LEBIEDIEW: BYŁEM PEWIEN, ŻE WYGRYWAM

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: weentM
Data: 19-12-2010 11:03:39 
ale rozpierdzielony,masakra:O
 Autor komentarza: am26
Data: 19-12-2010 11:05:10 
Najważniejsze że rusek może wracać do domu z podniesioną głową, on tej walki nie przegrał. Ciekawi mnie jego dalsza kariera, szkoda że nie podkręcił tempa w końcowych rundach. Druga sprawa że za bardzo nie miałem jak tego zrobić bo Huck ciągle leciał na wstecznym i nie niał jak się czysto do niego dobrać.
Jedno jest pewne, jak dalej tak będzie boksował to nie zginie w tym świecie.
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 19-12-2010 11:05:22 
szczery i poczciwy chłopina ale w dzisiejszym boksie niema dla takich miejsca..
 Autor komentarza: babu93
Data: 19-12-2010 11:10:20 
Jak on wygląda :D
 Autor komentarza: drozdi
Data: 19-12-2010 11:22:00 
Babu93

Jak początkowa faza śmierci po zatruciu się chemikaliami w filmach gore ;d
 Autor komentarza: garnek29
Data: 19-12-2010 11:30:32 
dana white pewnie sika ze szczescia,wcale sie nie dziwie ze ludzie nie chca juz tego szamba ogladać,wola mma bo tam nie ma kalkulacji!niemcy to światowa produkcja gównianych miszczów takich jak ottke,huck, i wielu innych,teraz szambo w kanadzie,ja tez przerzuce sie na szachy albo coś ala nba bo tam nie ma takich wałków,przez takie noce boks schodzi na psy-żal
 Autor komentarza: czerwony
Data: 19-12-2010 11:31:04 
Sauerland zorganizuje Super Gówno, czyli Super Four i wszystkie pasy zostaną w Berlinie. Co za żenada. Koleś zabił dla mnie boks, kolejny walka, gdzie wynik jest znany przed pojedynkiem.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 19-12-2010 11:35:06 
Właśnie! Wolę 3ligową galę MMA - tam niesprawiedliwy wynik to nie jest wałek, ale sędziowska pomyłka. P O M Y Ł K A. W boksie nie ma pomyłek, są już niemalże tylko przekręty. Za 10-15 lat boks będzie sportem niszowym wśród zawodowych sportów walki.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 19-12-2010 11:42:09 
MMA? mi na widok dwóch kolesi tarzających się w uścisku po macie robi się niedobrze. stamtąd już tylko krok do gejowskich zapasów w kisielu.

To ma być konkurencja dla boksu? Nie bądźmy śmieszni...
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 19-12-2010 11:45:03 
Maynard...
zmężniej chłopaku...
 Autor komentarza: Anula
Data: 19-12-2010 11:45:47 
tak, teraz w mma wszyscy się podniecają czy Saleta wyjdzie do rewanżu z Najmanem ot mi sport
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 19-12-2010 11:46:39 
myslalem ze bedzie cos z tego lebiediewa sam sobie jest winien ze przegral wedlug mnie ta walka powinna byc remisowa
 Autor komentarza: asasaw
Data: 19-12-2010 11:57:20 
Maynard
Nie wiesz co to MMA, nie wypowiadaj się. Jeśli dla Ciebie zawodnicy MMA to geje to coś jest z tobą nie tak.

Anula
3/4 społeczeństwa śmieje się z tej walki a Ty takie brednie tu piszesz.

Lebiediev oczywiście wygrał, ale jak to na galach Sauerlanda: 12 rund = zwycięstwo gospodarza.
 Autor komentarza: Szopen
Data: 19-12-2010 12:01:14 
zbigniewe - ty robisz specjalnie tą prowokację czy jesteś totalnym dyletantem, laikiem, kompletnym noobem boksu ??? alboś się chłopie z ch... na łby pozamieniał...

Lebiediew oczywiście wygrał tą walkę, żygać się chce na zasrane niemieckie gale... Nie rozumiem dlaczego to gówno ciągle ma miejsce...
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-12-2010 12:01:54 
Kolejna porażka boksu. Dla Sauerlanda jak zwykle radocha. o się jednak dziwić, jak to oszukańcze szambo dotarło także do Kanady.
Wyrazy współczucia dla Hopkinsa i Lebiedieva.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-12-2010 12:03:19 
"co się jednak dziwić". Sorry, uciekło mi "c".
 Autor komentarza: Anula
Data: 19-12-2010 12:05:14 
asasaw
nie lubię mma, ale na jaki portal nie wejdę w pracy z nudów, to albo wywiad z Saletą, że chce pół miliona, albo z Najmanem, że wtedy to wygrał, w Polsce MMA przez promowanie Pudziana czy walk z celebrytami to nie jest sport, może to się zmieni, ale na razie to nie brednie a obraz MMA w Polsce
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 19-12-2010 12:08:31 
I tak samo skończy się dla Tomka Adamka walka z jednym z braci..
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 19-12-2010 12:15:13 
Szopen

wez sie facet odp a jak ci sie nie podoba to sie powies
 Autor komentarza: KRYCHO
Data: 19-12-2010 12:15:54 
Jak zwykle bywa na niemieckich galach, oszwabili Lebiediewa !!!
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-12-2010 12:24:31 
Denis ma jeszcze szanse na tytuł. Gdy przejdzie do stajni Sauerlanda.
 Autor komentarza: elady
Data: 19-12-2010 12:27:54 
Thouvionne - mam wrażenie,że myślimy o tym samym.
państwo w Państwie,Polityka, politykę goni a wszystko to dla- mamony....
 Autor komentarza: Marcelinho96
Data: 19-12-2010 12:48:48 
Nie no ale mi jest żal ,że Tomek nie został w tej wadze i nie powybijał takich jak "wielki" Kapitan Huck.. boze przecież to żenada.. Adamek w formie z walki z banksem/Cunninghamem rozbił by go kompletnie.. Ehh szkoda gadac myslalem ze mi sie humor poprawi gdy obejrzę Pascal-Hopkins ale niestety kolejna noc stracona.. Od dzisiaj mam jedno zalożenie ,nie ogladam wiecej gal w niemczech na pewno tych które organizuje pan Wilfred.. Smiech na sali. Sedzia z USA punktówał 116-112 dla Lebedeva i ja tez tak mialem 115-113/116-112 dla lebedeva.. Tam Kostyra na koniec dobrze powiedział : "Jakby walka była w Rosji to by wygrał Lebedev ,a jak na neutralnym terenie to by miał chociaż szanse na remis.." Pozdro & Peace.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-12-2010 13:04:28 
Na neutralnym też by wygrał
 Autor komentarza: rogal
Data: 19-12-2010 13:19:14 
Dla mnie to bohater i wielki zwycięzca wczorajszej walki, statystyki ciosów pewnie nigdy nie będą ujawnione.

Lebiediew prawdziwy mistrz, ogolił Hucka do zera.

pozdrawiam
 Autor komentarza: KAOS
Data: 19-12-2010 14:09:01 
Denis zadal znacznie wieksza ilosc celnych ciosow i gorowal w tym pojedynku nad Huckiem w kazdym aspekcie tj technika, szybkosc, agresja niestety nie powalil niemca. Wiec wynik zaraz po oststnim gongu byl z gory przesadzony, pomoimo przegranej walki zaprezentowal sie dobrze. Pozostaje zyczyc mu rewanzu lub udzialu w super six, a wtedy jak to mowia co sie odwlecze to nie uciecze!!
 Autor komentarza: Chromek
Data: 19-12-2010 14:22:22 
Nie dobrze mi się robi po takich nocach jak dzisiejsza, dobre walki, były emocje, a wynik i tak wydrukowany przed walką. Totalny bez sens. Najgorsze jest to, że chyba jest coraz gorzej a nie coraz lepiej.
 Autor komentarza: heinz
Data: 19-12-2010 14:22:50 
Fajny, twardy , ułozony facet z Leiediewa. Oszukali go. Przy podpisywaniu kontraktów z Sauerlandem trzeba wiele uwagi poświęcić negocjacjom o sędziów. Froch dobrze wiedział, że nie można walczyć w Niemczech-kto wie, czy by go z ABrahamem nie oszukali jak Lebidiewa.

Walka nie była do jednej bramki , ale jednak to Lebidiew wygrał. Przyznam się jednak, że tak nie cierpię Sauerlanda i tego przybłędy z Bosni, którego przewieźli w bagażniku samochodu do Reichu, że nie mam jasności odczytu ich walk.
Nawet jak sobie po cichu punktuje, to podświadomie robię poprawkę na Sauerlanda i wychodza mi wyniki zblizone do tych sędziowskich a nie zblizone do obiektywnych.

Ci ludzie obrzydzają mi boks. Ze swojej strony postaram się nie oglądać gal pana Wilfrieda. Kto jest w Polsce partnerem biznesowym Sauerlanda można zgadnąć, bez pudła i bez szukania w internecie. Kołkowaty mistrz 90 i kontrowersyjne sędziowanie...joke
 Autor komentarza: GrzesiuPce
Data: 19-12-2010 14:24:45 
I za to Lebiediewa lubię ;) Marko (C)Huck wygrał na punkty,no cóż trzeba żyć dalej i nie zamartwiać się tym.
 Autor komentarza: Daw
Data: 19-12-2010 15:05:22 
Tak myslalem i napewno nie tylko ja ze jak Lebedev nie znokautuje Hucka to na PKT nie wygra no mi masz przekrecili Denisa,szkoda chcialem zebu ktos wrescie pokonal i odebral pas temu drewniakowi Huckowi,licze ze w niedalekiej przyszlosci zrobia rewanz tylko czy Sauderland i Huck beda chcieli tego juz taki pewien nie jestem.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 19-12-2010 15:06:47 
Lebedev to prawdziwy Rusek, pełen dla niego szacunek. Huck to bardzo silny przeciwnik, w sumie to jeszcze chyba nie widziałem silniejszego fizycznie zawodnika w wadze cruiser niż Huck ( a to jeszcze nie jest jego prime ), mimo to Lebedev walczył z Niemcem bez żadnych kompleksów i cały czas wydawał się polować na jeden potężny lewy sierpowy. Wydaje mi się, że gdyby pojedynek toczył się kilka rund dłużej wygrałby Huck ponieważ bardziej oszczędzał się w ringu, jednak na przestrzeni 12 rund Lebedev był dużo aktywniejszy, to on wykazywał więcej inicjatywy, narzucał tempo, zmuszał Hucka do chowania się za podwójną gardą, nie pozwalał przeciwnikowi rozwinąć skrzydeł i wg mnie zdecydowanie Denis wygrał ten pojedynek. Huck nie pokazał nic w tym pojedynku co mogłoby mnie przekonać, miałem wrażenie, że naturalizowany Niemiec po prostu bał się Ruska.
 Autor komentarza: hitman
Data: 19-12-2010 15:51:28 
niestety prawda jest taka że obecnie w HW nie ma zawodnika który mógłby pokonac Hucka.Denis moim zdaniem byl ostatnim który miał jakiekolwiek szanse.Nawet Cunningham go nie pokona bo Huck znzcznie lepiej boksuje niz kiedys, w dodatku ostatnio Cunn ląduje czesto na deskach.
Teraz gdyby Haye walczyl w CW to przynajmniej rozwalilby tego niemca i wszyscy bysmy go kochali:)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 19-12-2010 16:01:49 
Hitman

Dokładnie. Nie wyobrażam sobie, kto poza Lebedevem byłby w stanie znokautować naturalizowanego Niemca. Wydaje mi się, że Marco będzie przez najbliższe lata nie do pokonania, oprócz Denisa nie widzę dla niego przeciwników. Oczywiście jest jeszcze Cunningham, Włodarczyk albo Hernandez ale jakoś nie przekonują mnie. może w przyszłości Mateusz Masternak będzie tym, który zdetronizuje naturalizowanego Niemca, ale zanim Master dojdzie do szczytu to Huck pewnie będzie już w wadze ciężkiej.
 Autor komentarza: qler
Data: 19-12-2010 17:24:24 
Diablo by z tym dziodem "Kapitanem" pojechał, byłaby egzekucja coś jak Froch - Abraham... oprócz mocnego ciosu nie ma absolutnie nic do zaprezentowania
 Autor komentarza: Pysio
Data: 19-12-2010 20:57:37 
Anula nie znasz się a piszesz o MMA.
Walki Pudziana, Najmana, Salety pełnią rolę promocyjną tego sportu w Polsce. I nie są one dla MMA czymś dziwnym. Początki MMA to właśnie konfrontowanie zapaśnika boksera, karateki, judoki.

Na gali KSW dobre walki dają Janek Blachowicz, Mamed Khalidov oraz wielu innych.

"Maynard
Data: 19-12-2010 11:42:09
MMA? mi na widok dwóch kolesi tarzających się w uścisku po macie robi się niedobrze. stamtąd już tylko krok do gejowskich zapasów w kisielu.

To ma być konkurencja dla boksu? Nie bądźmy śmieszni... "

Kto broni bokserowi stosować wszystkie techniki w formule MMA???
Nikt. Zasady MMA dopuszczają aby bokser boksował jak lubi.

Problem w tym że w takiej walce zawodnik MMA wejdzie bokserowi w nogi (zapasy w stylu wolnym) i na glebie albo założy dźwignie lub duszenie (Brazylijskie Ju Jitsu) albo będzie uderzał w parterze. Oststnią rzecz jaką zawodnik MMA w pojedynku MMA walcząc z bokserem zrobi jest walka w stójce.

Dlatego bokserzy unikają walk w tej formule jeśli nie mają odrobiny talentu do zapasów czy sportów walk polegających na chwytach i duszeniach.

Co do walki. To nie widziałem jej i nie żałuje. Po co oglądać galę w których to sędziowie tworzą spektakl zamiast zawodników.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.