KLICZKO vs SOLIS W KOLONII

Jak poinformowały niemieckie media, ustalone zostało miejsce pojedynku pomiędzy mistrzem świata WBC w wadze ciężkiej Witalijem Kliczko (41-2, 38 KO), a mistrzem olimpijskim z 2004 roku, Odlanierem Solisem (17-0, 12 KO).

Walka zostanie rozegrana 19 Marca w Kolonii. Wszelakie szczegóły nie zostały jeszcze ujawnione. Póki co wiadomo tylko tyle, że obaj pięściarze czekają na przygotowywane przez prawników kontrakty.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 08-01-2011 17:22:06 
bedzie szybkie KO
 Autor komentarza: horhe88
Data: 08-01-2011 17:23:05 
Nie takie szybkie, padnie po kumulacji w drugiej części walki.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 08-01-2011 17:31:07 
Autor komentarza: horhe88
Data: 08-01-2011 17:23:05
Nie takie szybkie, padnie po kumulacji w drugiej części walki.

Tez mi sie tak wydaje , mysle ze Vittek strasznie obije Solisa.
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 08-01-2011 17:35:32 
No, zobaczymy co ten mistrz olimpijski jest wart w starciu z pełnoprawnym mistrzem świata zawodowców. Mam nadzieję, że Solis się choć trochę przyłoży do treningów i da dobre widowisko. Szans mu zbyt dużych nie daję. Ma problemy z motywacją. Gdyby podszedł poważnie do treningu, zmienił nawyki żywieniowe i "zdrowo" schudł to mógłby powalczyć. Jest silny i dobry technicznie. Umie skracać dystans, ma silny cios, potrafi mocno i szybko trafić podbródkowym. Wszystko zależy od podejścia do treningu. Vit będzie gotowy na pewno. Jak zawsze zresztą.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 08-01-2011 17:38:52 
Vitek nawet nie ma taktyki na Solisa !
Jego cyrkowe lewy,lewy,prawy tu po poprostu nie przejdzie .

http://www.youtube.com/watch?v=UH0H-G88aLM

Vitek skończy kariere ,Władek będzie płakać , wy będziecie zaskoczeni a nopainnogain się wyrejestruje .
 Autor komentarza: horhe88
Data: 08-01-2011 17:43:01 
"Umie skracać dystans" umiał jak był chudy w amatorce teraz jest gruby i jak sam mówi chudnąć nie będzie, jego skracanie dystansu to jedna na dwie rundy akcja z doskoku połączona z rotacją tułowia Solis przy jego wzroście w stosunku do Kliczki musiałby walczyć tak przez całą walkę co chwila ponawiając akcję a wszystko wykonywane z prędkością TGV obecnie jak również w walce z Kliczkom będzie jedynie nasze PKP.
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 08-01-2011 17:44:09 
kliczkowie w tym roku przeprowadzą kilka egzekucji...
 Autor komentarza: Retel123
Data: 08-01-2011 17:44:14 
Witalij jesteś najlepszym bokserem na świecie
nie jak władimir który sie boi haye haha
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 17:46:20 
Nie wiem czy może być większa motywacja niż walka o tytuł
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 08-01-2011 18:04:50 
horhe88,
jak napisałem, wszystko zależy od Solisa.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 08-01-2011 18:08:22 
lipabad
Jak nie zrobił dobrej wagi na Austina to dobrej wagi nie bedzie miał również 3 miesiące później na Kliczkę. Poza tym sam Solis mówił że nie zamierza się odchudzać a nawet jakby zrzucił te 15 kg w 3mce to byłoby duże obciążenie dla organizmu jak również oznaczałoby zmianę stylu walki, więc to nie będzie miało miejsca. Styl w jakim walczy obecnie Solis jest jak woda na młyn dla Kliczki, Solis jest groźny dla rywali którzy są jego wzrostu i względem których nie będzie musiał skracać dystansu bo ma szybkie i celne ręce i dość mocną szczękę, ale zawodnicy jego wzrostu z dobrym lewym prostym będą sobie z nim radzić.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 08-01-2011 18:21:43 
kazdy pisze ze ma taktyke na swojego rywala a potem walczy tak samo jak w poprzednich walkach
 Autor komentarza: Klimek
Data: 08-01-2011 18:23:26 
owszem może być tak że Witalij obije Solisa tak jak Arreole ale nie znokautuje Odlaniera, ale sądze ze Solis posiada refleks i element zaskoczenia by zaskoczyć Kliczke
 Autor komentarza: karbro
Data: 08-01-2011 18:27:58 
Będzie powtórka z Brigsa. Vit zabije Solisa, po czym Fidel Castro w zemście napadnie na Ukrainę.
 Autor komentarza: karbro
Data: 08-01-2011 18:29:12 
Będzie powtórka z Brigsa. Vit zabije Solisa, po czym Fidel Castro w zemście napadnie na Ukrainę.
 Autor komentarza: endriu
Data: 08-01-2011 18:37:24 
Na pewno Witek nie obije Solisa to nie ta półka co Peter czy Obecny Broggs. Widzę że tylko ja tu jestem pozytywnie popaprany Kubaniec ogra Witka. Witold to prawdziwy mistrz, ale jego czas skończy sie juz w połowie marca. Nie sądzę żeby Solisowi udało się znokautować Kliczkę tym bardziej odwrotnie Panowie czas na zmiany!!!!
 Autor komentarza: macko8
Data: 08-01-2011 19:05:28 
zobaczycie ze przekreca solisa na punkty!!!
 Autor komentarza: Vazes21
Data: 08-01-2011 19:09:37 
Jak solis bedzie boksował jak na tym filmiku wyzej to porobi Vitalija ja mysle , że jak starczy mu kondycji na 7-8 rund ptem to juz dzida oby do końca i może remis bedzie z niemcami to wiadomo...
 Autor komentarza: tysiok
Data: 08-01-2011 19:31:53 
Autor komentarza: macko8 Data: 08-01-2011 19:05:28
zobaczycie ze przekreca solisa na punkty!!!

Tego się najbardziej boję !
Dlatego liczę na rzucenie ręcznika przez Włoda !
 Autor komentarza: Laura
Data: 08-01-2011 19:41:39 
tysiok
Wymień jakikolwiek argument (jeden!) świadczacy o tym że Solis jest w stanie wygrać tą walkę
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 08-01-2011 19:48:49 
Dokładnie. tysiok, wymień chociaż 2 atuty których nie ma Vit a ma swiniak Solis.


Witalij znokautuje Solisa do 11 rundy. Obstawię może coś na zakładach.
 Autor komentarza: Koko
Data: 08-01-2011 20:01:04 
A dla mnie łwasnie Solis to jest polka Petera i Arreoli. i z tej troki to wedlug mnie Peter miał najwieksze szanse pokonać Kliczke.
 Autor komentarza: Tim
Data: 08-01-2011 20:14:38 
Już nie mogę się doczekać jak Witalij zamiata ring wieprzem.
Ciekawi mnie tylko jaką będzie miał wymówkę po walce.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 20:15:57 
horhe88

Zagadzam sie z Toba tym bardziej znam sie troche na tym.Prowadzilem kilku ciężarowców i kulturystów (dieta i treningi).Ten mój post wyżej powinien brzmiec :jak juz to hamburgera nie ruszy zeby sie wziac za siebie to nic go nie zmotywuje a to ze jest za pozno na zbijanie wagi to inna bajka.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-01-2011 20:16:18 
Dużo gadacie a zobaczymy po walce jak was świnia zdemoluje
 Autor komentarza: endriu
Data: 08-01-2011 20:26:03 
Teraz mozemy sobie tylko po debatować, może pierwszy raz postawię forsę ale na Kebapa
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 20:38:56 
endriu

Radziłbym Ci się wstrzymać.Vit zawsze sobie świetnie radził z takimi zawodnikami jedynie Byrd go można powiedzieć ośmieszył.Wtedy nabawił sie kontuzji ale w ringu uganiając się za Chrisem mało nie padł jak Pudzian przed Silva
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 08-01-2011 21:10:35 
lipabad
Co Ty bredzisz???? Po 9 rundach z Byrdem Vitali miał przewagę u wszystkich sędziów od 5 do 8 pkt. Tamta walka to praktycznie to samo co z tym Johnsonem , King-pinem czy jakoś tak.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 21:43:14 
krzysiek34

Nie chodzi mi o przewage punktowa tylko,ze nie dotrwal do konca pojedynku powodem byla kontuzja ale kto widzail walke ten wie ze kondycyjnie byl zajechany jak 30 letni ursus.Moim zdaniem nie dotrwal by do konca.
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-01-2011 21:48:34 
lipabad
W boksie o NIC innego nie chodzi jak o prowadzenie na punkty. Z kolei przesłanki "moim zdaniem nie dotrwałby do końca" są życzeniowe. Vitek prowadził, potem miał kontuzję... i koniec rozmyślań. Nikt nie wie i nigdy się nie dowie "co by było, gdyby".

PS Pisząc kondycję nie chodzi Ci przypadkiem o wytrzymałość?
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 21:49:38 
http://www.youtube.com/watch?v=WzWWP-XPiLE&feature=related

zerknij sobie na statystki
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 08-01-2011 21:50:02 
Byrd w walce z Vitkiem całkiem sprawnie sobie radził biorąc pod uwagę, że walkę wziął praktycznie z marszu zastępując Ruddocka, Vitek momentami był bezradny, a w tamtym czasie wytrzymać z Vitkiem tyle rund to niezły wyczyn. Kłopot w tym, że Byrd nie miał kompletnie warunków na wagę ciężką a mimo to całkiem nieźle sobie w niej radził, wg mnie powinien był zrzucić kilogramy i przejść do cruiserweight.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 08-01-2011 21:50:58 
krzysiek34
Vitek nie przegral z Kingpinem anie jednej rundy,a z Byrdem moze 2
Roznica poilegala na tym ze Chris chcial walczyc,a Kevin nie.Byrd to zreszta unikatowy zawodnik.Ktory z wagi sredniej,sukcesywnie przechodzil wyzej i jako ciezki odniosl sukcesy,ktorych nikt mu nie wrozyl.Pomimo ze nigdy go nie lubilem jako piesciarza,to musze oddac mu szacunek ze potril pokonywac duzo wiekszych i silniejszych od siebie.
Solis moze wygrac z Vitkiem,poniewaz laczy w sobie cechy znakomitego technika i punchera.Przewyzsza starszego Kliczko szybkoscia rak,oraz sila pojedynczego ciosu.Nie stawiam go w roli faworyta,ale daje mu spore szanse.
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-01-2011 21:55:57 
lipabad
Statystki WYRAŹNIE pokazują, że Vitek WIĘCEJ trafił. Ale statystyka to nie absolutny wyznacznik.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 21:57:09 
Deter

Chodziło mi o wytrzymałość.Tak czy inaczej zdania nie zmienie dla Vitka to była lekcja której na pewno nie zapomni.Prowadzenie na punkty nie ma znaczenia gdy sie zawodnik poddaje lub przegrywa przez KO.Sumując liczy się wynik końcowy.Statystyki pokzaują,że Witek w tym pojedynku namachał się chłop łapami i sie wystrzelał moim zdaniem.Byrd zawodnik z balansem jakiego nikt w HW wtedy nie miał.
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-01-2011 22:04:54 
lipabad
Zgadzam się. To była trudna walka dla Vitka - ale nie na tyle, żeby przegrywać. Mówiąc, że liczy się tylko punktowanie rund - poczyniłem skrót myślowy. Oczywiście wiadomo, że kiedy walka kończy się przed czasem to punkty nie są istotne. Ale kiedy walka trwa... wówczas liczy się efektywność a nie efektowność. Statystyki pokazują, że Vitek o wiele więcej przestrzelił, ale jednocześnie częściej trafiał - a przecież to głównie chodzi.

Gdybać sobie można. Równie dobrze mogło być tak, że Vitka bolała ręka od pierwszej rundy i dlatego walka wyglądała tak, a nie inaczej. Ale to tylko emocjonalne "naciąganie" teorii do faktów.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 22:09:26 
Wracając do tematu ktoś napisał,że Solis ma szybsze ręce od Vitka nie wiem ale ja tego nie zauważyłem a że potrafi trafiać w podbródek to się zgadzam ale wiadomo że Kliczko walczy z glowa odchylona do tylu wiec nie wiem czy to sie sprawdzi w tym przypadku.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 08-01-2011 22:22:16 
lipadab
Jakbyś sobie przypomniał niemal wszystkie walki Vitalego i prześledził komentarze userów w trakcie ich trwania to byś zobaczył że już okolo 4-5 rundy wielu pisze" Kliczko już siada" , "Vitek już robi karpika" , " Kliczko wyraźnie słabnie" . Tak było niemal w każdej z ostatnich jego walk . Z Peterem, Gomezem czy Arreolą . I jak to później wyglądało???? On mógłby stać w miejscu z Byrdem ostatnie 3 rundy i tak miał pewne zwycięstwo. Byrd nie był w stanie zrobić mu żadnej krzywdy.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 22:27:54 
krzysiek34

Spoko każdy ma własne zdanie ja wtedy oglądałem ten pojedynek i jeszcze kilka razy pózniej i mam jedno nieodmienne zdanie i je wyraziłem.Tak naprawdę tylko w tej walce widziałem że coś się z nim dzieje nie tak.Pozostałem pojedynki odbieram jak najbardziej pozytywnie nawet tą z Lenoxem którą przegrał z powodu kontuzji ale w tym przypadku mam odmienne zdanie tzn,że jesli pojedynek potrwalaby do konca to mial duze szanse wygrac.
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-01-2011 22:29:24 
krzysiek34
Dodam do Twojej wypowiedzi to, że ludzie różnie eksponują zmęczenie. Jeden będzie skrajnie zmęczony a jego twarz nie będzie tego zdradzała. Drugi będzie wyglądał fatalnie ale fizjologicznie będzie miał duże rezerwy.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 22:29:29 
Arreole to nie gadaj ale prał jak dziecko he he nie wiem kto by mógł napisać,że siadał w tej walce.Tam ciosy wchodziły na głowe i skuteczność była kosmiczna.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 08-01-2011 22:35:54 
Deter
No właśnie , nie zawsze pozorny grymas twarzy oznacza zmęczenie . To cecha bardzo indywidualna .
lipadab
Był jakiś moment około 5 rundy z Arreolą że walka pozornie się wyrównywała. I od razu "eksperci" zaczęli pisac że Vitek słabnie . I gdyby np. Chris w tym momencie doznał kontuzji i musiał przerwać walkę, to znalazłoby się wielu ktorzy by gadali że w końcówce Arreola by Kliczkę zajechał.
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 08-01-2011 22:37:36 
ja mysle ze vito go znokautuje i nie bedzie sie z nim cackał jak z briggsem
 Autor komentarza: lipabad
Data: 08-01-2011 22:39:34 
W przypadku Arreoli ja na pewno bym tak nie napisał ale być może znalazłoby się paru co by takie wnioski wyciągneło.Ogólnie to w innym temacie stwierdziłem,że Witek jest w stanie boksować z takim Solisem na pełnym gazie 12 rund i jestem przekonany,że On mu będzie pasował i Solis zostanie wypunktowany albo poddany przez narożnik.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 08-01-2011 22:39:58 
A Byrd ?? No cóż , miał farta bo był mistrzem w najsłabszym okresie HW w ostatnich 10-leciach. Dzisiaj z pewnością nie miałby szans na tytuł.
 Autor komentarza: milek762
Data: 08-01-2011 22:57:32 
Nieskreślałbym Solisa ale moim zadaniem nie wygra walki z Vitkiem
najwiekszą wadą jest kondycja i waga Solisa nawet ważąć 110 kg i nadmiernie zbijanie wagi to minus dla solisa trzeba przynac że ma czym udeżyć ale brak Doświadczenia . stawiam że w 2 części pojedynku Vitek zmusi Solisa do Poddania jak bedzie zobaczymy po co te gadki o Byrdzie ta walka była 1o lat temu jakoś Byrd bodajze zakończył kariere a Vitek dalej Mistrzem i Koniec tematu!!!
 Autor komentarza: TarczowalemZWachem
Data: 08-01-2011 23:17:28 
wiadomo, czy uda się Mastera chociażby wrzucić na undercard
 Autor komentarza: canuck
Data: 08-01-2011 23:43:06 
Solis jako amator, a Solis teraz to dwaj rozni bokserzy, poruszajacy sie z zupelnie inna szybkoscia. Takze, szybkosc bedzie miala decydujace znaczenie w tej walce.

Jako amator, Solis mial wspaniala prace nog, takze jego cepy z doskoku zza podwojnej gardy byly bardzo grozne. Widac to bylo dobitnie w walkach amatorskich z bardzo dobrymi bokserami jak Haye albo Ibragimov.

Teraz porusza sie jak czolg w bardzo zwolnionym tempie. Jego akcje sa przewidywalne, a jego mobilnosc pozostawia duzo do zyczenia. Terazniejszy Solis jest wrecz "stworzony" dla Vitka na duzy worek treningowy.

Moja mentalna wizualizcja jego walki w Vitkiem jest nastepujaca:

"Solis strzela prawym sierpowym (cepem) zza podwojnej gardy. Vitek udzerza podwojny lewy jab, zeby robic garde Solisa, a pozniej potezny prawy prosty laduje na "buzi" Solisa.

Jezeli chodzi o cepy, to Vitek odchyla sie do tylu oraz na lewo. Cep nie trafia, ale Solis jest teraz odkryty oraz nie ma dobrego balansu. Vitek oderza poteznym lewym sierpowym na "tlusciutki" bok Solisa. Pozniej nastepuje powtorka tej sytuacji, tylko ze to potezny prawy sierpowy laduje na boku "Prosiaczka." Solis obniza garde, aby oslaniac boki, to ciosy Vitka na korpus sa bardzo bolesne. W tym momencie Solis dostaje potezny prawy sierpowy na skron. No i to juz jest poczatek konca"!

Za tlusty, za maly, za wolny, za statyczny na Vitka. I to wszystko! To nie bedzie zadna walka tylko jatka. Prosiaczek zostanie przerobiony na "przeroby!"
 Autor komentarza: Tim
Data: 09-01-2011 00:14:33 
"Za tlusty, za maly, za wolny, za statyczny na Vitka. I to wszystko! To nie bedzie zadna walka tylko jatka. Prosiaczek zostanie przerobiony na "przeroby!"

Dobrze powiedziane.
Nic ująć i nic dodać tylko położyć się do łóżka i zasnąć.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 09-01-2011 07:39:25 
Solis sie rusza jak słoń w składzie porcelany Vitek go obije jak żółtodzioba
 Autor komentarza: tysiok
Data: 09-01-2011 09:35:14 
"Autor komentarza: Laura Data: 08-01-2011 19:41:39
tysiok
Wymień jakikolwiek argument (jeden!) świadczacy o tym że Solis jest w stanie wygrać tą walkę"

Jeżeli nie widzisz i nie znasz ani jednego argumentu to nie warto z Tobą debatować !
Argumentów jest conajmniej naście
 Autor komentarza: Laura
Data: 09-01-2011 10:03:41 
Autor komentarza: tysiok
Data: 09-01-2011 09:35:14

"Jeżeli nie widzisz i nie znasz ani jednego argumentu to nie warto z Tobą debatować !
Argumentów jest conajmniej naście"

Mówisz o masie ? ;))
Skoro jest ich naście, dlaczego nie podałeś żadnego ?
Żaden atut świniaka nie jest na tyle duży by mógł zadecydować o zwycięstwie z Kliczką
 Autor komentarza: rossi
Data: 09-01-2011 10:36:37 
Laura
Te atuty to szybkość i technika. Lepsza obrona. Myślę, że kondycją Witkowi nie ustępuje, zasięg ramion podobny. Masa podobna, choć struktura tej masy już nie ;) Witalij jest za to silniejszy, wyższy, bardziej doświadczony. No i ta psycha, to twardy skurczysyn. Ale Odlanier też wydaje się mentalnie odpowiedni do boksu. Choć w sumie nikt go jeszcze nie sprawdził. Po obejrzeniu walki z Austinem, moim zdaniem ją kontrolował.
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-01-2011 12:06:50 
Laura
Świniak to w oborze siedzi u jakiegoś rolnika tu są bokserzy:) a Solis ma wiele atutów nawet z tą wagą.Świetna technika, książkowe wręcz ciosy, łatwość skracania dystansu.Do tego on nawet się nie męczy a na pewno nie tak jak Vitalij u którego różnie z kondycją. Każdy ma swoje zdanie zobaczymy po walce ja dziwię się skreślaniu tak twardego boksera jak Solis.Jak Vit go naruszy zobaczysz jak Solis się budzi.Będzie super walka i mylą się ci co widzą łatwe zwycięstwo. Władimir moim zdaniem poległ by na pewno jedynie Vit może pokonać Solisa bo obaj mają Twardą psychikę ale ja stawiam kasę na Kubańczyka i nie mam ochoty przegrywać
 Autor komentarza: tysiok
Data: 09-01-2011 12:45:57 
rossi i DAB
Nie wysilajcie się .
Laura i te inne "antyświniaki" tego i tak nie rozumieją .
Są zahipnotyzowani Magią braci Kiczko .
Nawet jak Solis wygra to i tak pewnie będą pieprzyć od rzeczy.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 09-01-2011 12:47:28 
Szykuję 1000zł na Odlaniera !!!
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 09-01-2011 17:29:25 
Autor komentarza: canuck
Data: 08-01-2011 23:43:06
Jego akcje sa przewidywalne, a jego mobilnosc pozostawia duzo do zyczenia. Terazniejszy Solis jest wrecz "stworzony" dla Vitka na duzy worek treningowy.

Nie do końca się z tobą zgodzę. Solis w półdystansie jest nadal bardzo groźny i nieprzewidywalny. Nie zmienia to jednak faktu że zbyt duża masa, wspomniany brak pracy nóg, doświadczenie i warunki fizyczne Witka dają Kubańczykowi bardzo małe szanse na sukces.
 Autor komentarza: canuck
Data: 09-01-2011 18:54:01 
@KapralWiaderny: Zauwaz, ze w mojej wypowiedzi wyraznie podkreslilem, ze gdyby Solis zachowal swoja szybkosc oraz mobilnosc z okresu amatorskiego, to bylby bardzo groznym przeciwnikiem.

Z jego terazniejsza szybkoscia rak oraz brakiem mobilnosci ringowej nie bedzie mogl przejsc do poldystansu, bez nadziania sie na podwojnego "dyszla" oraz poprawki na twarz z prawego prostego.

Jak sie bedzie rzucal do przodu atakujac cepami, to Vitek sie bedzie odchylal do tylu oraz na boki, a pozniej walil go poteznymi sierpowymi na odkryte boki.

@Laura: Ja nazywam Solisa "Prosiaczkiem." To jest tak jakby "pieszczotliwa" ksywka ringowa, bez specjalnego obrazania zawodnika. Moglby sie tez nazywac "Pulpecik." Wydaje mi sie, ze nie mozna isc za dalego z negatywnymi okresleniami, bo w sumie facet walczy w wadze ciezkiej w bardzo meskim oraz fizycznym sporcie. Dlatego ja mam do niego nieco szacunku.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 09-01-2011 19:23:26 
Autor komentarza: canuck
Data: 09-01-2011 18:54:01
@KapralWiaderny: Zauwaz, ze w mojej wypowiedzi wyraznie podkreslilem, ze gdyby Solis zachowal swoja szybkosc oraz mobilnosc z okresu amatorskiego, to bylby bardzo groznym przeciwnikiem.

Wiec ja sie twardo upieram że nawet dzis w półdystansie jest świetny :)
(zaskoczona mina Raya Austina po kombinacjach bezcenna :P ) A to że Wicio do skracania dystansu nie dopuści to inna sprawa, "dyszel" jest dziś zabójczy dla każdego :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.