DZISIAJ WYWIAD Z ADAMKIEM NA RMF FM

- Każdy trening jest wyczerpujący - nigdy nie był łatwy i nigdy nie będzie. Ciężko pracuję i wszystko jest w porządku. Po to ciężko trenuję, by wejść jako gwiazdor do ringu i zwyciężać. W przyszłości chcę być mistrzem świata wagi ciężkiej - to jest mój plan i moje marzenie. Z każdym dniem czuję się lepszy - widzę to po moich sparingach. Wszystko idzie z godnie z planem, zdrowy jestem, nie mam żadnej kontuzji, mam nadzieję, że tak będzie do 9 grudnia. Zostają nam niespełna 2 tygodnie pracy, trzeci to odpoczynek, no i do boju. Osiem tygodni już jest za nami, więc przygotowany jestem w stu procentach, pora przenieść trening na ring 9 grudnia - powiedział Tomasz Adamek (42-1, 27 KO) w wywiadzie autorstwa Pawła Żuchowskiego dla stacji RMF FM. Cały wywiad będzie można odsłuchać na antenie stacji RMF FM dzisiaj o godzinie 21:00.

- Do walki przygotowuję się zawsze tak samo. Jeżeli przeciwnik mówi, że pokrzyżuje moje plany, to znaczy, że szykuje się dobra walka. Choć też ci, co bardzo krzyczą, to na ogół w ringu nic nie robią. Widzieliśmy to niedawno, Audley Harrison krzyczał, że co on to nie zrobi z Davidem Hayem i walki tak naprawdę nie było. Tak samo było w walce Briggsa z Kliczko. Też krzyczał cały tydzień i z krzyczenia wyszło, co wyszło. Także ja nigdy nie krzyczę, a wchodzę do ringu, bo mój plan jest zwyciężyć i tam pokazać szermierkę na pięści. Bo taki już jestem - nie krzyczę, a robię - powiedział "Góral", który już 9 grudnia z Vinnym Maddalone (33-6, 24 KO) stoczy kolejną walkę prowadzącą go na szczyt wagi cięzkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: blockbuster1
Data: 24-11-2010 16:04:31 
David Harrison?? chyba Audley miało byc
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-11-2010 16:08:26 
Moim zdaniem po Maddalone Adamek powinien zawalczyć z Davidem Haye...Jesli nie,to z Tony Thompsonem...Ew. Kliczki

Rywali typy RJJ nie ma sensu brać...Skoro Tomasz ma 34 lata,to kiedy ma zamiar zdobyć pas i go bronić jeśli będzie tracił czas na walke z kelnerami ?
 Autor komentarza: HILTI
Data: 24-11-2010 16:11:01 
Moze powie jak stoi sytuacja z RJJ miejmy nadzieje ze przyzna ze pojedynek z nim nie ma zadnego sensu.
 Autor komentarza: nik
Data: 24-11-2010 16:16:45 
Dobrze ze slucha trenera , on wie lepiej z kim i kiedy walczyc.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-11-2010 16:18:54 
Ten trener totalnie sie mylił co do David Tuy...A rywali dobiera Żygi,który zniszczył karierę GOłoty...Bo Bowe od razu Lnnox itd...

Kathy Duva która świetnie prowadziła karierę Adamka w USA zaczyna coś gadać o problemach z Żygim...Wnioski wyciągnijcie sobie sami...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-11-2010 16:24:15 
Roger ,to samo mówił o Tule i przetarciach,że uczy go Basic Boxingu (38 letniego boksera !?) i wyszła kicha...
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 24-11-2010 16:26:01 
Obecna sytuacja w wadze ciężkiej:
mamy dwóch braci Kliczko, którzy posiadają 3 z 4 mistrzowskich pasów, nie chcą walczyć między sobą;
mamy Davida Haye, który nie chce walczyć z braćmi;
mamy Powietkina, który nie chce walczyć z braćmi - będąc pretendentem ucieka przed walką;
mamy Odlaniera Solisa, "nową nadzieję wagi ciężkiej", który waży 120kg przy 187 cm wzrostu, i z pewnością będzie zbyt ruchliwy i trudny do trafienia dla Władimira.
Pytanie: gdzie w tym wszystkim odnajduje się Tomasz Adamek ?
 Autor komentarza: silny
Data: 24-11-2010 16:28:26 
Ciekawe ile cepow wylapie od Maddalone , bo napewno cos wylapie
 Autor komentarza: Luton
Data: 24-11-2010 16:32:33 
No i takie wywiady lubie. Nie wymyślać jakiś Jonesów Juniorów. Walka z Royem dla mnie jako kibica boksu i kibica Adamka (ale nie fanatyka Adamka) byłaby spokojnie do przełkniecia w półciężkiej. A wiem, że w ciężkiej to bedzie mismatch.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 24-11-2010 16:53:46 
taki juz jestem nie krzycze tylko siano licze
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 24-11-2010 16:55:46 
Ja nie krzyczę tylko modle się by sędzia chciał dobrze.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 24-11-2010 16:59:07 
Jaki szczypior na tej fotce :)
 Autor komentarza: Cradle
Data: 24-11-2010 17:01:14 
odyniec to było dobre :)
 Autor komentarza: nik
Data: 24-11-2010 17:14:26 
''Ten trener totalnie sie mylił co do David Tuy...A rywali dobiera Żygi,który zniszczył karierę GOłoty...Bo Bowe od razu Lnnox itd...''
To Tua walczyl nie trener, Zygi znajduje rywali ale trener musi ich zaakceptowac, zniszczyl kariere Goloty? Fakt ze za wczesnie rzucili go na gleboka wode (po walkach z Bowiem) ale w wiekszosc przegranych walk to Golota zawalil , do tego doszly kilkuletnie przerwy- Golota sam sie zniszczyl.
 Autor komentarza: ajuto
Data: 24-11-2010 17:16:31 
Jest jasne, że walka Adamek/Maddalone nie będzie miała znaczenia w ocenie sportowej, a jedynie da możliwość zarobienia obu pięściarzom(znaczna część dla Adamka)jakiejś kasy "na święta".Nie rozumiem zatem dlaczego menadżerowie polaka nie zorganizowali mu w tym samym terminie walki z jednym z naszych ciężkich "champonów", w O!czyżnie. Pojedynek, np. z panem Sosnowskim miałby podobny wymiar sportowy, a dla Adamka w tym roku Św.Mikołaj byłby łaskawszy:)$.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 24-11-2010 17:17:59 
nik
niestety ale Hammerfist ma troche racji i mimo ze to co napisal to duuuze uproszczenie to jest w tym cos
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-11-2010 17:20:16 
Jak sobie pomysle ze oboz Adamka na serio rozwaza walke z RJJ to robi mi sie smutno.To nawet nie chodzi o to ze Jones to 41 letni,wyboksowany polciezki.Tylko ze jest to jeden,z bohaterow mojej mlodosci.Piesciarz genialny,ktory byl kwintesencja boksu,a jego walki bywaly duchowym przezyciem.Mam dla niego olbrzymi sentyment.Nie chcialbym juz widziec go obijanego w ringu.Jezeli jeszcze mialby zrobic to piesciarz duzo wiekszy i silniejsz,bedacy na drugim krancu sportowe kariery niz Roy,to naprawde trudne do przelkniecia
Jezeli dojdzie do tego spotkania,to bedzie to jak wykrecenie "dziesiony"przez Adamka,na RJJ,a nie walka bokserska.Kasa niby bedzie sie zgadzac:(
 Autor komentarza: Klimek
Data: 24-11-2010 17:29:07 
ciekawe jest to że Adamek ma kontrakt z Main Events do roku 2011, nie wiem dokładnie kiedy sie kończy w przyszłym roku ?
Ciekawe czy go przedłuży ?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-11-2010 17:34:17 
Klimek
konczy sie na wiosne,marzec,albo kwiecien.
Jezeli Adamek przedluzy kontrakt to chyba na bardziej dla niego korzystnych zasadach
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-11-2010 18:09:30 
a może ZYGGI przejmie biznes? :)
podobno ma więcej do gadania niż sam Adamek
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2010 19:31:08 
"silny Data: 24-11-2010 16:28:26
Ciekawe ile cepow wylapie od Maddalone , bo napewno cos wylapie"

Sadzac po tresci twoich komentarzy, ty juz wylapales i to porzadnego...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2010 19:33:12 
"odyniec Data: 24-11-2010 16:53:46
taki juz jestem nie krzycze tylko siano licze"

Kazdy liczy pieniadze w tym biznesie. Dlatego nazywa sie go "boksem zawodowym"...lol...
Czyzbys chcial powiedziec, ze Adamek jest jedynym, ktory to robi?
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2010 19:37:35 
"Mitch90 Data: 24-11-2010 16:26:01
...Pytanie: gdzie w tym wszystkim odnajduje się Tomasz Adamek ?"

Sadze, iz Adamek nie musi sie nigdzie odnajdywac, gdyz powszechnie uznawany jest za czolowego piesciarza (Top 4) wagi ciezkiej i bez wzgledu na to czy uda mu sie osiagnac swe cele czy nie, jest juz piesciarzem, ktorego osiagniec piesciarskich nie sposob pominac. Oczywiscie zawsze znajda sie tacy, ktorzy chca nasikac do kapelusza, ale to niczego faktologicznie nie zmienia.
 Autor komentarza: endriu
Data: 24-11-2010 19:52:46 
cop
"powszechnie uznawany jest za czolowego piesciarza (Top 4) wagi ciezkiej"

Presadziłeś nawet z tym top4, ale zgodzę się z określeniem "powszechnie"
Jak możesz uważać Adamka za top4 jak jeszcze nie skonfrontował się z nikim z czołówki drugiej ligi (pominełem Kliczków) Czyli twoim zdaniem góral jest nr.1 po tych co posiadają pasy. Oj kolego twije zaślepienie aż mnie razi w oczy
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2010 20:46:28 
@endriu - o jakim zaslepieniu mowisz, skoro stwierdzilem tylko powszechna opinie milosnikow boksu, dziennikarzy sportowych i tzw. specow w tej dziedzinie. Nie wyrazilem w swym komentarzu subiektywnego wrazenia a raczej "powszechne" z ktorym sie juz zgodziles...
A co cie razi lub nie, to bedac poprawnym w tym momencie, nie interesuje mnie absolutnie...lol...
 Autor komentarza: endriu
Data: 24-11-2010 21:00:02 
Przecież Ty zawsze z komentujesz po swojemu, jesteś w tym przeraźliwie monotonny
 Autor komentarza: Klimek
Data: 24-11-2010 21:01:38 
dzisiaj ten wywiad z Adamkiem ? słucham rmf fm i nie ma narazie
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 24-11-2010 21:06:29 
no zapowiada się że nie będzie ale niewiem czemu...
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2010 21:17:28 
"endriu Data: 24-11-2010 21:00:02
Przecież Ty zawsze z komentujesz po swojemu, jesteś w tym przeraźliwie monotonny"

jezeli ja jestem monotonny, to jak okreslisz siebie???
 Autor komentarza: nik
Data: 24-11-2010 21:42:01 
endriu Data: 24-11-2010 19:52:46 cop
'"powszechnie uznawany jest za czolowego piesciarza (Top 4) wagi ciezkiej"

Presadziłeś nawet z tym top4, ale zgodzę się z określeniem "powszechnie"
Jak możesz uważać Adamka za top4 jak jeszcze nie skonfrontował się z nikim z czołówki drugiej ligi (pominełem Kliczków) Czyli twoim zdaniem góral jest nr.1 po tych co posiadają pasy. Oj kolego twije zaślepienie aż mnie razi w oczy'
Adamek to Top4, reszta kombinuje jakby tu zarobic i sie nie narobic. Szybko wspial sie prawie na szczyt walczac 4 razy w roku ale malo kto potrafi to docenic. Teraz to oni musza prosic o walke z Adamkiem nie odwrotnie.
 Autor komentarza: Luton
Data: 24-11-2010 22:06:38 
Adamek jest medialnie numer 4, co nie oznacza, że rzeczywiście pokona wszystjkich innych. Adamek jest dobry, bardzo dobry bokser ale nie walczy w swojej kategorii wagowej. Adamek jest nr 4 i każdy czołowy ciężki (łacznie z mistrzami)chce mu wpierdolić obecnie. Ale sądze, ze twarze porkoju povetkina, chagajewa, spasionego solisa są w zasięgu Tomka. Haye... chciałbym to zobaczyć również. Bardzo
 Autor komentarza: olsen82
Data: 24-11-2010 22:10:25 
cop ja nie często pisze komentarze,ale nie moge zrozumieć twojego toku myślenia,osobiście większość twoich komentarzy omijam,po prostu nie czytam.ty jako człowiek światowy jak sam się deklarujesz może poświęcisz mi swoją bardzo cenną chwile i wyjaśnisz mi jak można być tak nieobiektywnym w ocenie nawet swojego idola,walka z jonsen niema absolutnie żadnego sensu ze strony sportowej,biznesowa strona natomiast nie interesuje mnie nic.jeśli plan jest tak ambitny jak przedstawia to team tomka to niech szukają młodych pięściarzy takich którzy są w stanie postawić poprzeczkę na jakimś poziomie,jones dziś nie jest w stanie zagrozić tomkowi,mówiąc że tomek jest w top 4 dziś to jak już ktoś wyżej napisał wróżba z kart.nie jestem zawistnym polakiem z góry zaznaczam.czekam na odp mówię serio.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-11-2010 22:40:29 
Wedlug mnie w dziejszej h.w jest obecnie dwoch piesciarzy,wyrastajacych
poza reszte stawki.A kto z tych pozostalych liczacych sie zawodnikow jest pierwszy,czy dziesiaty to jak to wyliczyc? Cala czolowka musiala by sie ze soba zmierzyc zeby ustalic kolejnosc.Czy powiedzmu 3 Haye pokonalby,dajmy na to bedacego nizej na liscie Solisa,albo Adamka
Ustalajac takie rankingi kazdy kieruje sie sympatia do danego piesciarza
Dzisiejsza czolowke wedlug mnie stanowia,kolejnosc przypadkowa:Adamek,Powietkin,Solis,Haye,Thompson,Czambers,
W pojedynkach tych piesciarzy,toczonych pomiedzy soba trudno jest mi wskazac wyraznego faworyta
 Autor komentarza: nik
Data: 24-11-2010 22:44:11 
stawiajac w jednym szeregu mistrza swita Haye z Powietkinem i innymi to przesadziles.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-11-2010 23:04:39 
nik
co masz na mysli.Bo chyba nie umiejetnosci bokserskie
 Autor komentarza: nik
Data: 24-11-2010 23:45:39 
Twierdzisz ze Povietkin ma wieksze umiejetnosci niz Haye? lol
 Autor komentarza: endriu
Data: 25-11-2010 07:12:09 
nik ,
andrewsky, opisał to co miałem na myśli. Żeby to określić trzeba by bylo zorganizować jakiś turniej
 Autor komentarza: nik
Data: 25-11-2010 07:23:44 
Turniej trwa caly czas a Haye zdobyl w nim pas wiec stawianie Powietkina, Thomsona i innych w jednym rzedzie z Haye to pomylka.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-11-2010 08:08:36 
nik
To sa moje luzne spostrzezenia.Jak do tej pory Haye nie pokonal nikogo z czolowki bedacego w swoim primie.Ma jedynie farta ze jego walki tocza sie tytul.
Adamek,Powietkin,Czambers,Solis,Thopmson tez byliby faworytami w starciach z Barettem,Walujewem, Ruizem i Harissonem.Na dzien dzisiejszy Anglik nie zasluzyl na,to zeby stawiac go w jednym zedzie z Bracmi K.
Gdyby to np.Powietkin byl mistrzem WBA i tytul wywalczylby z Walujewm,bronil z tymi samymi oponetami co Haye,to jego umiejetnosci bys wyzej cenil niz obecnie?
 Autor komentarza: nik
Data: 25-11-2010 10:10:48 
Bez walki mozna wskazac faworyta w starciu Haye z Adamek,Powietkin,Czambers,Solis i Thopmson , jedynie Adamek lub Solis moglby zagrozic choc na papierze faworytem wciaz bylby Haye. Nie stawiam go na rowni z Kliczkami choc to jemu jest najblizej do ich pokonania.
''Gdyby to np.Powietkin byl mistrzem WBA i tytul wywalczylby z Walujewm,bronil z tymi samymi oponetami co Haye,to jego umiejetnosci bys wyzej cenil niz obecnie? ''
Oczywiscie ze nie bo wiem jak walczy Haye i jak walczy Powietkin, roznica jest diametralna,mistrzem nie zostaje sie przypadkowo.
 Autor komentarza: JudasPriest
Data: 25-11-2010 11:08:28 
nik "Oczywiscie ze nie bo wiem jak walczy Haye i jak walczy Powietkin, roznica jest diametralna,mistrzem nie zostaje sie przypadkowo"

akurat Dawidek pas dostał w prezencie, bo walki raczej nie wygrał to był przekręt !!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-11-2010 11:37:04 
nik
Mowia Ci cos takie nazwiska jak Michael Bentt,James Bouster Douglas,czy Jim Braddock.Bo wedlug mnie to sa przyklady przypadkowych mistrzow.Nie twierdze ze Haye jest jednym z nich,ale w historii h.w bylo wielu jednorazowych mistrzow.Zreszta Walujew ktoremu pas odebral Haye tez byl takim niechlubnym wyjatkiem
 Autor komentarza: nik
Data: 25-11-2010 11:43:16 
''JudasPriest akurat Dawidek pas dostał w prezencie, bo walki raczej nie wygrał to był przekręt !!''
Jesli Haye jej nie wygral to Walujew tym bardziej, to Haye trafial Walka a nie odwrotnie. A pamietasz walke Walujew-Holyfield? - to byl przekret. Paska nie dostaje nikt w prezencie, wynik moze byc kontrowersyjny tak samo jak walki Lewis-Holyfield , Lewis-Witalij, Golota-Ruiz, Golota-Byrd ale to nie bylo oszustwo.
 Autor komentarza: nik
Data: 25-11-2010 11:44:36 
andrewsky
Chocbys nie wiem jak kombinowal to Powietkin moze czyscic buty Haye nie odwrotnie.
 Autor komentarza: JudasPriest
Data: 25-11-2010 11:59:59 
nik

"A pamietasz walke Walujew-Holyfield? - to byl przekret"

Tak pamietam i zgadzam sie z Tobą w 100%

Haye vs Walujew - na ten temat mam inne zdanie uważam że Dawid nie powinien wygrać tej walki po prostu swoją postawą w ringu nie zasłużył na pas! mistrza trzeba wyraźnie pobić tak jak zrobił to Holy ....

"to Haye trafial Walka a nie odwrotnie" chyba jednak było odwrotnie ... pozdro
 Autor komentarza: nik
Data: 25-11-2010 12:04:14 
Chyba nie ogladales tej walki. Przewaga Haye nie byla druzgocaca ale to on czesciej trafial a Walek tylko czlapal i nie wiem czy choc raz dobrze trafil. ''swoją postawą w ringu nie zasłużył na pas! ''
Zasluzyl zdecydowanie bardziej niz Walujew.
 Autor komentarza: JudasPriest
Data: 25-11-2010 12:19:48 
nik
"Zasluzyl zdecydowanie bardziej niz Walujew" On nigdy na niego nie zasługiwał heheh
Dawid jest o kilka klas lepszym bokserem od Walujewa i to nie ulega wątpliwości dlatego lepiej dla H.W. że to On teraz ma pas może być ciekawie (Haye vs K2 albo Haye vs Adamek ) jednak zdobył go w dość kontrowersyjny sposób.
zresztą mutant powinien stracić go wczesniej tak jak wspomniałeś w walce z Holym
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.