HAMED NIE CHCE OGLĄDAĆ KHANA W TAKICH TARAPATACH

Brytyjska legenda boksu, Prince Naseem Hamed, wyraża obawę o zdrowie Amira Khana (24-1, 17 KO), który podczas sobotniej walki z Marcosem Maidaną (29-2, 27 KO) przyjął całą masę mocnych ciosów. W dziesiątej rundzie Khan był mocno zraniony i przez blisko dwie minuty argentyński pretendent gonił go po ringu i zarzucał całymi seriami ciosów. Amir przetrwał kryzys i zasłużenie wygrał na punkty. Hamed nie chce jednak oglądać młodego pięściarza w tak trudnych walkach.

- Takie pojedynki skracają karierę. Kiepsko wyglądało to w kilku ostatnich rundach. Nie chcę oglądać go w takich walkach. Cieszę się, że wygrał, ale musiałem patrzeć jak mój bliski przyjaciel niepotrzebnie obrywa potężne ciosy. Nigdy więcej nie chcę tego oglądać - powiedział Hamed.

Nie zmienia to jednak faktu, że Prince jest pod wrażeniem. W połowie dziesiątej odsłony nie spodziewał się, że Khan zdoła dotrwać choćby do końca tego starcia, a Amir przeboksował jeszcze kolejne dwie rundy.

- Uczono mnie, że jeśli nie będę dawał się trafiać, będę miał długą karierę, lecz jeżeli będę dużo obrywał, to skończy się ona szybko. Amir ma ogromne serce do walki, być może ma w sobie nawet dwa. Nie wiem jak on tego dokonał - wyznał 36-letni dziś Hamed, który już ponad osiem lat temu zawiesił rękawice na kołku...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 14-12-2010 08:47:40 
Hamed był tylko jeden. Żywa legenda. Efektowny styl walki
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-12-2010 08:57:13 
COO on ma 36 lat ? Ja myślałem, że ten koleś jest po 40 albo po 50 :D. Widze, że wcześnie zawiesił rękawice na kołku .
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-12-2010 09:01:35 
Ciekawe jak by jego walka w prime wyglądała z Pacmanem
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 14-12-2010 09:08:15 
Takiej walki bał bym się obstawić w zakładach;p
 Autor komentarza: bzzzyk
Data: 14-12-2010 09:39:53 
TAAAK to był ktoś w świecie boksu...

NIESAMOWITY!
 Autor komentarza: zin
Data: 14-12-2010 09:40:05 
Prince był bardzo widowiskowy, ale nigdy nie był tak klasowym pięściarzem jak Pacman i dostałby większe bęcki niż od Barrery.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 14-12-2010 09:47:05 
Paulpolska - Hammed to żaden "jedyny" i ŻADNA legenda - to fajny, widowiskowy bokser ale na lokalnym angielskim podwórku - najlepszy bokser którego pokonał to Kelly (KO4)- po równym boju w którym sam leżał 3 razy. Z wybitnym bokserem walczył tylko raz z Barrerą i został kompletnie ośmieszony!!!! w tym czasie w jego wadze byli niesamowici bokserzy Marquez, Pacquiao, Moralez, Tapia, Junior Jones - każdy z nich dałby szkołę boksu Hammedowi jak Barrera więc Hammed podwinął ogon i zakończył karierę.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 14-12-2010 09:50:48 
babu93 - odpowiedz na twe pytanie jest bardzo prosta - tak jak pisze zin
Pacquiao vs Hammed = okrutny łomot dla Nasima.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 14-12-2010 10:01:25 
Również myślę, że po raz ostatni oglądałem Khana w takich tarapatach.
Nie to, że się skręcam ale, że już chyba więcej bomb nie można przyjąć.
Prince...taki sam widowiskowy bokser jak Chris Eubank. Obu brakuje na ringach, niestety czas biegnie nieubłaganie.
 Autor komentarza: nowy
Data: 14-12-2010 10:30:50 
Sorki, że trochę nie w temacie ale pojawił się niezły temat.Jak podaje serwis Eurosport Tomasz Adamek wróci na ring 9 kwietnia i niewykluczone, że skrzyżuje rękawice z Albertem Sosnowskim.Według spekulacji eurosportu cyt."gdyby udało się zorganizować konfrontację "Górala" z "Dragonem" Polsat mógłby zapewne liczyć, na przynajmniej pięciomilionową widownię. Dlatego Sosnowski jest nazwiskiem, którego na pewno nie należy skreślać. Walka mogłaby się odbyć 9 kwietnia w katowickim Spodku."
Podobno jest już po rozmowach z włodarzami stacji Polsat :).
JA JESTEM ZA TYM POJEDYNKIEM, UWAŻAM, ZE BYŁO BY ŚWIETNE WIDOWISKO !
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-12-2010 10:34:45 
No super a możesz podać link tej strony?
 Autor komentarza: nowy
Data: 14-12-2010 10:43:12 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik nowy piszący z IP: 82.177.218.46 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: glaude
Data: 14-12-2010 11:22:37 
Jeśli to będzie prawdą, to byłby pojedynek o niezłą kasę.
Oglądalność będzie duża.
Do tego to dla Adamka taki pojedynek korespondencyjny z Vitalijem.

Dla mnie pewne, że Góral wygra, natomiast ciekawe czy przed czasem- czy na punkty?
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 14-12-2010 11:48:43 
Mnie się wydaje, że Adamek kompletnie by go rozbił... i albo sędzia zastopowałby walkę, albo narożnik Sosnowskiego.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 14-12-2010 12:58:04 
ale przytył ha wygladA jak ten typ z burdelu w JAK ROZPIETALEM 2 WOJNE ŚWIATOWĄ BURDELLO BOOM BOMM
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 14-12-2010 13:51:21 
wspanialy Prince Hamed;)..uwielbialem jego walki;)))
 Autor komentarza: gonzo1992
Data: 14-12-2010 14:01:58 
Moim zdaniem Prince to mimo wszystko jeden z najbardziej niewykorzystanych talentów w historii boksu. Niby mistrz świata ale chłopak miał taki potencjał aby deklasować dosłownie każdego pięściarza, geniusz w czystej postaci.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 14-12-2010 14:09:27 
gonzo1992 - bardzo się mylisz!!!miał potencjał aby deklasować średniaków w Europie - nie wystarczy gibać się z opuszczonymi łapami aby być Royem Jonesem, Leonardem czy Alim...
W tym czasie w jego wadze lepsi byli Pacquiao,Tapia,Marquez,Barrera, Jones Jones... a może nawet Ayala.
O tym świadczy parę innych walk nie tylko deklasacja z Barrerą/
 Autor komentarza: gonzo1992
Data: 14-12-2010 14:14:35 
Chodzi mi o sam potencjał, o jego szybkosc, technike i inne czynniki kunsztu bokserskiego, a to ze nie wykorzystał tego w pełni to inna sprawa, bo zgadzam sie ze na tamten czas Manny Tapia i Marquez z Barrera byli od niego lepsi, ale po prostu według mnie talent Princa nie był w pełni wykorzystany
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 14:21:52 
Wystarczy zobaczyć co zrobił Barrera z Hamedem,a co z nim zrobił Pacquaio ! Pacquaio vs Barrera TKO 11 i to na tym Barrerze 29 lat 3 lata po walce z Hamedem !
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 14-12-2010 14:31:15 
gonzo1992 - nie masz racji - Hammed by świetnie prowadzony, gdy był na topie pracował ze Stewardem, nie chlał nie ćpał, do walk zawsze wychodził przygotowany, był angielską gwiazdą którą zajmował się sztab fachowców....dużo więcej z niego wycisnąć się nie dało!!! gdyby tak było nie zakończył by tak błyskawicznie kariery!!!
Widowiskowe sztuczki Hammeda mydlą wam oczy!!!to bokser bardzo dobry nie wybitny!!!
Hammed to nie leonard, Eubank to nie Roy Jones Jr mimo podobnego stylu.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 14:32:46 
Przeceniacie porażkę Hameda z Barrerą. Hamed to był taki zawodnik który mógł przegrywac całą walkę a na końcu wykorzystać jeden błąd przeciwnika i wygrać przez KO, tak też liczył że się stanie w tej walce ale Barrera nie popełnił żadnego błędu, z drugiej strony patrząc na rozwój sytuacji w ringu trenerzy mówili Hamedowi żeby więcej boksował a nie tylko nastawiał się na jeden cios, no i pycha zgubiła Hameda nie posłuchal trenerów, przegrał tą walkę przede wszystkim przez własną głupotę a nie umiejętności a i tak w głowach kibiców przede wszystkim jest Hamed a nie Barrera, robił show i miał talent jak żaden inny zawodnik na świecie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 14-12-2010 14:34:16 
Stonka ma tutaj racje..prince byl cholernie widowiskowy ale taki manny zmielil by go w ringu..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 14-12-2010 14:48:37 
horhe88- Hammed kiepściutko zawalczył z miernym Calavo, z Kelly leżał trzy razy i wygrał po remisowej młócce do czasu KO4 w której mógł polec każdy. parę innych walk świadczących o tym że Hammed nie był geniuszem też by się znalazło.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 14-12-2010 14:55:27 
Zgadzam się z przedmówcami Hamed zbudował legendę niczym Tua w ciężkiej widowiskowością sprawiał wrażenie lepszego niż był w rzeczywistości myślę że Manny gdy był lżejszy lub Gamboa by go rozjechali!
 Autor komentarza: Jablo
Data: 14-12-2010 14:56:36 
Z Hammedem jest podobna sytuacja jak z Tua w wadze ciezkiej. Efektownosc jego walk sprzyja jego zbytniej gloryfikacji. Jednak pomimo tego, ze przegral z Barrera to pozostaje pewien niedosyt ze nie walczyl z innymi dobrymi zawodnikami i tak szybko wycofał się z biznesu.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 14:57:21 
Kogo świetnego pokonał Hamed ?

Czy miał na rozkładzie takiego Moralesa ? Barrerę ?
 Autor komentarza: Jablo
Data: 14-12-2010 14:57:25 
ooo kolega mnie uprzedzil z porownaniem :D
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 15:03:47 
Bronił kilkadziesiąt razy 3z4 tytułów najważniejszych organizacji mistrzowskich więc coś jednak sobą reprezentował i nawet jakby z kimś tam przegrał to jego styl był świetny, widowiskowy, jedyny na świecie i skuteczny.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 14-12-2010 15:03:57 
Haha mieliśmy to samo na myśli
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:05:30 
Bronił kilkadziesiąt razy 3z4 tytułów najważniejszych organizacji mistrzowskich więc coś jednak sobą reprezentował i nawet jakby z kimś tam przegrał to jego styl był świetny, widowiskowy, jedyny na świecie i skuteczny.



Wielu takich było.Co z tego,ze bronił,to to samo ala Hatton w Anglii...Gdy wychodził ktos z nawyzszej półki do niego ludzie dopowiadali ideologię dlaczego przegrał...
 Autor komentarza: Kronk
Data: 14-12-2010 15:05:39 
Nie mówię że sobą nic nie reprezentował ale było kilku lepszych od niego.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 15:12:30 
Czy byli lepsi trzeba byłoby to w walce sprawdzić co do porażki z Barrerą przy innej taktyce i podejściu Hameda wynik mógłby być inny tak można spekulować w nieskończoność, poza tym czy wam się wydaje że Paciao w pewnym sensie nie dobiera sobie zawodników jemu pasującycych? Poza tym Hamed wcześniej skończył karierę i w tak młodym wieku mało który zawodnik osiągnął tyle co on.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:18:27 
co do porażki z Barrerą przy innej taktyce i podejściu Hameda


spekulujesz...fakt jest taki,ze był,to najlepszy przeciwnik z jakim sie spotkał i dostał.Koniec kropka.Pacquaio nie miał problemów z Barrerą.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 14-12-2010 15:19:35 
Pacman jest na etapie kariery bardzo marketingowym obecnie a i tak ma silnych rywali gdy walczył w niższych wagach lał się z każdym.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 15:19:58 
Spekuluje tak jak i wy.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 15:23:07 
Z kim by nie walczył i z kim by nie przegrał to co wyprawiał w ringu tego nie robił nikt inny. Wariat w najczystszej postaci.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:23:38 
Ale my spekulujemy na podstawie faktów(walka z Barrerą),a ty ten fakt odrzucasz i deprecjonjesz dorzucajac własna ideologie gdyby,to gdyby tamto...Gdybanie,bo walka była i sie porażka Hameda skończyła...


Czyż Hamed nie jest jednym z twoich ulubionych bokserów ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:24:17 
Z kim by nie walczył i z kim by nie przegrał to co wyprawiał w ringu tego nie robił nikt inny. Wariat w najczystszej postaci.



Tu sie mogę zgodzić,ale bokserów z najwyższej pólki tak oszukać sie nie da...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 14-12-2010 15:25:51 
horhe88 - Właściwie prawie KAŻDY WYBITNY bokser szczególnie niskich wag w wieku 28lat miał większe osiągnięcia niż Hammed!!!!
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 15:29:43 
W wieku 20 lat zdobył mistrzostwo siwata tak więc jeżeli byli tacy co w tym wieku zdobywali mistrzostwo bronili kolejnych tytułów przez kolejne 8 lat i byli nazywani wybitnymi to on również do nich należał.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:34:48 
hothe byli tacy i wiecej osiagneli właśnie Morales,Barrera...A Pacquaio był młodszy !!! I pokonywał wybitnych,Hamed nie.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 14-12-2010 15:38:29 
Khan to niby udawał Pacmana tymi stuknięciami rękawic i ruchami rąk? . To jakiś zabobon czy co ? Ale faktycznie nie wierzyłem że Khan może ustać takie ciosy jak przyjął w 10 rundzie, po walce z Prescottem wydawało sie że ma szklanke, albo Maidana bije słabiej niż Prescott albo treningi Khana z Roachem czynią cuda.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 15:40:11 
Morales dwukrotnie przegrał z Barrerą raz wygrał. itd itd .
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 14-12-2010 15:41:45 
horhe88 nie liczy się ilość walk tylko jakość!!!
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:42:19 
Ale po wyrównanych walkach...

Porównaj sobie rywali na rozkładzie- Moralesa,Barrery,Pacquaio,Hameda...Hamed nie ma na rozkłądzie bokserów tych co ci wymienieni.Koniec kropka.

No bo Kelley,kogo on pokonał ? A rzucał an dechy Hameda juz nie dawał sie tak osmieszyć...Soto kogo pokonał ?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 14-12-2010 15:43:12 
horhe88-Moralez walczył wiele razy z innymi wybitnym nie tylko z Barrerą, Hammed nie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:43:37 
horhe spójrz w rekord...Tańcowanie i osmiesanie bumó nie robi na mnie wrażenia...Gdyby,to zrobił z Barrerą byłby git...Ale nie zrobił.


Joens jr. potrafił deklasować ,ale jak przyszedłMcCallum czy Hopkins walki były juz bardziej wyrównane,ale wygrywał!
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:44:18 
*horhe spójrz w rekord...Tańcowanie i osmieszanie bumów nie robi na mnie wrażenia...Gdyby,to zrobił z Barrerą byłby git...Ale nie zrobił.


Jones jr. potrafił deklasować ,ale jak przyszedł McCallum czy Hopkins walki były juz bardziej wyrównane,ale wygrywał!
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 15:44:56 
Skończył karierę w wieku 28 lat inni nie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:45:34 
Chodzi mi o styl Roya Joensa jr.


Co do innego Jonesa jr. mam odmienne zdanie co do Stonki
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-12-2010 15:46:24 
Skończył karierę w wieku 28 lat inni nie.


To też minus.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-12-2010 15:54:53 
Później miał wypadek siedział w puszce i się posypało niestety.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 14-12-2010 17:31:12 
Myslalem ze bedzie dominacja a tu zaskoczenie,Roach stawia na szybkosc i zapomina o obronie niestety.
 Autor komentarza: Pysio
Data: 14-12-2010 17:52:16 
horhe88 Hamed skończył karierę tak szybko ponieważ zauważył że nie jest wybitnym bokserem. Walka z Barrerą to udowodniła.

Poza tym Hamed nie miał naprawdę mocnej psychiki. Potrafił w czasie walki faulować gdy coś nie szło po jego myśli. Nie miał mocnej szczęki (miał za to genialną gibkość która chroniła go przez KO).

Wracając do uwagi Hameda. To ma racje, ponieważ przyjmowanie mocnych ciosów dla tak szybkiego zawodnika jakim jest Khan może sprawić że jego szybkość może się zmniejszyć ale nie musi. Poza tym Khan w tej walce pokazał oprócz psychiki jednaj rzecz którą nie posiadał Hamed a mianowicie dyscyplinę w stosowaniu obranej taktyki pomimo niespodziewanych okoliczności (przyjęciu silnych ciosów).
 Autor komentarza: Kronk
Data: 14-12-2010 19:39:05 
Napisałeś horhe że zdobył pierwszy pas w wieku dwudziestu lat to powiem ci że w tak niskich wagach to żaden wyczyn godny najwyższej chwały.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.