ARUM: NIE BIERZEMY MARTINEZA POD UWAGĘ

Promotor Bob Arum odpowiedział dziś na zaproszenie Sergio Martineza (45-2-2, 24 KO) do walki z Mannym Pacquiao (52-3-2, 38 KO), który jest podopiecznym właśnie słynnego szefa grupy Top Rank. Arum z góry zaznaczył, że nie ma szans na organizację pojedynku tych dwóch świetnych wojowników ze względu na zbyt dużą różnicę wagi przy jakiej wchodziliby do ringu.

- Nie bierzemy Martineza pod uwagę, nie ma na to szans. Waga, którą zawodnicy wniosą dzień przed starciem jest bez znaczenia. Liczy się to ile oboje wniosą do ringu, a tam dysproporcja będzie ogromna. Martinez wniósłby około 175 funtów, a Manny nie miałby nawet 150. To za duża różnica, a ja nie zgodzę się na coś takiego. Kiedyś byłem zaangażowany w promocję walki Carlosa Monzona z Jose Napolesem. Monzon był mistrzem wagi średniej, a Napoles półśredniej. Monzon będąc większym bez problemu się z nim uporał. Wiem, że jestem promotorem świetnego zawodnika, jednak trzeba pamiętać o tym, że nie jest on Supermanem - oznajmił Arum.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: HILTI
Data: 30-11-2010 17:11:29 
Trzezwo mysla bo tak wlasnie by bylo z wagami jak mowi Arum ale z drugiej strony szkoda wielkie ryzyko ale rownie wielka walka i kto inny moglby wziac taka walke mimo tych roznic fizycznych jak nie PacMan ktory pretenduje do najwiekszego w historii a pokonanie Martineza to juz argument niepodwazalny.

Szkoda w takim razie zostaje tylko Floyd inne walki to farsa bo wynik ich znamy juz przed walka i obojenie czy bedzie to Mosley Marquez czy Berto.
 Autor komentarza: cop
Data: 30-11-2010 17:27:09 
@HILTI - Jedynym, ktory moze zagrozic Pacquiao w ringu to w chwili biezacej tylko Andre Berto. Mlody, szybki, agresywny, ze znakomita technika i juz sporym doswiadczeniem. Masz racje co do pozostalych. Floyda juz prawdopodobnie nie zobaczymy w ringu, wiec nie ma zbyt duzego wyboru.
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 17:29:46 
Prawidlowa wypowiedz Aruma ..po wielu debilnych wypowiedziach -specow- ktorzy by konfrontowali roznych wagowo bokserow . Po to sa kategorie wadowe aby je szanowac ...wielu o tym zaczyna zapominac ...bo chca jatke ogladac a nie sprawiedliwe pojedynki .
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 17:30:36 
kategorie wagowe...mialo byc
 Autor komentarza: cop
Data: 30-11-2010 17:34:58 
@jerry - dokladnie. Porownywanie roznych bokserow z roznych dywizji zawsze bylo i jest kompletnie bezsensowne.
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 17:45:23 
Floyd , Marquez , Mosley , Berto to sa rywale na dzis dla Pacmana . Ja bym wybral Marqueza ...bo sie bardzo prosi i trzeba te sprawe zakonczyc .
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2010 18:20:01 
ma racje promotor paco..ta walka byla by wielce nierowna juz na starcie..trzeba takze dodac ze maravilla to bokser bardzo szybki i dobry technicznie, to nie wolny margaritto, czy clottey, Paco mialby baaardzo trudno w tej walce..
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-11-2010 19:03:18 
No nareszcie jakas madra, profesjonalna oraz oficjalna wypowiedz. Pacman to co najwyzej bokser do 147 funtow. Nigdy nie wazyl wiecej niz 145 funtow.

Wygrywa z wiekszymi od siebie, bo jest bardzo szybki oraz mobilny, jak tez jest bokserskim geniuszem. Ale sa tez FIZYCZNE granice geniuszu!
 Autor komentarza: mma
Data: 30-11-2010 19:14:44 
Nie ma takowych, znaczy się - fizycznych granic geniuszu. Bruce Lee położyłby wszystkich od muszej po ciężką. Brałby ich po trzech na raz, no, może za wyjątkiem Adamka.
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 30-11-2010 19:19:58 
Sensownie Bob, sensownie.
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 19:26:59 
Tomek idac z chuchraka w polciezkiej do miejsca w ktorym jest tez jest geniuszem ...to widza Ci patrza czysto i bez zawisci . Kazdy bokser wychodzac do silniejszych i wiekszych to przyklad odwagi .
 Autor komentarza: Daw
Data: 30-11-2010 19:32:00 
Oczywiscie Manny nie jest supermenem i by sobie nie poradzil z Martinezem on jest za duzy,za silnu i za ciezki,naprawde sensowna wypowiedz Aruma,pewnej bariery Manny nie przeskoczy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2010 19:41:34 
"Tomek idac z chuchraka w polciezkiej do miejsca w ktorym jest tez jest geniuszem ...to widza Ci patrza czysto i bez zawisci . Kazdy bokser wychodzac do silniejszych i wiekszych to przyklad odwagi .
Zgadza sie jerry..
Tylko po co te gownaine gadki o tym ze jest sie NATURALNYM ciezkim wobec tego??
 Autor komentarza: cop
Data: 30-11-2010 19:45:56 
"jerry Data: 30-11-2010 19:26:59
Tomek idac z chuchraka w polciezkiej do miejsca w ktorym jest tez jest geniuszem ...to widza Ci patrza czysto i bez zawisci . Kazdy bokser wychodzac do silniejszych i wiekszych to przyklad odwagi"

Dokladnie. Dlatego tez nie bylo jeszcze w historii boksu zawodowego zawodnika, ktory zdobylby tytuly w trzech najciezszych kategoriach wagowych (175, 200 i heavyweight), gdyz nie jest to spacerek w parku.
 Autor komentarza: cop
Data: 30-11-2010 19:50:00 
"lukaszenko Data: 30-11-2010 19:41:34
...Tylko po co te gownaine gadki o tym ze jest sie NATURALNYM ciezkim wobec tego?? "

Mysle, ze powinnismy sie wszyscy skoncentrowac na tym co Goral robi w ringu i do czego juz zdazyl dojsc w swej karierze, a nie na tym co tam czasami powie. Adamek oratorem nie jest, to niezaprzeczalny fakt, ale za to jest znakomitym piesciarzem i to powinnismy szanowac. Zapomnijmy te cale gledzenia o pieniadzach, religii i RJJ. To wszystko jest nieistotne. Ponadto zauwaz, ze wiekszosc piesciarzy cops tam sobie gada, ale ring weryfikuje kazdego.
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 19:52:06 
Lukaszenko ja nie slucham co mowia ...tylko patrze i widze to co robi Tomek ...w przestrzeni czasu jaki ogladam boks a zaczymalem od Kuleja na Olimpiadzie ...potrafie sam wyciagnac wnioski .
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 20:04:15 
no ...musze do azbestu usowania sie zabrac ...milego wieczoru w szczegolnosci dla Artura 69
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2010 20:05:42 
cop, jerry
Nigdzie i nigdy nie napisalem ze Tomek jest slabym bokserem..
Co do zachowan poza ringowych mam obiekcje no ale tez potrafie te dwie sprawy rodzielic..natomiast walki z Jonesem nie jestem w stanie zrozumiec ale poki co tematu nie ma co roztrzasc bo kontraktu jeszcze nie ma..na szczescie i mam nadzieje nie bedzie..
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 20:11:20 
ja nie mysle o Jonesie ...mysle o Kliczko i Haye bo na dzis tylko oni sa celem do ktorego trzeba dojsc . Temat Jones Junior traktuje na luzie i nie mowie ze widze tu 100% zwyciezce ...choc ostatnie jego walki pokazuja spadek odpornosci i szybkosci ...boks to jest boks ...zbaczymy co bedzie .
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2010 20:13:28 
Adamek jest murowanym faworytem tej nieszczesnej walki z Jonesem..Jest dla Roya za szybki, za silny i za sprytny..dzis Jones nie ma najmniejszych szans..
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 20:18:14 
wszystko wskazuje ze masz racje ...kilka lat temu jak Tomek prosil to Jones nie chcial ...teraz jest odwrotnie ...paradoks . Zaluje ze wtedy nie doszlo do tej walki ...
 Autor komentarza: jerry
Data: 30-11-2010 20:19:28 
muszem spadac ....
 Autor komentarza: cop
Data: 30-11-2010 20:30:25 
"lukaszenko Data: 30-11-2010 20:05:42 cop, jerry
Nigdzie i nigdy nie napisalem ze Tomek jest slabym bokserem.."


No to masz duze szczescie, poniewaz juz chcialem bys przylecial do Bostonu i sprawdzil jak tu bija po twarzy. Mysle, ze jeszcze lepiej jak w innych miejscach np. Londynie...lol....
Tak powaznie jednak, to Adamek pomimo bycia najlepszym polskim bokserem zawodowym, wciaz wywoluje u niektorych dziwne reakcje. Interesujace.
 Autor komentarza: cop
Data: 30-11-2010 20:31:56 
"lukaszenko Data: 30-11-2010 20:13:28
...Adamek jest murowanym faworytem tej nieszczesnej walki z Jonesem..."

Jezeli ta walka doszlaby do skutku, to masz absolutna racje: Adamek zrobilby Royowi krzywde.
 Autor komentarza: Fexo5
Data: 30-11-2010 20:44:40 
Dobrze że zostało wszytko jasno powiedziane, nie będzie dalszego ciągu tego kabaretu. Martinezowi pewnie trudno się z tym pogodzić bo pewnie w myślach wydawał już tą grubą kase jaka by była za tą walkę :] Jeden z kolejki do Pacmana poleciał zobaczymy kto będzie następny.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 30-11-2010 21:43:14 
Smiech mnie ogarnia jak czytam co niektorych komentarze.

Autor komentarza: jerry
"(...)po wielu debilnych wypowiedziach -specow- ktorzy by konfrontowali roznych wagowo bokserow . Po to sa kategorie wadowe aby je szanowac ...wielu o tym zaczyna zapominac ...bo chca jatke ogladac a nie sprawiedliwe pojedynki"

Taka ilosc kategorii wagowych w boksie to najwieksza jego zmora. A dzieje sie tak przez takich pseudospecow jak ty oby w boksie takich ludzi bylo coraz mniej. 17 kategorii wagowych juz jak to pisze to na sama mysl ile ich jest mi sie rzygac chce 17! A ty mowisz o jakims przestrzeganiu respektowaniu i co wiecej wysmiewasz konfrontowanie bokserow z roznych kategorii. A jedynie czlowieku jeszcze to ratuje ten sport! Druga sprawa to 4 pasy mistrzowskie ale to juz inny temat.

Wiesz ile jest kategorii w MMA? Zazwyczaj 5! I co w tym takiego dziwnego ze PacMan mialby walczyc z Martinezem? Oczywiscie boks to inny sport niz MMA i nie twierdze ze ma byc ich 5 ale 10 kategorii w boksie to byloby cos pieknego.

Te kategorie wagowe tworzone byly chyba dla tchorzy ktorzy boja sie walczyc z kims o 5cm wyzszym. Likwidujemy same "junior" i juz mamy o 8 mniej czyli zostaje 9.

Dlatego przestancie pisac te bzdury. PacMan w kazdym pojedynku jest zdecydowanym faworytem niech zdecyduje sie w koncu na pojedynek gdzie nie bedzie lub szanse beda wyrowane. Jezeli tak latwo wmowic wam ze pojedynki z Mosleyem Berto i Marquezem beda wyrownane to ja juz nic na to nie poradze. Najbardziej zenujace jest jak po walce okazuje sie ze PacMan znow zdeklasowal rywala a w komentach same zachwyty chodz czesc ludzi znajacych temat juz przed pojedynkiem twierdzilo ze tak bezie. I zauwazcie ze tak jest za kazdym razem.
 Autor komentarza: mma
Data: 30-11-2010 22:22:18 
HILTI - po części się zgadzam, tych kategorii jest nieco za dużo. Ale one istnieją z ważnego powodu. Chodzi o zdrowie, a może i życie. Co do PacMana zaś, to on już walczy nieco na wyrost, różnice w dniu walki są zbyt duże. Owszem, konieczność zrzucania osłabia jego przeciwników (patrz DLH czy Margarito) dając mu pewną przewagę już na etapie przygotowań, ale dzień po ważeniu kolesie wnoszą kilka kilogramów więcej, a to robi różnicę sporą. To nie czasy Kiecala, kiedy dopuszczano do walki średniego z ciężkim. Zresztą wiadomo jak to się skończyło.
Nie można chłopaka pchać poza pewne granice. Koleś już walczył w połowie kategorii.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 30-11-2010 22:36:51 
Prawda ale nie lubie skrajnosci jak ktos pisze ze taki pojedynek to glupota bo za duza roznica itp. Sens takiego pojedynku jest i sa tego pozytywy tak jak i sa argumenty na popracie tezy ze taki pojedynek to jednak za duza roznica.

Zdecydowali sie ze nie walcza okej ale uwazam ze ktos kto pretenduje do miana najwiekszego w historii boksu na taki pojedynek moglby sie zgodzic w limicie juniorsredniej i teraz argument ma pas mistrza swiata tej kategorii wagowej! Oraz przyklad MMA bardziej lub mniej trafny gdzie kategorii wagowych jest 5 a nie 17.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 30-11-2010 22:49:45 
A teraz wyobraz sobie przepiekny scenariusz 10 ktegorii wagowych, 1 tytul mistrza swiata i po jednym tytule kontynentalnym (Europa, Azja, Australia, Ameryka pln, Ameryka pld, Afryka). Co tydzien wspaniale pojedynki pretendenckie o miano 1 zawodnika do tytulu jeszcze lepsze pojedynki mistrzowskie. Przeciez ten sport bylby tak popularny jak pilka nozna. Wszystko bylo by jasne i klarowne kto jest mistrzem boksu w jednej z 10 kategorii. Wiecej ludzi by sie na tym znalo i o boksie mowilo. Teraz zwykly widz nic nie wie nie ogarnia tego wszystkiego.
 Autor komentarza: mma
Data: 01-12-2010 01:26:55 
Ech, aż się rozmarzyłem... :)
 Autor komentarza: jerry
Data: 01-12-2010 07:00:12 
mnie tez smiech ogarnia HILTI...ja pisze o czyms innym ..a Ty o czyms innym ...nie rozumiemy sie
 Autor komentarza: HILTI
Data: 01-12-2010 17:05:55 
W tym sek ze wlasnie o tym samym. Mowisz o szanowaniu 17 kategorii wagowych i drwisz z pojedynkow zawodnikow z roznych wag patrzac przez pryzmat tych 17 kategorii to jest smieszne i dlatego odpisalem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.