1,8 mln DLA SOLISA ZA WALKĘ Z KLICZKO

Doszło do porozumienia, którego efektem będzie pojedynek pomiędzy mistrzem świata WBC kategorii ciężkiej, Witalijem Kliczko (41-2, 38 KO) i oficjalnym pretendentem do tego tytułu , Odlanierem Solisem (17-0, 12 KO). Wcześniej znaliśmy już datę, 19 marce, teraz poznaliśmy również miejsce pojedynku, będzie nim Lanxess Arena (Cologne Arena) w niemieckiej Kolonii.

Organizatorem gali będzie K2 Promotions, a nieoficjalne źródła mówią, że Kubańczyk za pojedynek z Ukraińcem dostanie 1,8 mln dolarów. Solis jest przyzwyczajony do walk w Niemczech, będzie to jego 10 walka w tym kraju.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: kingfish
Data: 10-01-2011 11:16:13 
Powinien poprosić o zaliczkę i zafundować sobie najlepsze tabsy odchudzające:-) jakie są :-)
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 10-01-2011 11:17:04 
1,8 mln USD !! To jakieś 900tyś. hamburgerów.
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 10-01-2011 11:18:26 
bedzie to samo co z arreola tylko szybciej sie zakonczy
 Autor komentarza: kingfish
Data: 10-01-2011 11:21:14 
Z drugiej strony Panowie Kliczko paść kiedyś muszą - nie ma serii bez końca:-)
 Autor komentarza: reserved
Data: 10-01-2011 11:28:30 
"Z drugiej strony Panowie Kliczko paść kiedyś muszą - nie ma serii bez końca:-)" a Joe Calzaghe?
 Autor komentarza: kingfish
Data: 10-01-2011 11:30:07 
Ale on był jeden a oni są dwaj:-) Któryś musi paść...
 Autor komentarza: Hugo
Data: 10-01-2011 11:30:46 
Bardzo godna gaża na dzisiejsze kryzysowe czasy. Dobrze świadczy o promotorze Solisa, że wynegocjował takie warunki.
 Autor komentarza: weentM
Data: 10-01-2011 11:33:18 
i tak przegra,nawet jakby wygral:)
co z tego ze walczyl 10 razy w niemczech,jak kliczki sa tam gospodarzami:)
walke obejrze,ale wiadomo jaki bedzie najprawdopodobniejszy wynik
Solis moglby sie wziasc za siebie,bo troche sie zapuscil
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-01-2011 11:38:18 
Powtórka z Arreoli będzie.
 Autor komentarza: cinkoski1
Data: 10-01-2011 11:52:43 
Jest grubawy ale jest dość szybki.Mniejszy zasięg ramion?Brewster też był dużo mniejszy.Dobra taktyka i Kliczko leży.
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 10-01-2011 12:00:31 
Ja mam cichą nadzieje że Solis sprawi nam niespodziankę...
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-01-2011 12:09:28 
A ja nie mam takiej nadziei. Byłoby nawet źle dla twarzy boksu gdyby takie leniwe tłuściochy dzierżyły pas WBC. Genialny amator, supertalent Solis... wybrał inną drogę życia niż bycie numerem 1. Woli jeść...
 Autor komentarza: Calaf
Data: 10-01-2011 12:27:25 
Cokolwiek by mowic to jak na swoje zapasienie kondycje ma nienajgorsza. A kase musial dostac w miare przyzwoita bo i ma osiagniecia. Wez sie za siebie chlopie bo bedziesz biedny.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 10-01-2011 12:45:59 
A ja nie mam takiej nadziei. Byłoby nawet źle dla twarzy boksu gdyby takie leniwe tłuściochy dzierżyły pas WBC. Genialny amator, supertalent Solis... wybrał inną drogę życia niż bycie numerem 1. Woli jeść...



A ja sądzę,że SOlis jako champion byłby idealnym podsumowaniem czasów wagi cieżkiej ...Symbol rywali Kliczków...



Solis to obowiazkowy pretendent,nie wiem czy wiecie,ale Solis mógł wynegocjować o wiele wiecej...Bo obowiązkowy pretendent mógł zakręcić tak sprawę,ze podział zysków musiałby być 70 na 30...A 30 procent to w tym wypadku byłoby o wiele wiecej niż 1,8 miliona,ale nie połasił sie na kasę,nie potrzebuje 5 baniek jak Adamek...

Więc nie rozumiem...Również redaktorzy musza przyznać,ze od jakiegoś czasu Solis wyzywał Klickzę,a ten wolał wybierać rywali ze śmietnika(Briggs,Johnson)...

Solis ma też zupełnei inny styl niż Arreola...

Podwójna garda....

http://www.youtube.com/watch?v=_Q1QrWOW4T4
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 10-01-2011 12:50:01 
W wypadku Solisa wolę sie słuchać głosu znawcy typu Janusz Pindera...


Pindera przewidział wszystkie ostatnie pogromy Kliczków...

Zniszczenie Petera,Briggsa,Arreoli itd....

Ale gdy przyszło mu typować walke Solisa,powiedział,że to bedzie świetna walka...Skad taka zmiana...?
 Autor komentarza: Calaf
Data: 10-01-2011 13:00:37 
Pewnie dlatego ze Solis to zajebisty techniczny bokser i wielki talent z gymem na poddaszu mcdonalda a tamci to cepiarze. Coz marzenia mozna miec
 Autor komentarza: Laik
Data: 10-01-2011 13:48:34 
cinkoski1,

a kiedy Vitek walczył z Brewsterem,bo jakoś uszło to mojej uwadze...
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 10-01-2011 13:52:44 
2 mln prawie starczy na złoty łancuch i 20 letnią wejsciówke grupową do KFC LUB MCDONALDS
 Autor komentarza: Danon22
Data: 10-01-2011 13:56:19 
Walka na pewno najciekawsza z ostatnich w wykonaniu braci. Vitek już swoje latka ma także brak kondycji Solisa nie będzie wyglądał tak tragicznie na tle mistrza. Solis walczy bardzo niewygodnie chowa się za podwójną gardą bije z kontry a jego przyspieszenia są naprawdę groźne
 Autor komentarza: Kronk
Data: 10-01-2011 13:59:26 
Hammerfist Zmiana w przypadku Pindery jest prosta do zrozumienia on zna się na boksie i wie że Solis to nie Arreola i nawet zapasiony Kubańczyk będzie bardzo niebezpieczny dla Vitka.Ja osobiście chciałbym żeby sprawił niespodziankę umiejętności czysto bokserskie plus myślenie w ringu sprawiają że nawet bez formy fizycznej jest dobry.Nie zapominajmy że Odlanier był jako amator jednym z najlepszych bokserów w historii Kuby w cięższych wagach obok Stevensona,Savona czy śp Roberto Balado to świadczy o jego niesamowitym talencie i skreślać tego zawodnika nie wolno nigdy! Nawet jeżeli to nie jest ten sam Solis co za amatora.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 10-01-2011 14:13:12 
Autor komentarza: kingfish
Data: 10-01-2011 11:21:14
Z drugiej strony Panowie Kliczko paść kiedyś muszą - nie ma serii bez końca:-)


A Moda na sukces ??
 Autor komentarza: soulfoodboxing
Data: 10-01-2011 14:35:31 
Zgadzam się z Kronkiem i Hammerfistem. Ci, którzy wyśmiewają Solisa nie mają szacunku dla wielkiego mistrza. Solis ma niezwykłe umiejętności(np. wspaniale kontroluje swój oddech i tempo walki), których dotychczasowi przeciwnicy Witalija nie posiadali. Dla mnie ta walka to 50/50, "Cień" będzie gotowy do podyktowania Kliczce bardzo ciężkich warunków. Dzięki za przypomnienie walki z Hoffmannem i polecam wideo Dwyera, który również zwraca uwagę na podwójną gardę
Solisa - http://www.youtube.com/watch?v=QrGTuF-8n3c
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 10-01-2011 15:47:49 
Kiedyś ktoś tu dobrze napisał że dobrze by było żeby ktoś spuścił Solisowi łomot to sie facet może wreszcie ocknie i zauważy jak marnuje swój niemały przecież talent. I tego życzę Pączkowi tak dla dobra boksu jak i jego samego. A pozatym jak to możliwe że kolejny pretendent dogadał się z Kliczko w kwestii kasy a biedny, pokrzywdzony Davidek jakoś nie może ;)
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-01-2011 16:35:42 
soulfoodboxing
Solis MIAŁ niezwykłe umiejętności i BYŁ wielkim mistrzem. Przewiduję, że walka będzie podobna do walki z Arreolą. Obijanie, obijanie i łatwe zwycięstwo przed czasem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-01-2011 16:41:54 
Niepodzianka to bedzie jak Solis przegra
Z tych 1,8mln$ to wiele dla niego nie zostanie.Don King i ten drugi promotor(Omreh czy jakos tak) zgarna lwia czesc.El Gordo zeby zarobic to bedzie musial jeszcze Wladka poskladac,a potem z powrotem Vitak no i uwolnic sie od pijawek
 Autor komentarza: soulfoodboxing
Data: 10-01-2011 18:19:35 
Deter
Arreola nie jest pięściarzem na poziomie Solisa, potrafi walczyć tylko w jeden sposób. Solis nie będzie na Witalija nieustannie nacierał, tylko umiejętnie regulował TEMPO walki. Wierzę w niego.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 10-01-2011 18:19:55 
powiem tak jak ogladałem niedawno Solis Austin to w myślach widziałem ze Kliczko bedzie leżeć jak dojdzie do walki, i też denerwują mnie troche ci wszyscy co kpią z wagi Solisa wydaje mi sie że i tak zrzuci kilka kilo na walkę. Zobaczymy dużo uników Kliczki w stylu jego walki z Hofmanem, ale jak Solis trafi to Kliczko bedzie leżeć, refleks Kliczki moze go tutaj zawieść.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 10-01-2011 21:28:42 
Ja do tego wszystkiego dodam tylko :
Mam nadzieję ,że sędziowie nie wyrolują Solisa -tego się najbardziej obawiam bo poza tym
cyrkowy styl Vita jest jak woda na młyn dla Odlaniera ... Solis bęie tak świetnie skracaćdystans ,że Vitek siępogubi jak dziecko w piaskownicy !
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 11-01-2011 00:24:57 
Deter,
Jak Ty to robisz ze z postow ktore warto bylo przeczytac schodzisz dp poziomu RaF itp.? Czy naprawde sadzisz iz umijetnosci Solisa, a-zwlaszcza poruszanie w ringu, obrona repertuar ciosow jest taka jak u Arreoli? Skad Ty czeriesz swoja wiedze na temat boksu, jesli to nie tajemnica? Sa to zawodnicy porownywalni jedynie gabarytowo i sila pojedynczych ciosow, ale tu podobienstwa sie koncza. Nie wiem jak bedzie wygladala walka ale sadze iz bedzie sie znacznie roznic od tej vitek vs, christoall, Solis nie idzie jak glupi do ataku, lubi i umie walczyc defenzywnie, skracac dystans, bic rozne ciosy i laczyc je w serie co jest sztuka bardzo trudna. Jest tez zawodnikiem o wiele inteligentniejszym w ringu niz lubiany przeze mni Arreola. Boksersko jest lepszy nie tylko od Arreoli ale i od Adamka, jest bardziej naturalny w tym co robiiegubi siei bedziepewnie dobrze przygotowany. Przypuszczam iz Goral polegl by z Kubanczykiem dosc szybko, inna klasa zawqodnikow wagi ciezkiej.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 11-01-2011 00:27:32 
w przdostatni zdaniu ialo byc"....nie gubi sie w ferworze walki,..."
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 11-01-2011 00:49:26 
Autor komentarza: Grzywa
Data: 11-01-2011 00:24:57
Solis nie idzie jak glupi do ataku

Zgadzam sie. On nie idzie. On człapie.
 Autor komentarza: canuck
Data: 11-01-2011 01:35:13 
Jak mowi polskie przyslowie "Co bylo a nie jest, nie pisze sie w rejestr." To przyslowie odnosi sie tez znakomicie do bokserskiego przypadku "Prosiaczka" tzn. cos tam kiedys bylo, a wiecej nie jest.

CO BYLO: Solis jako amator, a Solis teraz to dwaj rozni bokserzy, poruszajacy sie z zupelnie inna szybkoscia. Takze, szybkosc rak oraz mobilnosc beda mialy decydujace znaczenie w tej walce.

Jako amator, Solis mial wspaniala prace nog, takze jego cepy z doskoku zza podwojnej gardy byly bardzo grozne. Widac to bylo dobitnie w walkach amatorskich z bardzo dobrymi bokserami jak Haye albo Ibragimov.

A NIE JEST: Teraz porusza sie jak czolg w bardzo zwolnionym tempie. Jego akcje sa przewidywalne, a jego mobilnosc pozostawia duzo do zyczenia. Terazniejszy Solis jest wrecz "stworzony" dla Vitka na duzy worek treningowy.

Moja mentalna wizualizcja jego walki w Vitkiem jest nastepujaca:

"Solis zaczyna strzelac sierpowymi cepami zza podwojnej gardy. Vitek uderza podwojny lewy jab, zeby robic garde Solisa, a pozniej potezny prawy prosty laduje na "buzi" Solisa.

Jezeli chodzi o cepy z "doskoku", to Vitek odchyla sie do tylu oraz na lewo. Cep nie trafia, ale Solis jest teraz odkryty oraz nie ma dobrego balansu. Vitek oderza poteznym lewym sierpowym na "tlusciutki" bok korpusu Solisa. Pozniej nastepuje powtorka tej sytuacji, tylko ze to potezny prawy sierpowy laduje na boku "Prosiaczka." Solis obniza garde, aby oslaniac boki korpusu, bo ciosy Vitka na korpus sa bardzo bolesne. W tym momencie Solis zaczyna dostawach silne sierpowe na skron. No i to juz jest poczatek konca"!

Za tlusty, za maly, za wolny, za statyczny na Vitka. I to wszystko! To nie bedzie zadna walka tylko jatka. Prosiaczek zostanie przerobiony na "przeroby!" KO albo TKO dla Vitka pomiedzy 6-ta a 8-ma runda.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.