WERNER NIE WIERZY W WALKĘ KLICZKO-ADAMEK
Piotr Werner, który wspólnie z Andrzejem Wasilewskim prowadza grupę Knockout Promotions, nie wierzy że dojdzie do pojedynku naszego Tomasza Adamka (43-1, 28 KO) z Władimirem Kliczko (55-3, 49 KO). Z rozmowy wynika, że Adamek dla Kliczki byłby niewygodnym rywalem, jak twierdzi sam Ukrainiec.
- Co pan czuje słysząc zapowiedzi walki Tomasz Adamek - Władimir Kliczko na stadionie we Wrocławiu?
Brak wiary. Nie wierzę, że do tego pojedynku dojdzie. Niedawno na spotkaniu w Cardiff siedziałem z Kliczką przy jednym stoliku i rozmawialiśmy o jego planach. Na pytanie o Adamka odpowiedział, że to jest "zając", uderza i ucieka, a on nie lubi i nie czuje potrzeby, by walczyć z kimś, kogo trzeba po ringu gonić.
- Za odpowiednie pieniądze zdanie mógł zmienić.
Najpierw musi ktoś je wyłożyć. Poza tym mam wrażenie, że wokół Adamka wykonuje się świetną robotę PR-owską, buduje zainteresowanie, łączy z wielkimi rywalami i umiejętnie zmienia tematy, gdy plany zostają tylko na papierze. Teraz może być podobnie.
- Sam Adamek mówi jednak, że wszystko jest już prawie pewne.
No właśnie, "prawie". W boksie nic nie jest pewne dopóki rywale nie wejdą do ringu.
- A może panu żal, że to nie pana grupa wymyśliła galę na stadionie we Wrocławiu?
To kolejna kwestia, która nie wpływa na wiarygodność tych planów. Może Amerykanie pomylili Wrocław z Florydą i myślą, że tu we wrześniu też jest 40 stopni ciepła po godzinie 22? Oczywiście, że możemy mieć piękną polską jesień, ale równie dobrze może lać deszcz i wiać porywisty wiatr. A taka niepewność nie sprzyja wielkim interesom. Chyba, że organizatorzy pójdą na całość i wynajmą pewną amerykańską firmę, która zamyka otwarte stadiony, tyle, że to kosztuje kilkaset tysięcy dolarów.
Rozmawiał Rafał Musioł
Ktoś ma jeszcze wątpliwości kto nie chce walczyć Adamek i Haye czy jednak Władziu
W polskim boksie wszystkie ważniejsze gale i wydarzenia odbywają się dzięki Knockout Promotions. A tutaj wpieprza się Adamek z Kliczką z własną galą w której pewnie nie będzie można wystawić Wawrzyka z jakimś mongołem i zgarnąć łatwej kasy. Pewnie ich to boli ;)
kurwa ;/
Zresztą walka prawie już dograna więc w co tu nie wierzyć.
Władek wychodził do rewanzu z Peterem co go w pierwszej walce rzucał na dechy więc boi sie Adamka?
Ja też jestem pełen obaw i sceptycznie nastawiony - po pierwsze, pogoda, która na niezadaszonym stadionie, może być różna, szczególnie tak jak zostało to już poruszone pod koniec Września, w Polsce. Po drugie, z obozu Kliczki dochodzą sprzeczne sygnały, po trzecie, kontrakty miały być podpisane już DAWNO i miały być tylko formalnością, jak się okazuje nadal nie ma podpisów.
osobiscie w ta walke nie wierze
rywal mial byc tez podany,jak tak dalej pojdzie to i Peter ucieknie,bo do 20 mieli dosc do porozumienia w przypadku ewentualnego braku porozumienia z Kliczkiem
i zostanie RJJ albo inny kiepski zawodnik
zarzucasz Adamkowi że rzuca słowa na wiatr a to jest trochę krzywdzące, bo jeśli wierzyć w to co mówi Werner (ja w to osobiście nie wierze, pomijąjąc to czy do walki dojdzie czy nie) to nie jest to wina Tomka tylko Kliczki, póki kontrakty nie podpisane można było trzymac to info w tajemnicy.
Stonka
Adamek zapewne też przygotowuje się do tej walki taktycznie i atak frontalny zawsze można wyeliminować wprowadzajać częste zejscią na boki. Zaczynaja się trochę sprawdzać słowa Holyfielda iż dużym zawodnikom walczy sie o wiele łatwiej z przeciwnikami ich gabarytów, styl znany i przyjemny dla nich. Nie sądzę aby Kliczko miał obawy i nie wierz w słowa Wernera ale być może jako dobrowolne obrony woli toczyć walki łatwiejsze i przyjemniejsze, wieć może się tak zdarzyc że Góral będzie musiał wywalczyć eliminatora.
Oczywiście że taka walka może pomóc polskiemu boksowi, ale czy pomoże grupie Knockout, która jest u nas monopolistą? Na pewno nie pomoże, dlatego im tak bardzo otwarty stadion przeszkadza.
Zastanawiałeś się np. czemu na takim Polsacie, pokazują tylko gale Knockout? Nie sądzisz, że telewidzowie Polsatu chętnie by zobaczyli np. Masternaka w walce wieczoru? Czemu to niemożliwe?
nie,zmienili jednak znowu zdanie, bo HBO wyklada kase na wrzesien na MSG
neme
ja bardzo uogolniam tutaj,odnosze sie do wszystkiego co zwykle mowi
-na poczatku powiedzial,ze za rok bedzie mistrzem swiata
-pod koniec tamtego roku,juz w marcu mieli walczyc na pewno
-ostatnio zmieniali rywali jak nie wiadomo co
-i teraz ta walka z kliczka,na pewno na pewno ehe
ale ostatnio,HBO powiedzialo ze wylozy kase na Nowy Jork,
wiec w tej sytuacji Adamek zabezpiecza sie zeby walczyc w Polsce,bo obiecal w tym roku walke tutaj,wiec w takiej sytuacji walczy w Kwietniu tutaj
nie wiadomo,na pewno nie na KSW marcowym
nie wiadomo,na pewno nie na KSW marcowym
też wolałbym żeby takimi rewelacjami sztab Adamka zaskoczył nas po podpisaniu kontraktu.
Co do tych ogólnych rewelacji to zauważ że nie tylko nasz Adamek tak postępuje tylko wszyscy bo taki niestety jest boks zawodowy. Za nim dojdzie do podpisania kontaktu to jest przymierzanych 10 przeciwników jeszcze innych 15 krzyczy że chętnie wyjdą i zawalczą ale nikt nie chce dac im szansy. Nawet podpisane kontrakty nic nie dają patrz walka Sonowski - Dimitrienko, Kliczko Chisora, Cunningham Licina itp.
Co Kliczke obchodzi to, że straci na wizerunku w Polsce ? Za 2 dni mają byc podpisane kontrakty. Trzeba poczekac i wtedy dowiemy się czy "Tom szybkie ręce" nie zrobił sobie z nas jaj.
O to dlaczego zawodnicy OGT walczą z taką częstotliwością i na lokalnych galach trzeba by zapytać samego Andrzeja Gmitruka, można również Mariusza Wacha, który żeby walczyć poleciał do USA.
Tak duża gala, zorganizowana w Polsce, która jeżeli dojdzie do skutku będzie największym wydarzeniem w polskim sporcie organizowanym w naszym kraju (nie tylko w odniesieniu do boksu), jeżeli odniesie sukces, a na pewno tak będzie pokaże, że można zorganizować dobrą galę, jest popyt, ludzie zapełniają stadion, można na tym zarobić. To w dłuższej perspektywie pomoże wszystkim promotorom, nie tylko grupie Knockout, bo chyba nie myślisz, że Tomek będzie takie gale organizował 2-3 razy w roku? On nie jest konkurencją dla polskich gal, on im może tylko pomóc.
oni nie maja walczyc w ta sobote?
czy mi sie pomylily nazwiska?
Cunningham miał walczyć z Sylvestrem, ale niemieccy promotorzy po raz kolejny przygrali w... wiesz co:
http://www.bokser.org/content/2011/01/18/051731/index.jsp
Nie zdziwie się jak Adamek będzie kolejnym do kolekcji zrobionym w balona
no to faza;/
Kolejna zawistna szuja Werner to ten typ ktoremu rzekomo ukradli pas diabła z samochodu ten typ jest żenujący,,
co do terminu to faktycznie wrzesień jest bardzo ryzykowny. ale są ludzie którzy to na pewno przemyślą i przygotują się na każdą ewentualność. najważniejsze żeby to było w Polsce albo wschodnie Niemcy- żebyśmy mogli w miarę spokojnie dojechać
ich styl przypomina człapanie pijanego okapi xDDD
moim zdaniem przez Wernera przejawia sie akt lekkiej zazdrosci wszak żaden z piesciarzy KP nigdy nie sciagnie 50tys. ludzi
Dokladnie, wygladaja jak jacys przestraszeni, szczegolnie Wlad prostuje te swoje przeszczepy zeby tylko w jape nie dostac bo to by nieciekawie mogloby sie skonczyc, juz wole styl zajaca:)
nie,zmienili jednak znowu zdanie, bo HBO wyklada kase na wrzesien na MSG
neme
ja bardzo uogolniam tutaj,odnosze sie do wszystkiego co zwykle mowi
-na poczatku powiedzial,ze za rok bedzie mistrzem swiata
-pod koniec tamtego roku,juz w marcu mieli walczyc na pewno
-ostatnio zmieniali rywali jak nie wiadomo co
-i teraz ta walka z kliczka,na pewno na pewno ehe ''
Teraz widzisz ze to nie takie proste.
"moim zdaniem przez Wernera przejawia sie akt lekkiej zazdrosci wszak żaden z piesciarzy KP nigdy nie sciagnie 50tys. ludzi"
Co to za argument? Myslisz, że jakby Tomek walczył z Maddalone to by zapełnił 50 tysięczny stadion? NIE. To jest walka o mistrzowstwo świata w ciężkiej kategorii z wieloletnim jej dominatorem. To jest event na skalę światową. Największa impreza sportowa jaką udało by się w naszym kraju zorganizować. Nijak nie można z nią konkurować, więc nie rozumiem głosów o zazdrości i zawiści...
właśnie napisałeś post o tym dlaczego powinni zazdrościć:)
ale ja mam widzieć że to nie takie proste czy weentM ? :)
Data: 18-01-2011 15:39:58
hitman:
"moim zdaniem przez Wernera przejawia sie akt lekkiej zazdrosci wszak żaden z piesciarzy KP nigdy nie sciagnie 50tys. ludzi"
Co to za argument? Myslisz, że jakby Tomek walczył z Maddalone to by zapełnił 50 tysięczny stadion? NIE. To jest walka o mistrzowstwo świata w ciężkiej kategorii z wieloletnim jej dominatorem. To jest event na skalę światową. Największa impreza sportowa jaką udało by się w naszym kraju zorganizować. Nijak nie można z nią konkurować, więc nie rozumiem głosów o zazdrości i zawiści...
masz racje ale mam wrazenie ze nie wszyscy w KP lubią Adamka no bo teraz Werner a wczesniej Skrzecz opowiadl bzdury jakoby to Adamek nie jest gotowy na Kliczke przypadek?
Paradoksalnie, ta walka, jeżeli się sprzeda tak jak zakładano, jeżeli dojdzie do skutku, poprawi koniukturę na wielkie bokserskie eventy i może się okazać, że w dłuższej perspektywie do gal bokserskich w Polsce nie trzeba będzie dokładać.
@nik, czy jak Tomek walczył z Pinedą w Spodku (zaraz po porażce z Dawsonem) POMYŚLAŁBYŚ przez sekundę, że 4 lata później może walczyć z wieloletnim dominatorem HW?
zawsze na tego typu wypowiedzi się patrzy z przymrużeniem oka
jakby jednak nie zdążyli z podpisami lub do walki by nie doszło to i tak taki Peter będzie lepszy niż te ich planowane przetarcie
poza tym jest to coś co ma szanse zainteresować HBO albo SHOWTIME
Walka pewnie byłaby wtedy przeniesiona do USA (co może kogoś kto chciał sobie Adamka na żywo w Polsce zobaczyć zmartwić) ale czasami trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy wole oglądać dobry boks w TV czy wojny z kelnerami na żywo
Zakladajac, ze ta gala dojdzie do skutku to ja smię twierdzić, że poprawa będzie chwilowa.
Na fali orgazmu świetną galą z 50 tys kibiców KP zrobi gale w Kasinie Wielkiej o Mistrza Swiata federacji XYZ dla Dawida Kosteckiego i wszystko wroci do normy.
Zobaczcie gdzie bokserzy mają swoje gale... Nysa, Ełk...hale szkolne, jakieś nie wiem... boiska dojda. KP będzie wzorem zachodu robić gale na stadionach tzw. Orlikach...
Polskie gale w przeważającej ilości to czysty folklor. Nie ma pomyslow, oprawy... brakuje MARKETINGU.
Saleta przyciaga wiecej fanow na mma niz kiedy byl mistrzem Europy...
Moze to glupie, ale czasem chcialoby sie by Najman zaczal na powaznie byc promoterem.
Jaki jest taki jest. Ludzi przyciaga. Szumu potrafi narobic za wszystkie grupy w kraju naraz...
Po przeczytaniu Twojego komentarza śmiem twierdzić, że zostałeś trochę w tyle jeśli chodzi o Polski boks. Na dzień dzisiejszy mamy mistrza WBC w Polsce. Przed chwilą Jackiewicz walczył o pas IBF w najsilniejszej kategorii wagowej, zamieszanie z pasem WBC w półciężkiej może niedługo wykorzystać Kostecki i walczyć o wakat. Kołodziej był bliski zakontraktowania walki z Hereliusem.
KP naprawdę zrobiło kawał dobrej roboty, bo to co opisałem powyżej jeszcze pare lat wstecz było nie do pomyślenia.
Gale w Kasinie Wielkiej, czyli w bardziej lokalnym wymiarze przejął Babiloński - co masz do takich gal? Czy jest to jakiś problem? Ja uważam, że wręcz przeciwnie, bo kilku naprawdę utalentowanych chłopaków zamiast lać się na wiejskich wichurach, mogą zainteresować się tym sportem.
"Moze to glupie, ale czasem chcialoby sie by Najman zaczal na powaznie byc promoterem.
Jaki jest taki jest. Ludzi przyciaga. Szumu potrafi narobic za wszystkie grupy w kraju naraz..."
Zgadzam się, od dawna to powtarzam ze Polskiemu boksowi są potrzebni "szczekacze", ludzie z werwa, ktoś kto zrobi rozpierdziuche w mediach, wypowiedzi rodem z teleranka ala Sosnowski nic nie dają, tu trzeba kogoś własnie takiego jak Saleta i Najman, co by o nich nie mówic i jak wysmiewać to osmieszyli oni wszystkich promotorów bokserskich w naszym kraju. W naszym boksie potrzeba ruszyć marketing, konferencje prasowe na których będzie dochodzic do ostrej wymiany zdań, potrzeba tu skandalistów jakim był Andrzej Gołota, którego świat głównie za to pragnął oglądac- nawet Paweł Wolak odpowiednio potraktował Chaveza za odwołanie walki nadając mu od takich i takich, a co zrobił Sosnowski po incydencie z Dimitrenką? Nic, zupełnie nic, zamartwiał się jak Matka Teresa z Kalkuty o niego. W boksie zawodowym nie ma miejsca na sentymenty i "dobre serduszka", niestety, jak ktos tego nie pojmie zostanie z niczym.
W polskim boksie potrzebni są szczekacze, ale bardziej w odniesieniu do zawodników. Charyzmatyczni, pewni siebie, buńczuczni, ekscentryczni - z tym się zgodzę.
Promotor ma być człowiekiem poważnym, zrównoważonym, ma być poważnym partnerem biznesowym, żeby ewentualni sponsorzy chcieli w ten boks inwestować. Model a'la Don King w Polsce i Europie nie przejdzie. Nie jesteśmy kolebką boksu jak USA, zawodowy boks w Polsce się dopiero rozwija.
Zajac nu pagadi!!!!
"W polskim boksie potrzebni są szczekacze, ale bardziej w odniesieniu do zawodników. Charyzmatyczni, pewni siebie, buńczuczni, ekscentryczni - z tym się zgodzę."
Oczywiście to też miałem na myśli
"moim zdaniem przez Wernera przejawia sie akt lekkiej zazdrosci wszak żaden z piesciarzy KP nigdy nie sciagnie 50tys. ludzi"
Zaden z polskich bokserow nie przyciagnie 50 tys ludzi.
Nie wazne czy z KP czy z innej grupy.
Nawet nie wiadomo ile ludzi przyjdzie na walke Adamek vs Kliczko,ale napewno nie 50 tys.
80% tych ludzi przyjdzie bo przyciagnie ich mistrz swiata Kliczko,a nie Adamek.
Widziales ile osob przyciagnal Adamek na ostatnia walke.6tys?Moze 8tys.
Ale nie 50tys.
Albert sosnowski tez walczyl z Kliczko i co?Przyciagnal 40tys widzow?
-Gowno prawda.To Kliczko ich przyciagnal.
To samo bedzie podczas walki z Adamkiem.
-Gowno prawda.To Kliczko ich przyciagnal.
To samo bedzie podczas walki z Adamkiem.
Porownywanie Alberta do Tomka to troche niewypal, nie sadzisz? :)
Mysle, ze jak walka odbylaby sie w Polsce na stadionie, wszystkie bilety by poszly - nie mowimy wszak tutaj o widowni tylko bokserskiej, ale rowniez o tzw. "casualach".
Takiego wydarzenia w Polsce nigdy nie bylo i to jest tez element, ktory sciagnalby publike.
Nie wiem jak w USA - czy Amerykanie by chcieli ogladac Ukrainca vs. Polaka. To pewnie wie COP ;-)
Tak czy siak... Niech sobie nie wierzy. Ma prawo.
Niech sobie walczą w Kasinach, na orlikach i salach i niech sie tam wyzywają... Można też ustawić ring pod jakimiś dużymi dyskotekami typu Blue czy Mega Music niech tam zdobywają doświadczenie. Mówimy o boksie ZAWODOWYM...
Jezeli Wlodarczyk mistrz WBC walczy na Torwarze w rodzinnym miescie i nie zapelnia hali to mowmy otwarcie o problemie - Bo jest to problem.
Jezeli Jackiewicz walczy eliminator o mistrza IBF silnie obsadzonej kategorii wagowej w Elku to jest to problem. O mistrza kontynentu bił się w Kielcach...
Rozumiem, że w każdym mieście i wsi jest lokalne Las Vegas w postaci budki z automatami, ale to nie o to chodzi...
Jakoś nie przekonuje mnie promocja boksu zawodowego, gdzie gala odbywa się w zespole szkół bylejakich...
Jedynym chyba aktywnym zawodnikiem w Polsce, ktory robi szum jest Kostecki, ale jego teksty o połykaniu zawodników i pluciu ich butami miałby sens gdyby walczył z kozakami, a nie zawodnikami z "okręgówki"
Wiem, że boks to kasa... organizacja gali to duze koszty, ale im wczesniej sie one poprawią tym szybciej będą zyskowne.
I jeszcze jedno: Widać jak na dłoni.... Wernery, Wasilewskie i Babilony zazdroszczą "amerykańskiego snu" WIELKIEMU ADAMKOWI.
Sami tkwią w polskim kurwidołku pt. "NOKAUT PROMOŁSZYNS", wykrzykiwanym przez polskiego Buffera, pana Lenartowicza i takie przedsięwzięcia jak Wrocław nie mieszczą im się w prowincjonalnych baniach. Przykre, tak źle życzyć rodakowi..
Zreszta sam Adamek nie sprzedałby sie tak dobrze by byl komplet czy pol kompletu. I tak potrzebowałby jakichś pistoletow. Stad wczesniejsze jego kombinowanie z Najmanem czy Snarskim...
Adamek jest gwarancja solidnego boksu, ale nieefektownego w HW to sprawia, ze dla wielu ludzi w tym mnie jest obecnie zwyklym bananem, a nie chikita.
ziom99,
Mam czelność twierdzić, że na dzień dzisiejszy Golota w Polsce wygrałby z Adamkiem jezeli chodzi o publicznosc.
"Mam czelność twierdzić, że na dzień dzisiejszy Golota w Polsce wygrałby z Adamkiem jezeli chodzi o publicznosc."
Może nie dzisiejszy 43 letni Andrzej, ale ten ze swoich najlepszych lat z pewnością.
Data: 18-01-2011 17:51:44
Zaraz, zaraz..... W Cardiff (o ile nie błądzę) był "ZLOT" WBC, a mistrzem WBC jest Vitek i on z Tomkiem rzeczywiście nie ma zamiaru wlaczyć. Adamek ma walczyć z Wladem!! Czyżby pan Werner pomylił braci? Wlad w ogóle tam był??
Kongres WBC w 2010 roku odbyl sie meksykańskim Cancun i nie mial nic wspolnego ze spotkaniem w Cardiff, o ktorym marudzi Werner.
Dzięki, właśnie tak się zastanawiam, czy czegoś nie pomieszałem ;)
Tak czy siak Werner to zazdrośnik i pewne rzeczy w "polskim saganku" mu się nie mieszczą..
Data: 18-01-2011 18:20:55
Po za tym Pan Werner to stary dzialacz PZPNu...
To juz zupelnie go dyskredytuje..
Do walki dojdzie tylko nie w Polsce a w USA...
"ziom99,
Mam czelność twierdzić, że na dzień dzisiejszy Golota w Polsce wygrałby z Adamkiem jezeli chodzi o publicznosc."
Proponuję intensywny kurs czytania ze zrozumieniem...
Zreszta sam Adamek nie sprzedałby sie tak dobrze by byl komplet czy pol kompletu. I tak potrzebowałby jakichś pistoletow. Stad wczesniejsze jego kombinowanie z Najmanem czy Snarskim...''
No co ty? Zarujesz chyba? Kto ich traktuje powaznie? No chyba ze zalozymy ze w Polsce malo kto zna sie na sporcie, a boksie w szczegolnosci.
''Adamek jest gwarancja solidnego boksu, ale nieefektownego w HW to sprawia, ze dla wielu ludzi w tym mnie jest obecnie zwyklym bananem, a nie chikita.''
To najwieksza bzdura jaka ostatnio slyszalem, 'nieefektownego'? Prezentuje bardziej efektowny boks niz Kliczko, to wystarczy.
''Mam czelność twierdzić, że na dzień dzisiejszy Golota w Polsce wygrałby z Adamkiem jezeli chodzi o publicznosc. ''
Czelnosc mozesz miec tylko na jakiej podstawie to wysnules?
Pamietaj ze jak walczyl Golota byl pierwszym i jedynym Polakiem dobijajacym sie do czolowki HW stad poniekad taka popularnosc; gdybysmy mieli obecnie Golote i Adamka w ciezkiej popularnosc 'rozlozylaby sie' na ich dwoch ale z przewaga dla Tomka bo w przeciwienstwi do Endriu jeszcze ani razu sie nie skompromitowal jak to robil Golota.
"przeciwienstwi do Endriu jeszcze ani razu sie nie skompromitowal jak to robil Golota."
Bo tak naprawdę nie miał jeszcze z kim okazji do "kompromitacji" jak ty to nazywasz.
Po jajach na pewno nie bił i bić nie będzie, z dyńki nikogo nie bił, z ringu w czasie walki nie ucieka i nie ucieknie bo jest zdrowy psychicznie w przeciwieństwie do Jędrka który powiedzmy sobie szczerze miał coś z banią i nie trzeba być psychiatrą by to stwierdzić.
Wszystko by było do zaakceptowania gdyby wraz z tymi faulami szły osiągnięcia tak jak to robił Tyson a w przypadku mamy brak osiągnięć i same faule.
To był prawy prosty w nos, jednocześnie Rafał Musioł sam odpowiedział sobie na zadane pytanie :)
Tak jak Ty musi myslec Wasilewski z Wernerem...
Dlatego gala Polsat Boxing Night byla produkowana przez Kawulskiego i Lewandowskiego, a nie przez KP czy inny podmiot zajmujacy sie boksem.
Moze dlatego, ze nikt Najmana nie traktuje powaznie to przyciaga tyle osob... Nie tylko do hali, ale i przed telewizory co sprawia, ze w kraju mma jest sto razy popularniejsze niz boks...
Adamek walczy efektownie? Kiedy w HW walczyl efektownie? Nie widzialem.
Ciekawe jak bedzie po walkach z najlepszymi, ale najpierw Adamek musi sie z nimi bic. Jak narazie jest? Kazdy widzi.
Mysle, ze pomio wszystkich wpadek, osmieszania sie itp Golota ma wiecej fanow.
Golota = emocje.
Zreszta TzG potwierdzil jego popularnosc nawet teraz ;)
Nie potrafie podniecic sie tylko tym, ze walczy Polak...
"przeciwienstwi do Endriu jeszcze ani razu sie nie skompromitowal jak to robil Golota."
Bo tak naprawdę nie miał jeszcze z kim okazji do "kompromitacji" jak ty to nazywasz. ''
Chocby dostal wpierdol z Wladem to nie wierze ze uciekalby sie do fauli czy ucieczek, szanuje Golote ale za duzo rozczarowan jest z nim zwiazanych.
Tak jak Ty musi myslec Wasilewski z Wernerem...
Dlatego gala Polsat Boxing Night byla produkowana przez Kawulskiego i Lewandowskiego, a nie przez KP czy inny podmiot zajmujacy sie boksem.
Moze dlatego, ze nikt Najmana nie traktuje powaznie to przyciaga tyle osob... ''- jasne CYRK na zywo dla niewybrednych kibicow niedzielnych!
- cos a'la bojka na sobotniej dyskotece:)
''Nie tylko do hali ale i przed telewizory'' - glownie przed telewizory
''co sprawia, ze w kraju mma jest sto razy popularniejsze niz boks...''
Ludziska podniecaja sie blaznem Najmanem myslac ze jest groznym bokserem, skoki sa tez popularniejsze niz boks i co z tego?
''Adamek walczy efektownie? Kiedy w HW walczyl efektownie? Nie widzialem. ''
Estrada, Arreola, Grant , jedne z ciekawszych walk w ciezkiej ubieglego roku, ilu znasz bokserow ktorzy dali lepsze walki?
''Ciekawe jak bedzie po walkach z najlepszymi, ale najpierw Adamek musi sie z nimi bic. Jak narazie jest? Kazdy widzi.''
A jak ma byc? I co kazdy widzi? Rozaniec?
Adamek prezentuje widowiskowy boks i nie odstaje od czolowki poziomem walk i doborem przeciwnikow.
''Mysle, ze pomio wszystkich wpadek, osmieszania sie itp Golota ma wiecej fanow''
Jakie to ma znaczenie skoro nie walczy? Zostal zawod i niespelnione nadzieje.
''Golota = emocje''
BYLY emocje- niejednokrotnie zwiazane z faulami, szybkimi nokautami, rezygnacja z dalszej walki itd.
''Zreszta TzG potwierdzil jego popularnosc nawet teraz ;)''
Popularny jest, owszem, jak Adamek skonczy kariere tez zapewne pojawi sie w czyms podobnym ale nie ma to nic wspolnego z boksem.
Kogo obchodzi jego śmieszny cyrk nazywany grupą promotorską?
A co? Ty jak bys byl promotorem to co? Przed sprzedaza biletu kazałbys rozwiazac test ze znajomosci boksu potencjalnemu klientowi?
A transmisje organizowalbys w systemie RTTWS (Rozwiaz test to wlaczymy sygnal)
Boks zawodowy ma byc rozrywka dla mas, a nie kilku wybranych...
Jak wielokrotnie mowilem ja nie jestem jakims znawca, ale kibicem spragnionym poldystansu, desek, nokautow...
To mnie bawi, a nie jakies pierdu pierdu i odskok...
Nie bede sie odnosil do sprzedazy biletow na gale mma i bokserskie, ale na KSW np dosc szybko schodza, a nie jak na KP czy inne gale...
"Ludziska podniecaja sie blaznem Najmanem myslac ze jest groznym bokserem, skoki sa tez popularniejsze niz boks i co z tego?
" Ale Malysz nie walczy dla KSW...
Ludzie sie podniecaja, ale zawsze przed tym pada: Marcin Najman BOKSER...
Dla mas wiec jest znanym i dobrym bokserem, ktory walczy w MMA...
Masie ludzi nic nie mowi nazwisko Wawrzyk, Kolodziej, Masternak, a jak slysza NAJMAN to mowia BOKS... Czaisz?
" jak Adamek skonczy kariere tez zapewne pojawi sie w czyms podobnym ale nie ma to nic wspolnego z boksem. "
W czym? Mi nie przychodzi na mysl nic. No moze w TV TRWAM w czymś w rodzaju: "Gwiazdki odprawiają różaniec na lodzie"
Adamek nie jest i nie bedzie ciekawy dla publicznosci tak jak nie jest Wlodarczyk itp...
I na koniec: Jakie to ma znaczenie skoro nie walczy?
Jakie? To juz odpowiedz sobie sam, a jak nie czaisz to moze ktos Ci powie jakie to ma znaczenie, ze ktoś nie walczy/wykonuje swojego zawodu, a ludzie o nim pamietaja...
Napewno, K2 nie mowiliby jako o "zajacu" o jednym ze swoich najlepszych potencjalych przeciwnikow. Oczywiscie, nie beda tez o nim mowic "Zloty" Tomek, euro Tomek albo dolarowy Tomek. Ale wszyscy wiedza, ze walka K2 z Adamkiem przyniesie bardzo duze pieniedze, gdziekolwiek by sie nie odbyla!
Pan Werner zdaje sobie sprawe z dwoch faktow: (1) Jezeli dojdzie do tej walki to jego firma promocyjna zostanie "zmarginesowana" (ang: marginalized); (2) jezeli dojdzie to tej walki to ktos zarobi duze pieniadze, ale nie on.
A w dodatku wyglada jak facet z prezydium PZPR na akademii 1-go Maja. Dodajcie mu tylko "stylowy" kapelusz!
Data: 18-01-2011 19:10:46
@nik
"przeciwienstwi do Endriu jeszcze ani razu sie nie skompromitowal jak to robil Golota."
Bo tak naprawdę nie miał jeszcze z kim okazji do "kompromitacji" jak ty to nazywasz.
Adamek i kompromitacja? Nie ten świat kolego. Nawet gdyby przegrał z Kliczko to nie w kompromitując się, jestem tego pewien.
O takiej pewności można mówić 100%, czasem mówią o przyszłej walce "na 100% wygra", co jest głupie, bo czy ktoś by się podniecał mająć 100% pewność?! Chodzi tu o to, że na 100% włoży serce do walki i nie przyniesie wstydu, to różni go od Gołoty.
Tomek nie zostanie znokaultowany na pocztku 1-szej rundy.
Tomek sie nie podda, nawet jak go K2 zdominuja w ringu.
Tomek nidgy nie przyniesie wstydu ani sobie ani Polsce.
Tomek bedzie dobrze przygotowany, i bedzie walczyl najlepiej jak moze. Da z siebie wszystko! Czy wygra czy nie, to zobaczymy. Wszuscy wiemy jak cizeko jest wygrac z K2.
Tomek to czlowiek z charakterem, a nie zaden zul z dzielnicy.
Ty na pewno ogladales walke, zostal zbity tak samo jak przez Vitalija? Oprucz naskorka i powybijanych lap (sam sobie powybijal) byl gotowy na balangi i Ty to nazywasz zbiciem?
A co? Ty jak bys byl promotorem to co? Przed sprzedaza biletu kazałbys rozwiazac test ze znajomosci boksu potencjalnemu klientowi?
A transmisje organizowalbys w systemie RTTWS (Rozwiaz test to wlaczymy sygnal)''
A po co? Adamek jest wystarczajaco popularny a boks jako dyscyplina sportowa jest gleboko zakorzeniony w polskiej tradycji, nieprawdaz?
''Boks zawodowy ma byc rozrywka dla mas, a nie kilku wybranych...''
I jest, rozrywka dla mas lubiacych boks.
Myslisz ze przed walka Pudzian-Najman przecietny Kowalski chcial koniecznie zobaczyc 'wspaniala'dyscypline MMA czy jednak mordobicie najwiekszego sportowca-anabolika w Polsce z bunczucznym pseudo-zawodowym bokserem o watpliwym talencie? A obraz walki znamy:)
''Jak wielokrotnie mowilem ja nie jestem jakims znawca, ale kibicem spragnionym poldystansu, desek, nokautow...''
Tez nim nie jestem; A jak mial sie Adamek dostac do szczeki Granta jak nie w poldystansie? Cunn, Banks i paru innych- nie bede wymienial bo i tak zaraz sie odezwa ze cieniasy- deski byly, wiec teraz juz wiesz.
''To mnie bawi, a nie jakies pierdu pierdu i odskok...''
Jesli wymagasz od Tomka zeby walczyl jak Tyson to zrozum ze Adamek to nie Tyson! Najpierw pretensje skieruj do panujacych mistrzow- tam gdzie najbardziej brakuje emocji.
A tak wogole to slepy jestes, bo nokauty byly a te ''pierdu pierdu i odskok'' to dobra taktyka zeby komus dac po ryju i samemu nie dostac- z reszta widac jak byli rywale Adamka z watpliwa checia 'pala sie' do kolejnych walk.
"Ludziska podniecaja sie blaznem Najmanem myslac ze jest groznym bokserem, skoki sa tez popularniejsze niz boks i co z tego?
" Ale Malysz nie walczy dla KSW...''
Adamek tez.
''Ludzie sie podniecaja, ale zawsze przed tym pada: Marcin Najman BOKSER...
Dla mas wiec jest znanym i dobrym bokserem, ktory walczy w MMA...
Masie ludzi nic nie mowi nazwisko Wawrzyk, Kolodziej, Masternak, a jak slysza NAJMAN to mowia BOKS... Czaisz?''
A jak mowia Pudzian to mowia MMA- CZAISZ?!
Najman bokser bo na takiego sie kreuje w mediach, ludzie to kupuja a bokser z niego taki jak z Salety zawodnik MMA.
'Najman dobrym bokserem'
- haha, przy nim Medalion to Champ!
''Masie ludzi nic nie mowi nazwisko Wawrzyk, Kolodziej, Masternak, a jak slysza NAJMAN to mowia BOKS... Czaisz?''
Czaje! Faktycznie, Ci ludzie nie maja pojecia o boksie!
" jak Adamek skonczy kariere tez zapewne pojawi sie w czyms podobnym ale nie ma to nic wspolnego z boksem. "
W czym? Mi nie przychodzi na mysl nic. No moze w TV TRWAM w czymś w rodzaju: "Gwiazdki odprawiają różaniec na lodzie"
Dla mnie to moze nigdzie sie nie pojawiac jak nie musi, no problem.
''Adamek nie jest i nie bedzie ciekawy dla publicznosci tak jak nie jest Wlodarczyk itp...''
Jesli ty jestes przedstawicielm 'tej' publicznosci to sie nie dziwie, zadna strata dla tej dyscypliny.
''I na koniec: Jakie to ma znaczenie skoro nie walczy?
Jakie? To juz odpowiedz sobie sam, a jak nie czaisz to moze ktos Ci powie jakie to ma znaczenie, ze ktoś nie walczy/wykonuje swojego zawodu, a ludzie o nim pamietaja... ''
Pamietaja, ja tez pamietam, sek w tym ze te dobre momenty uporczywie sie przeplataja z tymi 'slabszymi', co zrobic jak to mawial nasz bohater.
Ty dalej swoje... Dla mnie Adamka milo sie ogladalo wlasnie w lzejszej wadze. Teraz to taka ciężka przećiętność...
Po za tym uważam, że za bardzo się go gloryfikuje tutaj...
Rozumiem, ze jedni nienawidzą bo mu się udalo inni nie widzą nic zlego itp itd... Tu chodzi o obiektywność.
Obiektywnie rzecz biorąc w HW jest nudny. Nudnych w tej dywyzji jest większość walk, a ja zyje wspomnienieniami. Może nadzieją, że pojawią się zawodnicy rodem z lat 90tych...
Mozna sie jarac, ze kilka razy trafil kogos w szczene, ale nic z tego nie wynikalo.
Walka z Estrada? Szczerze to moglo byc wypunktowane w dwie strony jak dla mnie.
O Grancie nie ma co gdybac co by bylogdyby...Bo nie bylo, ale tez przekonujaco to nie wygladalo. Nie siedzialem z karteczka nie punktowalem, nie liczylem ciosow, ale to Adamek w moim odczuci byl blizszy spotkania sie z deskami.
Arreola - Jak juz wspomnialem. Dalem sie nabrac na jego potege. Dobry marketing mial i tyle.
Zycze Adamkowi jak najlepiej, ale nie jaram sie jego walkami jak kiedys... Kiedys oraganizowalo sie spotkanie przy piwie ze znajomymi i ogladalo z przyjemnoscia. Dzis moge obejrzec rano jak sie wyspie i nie czuje sie zawiedziony, ze nie widzialem na zywo...
"Jesli ty jestes przedstawicielm 'tej' publicznosci to sie nie dziwie, zadna strata dla tej dyscypliny."
A kim ja jestem?
"'Najman dobrym bokserem'"
To nie moje twierdzenie, a twierdzenie mas. Co ciekawe nawet w USA znaja Najmana ;)
Bez okazjonalnych kibicow boks by nie przetrwal. Zobacz tu wypowiada sie ile? 100-200 osób. Zarejestrowanych jest pewnie kilka tysiecy, okazjonalnych gosci NAJWIECEJ.
To wlasnie oni sa najliczniejsza grupa i najwiekszym dostarczycielem kasy poprzez wizyte na hali czy ogladanie w tv...
U nas nie ma rynku dookola boksu... Kupisz bilet na gale i finito... Na cateringu pewnie zarabia ktos inny...
Ja osobiscie polubilem Adamka z polciezkiej, kiedy to toczyl wojny z Briggsem, kiedy to pokazal miejsce w szeregu niemieckiemu piesciarzowi. Pozniej zaczelo sie jego gadanie, kim to on juz nie jest z kim to nie bedzie walczyl i za ile itd. Przeszedl do lekkociezkiej i tez bylo ciekawie, byly to wojny, moze nie wszystkie jak "taktyczny pojedynek" ktory jak sie okazalo byl namiastka Adamka z ciezkiej z Bellem, ale walki z Banksem czy Cunnem (choc uciekl od rewanzu i wolal walczyc z bumem dla kasy niz ducha sportowego, ambicji i wiekszej kasy, stchorzyl?). Ciezki Adamek to niewiadomo co z walki z Golota i pozostale walki gdzie styl walki przez niego prezentowany okreslany jest stylem zajaca, nie tylko przez Kliczke, Grant czy Arreola wypowiedzieli sie w tym samym tonie. Walki nudne, a emocje polegaja na tym: dopadnie Adamka czy tez nie ale nie czy bedzie walka, czy Adamek go znokautuje, przewroci itp. Adamek taktycznie wygrywa nogami, ale to jest boks i ja osobiscie nie jestem fanem rowerowych zawodnikow.
"...Przeszedl do lekkociezkiej..."
Lekkociężka to półciężka(light heavyweight)
A tak na marginesie:jesli w HW Adamek jest
Eh... nik...
Ty dalej swoje...''
Ty tez.
''Dla mnie Adamka milo sie ogladalo wlasnie w lzejszej wadze. Teraz to taka ciężka przećiętność...''
Adamek wybija sie ponad przecietnosc, dziwne ze tego nie widzisz.
''Po za tym uważam, że za bardzo się go gloryfikuje tutaj...
Rozumiem, ze jedni nienawidzą bo mu się udalo inni nie widzą nic zlego itp itd... Tu chodzi o obiektywność.''
nie wiem o jakiej gloryfikacji mowisz, wszyscy powtarzaja ze nie jest faworytem z Kliczkami (a nawet nie ma szans)
''Obiektywnie rzecz biorąc w HW jest nudny. Nudnych w tej dywyzji jest większość walk, a ja zyje wspomnienieniami. Może nadzieją, że pojawią się zawodnicy rodem z lat 90tych...''
Bez sensu jest przywolywanie lat 90-ych, to bylo i nie wroci, w czasach obecnych Adamek wybija sie i jego walki sa jedne z najciekawszych w ciezkiej.
''Mozna sie jarac, ze kilka razy trafil kogos w szczene, ale nic z tego nie wynikalo.''
Walil w szczene i wygrywal na punkty, nie zawsze jest i musi byc nokaut, mysle ze po prostu marudzisz i pewnie bys chcial zeby walczyl jak Tyson.
''Walka z Estrada? Szczerze to moglo byc wypunktowane w dwie strony jak dla mnie''
Walka dosc wyrownana ale wygrana Adamka niepodwazalna.
''O Grancie nie ma co gdybac co by bylogdyby...Bo nie bylo, ale tez przekonujaco to nie wygladalo. Nie siedzialem z karteczka nie punktowalem, nie liczylem ciosow, ale to Adamek w moim odczuci byl blizszy spotkania sie z deskami.''
Bardziej zdecydowana wygrana na punkty niz z Estrada (wiecej ciosow doszlo do celu), widze ze patrzysz na te walke przez pryzmat 6 rundy.
''Arreola - Jak juz wspomnialem. Dalem sie nabrac na jego potege. Dobry marketing mial i tyle.''
Taka jest ciezka, typowy przyklad deprecjonowania zwycieztwa poprzez zanizanie wartosci przeciwnika.
''Zycze Adamkowi jak najlepiej, ale nie jaram sie jego walkami jak kiedys... Kiedys oraganizowalo sie spotkanie przy piwie ze znajomymi i ogladalo z przyjemnoscia. Dzis moge obejrzec rano jak sie wyspie i nie czuje sie zawiedziony, ze nie widzialem na zywo...''
Bardziej mnie jara Polak- czolowy ciezki niz mistrz w cruiser, nic na to nie wskazuje ze po Adamku bedziemy mieli Polaka w czolowce ciezkiej.
"Jesli ty jestes przedstawicielm 'tej' publicznosci to sie nie dziwie, zadna strata dla tej dyscypliny."
A kim ja jestem?
Przeczytaj co napisales wczesniej.
"'Najman dobrym bokserem'"
To nie moje twierdzenie, a twierdzenie mas. Co ciekawe nawet w USA znaja Najmana ;)
Faktycznie, nie doczytalem, masy go znaja ale nie znaja jego kariery procz ostatnich watpliwej jakosci 'widowisk masowych', i jeszcze Bigbrother:)
'Bez okazjonalnych kibicow boks by nie przetrwal. Zobacz tu wypowiada sie ile? 100-200 osób. Zarejestrowanych jest pewnie kilka tysiecy, okazjonalnych gosci NAJWIECEJ.'
To ze ktos nie jest zarejestrowany tutaj nie znaczy ze jest okazjonalnym kibicem, boks przetrwa poki bedzie kogo ogladac, jakbysmy mieli samych Najmanow to bym sie przerzucil na MMA.
Tylko o tym że ta walka bylaby ciekawsza od uganiania sie za nim Kliczki bo poziom bylby bardziej wyrownany. W dodatku Haye pewnie zalozylby ze Tomek ma wate i nie balby sie tak o szczeke. Walka Haye'a z Tomkiem bylaby z pewnoscia ciekawa ale tylko dlatego ze ludzie juz nie chca ogladac jak Kliczek katuje kolejnego goscia w tym samym stylu ( no tutaj musialby sie troche nabiegac ale ze balans u Adamka jest jaki jest to nasz bokser to wciaz dla niego woda na mlyn ).