Mam nadzieje że Solis wygra ta walke zdecydowanie ! najlepiej jakby przez Ko wygrał!! ma potenchał tylko ze nadwage ! dobrze by było zbić tą wage! myśle że przy obrej wadze dałby dobrą walke z Vitkiem !! Mayorga a ma wrażenie że prztył troszke !
Autor komentarza: milek762
Data: 01-12-2010 18:58:50
Mam nadzieje że Solis wygra ta walke zdecydowanie ! najlepiej jakby przez Ko wygrał!! ma potenchał tylko ze nadwage ! dobrze by było zbić tą wage! myśle że przy obrej wadze dałby dobrą walke z Vitkiem !! Mayorga a ma wrażenie że prztył troszke !
Autor komentarza: VanZan
Data: 01-12-2010 18:59:29
Fakt od razu widać że Solis schudł na pewno brzuch spadł.
Autor komentarza: Saito
Data: 01-12-2010 19:01:02
Oby jak najwięcej takich ciosów Austina jak na ostatnim zdjęciu dochodziło szczęki Solisa ;)
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 01-12-2010 19:16:39
Rej Ostin to zawodnik solidny i potrafiący często remisować walki :)
Autor komentarza: nowy44
Data: 01-12-2010 19:27:35
nie no. solis chyba schudl. to dobrze wrozy. nie w temacie: w czwartek orange sport pokazuje mormecka z ibragimowem a portale bokserskie tego nie widza.
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 01-12-2010 19:33:47
jaka walka takie i newsy ;)
Autor komentarza: milek762
Data: 01-12-2010 19:34:34
ten ibragimow to kuzyn sułtana solidny zawodnik pokonał bodajze olivera Mccalla!!
Autor komentarza: Laura
Data: 01-12-2010 19:40:27
Autor komentarza: milek762
Data: 01-12-2010 18:58:43
Mam nadzieje że Solis wygra ta walke zdecydowanie ! najlepiej jakby przez Ko wygrał!! ma potenchał tylko ze nadwage ! dobrze by było zbić tą wage! myśle że przy obrej wadze dałby dobrą walke z Vitkiem !! Mayorga a ma wrażenie że prztył troszke !
A ja myślę że dobrze by było gdyby dla Solisa walka była bardzo ciężka. Może zrozumiałby że na samym talencie daleko nie zajedzie i lepiej się przygotował do walki o pas. Niestety sama wątpię ze Austin czymś zaskoczy, raczej wygra pewnie.
Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 01-12-2010 19:41:10
3 fotka , obok Solisa jest Jean Pascal ?
Autor komentarza: Daw
Data: 01-12-2010 19:43:45
Mnie tez sie wydaje,ze Solis schudl,licze na dobry wystep z jego strony,a potem wziasc sie jeszcze bardziej zrzucic jeszcze i walka o pas.
Autor komentarza: Hashemian1
Data: 01-12-2010 19:48:51
Śmiać mi sie chce jak słysze, że solis znokautuje vitalija. Ogladałem walke solisa z burnetem i zauwazyłem problemy duze solisa w obejsciu lewego prostego. Jesli mial z tym problem ze słabym burnettem to co bedzie sie działo z kliczko???Te problemy przede wszytskim związane są ze słabą mobilnością praktcyznie nei mozna tutaj mówić o poruszaniu sie po ringu tylko o człapaniu jak słoń. Uważam ze nie ma żadnych atutów solis po swojej stronie w walce z vitalijem, słabe warunki fizyczne zaledwie 186cm a z tym zasięgiem ramion bodajże 203 to nie chce mi sie wierzyc, gdyż w walce nie widać tego zasięgu pewnie 10cm mu dodali znając dzisiejsze realia. Cios ma solidny ale nie na szcęke vita, jesli lenox nie potrafił go znokautować choć już byl po ptrimie to jak chce to zrobić tłuściutki solis który nie potrafi nawet w tempo pojść za ciosem przez swoją opływową grubą sylwetke.
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 19:57:37
Hashemian...
Nikt nie mówi,że znokautuje Vitalija czy go pokona...Mówimy,że może być ciężkim rywalem...
Byrd również miał problemy z długasamia...Purrity nic nie miał takiego jak Solis,a były problemy...
Jak dotąd SOlis nie oddał więcej niż 1 rundy żadnemu rywalowi w karierze PRO...
Zmiótł solidnego Barreta i Drumonda...
Na pewno jest lepszy od briggsa i johnsona,bo briggs to dostał wjeby nawet od ibragimova...Ostre.
Mówienie,że SOlis czy Haye zostanie zmieciony przez braci jest bez sensu,bo jakoś o wiele gorsi briggs,johnson nie byli zmieceni...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 19:58:14
byli,ale tylko napunkty...Więc solis moze sie leoiej zaprezentować...
Kubańczyk ma zasięg 202 cm...
Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 01-12-2010 20:16:02
ZelaznyMike - no właśnie o to samo chciałem się spytać .. wydaje mi sie że to Pascal
Autor komentarza: nik
Data: 01-12-2010 20:20:33
Ja Austina nie skreslam, nie zdziwilbym sie jakby pobil Solisa.
Autor komentarza: endriu
Data: 01-12-2010 20:24:56
Dobre nik, ale masz prawo tak myśleć, ty natomiast czasami też uszanuj zdanie innych
Autor komentarza: Hashemian1
Data: 01-12-2010 21:05:27
Nie chodziło mi o to, że solis czy haye zostaną zmieceni z ringu chociaż z Hayem wsyztko mozliwe każdy prawy prosty vita czy wladimira moze okazać sie kończoncy.Chodzi mi bardziej o to ze to pieściarze bardzo przereklamowani nie walczyli z nikim znaczącym a już ludzie upatrują w nich pogromców braci co dla mnnie jest niesmaczne oczywsice nie wszyscy tak sądzą za co jestem wdzięczny.
Autor komentarza: Pyra
Data: 01-12-2010 21:17:38
ZelaznyMike.... Właśnie też pierwsze co na 3 zdjęciu rzuciło mi się w oczy to Pascal ale co on by tam robił ;O. Wygląda jak Pascal ale czy to on ręki se uciąć nie dam ;)
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 01-12-2010 21:24:23
Własnym oczom nie wierzę Solis naprawdę schudł...pierwszy rzut oka i morda nie do poznania gdzie ten słynny księżyc w pełni...no no nastraja to optymistycznie= zobaczymy!
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-12-2010 21:26:50
StonkaKartoflana
Ja tez to zauwazylem..gdyby sie okazalo ze Solis naprawde sie wzial za siebie to na miejscu Vitka zaczal bym sie denerwowac a na miejscu Wladka wpadac juz w lekka panike..Szczuply Solis moze do spolki z Pulevem wywrocic wage ciezka do gory nogami..
Autor komentarza: Saito
Data: 01-12-2010 21:32:25
Tak to jest Pascal na zdjęciu. Rozwiązanie zagadki:
Pascal i Solis mają tego samego trenera. Solis walczy 17 grudnia, a Pascal dzień później 18 grudnia czyli praktycznie w tym samym terminie, więc trener Luis Diaz przygotowuje obu pięściarzy jednocześnie.
Autor komentarza: Tim
Data: 01-12-2010 22:00:32
Hashemian1 "Chodzi mi bardziej o to ze to pieściarze bardzo przereklamowani"
Jak możesz się tak komprowitować nazywając 4 krotnego mistrza świata i mistrza olimpijskiego przeraklamowanym? Wiadomo, że boks zawodowy to zupełnie inna bajka niż amatorski, ale mimo wszystko takich osiągnięć w boksie amatorskim nie osiągają zawodnicy przeraklamowani.
Wiekszość z wielkich mistrzów przez Claya o Lewisa byli genialnymi amatorami a później zawodowcami więc mamy takie samo prawo wierzyć, że tak samo bdzie z Solisem.
P.S.
Dla mnie bracia natomiast są przereklamowani a ich ostatni rywale to porażka, jestem pewien, że gdyby się urodzili kilka lat wczesniej a ich prime przypadł na lata 90 to byli by co najwyżej solidnymi pięsciarzami ze wschodu i tyle.
Autor komentarza: Komar13
Data: 01-12-2010 22:00:47
Rzeczywiście nie najgorzej Solis wygląda. Ciekawy jestem strasznie ile na wage wniesie. 108? mniej, wiecej? jak uważacie?
Autor komentarza: Komar13
Data: 01-12-2010 22:02:52
w ostaniej ważył 117 o ile pamietam...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 22:03:55
Myslę,że 110 byłoby już sukcesem...105 to byłaby euforia...
Solis powinien warzyć max 102 kg...Zdarzalo mu się walczyć jak warzył 122 kg...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 22:05:50
102 z Kliczką max
A jak wyjdzie ze 110 z Solisem będzie w miarę,a 105 kg ,to już sukces...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 22:06:23
110-105 z Asutinem rzecz jasna ,to sukces
102 max z Kliczką
Autor komentarza: Komar13
Data: 01-12-2010 22:07:03
żeby ważyć 102 musiałby być "suchy" jak młody Tyson:p. zgadzam sie ze mniej nic 110 będzie dużym zaskoczeniem
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 22:08:17
I taki powinien być,suchy,ruchliwy...
Autor komentarza: Komar13
Data: 01-12-2010 22:11:32
Suchy, ruchliwy Solis - marzenie znudzonego kibica...no oby kiedys dane nam było takiego ujrzeć
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-12-2010 22:31:51
Solis poszedl po rozum do glowy..To inteligentny bokser..Wie ze z takim sadlem nie ma czego szukac w ringu z Kliczka..wie tez ze ma ogromny talent i chyba jednak szkoda mu go zmarnowac..oby, oby..Chudy Solis to niechybna rewolucja i przetasowania w ciezkiej, na samej gorze..
Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 01-12-2010 22:38:46
Mniesię coś wydaje, że do walki Solisa z Kliczko nie dojdzie w 2011.
Solis chyba będzie chciał czekać, a Kliczko też nie będzie naciskał.
Oboje mają dużo do stracenia. Kliczko pewnie boi się porażki, bo cień szansy Solis będzie miał. Solis jeszcze bardziej, bo porażka z Kliczko załamie jego karierę - po tym co opowiadał każdy uznałby go za dużo gadającą przeciętność.
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-12-2010 22:41:45
Solis nalega na walke z Kliczka juz od dawna!!..Nie sadze aby byly to czcze slowa, rzucane na wiatr..
Autor komentarza: Fryto666
Data: 01-12-2010 22:58:21
@WalterAlfa
Kliczko sie nikogo nie boi, a napewno nie Vitalii. Solis natomiast ma male szanse na wygranie, ale jesli dobrze sie zaprezentuje, to napewno jego kariera sie nie zalamie, a nawet jestem sklonny stwierdzic, ze sie rozwinie, bo zostanie zauwazony przez ludzi zwiazanych z bokserm i kibicow, co sprawi, ze stanie sie takze bardziej oplacalny marketingowo dla innych piesciarzy na wysokim poziomie. Solis jest mlody i byc moze nie wie co go czeka, a jesli Don King i Solis beda chcieli tej walki i WBC kaze Vitalijowi walczyc, to ten nie bedzie mial nic do powiedzenia, bo raczej nie zwakuje pasa, aby zawalczyc z kims innym.
Autor komentarza: Saito
Data: 01-12-2010 23:00:25
@lukaszenko
Według mnie Solis nawet jeśli się odchudzi to po takim skakaniu z wagą to nie będzie już nigdy ten sam Solis co w amatorce (już nie jest).
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-12-2010 23:04:59
Saito
Jasne ze nie bedzie mial juz nigdy na wadze 90 kg ale niech zejdzie na spokojnie do tych 105 kg i bedzie cholernie groznym graczem w dywizji ciezkiej..Umiejetnosciami Solis bije na glowe wszytkich w tej dywizji..Gdy bedzie szczuply, dojdzie do tego szybkosc i lepsza praca nog, co znowu pozwoli na skracanie dystansu..Co z koleji zdecydowanie ulatwi znalezienie drogi do szczeki Kliczkow..Chudy Solis to przyszly mistrz swiata, nie mam co do tego cienia watpliwosci..
Autor komentarza: tysiok
Data: 01-12-2010 23:07:40
Żal mi was ,fanatycy haseł "mistrz KFC".
Teraz macie nową gadke "...Solis nawet jeśli się odchudzi".
Po walce będziecie pieprzyć " moim zdaniem to Vitek wygrał " albo " Vitek by to wygrał gdyby nie ..."
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 23:14:08
Fryto
Vitalij może być zbyt pewny,a obija ostatnio kelnerów...
Po powrocie zniszczył Petera,Peter miał nadwagę,ale co z tego,skoro Vito nie miał żadnych przetarć,potem walka z Kubańczykiem Gomezem,który stawiał opór,ale to nie talent Solisa i po Gomezie wydyszlowanie Arreoli...
Noi Vito pozamiatał ciężką(to byli nieźli jak na dzsiejszą HW zawodnicy),że inni zaczęli srać w gacie...Noi potem średniaki czyli Johnson,Sosnowski,Briggs...Najgorszy z nich to Briggs,który pokonał w swojej karierze tylko Liachowicza i wrak Mercera...
Peter i Arreola,to powolne czołgi leżące Vitowi...Gomez był niezły,ale gorszy niż Solis i wchodziły mu lewe...
Tutaj cytat Stonki(sorry Stonka mam nadzieję,że nie masz za złe,że wykorzystuję twoje posty)
Angelo Dunndee wybierając przeciwników dla Alego powiedział tak: walka z kelnerami jest szkodliwa ponieważ usypia czujność, daje nieuzasadnioną pewność siebie, pogłębia błędy. kelnera pokonamy nawet popełniając bezkarnie mnóstwo błędów które lepszy zawodnik wykorzysta.-(nie jest to dosłowny cytat).
Oby Vitalij się nie przejechał,co prawda ma o wiele lepsze doświadczenie niż Solis,ale Solis już zaskoczył spasiony pokonał Drumonda,świetnego journeymana,któy toczył bój z Chagavem i Barreta...on ich zmiażdżył wciagnął nosem...
Solis,to nie bum,a Vitalij walczył ostatnio z bokserami o dwie klasy gorszymi...
Co prawda byłyy problematyczne walki z Salifem,Longiem,Burnettem etc.,ale wiele na samym początku kariery PRO i nie oddał im wiecej niż jednej rundy...
Z Salifem fuksem wyygrał Tua parę lat temu i wielu bokserów z tymi długasami miało większe problemy (Chambers).
Może się okazać,że Vitalij obiję Solisa jak Petera itd.,ale nei chcę mi sie w to wierzyć...Bo on jest o wiele od nich lepszy...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 23:15:34
Solis lepszy...A jak będzie chudy...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 23:15:59
Zgadzam sie Solis juz od dawna chciał walki z Vitalijem...
Autor komentarza: tysiok
Data: 01-12-2010 23:19:50
Mi się już nie chce argumentować książkowego stylu Solisa i bezczelnego obrabiania (otumanionych) kibiców przez braci K.
Autor komentarza: Rogs
Data: 01-12-2010 23:23:42
To jest takie gdybanie, niektorym jeden rywal lezy innym nie i już. Nie można tego analizować po walce jednego zawodnika. W jednej walce znokałtował go w 2 rd,a z innym meczyl sie na pkt. Takie cos wogole nie ma sensu. Co do Vita to nasuwa sie pytanie z kim ma walczyć Haye braci unika jak ognia Povietkin tez sie obesrał i napewno nie zawalczyłby z braćmi K. Brał tych co są na horyznocie najlepsi. Zresztą walką z Solisem chyba już nikt mu nie zarzuci wybieranie słabych rywali.
Co do szans Solisa?
Wydaje mi sie,ze to juz tylko i wyłacznie zależy od niego jak do tego podejdzie. W pełni profesjonalnie,czy też tak jak do tej pory ze sporą nadwagą, tylko i wyłącznie jego sprawa i szansa. Oceniam jego szanse piszac jeszcze przed pojedynkiem z Austinem, ale jestem niemal pewny ,ze wygra.
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 23:27:40
Vitalij lepiej sobie radzi z boskerami typu Peter,Arreola...
Władymir gorzej,nawet w drugiej walce miał większe problemy niż Vitalij...
Vitalij ma problemy z technikami,megadefensorami coś jak Byrd,Hoffman,a z takimi probelmów nie ma Władymir...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-12-2010 23:28:30
Nie mówię,że Solis pokona Vitalija,ale to będzie PRAWDZIWY rywal conajmniej od 3 walk Vitalija...Nie Bum Briggs
Autor komentarza: tysiok
Data: 01-12-2010 23:32:14
Skoro już mamy sobie gdybać(podkreślam gdybać) to uważam ,że jeśli ktoś ma wątpliwości przed walką Solisa z Austinem to (tak z Kliczkowatym podejściem) w interesie Kinga jest aby Solis to wygrał ...
Autor komentarza: Rogs
Data: 01-12-2010 23:34:29
Z tym sie trzeba zgodzić,ze rywal najgorźniejszy,ale może to tylko być tak w teorii.
Do pokonia Vit potrzeba kogoś mądrego i myslacego w ringu,sprytnego,z tytanową kondycją, no i oczywscie nienaganna techniką.
Obawiam sie o ten spryt i kondycje Solisa,a także w profesnjonalne na 100% podejscie do walki.
Autor komentarza: Rogs
Data: 01-12-2010 23:37:27
Wiem,ze King wszystko juz ustawil i mozna byc pewnym Solisa. Boks jednak to sport a ten jest do końca nieprzewidwalny, dlatego może sie okazać,że bedzie megasensacja chodz wiadomo ze szanse są na to 0,001%
Autor komentarza: horhe88
Data: 02-12-2010 00:02:09
Solis w tym momencie jest mniej groźny niż przed walką z Kliczką był Briggs, a ring szybko i bezdyskusyjnie go zweryfikował. Poza tym czy o czymś nie wiem czy Peter jest kelnerem bo już niemal do tego stopnia został zdegradowany?
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:07:09
horhe...Walki z kelnerami chodziło mi o 3 ostatnie walki z Vita,a właściwie średniakami...
Peter,Gomez,Arreola,to nieźli ciężcy wiec czytaj ze zrozumieniem...
Briggs wogóle nie był groźny,pisłem,że to będzie egzekucja,gość dostał baty z McClinem...Kogo on pokonał...Aaa 48 letniego Foremana wałem...Foreman PRIEM by go zabił...Baty z kelnerem Fielsem,Wilsonem...On nie potrafił wykorzystać swej siły ciosu na rywalach nawet takich jakich zmiatał Peter...
Gomez lepiej walczył z Kliczką,ale on bez mydła jest o wiele gorszy od Solisa...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:10:13
I te baty od Ibragimova,który został zniszczony z Władymirem 120-108 na Briggs BUM!
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:10:58
60 % rekord nabity z bokserami na ujemnych rekordach
Autor komentarza: tysiok
Data: 02-12-2010 00:16:25
horhe88
Co to znaczy mniej groźny ?!
Ma zapuścić dredy i wywijać fochy na mównicy ?!
Peter jest świetnym bokserem tzn. na czwórkę z plusem.
Osobiście dla mnie jest w szóstce naj...
Rogs
Znajdź sobie lepiej jakąś całodobową restaurację KFC z jakimiś kuponami .
Czym Austin ma zaskoczyć Solisa ?
Tym czy zaskoczył jednorękiego Andrzeja ?
Autor komentarza: horhe88
Data: 02-12-2010 00:17:05
Dobra zobaczymy na razie nie ma się czym podniecać bo na podstawie ostatnich walk Solisa można wysnuć jeden wniosek dostanie zwykły standardowy oklep, a nawet jeżeli by przyjąć że Solis schódł tylko nie chce się tym chwalić i założył dres do zdjęć to i tak nie wiadomo czy po tych kilku latach z wielkim bebzonem nie utracił części swoich umiejętności, a nawet jeżeli byłby chudy, w swojej życiowej formie to najzwyklej w świecie mogłoby to niewystarczyć do zrobienia krzywdy witkowi.
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:19:51
Jakich ostatnich walk ?
W tych których zmiótł Drumonda i Barreta ? Człowieku nikt mu nie zabrał 1 słownie jednej rindy w karierze PRO...A Drumond jest zbliżony klasą do Estrady,bez jaj.Serio.
Drumond i Barret pokazali jakim jest szermierzem ! więc nie wiem o co ci chodzi ? Zobacz ich rekordy,Briggs takich w całej swojej karierze nie pokonał...
Autor komentarza: horhe88
Data: 02-12-2010 00:20:25
tysiok
To znaczy że zarówno tak jak w przypadku Briggsa jak i Solisa zbyt dużą wagę przykłada się do tego co było kiedyś, Briggs sprzed kilku lat wcześniej był zawodowym mistrzem HW i był o wiele lepszym bokserem niż to co pokazał w ringu z Kliczkom to jest analogia do Solisa.
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:21:04
A nie pokonał 48 letniego Foremana wałem,44 letniego narkomana Mercera i Liachowicza lucky puncherm super zagrozenie...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:21:43
hirhe a walka z Barretem Drumondem ?--- ich rekordy
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:22:55
Briggs BUM walka z Lewisem zamuliła obraz...A Wilson ? McCline ? Fields ?
Peter już pokonał McCline'a
Autor komentarza: horhe88
Data: 02-12-2010 00:33:34
Jak na razie ani Barret ani Durmond to nie Liachowich ani MCCline ani nawet iloś letni Mercer a lucku punch to miał Solis z Barretem który obskakiwał go lewym prostym jak dziecko tak samo jak robił to facet z cyckami Welliwer. Poczekamy zobaczymy jak Solis będzie się dobrze ruszał będzie aktywny, będzie dobrze szybko skracał dystans z jednoczesnym uderzeniem i pewnie pokona Austina to można się zacząć zastanawiać czy to jest nowa nadzieja HW.
Autor komentarza: tysiok
Data: 02-12-2010 00:34:17
horhe88
Ja akurat przykładam małą wagę do walk amatorskich Solisa!
Oceniam go przede wszystkim na podstawie walk na zawodowym ringu.
Oglądałem po kilka razy jego walki i wiem ,że takiego typa dawno nie było .
Usiądź sobie wygodnie i obejrzyj to jeszcze raz bo chyba coś źle wpisałeś ...
Saito
"to nie będzie już nigdy ten sam Solis co w amatorce (już nie jest)"
śmiech na sali - pokaż mi boksera w HW , który jest taki sam jak w amatorce
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:38:42
horhe88 on zmiecie Austina do piatej rundy zakład ? Wypomnij mi te słowa jak sie nie sprawdzą...
Pamiętaj,ze krytykujesz tylko jego wygrane ! Jaki lucky punch z Drumondem,no tak ty masz rację,a Pindera,nie...
Słownie nikt mu nie zabrał JEDNEJ rundy w karierze PRO...
Fields z Briggsem rekord 9-9-0 go pokonał,a teraz rekord...22-37-2...Drumond go wypykał...
Kariera amatorska SOlisa też mnie nie interesuje teraz...
Autor komentarza: tysiok
Data: 02-12-2010 00:39:06
"a lucku punch to miał Solis z Barretem który obskakiwał go lewym prostym jak dziecko"
...dobranoc
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:39:27
*Jaki Lucky punch z Barretem ? Haha ,a Tua nie potrafił Hahaha
Autor komentarza: os8
Data: 02-12-2010 00:44:34
Co do Solisa i dywagacji jak będzie z jego wagą i odwołując się do tego co napisał lukaszenko, że Solis zdaje sobie sprawę, że jak chce zawojować HW to musi zbić wagę, to wydaje mi się, że to wynika nawet z tego, co sam mówi. Najpierw, że przeszedł na zawodostwo tylko żeby zawalczyć o pas.Nie było szansy to się nie przykładał, teraz się nadarzyła i mówi, że w końcu ma po co trenować. I waga poszła w dół. W mojej opinii, takie zadaniowe podejście może się odbić czkawką, bo jak już ktoś napisał nie wiadomo ile walorów mógł stracić przez niesportowy- tak to nazwijmy- tryb życia i forma zrobiona "na okazję" nie będzie taka jak stale utrzymywana. Mimo to trzymam kciuki.
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:48:35
JW
TEż trzymam kciuki i zgadzam się on z tymi bokserami mógł warzyć i 130 kg i by ich wciągał nosem,noi niestety ten profesjonalizm jego był słaby...Ale motywacji brak...
Przypominam,że Briggs na emeryturze warzył 150 kg,to fakt...
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:50:08
Mam nadzieję,że waga wzięła się z KFC,ale trenował normalnie,bo można trenować i tyć...A nie z tego,że sie obijał...
Autor komentarza: horhe88
Data: 02-12-2010 00:53:52
HAMMERFIST
Lucky oznacza szczęśliwy tudzież przypadkowy i ma niewiele wspólnego z umiejętnościami, Barret to jest kurdupel wiec nijak ma się do Kliczki a nawet ten kurdupel trzymał go przez 1 rundę na dystans.
Na podstawie tych mordęg z walk zawodowych uważacie że on będzie zagrożeniem dla kliczki jak miał ogromne problemy przedrzeć się do półdystansu z takimi klockami jak Long czy Burnnet, w amatorce dobrze chodził na nogach i doskakiwał skracał dystans teraz to tylko człapiący za przeciwnikiem pingwin a w walce z Kliczkom to nie Kliczko będzie musiał skracać dystans tak jak musiał to robić Barret czy inne kurduple. Z taką dynamiką aktywnością pracą nóg i takimi elementami jak zwód lewo prawo skos z jednoczesnym doskokiem i uderzeniem nie będzie żadnego zagrożenia dla witka. HAMMERFIST Zresztą już o tym wszystkim rozmawialiśmy. Idę spać. Dobranoc
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:55:39
Salif przegrał fuksem z Tuą i ty co ich wymieniasz sprawiali problemy Chambersowi...
A jak zmiecie Austina,to znowu będzie lucky punch ?
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:57:00
Long pokonał McCline'a co spuścił łomot Briggsowi...Wach go pokonał,ale tu wzrost...
Autor komentarza: os8
Data: 02-12-2010 00:58:08
HAMMERFIST
Może tak być :), ale chyba nawet tutaj na bokserze był kiedyś artykuł, że Solis jest w Miami raczej "komendantem melanżu" niż bokserem... Ale może jak się teraz ogarnie, będzie w stanie dość z siebie wykrzesać.
Autor komentarza: tysiok
Data: 02-12-2010 00:58:22
os8
Prawdą jest ,że zbytnie zbijanie wagi może odbić się na np. na kondycji.
To nie są skoki narciarskie.
"Tłusty,człapiący" Solis był o wiele szybszy niż Drumond i Barret .
Solis z lekką nadwagą śmiało może wyskoczyć do Vita .
Mam wrażenie ,że mit o KFC popularyzują ci , których zaćmiła "biznesowa" kariera Vita .
Nie zapominajcie , że Vit miał 4 lata przerwy !
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:59:14
Pykał jak chciał Long Vinny Maddalone'a wyrównana walka z Austinem...
Aha sorry chodziło mi o Maddalone nie o McCline;a
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 02-12-2010 00:59:57
DOBRANOC.
os8 masz ten artykuł ?
Autor komentarza: os8
Data: 02-12-2010 01:02:48
hm... a jak daleko sięga tu archiwum? Była taka wzmianka chyba ze 2 miesiące temu. Nie umiem więcej powiedzieć. Może się da wyszperać.
Autor komentarza: os8
Data: 02-12-2010 01:04:21
no i narazie dobranoc zapomniałem dodać
Autor komentarza: nik
Data: 02-12-2010 08:17:27
''endriu Data: 01-12-2010 20:24:56 Dobre nik, ale masz prawo tak myśleć, ty natomiast czasami też uszanuj zdanie innych''
A co ja nie szanuje zdania innych? Moge sie czasami nie zgadzac ale staram sie to uzasadniac.
Autor komentarza: Bunktrek
Data: 02-12-2010 08:57:36
Ciekawe czy Solis będzie leżał po pierwszym lewy-lewy-prawy prosty tak jak Gołota. Hehe.
Autor komentarza: nik
Data: 02-12-2010 11:49:43
''Bunktrek Data: 02-12-2010 08:57:36 Ciekawe czy Solis będzie leżał po pierwszym lewy-lewy-prawy prosty tak jak Gołota. Hehe.''
Jak napisalem wczesniej nie lekcewazylbym Austina, to kawal chlopa z dobrym rekordem i niezlymi umiejetnosciami.
Autor komentarza: Pysio
Data: 02-12-2010 15:51:08
Myślę że Solis jest jednym z niewielu zawodników mogących realnie pokonać Kliczków.
Jednakże kondycyjnie Solis po tak szybkim zrzucaniu sporej ilości kilogramów będzie gorszy w tym elemencie od Witalija. Dodatkowo nie wiadomo jak silne nogi ma Solis i jaki poziom techniki w elemencie pracy nóg posiada.
Dotychczas podczas walk Solis zazwyczaj człapał. A to niestety ani nie rozwija techniki pracy nóg. W walce z Kliczką nogi będą musiały u Solisa pracować długo i na wysokich obrotach.
Dopiero na warzeniu gdy zobaczymy jak zbudowane ma nogi a podzas walki z Austinem zobaczymy pracę nóg będziemy mogli realnie ocenić szanse Kubańczyka.
Więc moja rada poczekajmy do walki a potem oceniajmy szansę Solisa ;-)
Autor komentarza: kolano
Data: 02-12-2010 17:28:23
czy na zdjeciu 1 jest jean pascal?
Autor komentarza: Werdum
Data: 02-12-2010 17:36:18
Na 1 zdjęciu, na pierwszym planie jest Ray Austin. Pascal jest na trzeciej fotce obok Solisa.
Data: 01-12-2010 18:58:43
Mam nadzieje że Solis wygra ta walke zdecydowanie ! najlepiej jakby przez Ko wygrał!! ma potenchał tylko ze nadwage ! dobrze by było zbić tą wage! myśle że przy obrej wadze dałby dobrą walke z Vitkiem !! Mayorga a ma wrażenie że prztył troszke !
A ja myślę że dobrze by było gdyby dla Solisa walka była bardzo ciężka. Może zrozumiałby że na samym talencie daleko nie zajedzie i lepiej się przygotował do walki o pas. Niestety sama wątpię ze Austin czymś zaskoczy, raczej wygra pewnie.
Nikt nie mówi,że znokautuje Vitalija czy go pokona...Mówimy,że może być ciężkim rywalem...
Byrd również miał problemy z długasamia...Purrity nic nie miał takiego jak Solis,a były problemy...
Jak dotąd SOlis nie oddał więcej niż 1 rundy żadnemu rywalowi w karierze PRO...
Zmiótł solidnego Barreta i Drumonda...
Na pewno jest lepszy od briggsa i johnsona,bo briggs to dostał wjeby nawet od ibragimova...Ostre.
Mówienie,że SOlis czy Haye zostanie zmieciony przez braci jest bez sensu,bo jakoś o wiele gorsi briggs,johnson nie byli zmieceni...
Kubańczyk ma zasięg 202 cm...
Ja tez to zauwazylem..gdyby sie okazalo ze Solis naprawde sie wzial za siebie to na miejscu Vitka zaczal bym sie denerwowac a na miejscu Wladka wpadac juz w lekka panike..Szczuply Solis moze do spolki z Pulevem wywrocic wage ciezka do gory nogami..
Pascal i Solis mają tego samego trenera. Solis walczy 17 grudnia, a Pascal dzień później 18 grudnia czyli praktycznie w tym samym terminie, więc trener Luis Diaz przygotowuje obu pięściarzy jednocześnie.
Jak możesz się tak komprowitować nazywając 4 krotnego mistrza świata i mistrza olimpijskiego przeraklamowanym? Wiadomo, że boks zawodowy to zupełnie inna bajka niż amatorski, ale mimo wszystko takich osiągnięć w boksie amatorskim nie osiągają zawodnicy przeraklamowani.
Wiekszość z wielkich mistrzów przez Claya o Lewisa byli genialnymi amatorami a później zawodowcami więc mamy takie samo prawo wierzyć, że tak samo bdzie z Solisem.
P.S.
Dla mnie bracia natomiast są przereklamowani a ich ostatni rywale to porażka, jestem pewien, że gdyby się urodzili kilka lat wczesniej a ich prime przypadł na lata 90 to byli by co najwyżej solidnymi pięsciarzami ze wschodu i tyle.
Solis powinien warzyć max 102 kg...Zdarzalo mu się walczyć jak warzył 122 kg...
A jak wyjdzie ze 110 z Solisem będzie w miarę,a 105 kg ,to już sukces...
102 max z Kliczką
Solis chyba będzie chciał czekać, a Kliczko też nie będzie naciskał.
Oboje mają dużo do stracenia. Kliczko pewnie boi się porażki, bo cień szansy Solis będzie miał. Solis jeszcze bardziej, bo porażka z Kliczko załamie jego karierę - po tym co opowiadał każdy uznałby go za dużo gadającą przeciętność.
Kliczko sie nikogo nie boi, a napewno nie Vitalii. Solis natomiast ma male szanse na wygranie, ale jesli dobrze sie zaprezentuje, to napewno jego kariera sie nie zalamie, a nawet jestem sklonny stwierdzic, ze sie rozwinie, bo zostanie zauwazony przez ludzi zwiazanych z bokserm i kibicow, co sprawi, ze stanie sie takze bardziej oplacalny marketingowo dla innych piesciarzy na wysokim poziomie. Solis jest mlody i byc moze nie wie co go czeka, a jesli Don King i Solis beda chcieli tej walki i WBC kaze Vitalijowi walczyc, to ten nie bedzie mial nic do powiedzenia, bo raczej nie zwakuje pasa, aby zawalczyc z kims innym.
Według mnie Solis nawet jeśli się odchudzi to po takim skakaniu z wagą to nie będzie już nigdy ten sam Solis co w amatorce (już nie jest).
Jasne ze nie bedzie mial juz nigdy na wadze 90 kg ale niech zejdzie na spokojnie do tych 105 kg i bedzie cholernie groznym graczem w dywizji ciezkiej..Umiejetnosciami Solis bije na glowe wszytkich w tej dywizji..Gdy bedzie szczuply, dojdzie do tego szybkosc i lepsza praca nog, co znowu pozwoli na skracanie dystansu..Co z koleji zdecydowanie ulatwi znalezienie drogi do szczeki Kliczkow..Chudy Solis to przyszly mistrz swiata, nie mam co do tego cienia watpliwosci..
Teraz macie nową gadke "...Solis nawet jeśli się odchudzi".
Po walce będziecie pieprzyć " moim zdaniem to Vitek wygrał " albo " Vitek by to wygrał gdyby nie ..."
Vitalij może być zbyt pewny,a obija ostatnio kelnerów...
Po powrocie zniszczył Petera,Peter miał nadwagę,ale co z tego,skoro Vito nie miał żadnych przetarć,potem walka z Kubańczykiem Gomezem,który stawiał opór,ale to nie talent Solisa i po Gomezie wydyszlowanie Arreoli...
Noi Vito pozamiatał ciężką(to byli nieźli jak na dzsiejszą HW zawodnicy),że inni zaczęli srać w gacie...Noi potem średniaki czyli Johnson,Sosnowski,Briggs...Najgorszy z nich to Briggs,który pokonał w swojej karierze tylko Liachowicza i wrak Mercera...
Peter i Arreola,to powolne czołgi leżące Vitowi...Gomez był niezły,ale gorszy niż Solis i wchodziły mu lewe...
Tutaj cytat Stonki(sorry Stonka mam nadzieję,że nie masz za złe,że wykorzystuję twoje posty)
Angelo Dunndee wybierając przeciwników dla Alego powiedział tak: walka z kelnerami jest szkodliwa ponieważ usypia czujność, daje nieuzasadnioną pewność siebie, pogłębia błędy. kelnera pokonamy nawet popełniając bezkarnie mnóstwo błędów które lepszy zawodnik wykorzysta.-(nie jest to dosłowny cytat).
Oby Vitalij się nie przejechał,co prawda ma o wiele lepsze doświadczenie niż Solis,ale Solis już zaskoczył spasiony pokonał Drumonda,świetnego journeymana,któy toczył bój z Chagavem i Barreta...on ich zmiażdżył wciagnął nosem...
Solis,to nie bum,a Vitalij walczył ostatnio z bokserami o dwie klasy gorszymi...
Co prawda byłyy problematyczne walki z Salifem,Longiem,Burnettem etc.,ale wiele na samym początku kariery PRO i nie oddał im wiecej niż jednej rundy...
Z Salifem fuksem wyygrał Tua parę lat temu i wielu bokserów z tymi długasami miało większe problemy (Chambers).
Może się okazać,że Vitalij obiję Solisa jak Petera itd.,ale nei chcę mi sie w to wierzyć...Bo on jest o wiele od nich lepszy...
Co do szans Solisa?
Wydaje mi sie,ze to juz tylko i wyłacznie zależy od niego jak do tego podejdzie. W pełni profesjonalnie,czy też tak jak do tej pory ze sporą nadwagą, tylko i wyłącznie jego sprawa i szansa. Oceniam jego szanse piszac jeszcze przed pojedynkiem z Austinem, ale jestem niemal pewny ,ze wygra.
Władymir gorzej,nawet w drugiej walce miał większe problemy niż Vitalij...
Vitalij ma problemy z technikami,megadefensorami coś jak Byrd,Hoffman,a z takimi probelmów nie ma Władymir...
Do pokonia Vit potrzeba kogoś mądrego i myslacego w ringu,sprytnego,z tytanową kondycją, no i oczywscie nienaganna techniką.
Obawiam sie o ten spryt i kondycje Solisa,a także w profesnjonalne na 100% podejscie do walki.
Peter,Gomez,Arreola,to nieźli ciężcy wiec czytaj ze zrozumieniem...
Briggs wogóle nie był groźny,pisłem,że to będzie egzekucja,gość dostał baty z McClinem...Kogo on pokonał...Aaa 48 letniego Foremana wałem...Foreman PRIEM by go zabił...Baty z kelnerem Fielsem,Wilsonem...On nie potrafił wykorzystać swej siły ciosu na rywalach nawet takich jakich zmiatał Peter...
Gomez lepiej walczył z Kliczką,ale on bez mydła jest o wiele gorszy od Solisa...
Co to znaczy mniej groźny ?!
Ma zapuścić dredy i wywijać fochy na mównicy ?!
Peter jest świetnym bokserem tzn. na czwórkę z plusem.
Osobiście dla mnie jest w szóstce naj...
Rogs
Znajdź sobie lepiej jakąś całodobową restaurację KFC z jakimiś kuponami .
Czym Austin ma zaskoczyć Solisa ?
Tym czy zaskoczył jednorękiego Andrzeja ?
W tych których zmiótł Drumonda i Barreta ? Człowieku nikt mu nie zabrał 1 słownie jednej rindy w karierze PRO...A Drumond jest zbliżony klasą do Estrady,bez jaj.Serio.
Drumond i Barret pokazali jakim jest szermierzem ! więc nie wiem o co ci chodzi ? Zobacz ich rekordy,Briggs takich w całej swojej karierze nie pokonał...
To znaczy że zarówno tak jak w przypadku Briggsa jak i Solisa zbyt dużą wagę przykłada się do tego co było kiedyś, Briggs sprzed kilku lat wcześniej był zawodowym mistrzem HW i był o wiele lepszym bokserem niż to co pokazał w ringu z Kliczkom to jest analogia do Solisa.
Peter już pokonał McCline'a
Ja akurat przykładam małą wagę do walk amatorskich Solisa!
Oceniam go przede wszystkim na podstawie walk na zawodowym ringu.
Oglądałem po kilka razy jego walki i wiem ,że takiego typa dawno nie było .
Usiądź sobie wygodnie i obejrzyj to jeszcze raz bo chyba coś źle wpisałeś ...
Saito
"to nie będzie już nigdy ten sam Solis co w amatorce (już nie jest)"
śmiech na sali - pokaż mi boksera w HW , który jest taki sam jak w amatorce
Pamiętaj,ze krytykujesz tylko jego wygrane ! Jaki lucky punch z Drumondem,no tak ty masz rację,a Pindera,nie...
Słownie nikt mu nie zabrał JEDNEJ rundy w karierze PRO...
Fields z Briggsem rekord 9-9-0 go pokonał,a teraz rekord...22-37-2...Drumond go wypykał...
Kariera amatorska SOlisa też mnie nie interesuje teraz...
...dobranoc
TEż trzymam kciuki i zgadzam się on z tymi bokserami mógł warzyć i 130 kg i by ich wciągał nosem,noi niestety ten profesjonalizm jego był słaby...Ale motywacji brak...
Przypominam,że Briggs na emeryturze warzył 150 kg,to fakt...
Lucky oznacza szczęśliwy tudzież przypadkowy i ma niewiele wspólnego z umiejętnościami, Barret to jest kurdupel wiec nijak ma się do Kliczki a nawet ten kurdupel trzymał go przez 1 rundę na dystans.
Na podstawie tych mordęg z walk zawodowych uważacie że on będzie zagrożeniem dla kliczki jak miał ogromne problemy przedrzeć się do półdystansu z takimi klockami jak Long czy Burnnet, w amatorce dobrze chodził na nogach i doskakiwał skracał dystans teraz to tylko człapiący za przeciwnikiem pingwin a w walce z Kliczkom to nie Kliczko będzie musiał skracać dystans tak jak musiał to robić Barret czy inne kurduple. Z taką dynamiką aktywnością pracą nóg i takimi elementami jak zwód lewo prawo skos z jednoczesnym doskokiem i uderzeniem nie będzie żadnego zagrożenia dla witka. HAMMERFIST Zresztą już o tym wszystkim rozmawialiśmy. Idę spać. Dobranoc
A jak zmiecie Austina,to znowu będzie lucky punch ?
Może tak być :), ale chyba nawet tutaj na bokserze był kiedyś artykuł, że Solis jest w Miami raczej "komendantem melanżu" niż bokserem... Ale może jak się teraz ogarnie, będzie w stanie dość z siebie wykrzesać.
Prawdą jest ,że zbytnie zbijanie wagi może odbić się na np. na kondycji.
To nie są skoki narciarskie.
"Tłusty,człapiący" Solis był o wiele szybszy niż Drumond i Barret .
Solis z lekką nadwagą śmiało może wyskoczyć do Vita .
Mam wrażenie ,że mit o KFC popularyzują ci , których zaćmiła "biznesowa" kariera Vita .
Nie zapominajcie , że Vit miał 4 lata przerwy !
Aha sorry chodziło mi o Maddalone nie o McCline;a
os8 masz ten artykuł ?
A co ja nie szanuje zdania innych? Moge sie czasami nie zgadzac ale staram sie to uzasadniac.
Jak napisalem wczesniej nie lekcewazylbym Austina, to kawal chlopa z dobrym rekordem i niezlymi umiejetnosciami.
Jednakże kondycyjnie Solis po tak szybkim zrzucaniu sporej ilości kilogramów będzie gorszy w tym elemencie od Witalija. Dodatkowo nie wiadomo jak silne nogi ma Solis i jaki poziom techniki w elemencie pracy nóg posiada.
Dotychczas podczas walk Solis zazwyczaj człapał. A to niestety ani nie rozwija techniki pracy nóg. W walce z Kliczką nogi będą musiały u Solisa pracować długo i na wysokich obrotach.
Dopiero na warzeniu gdy zobaczymy jak zbudowane ma nogi a podzas walki z Austinem zobaczymy pracę nóg będziemy mogli realnie ocenić szanse Kubańczyka.
Więc moja rada poczekajmy do walki a potem oceniajmy szansę Solisa ;-)