nalezy przyznac ze zmiana trenera przynosi spore efekty. Tomek znakomicie sie porusza , nieustannie zmienia pozycje , dobrze balansuje cialem i rusza glowa , bije z luzu , to moim zdaniem zupelnie inny piesciarz niz za Gmitruka , pozdrawiam
Autor komentarza: babu93
Data: 20-11-2010 09:51:52
Za mało pokazali treningu na worku ;/
Autor komentarza: pio
Data: 20-11-2010 10:05:17
Pełna zgoda z HardPunch
Autor komentarza: lukaszbombel26
Data: 20-11-2010 10:19:34
ale jest szybki na tarczowaniu.super
Autor komentarza: Maciek96
Data: 20-11-2010 10:30:53
Roger przytył :D
Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-11-2010 10:52:16
Pomyslowe te sznurki.Mozna robic nie tylko walke z cieniem,ale takze pranie wywiesic.
A tak powaznie,to zauwazylem ze na poprzednim filmiku z tarczowania Tomasz caly czas chodzi w lewo.Tu na walce z cieniem tez caly czas w lewo.Czy Maddalone jest mankutem i walczy z odwrotnej pozycji?
Autor komentarza: provokator
Data: 20-11-2010 11:01:06
Przede wszystkim cieszy to, że Tomek naprawdę zdrowo wygląda. Nie jest sztucznie nalany, ma super widoczne mięśnie, widac, że dobrze się czuje. Nie zgodzę się z tym, że jego naturalną wagą była CW. Tam Tomek był jednak za chudy, nie wyglądał jak dobrze zbudowany dorosły mężczyzna, tylko jak taki szczawik. Teraz jest fantastycznie.
Tomek jest chyba najszybszym HW na świecie, ale bardzo możliwe, że ma też najlepszą pracę nóg w HW, naprawdę świetnie się rusza.
Tomku powodzenia!
Autor komentarza: Fryto666
Data: 20-11-2010 11:12:22
@PanJanekTygrys
Nie wiem z czego to wynika, ale zauwazylem ze gdy sam walcze to naturalnie latwiej jest mi chodzic wlasnie w lewo, zlwaszcza gdy chce zadawac lewe proste. Byc moze dlatego ze zaczynam ruch lewa noga.
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2010 11:40:08
Fryto666 - to bardzo proste = bokserowi walczącemu w normalnej pozycji łatwiej się chodzi w lewo bo chodzenie w prawo jest podobne do chodzenia do tyłu a w lewo do przodu (ze względu na ustawienie nóg)
a do przodu chodzi się łatwiej,,,niestety chodzenie w lewo ma wielką wadę bo "wchodzi się" w zasięg prawej ręki przeciwnika. chodząc w prawo wychodzi się poza pole rażenia obu rąk przeciwnika a szczególnie prawej silniejszej.
Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-11-2010 11:48:21
StonkaKartoflana
"chodzenie w lewo ma wielką wadę bo "wchodzi się" w zasięg prawej ręki przeciwnika. chodząc w prawo wychodzi się poza pole rażenia obu rąk przeciwnika a szczególnie prawej silniejszej."
No wlasnie.
Dlatego myslalem ze Maddalone moze walczy z odwrotnej pozycji i Tomasz sie przygotowuje zeby odchodzic od jego lewej silniejszej reki.Ale widac nie o to chodzi.
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2010 11:49:43
provokator - niestety bardzo się mylisz waga Tomka nie jest naturalna, bo najczęściej uznaje się wagę naturalną wtedy gdy bokser zmieniając wagę nie "zgubi" ciosu oraz nie odstaje siłą fizyczną od przeciwników..
Przykładem dobrze adoptowanego boksera z niższej wagi jest Moorer który mimo że w HW przyszedł z półciężkiej to i w HW bił bardzo mocno. Natomiast Hearns był niesamowitym puncherem od welter do średniej może superśredniej w półciężkiej i cruiser stracił "siłę ognia".
Adamek w półciężkiej i cruiser bił średnio można nawet powiedzieć mocno w HW to kompletny waciak.
Ps Adamek jest jak najbardziej nalany (do Haya Braci K itp z wyglądu mu sporo brakuje.nie przekreśla to jednak szans na sukcesy w HW bo adamek nadrabia innymi cechami
Autor komentarza: Torrado
Data: 20-11-2010 11:53:56
Co Adamek cwiczy lezac na boku????
Autor komentarza: Fryto666
Data: 20-11-2010 12:29:28
@Torrado
Sproboj wykonac to cwiczenie idealnie tak samo jak Adamek przez jak najdluzszy czas, az Cie pewne miesnie zaczna bolec. W ten sposob znajdziesz najlepsza odpowiedz. Jak na moje to cwiczy boczne partie brzucha, chociaz ja wykonuje to cwiczenie inaczej.
Autor komentarza: adamch
Data: 20-11-2010 12:33:49
@StonkaKartoflana
Nalany to on nie jest, bez przesady, ale po prostu ma w sobie bardzo, bardzo duzo wody (musiały wejść duże ilości kreatyny). Nie ma tłuszczu, niemniej jednak ma po prostu tzw. mase, czyli oprócz mięśni sporo wody. Haye czy Kliczki maja samo miecho i dzieki temu lepsza rzeźbę.
@provokator
Z tymi najszybszymi rękami w HW nie przesadzaj, spójrz na Haye'a.
Autor komentarza: provokator
Data: 20-11-2010 13:04:47
adamach,
ja nie powiedziałem, że ma najszybsze ręce, tylko, że ogólnie jest najszybszy. Myślę, że szybkośc Haye i Adamka jest bardzo porównywalna.
Autor komentarza: markos12345
Data: 20-11-2010 13:21:57
Mój wzór do nasladowania Tomasz jesteś wielki :):):):):)
Autor komentarza: towarzysz
Data: 20-11-2010 13:43:17
a ten tylko te otwarte treningi robi, hehe niech spotka sie z towarzyszem Bojcowem, to wybije szybko wage ciezka dla adamka z głowy. hehe
Autor komentarza: Fryto666
Data: 20-11-2010 13:49:31
"Autor komentarza: towarzysz
Data: 20-11-2010 13:43:17
a ten tylko te otwarte treningi robi, hehe niech spotka sie z towarzyszem Bojcowem, to wybije szybko wage ciezka dla adamka z głowy. hehe"
Ty lepiej idz sie ze swoim malym spotkaj, bo dziewczyny nie leca na glupote i debilizm.
Autor komentarza: yanoshick
Data: 20-11-2010 13:58:17
towarzysz jest kolesiem, którego posty najlepiej po prostu.. ignorować;]
Autor komentarza: Maciek96
Data: 20-11-2010 14:01:09
Torrado
Adamek ćwiczy boczne partie mięśni brzucha. Wiem, bo sam takie coś ćwiczę.
Autor komentarza: lipabad
Data: 20-11-2010 14:19:33
adamch
Mięśnie składają się głównie z wody.Czy Tomek zażywał spuplementy w postaci kreatyny to ciężko powiedzeć bo tylko monohydrat może oblać mięśnie wodą i w tym przypadku woda kumuluje na zewnątrz komórki ale wątpie żeby Tomek zażywał taki stary i dla niego nieprzydatny środek bo istnieją na dziń dzisiejszy jabłczany kreatyny które kumulują wodę wewnatrz komórki i w tym przypadku masa mięśniowa się zwiększa i mięśnie zachowują definicję.
Autor komentarza: nopainnogain
Data: 20-11-2010 15:05:30
Maciek96
Skosne miesnie brzucha a wszystko poto zeby pod lokiec mniej bolalo :)
Pacman podobno 1200 sklonow dziennie robi.
Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-11-2010 15:10:32
lipabad
Czlowiek w 75% sklada sie glownie z wody:)
Adamek nie raz powtarzal ze nie bierze zadnych suplementow.W tym kreatyny(jablczanow,monohydrantow)i innego scierwa,sprzedawanego przez sprytnych specow od reklamy pryszczatym malolatom z zapadnieta klata
Suplementacja diety sportowcow nie jest zadnym powodem do wstydu.Dlaczego wiec Adamek mial by klamac w tej kwestii.Jezeli sobie w jakis sposob pomaga,w uzyskaniu wygladu ciezkiego,to raczej uzywa do tego srodkow,ktore daja satysfakcjonujace efekty
Autor komentarza: nopainnogain
Data: 20-11-2010 15:18:52
Mojim zdaniem Tomek powinien brac przyklad z Pacmana, moze mnie wysmiejecie ale uwazam ze sa do siebie podobni.
Oboje sa szybcy,wytrzymali,dobra praca nog itd
Tomek powinien isc ta droga,dzieki swej szybkosci bedzie mogl pokonywac wiekszych przeciwnikow jak robi to Pacman,niepowinni robic z niego na sile duzego ciezkiego bo to sie nieuda.Podczas treningu powinno sie klasc nacisk na szybkosc i kondycje,jesli bedzie potrawil w 12rundzie byc szybki jak w 1szej to Kliczko beda wygladac jak nieporadne lamagi i osmieszy ich wrecz.
Autor komentarza: nopainnogain
Data: 20-11-2010 15:20:38
andrewsky
swiete slowa :)
Autor komentarza: babu93
Data: 20-11-2010 15:44:12
nopainnogain jest w tym jakaś racja :p, tylko że w lżejszych wagach masz limit a w HW możesz ważyć ile chcesz
Autor komentarza: Fryto666
Data: 20-11-2010 15:49:20
@nopainnogain
No przeciez nie robia z Adamka drugiego Pudziana i ciagle podkreslaja, ze najwazniejsza jest szybkosc i na tym beda bazowac w kazdej walce. Przeciez Adamek nie przybiera do kazdej kolejnej walki paru kg miesni. Trening Adamka polega na zwiekszeniu sily i masy miesniowej przy jednoczesnym utrzymaniu lub nawet polepszeniu szybkosci wiec jesli osiagnie pewien punkt, to potem juz napewno przestanie przybierac na masie, a wydaje mi sie ze ten punkt juz nawet Adamek osiagnal.
Autor komentarza: Luton
Data: 20-11-2010 16:15:27
Tomek jest szybki ??
http://www.youtube.com/watch?v=VRs5budNvxg
Autor komentarza: fightfan
Data: 20-11-2010 16:17:54
Współpromująca Tomasza Adamka szefowa bokserskiej stajni Main Events Kathy Duva zdradziła w rozmowie z amerykańską prasą, że jeśli nie dojdzie w najbliższym czasie do walki "Górala" z braćmi Kliczko, to będzie starała się o zakontraktowanie pojedynku Polaka z mistrzem świata WBA wagi ciężkiej Davidem Hayem. Duva deklaruje, że zgodziłaby się na tę walkę nawet na terenie rywala, czyli w Wielkiej Brytanii.
- David Haye walką z Harrisonem udowodnił, że ma rację targując się z Kliczkami. On na tym pojedynku zarobił 15 milionów dolarów. Wszyscy pukali się w głowę i zastanawiali się, co on robi, a on pokazał, że jest geniuszem. Z tego co wiem, to teraz Haye oprócz nas i Kliczków nie rozmawia z nikim innym, więc jeśli nie dogada się z nimi, to zostaje mu Tomek - twierdzi Duva.
- Moim zdaniem to byłaby teraz najciekawiej zapowiadająca się walka obecnej wagi ciężkiej. Walka, w której każdy może paść na deski i wszystko jest możliwe. Jesteśmy gotowi, by jechać do Anglii na walkę z Hayem - mówi szefowa stajni Main Events.Tymczasem Tomasz Adamek w swoim najbliższym występie, 9 grudnia, zmierzy się na gali w Newark z Amerykaninem Vinnym Maddalone.
Autor komentarza: lipabad
Data: 20-11-2010 16:55:20
Luton
To jest trening otwarty wiec myślę że nie jest to 100% możliwości Tomka a Tyson nie powiem błyskawica ;))
Autor komentarza: lipabad
Data: 20-11-2010 16:59:27
andrewsky
Twoja wiedza widocznie w tym zakresie nie jest duża bo nie ma na dzień dzisiejszy lepszego LEGALNEGO środka na zwiększenie masy mięśniowej niż jabłczany kreatyny lub jakiś stack kreatynowy.
Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-11-2010 17:56:29
lipabad
Trafiles w sedno.Moja wiedza odnosnie najlepszego LEGALNEGO srodka zwiekszajacego mase miesniowa nie jest duza,a nawet mogl bym powiedziec ze jest znikoma
Widze jednak ze albo nie uzupelniasz wiedzy,albo masz stare gazetki kulturystyczne.Jablczn byl na topie jakies 8-10 lat temu.Potem przyszla kolej na Nitrobolon,a dzisiaj Buzerytestosteronu i inny tego typu chlam,ktory ma dac wrazenie ze sie zazywa cos rownie efektywnego jak koks.Ale jest to legalne i nie rojnuje zdrowia:)
Zareczam Ci ze za dwa,trzy lata uslyszymy o nowym "cudownym"specyfiku stworzonym w labolatorium,przez najwiekszych naukowcow swiata ktory bedzie juz "prawie"dorownal sterydom
Odnosnie najlepszego specyfiku legalnego,badz nie to jest to sprawa indywidulana.Jeden zrobi na Jablczanie,1kg inny 5 kg,a trzeci nawet grama.zalezy to od setki roznych czynnikow i okloicznosci.Tak,ze mowienie ze cos jest najlepsze dla wszystkich bez wyjatku jest duzym naduzyciem
Autor komentarza: waligrad
Data: 20-11-2010 18:48:06
HARDPUNCH widze sie uparłeś na Gmitruka.Wasilewski też powinien wysłać swoich chłopaków do USA.Co do Twojej opini jest jednostronna i dyletancka. Obaj trenerzy to wybitni specjaliści, Tomek kilka razy prezentował tą opinię.Posiadają, każdy z nich odmienne spojrzenie na niektóre elementy techniki.Gmitruka po ostatnich komentarz Yale- Wasilewski nelepiej już by pochował.Niech wyda jeszcze jeną książke ze swoim przyjacielem z Ukrainy.Kołodziej ma dzisiaj urodziny kończy ponad 30-tkę.pozdrawiam
Autor komentarza: lipabad
Data: 20-11-2010 19:37:04
andrewsky
Uzupełniam uzupełniam he he zajmuję sie tym zawodowo i Nitrobolon to nic innego jak stack kreatynowy a Buzerytestosteron to jest taki typowy właśnie nabijacz kasy producenta.
Co do efektów ja zawsze swoim klientom powtarzam 70% sukcesu to dieta,20% odpowiednio dobrany trening 10% zostawiam na suplemety i wiadomo już że bez suplmentów człowiek jest w stanie odnieść skuces na miarę włąsnych możliowści ale juz bez diety bedzie to absolutnie niemozliwe.Takie podejście pomaga mi ustawić odpowiednio młodego człowieka który dopiero zaczyna przygodę z ciężąrami.
Co do nowości to masz 100 racji co miesiąc wychodzi coś nowego i zdrowego ;))
Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-11-2010 19:42:54
lipapad
Zgadzam sie w stu procentach.Szczegolnie odnosnie diety i treningu
Autor komentarza: babu93
Data: 20-11-2010 20:21:11
Tomek coś tam pierniczy pod nosem i się cieszy :D
Autor komentarza: horhe88
Data: 20-11-2010 20:33:40
Legalne są również dopalacze narkotyki o nowej budowie chemicznej jescze nie zbadane i nie zabronione w handlu, tak samo jest z koksem w sporcie, naukowcy wymyślają jakiś nowy specyfik, najczęściej minimalnie różniący się od poprzedniego już zakazanego i walą szpryce sportowcom do tego momentu do którego sportowe komisje antydopingowe nie zbadają tego środka i nie wpiszą go na listę zakazanych. Do momentu wpisania go na listę jest on legalny. Czy Adamek i czołowi światowi sportowcy bazują na kreatynie - wątpię ale nie zaprzeczam.
Autor komentarza: silny
Data: 21-11-2010 00:28:38
Adamka niby szybkosc jest niczym w porownaniu do szybkosci Chambersa.To tak jagby porownac malucha do bolidu F1
A tak powaznie,to zauwazylem ze na poprzednim filmiku z tarczowania Tomasz caly czas chodzi w lewo.Tu na walce z cieniem tez caly czas w lewo.Czy Maddalone jest mankutem i walczy z odwrotnej pozycji?
Tomek jest chyba najszybszym HW na świecie, ale bardzo możliwe, że ma też najlepszą pracę nóg w HW, naprawdę świetnie się rusza.
Tomku powodzenia!
Nie wiem z czego to wynika, ale zauwazylem ze gdy sam walcze to naturalnie latwiej jest mi chodzic wlasnie w lewo, zlwaszcza gdy chce zadawac lewe proste. Byc moze dlatego ze zaczynam ruch lewa noga.
a do przodu chodzi się łatwiej,,,niestety chodzenie w lewo ma wielką wadę bo "wchodzi się" w zasięg prawej ręki przeciwnika. chodząc w prawo wychodzi się poza pole rażenia obu rąk przeciwnika a szczególnie prawej silniejszej.
"chodzenie w lewo ma wielką wadę bo "wchodzi się" w zasięg prawej ręki przeciwnika. chodząc w prawo wychodzi się poza pole rażenia obu rąk przeciwnika a szczególnie prawej silniejszej."
No wlasnie.
Dlatego myslalem ze Maddalone moze walczy z odwrotnej pozycji i Tomasz sie przygotowuje zeby odchodzic od jego lewej silniejszej reki.Ale widac nie o to chodzi.
Przykładem dobrze adoptowanego boksera z niższej wagi jest Moorer który mimo że w HW przyszedł z półciężkiej to i w HW bił bardzo mocno. Natomiast Hearns był niesamowitym puncherem od welter do średniej może superśredniej w półciężkiej i cruiser stracił "siłę ognia".
Adamek w półciężkiej i cruiser bił średnio można nawet powiedzieć mocno w HW to kompletny waciak.
Ps Adamek jest jak najbardziej nalany (do Haya Braci K itp z wyglądu mu sporo brakuje.nie przekreśla to jednak szans na sukcesy w HW bo adamek nadrabia innymi cechami
Sproboj wykonac to cwiczenie idealnie tak samo jak Adamek przez jak najdluzszy czas, az Cie pewne miesnie zaczna bolec. W ten sposob znajdziesz najlepsza odpowiedz. Jak na moje to cwiczy boczne partie brzucha, chociaz ja wykonuje to cwiczenie inaczej.
Nalany to on nie jest, bez przesady, ale po prostu ma w sobie bardzo, bardzo duzo wody (musiały wejść duże ilości kreatyny). Nie ma tłuszczu, niemniej jednak ma po prostu tzw. mase, czyli oprócz mięśni sporo wody. Haye czy Kliczki maja samo miecho i dzieki temu lepsza rzeźbę.
@provokator
Z tymi najszybszymi rękami w HW nie przesadzaj, spójrz na Haye'a.
ja nie powiedziałem, że ma najszybsze ręce, tylko, że ogólnie jest najszybszy. Myślę, że szybkośc Haye i Adamka jest bardzo porównywalna.
Data: 20-11-2010 13:43:17
a ten tylko te otwarte treningi robi, hehe niech spotka sie z towarzyszem Bojcowem, to wybije szybko wage ciezka dla adamka z głowy. hehe"
Ty lepiej idz sie ze swoim malym spotkaj, bo dziewczyny nie leca na glupote i debilizm.
Adamek ćwiczy boczne partie mięśni brzucha. Wiem, bo sam takie coś ćwiczę.
Mięśnie składają się głównie z wody.Czy Tomek zażywał spuplementy w postaci kreatyny to ciężko powiedzeć bo tylko monohydrat może oblać mięśnie wodą i w tym przypadku woda kumuluje na zewnątrz komórki ale wątpie żeby Tomek zażywał taki stary i dla niego nieprzydatny środek bo istnieją na dziń dzisiejszy jabłczany kreatyny które kumulują wodę wewnatrz komórki i w tym przypadku masa mięśniowa się zwiększa i mięśnie zachowują definicję.
Skosne miesnie brzucha a wszystko poto zeby pod lokiec mniej bolalo :)
Pacman podobno 1200 sklonow dziennie robi.
Czlowiek w 75% sklada sie glownie z wody:)
Adamek nie raz powtarzal ze nie bierze zadnych suplementow.W tym kreatyny(jablczanow,monohydrantow)i innego scierwa,sprzedawanego przez sprytnych specow od reklamy pryszczatym malolatom z zapadnieta klata
Suplementacja diety sportowcow nie jest zadnym powodem do wstydu.Dlaczego wiec Adamek mial by klamac w tej kwestii.Jezeli sobie w jakis sposob pomaga,w uzyskaniu wygladu ciezkiego,to raczej uzywa do tego srodkow,ktore daja satysfakcjonujace efekty
Oboje sa szybcy,wytrzymali,dobra praca nog itd
Tomek powinien isc ta droga,dzieki swej szybkosci bedzie mogl pokonywac wiekszych przeciwnikow jak robi to Pacman,niepowinni robic z niego na sile duzego ciezkiego bo to sie nieuda.Podczas treningu powinno sie klasc nacisk na szybkosc i kondycje,jesli bedzie potrawil w 12rundzie byc szybki jak w 1szej to Kliczko beda wygladac jak nieporadne lamagi i osmieszy ich wrecz.
swiete slowa :)
No przeciez nie robia z Adamka drugiego Pudziana i ciagle podkreslaja, ze najwazniejsza jest szybkosc i na tym beda bazowac w kazdej walce. Przeciez Adamek nie przybiera do kazdej kolejnej walki paru kg miesni. Trening Adamka polega na zwiekszeniu sily i masy miesniowej przy jednoczesnym utrzymaniu lub nawet polepszeniu szybkosci wiec jesli osiagnie pewien punkt, to potem juz napewno przestanie przybierac na masie, a wydaje mi sie ze ten punkt juz nawet Adamek osiagnal.
http://www.youtube.com/watch?v=VRs5budNvxg
- David Haye walką z Harrisonem udowodnił, że ma rację targując się z Kliczkami. On na tym pojedynku zarobił 15 milionów dolarów. Wszyscy pukali się w głowę i zastanawiali się, co on robi, a on pokazał, że jest geniuszem. Z tego co wiem, to teraz Haye oprócz nas i Kliczków nie rozmawia z nikim innym, więc jeśli nie dogada się z nimi, to zostaje mu Tomek - twierdzi Duva.
- Moim zdaniem to byłaby teraz najciekawiej zapowiadająca się walka obecnej wagi ciężkiej. Walka, w której każdy może paść na deski i wszystko jest możliwe. Jesteśmy gotowi, by jechać do Anglii na walkę z Hayem - mówi szefowa stajni Main Events.Tymczasem Tomasz Adamek w swoim najbliższym występie, 9 grudnia, zmierzy się na gali w Newark z Amerykaninem Vinnym Maddalone.
To jest trening otwarty wiec myślę że nie jest to 100% możliwości Tomka a Tyson nie powiem błyskawica ;))
Twoja wiedza widocznie w tym zakresie nie jest duża bo nie ma na dzień dzisiejszy lepszego LEGALNEGO środka na zwiększenie masy mięśniowej niż jabłczany kreatyny lub jakiś stack kreatynowy.
Trafiles w sedno.Moja wiedza odnosnie najlepszego LEGALNEGO srodka zwiekszajacego mase miesniowa nie jest duza,a nawet mogl bym powiedziec ze jest znikoma
Widze jednak ze albo nie uzupelniasz wiedzy,albo masz stare gazetki kulturystyczne.Jablczn byl na topie jakies 8-10 lat temu.Potem przyszla kolej na Nitrobolon,a dzisiaj Buzerytestosteronu i inny tego typu chlam,ktory ma dac wrazenie ze sie zazywa cos rownie efektywnego jak koks.Ale jest to legalne i nie rojnuje zdrowia:)
Zareczam Ci ze za dwa,trzy lata uslyszymy o nowym "cudownym"specyfiku stworzonym w labolatorium,przez najwiekszych naukowcow swiata ktory bedzie juz "prawie"dorownal sterydom
Odnosnie najlepszego specyfiku legalnego,badz nie to jest to sprawa indywidulana.Jeden zrobi na Jablczanie,1kg inny 5 kg,a trzeci nawet grama.zalezy to od setki roznych czynnikow i okloicznosci.Tak,ze mowienie ze cos jest najlepsze dla wszystkich bez wyjatku jest duzym naduzyciem
Uzupełniam uzupełniam he he zajmuję sie tym zawodowo i Nitrobolon to nic innego jak stack kreatynowy a Buzerytestosteron to jest taki typowy właśnie nabijacz kasy producenta.
Co do efektów ja zawsze swoim klientom powtarzam 70% sukcesu to dieta,20% odpowiednio dobrany trening 10% zostawiam na suplemety i wiadomo już że bez suplmentów człowiek jest w stanie odnieść skuces na miarę włąsnych możliowści ale juz bez diety bedzie to absolutnie niemozliwe.Takie podejście pomaga mi ustawić odpowiednio młodego człowieka który dopiero zaczyna przygodę z ciężąrami.
Co do nowości to masz 100 racji co miesiąc wychodzi coś nowego i zdrowego ;))
Zgadzam sie w stu procentach.Szczegolnie odnosnie diety i treningu