
FMJ nie chodzi o doping, ale o próbę poniżenia Pacmana (niech specjalnie na kaprys FMJ udowadnia w sposób wymyślony przez FMJ że jest czysty).
Nawet RJJ stwierdził, że pomysł FMJ to głupota i na miejscu Mannyego by się nie zgodził.
 Autor komentarza: Frog
Data: 13-02-2011 15:41:11 
"a co do pytania to jest to pytanie jak najbardziej na miejscu bo wśród kibiców od długiego czasu te ewentualne badania są pkt spornym. dobrze by było to w końcu wyjaśnić"

Nie ma żadnego punktu spornego.
Nie ma też żadnych podejrzeń, poza insynuacjami obozu Floyda.
FMJ wycofał się z boksu na parę lat i ma problemy z prawem. Żądania specjalnych testów to mydlenie oczu i szukanie wymówek żeby nie walczyć.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 15:44:22 
Manny ma rację nie ma zamiaru tańczyć tak jak mu zagra Floyd.Ten następnym razem postawi warunek Manny zrób trzy pajacyki to zawalczymy co nie umiesz? i co Manny ma zrobić? dla mnie to parodia a Floyd to pajacyk
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 16:05:53 
Przedstawiacie swoje argumenty tylko od jednej strony. Co zlego jest w zrobieniu tych testow, to nie wiem. Jesli Mannemu zalezy na swoich kibicach, do dlaczego nie udowodni, ze jedyna osoba, ktora nie chce doprowadzic do walki jest Mayweather?

To jest boks, tutaj na ringu mozna stracic zdrowie, a nawet zycie i wcale nie uwazam, ze zrobienie tych testow jest czyms zlym. Co do pajacykow DABa, to Floyd tez by musial zrobic te pajacyki, bo testy sa jednakowe dla obu stron.

RJJ stwierdzil, ze pomysl Floyda to glupota, bo sam najprawdopodobniej bral koks przed walka z Ruizem - taki maly szczegolik. Odrazu dodam, ze to nie moj wymysl, tylko opinie fachowcow (nie wiem czy to zostalo udowodnione na 100%, ale nie jest to plotka).

Floyd ponizal kazdego swojego rywala (jesli mozna to nazwac ponizaniem), po to aby zyskac przewage psychiczna przed walka. Jesli Pacman sie tego boi, to znaczy ze jest dziewczynka (a dobrze wszyscy wiemy, ze dziewczynka nie jest, dlatego tym bardziej mnie zastanawia jego podejscie do sprawy testow).
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-02-2011 16:08:03 
Ustalmy coś...PacMan,to przede wszystkim fenomen...Gdyby ,to było takie proste zdobyć pasy w tylu kategoriach na koksie...To Marquez i Morales by zdobyli...


Fenomen...
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 16:21:57 
Dokładnie to jest fenomen.
A po drugie to wymysł obozu Floyda na który Manny zgadzać się nie musi i nie widzę powodów by to robił.Nie ma ku temu żadnych przesłanek a testy powinny być takie jak obowiązują wszystkich i taka kontrola antydopingowa.A jeśli już coś zmieniać to dla wszystkich bokserów przed każdą walką
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 16:23:27 
Fryto666
Jeśli doping RJJ w walce z Ruizem nie został udowodniony to jest to plotka
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-02-2011 16:27:22 
Wy nie rozumiecie jednego!

Testy antydopingowe miały być dla OBU! i dla Floyda i dla Manny'ego

więc nikt nie byłby ani upokorzony tym faktem anie nie skakłby "pajacyków". ciężko to zrozumieć?

Frog
Ty mówisz o problemach aktualnych które zaczęły się 3 miesiące temu. ja mówię o testach sprzed roku.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 16:32:11 
Co z tego że dla obu jak to tylko i wyłącznie wymysł obozu Floyda który jest nieobowiązującym dodatkiem i nie widzę powodu zgadzania sie na to i tyle
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-02-2011 16:38:45 
DAB
aha a umowne limity obozu Pacmana? lepiej żeby "męczył" przeciwnika obustronnymi badaniami niż "wysuszanie" przeciwnika pomimo ustalonych kategorii wagowych??

nie chce się kłócić ale niektórym brakuje perspektywy.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 16:41:35 
Nikt nie każe się na te limity również zgadzać.Szukasz dziury w całym
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-02-2011 16:41:57 
derbinator...


Ale przeciwnik nie musi sie na to zgadzać...Jak na testy...


Ci wszyscy bokserzy myśleli,ze wciagną nosem Paquaio,a jak on ich zdeklasował...Zaczęły sie wymówki o wadze i testach...To niepoważne.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 13-02-2011 16:45:12 
Ludzie zrozumcie jedno zawodowi sportowcy walą prawie wszyscy jak nie koks to diuretyki na zrobienie wagi nawet Floyd i cała reszta czołówki i taki Pacman jak coś bierze to i tak nawet po testach olimpijskich nic nie wykryją bo wie kiedy odstawić.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 16:45:57 
trudno im przyjąć porażkę z filigranowym Filipińczykiem a Floyd boi się być następnym i stracić swoje zero w rekordzie którego po 1 walce z Castillo moim zdaniem być nie powinno
 Autor komentarza: bernard
Data: 13-02-2011 16:46:25 
Floyd Manego oskarza a sam napierd@la
 Autor komentarza: lipabad
Data: 13-02-2011 16:46:38 
Żeby nie było wiem co mówię bo zajmuję się tym na codzień.Wykryć można tylko wtedy jeśli diler zrobi Cię w ch... i sprzeda i fake.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 16:46:56 
lipabad
I o to chodzi ta szopka jest zbędna
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-02-2011 16:48:27 
DAB HAMMERFIST

o to mi chodzi. nie mówcie że Floyd jest taki czy inny bo chce testów, jakim prawem w ogóle. bo Pacman też wymyśla.

musicie jednak obiektywnie przyznać że mniejszą przewagę dają testy niż ustalony limit pod Manny'ego.

a czemu ludzie się zgadzaja? z tego samego powodu z którego bokserzy walczą z Kliczką o pas za jakieś 300 tys dolarów.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 16:51:30 
derbinator
Nie mów że taki Oskar zgodził się żeby tylko zarobić.Najpierw są pewni wygranej później muszą swą deklasację jakoś wytłumaczyć
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 13-02-2011 16:52:01 
Śmieszne są te wasze spory panowie i panie. Siedzicie i piszecie o Pacquiao różne rzeczy, gdyż nie odpowiedział bezpośrednio na pytanie fana Floyda. Który z panów Mayweather Jr- Pacquiao nie jest zainteresowany walką? Chyba wszystko jasne.
Po cholerę więc naśmiewacie się a Mannego?
Jesteście żałośni. Mayweather nie jest zainteresowany pojedynkiem. Nie ma chęci wyjść i udowodnić tego, co po pijaku bądź po dragach nagadał ( teksty o obiciu żółtka i miseczce z ryżem) a wy pomimo to ośmieszacie Pacmana. Żenujące i poniżej pewnego poziomu.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-02-2011 16:53:40 
Nie mów że taki Oskar zgodził się żeby tylko zarobić.

DAB przeczytaj co napisałem.


lipabad
z chęcia bym nawiązał z Tobą kontakt.

derbi8@o2.pl
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 16:58:22 
derbinator
Nie napisałeś nic mądrego na tyle aby czytać więcej niż raz.Dla mnie nie masz żadnych argumentów narazie
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-02-2011 17:00:04 
DAB
jesteś kolejnym z użytkowników którzy braki w głowie tuszują arogancją. nie muszę z Tobą wdawać się w polemiki. cześć
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-02-2011 17:01:22 
Tak samo jak ja z tobą braku w głowie.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 17:03:29 
Ciagle tylko mowicie o tym, dlaczego to Pacquiao sie ma zgadzac na wymysly Floyda.
Zrozumcie, ze kazda strona przedstawia swoje propozycje przed podpisaniem kontraktu i obie strony musza dosjc jakos do porozumienia. W jakich rekawiczkach beda walczyc, w jakim narozniku bedzie kto stal, kto pierwszy wychodzi do ringu itd. Testy sa jednym warunkiem, ktory przeszkadza w dojsciu do porozumienia i na to nie chce sie zgodzic Pacquiao. Tak jakby mu to w czyms przeszkadzalo ...

Koncze ta dyskusje, bo to jest tak samo jak z polityka. Jak ktos lubi jedna partie i nie lubi drugiej, to nie patrzy na rzeczy obiektywnie wiec rozmowa na ten temat traci sens.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 13-02-2011 17:06:54 
" Floyd ponizal kazdego swojego rywala (jesli mozna to nazwac ponizaniem), po to aby zyskac przewage psychiczna przed walka. Jesli Pacman sie tego boi, to znaczy ze jest dziewczynka (a dobrze wszyscy wiemy, ze dziewczynka nie jest, dlatego tym bardziej mnie zastanawia jego podejscie do sprawy testow). "

Ale dowaliłeś...czyli jak ja nie daje sobie żeby mnie ktoś poniżał to jestem dziewczynką ? Brawo ! To ja wolę by dziewczynką niż być poniżany.

I ktoś tu dobrze napisał...nawet gdyby brał to wiedziałby kiedy odstawić i w życiu by nic nie wykryli...i to jest główny argument za tym, że nie chodzi o doping...

Prawdopodobnie chodzi o honor...to Manny dyktuje warunki, a nie Floyd...nie wiem czemu jest jeszcze na 2 miejscu P4P...walczy raz na rok, nic obecnie nie posiada i chcę dyktować warunki obecnie najbardziej utytułowanemu bokserowi ? Panowie proszę Was...

I tak samo zgadzam się z opinią, że 90% bokserów bierze...tyle, że ŻADEN koks nie zwiększa talentu...może poprawić siłę, kondycję i zwiększyć masę...jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś kto bierze koksy ważył 65+kg...

Bardzo dobrze, że się nie zgadza na testy...i moim zdaniem większym wymysłem jest fakt ten, że Floyd wymaga testów od Mannego, a od nikogo wcześniej nie wymagał :) - potwierdza tym, że Manny to fenomen i zwyczajnie się go obawia...
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-02-2011 17:12:14 
VanDamme92
proste że się obawia, ale nie bardziej niż Pacman Floyda.

to tak jak z sytuacją Haye-Kliczko. dopóki bardziej będzie im się opłacało drzeć koty dopóty nie staną razem w ringu. na tym etapie obu bardziej opłaca się nie walczyć ze sobą. bo taka walka przykręci kurek z kasą dla jednego z nich.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 17:13:40 
VanDamme92
Nie znam zbyt wielu ludzi poza Toba, ktorzy proboja sie popisywac swoja niewiedza.
Floyd wymagal testy od Shane Mosleya, a ten poparl ten warunek Mayweathera.
Nigdy nie spotkales czlowieka, ktorzy wazy ponad 65kg i bierze koks? - Ciekawe. Moze miales na mysli spotkanie doslowne.
Floyd nie dyktyuje warunkow, tylko chce testow - 1 rzecz. Poza tym to Floyd zarobil na ostatniej walce o 15mln wiecej niz Pacquiao - wniosek taki, ze to predzej Floyd moze dyktowac warunki od Pacquiao, chociaz tak nie jest.
Wolisz byc dziewczynka? Wiesz co mialem na mysli? Ze jesli sobie nie radzisz ze swoja psychika to nie chcesz byc ponizanym, bo jest jestes twardy to masz to gdzies.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 13-02-2011 17:17:02 
derbinator

Nie mnie osądzać kto kogo bardziej się obawia...chodziło mi tylko o fakt tych testów antydopingowych...osobiście mam wrażenie, że Floyd panicznie boi się o swoje "0"...obydwoje i tak już wpisali się do historii jako legendy boksu, tu pewnie chodzi o "prywatne" porachunki...jeden nie chcę być "gorszy" od drugiego...
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 13-02-2011 17:21:19 
Fryto666

Zarzucasz mi niewiedzę, a sam brzęczysz bez sensu...

Zależy o jakich koksach mówimy - większość sterydów ma na celu przede wszystkim poprawę masy i siły..same odżywki ( które mają mniejsze działanie ) zwiększają masę i siłę...

A po drugie sam sobie odpowiedziałeś, właśnie Pacman idealnie radzi sobie ze swoją psychiką, dlatego NIE DAJE się poniżać, bo nie zgadza się na testy...o to chodzi...
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 17:25:49 
@VanDamme92
Rozumiem, twierdzisz ze Floyd poniza sam siebie przechodzac przez dokladnie takie same testy - ok, rozumiem.

Dokladnie, zalezy o jakich koksach mowimy. Ja zalozylem, ze jesli by Pacquiao cos bral (nie oskarzam go o to, chce zeby sie tylko zgodzil na te cholerne testy i doprowadzil do walki), to nie byly by to takie sterdy jak biora moi znajomi z silowni, tylko pewnie: po 1) dzialajace w inny sposob, 2) trudniejsze do wykrycia, 3) mocniejsze. Do tego nie zwiekszajace masy, bo to mu niepotrzebne, tylko oddzialowujace najprawdopodobniej na uklad chrzestny organizmu.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 17:28:52 
Tak wogole to wytlumacz mi o co Ci chodzilo w tym zdaniu :"jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś kto bierze koksy ważył 65+kg...". Ja rozumuje, ze spotkales ludzi, ktorzy biora koksy i Ci ludzie nigdy nie wazyli wiecej niz 65kg, tylko zawsze mniej. Nie wiem, moze o to Ci chodzilo, albo ja jestem tepy.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 13-02-2011 17:29:09 
Fryto666

Nie rozumiesz tego, że to Floyd DYKTUJE co ma robić Packman ? Nie chodzi o to, że i ten i ten zrobi testy, tylko DLACZEGO Manny ma się zgadzać na ten wymysł ?

te 3 punkty, które wymieniłeś co do koksów pokazują, że Manny nie ma potrzeby ich brać...

Nie wiem czy istnieją takie sterydy, ale jeśli już to mógłby brać jedynie takie, które zwiększają kondycję, poprawiają szybkość, niwelują ból...
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 13-02-2011 17:32:45 
Fryto666

Chyba logiczne, że chodziło o osoby cięższe, a nie lżejsze !
Już pisałem wyżej co zazwyczaj na celu ma branie koksów...

Myślałem, że tak proste zdanie zrozumiesz...chodziło o to, że koksy zazwyczaj zaczyna brać się wtedy, kiedy organizm naturalnie nie ma szans przekroczyć pewnych barier...najpierw są odżywki - później sterydy...ja bez brania sterydów potrafiłem zrobić 15kg czystej masy mięśniowej, ale przykładowo jest to MAX mojego organizmu i teraz żeby robić dalsze postępy musiałbym wziąć sterydy...

Reasumując: wszyscy, których znam co brali koksy( a jest ich sporo ) to ważyli minimum 85-90kg ( jeszcze też zależnie od wzrostu )...
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 17:34:06 
@VanDamme92
Przyznaje sie, ze nie jestem ekspertem od sterydow, ale napewno sa takie sterydy, ktore poprawiaja osiagi pod roznymi wzgledami w takim sporcie jakims jest boks. Przyklad? Mosley koksowal przed walka z De la Hoya.

Co do twojego argumentu juz sie odnioslem. Oba obozy przedstawiaja swoje argumenty, przed rozpoczeciem negocjacji i nastepnie jest ustalane co wchodzi w zycie, a co nie. Floyd postawil taki warunkek, Pacquiao postawil inne. Jesli tylko ten jeden warunek przeszkadza w doprowadzeniu do walki to wina lezy ewidetnie po stronie Pacmana i jesli tego nie rozumiesz, to nie mamy o czym rozmawiac.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 13-02-2011 17:38:12 
Fryto666

Z tego co wiem to te testy mają być przed walką...a więc dlaczego nie mogą zrobić ich zaraz po walce...?

Być może Manny obawia się, że po tych zabiegach będzie osłabiony przed walką...nie raz było tak, że osoby po pobieraniu krwi np. przez kilka dni były osłabione..nie wiem co siedzi w jego głowię, ale moim zdaniem nie ma obowiązku zgadzać się na te testy jeśli nie są obowiązkowe, a są tylko wymysłem Floyda...
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 17:39:37 
???

"jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś kto bierze koksy ważył 65+kg..."

"wszyscy, których znam co brali koksy( a jest ich sporo ) to ważyli minimum 85-90kg"

Nie wiem, co miales w szkole z matmy, ale z dzialu 'logika' to orlem chyba nie byles. Albo nie potrafisz przelac na papier swoich mysli.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 13-02-2011 17:41:58 
To Ty nie potrafisz zrozumieć !

pisząc 65+kg miałem na myśli wagę Mannego !

"+" dałem po to bo nie wiem czy waży 65kg czy 67kg !

Albo teraz udajesz i próbujesz szukać dziury w całym, albo to z Twoją logiką jest coś nie tak...
 Autor komentarza: Deter
Data: 13-02-2011 18:03:13 
Masa Pacmana to nic dziwnego. Spokojnie i powoli ją budował. Większość tak robi tylko mało komu się chce zerkać do boxrecu, sprawdzać ile ktoś miał lat w pierwszej walce zawodowej kariery, itd.

Adamek skoczył o 20kg w kilkanaście miesięcy i wszystko jest w porządku.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 18:51:34 
Teraz rozumiem, bo napisales o co w tym chodzi. W takim razie juz znasz kogos takiego kto koksowal przy '+-' tej samej wadze - Shane Mosley, a innych przykladow zapewne nie brakuje, tylko nie chce mi sie szukac.
 Autor komentarza: Laura
Data: 13-02-2011 19:05:29 
Autor komentarza: Hammer5
Data: 13-02-2011 16:52:01
"Śmieszne są te wasze spory panowie i panie. Siedzicie i piszecie o Pacquiao różne rzeczy, gdyż nie odpowiedział bezpośrednio na pytanie fana Floyda. Który z panów Mayweather Jr- Pacquiao nie jest zainteresowany walką? Chyba wszystko jasne.
Po cholerę więc naśmiewacie się a Mannego?
Jesteście żałośni. Mayweather nie jest zainteresowany pojedynkiem. Nie ma chęci wyjść i udowodnić tego, co po pijaku bądź po dragach nagadał ( teksty o obiciu żółtka i miseczce z ryżem) a wy pomimo to ośmieszacie Pacmana. Żenujące i poniżej pewnego poziomu."

Naprawdę, nie zauważyłam żadnego ośmieszania Pacmana. Zwykł domysły i spekulacje do których każdy ma prawo, więc powinno się ostrożniej używać słowa 'żałosne' bo nikt wprost nie napisał że manny koksi. Bo nikt takiej wiedzy nie ma.
Co do testów to do tej pory nie wiadomo czy Manny zaakceptował je do końca w takiej formie jakiej chciał Floyd. Tego też nikt z nas nie wie bo gadanie obu obozów nie jest wiarygodne. Zgodzę się z jednym - na dzień dzisiejszy za to ze walka jeszcze się nie odbyła winić powinno się Floyda. Ale nie jest też tak że Manny jest super, bo według jego obozu zgodził się na wszystkie warunki i należy w to wierzyć. Skoro padło takie pytanie ze strony kibica, to należy to odbierać że widocznie nie było tak że Manny zgodził się na wszystko.
 Autor komentarza: j0ni1985
Data: 13-02-2011 20:14:24 
56 komentarzy z czego polowa to w kolko to samo.
Pojedynek by sie odbyl rok temu winna jest i byla jedna jednego zawodnika PACMANA moze teraz jest czysty nie bieze ale na tamten czas co floyd wyskoczyl napewno nie byl i dlatego sie nie zgodzil. Koks nie musi dawac ogromnej sily w ciosie ale moze brac takie koksy ze nie czuje wogle zmeczenia i jest taki sam w 12 rundzie co i w 1rwszej. A co do igiel wbicie igly w zyle to jest jakies od 3 do 5mm bol jed chwilowy specjalisci robia to w przeciagu od 10 do 15 sekund a robienie tatulazy jest wbijanie igly na okolo 2mm ale bol jak idzie po kosci jest nie porownywalny do bolu zyly takze stek bzdur. Pacman nie wie sam moze czy jest czysty czy nie tak jak nasz rodak ZEGAn lekarz mu lek przepisal na bark dobry zart szok. Tak samo jest z manny czemu nie sprawdzaja bo manny dyktuje warunki nie chce testu to nie jezeli mosley by chcial by stracil okolo 10mln $ bo podejrzewam tyle dostanie i nie chce tego robic on ma prawie 40lat i walczy dla kasy a nie dla rekordu i ludzie ktorzy dyktoja warunki typu flody czy pacman dobierajac przeciwnikow oni maja sie do nich dostosowac floyd zzyczyl sobie testow i powinni to zaakceptowac i sie zgodzic pacman nasral sam sobie bo nie zgadzac sie na test nawet wiedzac ze sie jest czysty i pokazac co to nie ja budzi pewne kontrowersje wsrod kibicow. Rok temu tak bylo many bral tera zpewnie nie albo bieze ale w mniejszych ilosciach. Takze nic nie jest wiadomo. Takze komentowac moze do usranej smierci takze zamknijmy ten rozdzial. A pytanie kibica bylo jak najbardziej na miejscu a on nie umial na nie normalnie odpowiedziec Tak zgodze sie na wszystkie testy tylko odpowiedzial jak skoksowany koks uwierzcie mi wira gory przenosi terz uwierzcie.
PISSSSSSSSSSSSSSSSS.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 20:25:24 
Watpie aby wina lezala tylko po jednej ze stron. Ja bym tylko chcial aby Pacman publicznie zgodzil sie na testy. Tyle.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 13-02-2011 20:41:41 
derbinator

Nie diluję.
Mogę pomóc w sprawach dieta,trenig plus dobranie suplementów.Doświadczenie 10 lat.W marcu wracam z UK więc możesz się odezwać jeśli będziesz miał jakieś pytania lipabad@o2.pl
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 13-02-2011 20:42:29 
jOni1985

Co ty bredzisz w tej swej rozprawce.
Ja bede walczyl z toba jak mi udowodnisz ze niejestes PEDOFILEM.
Kur.. pomysl jak piszesz te bzdury.
Zrozum ze na pewnym poziomie kazdy cos tam bieze, jesli tego niewiesz to jestes Dziecko ktore wiezy w Mikolaja.
Myslisz ze cos wiesz a po tym wpisie kazdy kto zna temat smieje sie z tych twych wypocin.
To tak jak czytalem komentarze pod tematami o Pudzianowskim.Tam tez sie zastanawiali czy bieze??!!! Wake Up.
Jedynie twierdza tak Ci ktorzy tylko pisza a nie czynnie sie zajmuja sportem.
Tylko trzeba odpowiedziec se na pytanie co to sa sterydy??!!
Jak uwazasz jeden z drugim ze se wezmiesz i bedziesz Pudzianowski to sie zdziwisz.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 13-02-2011 21:28:33 
nopainnogain

Z wielkim bólem serca muszę się z Tobą zgodzić ;D
 Autor komentarza: Laik
Data: 13-02-2011 21:43:22 
naprawdę nie mogę uwierzyć ile osób nie potrafi najzwyczajniej myśleć!!co najmniej 50mln do zarobienia,a Pacman uniósł się honorem??hahaha,lęk przed igłami,a dziary??

to wszystko jest tak oczywiste,a Wy wierzycie w bajeczki

Ps. Laura,WIADOMO.Pacman i jego obóz NIGDY nie zgodzili się na testy,jakie chciał Floyd.Proponowali ostatnie badanie parę tygodni przed walką.PYTAM PO CO??!!Jak jest czysty,to jaka dla niego różnica???
 Autor komentarza: lipabad
Data: 13-02-2011 21:57:49 
Książkowym przykładem zmian w psychice po zażywaniu sterydów jest Floyd mam na myśli tu nadpobudliwość i agresja a Pacman pewnie ma mocniejszą psyche he he.

Nawiązując do tematu mam nadzieje,że Shane mocniej przyciśnie Pacmana i będzie pare dobrych wymian.Ostatnio jakoś wolę oglądać walki Marqueza bo emocje gwarantowane.
 Autor komentarza: czejen47
Data: 13-02-2011 22:07:13 
Uwielbiam artykuly od MP vs FMJ bo zawsze jest co pod nimi czytac :)
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-02-2011 22:16:03 
@Laik
Dokladnie.
 Autor komentarza: ykene
Data: 14-02-2011 00:18:26 
hehehe znów kłotnia o MP i FMJ , to jest gadanie głupot obaj panowie maja sobie cos do zarzucenia. Manny sie unosi honorem i nie godzi sie na testy, to dowodzi ze moze cos brac, moze rzeczywiscie unosi sie honorem bo Floyd mu zarzuca dopingi hehe a znowu Floydzik ciagle powtarza ze jest najlepszy, jesli jest taki doskonały to zlał by Manego nawet wtedy jezeli by cos brał, najwidoczniej ma obawy, przeciez wczesniej nie rządał zadnych testów z poprzednimi przeciwnikami poza tym jego kariera jakby dobiegała konca... Podsumowujac prawda jest taka ze ani Floyd ani Manny nie chca tej walki boja sie o przegrana , nawet takie wilkie sumy ich nie przekonuja...
 Autor komentarza: Gala
Data: 14-02-2011 05:48:49 
Dla mnie sprawa z testami jest oczywista, manny ich się z jakiegoś powodu obawia.Nie twierdzę, że koksuje ale jeżeli jest czysty powinien im sie poddać. Udowodniłby,że to wymówka Floyda a tak aż cuchnie....Z tego co wiem obóz Paca NIE ZGODZIŁ SIE NA TESTY W DOWOLNYM MOMENCIE PRZYGOTOWAŃ co według mnie daje do myślenia. Nie piszcie proszę o strachu przed igłami:) sam sie boję pobierania krwi(tzn. wkucia w żyłę, aż cały chodzę:)ale tutaj gra toczy sie o wielką stawkę i te insysuacje/tłumaczenia są niedorzeczne. Czemu według niektórych z Was ten wymóg Mayweathera uwłacza Pacowi? Tak jak ktoś już napisał, jeżeli jeden z zawodników uważa, że drugi nie jest czysty to powinno dojść do takich testów. To nie jest ustalanie wagi czy wielkości ringu:) Co przez to badanie ma do stracenia? Ja na jego miejscu sam poddałbym się takim badaniom, ponieważ zależałoby mi na opinii chociażby własnych kibiców. Taki wielki mistrz powinien poczuc sie obrażony insynuacjamiprzeciwnika i bez kiwnięcia palcem zgodzić sie na badanie w dowolnym terminie.........a tu słychać byłogłosy Roacha, że to tak nie moze być b oto osłabi Filipińczyak hehehehe sami sobie odpowiedzcie dlaczego. Niektórzy z Was powinni przejrzeć an oczy;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.