Swietny wywiad.Atlas potrafi ciekawie mowic o tym,czym sie zawodowo zajumuje.Niewielu to potrafi
Ta definicja zawodowego piescirza to jest w 100% opis Tomka Adamka
Autor komentarza: Ena
Data: 30-12-2010 20:22:23
mądry gość
Autor komentarza: Aro87
Data: 30-12-2010 20:25:01
ale gada jak by był pijany :)
słyszałem że on nie jest już trenerem Povietkina to prawda?? bo jak narazie to Sasza sie cofa w rozwoju według mnie
Autor komentarza: milek762
Data: 30-12-2010 20:45:52
trener może niezły gadke ma dobra ale mówienie że Kliczko ma bardzo słabo strony a mimo to niewystawianie go do Wlaki z Wladkiem troche dziwne z jego strony! Ile zamierza chronić Povietkina pod Parasolem !PORÓWNYWANIE BOKSU DO KIEROWCY WYŚCIGOWEGO LUB DO SAMOCHODU PUSZCZONEGO Z FABRYKI MNIE NIE PRZEKONUJE
NA DZIEŃ DZISIEJSZY ADAMEK WYGRYWA Z pOVIETKINEM WYRAZNIE
Autor komentarza: milek762
Data: 30-12-2010 21:09:53
Nie na temat z wikipedii wynika Że Atlas to kontrowersyjny trener Był trenerem narożniku Michael Morerea kiedy przegrał z HOlyfieldem
stosował nieraz reżim teninigowy co akurat dla Zawodnika może być plusem gość dośc inteligetny jest epizod z jego życia jak przystawił broń młodemu Tysonowi bo ten podobno Dobierał sie do kogoś z jego rodziny! tyle w temacie pozdro
Autor komentarza: drenq1607
Data: 30-12-2010 21:11:42
Ten wywiad potwierdza moje zdanie o Atlasie - SWIETNY motywator, ale czy dobry z niego trener pod wzgledem przygotowania technicznego i fizycznego - tego juz nie wiem. Tego zaden kibic nie wie, wiedza to tylko zawodnicy, ktorzy byli przez niego trenowani. Genialny wywiad. Jego gadka do mnie przemawia. Drugiego takiego trenera nie znajdziecie, bo on jest jedyny w swoim rodzaju.
Autor komentarza: pyra90
Data: 30-12-2010 21:12:35
przecież to jest czubas
Autor komentarza: krzysiek34
Data: 30-12-2010 21:15:50
Ten facet jest zwyczajnie przeintelektualizowany. Typowy poliglota który świetnie leje wodę. Posłuchajcie wywiadów np. Najmana i niemal w kazdym będzie mówił równie rozsądnie i mądrze jak Atlas. Tylko jakie to ma przełożenie na praktykę.........
Autor komentarza: nik
Data: 30-12-2010 21:34:49
Jakis dziwny ten trener.
Autor komentarza: Melock
Data: 30-12-2010 21:41:41
Moim zdaniem mówi sensownie, troszkę się powtarza w tym co mówi ale przekaz jest jasny.
milek762
On mówi o słabych stronach Kliczków, ale zaraz dodaje, że aby się do nich dostać należy poradzić sobie z ich mocnymi stronami. Każdy się chyba z godzi, że obecny Povetkin nie miałby najmniejszych szans aby się do tych "słabych stron" dobrać. Podobnie jak Solis, który zostanie niedługo zmiażdżony. Też jest zbyt mało doświadczonym profesjonalistą aby sobie poradzić.
Autor komentarza: GaD1
Data: 30-12-2010 21:55:41
Strasznie podekscytowany,pewnie zabolało go,że większość obserwatorów twierdzi,że Povetkin powinien wrócić do starego trenera.Mówi niby mądrze i rozliczy go czas(Povetkin zostanie Mistrzem Świata czy nie),ale czy wy na miejscu Povetkina nie czulibyście się słabi z takim trenerem?Ładnie mówi,próbuje wszystko przedstawić obrazowo,ale ciągle przewija się temat: Aleksander nie jest gotowy,jest słaby mentalnie,nie potrafi tego tego i tamtego.On ma 30lat,ma 3-4lata na zdominowanie wagi ciężkiej,inaczej przeminie z wiatrem,tymczasem wszędzie słyszy,ze jest za słaby i musi czekać,tylko czy się doczeka?Lepiej czekać i się piłować w każdym elemencie z brakiem pewności,że się uda zawalczyć o MŚ i jeszcze większym brakiem pewności na zwycięstwo jak Povetkin, czy wyjść na pełnej bombie przeciwko Kliczkom i liczyć na pomoc z niebios która uzupełni umiejętności jak Arreola?Kwestia spojrzenia.
Autor komentarza: Deter
Data: 30-12-2010 21:56:33
Dużo mówi. Ale nic więcej.
Powietkin obecnie mizernie się prezentuje. Zobaczymy co czas pokaże. Do tej pory pokazał słowa.
Autor komentarza: Kris78
Data: 30-12-2010 22:15:21
jestem zdania, że Atlas powiedział o wiele za dużo... ale negatywnego na temat swojego zawodnika. Przecież ten człowiek już bardziej dosadnie nie mógł dać do zrozumienia, że Powietkin jest bokserem, który nie zasługuje na tytuł mistrza - gdyż dopiero się uczy tego rzemiosła, nie jest gotowy fizycznie, mentalnie i pod każdym innym względem do walki o najwyższe laury z najlepszymi w tym sporcie.
Dziękujemy Panie Atlas za wyjawienie całej prawdy bo jak do tej pory karmiono nas informacjami, że nie możecie się dogadać z K2 odnośnie warunków kontraktu - a przecież cały czas chodziło o coś innego...
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 30-12-2010 22:16:10
No właśnie, dużo mówi, ale nic więcej. Atlas pewnie jest mądrym człowiekiem, zwraca uwagę na psychikę zawodnika i pewnie bardzo dobrze zna się na boksie, ale to chyba typ humanisty. Nie sądzę aby Povetkinowi był potrzebny taki trener. Wg mnie Rusek potrzebuje pragmatyka, twardo stąpającego po ziemi, który doszlifuje go technicznie i mentalnie i dopilnuje by nabrał właściwego doświadczenia w ringu. Wg mnie lepszym trenerem dla Povetkina byłby Uli Wegner. Ten ekspesyjny ton wypowiedzi Teddy'ego przypomina mi występy amerykańskiego komika Lewisa Blacka. Takim gadaniem to on może zrobić Ruskowi wodę z mózgu. ostatnia walka Povetkina to był regres.
Autor komentarza: nik
Data: 30-12-2010 22:28:38
czyli Rogera:)
Autor komentarza: rosomak
Data: 30-12-2010 22:34:21
Wedłg mnie Povetkin nie jest materiałem na mistrza i trener nie ma tu takiego dużego znaczenia. Coś czuję, że liczą trochę na to, że bez ich bezpośredniego udziału zmienią sie panujęcy na tronach poszczególnych organizacji i wówczas Sasza nagle będzie bardziej jak rasowy "kierowca wyścigowy", czyli gotowy by zmierzyć sie o tytuł.
Autor komentarza: Deter
Data: 30-12-2010 22:42:57
Ghostbuster
Ekspresyjny ton Teddyego? Sprawia wrażenie naćpanego! :)
Autor komentarza: Deter
Data: 30-12-2010 22:43:53
Ghostbuster
Ekspresyjny ton Teddyego? Sprawia wrażenie naćpanego! :)
Autor komentarza: stolarz
Data: 30-12-2010 22:51:28
niby mądrze.....
opowieści dziwnej treści,
prawda,
nie morze mówić szczerze ?
kasa...Putin i rakiety
trenował mistrza,
ale czy jest mistrzem ?
mnie nie przekonuje, ale tak bardzo to nie pieprzy :-)
Autor komentarza: stolarz
Data: 30-12-2010 23:00:07
wypłatę chce dostać, tyra w końcu :-)
Autor komentarza: milek762
Data: 30-12-2010 23:26:47
: Melock wiem że mówi o słabych stronach Kliczków mówić to on może dużo wiecje by można mówić o słabych stronach Povietknian nimniej jest b.solidnym piesciażem rusek może jakby zmienił trnera np Freddi rocha ,
Lub np tego co prowadzi Hopkinasa nazima ricahrdsona to cos by zniego było!
Autor komentarza: wojkerr
Data: 30-12-2010 23:49:19
Przyznam ze zmeczyl mnie ten wywiad strasznie,nawijanie prawie przez 12-minut wkolko macieju o tym samym , to jest przynudzajace,Teddy mogl
przekazac to o co mu chodzi i to dosc tresciwie w 3-minuty !Powietkin nie walczyl zbyt czesto ale chyba jesli sobie dobrze przypominam to jaest to piesciarz kontuzjogenny.
Autor komentarza: Luton
Data: 31-12-2010 01:52:04
Gratuluje redaktorowi, który przeprowadzał ten wywiad, że zachował powage i nie wybuchł śmiechem w pewnym momencie. Teddy Atlas słynie z tego, że lubi dużo gadać i troche odpływa w przestworza. Ojj nie wiem czy Povetkin daleko z nim dojedzie tym samochodem. Ruski pewnie kuma z 5% tego co Atlas do niego mówi. To już chyba lepszy jest Bloodworth, który powie dwa słowa, ale konkretnie.
Autor komentarza: Elmer
Data: 31-12-2010 02:46:02
drenq1607
Dokładnie,już Michael Grant przed walką z Adamkiem w wywiadzie mówił ze Atlas jest ŚWIETNYM motywatorem,potrafi dobrze przygotować boksera pod względem psychicznym. Ale reszta pozostawiała wiele do życzenia.
Autor komentarza: nopainnogain
Data: 31-12-2010 06:03:22
Povietkin, uciekaj od tego swira bo On juz chce zebys kierowca rajdowym zostal :)
Bredzi ten Atlas, zawodostwo to jest zarabianie kasy i podejmowanie wyzwan a nie szykowanie sie przez 3lata a potem stwierdzenie ze jeszcze nieteraz, moze za nastepne 3lata.
Co komu po takim bokserze ktory przez lata niegeneruje zadnych zyskow.
Ciekawe kto placi Atlasowi, moze za darmo pracuje.Jak narazie to zadnych postepow Saszka niezrobil.Bojcow zleje Go i bedzie po karieze.
Autor komentarza: mbmb76
Data: 31-12-2010 07:45:42
jak ja nie lubie takich typów.
i te przewidywalne porównania
Autor komentarza: odyniec
Data: 31-12-2010 10:43:21
Teddy wie najlepiej a "oni w Europie" nic nie kumaja
Autor komentarza: Melock
Data: 31-12-2010 14:30:44
Teddy stara się oględnie powiedzieć:
"Panowie! Z gówna bata nie ukręcę!"
Co on może zrobić, Powietkina zna bardzo dobrze, pewnie jest świadom na co go stać a na co nie, a presja duża. Pozostaje mu kombinowanie.
Ta definicja zawodowego piescirza to jest w 100% opis Tomka Adamka
słyszałem że on nie jest już trenerem Povietkina to prawda?? bo jak narazie to Sasza sie cofa w rozwoju według mnie
NA DZIEŃ DZISIEJSZY ADAMEK WYGRYWA Z pOVIETKINEM WYRAZNIE
stosował nieraz reżim teninigowy co akurat dla Zawodnika może być plusem gość dośc inteligetny jest epizod z jego życia jak przystawił broń młodemu Tysonowi bo ten podobno Dobierał sie do kogoś z jego rodziny! tyle w temacie pozdro
milek762
On mówi o słabych stronach Kliczków, ale zaraz dodaje, że aby się do nich dostać należy poradzić sobie z ich mocnymi stronami. Każdy się chyba z godzi, że obecny Povetkin nie miałby najmniejszych szans aby się do tych "słabych stron" dobrać. Podobnie jak Solis, który zostanie niedługo zmiażdżony. Też jest zbyt mało doświadczonym profesjonalistą aby sobie poradzić.
Powietkin obecnie mizernie się prezentuje. Zobaczymy co czas pokaże. Do tej pory pokazał słowa.
Dziękujemy Panie Atlas za wyjawienie całej prawdy bo jak do tej pory karmiono nas informacjami, że nie możecie się dogadać z K2 odnośnie warunków kontraktu - a przecież cały czas chodziło o coś innego...
Ekspresyjny ton Teddyego? Sprawia wrażenie naćpanego! :)
Ekspresyjny ton Teddyego? Sprawia wrażenie naćpanego! :)
opowieści dziwnej treści,
prawda,
nie morze mówić szczerze ?
kasa...Putin i rakiety
trenował mistrza,
ale czy jest mistrzem ?
mnie nie przekonuje, ale tak bardzo to nie pieprzy :-)
Lub np tego co prowadzi Hopkinasa nazima ricahrdsona to cos by zniego było!
przekazac to o co mu chodzi i to dosc tresciwie w 3-minuty !Powietkin nie walczyl zbyt czesto ale chyba jesli sobie dobrze przypominam to jaest to piesciarz kontuzjogenny.
Dokładnie,już Michael Grant przed walką z Adamkiem w wywiadzie mówił ze Atlas jest ŚWIETNYM motywatorem,potrafi dobrze przygotować boksera pod względem psychicznym. Ale reszta pozostawiała wiele do życzenia.
Bredzi ten Atlas, zawodostwo to jest zarabianie kasy i podejmowanie wyzwan a nie szykowanie sie przez 3lata a potem stwierdzenie ze jeszcze nieteraz, moze za nastepne 3lata.
Co komu po takim bokserze ktory przez lata niegeneruje zadnych zyskow.
Ciekawe kto placi Atlasowi, moze za darmo pracuje.Jak narazie to zadnych postepow Saszka niezrobil.Bojcow zleje Go i bedzie po karieze.
i te przewidywalne porównania
"Panowie! Z gówna bata nie ukręcę!"
Co on może zrobić, Powietkina zna bardzo dobrze, pewnie jest świadom na co go stać a na co nie, a presja duża. Pozostaje mu kombinowanie.