DAWSON ZATRUDNI STEWARDA NA REWANŻ Z PASCALEM

 Po niespodziewanej porażce z Jeanem Pascalem (26-1-1, 16 KO) i utracie dominacji w wadze półciężkiej, Chad Dawson (29-1, 17 KO) szuka najlepszych dla siebie rozwiązań. Postanowił więc przygotowć się do rewanżu z Kanadyjczykiem pod okiem legendarnego trenera, Emanuela Stewarda. Zobaczymy z jakim efektem...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: cop
Data: 30-12-2010 21:28:47 
Znakomita decyzja Dawsona? Nie. HBO zagrozilo mu zerwaniem kontraktu jak sie nie wezmie za solidne treningi i nie zmieni swego otoczenia.
Stewrt ma wszystkie potrzebne srodki by wprowadic Chada na wlasciwy tor ponownie. Mowilo sie o tej decyzji juz od kilku tygodni, wiec nareszcie jest oficyjalne potwierdzenie.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 30-12-2010 21:32:47 
Jedno jest pewne. Rewanz bedzie bardzo ciekawy.
 Autor komentarza: endlessyouth
Data: 30-12-2010 21:58:11 
mam nadzieje ze zleje Pascala za ten przekret z Hopkinsem, chociaż Dawsona też nie lubie. nie, nie dlatego że wygrał z Adamkiem :p
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 30-12-2010 21:58:35 
zgadzam się, bardzo dobra decyzja, wg mnie Dawson przegrał z Pascalem na własne życznie, zgubiła go pewność siebie i ponoć kiepskie przygotowania. Zmiana trenera to znak, że Dawsonowi zależy na dalszej karierze. Uważam, że Chad ma talent i predyspozycje by być w ścisłej czołówce najlepszych bokserów bez podziału na kategorie wagowe. Mam nadzieje, że współpraca z Mannym przyniesie Dawsonowi wiele korzyści.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 30-12-2010 21:58:51 
zgadzam się, bardzo dobra decyzja, wg mnie Dawson przegrał z Pascalem na własne życznie, zgubiła go pewność siebie i ponoć kiepskie przygotowania. Zmiana trenera to znak, że Dawsonowi zależy na dalszej karierze. Uważam, że Chad ma talent i predyspozycje by być w ścisłej czołówce najlepszych bokserów bez podziału na kategorie wagowe. Mam nadzieje, że współpraca z Mannym przyniesie Dawsonowi wiele korzyści.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 30-12-2010 22:04:06 
Pascal zostanie w rewanżu znokautowany... Dawson go w pierwszym pojedynku naruszył... i szkoda, że nie poszedł za ciosem.
Zresztą jedno jest pewne... rewanż będzie zajebisty.
 Autor komentarza: madzioN
Data: 30-12-2010 22:07:58 
aleno to Pascal ma jednym słowem przesrane ;d
 Autor komentarza: rosomak
Data: 30-12-2010 22:28:02 
Pascal mnie w pojedynku z Hopkinsem nie zachwycił. Uważam, że nigdy nie zostanie dominatorem w swojej wadze i jakiejkolwiek innej. Zero inteligencji ringowej i nie ta psychika. W pojedynku rewanżowym z Dawsonem zostanie wysoko wypunktowany.
 Autor komentarza: Deter
Data: 30-12-2010 22:37:53 
Czy branie trenera pod jeden pojedynek ma sens? A co z wieloletnim całokształtem?
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 30-12-2010 22:47:51 
Panowie kto spośród tych trzech szkoleniowców jest wg Was najlepszy,bo jestem ciekaw jak to widzicie :

Freddie Roach

Emanuel Steward

Roger Bloodworth

??
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 30-12-2010 22:47:59 
Panowie kto spośród tych trzech szkoleniowców jest wg Was najlepszy,bo jestem ciekaw jak to widzicie :

Freddie Roach

Emanuel Steward

Roger Bloodworth

??
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 30-12-2010 22:54:47 
wydaje mi się, że dokładnie tak jak napisałeś ;p
Roger najsłabszy
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 30-12-2010 22:55:25 
Roger Gołocie nie pomógł więc żaden tam z niego trener. Adamek doświadczenie i umiejętności zdobył w innych kategoriach i w ciężkiej walczy tak samo jak w lżejszych. Więc na pewno nie Roger.
 Autor komentarza: cobra189
Data: 30-12-2010 22:57:26 
Ciężko powiedzieć. Sądzę jednak, że Emmanuel Steward. Z prostego powodu. Jest sporo starszy od Freddiego i wychował większą liczbę czempionów od niego. Roach ciągle jest trenerem na dorobku i najlepsze jeszcze przed nim. O ile oczywiście zdrowie mu na to pozwoli
 Autor komentarza: Zoran
Data: 30-12-2010 23:02:25 
Ronnie Shields to również znakomity trener:)
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 30-12-2010 23:13:43 
hmm co do Ronniego Shieldsa to mam mieszane uczucia, w sumie pomógł Bestii się boksersko poukładać ,ale boks Mike'a bazował głównie na sile i talencie ,a tak po za tym to Ronnie nic szczególnego nie odkrył po za tym,że kazał Adamkowi pływać :D
 Autor komentarza: endlessyouth
Data: 30-12-2010 23:15:48 
Jak dla mnie Roach jest obecnie trenerem nr 1. To taki Mourinho boksu.
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 30-12-2010 23:16:45 
PS
Kubuniaa z tego co mi wiadomo to Gołota pod względem fizycznym i techniczym był przygotowany przez Rogera perfekcyjnie, problem leżał na podłożu mentalnym/psychicznym dlatego też nie wiem jak oceniać Rogera czy jako wybitnego szkoleniowca czy jako odbiorcę gotowca (Adamek)
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 30-12-2010 23:23:16 
a tak wogóle to się mogę pochwalić,że moim trenerem w roku 2009 był Piotrek Wilczewski w klubie DKB Dzierżoniów,super gościu ,jednak dla mnie najlepszym trenerem w moich regionach pozostanie Damian Jaszczyszyn ze Sparty Ziębice ! :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 30-12-2010 23:32:37 
A jak się ocenia trenera?
Przez pryzmat zawodników? Przecież sukces zawsze jest wynikiem relacji pracy trenera i zawodnika.
 Autor komentarza: stolarz
Data: 30-12-2010 23:38:43 
trapaton tram
jaesteś fajny i koło fortun jest w Twojej kieszonce
Przepraszam
 Autor komentarza: Laura
Data: 31-12-2010 00:31:21 
Roach zaczyna mi przypominac mcgirta - kazdy zawodnik pod jeden schemat. Takiemu Khanowi robienie z niego drugiego pacqquiao może nie wyjsc na dobre. Wyżej od niego cenie Nazeema Richardsona i właśnie Stewarda. Podoba mi sie tez to co robi Roger mayweather - skupienie sie tylko i wylacznie na jednym bokserze.
 Autor komentarza: Piachotropina666
Data: 31-12-2010 00:50:21 
Moim zdaniem Andrzej Gmitruk miał predyspozycje by stać się czołowym trenerem na świecie. Szkoda,że nie tworzy duetu z Adamkiem,bo tak na serio mi się właśnie wtedy Tomek bardziej podobał. Genialny strateg.
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-12-2010 00:59:49 
Piachotropina666
To, że Adamek nie pracuje z Gmitrukiem to chyba jego największy plus. Takie głupoty co czasami Gmitruk wygadywał o Adamku to głowa mała.
 Autor komentarza: mma
Data: 31-12-2010 11:16:53 
A kogo takiego wytrenował do poziomu mistrzowskiego w ostatnich dwudziestu latach Steward?
Ten hałas i zachwyty nad nim wynikają głównie z hałasów i zachwytów jakie sam Steward wydaje.
Największe nazwiska, najdłużej i najowocniej walczące pod jego skrzydłami, to znacznie górujący warunkami fizycznymi nad przeciwnikami Hearns, Lewis, Kliczko.
Czyli ma patent na dużo mniejszych rywali. Nieźle, jak na legendę!
Kariera z Taylorem, który naprawdę wyglądał na wielka nadzieję gdy walczył z Hopkinsem (odłóżmy na bok decyzje sędziowskie) jakos potoczyła sie w dół podczas współpracy z Stewarde. Andy Lee, tak zachwalany i promowany, również nie możę wyjść poza wysoką średnią.
Myślę sobie, że Steward zbyt dużo srok trzyma za ogon i zbyt szeroko rozpościera własne skrzydła.
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 31-12-2010 19:56:36 
Moim zdaniem :
1.Freddie roach
2.Floyd mayweather sr
3.Emanuel Steward
4.Buddy Mcgirt ( kiedyś)
5. Ronnie Shields
 Autor komentarza: canuck
Data: 01-01-2011 05:07:33 
Bardzo dobrze. No niech Dawson trenuje ciezko, bo Pascal bedzie coraz lepszy z walki na walke.

Pascal napewno nie bedzie stal w miejscu, tylko sie dalej rozwijal jako bokser oraz wyciagal wnioski ze swoich bledow.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 01-01-2011 17:42:38 
Canuck

chociaż ktoś napisał o Pascalu pozytywny komentarz, też myślę, że Pascal nie będzie stał w miejscu, to ambitny zawodnik, wg mnie powinien zmienić trenera na lepszego. bo formę prezentuje znakomicie ale taktyka i pomysł na ostatnią walkę był kiepski
 Autor komentarza: canuck
Data: 01-01-2011 19:57:22 
@Ghostbuster: Masz racje!

Kibice boksu zapominaja, oceniajac Pascal, ze on jest dopiero na poczatku wielkiej kariery. Czyli ma ogromny potencjal na dalszy rozwoj jako bokser oraz czlowiek. Jego atutami sa ciezka praca, dysciplina oraz wytrwalosc.

Pascal przeszedl na zawodowstwo w 2005 roku, a dopiero od dwoch lat walczy z powaznymi przeciwnikami. Takze, Pascal jest dopiero na poczatku wielkiej kariery, a nie na koncu jak Hopkins. Hopkins juz lepszy nie bedzie, a Pascal bedzie duzo lepszy niz teraz, a juz jest bardzo dobry.

Co do zmiany trenera to pewnie by mu to nie zaszkodzilo, chciaz Stephane Larouche oraz Russ Anber wychowali juz wielu mistrzow. Mysle jednak, ze kazdy mistrz powinien byc trenowany przez kilku wielkich trenerow, zeby rozbudowac ich potencjal oraz arsenal bokserski.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 02-01-2011 00:07:53 
Canuck

nie do końca się z Tobą zgadzam. Pacal ma duże ambicje i dyscyplinę to prawda, ale wg mnie on wygrywa głównie dzięki sile, dynamice i szybkości i obawiam się, że jego dominacja potrwa co najwyżej 2 - 3 lata, bo styl jego walki wymaga ogromnej sprawności fizycznej. To może wystarczyć na Dawsona czy Hopkinsa czy Frocha ale później myślę, że będziemy widzieć u niego spadek formy a co za tym idzie gorsze wyniki w ringu. U niego będzie to widoczne bardziej niż u wielu innych bokserów jak np Dawson, który wg mnie spokojnie będzie mógł utrzymać się w czołówce jeszcze przez wiele lat. Chciałbym się mylić bo lubię i cenię tego zawodnika, zresztą Dawsona i Hopkinsa również.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.