KUBAŃSKA (BEZ)NADZIEJA
Kiedy po ucieczce z Kuby Odlanier Solis (17-0, 12 KO) przechodził na zawodowstwo, wszyscy kibice i znawcy bokserscy zadawali sobie tylko jedno pytanie. Brzmiało ono nie czy, a kiedy ten fenomenalny pięściarz zdobędzie zawodowe mistrzostwo świata.
Po tym co Odlanier osiągnął na ringach amatorskich spodziewano się, że jako zawodowiec dokona wręcz cudów. Przypomnijmy tylko najważniejsze sukcesy 30-latka z Havany. Solis 4-krotnie wywalczył mistrzostwo świata, (w tym raz jako junior), w 2004 roku w Atenach zdobył złoto olimpijskie, a w 1999 złoto igrzysk panamerykańskich. 6 razy piastował tytuł mistrza Kuby. W sumie stoczył około 347 walk z czego tylko 12 przegrał. Dwukrotnie jego wyższość musiał uznać inny światowy gwiazdor ringów amatorskich, doskonały Felix Savon, a także między innymi Sultan Ibragimov, David Haye, Kubrat Pulev, czy Rosjanin Alexander Alekseev.
Niestety na razie ‘La Sombra’ prezentuje się zdecydowanie poniżej oczekiwań. Mimo iż jest niepokonany, a jego dotychczasowy rekord 17 zwycięstw, w tym 12 przed czasem robi wrażenie, to jednak występem takim jak wczorajszy Kubańczyk srogo rozczarowuje.
Stawką piątkowego pojedynku był status oficjalnego pretendenta do tronu federacji WBC, na którym zasiada Witalij Kliczko. Jego przeciwnikiem był Amerykanin Ray Austin (28-5-4, 18 KO), 40-letni bokserski drugoligowiec, z którym mimo przewagi Odlanier męczył się niemiłosiernie tocząc nudne jak flaki z olejem widowisko. Nieczęste brawa rozlegały się praktycznie tylko wówczas, kiedy w ringu pojawiały się skąpo ubrane hostessy z kolejnymi numerami rund.
Co prawda ostatecznie Kubańczyk zwyciężył, ale dopiero przez dyskwalifikację w 10 rundzie. Bez wątpienia ukraiński czempion oglądając zapuszczonego i otłuszczonego Solisa w akcji, po ogłoszeniu końcowego werdyktu poszedł spać spokojnie. O ile nie usnął wcześniej, po kilku pierwszych rundach.
Z pewnością kibice na całym świecie, którzy zarwali noc dla tego pojedynku zadają sobie dzisiaj pytanie. Co stało się z obecną królewską kategorią, w której szansę walki w eliminatorze o jej najwyższe trofeum dostają tacy pięściarze? No cóż, niech każdy sam sobie na nie odpowie, a leniwy pretendent niech się weźmie za treningi.
Może tylko tyle, że boję się o to czy walka z Kliczką się odbędzie :( Nie wiem czy promotorzy Solisa wyślą go na pewną porażkę. Tylko ciekawe jak to wytłumaczą po agresywnych wypowiedziach Solisa pod adresem Vitalija!
czekam na reakcje The Ring czy boxingscene
wiec potrzeba moze Super ciezkiej w boksie zawodowym?
Przecież ta banda tłustych drewniaków nie jest warta 1/10 pieniędzy jakie dostają.
Wystarczy sobie porównać walki z udziałem mistrzów wag koguciej, piórkowej, lekkiej itp., z tym, co wyczyniają na ringu te grubasy - to tak, jakby w piłce nożnej porównywać Leo Messiego do Grzegorza Rasiaka... A (z nielicznymi wyjątkami) kto dostaje więcej?
dla tych co twierdzą że Solisowi "trochę tłuszczu" nie przeszkadza to niech obejrzą sobie te filmiki i porównają do obecnego Solisa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=yKkXL3M3JXs
http://www.youtube.com/watch?v=0IOq16ySkBc&feature=related
Gdyby Solis był od początku prowadzony profesjonalnie to dziś bracia K mieli by ogromy problem... A tak mogą się pośmiać z grubasa
Teraz wystarczy obijanie bumów i maszynka obliczająca statystykę sama Cię na drugie miejsce wepchnie. Takie czasy. Dodajmy do tego jeszcze cztery federacje (czterech mistrzów) plus każda federacja ma swojego Interima, regular championa i super championa i robi się nam 12 mistrzów swiata. ABSURD!!! Jaki ma być więc poziom mistrzów i pretendentów? Logiczne, że coraz niższy. Federacje tak bardzo skupiły się na pieniądzach, że sprzedały się całkowicie TV. Teraz to biznesmeni kierują boksem, a nie ludzi, znający się na nim.
Solis mnie zawódł. Zapowiada się kolejny stracony talent, ale cóż, wcześniej też tacy byli.
Ale,że co niby Solis ma znokautować Vitalija??Zabawny jesteś.Na pkt.?jeszcze lepiej.Vit Go zniszczy...
Taka akcje to można sobie wyśnić bo nic takiego się nie stanie.
Prawda, trafnie kiedys okresli to Arreola: jak walczysz w ciezkiej i radzisz sobie to jestes ciezki.
W Ameryce by go lepiej ustawili i pieniądze by były większe i frekwencja na galach..
Gratulacje zwyciestwa z Austinem..
Podobnie Adamek niby od starego Granta dwie-trzy klasy lepszy - a toczy wyrównany ciężki bój - Tylko dlatego bo Grant jest dużo większy i silniejszy...gdyby obaj panowie byli podobnej siły i rozmiarów grant w tej walce by nie istniał!!!
jak ktos po wczorajszej walce łudzi sie jeszcze ze on zagraza Kliczce to gratuluje
pozatym można przegrać WSZYSTKIE RUNDY !!!! i dać wyrównany pojedynek.
Poza tym w rundzie 6 bardzo mało brakowało aby Adamek przestał istnieć.
Nie ISTNIAŁ TO Shannon z Witalim!!!!!
Jest chyba też kwestia charakteru, że niewątpliwie bardzo uzdolniony Solis tak się zapuścił. Zupełny brak profesjonalizmu. Po drugiej stronie galaktyki są Kliczki, nie przypominam sobie choć jednej walki, do której nie byliby świetnie przygotowani pod względem fizycznym. W niemieckich mediach obozy przygotowawcze braci relacjonowane są i celebrowane w kilkutygodniowym wyprzedzeniem, bo Wit i Wołodymyr to oprócz sportowców również osoby wpierające wiele inicjatyw społecznych. po prostu muszą świecić przykładem.
najbardziej mnie smieszy ze przed walka z Adamkiem to byl stary , szklany drogoligowiec , a po stal sie niesamowicie groznym bokserem
teraz sie okazuje ze nieisnial w tej walce , panowie bez przesady to byla dosc wyrownana walka ze o 6 rundzie nie wspomne
Gdyby Adamek zawalczył z Harrisonem to Harrison zostałby - wielkim mistrzem europy, mistrzem IO, wielkim talentem co miał niefarta w karierze. takie tu obyczaje.
BTW - na Kubie prawie nie widziałem otyłych - no chyba że byli to turyści :)
to moze nasz Tomek ma taki talent i moze teraz kazdy bum bedzie go calowal w stopy co by dostac szanse na taka przemiane ;)
Nie wiem co mowil Steward ale jak spojrzysz na historie walk Holyego to jedyny 'wielki' ciezki z ktorym przegral w czasach swojego prime byl Riddick Bowe (raz wygral, 2 razy przegral)- nie musze przypominac chyba co Bowe soba reprezentowal w tamtych czasach, natomiast juz u schylku swoich najlepszych mozliwosci (37lat) stoczyl wyrownany boj z Lennoxem Lewisem (remis)ktory rozbil Witalija 3 lata pozniej.
Jesli chodzi o Adamka to byl jego debiut z 'wielkim' przeciwnikiem i wypadl w nim poprawnie (chyba nikt nie myslal ze Adamek od razu zdemoluje Granta), wygral zdecydowanie na punkty mimo ze nie ustrzegl sie poteznego ciosu. Jestem pewien ze z uplywem czasu bedzie mu szlo lepiej takze i z 'wielkimi' ciezkimi. Zarowno wielcy jak i mali maja swoje atuty, gdyby Adamek mial 200cm wzrostu to nie bylby zapewne taki szybki i gorzej by sie poruszal na nogach.
zabawny jesteś
Andrzej wyleczy rękę, wróci i pozamiata HW! :):):)
zgadzam się z Tobą w stu procentach, federacje rozmieniły się na drobne i takich też mają czołowych pięściarzy. Tyson z początków swojej wielkije kariery wytarł by ring nimi wszystkimi, mająć 100% ko, w tym 90 % w 1-2 rundzie... HW jest bardzo słaba. co do solisa- Stonka kartoflana- świetne linki. To był Solis który pozamiatałby w królewskiej kategorii. ten który jest etraz wydaje się stary, zniechęconyi wypalony... jak Rocky Balboa w 3 części:)
mieszko77 - gdyby Haye walczył z Grantem to Grant byłby mniej wart niż bardzo solidny Malladone.
Gdyby Adamek zawalczył z Harrisonem to Harrison zostałby - wielkim mistrzem europy, mistrzem IO, wielkim talentem co miał niefarta w karierze. takie tu obyczaje
Gdy Adamek pokonał Arreole to nagle Arreola stał się tylko grubym cepiarzem, gdy pokonalby Haya to pokonałby tylko szczekacza ze szklaną szczęką, gdyby pokonał Vita to pokanałby tylko starszego, już rdzewiejącego Pana itp...
Solit to nikt, walczył okropnie ! Ma ksywę tam jakaś Żmija, czy Wąż, a powinien mieć ksywę Leniwy Hipopotam, mistrz McDondalda, jak słusznie zauważył Kostyra, wstyd !
A Austin zawiódł mnie na całej linii.
Trzeba jak najszybciej zapomnieć o tej walce.
Solis nie nadaje się na żadnego mistrza, chyba że interkontynentalnego mistrza federacji TWBA :)
Bardzo ucieszyła mnie walka Mayorgi, no uwielbiam tego wariata, a i uważam, że był w niezłej formie, czemu wszyscy piszą że w był słaby ?
Bił się jak zawsze i dał mi trochę rozrywki.
(generalnie - gala słabiutka)
Czekamy na palpitacje serca na walce Lebiediew - Huck.
pozdrawiam
Meczyl sie 10 rund i o malo nie zostal znokautowany,a Austin ma podobne gabaryty do Granta i jest od niego lepszy.
A mimo to Solis nie musial sie z nim meczyc 10 rund i nie byl na skraju nokautu.
Przydałby się jakiś wywiad z Solisem..
Vit napewno sie smieje z tego co widział. I w każdej chwili poknnałby Kubanskiego mistrza.
Tytuł jak najbardziej adekwatny.
prosiak natomiast kiepsko sobie z nim radził mimo że technicznie powinien być nawet nie na innym poziomie ale z innej planety
ten KD był chyba raczej po prostym w momencie kiedy Ray źle stał na nogach choć przydałaby się lepsza powtórka
większość czasu tucznik spędził na frmowym człapaniu do przodu w lini prostej, bez balansu z zakrytym łbem jego gibania się można było zobaczyć praktycznie tylko jak dochodziło do wymiany ,pozostał były raczej epizodyczne
od ostatniej walki zrzucił tak jak podejżewałem mniej niż 10lb i nie zszedł poniżej 260 można śmiało założyć że nawet jak zrzuci kolejne 10-15lb na Kliczka wiele mu to nie pomoże
Vitalij musiałby strasznie zardzewieć żeby go nie wypunktować
co do Raya to mimo że nie zaprezentował się dobrze to wydaje mi się że byłby większym zagrożeniem dla Adamka od Granta przynajmniej do 8rundy
jezeli Solis nie potrafil znokaltowac faceta ktory po 15 min walki zaczol plywac i do tego mial szybkosc keczupu wyplywajacego ze szklanej butelki heinza , to o Witaliju powinien poprostu zapomniec
Ray też mniej spierdzielałby i zaoszczędził sił walcząc z kimś kto nawet z zwarciu nie jest za dużym zagrożeniem
natomiast jego chaotyczne zrywy ,ataki, nawet ten biedny lewy byłyby kolejną przeszkodą do pokonania więc walka mogłby być dla Tomka cięższa
http://www.youtube.com/watch?v=YF9K4JgPb1w&feature=related
Nie wiem...Briggs to taki sam bum jak Austin...
Nie rozumiem jakim cudem Solis moze sie zaprezentować gorzej niż Briggs ?
Data: 18-12-2010 12:24:42
"Mnie Solis nie rozczarowal.Jak walczyl Tomasz z Grantem?
Meczyl sie 10 rund i o malo nie zostal znokautowany,a Austin ma podobne gabaryty do Granta i jest od niego lepszy.
A mimo to Solis nie musial sie z nim meczyc 10 rund i nie byl na skraju nokautu."
Jedno z drugim nie ma nic wspolnego , w ewentualnej walce z Vitkiem sa jak dla mnie obaj bez szans.
A nokdaun po lewym prostym ?
Data: 18-12-2010 12:24:42
Meczyl sie 10 rund i o malo nie zostal znokautowany,a Austin ma podobne gabaryty do Granta i jest od niego lepszy.
Ale pod jakim wzgledem lepszy ? Bo napewno nie pod kondycyjnym. Po półmetku Austin nie miał juz czym oddychac. Początek mial jedynie dobry (jakies 3 pierwsze rundy).
100 % racji...
Wierzyłem w Solisa,ale...Austin jest gdzieś o 5 klas gorszy od Vitalija...
Solis nie pokazał nic dobrze rokującego na przyszłość. Z Austinem przedreptali całą walkę więc parę zrywów to nędza i świadczy o braku kondycji.
Austin był wolny jak ketchup więc musztarda na tle ketchupu wypada nieźle. To nieźle to jednak o niebo za wolno w porównaniu do np. Adamka, Haye'a czy Kliczków.
Techniką to on również nie powala - co najwyżej przeciętna i nieważne z czego to wynika...
Generalnie Solis nie ma ŻADNYCH szans z Kliczkami. Ponadto w wersji z dzisiaj/wczoraj dostałby baty od minimum 10 zawodników obecnej HW.
Naprawdę jest niewiele do oglądania w HW - ciężko zorganizować coś, co przyciąga oko widza. Zróbmy kolejne podsumowanie ostatnich wydarzeń:
1.Haye gra pierwszoplanową rolę w cyrku z Ałdlejem
2.Dimitrenko mdleje w szatni przed walką z Albertem
3.Wladimira boli brzuch więc i tu walki nie ma.
4.Widzowie zasypiają na walce Solisa z Austinem.
Aż strach kupować bilety na gale...
Albo płacimy za brak walki wieczoru albo zasypiamy. W każdym z tych przypadków czułbym się robiony w...
Z tego powodu nikt przy zdrowych zmysłach nie ma dziś ochoty inwestować w HW. Począwszy od telewizji. I począwszy od Stanów.
Adamek może i zostanie w obecnej HW wiecznie trzecim po Kliczkach ale wobec kibiców i tak gra fair. Trzeba być ślepcem lub złośliwcem by tego nie dostrzegać.
Wszystkie ciosy trafione/wyprowadzone:
Solis: 163/426 (38%)
Austin: 109/841 (13%)
Lewe proste trafione/wyprowadzone:
Solis: 57/144 (40%)
Austin: 56/593 (9%)
Mocne ciosy trafione/wyprowadzone:
Solis: 106/282 (38%)
Austin: 53/248 (21%)
Samą walkę pozostawiam bez komentarza!
(Szybki bokser i walka prowadzona również w takim tempie i można zaśpiewać żegnaj Solisie żegnaj)
ilość ciosów tylko potwierdza miernotę walki, jej tempa, jakości...
Za tym idzie opinia o Solisie.
Data: 18-12-2010 12:06:06
Autor komentarza: StonkaKartoflana Data: 18-12-2010 11:13:56
mieszko77 - gdyby Haye walczył z Grantem to Grant byłby mniej wart niż bardzo solidny Malladone.
Gdyby Adamek zawalczył z Harrisonem to Harrison zostałby - wielkim mistrzem europy, mistrzem IO, wielkim talentem co miał niefarta w karierze. takie tu obyczaje
Gdy Adamek pokonał Arreole to nagle Arreola stał się tylko grubym cepiarzem, gdy pokonalby Haya to pokonałby tylko szczekacza ze szklaną szczęką, gdyby pokonał Vita to pokanałby tylko starszego, już rdzewiejącego Pana itp...
neme - trafiłeś w samo sedno - dodałbym jeszcze "cudze chwalicie swego nie znacie sami nie wiecie co posiadacie"
Pozdrawiam!
Data: 18-12-2010 16:11:43
Jeszcze w kwestii generalnej...
Naprawdę jest niewiele do oglądania w HW - ciężko zorganizować coś, co przyciąga oko widza. Zróbmy kolejne podsumowanie ostatnich wydarzeń:
1.Haye gra pierwszoplanową rolę w cyrku z Ałdlejem
2.Dimitrenko mdleje w szatni przed walką z Albertem
3.Wladimira boli brzuch więc i tu walki nie ma.
4.Widzowie zasypiają na walce Solisa z Austinem.
Aż strach kupować bilety na gale...
Albo płacimy za brak walki wieczoru albo zasypiamy. W każdym z tych przypadków czułbym się robiony w...
Z tego powodu nikt przy zdrowych zmysłach nie ma dziś ochoty inwestować w HW. Począwszy od telewizji. I począwszy od Stanów.
Adamek może i zostanie w obecnej HW wiecznie trzecim po Kliczkach ale wobec kibiców i tak gra fair. Trzeba być ślepcem lub złośliwcem by tego nie dostrzegać.
Trudno nie zgodzić się z taką opinią 10/10
PRZECIEŻ TEN KMIOT WOGÓLE NIE POWINIEN BYĆ NAZWANY PIĘŚCIARZEM A MIMO TO DOSTAŁ JUŻ SZANSE NA WALKĘ Z KLICZKĄ, TO SAMO SOSNOWSKI, WSZYSCY ZACHWYCENI POSTAWĄ ALBERTA CHOĆ Z SOLISEM NIGDY NIE MIAŁ BY SZANS NAWET NA PLAYSTATION!!!
ADAMEK WALCZYŁ Z DUŻYM GRANTEM I MIMO TEGO ŻE WYGRAŁ TAK NAPRAWDĘ NIE ZAGROZIŁ MU ANI RAZU I WSZYSCY ZWALILI TO NA GABARYTY GRANTA.
SOLIS ZACHWIAŁ AUSTINEM PIĘĆ RAZY W 10 RUNDACH I MIAŁ GO NA DECHACH, MIMO ZE RÓŻNICA WZROSTU BYŁA DUŻO WIĘKSZA A STYL AUSTINA NIE POZWALAŁ NA DOBRĄ WALKĘ.
SOLIS ODEBRAŁ AUSTINOWI JAKĄKOLWIEK CHĘĆ DO WALKI SPRAWIŁ ŻE JEGO FRUSTRACJA SIĘGAŁA ZENITU W SKUTEK CZEGO WIDZIELIŚMY TAKĄ KOŃCÓWKĘ JAKĄ WIDZIELIŚMY A NIE CIĘŻKI NOKAUT KTÓRY WISIAŁ NAD AUSTINEM OD POCZĄTKU WALKI CHOĆ JAK ZAUWAŻYLIŚCIE SOLIS, NIE POTRAKTOWAŁ TRENINGÓW SERIO, A SAM AUSTIN NIE WYKAZYWAŁ JAKIEJKOLWIEK CHĘCI DO WALKI!!
MOIM SKROMNYM ZDANIEM SOLIS JAK UCZCIWIE POTRENUJE JEST JEDNYM Z NIELICZNYCH ZAWODNIKÓW KTÓRY MA SZANSE WYGRAĆ Z KLICZKAMI!!!
SAM, POSTAWĄ W RINGU WYWALCZYŁ SOBIE PRETENDENTA DO WALKI Z KLICZKAMI NIKT MU TEGO ZA DARMOCHĘ NIE DAŁ JAK NP. GEYOWIHAYE KTÓRY DOSTANIE SZANSĘ WALKI Z KLICZKAMI TYLKO ZA TO ZE LATAŁ ZA NIMI Z TELEWIZJĄ PO LOTNISKACH I OBRAŻAŁ W MIEJSCACH PUBLICZNYCH!!
Pozdrawiam!
Data: 18-12-2010 12:24:42
Mnie Solis nie rozczarowal.Jak walczyl Tomasz z Grantem?
Meczyl sie 10 rund i o malo nie zostal znokautowany,a Austin ma podobne gabaryty do Granta i jest od niego lepszy.
A mimo to Solis nie musial sie z nim meczyc 10 rund i nie byl na skraju nokautu.
mAM TAKIE SAME ZDANIE CO TWÓJ MORAŁ
Solis pokazał w tym pojedynków tylko tyle że jest zmarnowanym wielkim talentem. Jego akcje są piękne ale z uwagi na tłuszcz będą po prostu za wolne na Kliczko i Kubańczyk będzie miał za słabą kondycje aby przeprowadzać takich akcji więcej.
Solis będzie szybciej tracił kondycje w pojedynku z Kliczko z uwagii:
1. Na większe tempo prowadzonej walki.
2. że lewe proste proste i wszystkie ciosy Kliczki będą miały o wiele większą moc.
3. Kubańczyk cierpi na wielką na nadwagę lub nawet otyłość, przez co akcje będą go kosztować więcej energii.
4. Kliczko klinczując z pewnością zmęczy niższego od siebie przeciwnika technikami zapaśniczymi jakie posiada w swoim arsenale (gdyż mocowanie się z wyższym rywalem zabiera sporo sił). Zawodowstwo bowiem tym także różni się od amatorki że zawodowcy op prostu trenują techniki zapaśnicze w klinczu, gdyż przewaga w każdej sytuacji ringowej (nawet nieregulaminowej) może zdecydować o zwycięstwie.
cala dzisiejsza czolówka top 10 HW uwazani byliby za bumów w latach 1990-tych i skoro wy to widzicie to tym bardziej Solis...
kto jak kto ale nie wierze ze Solis nie wie jak wyglada profesjonalny trening i dieta, i przygotuje sie na te walke,
zebyscie sie nie zdziwili jak Solis zrzuci 10 kilo do walki z Kliczkiem,
a wtedy wszystko bedzie inaczej wygladalo,
ps
nawet narkoman Maradona zrzucil 20 kilo przedc mistrzostwami w USA, lol
Beznadziejne komentarze !!!
Jak można tak płasko myśleć ?
Po co Solis miałby zrzucać aż 10 kg ???!!!
Przecież przy 107 musiałby całkowicie zmienić styl!
Teksty typu "nie ma nic wspólnego ze sportowcem " to totalna żenada .
A panowie Kostyra i Kulej stracili w moich oczach na całej linii .
Ich pomyłki świadczyły o tym ,że chyba lunatykowali ...
Ne będę komplementował Solisa bo i tak skomentujecie to tekstami o makdonaldzie.
SOLIS ROZJEDZIE VITA , NAWET I PRZY 120 KG !!!
Jezeli Vitek ogladal ta walke na zywo to pewnie mogl doznac takiej kontuzji. Czasami jak sie histerycznie smiejemy to mozemy sobie nieco uszkodzic zebra z nadmiaru wesolosci.
Solis ma prawie zerowe szanse na pokonanie Vitka. Za wolny oraz za statyczny. Podwojny lewy "dyszel" rozbija garde, a pozniej potezny prawy prosty. W dodatku silne niske sierpy na watrobe i boki korpusu.
Ta walka nie bedzie trwala bardzo dlugo. KO dla Vitka w 6-8 rundzie.
Jego sukcesy to bat systemu Wuja Fidela. W momencie gdy Solis zwiał do USA wszystko się sportowo skończyło. Solisowi jest za dobrze, smakują mu BigMaki i inne Hamburgery... Solis to kolejny facet bez jaj, który goniony do roboty potrafi ale sam z siebie jest bliski dna. Wychodząc na Świat, wolny Świat nie jest w stanie wykorzystać szansy bo to go przerasta. Do momentu kiedy system decydował za niego było sportowo OK - od momentu kiedy trzeba włączyć mózg wszystko się kończy...
Lenistwo wygrywa - i nie piszcie o talencie. Solis to dziecko systemu - w momencie gdy jest już poza systemem okazuje się, że jest sportowo co najwyżej przeciętniakiem...
Właśnie za przeciwieństwa cenimy Adamka, który rozumie gdzie i jak żyje... rozumie, że życie dało mu szansę i trzeba ciężko pracować by ją wykorzystać. Solis nigdy nie rozumiał na czym polega wolność i samostanowienie. W momencie kiedy ja dostał... spasł się jak pewne zwierzę. Nie widzę szans by coś się w tej materii zmieniło...
Jesteś jakimś aktywistą?!
Zgadzam się z tobą w stu procentach!!!
To samo jeżeli chodzi o Kostyrę i Kuleja hehehe!!
Wchodzi Solis do ringu przez 5 minut pokazana gęba a te dwa (...) przedstawiają Austina czego to nie dokonał, czego to nie dokona itd., aż tu nagle zawodnik odwraca się a na plecach napisane SOLIS...!!!
Dalej już nie dokończę bo musiałbym użyć niecenzurowanych słów w stosunku do tych dwóch (...) a już ras mnie z tąd wywalili za komentowanie komentowania hehehe!!
W każdym bądź razie po takim wstępie nie mam więcej pytań do tych dwóch (...)
Właśnie chodzi o to, że Solis MUSI zmienić styl (przy okazji stracić z 10kg). Cały pic na tym polega. Jeśli tego nie zrobi w porę, to nic z niego nie będzie.
Podobnie jest z pływaniem. Jeśli nauczysz się koślawo pływać, to zmiana na prawidłową technikę będzie dla Ciebie bardzo niekorzystna. Dlatego trzeba zmieniać ją tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Właśnie po to, żeby bez większych problemów przystawić się na prawidłowy styl.
Indywidualność w pewnym sensie to bzdura w sporcie. Mniej tłuszczu, sprawniejszy organizm. To jest proste jak budowa cepa.
Tłuszcz to też masa , która w określonej sytuacji stanowi jako komponent siły nacisku , w przypadku boxingu cios , klincz a nawet osłona.
Proponuję abyś napisał książkę o sumo p.t"Zapaśnicy sumo ! Opamiętajcie się!Mniej tłuszczu, sprawniejszy organizm!!!
Solisa bym nie skreślal; przy całym swoim człapaniu wyprowadza bardzo szybko kombinacje silnych ciosów; wszystkie walki wygrywa absolutnie bezdyskusyjnie; też myslę że ma nadwagę ale prawdziwy test dopiero przed nim - pozyjemy zobaczymy