SOSNOWSKI: CIĘŻKO BĘDZIE WYGRAĆ NA PUNKTY, POSZUKAM NOKAUTU

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 29-11-2010 13:44:29 
Nokaut to raczej jedyna opcja wygranej bo na pkt wiadomo oszukaja szwabiska i tyle.
 Autor komentarza: glaude
Data: 29-11-2010 13:45:14 
Jak dla mnie, to nie ma już czasu na poprawianie techniki. Warunki fizyczne ma gorsze.
Natomiast należy się skupić na skracaniu dystansu- a konkretnie na lewych sierpach a doskoku. Ten element nawet wychodził mu koordynacyjnie w walce z Vitkiem. I nawet kilka sierpów doszło celu.

Albert wytrenuj ten element na maxa i staraj się go perfekcyjnie realizować po wielekroć w każdej rundzie, aż do skutku. A jak będziesz w zwarciu obijaj bebechy wielkoludowi.
Przyznam szczerze, że tylko w tym widzę ewentualną szansę.
 Autor komentarza: polrex
Data: 29-11-2010 14:20:16 
masz racje, powinien podobnie jak Hay miec swój firmowy cios,
kibicuje bardziej Dragonowi niz Adamkowi,
jak pokona Dimitrienke to znowu bedzie pretendentem do walki z Kliczkami? hehe,
a moze z Hay-em?
bylyby jaja gdyby pokonal Hay-a i zdobyl pas, wtedy Adamek musialby odszczekac co powiedzial
 Autor komentarza: xionc
Data: 29-11-2010 14:43:52 
Dimitrenko jest rankowany przez wszystkie federacje oprocz WBC. Czyli poza Witem Albert moze teoretycznie dostac walke z kazdym. I to sie dobrze sklada, bo z Witem juz walczyl. :) A Haye moglby go wybrac, w koncu z Albertem mialby nawet szanse.

W styczniu wraca na ring Jason Estrada. :)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 29-11-2010 14:44:23 
Jak Sosna zacznie na sile szukac nokautu to nokaut moze go sam znalezc..Niech poprostu robi swoje i co bedzie to bedzie..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 29-11-2010 14:44:26 
Jak Sosna zacznie na sile szukac nokautu to nokaut moze go sam znalezc..Niech poprostu robi swoje i co bedzie to bedzie..
 Autor komentarza: cop
Data: 29-11-2010 15:18:34 
Jezeli Sosnowski bedzie w ringu bardzo aktywny i nie pozwoli sie zaskoczyc zadnymi mocnymi ciosami, ma bardzo duze szanse by wygrac ten pojedynek na punkty z wolnym, schematycznym i pozbawionym wyobrazni ringowej Dimitrenko. Rozumiem, ze Sosnowski to nie Chambers ale rowniez i to, ze Dimitrenko to zdecydowanie nic poza gabarytami nie posiada.
 Autor komentarza: nik
Data: 29-11-2010 16:26:43 
''polrex Data: 29-11-2010 14:20:16
masz racje, powinien podobnie jak Hay miec swój firmowy cios,
kibicuje bardziej Dragonowi niz Adamkowi,
jak pokona Dimitrienke to znowu bedzie pretendentem do walki z Kliczkami? hehe,
a moze z Hay-em?
bylyby jaja gdyby pokonal Hay-a i zdobyl pas, wtedy Adamek musialby odszczekac co powiedzial ''
Prima aprilis?
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-11-2010 16:55:42 
nie szukaj nokautu na sile tylko boksuj swoje a jak bedzie okazja to przyciskaj ale szukanie nokautu na sile to zawsze droga do wysokiej przegranej na punkty albo nadziania sie na kontre
 Autor komentarza: nik
Data: 29-11-2010 17:21:24 
Jak sie szuka nokautu to sie o tym glosno nie mowi przed walka, inaczej nie bedzie elementu zaskoczenia.
 Autor komentarza: nik
Data: 29-11-2010 17:22:36 
'ciezko bedzie wygrac na punkty'
Tak mozna bylo mowic przed Kliczka, za malo optymizmu.
 Autor komentarza: adamek28
Data: 29-11-2010 17:41:12 
Cienko to widze albercik
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 29-11-2010 17:49:15 
Ciekaw jestem taktyki na te walke!!..Dymitrenka ze wzgledu na swoje warunki i to ze walka bedzie w kraju przekretow ma na starcie przewage..Albert znowu ma nieco wiecej walk zawodowych na koncie, no i potycznke z najgrozniejszym ciezkim co moze sie okazac niebagatelne dla tego pojedynku..Watpie aby Sosna przegral te walke juz w szatni ale ciekaw jestem na ile bedzie sprytny aby zlapac Dymitrenke..
Saszka, podejzewam bedzie walczyl z kontry i na spokojnie..Mysle ze takze bedzie sie upatrywal nokautu na Albercie ale on go nie bedzie szukal, on bedzie czekal na okazje..Wie ze nie musi sie wysilac zbytnio..sosna nie jest wirtuozem piesci wiec wysoka porazka na punkty raczej nie grozi..W przypadku walki wyrownanej wynik jest przesadzony..ja osobiscie obstawiam na remis, badz wygrana Dymitrenki po dosc wyrownanej, i raczej spokojnej walce..tak sadze..
 Autor komentarza: zin
Data: 29-11-2010 18:14:16 
Jasne , że będę kibicował Sosnie , ale trzeba powiedzieć sobie szczerze. Szanse na wygraną minimalne :]
 Autor komentarza: mexcoy87
Data: 29-11-2010 18:54:33 
Albercik wygra na punkty, przygotowywal sie juz do walki z vitkiem wiec wie jak podejsc takiego byka a zawodnik jest jednak kilka klas nizj niz dr. żęlazna piesc, jestem optymistą :)
 Autor komentarza: milek762
Data: 29-11-2010 20:04:08 
vitek bawił sie z sosną 1o rund jakby chciał to by w 2 lub 3 rundy znim wygrał przez Ko!!
2 ga sprawa to że Dimtrenko to nie Kelner ale Sosnowski ma szanse!!
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 29-11-2010 20:12:39 
Kurs na walkę

1.40 3.40 3.25


Noi jak widzicie szanse ma ...Dodajcie do tego to,że różnica bierze pod uwagę,to ,ze walka w Niemczech...Gdyby nie kurs byłby pewnie bardziej wyrównany... coś ala 1,50 do 2,20 czy coś

Nie wiem co wy macie z tym Dimitrenkom...Baty od Chambersa wał z emerytem Beanem,którego stary Holy zlał....I to wszystko u siebie...Do tego te nieprzekonujace wygrane z takim Kovalem...Nokauty na emerytach bez formy...

Noi w ostatniej walce 5 rund dał z nim mega bum Zavrotny,na pewno Albert lepiej sie spisze...
 Autor komentarza: sliver84
Data: 29-11-2010 20:20:02 
Sosna jeśli nas czytasz to rób dokładnie tak jak napisał Glaude, lewe sierpy z doskoku w zwarciu obijanie korpusu. Do tego nieustanny presing bo Dimitrienko traci werwę i pewność siebie gdy się go mocno przyciśnie.
 Autor komentarza: dekciw
Data: 29-11-2010 21:27:41 
Zgadzam sie z glaude, ten lewy sierp z doskoku, wygldal naprawde dobrze z bratem, jesli faktycznie to dopracuje to ten "firmowy" cios moze posadzic kazdego kto sie zagapi.

To byla jedyna akcja, ktora wylapalem w walce z bretem i ktora zrobila na mnie wrazenie. Mi sie podobalo, przy Alberta gabarytach i szybkosci pasuje mu to.

pzdr
 Autor komentarza: xionc
Data: 29-11-2010 21:59:06 
Albert jest dobry - sa jeszcze pewne braki, ale na Dimitrenke to co jest powinno wystarczyc. :)

Widac, ze ta walka z Kliczko duzo mu dala psychologicznie.
 Autor komentarza: silny
Data: 30-11-2010 00:08:33 
Byloby pieknie Albert wygrywa z Dymitrienko , a Adamek przegrywa z Maddalone
 Autor komentarza: xionc
Data: 30-11-2010 00:20:19 
Gdyby jakims cudem Tomek przegral z Maddalone (wiadomo, waga ciezka, jeden cios, itp), to moglaby dojsc do skutku walka Alberta z Goralem. Byloby ciekawie!
 Autor komentarza: Luton
Data: 30-11-2010 00:29:24 
Albert jeśli wygra bedzie kolejnym rywalem dla Haye'a. Takie są moje przeczucia. Albert jest z UK, więć go troche znają, walczył z Kliczko, więc Haye ma alibi na taką walke. Jak widać Haye może robić dobrą kase walcząc z miejscowymi. Rywal bez ryzyka. Wszystko gra.
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-11-2010 03:21:25 
Generalnie zgadzam sie co do taktyki z przedmowcami z mala poprawka.

Zadnego tam boksowania w "klasyczny" sposob! Dragon musi walczyc z doskoku, zadawac serie ciosow oraz zamienic mecz bokserski w troche "uliczna walke": pressing, czeste ciosy z roznych katow, troche przepychanek, agresja, itd.

Taki styl walki bedzie bardzo niewygodny dla Dimitrenko.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.